متن در مورد فامیلای خوب

فامیلای خوب واقعا یکی از نعمت هایی هست که خدا به هر کسی نمیده. بیشتر فامیلای آدما سعی میکنن که در زندگی آدما دخالت کنن و سر از رمز و راز زندگی اونها در بیارن در این بین کسایی که واقعا فامیلای خوبی دارن و در کنار اونها بهشون خوش میگذره و همیشه حد و مرز رو پیش هم رعایت میکنن خوشبختن.

در ادامه این مطلب متنها و جملات زیبایی در رابطه با فامیل های خوب تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات درباره فامیلای خوب

فامیل خوب نعمتیه که خدا لایق همه نمیدونه. فامیل خوب که داشته باشی به جای دخالت سعی میکنه از حد و حدود خودش خارج نشه ولی ازت بی خبر هم نمونه و تا جایی که میتونه کمکت کنه، فامیل خوب که داشته باشی به جای غیبت ازت سعی میکنه جایگاهت رو بالا ببره و گیش بقیه عزیزت کنه و فامیل خوب که داشته باشی به جای درست کردن شایعه برات سعی میکنه حتی همون رازی که از زندگیت میفهمی رو هم پیش خودش چال کنه و دیگه به روت نیاره. فامیل خوب نعمتیه که متاسفانه توی دوره و زمونه الان خیلی کم شده.

*****************

فامیل خوب جزو اون دسته از آفریده های خداست که کم کم داره منقرض میشه. دیگه الان فامیلای خوبی برای کسی نمونده و تنها کسایی هم که موندن تشکل شدن از یه عده غیبت کننده، یه عده شایعه درست کننده و عده هم کسایی که مدام سرشون رو توی زندگیت میکن تا حقیقت های زندگی رو بفهمن و به به پوش بقیه برسونن.اگه فامیلی داری که واقعا حس میکنی جزو این دسته از افراد نیست و برعکسشونه قدرش رو بدون چون تو الان یکی از نایاب ترین نعمت های خدا رو توی زندگیت داری.

*****************

فامیل خوب میشه همون دوستت که همیشه کنارته، میشه همون رفیقت که هیچوقت فراموش نمیکنه و میشه همون کسی که همیشه توی هر شرایطی دست یاریگرش به سمتت دراز میشه. فامیل فقط اون کسی نیست که باهات هم خونه. خیلی ها هم خونت هستن اما هیچوقت به فکرت نیستن و حتی به فکر ضربه زند بهتن. یادت باشه که رفیقی داری یا اطرافیانی داری که به فکرتن و فراموشت نمیکنن از اونا درست به شکل فامیل یاد کنی و براشون احترامی به اندازه یک فامیل خوب قائل بشی.

*****************

اگه فامیلای ما یاد بگیرن کمتر دخالت کنن و بیشتر حد و حدودشون رو رعایت کنن و کمتر پشت سر ما حرف بزنن و بیشتر به زندگی خودشون برسن تبدیل به فوق العاده ترین فامیلا میشن. متاسفانه فامیلای ما جوری هستن که باید بگیم همین که کارمون نداشته باشن خوبن و برای ما کافیه. ما که نعمت داشتن فامیل خوب رو نداشتیم اما همه اونایی که فامیل خوب دارن کاش قدرشون رو بدونن وگرنه به زندگی ما دچار میشن، الان توی زندگی ما فامیلایی وجود داره که از خودمون در مورد زندگیمون بیشتر میدونن و بیشتر اطلاعات دارن.

*****************

خدایا شکرت برای تموم فامیلای خوبی که دارم، برای تموم کسایی که کنارمن و دست گیرم توی لحظات سخت و دشوار زندگیم هستن. توی دوره و زمونه الان واقعا سخته به یکی کمک کنی و واقعا سختی که به یاری کسی بری چون خودت اونقدر مشکلات داری که به کس دیگه ای نمیرسه اما فامیلای من با وجود تموم مشکلات شون برای یاری و کمک به سمت من میان و این واقعا برای من ارزشمنده. خدایا، برای تک تک شون ازت تشکر میکنم و شکرت رو به جا میارم و ازت میخوام که همیشه سایه ات بر سرشون باشه و همون جور که اونها در کنار تو به کمک من میان تو هم به کمکشون بری و در هر شرایطی دستگیرشون باشی. الهی آمین.

*****************

یکی از نعمت های زندگیم که تا حالا رو نکرده بودم اما همه متوجه اش هستند فامیلای خوبیه که دارم. فامیلای من نه اهل غیبت هستند و نه اهل سرک کشیدن، نه اهل دروغ گفتن هستند و نه اهل دخالت کردن، اونا همیشه تا حد خودشون و تا جایی که بتونن به من کمک میکنن و سعی میکنن که گره شای زندگی من باشند. من هیچوقت سختی ها و تلخی هایی که دیگران به خاطر فامیلشون تحمل میکنند رو درک نکردم چون خودم فامیلای داشتم که واقعا فهمیده و آگاه بودند و همیشه دست یاریشون به سمتم دراز بوده. خدایا شکرت برای این نعمت خاص که به من دادی.

