متن تبریک تولد پدر فوت شده از طرف دختر

پدر برای یه دختر یعنی زندگیش، یعنی دنیاش، یعنی همه چیزش و وقتی به یه دختر باباش رو از دست میده انگار تموم دارا و ندارش رو از دست میده. تحمل مرگ پدر برای یه دختر خیلی سخته. یه دختر تموم روزهای مهم زندگی پدرش مثلا روز تولدش رو به یاد داره و برای اونها با وجود عذاب میکشه چون دیگه پدرش نیست که در اون روزها کنارش باشه.

در ادامه این مطلبم تن ها و جملات زیبایی برای پدر فوت شده از طرف دختر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولد به پدر آسمانی از طرف دختر

جملات تبریک تولد از طرف دختر برای پدر فوت شده

بابا جونم، هوس کردن تا به آغوشت بیام، هوس کردم تا منو در بغلت بگیری و به من احساس امنیت بدی. بابا، دختر کوچولوت احساس میکنه که دیگه امنیتی نداره، احساس میکنه همه چیز تهدیدش میکنن و احساس میکنه داره نابود میشه. دختر کوچولوی تو اون کسی که همیشه مراقبش بود، حواسش بهش بود و هیچ وقت توجهش رو ازش بر نمی داشت از دست داده، اون تو رو از سدت داده پس باید هم اینجوری بشه. بابا، امروز تولدته و به زندگی خودم فکر کردم و دیدم که چقدر بی پشت و پناه شدم. کاش میبودی و نمیرفتی، تولدت مبارک باشه.

*****************

بابا جونم، تولدت مبارک. امروز روز تولدته و دختر خانومت قرار بود توی روز تولدت کلی قر بده و برقصه و برای باباش ناز و اطوار بیاد اما چرا حالا باید یه گوشه بشینه و شروع به گریه کردن بکنه؟ چرا باید امیدش رو از دست بده و ناراحتی به تموم وجودش غلبه کنه؟ چرا دختر به اون شادی باید این همه انوده در قلبش جا بگیره و دیگه هیچ رمقی برای رقصیدن و شاد بودن درون وجود نداشته باشه؟ پدزر، چرا تو رفتی که این اتفاقات بیفته؟ میدونی بعد رفتنت چه ها بر من گذشت؟ کاش نمیرفتی و پیش دخترت میموندی.

*****************

پدر جونم، دخترتم اما بهت قول میدم که پا در جحای پای تو بذارم و هیچوقت غیرت، مرام و معرفت رو فراموش نکنم. تو رفتی اما بدون که دخترت هست که جانشینت باشه، دخترت هست که ادامه دهنده راه تو باشه و دخترت هست که رسم زندگی تو رو در پیش بگیره و به اون شیوه زندگی بگذرونه. پدر جان، من میخوام دقیقا یکی مثل تو بشم چون میدونم آدمایی مثل تو هستن که دنیا رو زیباتر میکنن. من نمیخوام با رفتنت آدمای خوب زمین کم بشن برای همین میخوام پا در جای پای تو بذارم و دقیقا یکی مثل تو بشم. اینو توی روز تولدت بهت قول میدم. تولدت مبارک.

*****************

پدر جونم، حالا باید سالروز وفاتت رو به عنوان روز تولدت بهت تبریک بگم؟ چون احساس میکنم روز وفاتت روز شروع آرامشت بوده، روز شروع حال خوبت بوده و روز شروع زندگیت بوده. تو تا توی این دنیا بودی هیچوقت رنگ آرامش رو به خاطر ما ندیدی. تو هر لحظه جنگیدی و تلاش کردی تا حال خوب رو برای ما به ارمغان بیاری و برای همینه که من با خودم فکر میکنم که روز تولد تو در واقع همون روز وفات تو هست. بابا جون، میدونم که تو الان توی بهشت خدایی و به این موضوع دخترت ایمان قطعی داره پس من امروز که سالروز وفاتت هست رو به عنوان روز تولدت بهت تبریک میگم.

*****************

بابا جونم، دنیای دخترونه من دیگه هیچ رنگی نداره، دنیای من با وجود بابا جونم بود که رنگی و قشنگ بود و الان که رفته جز هیچ رنگی به خودش نمیگیره. بابا، زندگی برای من بی معنی شده، حال خوب برای من هیچ معنایی نداره و من در پس هیچ اتفاقی نمیتونم احساس خوب رو پیدا کنم. تو رفتی و با رفتنت هر چی حال بد بود رو به زندگی دخترت وارد کردی و این حال بد تا عمر که داره موندگاره. کاش از پیشش نمیرفتی، برای رفتن تو و برای تحمل این حجم از درد در دخترت هنوز زود بود. تولدت مبارک باشه.

