متن تبریک تولد به دامادم + عکس نوشته

در این مطلب از توپ تاپ ، مجموعه ای از عکس نوشته و متن های جدید ، شیک و خاص برای تبریک تولد به داماد تهیه دیده شده است ، می توانید با بهترین عکس نوشته ها و جملات کوتاه و ادبی زیبا این روز فرخنده را به داماد عزیزتان تبریک بگویید ، در ادامه همراه باشید

متن تبریک تولد به داماد از طرف خانواده همسر :


"داماد عزیز و گرامی ، تولدت مبارک ! از وقتی وارد زندگیمون شدی ، فقط نشانه‌های مهربانی و احترام از تو دیدیم. حضورت در خانواده‌مون باعث شادی و غرور ماست. برای تو در این روز ویژه، بهترین آرزوها رو دارم. امیدوارم همیشه لبخند بر لب و شادی در قلبت باشه. بهترین لحظات زندگی رو برات آرزو می‌ کنم و از خداوند می‌ خواهم همیشه سلامت و خوشبخت باشی. تولدت مبارک ، داماد گلم!"

******************

 داماد عزیز و محترم خانوادمون ، "در این روز قشنگ ، تولدت را جشن می‌ گیریم. افتخار می‌ کنیم که دامادی چون تو داریم. تو نه تنها داماد ، بلکه یک عضو مهم و دوست‌ داشتنی از خانواده‌مون هستی . برای تو دراین روز ویژه ، شادی‌ های بزرگ و سال‌ هایی پر از سلامتی و موفقیت آرزو می‌ کنم. ممنونم که همیشه پشتیبان و محافظ دخترم بودی. تولدت مبارک، داماد عزیزم !"

******************

"تولدت مبارک، داماد خوب و عزیزم ! با آمدنت به خانواده‌مون ، عشق و محبت را به همراه آوردی و باعث شدی که خانواده‌مون کامل‌ تر و شادتر شود. امروز ، نه تنها تولد تو را جشن می‌ گیریم ، بلکه جشن می‌ گیریم برای داشتن پسری مثل تو در خانواده‌مون. امیدواریم این شادی و همدلی همیشه دربین ما باقی بماند. تولدت مبارک، داماد دوست‌ داشتنی ما!"

متن تبریک تولد داماد رسمی و صمیمانه :

"داماد گرامی ، تولدت مبارک !

از وقتی وارد خانواده‌مون شدی ، با رفتارو مهربانی‌ ات قلب همه‌مون رو تسخیر کردی . امروز، روز تولد تو، می‌ خوام ازصمیم قلب بهت بگم که چقدر برامون عزیزی. دوست داریم همیشه شاد و سرزنده باشی و زندگیت پر از موفقیت و خوشبختی .امیدوارم امسال ، سالی پر ازتجربه‌ های جدید و خاطره‌ انگیز برات باشه. برای تو و خانواده‌مون بهترین‌هارو آرزو می‌ کنم. تولدت مبارک ، داماد خوب و دوست‌ داشتنی‌ مون!"

******************

"داماد عزیزم، تولدت مبارک! تو خانواده‌مون رو  با عشق و محبتت روشن کردی . امروز که روز تولدته ،دوست دارم بدونی که چقدر برامون مهمی. همیشه دعا می‌ کنم که سایه‌ ات از سرخانواده‌مون کم نشه و همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشیم.امیدوارم این روز ویژه برات پر از شادی و خوشی باشه و سالی که پیش رو داری، پر از موفقیت و سعادت. داماد گلم، تولدت مبارک!"

این متن‌ ها با زبانی محاوره و صمیمی نوشته شده‌ اند و برای تبریک تولد داماد درفرهنگ ایرانی مناسب هستند. آنها پیام‌ هایی از محبت، احترام و آرزوی خوشبختی برای داماد هستند.

عکس نوشته تولدت مبارک داماد

متن تبریک تولد به دامادم 

داماد عزیزتر از جانم، تولدت مبارک باشد. چقدر خوشحالم که تو عضو خانواده ما شدی و با حضورت اول از همه دخترم و بعد هم خانواده ما را شاد کردی. تو برای ما به مانند یک نعمت از سوی خدا هستی و ما همگی این را قبول داریم. فقط از خدا می خواهم که اول سایه ات بر سر زندگی دخترم باشد و بعد هم هیچ وقت از ما دور نشوی چرا که تمام ما به تو عادت کرده ایم و تو بخش مهمی از زندگی ما شده ای. این را بدان که تا بی نهایت دوستت دارم و در تک تک مراحل زندگی ات در کنارت هستیم.

*******************

داماد جان، امروز روز تولد توست و من هر آنچه آرزوی خوب است را برای تو و دخترم میکنم. امیدوارم که خدا تو را به هر آنچه که میخواهی برساند و هیچوقت سطل روزی ات را خالی از باران رحمتش نگذارد. خدا کند که همیشه لبخند به لب داشته باشی و با این لبخند به دخترم شوق و انگیزه زندگی بدهی. داماد جان، از خدا می خواهم که هیچ چالش و هیچ مشکلی در زندگی نباشد که بخواهد اخم را به ابروهای تو بیاورد چرا که اخم به هیچ عنوان به تو نمی آید. تولدت را از صمیم قلبم تبریک می گویم.

*******************

داماد عزیزم، تولدت مبارک، از خدا میخواهم خانه تو و همسرت که دخترم باشد را پر از عشق و امید و انگیزه کند. خدا کند که همیشه نگاه تان به هم پر از عشق باشد و قلب تان پر از حس امید و انگیزه. من برای تو در روز تولدت فقط خوشحالی را میخواهم و می دانم وقتی که تو خوشحال باشی دخترم هم خوشحال خواهد بود و قلبش پر از حس امید خواهد شد. داماد جان، خدا تو را به هر آنچه که در دلت داری برساند و مراتب بالای زندگی را نصیبت کند چرا که تو و دخترم لیاقت بهترین ها را دارید.

