متن فوق العاده احساسی برای رفیق

رفیق خوب یه نعمت از سمت خداست، یه نعمت که واقعا باید قدرش رو دونست. اگه یه رفیق خوب داری که همیشه حواسش بهت هست و همیشه بهت توجه میکنه یادت باشه که حتما احساسی که نسبت بهش داری رو بروز بدی تا بفهمه که چقدر دوستش داری. تو میتونی این کار رو با هدیه یک متن یا جملاتی زیبا و احساس انجام بدی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات احساسی و فوق العادهای برای رفیق تهیه کردیم که شما رو به خوندن و آنها دعوت می کنیم. همراه ما باشید.

جملات فوق العاده احساسی راجب رفیق

جملات احساسی برای رفیق

رفیق، تو هیچ مسئولیتی در برابر من نداشتی و نداری، تو میتونستی که بذاری و بری و به هیچ چیز توجهی کنی، تو همین حالا هم میتونی بذاری و بری اما این کار رو نمیکنی و در کنار من میمونی و مشکلاتم رو دوش به دوش من حل میکنی. این کاری نیست که از پس هر کسی بر بیاد! این کار از یه مرام و معرفت خیلی زیاد نشات میگیره و من چقدر خوشبختم که با یه آدم که معرفتش به اندازه کل دنیاست رفیق شدم. رفیق صمیمیم، تا ابد برام بمونی، دوستت دارم و عاشقتم.

*****************

رفیق، اگه بگم عاشقتم باور میکنی؟ البته پررو نشی ها ولی تو رو بیشتر از تموم دنیا دوستت دارم و حاضر نیستم یه خار هم توی پات فرو بره. هر کسی که بدت رو خواست، هر کسی که باهات در افتاد و هر کسی که ظلمی در حقت کرد رو کافیه فقط من ببینم تا به حال و روزگاری در بیارمش که دیگه نخواد در حق تو بدی کنه یا حتی فکر بدی به تو توی سرش بگذره. چیکار کنم دیگه؟ مهرت توی دل و قلبم بدجور نشسته و هیچ کاری هم نمیشه کرد. رفیق، تا ابد برام بمونی، تا ابد برات میمونم، دوستت دارم.

*****************

رفیق جان، صمیمی ترین آدمی که توی زندگیم داشتم قطعا خود تو بودی. هیچ کسی نمیتونه جای تو رو بگیره و هیچ کسی نمیتونه جای خالی تو رو برام پر کنه. بهم قول بده که هیچوقت از زندگیم نمیری و همیشه پیشم میونی. من اونقدر تو رو دوست دارم که اگه بری میدونم قلبم ضربه ای خیلی سخت و سنگین میخوره و واقعا میشکنه. اگه نمیخوای این اتفاق بیفته همیشه توی زندگی رفیقت بمون و رفیقت رو از بودنت باهاش خوشحال کن. دوستت دارم و الان دیگه این دوست داشتنت برای من مثل یک وظیفه شده.

متن کوتاه فوق العاده احساسی واسه رفیق

رفیق فابریک که میگن شما هستی ها! شما توی هیچ کاری بنده رو تنها نذاشتی، شما توی هیچ کاری دست منو ول نکردی و همراهم شدی و همینه که تعری، منو از تو یک رفیق فابریک فوق العاده میسازه. رفیق جان، میخوام بدونی همونقدر که تو سعی میکنی برای من یه رفیق فابریک عالی باشی منم برای تو تموم سعیم رو میکنم و هر چی تلاش در چنته دارم رو میکنم تا تو رو از رفاقت با خودم خوشحال و راضی نگه دارم. رفیق، خیلی میخوامت، باید تا ابد برام بمونی و من هم تا ابد برات میمونم، رفیقای همیشگی اینجورین و باید تا همیشه در کنار هم باشن.

*****************

رفیق جان، حال خوب من به حال خوب تو گره خورد. اگه میخوای من خوشحال باشم، شاد باشم و بخندم پس تو هم همین کارها رو بکن اما اگه میخوای من غمگین باشم، گریه کنم و ناراحتی تموم وجودم رو در بر بگیره پس تو هم اندوهگین باش و احساست بد باشه. یادت باشه من کوچکترین احساسات تو رو هم متوجه میشم و میفهمم که در لحظه چه احساسی داری پس هیچوقت اگه حال خوب منو میخوای ناراحتی به دلت راه نده و سعی کن که خوشحال باشی.

دلنوشته احساسی برای رفیق صمیمی

رفیق، فقط یه چیزی ازت میخوام و اونم اینه که تا همیشه تو ی زندگیم بمونی. شاد توقع زیادی باشه و شاید با خودت بگی که من هم زندگی خودم رو دارم و نمیتونم مدام توی زندگی تو باشم اما نمیدونی که من چقدر به تو وابسته شدم. من میتونم برای تو جایگزین پیدا کنم و یکی دیگه رو به عنوان رفیق بیارم و وارد زندگیم کنم اما چه کسی برای من تو میشه؟ هیچکس! هیچکسی نمیتونی جای تو رو برای من بگیره و من هیچوقت نمیتونم مهر و محبتی که در قلب دارم رو به جز تو به پای کس دیگه ای بریزم پس حالا که اینو میدونی به فکر رفتن نباش و توی زندگیم بمون.

