متن طولانی تبریک تولد همسر شهریور ماهی

اگه همسرتون شهریور ماهیه و روز تولدش هم سر رسیده چه خوبه که با متن یا جملاتی زیبا اونو سوپرایز کنید و در روز تولدش حالش رو خوب تر از همیشه کنید. یادتون باشه اگه از متن یا جملات طولانی استفاده کنید تاثیرش بیشتره و اون احساس بهتری نسبت به شما پیدا میکنه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات طولانی و زیبایی در رابطه با تبریک تولد همسر شهریور ماهی تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات برای تبریک تولد همسر شهریور ماهی

همسر عزیزم، در زندگی جز مهربانی و عشق از تو هیچ ندیدم. تو در هر موقعیتی که بودم به من عشق ورزیدی و با عشق خود روح خسته و بی حال مرا پر از انرژی و انگیزه کردی. می خواهم بگویم که اکنون هر آنچه که دارم از تو دارم و اگر تو نبودی حتی همین احساس خوبی که درونم هست را هم نداشتم و فقیرترین آدم این دنیا بودم. از تو متشکرم که به زندگی من پای گذاشتی و عطر حضورت زندگی مرا معطر کردی. اکنون که زندگی من با وجود تو پر از حس خوشبختی شده با یک دنیا عشق و محبت شده میخواهم به تو قول بدهم که تا در توان دارم برای تو خواهم جنگید و لحظه ای کوتاه نخواهم آمد چرا که تمام این خوشبختی به خاطر وجود تو در زندگی ام است. نمی دانم، شاید این خصوصیت تمام شهریور ماهی هاست که زندگی طرف مقابلشان را آب پز از حس خوب و خوشبختی کنند، اما اگر درون هیچ شهریور ماهی هم این خصوصیت وجود نداشته باشد درون تو به روشنی دیده می شود و من بسیار خوشبخت بوده ام که تو به زندگی من پا گذاشتی. شهریور ماهی من، تولدت را به تو تبریک میگویم و از ته دل از خدا آرزو میکند که تو را تا همیشه برای من نگه دارد.

*****************

همسر جان، زندگی من به دو بخش تقسیم می شود، قبل از آمدن تو و بعد از آمدنت. بعد از اینکه به زندگی ام پا گذاشتی دروغ نیست که بگویم زندگی ام به طور کامل متحول شد و تو را از نقطه صفر به نقطه صد رساندی. مهربانی ها، فداکاری ها، از خود گذشتگی ها و لطف و مرحمتی که در زندگی مشترکمان شامل حال من میکردی باعث شده که اکنون اینگونه بگویم. از تو برای تمام زحماتت که برای من کشیدی متشکرم و میخواهم بدانی که قدردان تمام زحماتت هستم و تک تک آنها را به یاد دارم و محال ممکن است که مهربانی هایت را فراموش کنم. میخواهم بدانی که من همان ابتدا هم عاشق تو بودم اما با مهربانی ها و لطف و مرحمت هایی که به من داشتی باعث شد که این عشق تبدیل به وابستگی شود و من اکنون جانم به جان تو وابسته است و لحظه ای نمی توانم دوری و نبودنت را تحمل کنم. امروز روز تولد توست پس به من قول بده که تا همیشه در کنارم میمانی و لحظه ای از من دور نمی شوی. شهریور ماهی من، زندگی بدون تو برای من سخت است و میخواهم که این را درک کنی. تولدت مبارک باشد.

*****************

همسر شهریور ماهی مهربانم، امروز روز تولدت است و میخواهم که در این روز تمام هد، هایی که دارم را با تو مرور کنم. همسر عزیزم، تمام این اهدا، نهایتا به خوشبختی بیشتر تو منجر خواهند شد و با این مرورشان میخواهم به تو بفهمانم که تا جان در بدن دارم و تا توان دارم برای خوشبختی و حال خوب تو خواهم جنگید. من در زندگی برای خود هیچ نمیخواهم، فقط حال خوب تو را میخواهم، میخواهم که همیشه بخندی و همیشه خوشحال باشی و هر کاری که از دستم بر بیاید انجام میدهم و هر هدفی که بتوانم در این زمینه تعیین کنم آن را برمیگزینم و عملی اش میکنم. میخواهم بدانی که خوشبختی تو برای من همه چیز است و اگر تو لحظه ای احساس ناراحتی کنی سقف آرزوهای من هم بر سرم خراب خواهد شد و دیگر هیچ حس مثبت و انگیزه ای نخواهم داشت. شهریور ماهی جان، تولدت را به تو تبریک میگویم و در این روز جدای از مرور تمام هدف ها از خدا میخواهم که ما دو تا را کنار هم خوشحال و خوشبخت نگه دارد و لحظه ای حس خوب مان را از بین نبرد.

