جملات فوق العاده سنگین و تیکه دار فامیلی

اگه فامیل هایی دارید که مدام توی کاراتون دخالت میکنن و مدام توی زندگیتون سرک میکشن شما میتونید یه متن یا چند جمله آماده کنید و در شبکه های اجتماعی تون و یا هر جا که میدونید اونا این متن و جملات رو میخونن به اشتراک شون بذارید تا قشنگ بهشون تیکه بندازین و حالتون سر جاش بیاد.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی سنگین و تیکه دار فامیلی تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

متن سنگین و تیکه دار برای فامیل

خانواده محترمه و گرامی باور بفرمایید اگر نکته و یا مسئله ای بود که لازم به دونستن شما بود حتما خودمون باهاتون در میون میذاریم و نمیذاریم که پنهون بمونه پس لطفا اکیدا از فضولی و دخالت های بی مورد خودداری فرمایید و تا حد ممکن به زندگی خودتون برسین و سرتون توی زندگی خودتون باشه در غیر اینصورت متاسفانه با کمال احترام باید بگیم که جوری برخورد میکنیم که نه تنها خودتون بلکه تمام خاندان محترم و عزیز که قصد فضولی دارند از این کار پشیمون میشن. با تشکر.

****************

فامیل عزیز و گرامی من، باور کنید زندگی من اونقدر جذاب نیست که مدام توش سرک میکشید و مدام میخواین ازش سر در بیارین. باور کنین اگه اینقدر که مسائل زندگی منو تجزیه و تحلیل میکنید و در مورد اونها بحث می کنید در مورد موضوعات زندگی خودت بحث می کردید و به اونها توجه می کردید الان یه چیزی شده بودید. تلاش های شما از اینکه به زندگی من پی ببرید قابل ستایشه فقط نمیدونم چرا از شما به عنوان انسانهای زحمت کشی که اینقدر هدفشون رو جدی پیگیر هستند تقدیر به عمل نمیارن.

****************

فامیل عزیزم، باور کنید اونقدر که برای حذف کردن شما از زندگیم مشتاقم برای رسیدن به شیرین ترین لحظاتی که مدت ها انتظارشون رو میکشیدم مشتاق نیستم. باور کنید که اگه شما از زندگی من حذف بشید لحظات شیرین خودشون به سراغم میان و اصلا لازم نیست من برای رسیدن بهشون تلاشی بکنم. واقعا چقدر میتونید نفرت انگیز باشید که من چنین دیدگاهی بهتون داشته باشم؟ این توهین نیست ها حقایقی هست که دوست داشتم از همین تریبون بهتون اعلام کنم.

****************

کاش این فامیل ما بدونه به خدا رتبه کنکور من، وضعیت تاهل من، اینکه چیکار میکنم، با کیا میگردم و چه هدفایی دارم هیچ کمکی بهشون نمیکنه. عوضش اگه یکم سرشون تو زندگی خودشون باشه و اگه یکم برای خودشون ارزش قائل باشن و اینقدر دنبال پیگیری اتفاقات زندگی این و اون نباشن میتونن به خیلی از جاها برسن. اما متاسفانه احساس میکنم نکته اینجاست که اونا چنان سرشون رو در زندگی ما و امثال ما فرو کردن که دیگه بیرون نمیاد و الان انگار این کار رو از روی اجبار انجام میدن نه اختیار.

****************

یکی نیست به این فامیلای ما بگه ما اونقدر از زندگیمون متنفریم که حوصله نداریم مسائل مون رو خودمون پیگیری کنیم اونوقت شما چجوری حوصلتون میشه که تا ریز جزئیات زندگی ما رو میدونید و مدام سعی دارید از بقیه مسائل که جدیدا اتفاق هم استفاده سر در بیارید؟ آیا با این کار نون و آب تون اضافه میشه؟ آیا موفقیتی حاصل میشه؟ آیا پیشرفتی میکنید؟ به خدا اگه این اتفاقا میفته ما هم حاضریم این کارایی که شما میکنید رو بکنیم اما میدونیم که جز رو مخی رفتن هیچ چیز دیگه ای نداره.

