شماره تلفن خیرین وام دهنده تهران

ادم خیر برای کمک ، به این سوال شما در این مطلب از توپ تاپ بهتر پاسخ داده ایم ، چنان چه  به دنبال کمک از خیرین شهر تهران هستید و در جست و جوی شماره تماس و یا نمونه متن های درخواست کمک هستید به این مقاله دقت کنید . برای نوشتن نامه درخواست کمک از خیرین شهر تهران ، می‌ توانید از نمونه های زیر استفاده کنید و آنرا با توجه به شرایط و نیاز های خود تنظیم کنید:

شماره تلفن خیرین وام دهنده تهران ( ادم خیر برای کمک) :

به عنوان درخواستی برای دریافت اطلاعات تماس از دیگران ، می‌ توانید نامه‌ ای بنویسید که درخواست اشتراک شماره تلفن خیرین شهر تهران با شما را دارد. در ادامه نمونه‌ ای از این نوع نامه آماده کرده‌ ایم:

[نام و نشان]

[آدرس]

[تلفن]

تاریخ: [تاریخ]

بسمه تعالی

 خیرین شهر تهران عزیز

من، [نام شما] ، به عنوان یک نفر نیازمند و به دنبال کمک‌ های مالی و حمایت‌ های خیرین این متن را می‌ نویسم. در این زمان دشوار و در پی مشکلات مالی و معیشتی پی در پی ، من به دنبال ارتباط با خیرین شهر تهران هستم تا بتوانم از توانایی‌ ها و امکاناتی که توسط خیرین فراهم می‌ شوند، استفاده کنم.

اگر شماره تلفنی از خیرین شهر تهران را دارید و تمایل به اشتراک آن را با من دارید، لطفاً با من تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را با هم به اشتراک بگذاریم و به کمک  برای رفع مشکلاتمان بپردازیم. این تماس به من کمک می‌ کند تا به درخواست‌ هایم رسیدگی کنم و به بهبود وضعیت خودم و خانواده‌ ام بپردازم.

با امید به همکاری و همبستگی با شما و سایر خیرین، من در انتظار تماس شما هستم.

با تشکر و ارادت،
[امضاء]

لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که اشتراک شماره تلفن به اشخاص دیگر باید با رضایت آن افراد انجام شود. همچنین، همیشه به احترام و حفظ حریم شخصی افراد دیگر توجه کنید و از اطلاعات شخصی آنها به دقت مراقبت کنید.


[نام و نشان]

[آدرس]

[تلفن]

تاریخ: [تاریخ]

به نام خدا

خیرین شهر تهران عزیز

من [نام شما] از [آدرس شما] می‌ نویسم تا به عنوان یک فرد نیازمند و دارای مشکلات مالی در این شهر به شما درخواست کمک کنم. در این زمان سخت و در پی شرایطی که بر اثر انواع مشکلات به وجود آمده، من به عنوان یک نفر دقیقاً در حاشیه جامعه به دنبال کمک و حمایت از جانب خیرین شهر تهران هستم.

[در این قسمت، شرح کوتاهی از وضعیت و دلایلی که باعث نیاز به کمک شما شده است، را ارائه دهید. اطلاعاتی مثل درآمد، هزینه‌ها، مسائل بهداشتی یا آموزشی و ...]

من با ارزش دانستن هر نوع کمکی که از سوی شما ارائه می‌شود، واقعاً سپاسگزارم. در انتظار پاسخ شما هستم و آماده به هر نوع اطلاعات اضافی یا مستنداتی که ممکن است برای بررسی نیازهایم مورد نیاز باشد.

با امید به یاری‌ رسانی و کار خیر شما،

[امضاء]

لطفاً نامه را با دقت بنویسید و از اطلاعات و حقایق صادقانه استفاده کنید. همچنین، نحوه ارسال نامه و تماس با خیرین شهر تهران را بر اساس معمولیت‌ ها و رویه‌ های مربوطه تنظیم کنید.


نمونه بعدی :

در ادامه نمونه‌ ای از نامه‌ ای که شما می‌ توانید به خیرین شهر تهران (ادم خیر برای کمک) برای درخواست کمک برای مستاجران با بدهی‌ های زیاد بنویسید آماده کرده‌ ایم:

[نام و نشان]

[آدرس]

[تلفن]

تاریخ: [تاریخ]

به نام خداوند

خیرین عزیز شهر تهران 

من، [نام شما] ، به عنوان یکی از مستاجران شهر تهران از شما درخواست کمک می‌ نمایم. این نامه را با امیدواری به دریافت حمایت مالی و یا کمک به من برای غلبه بر مشکلات مالی ایجاد شده به عنوان یک نفر با مشکلات مالی برجسته و معیشتی نیازمند ارسال می‌ کنم.