*****************

همسر عزیزم تو قول بده تا ابد برای من میمانی و من هم قول خواهم داد که تا جان در بدن دارم برای خوشبختی ات خواهم جنگید و حال خوبت همیشه برایم هد، اصلی ام خواهد بود. تو اگه از پیش من بروی من دیگر هیچ انگیزه ای نسبت به زندگی نخواهم داشت. تلاش کردن برای تو و زندگی مان است که به من حس امید و انگیزه میدهد پس همیشه با من بمان تا من هم بتوانیم نسبت به زندگی امیدوارم باشم و حس خوبی داشته باشم. شاید خودت ندانی اما تو خیلی خوبی و من وقتی که با تو هستم احساس آرامشم به حداکثر میرسد. من مهم نیست که چه مشکلی داشته باشم تو گویی معجزه میکنی و حال مرا به طور کامل خوب میکنی. برای تمام این ها دوستت دارم و میخواهم بگویم که عاشقانه حتی اگر لازم باشد برایت جان هم میدهم. امروز روز تولدت است و خواستم که با گفتن این حرف ها حسی که در قلبم نسبت به تو نهفته است را بروز دهم. شهریور ماهی من، تولدت مبارک باشد، آرزوی من در روز تولدت همین است که خدا تو را کنار من نگه دارید و لحظه ای از من دور نشوی.

*****************

وقتی که عاشق کسی هستی و وقتی که با تمام وجود کسی را دوست داری دیگر مهم نیست برای او چه چالش ها و چه اتفاقاتی را به جان میخری، تو فقط حال خوب و خوشبختی او برایت مهم خواهد بود و برای این خوشبختی هر کاری که از دستت بر بیاید انجام خواهی داد. همسرم، شهریور ماهی من، خواستم این ها را بگویم تا به تو بگویم که مهم نیست برای تو چه چالشی را به جان بخرم، آن چالش هر چقدر هم که سخت باشد من با کمال میل آن را خواهم پذیرفت، برای من مهم فقط خوشبختی و حال خوب توست که باید اتفاق بیفتد. اگر تو احساس خوشبختی کنی من نه تنها یک چالش سخت بلکه صدها چالش سخت را هم تحمل خواهم کرد و این تماما به خاطر عشق و علاقه ایست که به تو دارم. امروز روز تولدت است و از خدا میخواهم که سایه ات را بر سر زندگی ام حفظ کند، دوستت دارم و تولدت را از صمیم قلبم به تو تبریک میگویم. امروز یکی از بی نظیرترین روزهای زندگی من است چرا که روز تولد عشق من است. همسرم، باز هم میگویم دوستت دارم و عاشقانه تا عمر دارم به پایت عشق خواهم ریخت.

*****************

همسر عزیزم، بدون شک تو فرشته زندگی من هستی. تو همان فرشته نگهبانی که هر بار که خواستم به بیراهه بروم مرا از بیراهه نجات دادی و به راست آوردی، تو همان فرشته مهربانی که هر بار که ناامید بودم با مهربانی هایت به من امید دادی و حال دلم را خوب کردی و تو همان فرشته بخشنده ای که هر بار خطا کردم مرا بخشیدی و از گناهم گذشتی. تو یک فرشته همه چیز تمام در زندگی من هستی و من چقدر خوشبختم که تو را دارم. حس میکنم که خدا مرا خیلی دوست داشته که تو را به زندگی من وارد کرده. اکنون در روز تولدت میخواهم که بارها به خاطر بودنت در زندگی ام خدا را سپاسگزاری کنم و بعد هم از خود تو تشکر کنم که بودی و زندگی مرا زیبا کردی. بعد از تمام این سپاسگزاری ها و تشکرها، میخواهم تولدت را تبریک بگویم. شهریور ماهی جذاب من، تا همیشه برایم بمانی چرا که من به بودن فرشته ام در زندگی عادت کرده ام و بدون او نمی توانم زندگی بگذرانم. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت.