****************

فامیل های عزیز، دوستان و آشنایان گرامی، خواستم از همین تریبون اعلام کن که ..... (اتفاقی که براتون افتاده رو در جای خالی بنویسید) برای من اتفاق داده و خواستم بهتون گوشزد کنم و خودم بهتون بگم که دیگه تلاش اضافی نکنید و خودتون رو برای فضولی و دخالت کردن خسته نکنید. باز هم اگه نکته ای بود که جاموند و نفهمیدید از خودم بپرسید تا با کمال میل بهتون توضیح بدم. با تشکر از همه شما.

****************

فامیل های گرامی و ارجمندم، آیا خدا زبونی به غیر از زبون انسان ها به شما داده؟ اگر نه پس چرا زبون ما رو متوجه نمیشید؟ با چه زبونی بگیم که دیگه نمیخوایم باهاتون در ارتباط باشیم؟ با چه زبونی بگیم که شما از هزارتا غریبه هم برای ما غریبه ترید؟ با چه زبونی بگیم که ازتون تنفر داریم و دیدنتون حالمونو بد میکنه؟ لطفا اگه کسی زبون این فامیلای ما رو میدونه اعلام حضور کنه تا به زبون خودشون بهشون بفهمونه دیگه سراغ ما رو نگیرن، باور کنید که با این کار کمک بزرگی به ما کردید پس اگه زبون شون رو میفهمید حتما اعلام حضور کنید.

****************

من فکر میکنم فامیلای ما بین خودشون یه مسابقه برگزار میکنن که اگه هر کی زودتر تونست در مورد زندگی ما چیزی بفهمه و ریز جزئیات زندگی ما دستشون بیاد برنده مسابقه هست در غیر اینصورت نمیتونم درک کنم که چرا برای سرک کشیدن توی زندگی ما از هم سبقت میگیرن و مدام سعی دارن از هم جلو بیفتن. به خدا که اونقدر که اینا برای فهمیدن زندگی ما تلاش دارن و اینقدر زندگی ما رو جذاب میبینن ما زندگیمون رو جذاب نمیبینم.

****************

زندگی ما تشکیل شده از یه فامیل فضول و خاندانی که فضولی رو بهشون به ارث رسوندن. من فکر میکنم که این چیزا ارثیه هست وگرنه اصلا نمیشه آدما اینقدر فضول باشن و اینقدر سرک توی زندگی بقیه بکشن. من حس میکنم این یه چیزیه توی ژن شون و چون یه بخشی از وجودشون شده هر چقدر هم بهشون بی احترامی کنیم و هر چقدر هم بهشون توهین کنیم باز هم چیزی حالشون نمیشه و به کارشون ادامه میدن.

****************

بنده از همین جا اعلام میکنه اگه در مورد زندگی من چیزی ازم پرسیدید و خودم نمیدونستم حتما از فامیلام بپرسید چون اونها در جریانند. خدا رو شکر فامیل هایی داریم که از خود ما نسبت به زندگیمون پیگیرترن و زودتر از خود ما نسبت به اتفاقایی که برامون میفته واکنش نشون میدن و همین مسئله نشون میده که شاید اونها چیزی رو در مورد زندگی ما بدونن که خودمون نمیدونیم.

****************

فامیل های عزیز و گرام، شرمنده که مزاحم اوقات شریف تون میشم و مانع این میشم که بیشتر توی زندگیمون فضولی کنید اما فقط بین کار قابل احترامی که انجام میدید خواستم یک نکته رو بهتون یادآوری کنم و اونم اینه که خودتون هم زندگی دارید ها! به خدا اگه تک تک مسائل زندگی منو بفهمید باز هم گره ای از گره های خودتون باز نمیشه ها! اصلا بیاین خودم براتون تک تک مسائل رو توضیح میدم اما جون من به زندگی خودتون هم یکم برسید که اینقدر وضعیت تون داغون نباشه.

