متن یک روز خوب با خانواده

اگه یک روز بد داشته باشی و بری پیش خانواده ات میتونی اطمینان داشته باشی که اون روز در کنار اونها به خوبی سپری خواهد شد. خانواده انگار که خوب قلق آدم رو بلده و درست دست میذاره همون جایی که ضعف داری و کاری میکنه تا احساس مثبت و حال خوب درونت غلیان کنه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با یک روز خوب با خانواده تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات درباره یک روز خوب با خانواده

امروز یکی از فوق العاده ترین روزهای زندگیم بود چون این روز رو کامل در کنار خانواده ام گذروندم. ما توی این روز گفتیم، خندیدیم و کلی از بودن در کنار هم لذت بردیم. خیلی کم پیش میاد که خانواده ام بخوان دور هم به خاطر مسائل کاری و ... دور هم جمع بشن اما الان که این اتفاق افتاد واقعا به هممون خوش گذشت و من خدا رو شکر میکنم که چنین خانواده ای دارم که وقتی کنارشون هستم واقعا یک روز خوب و عالی رو میگذرونم و اوقاتم به بهترین شکل سپری میشه.

*****************

خانواده ام برای من مهم ترین دارایی زندگیم هستن و من وقتی که با اونها هستم زمان رو احساس نمیکنم. فرقی نمیکنه چه یک روز و چه ده روز در کنار خانواده ام باشم، حتم دارم که چه توی همون یک روز و چه توی همون ده روز به من کلی کنارشون خوش میگذره و من در کنارشون هر چی غم و ناراحتیه رو فراموش میکنم. خانواده ام برای من بهترین و بزرگترین مسکن تموم دردها و ناراحتی هام هستن و وقتی کنار من من واقعا هیچ درد و ناراحتی رو احساس نمیکنم. خدا رو شکر که امروز روزی بود که من کنار خانواده بودم و تونست یک روز خوب رو با خانواده ام سپری کنم.

*****************

خانواده مهمترین دارایی زندگی هر فرده. توی زندگی رفیقا و دوستا فقط تا یک جایی میتونن کنارت باشن و از یک جایی به بعد میگن که من خودم زندگی دارم و از کنارت میرن اما این خانواده هست که کنارت میمونه و هیچوقت ترکت نمیکنه. تو حتی اگه حس بدی داشته باشی خانواده ات تموم تلاش شون رو میکنن تا روزت به خوبی سپری بشه و حس بد در درونت به کلی از بین بره. همیشه قدر خانواده ات رو بدون و سعی کن که بیشتر روزهای زندگیت رو کنار خانواده ات باشی چون اینجوری تموم اون روزها به خوبی و خوشی سپری میشن.

*****************

اگه میخوای روزهای خاطره انگیزی برای خودت در ذهنت ثبت کنی پس حتما کنار خانواده ات باش و سعی کن که در کنار اونها خوش بگذرونی. خانواده تو کسایی هستن که واقعا میفهمنت، درکت میکنن و میدونن که چی خوشحال میکنه و چی ناراحتت میکنه و سعی میکنن کاری انجام بدن که تو خوشحال تر از همیشه بشی. همینه که خانواده رو به یک گزینه عالی برای ساختن بهترین خاطره ها تبدیل میکنه.

*****************

امروز یک روز خاص و فوق العاده برای من بود که محال ممکنه فراموشش کنم. امروز رو من در کنار خانواده ام سپری کردم، امروز رو من در کنار کسایی که بیشتر از تموم دنیا دوستشون دارم سپری کردم و امروز رو من در کنار کسایی که واقعا بهم اهمیت میدن و بهم ارزش میدن سپری کردم. چقدر خوبه که آدم بدونی کسایی رو داره که از ته دل دوستش دارن ودوست داشتنشون بدون هیچ توقعیه. امروز برای من خاطره انگیزترین روز زندگیم شد و محال ممکنه که بخوام چنین روز مهمی رو فراموش کنم و از یاد ببرم.

*****************

خدایا تو رو شکر میکنم که خانواده ای به من دادی که میتونم کنارشون بدترین روز زندگیم رو تبدیل به خوب ترین و عالی ترین روز زندگیم کنم. من اگه توی بدترین وضعیت ممکن هم باشم باز هم خانواده ام خوب قلق من رو بلدن و کاری میکنن که از ته دل بخندم و کلا غم رو فراموش کنم. هر روزی که خانواده ام در کنار من باشن اون روز تبدیل به یک روز خوب و دلنشین میشه که محال ممکنه که فراموشش کنم. کاش همه آدمایی افسرده و ناراحتن ارزش نعمت خانواده رو درک کنن و سعی کنن که با اونها وقت بگذرونن تا زودتر درمان بشن و حالشون خوب بشه.