*****************

بابایی جونم، نمیخوام دیگه توی روز تولدت ازت گله و شکایت کنم، نمیخوام دیگه مدام بگم چرا رفتی، نمیخوام دیگه ازت ناراحت بشم و ازت ناراحتی به دل بگیرم، امروز دختر میخواد فقط بیاد سر مزارت و باهات حرفای قشنگ بزنه. بابا جون، امروز دخترت میخواد بیاد تا از زندگیش بگه، تا از اتفاقات خوبی که براش افتاده بگه و از لحظات قشنگی که براش خلق شده بگه. امروز دخترت به یه روی باز میاد و هر چی حال خوبه رو تقدیم تو میکنه. بابا جون، تولدته و نمیخوام توی امروز ناراحت باشم پس تموم سعیم رو میکنم که فقط شاد باشم و شادی کنم. روحت شاد و تولدت مبارک.

*****************

بابایی عزیزم، دلم بدجور گرفته، ناراحتم، عصبیم و بی قرارم و هیچوقت آروم ندارم. چجوری میتونم آروم باشم؟ مگه دختریم هست که باباشو از دست بده و به این حالت ها گرفتار نشه؟ من تموم وجودم الان با این احساسات پر شده. من نمیدونم به کجا برم، به کدوم در بزنم و چه کاری انجام بدم تا حالم خوب بشه، من الان لبریز از غم از دست دادن تو هستم و این غم اون احساساتی که گفتم رو برام به ارمغان میارن. بابایی، خواستم توی روز تولدت یکم باهات درد و دل کنم، ببخشید اگه ناراحتت کردم. دوست دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

بابا جونم، امروز روز تولدته و باورت میشه که چقدر من توی امروز ناراحتم؟ مگه میشد تولد تو باشه و من ناراحت باشم؟ مگه میشه غصه بخورم و اعصابم خورد باشه؟ به هیچ وجه این اتفاق نمی افتاد! من توی روزای تولد تو حتی اگه توی بدترین وضعیت بودم بهترین نسخه خودم رو ارائه میدادم تا لبخند رو به لبای تو بیارم. اما بابا جونم، الان که تو نیستی که لبخندت رو ببینم، دیگه به چه امیدی بهترین نسخه خودم رو ارائه بدم؟ چرا نباید ناراحت باشم و شاد باشم؟ دخترت الان دریایی از غمه چون دیگه تویی رو نداره که توی روز تولدت به خاطر لبخندت شاد باشه و بخنده. بابا، تولدت مبارک.

*****************

بابایی، بابا جونم، چرا رفتی؟ چرا دخترت رو تنها گذاشتی؟ مگه نمیدونستی من از تنهایی میترسم؟ مگه نمیدونستی بهت وابسته ام؟ مگه نمیدونستی من بدون تو نمیتونم زندگی کنم؟ الان من بدون بابام چجوری زندگی بگذرونم؟ چجوری حالمو خوب کنم و چجوری دیگه اینقدر احساس تنهایی نکنم؟ بابا، الان من یه آدم تنها شدم که از همه چیز و همه کس میترسه. بهم حق بده، من یه دخترم با دریایی از احساساتی که به خاطر رفتن پدرش این احساسات خدشه دار شد. بابا جونم تولدت مبارک باشه.

*****************

بابایی، بهم قول بده که به خوابم بیای، بهم قول بده که به عنوان هدیه تولدت این کار رو میکنی، دخترت خیلی وقته انتظار میکشه که باباییش رو توی خواب ببینه. اون حتی به اینکه تو رو توی خواب هم ببینه راضیه پس این رو ازش دریغ نکن. درسته زود از پیشش رفتی و زود تنهاش گذاشتی اما اینا دیگه الان مهم نیستن، دخترت الان فقط به دیدن تو احتیاج داره پس این کار رو بکن. بابا جونم دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

بابا، داری میشنوی؟ صدای دختر کوچولوت واضح میاد؟ میخوام بگم که اون دختر کوچولو که وقتی زنده بودی و توی بغلت میگرفتی الان دیگه برای خودش خانومی شده. آره، همه بچه ها هر چقدرم که بزرگ بشن بازم برای پدر و مادرشون کوچولو هستن اما خواستم بدونی که از اون زمان دیگه خیلی وقته گذشته. بابایی جونم، باورت میشه که هنوز که هنوز روز تولدت رو به یاد دارم؟ امروز اومدم بر سر مزارت تا هم باهات حرف بزنم و هم تولدت رو بهت تبریک بگم. بابایی، خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

*****************

بابا، من برای هر ی خودمو لوس نمیکردم نمیتونستم که این کارو برای تو انجام ندم. اصلا همون موقع ای که زنده بودی و من تو رو میدیدم انگاری که یه دختر لوس میشدم که از قصد ناز و اطوار میاد تا باباش نازشو بخره. بابایی، خیلی وقته برای اون ناز خریدنات دلم تنگ شده؟ میدونی دیگه هیچوقت برای هیچکسی خودمو لوس نمیکنم؟ کاش زودی از پیشم نمیرفتی و کاش اون دختر لوس و بر از نازت رو یهو تنها نمیذاشتی که تنهایی ناز و اطوارشو ازش بگیره و وارد دنیای خشنش کنه. بابا، امروز تولدته اما ببخشید که این گله ها رو ازت کردم چون دلم واقعا پر بود. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

بابایی جونم، هر دختری برای احساس قدرت به باباش نیاز داره. انگار که وقتی بابایی یه دختر کنارش ایستاده اون دختر خودش رو یک پرنسس و یک شاهزاده خانوم فرض میکنه. برای من هم تا زمانی که زنده بودی همین بود. من خودم رو در کنارت یک شاهزاده خانوم فرض میکردم و اونقدر غرور تموم وجودم رو در بر میگرفت که انگاری هیچ کسی مثل من وجود نداره. چه روزهای خوبی بود و هنوز هم حسرت اون روزها رو میخورم چون دیگه بابایی ندارم که کنارش احساس قدرت کنم. بابایی، کاش پیشم میبودی، راستی تولدتم مبارک.