*****************

رفیق جان، عاشقتم، و دوستت دارم. من عاشقتم چون همه جا به فکر حال خوب منی، همه جا سعی میکنی درد من رو درمان کنی و همه جا تلاش میکنی تا من به یک احساس خوب و فوق العاده دست پیدا کنم. تو هیچ وقت نسبت به من بی توجه نبودی و همین الان هم نیستی و همین ها باعث میشه که من عاشق تو بشم و تو رو واقعا از صمیم قلبم دوست داشته باشم. رفیق، به پای این عشق و علاقه ام نسبت به خودت قول بده که هیچوقت از پیشم نمیری.

*****************

رفیق جان، آدم توی زندگیش عاشق آدمای مختلفی میشه، خواستم بدونی که تو یکی از همون آدما برای منی و من واقعا عاشقت شدم. تو توی بزرگترین قسمت قلب من خونه کردی و اونجا رو به تسخیر خودت در آوردی. تو الان برای خودت کاخی در اون قسمت از قلبم ساختی و روز به روز این کاخ رو بزرگ و بزرگتر میکنی. پادشاه/ملکه قلبم، قول بده که تا همیشه توی زندگیم میمونی چرا که اگه رفتی این کاخی که در قلبم ساخته روی سر قلبم خراب میشه و من میمونم و ویرونه هایی از عشقی که از تو در قلبم ساخته بودم.

بهترین متن های احساسی برای رفیقم

رفاقت با تو بزرگترین شانسی بود که من در زندگیم آوردم. نمیدونم اگه با تو رفیق نمی شدم و با تو وارد رابطه نمی شدم الان در کجای زندگی بودم و چیکار میکردم. حتم دارم هر جا که بودم و هر کاری که میکردم خیلی عقب تر از الانم بودم و هیچ پیشرفت ان چنانی نداشتک .رفیقی واقعا رفیقه که باعث پیشرفت رفیقش بشه و من واقعا سعادتمند بودم که تویی رو پیدا کردم که هر لحظه به پیشرفت و ترقیم کمک کردی. رفیق تا همیشه برام بمونی، خیلی میخوامت.

*****************

رفاقت با تو یه اتفاق قشنگ تو زندگی من بود که خدا خواست اونو تجربه کنم. این اتفاق میتونست توی زندگی هر کس دیگه ای بیفته و تو میتونستی با هر کس دیگه ای رفاقت کنی اما خدا خواست و این اتفاق فقط در زندگی من افتاده. من خودم رو خوشبخت ترین و سعادتمندترین آدم روی این کره خاکی میدونم و اگه هیچ دلیلی برای این موضوع نداشته باشم، همین اتفاق رو بهونه میکنم و اون رو تبدیل به دلیلی برای خوشبختیم میدونیم. رفیق خوبم، رفیق دوست داشتنیم، تو دلیل خوشبختی منی و من حال خوبم رو در بودن با تو معنی میکنم پس همیشه با من بمون و هیچ وقت از زندگیم بیرون نرو.

*****************

رفیق، هیچ جایی از زندگی تنهام نذاشتی و همیشه پشتم بودی پس بگو که چجوری عاشقت نباشم و چجوری دوستت نداشته باشم؟ بهترینم، من حاضرم برای تو جونم رو هم بدم و هر کاری بکنم. تو اونقدر خودت رو به من ثابت کردی و تو اونقدر به دل من نشستی که هر کاری برات بکنم و جحتی اگه جونم رو هم برات بدم باز هم احساس میکنم کم کاری کردم و نتونستم اون همه لطف و محبت تو رو جبران کنم. بهترین رفیق دنیا، تا همیشه برام بمون، تا همیشه برات میمونم.

متن فوق احساسی برای دوست

رفیق، هر جایی از زندگی احساس کردی نیاز به همراه داری میتونی روی من حساب باز کنی. هر چند که من بدون اینکه بگی همراه تو در زندگیت و مسیر پیش روت هستم و همیشه دستم توی دستاته اما میخوام رفیقم احساس کنه که یک تکیه گاه داره، میخوام احساس کنه که یکی هست که حواسش به اونه و میخوام احساس کنه که یکی هست که هر کاری میکنه تا اون در زندگیش موفق بشه و رنگ خوشبختی رو ببینه. رفیق جان، من هر کاری برای تو انجام میدم و این به پای عشقیه که در رفاقتمون نسبت به تو دارم.

*****************

رفیق، تو یک هدیه از طرف خدا برای من بودی، یک هدیه که ارزش خیلی زیادی داره و. من اصلا نمیتونم روی اون قیمت بذارم. رفیق جانم، اینو بدون که توی این دنیا هیچ چیزی ارزشش بیشتر از تو نیست و من تو رو به هیچ چیزی نمیفروشم. کسی که رفیق تو باشه و تو رو بفروشه قطعا انسان احمقی هست چرا که یک انسان فوق العاده رو در زندگیش از دست داده. این رو بدون که من هیچوقت چنین حماقتی نمیکنم و همیشه توی زندگی قدردان خدا هستم که تو رو به من داد و تو رو وارد زندگیم کرد.