*****************

خدایا، ازت ممنونم که منو تنها نیافریدی و فامیلایی خوبی به من دادی که هر لحظه کنارم هستن و تنهایی هام رو پر میکنن. با وجود فامیلای عزیزم من هیچ نیازی به هیچ دوست و رفیقی ندارم چون اونها دوست و رفیق من شدند و با وجودشون کاری کردن که من کلا به داشتن دوست و رفیق فکر هم نکنم. توی دوره و زمونه الان که هر کسی درگیر زندگی خودشه داشتن همچین فامیلایی واقعا خوشبختی به حساب میاد و من خودمو با تمام وجود خوشبخت میدونم.

*****************

خوشبختی یعنی اینکه فامیلایی داشته باشه که نه تنها ازت بد نمیگن بلکه باعث سربلندی و افتخارت هم میشن و چقدر خوبه که من کم از این فامیل ندارم. خدا رو شکر مشکلاتی که بقیه در مورد فامیلاشون دارن رو من ندارم و دور و برم پره از آدمایی که آگاه هستند، با درک و شعور هستند و میفهمند. الان احساس میکنم که غرق در خوشبختی ام. شما هم اگه جای من بودید و با چنین انسان های با کمالاتی بودید قطعا احساس خوشبختی می کردید و خودتون رو یک آدم خوشبخت به معنای واقعی میدونستید.

*****************

چقدر خوبه که فامیلایی دارم که منو فراموش نمیکنن و همیشه به یادم هستند و کمکم میکنن تا بتونم رشد و پیشرفت کنم. فامیلای من جدای از فامیلایی هستن که داستانشون رو میشنوم که در حق فامیلشون بدی میکنن و حتی سنگ جلوی راهش میندازن. فامیلای من همیشه گره گشای مشکلات من هستند و هر چی در چنته دارند رو میکنند تا من بتونم پله های ترقی رو یکی بعد از دیگری پشت سر بذارم. این رو از روی عشق و علاقه ام به فامیل هام نمیگم بلکه تجربه ای که در کنار اونها داشتم اینو به من ثابت میکنه.

*****************

میخوام به یکی از دلایل خوشبختیم اشاره کنم که خیلی هاتون ندارینش و اتفاقا به خاطر اون میخوام فخر هم بفروشم. یکی از دلایل خوشبختی من فامیلای خوبیه که دارم. اینو میدونم که خیلی ها از فامیل هاشون متنفرن و نمیخوام که روی اونها رو هم ببینن اما این قضیه برای من متفاوته و لحظه شماری میکنم تا دوباره بتونم فامیلای عزیزتر از جونم رو ببینم. اینکه چنین دیدگاهی نسبت به فامیل هام پیدا کردم خوبیه ای خودشونه. اونا اونقدر نسبت به من خوبی کردن که واقعا ناحقیه که بخوام اونها رو بد بدونم و نسبت بهشون احساس بدی در دلم داشته باشم. خدا همیشه فامیلای خوبم رو برام حفظ کنه، آمین.

*****************

لحظات خوبی که در کنار فامیلهای عزیزتر از جانم داشتم به من اینو ثابت میکنه که فامیل و خانواده اونقدر هم که بقیه میگن بد نیستن و اتفاقا خیلی هم خوبن و خوبی هاشون زندگیت رو تحت الشعاع قرار میده. من از همون بچگی با فامیل های عزیزم بزرگ شدم و با اونها معنی زندگی رو یاد گرفتم. ما از همون اول با حد و مرزی که برای هم قائل بودیم کنار هم خوش بودیم و هیچوقت از اون حد و مرز خارج نمیشدیم. خوشحالم از اینکه فامیلای به این خوبی دارم.

*****************

بدون شک اگه بگن بهترین خاطرات زندگیت کی رقم خوردن من میگم زمانی که با فامیلای عزیزم بودم. من وقتی که با فامیلامون هستم واقعا زمان رو احساس نمیکنم و در کنار اونها پر از حس خوب و شادی ام. فامیلای من منو بلدن و میدونن که چیکار کنن که حال دلم رو خوب کنن و متقابلا من هم بلدن که حال و احساسشون رو خوب کنم و برای همینه که بهترین خاطرات زندگیم در کنار اونها رقم خورده. من فامیلامو واقعا با تموم وجودم دوست دارم و براشون ارزش و اهمیت بسیار زیادی قائل هستم.

*****************

وقتی که میبینم بقیه با فامیلاشون دعواهای جدی میکنن و حتی با هم قطع رابطه میکنن تعجب میکنم چرا که من هیچوقت چنین چیزی رو در زندگیم تجربه نکردم. من تنها چیزی که از فامیل هام دیدی خوبی و محبت بوده و تا همین الان هم این خوبی و محبت ادامه داشته و مطمئنم که در آینده هم به همین شکل خواهد بود. ما اعضای خانواده به خوبی همدیگه رو درک میکنیم و حال همدیگه رو میفهمیم و همینه که باعث شده که هیچوقت بینمون اختلافی به وجود نیاد و دعوای جدی هم شکل نگیره.