****************

فامیل های عزیزم، میخواستم بهتون بگم که از ته قلبم از همتون متنفرم. کاش نباشید، کاش توی زندگیمون اصلا ردتون هم نمونه. چقدر شماها نفرت انگیزید آخه قربونتون بشم؟ اینکه چقدر حالم از شما به هم میخوره فقط خدا میدونه! اینقدر ازتون بدم میاد که انتهایی نداره برای همین این متن قشنگ و فوق العاده عاشقانه رو با نهایت دقت نوشتم و خواستم که در اختیارتون بذارم تا بفهمید که حسم نسبت بهتون چیه.

****************

قابل توجه اعضای خانواده و فامیل محترمه، مدتیست که از سرک کشیدن و فضولی های خود نسبت به من دست کشیده اید. طبق این پیام خواستم احوال شما را جویا شده و از اوضاع تان باخبر شوم. نکنید که خدای نکرده دچار مشکلی جدی شده اید چون شما حتی اگر خود مشکل داشتید مشکل خود را رها کرده و به سراغ زندگی ما می آمدید که این بسی جای تعجب داشت. اکنون از شما خواهشمندم که اگر مشکلی دارید حتما با ما در میان بگذارید شاید برای حل آن چاره ای اندیشیدیم. راستش را بخواهید دلمان برای تمام فضولی هایتان تنگ شده.

****************

قابل توجه فامیل محترمه، لطفا از سرک کشیدن توی زندگی ما دست بردارید. فعلا اخبار جدیدی نیست به محض اینکه اتفاق جدیدی در زندگیمون افتاد اولین نفرایی که باخبرشون میکنیم قطعا خود شما خواهید بود. به هر حال مقامات قدیسه ای به مانند شما باید از اوضاع و احوال زندگی ما باخبر شوند تا زندگی بر آنها سهل و آسان شود.

****************

فامیل های عزیزم، با یه دنیا احترام میشه بگم ازتون بدم میاد؟ میشه بگم حالم ازتون بهم میخوره؟ از تک تک تون متنفرم و از قیافه نحستون حالم بهم میخوره و چندشم میشه. آها راستی اینم بگم که میخوام سر به تنتون نباشه. با این احوال آیا بازم میخواین که توی زندگی من دخالت کنید؟ اگه پاسخ تون مثبته حتما عنوان کنید چون فحش های سنگین تر و قشنگ تری آماده کردم تا تقدیم تون کنیم.

****************

فامیل های عزیزم، من اگه شما رو نداشتم کی از زندگیم با خبر میشد؟ کی میخواست بدونه زنده ام یا مرده؟ کی میخواست ریز جزئیات زندگی منو بفهمه و راجع به من نظر بده؟ یه دنیا مرسی از اینکه زندگی خودتونو ول کردین و افتادین دنبال زندگی من، یه دنیا مرسی که سر مبارکتون را تا جایی که جا داشت فرو کردین توی زندگی من، یه دنیا مرسی از اینکه خبرای زندگیمو زودتر از خودم متوجه میشین و پخش میکنین. کاش شما اخبار استانی یا نه بهتره بگم اخبار سراسری بودید اون وقت قطعا هیچ کس از کوچکترین خبرها هم غافل نمیموند.

****************

به خودم میبالم که فامیل های مضخرفی مثل شما دارم. راستش رو بخواین از ارتباط با فامیل به شدت متنفرم و با خودم میگم اگه فامیل های خوبی داشتم یعنی مجبور به رفت و آمد با اونها بودم؟ وقتی به این فکر میکنم واقعا بدنم میلرزه و روزی صد هزار بار شکر خدا رو به جا میارم که آدمایی مثل شما توی زندگیم هستن، آدمایی که میخوام سر به تنشون نباشه و اصلا سر راهم قرار نگیرم. فامیل های عزیز، همیشه همینقدر مزخرف بموند، مرسی از همتون.

