متن زیبا برای سلامتی عزیزانم

هر چقدر که اطرافیانت رو دوست داشته باشی و برات عزیزتر باشن همونقدر هم سلامتی و حال خوبشون برات مهمه. گاهی اوقات به درگاه خدا برو و برای سلامتی عزیزانت و اونهایی که برات مهمن دعا کن. در پیشگاه خدا از اون بخواه که تموم عزیزانت رو در پناه خودش سالم و سلامت نگه داره و نعمت سلامتی رو تا آخر عمرشون بهشون هدیه بده.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای آرزوی سلامتی عزیزان از خدا تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوا میکنیم .همراه ما باشید.

جملات برای سلامتی عزیزانم

خدایا، تمام عزیزانم را در سایه و گناه خودت نگه دار و آنها را از گزند تمام بیماری ها و مشکلات حفظ فرما. خدای من، جان من به جان عزیزانم وابسته است و من آنها را واقعا به اندازه خودم دوست دارم. نمی توانم ببینم که ذره ای احساس ناخوشی دارند و یا اندکی سلامتی شان به خطر افتاده. در این روزها که بیماری در کشور جولان میده عزیزانم را در پناه خودت نگه دار و کاری کن که سلامتی شان حفظ شود و حالشان همیشه خوب و فوق العاده باشد. این خواسته قلبی من از توست که میخواهم آن را برآورده کنی.

*****************

عزیزانم همیشه باید بخندند، همیشه باید لبخند به لب داشته باشند و همیشه باید حال دلشان خوب باشد. اگر قطره ای اشک از چشمان آنها جاری شود اقیانوس غم به زندگی من هجوم می اورم و مرا غرق می کند. من نمی توانم ناراحتی و غم عزیزانم را ببینم چرا که واقعا آنها را از صمیم قلب دوست دارم و حال خوب شان برایم مهم است. خدایا، حالا که اینها را میدانی به درگاهت می آیم و از تو می خواهم که سلامتی عزیزانم را چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی حفظ کنی و آنها را درگیر هیچ بیماری و مشکلی نکنی. آمین.

*****************

خدایا، در شرایط امروزی بیشتر از مشکلات و بیماری های جسمی مشکلات و بیماریهای روحی هستند که انسان ها را آزار می دهند. بیماری های روحی به وجود انسان رخنه میکنند و کم کم او را بدون آنکه متوجه شود به زانو در می آورند. خدای من، اکنون که اینگونه است از تو میخواهم که عزیزانم را در برابر تمام مشکلات و بیماری های روحی حفظ کنی. از آنجا که شرایط زندگی امروز ناخودآگاه به زندگی انسان استرس و مشکلات روحی دیگر را وارد میکند، از تو میخواهم که از خود سپری برای آنها بسازی و در برابر تمام استرس ها، نگرانی ها و بیماری های روحی دیگر حفظ شان کنی. آمین.

*****************

خدایا، جانم به جان عزیزانم وصل است. اگر آنها یک زخم کوچک بردارند گویی زخمی بزرگ به جان من خورده. من انها را حتی از خود هم بیشتر دوست دارم چرا که در مواقعی که نیازشان داشتم بودند و در مواقعی که از آنها کمک خواستم یاریگرم شدند. در دنیای امروز چنین افرادی واقعا کم هستند و من عزیزانم را به مانند گوهرانی نایاب می دانم که همیشه باید مراقب شان باشم. خدایا، من از همه لحاظ از آنها مراقبت میکنم اما سلامتی و حال خوب شان به تو وابسته است پس از تو میخواهم که مراقبت از اینها را تو بر عهده بگیری. آمین.

*****************

خدای من، عزیزانم پاره تن من هستند و من نمی توانم ببینم که با بیماری ها و مشکلات جسمی و روحی دست و پنجه نرم میکنند. من دوست دارم که آنها را همیشه صحیح و سالم ببینم که لبخند به لب دارند و از زندگی شان راضی هستند. خدایا، با هر مسئله و چالشی که دوست داری عزیزانم را امتحان کن و آنها را وارد آزمون الهی خود کن اما بیماری ها و مریضی ها را وارد زندگی شان نکن. بگذار که صحیح و سالم باشند و در پناه تو زندگی سالمی را بگذرانند. آمین.

*****************

خدای من، تو از عشقی که در وجود خودت بود در وجود بنده هایت دمیدی و اکنون حق بده که من بتوانم عاشق و وابسته شوم. اکنون من به خاطر آن احساسی که تو در وجود من نهادی عاشق و وابسته عزیزانم شده ام و واقعا تحمل درد آنها را ندارم. اگر آنها درد بکشند گویی در وجود من انفجاری رخ میدهد و من حتی بیشتر از خود آنها درد و عذاب میکشم. دعایی که میخواهم بکنم بیشتر برای خودم است تا آنها، میخواهم که همیشه آنها را صحیح و سالم نگه داری و در پناه خودت حفظ کنی. میدانم که اگر آنها صحیح و سالم باشند حال من هم خوب است و برای همین این دعا را از تو میکنم.