*****************

منو فامیلام هم به سر و کله هم میزنیم، با هم دعوا میکنیم و با هم دوباره آشتی میکنیم اما هیچ وقت از هم فاصله نمیگیرم و رابطه هامون رو از بین نمیبریم. دعوا و درگیری بین همه هست و همه خانواده ها ممکنه اون رو تجربه کنن اما مهم اینه که عشق و علاقه که خانواده ها نسبت به هم دارن باید خیلی بیشتر باشه نسبت به اون تضادی که بین شون به وجود میاد. خدا رو شکر که در بین خانواده من اینطوری بوده و ما همیشه عشق مون رو به تضادی که با هم داشتیم ترجیح دادیم و همین هم هست که باعث شده همیشه از در کنار هم بودن لذت ببریم.

*****************

چقدر شیرین و لذت بخشه بودن با خانواده ای که از صمیم قلب دوستشون داری. فامیلای من خیلی خوبن و خوبی رو در حق من تموم کردن. من با بودن در کنار اونها واقعا احساس خوبی دارم و لحظه ای نشده که بخوام وقتی که در کنارشون هستم احساس ناراحتی کنم. اونها حال من رو خیلی خوب درک میکنن و انگار در لحظه میفهمن که چی میخوام و سعی میکنن که همون رو براورده کنن. من هم متقابلا برای اونها همینطورم و برای همینه که ما اینقدر همدیگه رو از صمیم قلب دوست داریم و برای هم اهمیت و ارزش قائلیم.

*****************

من میدونم که تنهایی چه حسی داره، من میدونم از اینکه هیچ کس سراغت رو نگیره چقدر ممکنه احساس بدی پیدا کنی و من میدونم که نبودن کسایی که حالت رو بپرسن گاهی وقتا واقعا وجودت رو آزار میده برای همین سعی کردم که همیشه با خانواده و فامیل ارتباط خوبی برقرار کنم. اونها خوب بلدن که آدم رو از تنهایی در بیارن و کاری کنن که واقعا احساس خوبی به دست بیاره. من بیشتر وقتا خدا رو برای خانواده و فامیل خوبی که دارم شکر میکنم چون چنین نعمتی واقعا هم جای شکرگزاری داره.

*****************

یکی از زیباترین احساساتی که تا به الان در زندگیم تجربه کردم حس خوبی بوده که در کنار فامیل عزیزم تجربه کردم. من هر بار که با اونها بیرون رفتم، به گردش رفتم و تفریح کردم واقعا بهم خوش گذشت و واقعا اون روز جزو تکرار نشدنی ترین روزهای زندگیم شد. من بودن در کنار فامیلم رو به بودن در کنار هر کس دیگه ای ترجیح میدهم چون اونها هم خون من هستن و ما هستیم که در آخر برای هم میمونیم.

*****************

خدایا، من رو برای فامیلم و فامیلم رو برای من نگه دار. البته نمیدونم که فامیلای عزیزم هم منو به اندازه ای که اونا رو دوست دارم دوست دارن یا نه اما این دعا رو کردم تا جای خودم کنارشون تثبیت بشه و خدا منو لحظه ای ازشون دور نکنه. من اونا رو واقعا با تمام وجودم دوست دارم و عاشقشون هستم. امیدوارم که چنین حسی در دل و قلب اونها هم نسبت به من شکل گرفته باشی. اونها هر لحظه به من مهربونی میکنن، عشق میورزن و حال خوب رو بهم هدیه میدن و من هم متقابلا تلاش میکنم که چنین کاری براشون انجام بدم. فامیلایی مثل فامیل های من واقعا کمه و من واقعا قدرشون رو میدونم و برای نگه داشتنشون در زندگیم هر کاری میکنم.

*****************

فامیلای خوب کم نیستن، کافیه به زندگی من بیاین تا متوجه این موضوع بشین. من به هر فامیلم که رو میزنم اون با روی باز جوابمو میده، من با هر فامیلم که میرم بیرون بهم خوش میگذره و من با هر فامیلم که هستم احساس خوبی در کنارش دارم و لحظه ای احساس نمیکنم که این آدم داره منو اذیت میکنه. یا فامیلای من واقعا آدمهای با درک وشعوری هستند و یا اینکه حرفهایی که در مورد فامیل ها و فضولی ها و دخالت هاشون در زندگی میزنن دروغه.

*****************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه پیشنهاد، انتقاد و یا نظری دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.


در ادامه تماشا بفرمایید :

متن زیبا در مورد افراد دورو + عکس نوشته (2)

متن زیبا در مورد خانواده خوشبخت

عکس نوشته های جدید در مورد خواهر شوهر (2)

جملات فوق العاده سنگین و تیکه دار فامیلی

متن درباره دخالت کردن در زندگی دیگران + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...