****************

فامیل نگو بلا بگو، خدا به همه فامیل میده تا باهاش آرامش رو تجربه کنن به ما فامیل داده تا بلای زمینی رو تجربه کنیم. خدایا، حتی اگه ما رو نفرین هم میکردی و عذابت رو بر سر ما نازل میکردی از بودن با این فامیل محترمه بهتر بود. خدایا واقعا موقع خلق کردن فامیل من گل کم آوردی یا چی؟ آخه هر چی فکر میکنم میبینم آدمایی به این اندازه نفرت انگیز که با خودشون باا میارن حتما موقع خلقتشون یه اتفاقی افتاده وگرنه اینجوری نمیشدن.

****************

خدا به همه فامیل میده به ما عمروعاص میده. خدا رو شکر که با همتون قطع رابطه ام و با هیچ کدومتون رابطه قشنگی ندارم. به هر کدوم از شما که رو بدم برای خودتون یه پا عبدالمالک ریگی هم میشین و تا زندگی منو ریشه کن نکنین ول کن نیستید. خدا رو شکر روز به روز بیشتر از چشمم می افتید و روز به روز بیشتر خراب تون میکنم. راستش رو بخواین وقتی بهتون درشته بار میکنم واقعا دلم خنک میشه. فامیلای عزیزم، با یه دنیا احترام، از همتون بدم میاد.

****************

خدایا، اگه ما نخوایم فامیل داشته باشیم کجا باید بریم؟ به کدوم در باید بزنم؟ کجا باید داد و هوار راه بندازیم؟ خدای من، خدای قشنگم، تو که قشنگی پس یه ذره از همین قشنگی هات رو به اینام میدادی دیگه. آخه مگه میشه آدم اینقدر نچسب و نفرت انگیز باشه؟ خدا رو شکر فامیلای من تک تک شون انگار به جای گل از کاه گل ساخته شدن بس نچسب و نفرت انگیز هستند. واقعا گاهی با خودم میگم کاش این زندگی تموم شه آخه تموم شدن این زندگی خیلی قشنگ تره تا اینکه توی دنیایی باشه که هر کی اونا رو ببینه بگه عه فامیلای فلانی اند.

****************

روی فامیل ما نباید اسم خانواده گذاشت، چیزی که اونا لیاقتش رو دارن مگس یا در نهایت خر مگسه. دیدی بعضی وقتا مگسا چقدر مزاحمت میشن و دور سرت میچرخن و ویز ویز میکنن؟ فامیلای ما هم همینجورین. اونقدر دور زندگی ما میچرخن و اونقدر پشت سر ما ویز ویز میکنن که گاهی واقعا روی مگس رو کم میکنن. برای مگس یه مگس کش هست که بره اما خدایا برای این فامیلا که از هزارتا مگس که نه خرمگس هم بدترن چه کنیم؟

****************

یه راهکار برای تموم اونایی که فامیلاشون توی زندگیشون دخالت میکنن. همین الان بهشون زنگ بزنید، حتی اگه حاشا کردن یه دل سیر هر چی تیکه دارین بارشون کنید، خوب تخریب شون کنید و بعد هم تلفن رو قطع کنید اون موقع می بینید که چقدر دلتون خنک میشه. چرا اجازه بدید پشت سرتون حرف بزنن و بعد بیاین حرص بخورین؟ همین الان بهشون زنگ بزنید و با عشق هر چقدر میتونید تیکه و درشته بارشون کنید. اینجوریش قشنگ تره. عاقبتش به عهده خودتونه ولی امتحانش قشنگه.


در ادامه تماشا کنید:

مجموعه متن کنایه دار و سنگین به دوست

متن های تیکه دار و کوبنده به دخترا

متن کنایه زدن به خواهر شوهر

متن درباره دخالت کردن در زندگی دیگران + عکس نوشته

عکس نوشته درباره حرف مردم

کوبنده ترین جملات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی


2 نظر

  1. سیامک جباریسیامک جباریsays:

    خیلییییییی مزخرف

  2. ناشناسناشناسsays:

    عجب!