*****************

چقدر امروز لذت بخش بود و من چقدر برای امروز خدا رو شکر میکنم. اگه امروز به سراغ خانواده ام نمیومدم شاید الان اینقدر خوشحال نبودم و اینقدر لبخند به لب نداشتم. خانواده من واقعا برای من ارزشمندترین نعمتی هستند که خدا بهم داده چون خوب بلدن که حال دلم رو خوب کنن. من یک روز خوب با خانواده رو تجربه کردم و الان واقعا هر چی حس غم و اندوهه از وجودم پر کشیده و رفته. من خانواده ام رو اولین و بزرگترین گزینه ای میدونم که همیشه موقع ناراحتی هام میتونه کمکم کنه و حال بد رو درون من بکشه.

*****************

چه کارهایی قشنگی امروز با هم کردیم، چه حرفایی خوبی امروز به هم زدیم و چه لذت هایی که امروز کنار هم تجربه کردیم. من و خانواده ام واقعا برای هم یک تیم هستیم که هر کسی خوب بلده به هم تیمیش انگیزه بده و کاری کنه که واقعا هم تیمیش از اینکه با اون در یک تیمه لذت ببره و خدا رو شکر کنه. امروز یک روز خوب و عالی برای من بود چون امروز رو در کنار هم تیمی هام یا همون خانواده ام سپری کردم و خیلی بهم خوش گذشت.

*****************

از اونجایی که بنده مدام در کنار خانواده ام تشریف دارم و از اونجایی که هیچوقت از بودن باهاشون خسته نمیشم خواستم بگم که امروز هم یک روز خوب و عالی برای من در کنار خانواده ام بود. من و خانواده ام مثل خیلی از آدما نیستیم که برای هم عادی بشیم، ما همیشه قدر همدیگه رو میدونیم و سعی میکنیم که از لحظه به لحظه در کنار هم بودنمون استفاده کنیم. اینا رو میگم چون واقعا اینا در مورد خانواده ام صدق میکنه و من و اونا واقعا هیچوقت برای همدیگه تکراری نمیشیم. خدا رو شکر که همچین خانواده ای نصیب من کرده، تا ابد قدردان این نعمت از خدا خواهم بود.

*****************

حس شیرین زندگی رو فقط با بودن در کنار خانواده میشه تجربه کرد، حداقل اگه بری هیچ کسی اینجوری نباشه برای من یکی اینجوریه. من امروز یک روز شاد و خوب رو کنار خانواده ام سپری کردم و تونستم که خاطرات فوق العاده ای از امروز در ذهنم ثبت کنم. امروز من در کنار خانواده گفتم، خندیدم و از هر چی غم بود رها شدم و میخوام بگم که این تجربه هر روز منه و من هرروز واقعا خوشبختی به معنای واقعی رو در کنار خانواده ام تجربه میکنم. امیدوارم که همه بتونن حس خوب در کنار خانواده بودن رو مثل من تجربه کنن.

*****************

خانواده یه معجزه از طرف خدا برای ادماست که احساس تنهایی نکنن و همیشه بهشون عشق ورزیده بشه. انسان با تنهایی مشکل داره چون موجودی اجتماعی هست و این خانواده اون هست که میتونه تنهایی های اون رو پر کنه و بهش عشق بده تا لبریز از هر حس خوب بشه. هر کسی که خانواده ای داره درصد حال خوبش در زندگی بیشتر میشه و احتمال خوشبختیش در این دنیا بالاتر میره. اگه خانواده ای داری حتما سعی کن که در هفته یک روز رو خالی کنی و به پیش اونها بری تا از حس خوبی که بهت میدن بهره مند بشی.

*****************

خونه برای من همون جایی هست که خانواده ام اونجا حضور دارن .تیو این دنیا با آدمای زیادی ارتباط گرفتم و با افراد زیادی وارد رابطه شدم اما متوجه این موضوع شدم که هیچکس رای من مثل خانواده ام نمیشه و هیچ جایی با هیچ کسی نمیتونه جای خالی خانواده ام رو برام پر کنه. حتی اگه یک روز رو کنار خانواده ام به سر کنم اون رو میارزه به تموم روزهایی که کنار دیگران و افراد غریبه سر میکنم. خانواده ام خوب بلده که حال منو خوب کنه و یک روز خوب به من هدیه بده و این مهارت رو هیچکس جز اونها نداره.

*****************

توی دنیای پر از مشغله ای هستیم اما یادت باشه که میتون تموم این مشغله ها خانواده ات رو فراموش نکنی و بهشون فکر کنی. خانواده ات تنها کسایی هستند که به واقعا فکرتن و خوبی تو رو میخوان و بقیه ای که وارد زندگیت میشن شاید فقط برای منافعشون وارد زندگیت میشن پس هیچوقت توی مشغله هات خانواده ات رو گم نکن و حتی شده یک روز هم به پیش شون برو و از بودن در کنارشون لذت ببر. خانواده آدم خوب بلدن یک روزِ حتی بد رو برای آدم تبدیل به یک روز خوب و عالی کنن.