*****************

خدایا، دعایی دارم که میخواهم برآورده اش کنی و آن هم سلامتی عزیزانم است. من تا به حال هر چه دعا داشته ام برای خودم و زندگی خودم بوده. دوست داشتم که زندگی ام زیبا و قشنگ باشد، دوست داشتم که زندگی ام عالی تر از همیشه اش باشد و دوست داشتم که زندگی ام به فوق العاده ترین شکل ممکن پیش برود پس برای همین به درگاه تو می آمدم و دعا میکردم. اکنون هم همینطور است و از آنجا که زندگی من با وجود عزیزانم بسیار زیباتر است میخواهم که سلامتی شان را حفظ کنی و هیچگاه حال بد و احساس بد به آنها ندهی که اگر آنها بد حال شدند زندگی من هم دیگر ان کیفیت همیشگی اش را نخواهد داشت.

*****************

خدایا، زیباترین لحظات زندگی من در کنار عزیزانم سپری شده پس حق بده که آنها را با تمام وجود دوست داشته باشم و در قلبم خانه کرده باشند. اگر آنها صدمه ببینند و اگر حال شان بد شود گویی خانه ای که در قلب من ساخته اند بر سر قلبم خراب می شود و من نمی توانم که با این ویرانه ها زندگی بگذارنم. خدایا، می دانم که حکمتی داری و اگر اتفاقی را وارد زندگی کسی میکنی حتما بنا بر حکمتت بوده اما از تو میخواهم که حکمتت برای عزیزانم همیشه سلامتی باشد. آمین.

*****************

خدایا، عزیزانم را همیشه شامل لطف و مرحمت خود فرما و همیشه آنها را در سایه مهربانی ات حفظ کن. خدایا، سلامتی بزرگترین هدیه تو به انسانهاست و وقتی که آن را برای ما انسان ها حفظ میکنی در واقع بزرگترین لطف و مهربانی ات را شما حالمان میکنی. اکنون که اینگونه است از تو میخواهم که لحظه ای این مهربانی ات را از عزیزانم دریغ نکنی و همیشه با نعمت سلامتی کاری کنی که زندگی شان زیبا باشد. آمین.

*****************

خدایا، عزیزانم را در هر راهی که قدم می گذارند در پناه خود حفظ فرما و همیشه برای آنها به مانند سپری در برابر تمام بیماری ها، شرایط بد و چالش های سخت باش. خدای من، عزیزان من لایق بهترین زندگی ها هستند و من واقعا برای آنها خوبی و خوشی میخواهم پس حالا که اینگونه است مبادا لحظه ای سایه ات را از سر آنها برداری که اگر این اتفاق بیفتد آنها در هجوم بیماری ها و مشکلات دیگر لحظه ای آرامش نخواهند داشت.

*****************

خدای عزیزم، تمام عزیزانم، تک تک اونهایی که نفسم به نفسشون بنده و اگه لحظه ای آرامش شون رو از دست بدن انگاری که دنیا روی سر من خراب شده رو در پناه خودت حفظ بفرما و کاری کن که زندگیشون سرشار از حس خوشبختی و آرامش بشه. خدایا، هر چی بیماری و حال بده رو از اونها دور کن و اونها رو ایمن نگه دار. مهم نیست چه بیماری هایی وجود داره، خدایا، عزیزانم رو از شر تموم اون بیماری ها در امان بدار. آمین.

*****************

خدای نازنینم، تو از قلب ما آدما خبر داری و میدونی که توی قلبمون چی میگذره. الان حتما میدونی که من چقدر عزیزانم رو دوست دارم و برای زندگیشون اهمیت قائلم. من دوست ندارم که حتی به گای یکیشون هم که شده یک خار کوچیک فرو بره و اگه این اتفاق بیفته واقعا روح من عذاب میکشه. من میخوام که عزیزانم همیشه شاد و خوشحال باشن و با نعمت سلامتی شون همیشه حس خوبی زندگی رو تجربه کنند. خدایا، به اونها تا ابد سلامتی رو هدیه بده و هیچکدوم شون رو از این نعمت ارزشمند محروم نکن. الهی آمین.

*****************

خدای من، میدونم بیماری هست، میدونم ویروس هست، میدونم میکروب هست و میدونم که ممکنه اینها به جسم و تن آدما رسوخ کنه و اونها رو مریض کنه اما نمیشه که عزیزان من در برابر تموم این ها مصون باشن؟ نمیشه که سیستم ایمنی بدنشون رو اونقدر قوی کنی که هیچ بیماریف ویروس و میکروبی نتونه به وجودشون پا بذاره؟ خدایا، حتی یه سرماخوردگی ساده در عزیزانم منو اذیت میکنه پس نذار که حتی همون سرما خوردگی ساده رو هم بگیرن و بدن شون رو در برابر هر چی بیماری و مریضی هست ایمن نگه داری. خدایا، این آرزوی قلبی منه که از تو ارم پس برآورده اش کنی. الهی آمین.