من به عنوان یک مستاجر با بدهی‌ های زیاد روبرو هستم و نمی‌ توانم مخارج سنگین زندگی را تأمین کنم. در ضمن، فرزندی دارم که دارای معلولیت است و نیاز به مراقبت و خدمات خاص دارد که نیاز به هزینه‌ های اضافی ایجاد کرده است.

[در این قسمت، شرح کوتاهی از وضعیت مالی شما و بدهی‌هایتان، همچنین نیازهای معاشرتی و پزشکی فرزند معلولتان را ارائه دهید.]

با اعتقادی قوی به نیکی و خیریت شما و اراده شما برای یاری‌ رسانی به نیازمندان، از شما خواهش می‌ کنم تا در صورت امکان به من کمک کنید تا از مشکلات مالی رهایی یابم و به فرزند معلولم خدمات مناسب ارائه دهم.

با تشکر از توجه شما به درخواست من، من در انتظار پاسخ شما هستم. لطفاً برای هر گونه اطلاعات اضافی یا مستندات مورد نیاز با من تماس بگیرید.

با تشکر فراوان از خیرین گرامی و عزیز ،

[امضاء]

لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که اطلاعات و حقایق نامه شما باید دقیق و شفاف باشند تا خیرین‌ بتوانند به درستی ارزیابی نیازهای شما را انجام دهند. همچنین، توصیه می‌شود این نامه را با دقت و احترام به نهادهای مربوطه ارسال کنید.

≡≡مطالب پیشنهادی≡≡≡≡≡≡≡≡

متن درخواست کمک مالی برای خیریه

متن درخواست کمک مالی برای بیماران سرطانی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

4 نظر

  1. حسین بومریحسین بومریsays:

    برای کمک برای عمل جراحی قلب این کلمات مینویسم سر صدای سگو شنیدم رفتم بیرون دیدم روی تبر برق دیدم یکی هست فکر کردم تنها هست خواستم بگیرمش تا رفتم بیرون در باز کردم با تفنگ بادی یا تپونچه زدن به قلبم هسته تیر یه مقدار به قلب نزدیکه بعد کناره های تیر دور قفسه قلبمه با برادرم کیوان بومری رفتم بیمارستان کلاله دکتر نگاه کرد گفت نه گنبد اینو انجام میده نه کلاله بعد یه مورفین یا آرام بخش زدن 1 میلیون گرفت منم کارت مادرم فاطمه گزمه رو گرفته بودم 3 میلیون تو کارت بود برای خرج زمستان بعد گفت آقای دکتر باید بری گرگان بيمارستان 5اذر رفتم با برادرم کیوان بومری بعد ویزتش 700 تومن بود عملش 20 میلیون منم هیچی نداشتم تو کارت لطف کن خواهشمندم کمک کنید وگرنه شاید از این دنیا برم بعد ما عضو کمیته امدادیم بیمارستان کلاله که بود پلسیم اومد صورت جلسه کردن یا امام رضا علیه السلام من پشتیبانی ندارم جز خدا لطف کنید پیگیری کنید با تشکر علی یارتون خدا نگهدارتون

  2. کژال شمشیریکژال شمشیریsays:

    شکست نالی خوردم حکم جایم دست دونفره نمیتونم سر کاربرم حتی فقط یه وام میخوام که بتونم مشکلمو حل کنم

  3. زینب آزادثابتزینب آزادثابتsays:

    سلام من شوهرم برا ۱۷میلیون زندانه یه پسره یک سال ونیم دارم چون نمی تونستم کرایه بدم پول پیش تموم شد صاحب خانه مامور آورد بیرون کرد منو من وبچم الان بی خانه وبی سرپناه موندیم هزار تا بدبختی سرم اومد به خاطر ۱۷میلیون تروخدا کمکم کنید شوهرم بیاد توبد وضعیتی به سر میبرم تروخدا

  4. فاطمه شبانی زادهفاطمه شبانی زادهsays:

    کمک مالی سلام من اوضاع مالی خراب ۳۰۰ میلیون تومان وام می خواهم لطفا امکان هست کمک‌کننده ابرو دارم چک برگشتی دارم