*****************

من خانواده ام رو اون کسایی نمیدونم که فقط باهام ارتباط خونی دارن، من خانواده ام رو اون دسته از افراد میدونم که همیشه به فکر من هستن، سعی میکنن که توی روزای بد کنارم باشد و حالم رو خوب کنن و سعی میکنن که همیشه همدم و همراهم در زندگیم باشن. هر کسی حتی اگه با من ارتباط خونی نداشت ولی این کارها رو برام کرد خانواده من میشه و من اونو مثل خانواده ام دوست دارم و دوست دارم که هر روز رو در کنار اون به سر کنم تا روزهای زندگیم به زیباترین شکل ممکن سپری بشه.

*****************

کسی که برای لبخند من هر کاری که از دستش بر بیاد انجام میده تبدیل به خانواده من میشه و این به اینکه اون ارتباط خونی با من داره یا نه ربطی نداره. من اگه بدونم که میتونم کنار یکی یک روز خوب و زیبا داشته باشم و مطمئن باشم که این روز خوب و زیبا فقط اون روز نبوده و روزهای بیشماری میتونم کنار اون باشم و حال دلم خوب باشه اون شخص رو جزو خانواده ام میدونم و براش درست به اندازه خانواده ام ارزش و احترام قائلم.

*****************

من خانواده ام رو دوست دارم و برای اینکه لبخند رو به لب های اونها هدیه بدم هر کاری میکنم. من وقتی که در کنار خانواده ام هستم سعی میکنم همون روزی که در کنارشونم رو براشون تبدیل به بهترین و عالی ترین روز کنم و کاری کنم که وان روز برای هممون خاطره انگیز بشه. من برای خانواده ارزش و حرمت زیادی قائل هستم و نمیتونم ببینم که من هستم و اونا ناراحتن و احساس بدی دارن. خانواده من همه چیز من و همه دارایی من هستند و هر لحظه تلاش میکنم تا حالشون رو خوب نگه دارم.

*****************

درسته که من و خانواده ام شاید اختلاقفات زیادی با هم داشته باشیم اما در نهایت از اینکه با همیم و از اینکه در کنار همیم خوشحالیم و از کنار هم بودن لذت میبریم. من و خانواده ام مثل شاخه های یک درخت هستیم و درسته که هر کدوم مون به جهتی مختلف حرکت میکنیم اما ریشه مون یکیه و هیچوقت نمیتونم از همدیگه جدا باشیم. اگه ما واقعا بخوایم که یک روز زیبا داشته باشیم باید که اون روز رو کنار هم سپری کنیم چون بودن با هم واقعا به ما حس انرژی و انگیزه میده.

*****************

خانواده ام برای من یک هدیه و من هم یک هدیه برای خانواده ام هستم. همونطور که خانواده ام همیشه سعی میکنن که حال من رو خوب کنند من هم همیشه سعی میکنم که حال اونها رو خوب کنم و انرژی مثبت رو در درونشون زنده نگه دارم. خانواده من با من مثل یک هدیه رفتار میکنند پس من هم وظیفه دارم که با اون به شکل یک هدیه از طرف خدا رفتار کنم. من بارها خدا رو برای این هدیه بی نظیرش شکر میکنم. حالا من به واسطه این هدیه هر روزم زیبا و فوق العاده است و هر روزی که ناراحت باشم هم ایمان دارم که اگه به پیش خانواده برم اون روز برام یک روز خوب و عالی میشه.

*****************

هر کسی که تو رو همونطوری که هستی قبولت میکنه، سعی نمیکنه که تغییرت بده، سعی نمیکنه با ایده آل های خودش تو رو تطابق بده و سعی نمیکنه که تو رو به زور در اون مسیری که خودش هست قرار بده تبدیل میشه به خانواده تو. خانواده فقط اونهایی که ارتباط خونی با تو دارن نیستن، خیلی ها ممکنه ارتباط خونی باهات نداشته باشن اما وقتی پیش شونی حال دلت خوبه و روزت تبدیل به یک روز خوب و فوق العاده میشه، این خیلی ها میشن خانواده تو و تو باید اونها رو به اندازه خانواده ات دوست داشته باشی.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه حتما تماشا کنید :

دلنوشته در مورد عشق به خانواده

سخنان بزرگان در مورد خانواده

متن زیبا در مورد خانواده خوشبخت

متن عاشقانه برای خانواده سه نفره

متن‌های زیبا در مورد دوست داشتن خانواده + عکس نوشته

جملات زيبا در مورد خانواده موفق

کلیپ کوتاه درباره دوست داشتن خانواده برای وضعیت


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...