*****************

همسرم، می دانستی که دوست داشتن تو اکنون برای من به مانند وظیفه است؟ وظیفه ای که با تمام وجودم دوستش دارم؟ آنقدر به من خوبی کردی و انقدر به من محبت کردی که من نمی توانم دوست داشتن تو را چیزی جز وظیفه بنامم. من وظیفه ام میدانم که هر روز بیشتر از دیروز دوستت داشته باشم، من وظیفه ام می دانم هر روز دریای عشق و محبتم را به تو گسترده تر کنم و من وظیفه ام می دانم تا هر روز نسبت به دیروز دلیلی بیشتر برای حال خوب به تو بدهم. من عاشقانه این وظیفه را دوست دارم و راستش را بخواهی وابسته این وظیفه شده ام. اگر یک روز به این وظیفه عمل نکنم خدا میداند که چه به سرم خواهد آمد. همسر عزیزم، همیشه برایم بمان تا من هم وظیفه ام را به بهترین شکل ممکن در قبالت انجام دهم. راستش را بخواهی درست است که این وظیفه ایست که من در قبال تو بر دوشم احساس میکنم اما منافعش برای خودم بیشتر است و من با هر بار عشق ورزیدن به تو درون خودم بیشتر از قبل لبریز از عشق می شود. اکنون تولدت را به تو تبریک میگویم و از خدا هم میخواهم که توی شهریور ماهی جذاب را تا ابد کنارم نگه دارد و لحظه ای از من دورت نکند.

*****************

همسر جان، میدانی وابستگی چیست؟ وابستگی یعنی اینکه من یک روز هم نمی توانم بدون تو زندگی کنم، یعنی اینکه نمی توانم بدون تو دوام بیاورم و نمی توانم بدون تو نفس بکشم. تو تمام زندگی من شده ای، تو دلیل ادامه دادن من شده ای و تو دلیل نفس کشیدن هایم شده ای. باور کن که اگر بگذاری و بروی زندگی من همان موقع ای که بفهمم رفته ای تمام می شود و همه چیز برای من پایان می یابد. می خواهم به تو بفهمانم که همه دارایی ام هستی و من در این دنیا تو را مهمترین دارایی ام می دانم برای همین اینقدر به تو وابسته شده ام. اکنون که اینها را می دانی به من قول بده که جواب وابستگی ام را با ماندنت می دهی. دوستت دارم و تولدت را تبریک میگویم. شهریور ماهی جذابم، امیدوارم که همیشه بر لبانت خنده نقش ببندد و همیشه خوشحال و خندان باشی. اصلا به تو اخم نمی آید پس در کنار قول ماندنت میخواهم قول دیگری هم بگیرم و آن هم همیشه خندیدنت است، قول بده که همیشه بخندی.

*****************

همسر جان، در قبال فداکاری های تو چه کاری می توانم انجام دهم؟ حس میکنم اگر تمام زندگی ام را هم به پای تو بگذارم باز هم نمی توانم ذره ای از فداکاری های تو را جبران کنم. تو در آن موقع که در دل سختی ها افتاده بودم و مشکلات مرا به تنگنا آورده بودند دست گیرم شدی و نگذاشتی که لحظه ای تنها بمانم، تو از خود گذشتی تا مشکلاتم حل شود و همین هاست که باعث می شود که بگویم نمی توانم فداکاری هایت را جبران کنم. تو در آن موقع که مشکلات داشتم فداکاری کردی و این است که ارزش دارد و اکنون که حالمان خوب است من هر چقدر هم برای تو از خودگذشتگی کنم باز هم گویی کاری نکرده ام. همسر جان، در روز تولدت این قول را به تو میدم که تا جان در بدن دارم برای خوشحالی ات هر کاری خواهم کرد. شهریور ماهی من، تولدت مبارک باشد، آن شاء الله که همیشه برایم بمانی.

*****************

همسر عزیزم، دوستت دارم و جز عشق نسبت به تو در قلب من هیچ احساس دیگری وجود ندارد. همه نسبت به شریک زندگی شان ممکن است احساسات مختلف را تجربه کنند، احساساتی مانند خشم، نفرت و ...، اما میخواهم بگویم که تنها احساسی که از همان اول در قلب من نسبت به تو وجود داشت و اکنون هم فقط همان احساس در قلبم وجود دارد عشق است و من جز عشق نسبت به تو احساس دیگری را تجربه نکردم. تو هر لحظه می دانستی که چطور حال مرا خوب کنی و همین باعث شد که روز به روز نه تنها از این عشق کاسته نشود و جا برای احساسات دیگر باز نشود بلکه بیشتر و بیشتر هم بشود. همسرم، دوستت دارم و عاشقت هستم و این را دوست دارم که بارها و بارها به تو بگویم چرا که گفتنش اصلا مرا خسته نمی کند و بلکه به من آرامش و انرژی هم میبخشد. شهریور ماهی من، در کنار تمام اینها می خواهم که تولدت را هم تبریک بگویم، تولدت مبارک.


مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته تولد آقامون نزدیکه

گلچین بهترین متن ها برای روی کیک تولد

متن تبریک تولد به دامادم + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...