*****************

بابا جونم، تولدته، امروز از من چه هدیه ای میخوای؟ هر چی میخوای بگو، فقط به خوابم بیا، فقط بذار که یک بار دیگه دخترت تو رو ببینه، باباییش که دنیاش بود رو ببینه و اون کسی که همه کسش بود رو ببینه، به خدا بعدش هر چی که خواستی برات انجام میدم و هر کاری که گفتی بهش عمل میکنم. بابا، فقط بذار که روی ماهت رو یک بار دیگه ببینم. خیلی وقته که دلم برای دیدنت لک زده و برای حرف زدن باهات تنگ شده. میشه بیای بخوابم؟ بابایی تولدت مبارک.

*****************

بابا جونم، تولدت مبارک باشه. دیگه نه میتونم هدیه ای برات بخرم، نه سوپرایزت کنم و نه شادت کنم، الان تو به آغوش خروارها خاک رفتی و در اونجا خوابیدی، تو یک خواب ابدی داری و دیگه هیچوقت هم بیدار نمیشی. اون شورو ذوقی که من همیشه موقع تولدت داشتم رو باید به خودم به گور ببرم و دیگه هیچوقت نمیتونم شیرینی گرفتن تولد برای پدر رو تجربه کنم. کاش زنده بودی و کاش پیش دخترت بودی اما الان دیگه نیستی و واقعیت اینه که من توی روز تولدت به جای شادی با غم رو تجربه کنم.

*****************

بابایی، دوستت دارم، حتی با اینکه منو تنها گذاشتی و رفتی، حتی با اینکه از اون موقع تا به الان غمگینم کردی و حتی با اینکه منو نمیبری پیش خودت اما با این حال دوستت دارم و تا همیشه توی قلبم میمونی. مگه میشه یه دختر از باباییش بدش بیاد؟ هیچوقت! دنیای یه دختر باباشه و درسته که وقتی باباش فوت میشه دنیاش روی سرش خراب میشه اما هیچوقت ذره ای از عشق و علاقه اش به باباش کم نمیشه. بابا جونم، تولدت مبارک باشه.

*****************

بابا جونم، قول دادم به خودم که هر سری که تولدت شد بیام سر مزارت و تنهات نذارم. میدونم که توی این روز چشم انتظاری و منتظری که یکی بیاد و از تنهایی در بیای پس دخترت که از همه بهت نزدیکتر بود و از همه بابایی تر بود به سراغت میاد و لازم نیست غصه بخوری. بابایی جونم، درسته که من صدات رو نمیشنوم و نمیبینمت اما در کنار خودم احساست میکنم. بابایی، من با تموم وجودم وقتی که به سر مزارت میام یقین دارم که تو میای و منو در آغوشت میکشی و فقط من نمیبینمت. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

بابای مهربونم، تو از همه باباها بهتری، تو از همه باباها سرتری و تو از همه باباها عالی تری، مهم نیست که منو تنها گذاشتی و برای همیشه رفتی، نه اصلا اهمیتی نداره، مهم اینه که من تو رو بهترین بابای دنیا میدونم و تا وقتی که زنده باشم هم همینطوره. بابا جونم، حتی اگه تموم آدما بیان در حق من خوبی کنن و مهربونی هاشون رو به رخم بکشن باز هم نمیتونن جای تو رو بگیرن چون تو نه تنها از همه باباها بلکه از همه آدما مهربون تری. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

بابا جونم، دخترت هوس کرده که با باباییش حرف بزنه، با باباییش درد و دل کنه و به آغوش باباییش بره، اون دیگه چطور میتونه این کارها رو بکنه وقتی که تو زیر خروارها خاکی؟ بابا، الان فقط خاطرات تو هستند که منو در آغوش میکشن و عذابم میدون چون اون خاطرات روزهای بودنت رو برام تداعی میکنند و واقعیت الان اینه که دیگه تو نیستی و همین تضاد بین خاطرات و واقعیت باعث میشه که از هیچ کدوم از اون خاطرات لذت نبرم و حتی اونا منو عذابم هم بدن. به هر حال اومدم تا بهت بگم تولدت رو یادم نشده، تولدت مبارک باشه.


در ادامه تماشا کنید :

متن برای دختری که پدرش فوت شده

عکس نوشته در مورد پدر فوت شده

متن تبریک روز پدر برای پدران فوت شده + عکس

متن درباره سالگرد پدر فوت شده

کلیپ کوتاه و زیبا برای تولد پدر برای وضعیت واتساپ

کلیپ سوزناک پدر فوت شده برای وضعیت واتساپ (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...