*****************

خدا جونم، من برای عزیزانم چیزی جز سلامتی روحی و جسمی نمیخوام، اگه تو سلامتی اونها رو حفظ کنی و تا ابد سالم و سلامت نگهشون داری حتم دارم که به هر چی که در زندگی میخوان میرسن. خدایا، اونها انسان های تاثیرگذاری هستند و من دیدم که چقدر تونستن به بقیه خوبی کنند و خوبی برسونن. البته من جای تو نیستم اما از دیدگاه انسانی خودم اونها رو انسانهایی شریف و بزرگ میدونم. خدای من، پس حالا که اینجوری میشه سلامتیشون رو تا آخر عمر تضمین کنی؟ ازت میخوام که به اونها تا ابد نعمت سلامتی رو هدیه بدی تا جدا از رسیدن به تموم خواسته های خودشون به دیگران هم خیر برسونن و باعث و بانی اتفاقات خوب روی زمین بشن. الهی آمین.

*****************

خدایا، من نه از حکمت تو سر در میارم و نه زیاد از ساز و کار این دنیایی که آفریدی چیزی میدونم، من فقط میدونم که عزیزانم برای من از خودم هم مهمتر هستند و نمیخوام که یک زخم کوچیک هم بردارن. خدایا، حکمتت که هر چی هست و ساز و کار این دنیا هم هر چی هست از ته دل آرزو میکنم که سلامتی رو برای عزیزانم به ارمغان بیاره. خدایا، مبادا حکمتت برای اونها مریضی باشه و ساز و کار این دنیا هم فقط مریضی رو به زندگی اونها بیاره، اونها تا آخر عمر مستحق نعمت سلامتی در زندگیشون هستند.

*****************

خدای مهربونم، تو خیلی مهربونی و مهربونی هات حد و مرز نداره. تو همه بنده هات رو دوست داری و لطفت شامل حال تموم اونها میشه. خدایا، عزیزان من تا الان نعمت سلامتی رو داشتن و از اون بهره میبردن، من الان فقط ازت میخوام که این لطفت رو بهشون که سلامتیشون رو حفظ کردی تا آخر عمر شامل حالشون کنی و لحظه ای ناری که دچار بد احوال و مشکلات جسمی یا روحی خاصی بشن.

*****************

خدا جونم، من میدونم که هر کدوم از بنده هات برای رسالت و هدفی خاص آفریده شدن و هر کدوم از اونها باید یک چیز خاص رو تجربه کنن. من میگم که بیماری ها نمیذارن که این اتفاق بیفته، شاید من زیاد از چیزی سر در نیارم اما میگم که بیماری ها و مریی ها مانع این میشن که ادما بتونن به هدف شون در زندگی برسن. حالا که اینجوریه به درگاهت اومدم تا آرزو کنم که تموم آدما به خصوص عزیزانم رو در پناه خودت حفظ کنی و سلامتی رو تا آخر عمر بهشون هدیه بدی تا اینجوری بتونن به هدف خودشون و رسالتی که دارن جامه عمل بپوشونن و اون چیزی که باید رو تجربه کنن. الهی آمین.

*****************

خدای مهربونم، تو خیلی بزرگی، بزرگ تر از حد تصور همه ما آدما و ما هممون این رو میدونم و به بزرگی تو ایمان داریم. ما آدما در برابر خدای بزرگمون هیچ هستیم پس خدایا میشه به بنده های ضعیفت رحم کنی و به اونایی که بیماری خاصی دارن کمک کنی تا سلامتیشون رو به دست بیارن؟ خدایا، جدای از تموم بیماران ازت میخوام که سلامتی همه آدمها رو حفظ کنی و این نعمت رو ازشون دریغ نکن. خدای من، این آرزو برای تموم آدما و به خصوص عزیزانم بود که ازت میخوام برآورده اش کنی. الهی آمین.

*****************

خدای عزیزم، من همیشه برای دیگران آرزو میکنم چرا که اعتقاد دارم کارمای آرزوی خوبم به زندگی خودم برمیگرده و اتفاقات خوبی در زندگیم میفته. الان اومدم پیشت تا برای عزیزانم آرزو کنم. خدایا، آرزو میکنم که تن همه عزیزانم سالم و سلامت باشه و هیچ مشکل روحی و روانی نداشته باشن. خدایا، هر آدم برای بهتر زندگی کردن نیاز به سلامت جسمی و روحی داره که من ازت میخوام هر دوی اینها رو به همه عزیزانم هدیه بدی. الهی آمین.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه ببینید :

متن التماس دعا برای شفای مریض (2)

متن آرزوی سلامتی برای همه

متن آرزوی خوب برای دیگران

جملات زیبا برای سپاس از خداوند

متن دعا برای نابودی کرونا

متن زیبا در مورد عاقبت بخیری + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...