*****************

رفیق عزیزم، میدونی عشق چیه؟ اگه میدونی پس حتما میتونی احساس من نسبت به خودت رو معنی کنی. اگه میپرسی چرا اینقدر روی تو حساسم، اگه میپرسی چرا اینقدر حواسم به تو هست و اگه میپرسی که چرا یه لحظه هم توجه ام رو از تو بر نمیدارم، میتونی تموم اینها رو در عشق جستجو کنی. من عاشق توی دیوونه هستم و به خاطر همینه که اینقدر روت حساسم و حواسم بهت هست. بهترین رفیق دنیا، من در جواب این عشق هیچ چیزی جز موندن از تو نمیخوام! برام بمون و هیچ وقت هم از پیشم نرو.

جملات فوق العاده احساسی برای رفیق + عکس نوشته

رفیق به تو میگن و هر کس دیگه ای که اسم رفیق رو روی خودش میذاره فقط داره نقش رفیقا رو بازی میکنه. هر کسی با تو رفاقت کنه میفهمه که رفاقتای قبل از تو یه سوء تفاهم بیشتره نبوده. رفیق جان، تو واقعا آدم با معرفتی هستی و مرام و معرفتت باعث میشه که اینقدر توی رفاقت بدرخشی و همه رو از خودت راضی نگه داری. منکه واقعا از اینکه رفیق تو هستم راضیم و حاضرم هر چی دارم رو بدم اما تو رو برای خودم نگه دارم چرا که با وجود تو نیاز به هیچ چیز دیگه ای ندارم.

*****************

رفیقم، مهربونی هات به من حد و مرزی نداره و عشقت نسبت به من انتهایی نداره. من این مسئله رو توی رفتارات، توی کاراهات و توی حرفایی که به زبون میاری متوجه شدم. رفیق جان، اینو بدون که در جواب مهربونی هایی که به من میکنم من حاضرم هر کاری برات بکنم و در جواب عشقی که به من میدی من حاضرم تموم وجودم رو برای تو بدم. تو ارزش این رو داری که آدم برات هر کاری بکنه و حتی خودش رو فدای تو کنه. امیدوارم هیچوقت در زندگی مشکلی نداشته باشی اما اگه داشتی بدون که اینجا یکی هست که هر کاری از دست بر بیاد انجام میده و حتی حاضره جونش رو هم برای تو بده.

*****************

رفیق، امیدوارم که سایه ات هیچوقت در زندگیم از سرم کم نشه. تو واقعا با اومدن سایه ای از مهربونی، عشق و محبت رو به سر من افکندی. حالا من به این مهربونی و عشق محبت وابسته شدم و تو باید باشی و به من عشق بورزی که بتونم به زندگیم ادامه بدم. میخواستی وارد زندگیم نشی و این همه منو وابسته خودت نکنی اما حالا که شدی دیگه به هیچ وجه نباید بذاری و بری و این خواسته قلبی من از تو و خداست. رفیق جان، او برای من معنایی بیشتر از عشقی پس امیدوارم که این رو درک کنی و بفهمی که چرا این حرف ها رو بهت زدم.

عکس و متن فوق العاده احساسی در مورد دوست

رفیق فقط خودت بقیه ادات رو در میارن. هر جایی که نیازت داشتم، هر جایی که گیر بودم و هر جایی که با چالشی دست و پنجه نرم میکردم بدون اینکه بهت بگم خودت رو سر میرسوندی و هنوز هم همینجوریه و فقط کافیه احساس کنی من با مسئله ای درگیر هستم تا خودت رو برسونی و در کنارم باشی. رفیق جان، آدم مثل تو واقعا کمه و میخوام بدونی که من بابت اینکه تو رو در زندگیم دارم بی نهایت احساس خوشبختی میکنم. آره، من خوشبختم چون یک رفیق دارم که به اندازه دنیا برام میارزه. رفیق، تا ابد برام بمون.

*****************

رفیق جان، من مطمئنم حتی اگه جفتمون خدای نکرده بمیریم باز هم توی گور دیوونه بازی هامون رو داریم و روح هامون توی اون دنیا خل و چل بازی در میارن. من و تو اونقدر با هم دیگه راحت هستیم و اونقدر در کنار همدیگه احساس خوب داریم که محال ممکنه جایی در کنار هم باشیم و این احساس خوب رو بروز ندیم. راستش رو بخوای تو الان تبدیل به یکی از دلایل شکرگزاری های روزانم شدی. رفیق، خیلی میخوامت.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن دلبرانه برای رفیق

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

متن طولانی برای رفیق صمیمی

عکس متن دار رفاقتی

متن فوق العاده سنگین و تیکه دار رفیق

متن درباره تمام شدن رفاقت

متن های زیبا در باره ی دوستی و رفاقت

جملات زیبا در مورد دوست بد


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...