*******************

داماد جان، چه روز زیباییست امروز، بی نهایت عاشق امروز هستم چرا که حس خیلی خوبی به من می دهد. امروز روز تولد توست، روز تولد یکی از ادم های مهم زندگی من است و من این روز را از صمیم قلبم به تو تبریک می گویم. تو جای پسرم هستی و همیشه نقشی بیشتر از نقش یک داماد را برایم ایفا کردی. تو در تک تک مراحل زندگی به مانند پسرم سعی کردی عصای دست من شوی و این مرا بی نهایت خوشحال میکند. خوشحالم از اینکه دخترم انسان شایسته و خوبی به مانند تو را برای زندگی اش انتخاب کرد. مجددا تولدت مبارک.

*******************

داماد عزیزم، دعای من در روز تولدت برای تو و دخترم است. من برای شما هیچ چیز جز خوشبختی نمی خواهم. می دانم که آنقدر توانایی دارید که هر دوی تان برای رسیدن به اهداف تان تلاش میکند پس آرزو نمیکنم که به اهداف تان برسید چرا که رسیدن به آنها از طرف شما امری کاملا بدیهی و مشخص است، من فقط ارزو میکنم که خوشبخت شوید و در پی تمام این تلاش ها بتوانید معنای واقعی خوشبختی و حال خوب را در کنار هم پیدا کنید. دوستت دارم و تولدت را تبریک می گویم.

*******************

متن احساسی برای تولد داماد

امشب ، آرزو می کنم که دخترم شب را با تو زیر نور مهتاب رقص کند. اشتراک این شب برای دخترم با شما معنای زیادی برای او دارد. جشن تولد جادویی داشته باشید.

داماد عزیزم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به دامادم

تولدت مبارک میگم به مهربان ترین و متفکر ترین داماد دنیا. دوست داشتن تو همیشه آسان است.

داماد مهربانم تولدت مبارک

 استوری تبریک تولد داماد

لبخند زدن به چهره شما امروز هدف شماره یک دختر من است. برای ما یه دنیا می ارزی. تولدت مبارک داماد فوق العاده من.

متن تبریک تولد داما

داماد عزیز ، بودن با تو برای دخترم همه چیز است. ما تو را با تمام وجود دوست داریم. تولدت مبارک.

 متن تبریک تولد مادرزن به داماد

دختر شیرین من هیچ شکایتی در مورد زندگی با شما ندارد. من تصور می کنم که زندگی دیگر بهتر از این نمی شود. داماد خوبم تولدت مبارک.

عکس نوشته تولد دامادمون مبارک

تولدت مبارک پادشاه قلب دختر ما ، مرد رویاهای دخترم و عشق زندگی او.

داماد جان تولدت مبارک

متن تولدت مبارک داماد عزیزم

کلمات برای توصیف شما کم می آید. شگفت انگیز ، منحصر به فرد ، غیر قابل مقایسه ، خوش تیپ ، قوی ، باورنکردنی هستی و من می توانم برای همیشه این کلمات را ادامه دهم. برای شما آرزوی روز تولد خوبی دارم.

تولدت مبارک دامادم

 پیام تبریک تولد داماد

امروز آرزو می کنم صمیمانه به آرزوهای خود بتوانی برسی. هر کلمه ای که به تو می گویم مستقیم از قلب من می آید.

تولدت مبارک بهترین داماد دنیا

عکس نوشته تبریک تولد دامادم

عشق ما به تو برای همیشه رشد می کند و رشد می کند. ما همیشه دلایل جدیدی را برای دوست داشتن تو کشف می کنیم. شما یک شوهر شگفت انگیز برای دختر ما هستید و احساس می کنم برای داشتن شما خیلی خوش شانس هستیم. یک تولد عالی داشته باشید عزیزم.

تولدت مبارک داماد عزیزم!

نمی توانم چند بار در روزبه شما فکر می کنم. شما همیشه در ذهن و قلب من هستید. برای روز تولد شما می خواهم این را بدانم که من شما را بیشتر از خود زندگی دوست دارم.

تولدت مبارک داماد دوس داشتنی من

 متن تولد برای داماد

داماد عزیز ، من دعا می کنم که هر روز در زندگی خود برکت داشته باشید. تولدت مبارک.

 متن تولد داماد خانواده

تبریک برای تولد شما ، سال های سال سلامتی برای شما آرزو می کنم تا بتوانیم از وقت خود با شما در این جا روی زمین لذت ببریم.

داماد دوس داشتنی ما تولدت مبارک

افکار من در مورد شما همیشه برای کمک به شما ، تشویق شما و رشد شما است. همیشه دوستت دارم ، تولدت مبارک دامادم !

متن تبریک تولد داماد از طرف مادر زن

عزیزترین داماد: وقتی صدمه دیدی ، صدمه می بینم. وقتی می خندی ، می خندم. وقتی احساس غم می کنی ، گریه می کنم. ما از جهات بیشتری به هم دیگر وصل هستیم. انگار که دو روح برای همیشه در هم می پیچید. دوستت دارم. تولدت مبارک!

 متن تولد برای دامادم

من همیشه می توانم که برای همیشه دیوانه وار عاشق شما باشم. عشق ما جایی برای کینه ها ایجاد نمی کند. برای شما تولد فوق العاده ای آرزو می کنم.

داماد عزیز تولدت مبارک

 متن تولدت مبارک داماد

پیر شدن با شما پیری را دختر ناز ما دور می کند. از تولد خود لذت ببرید.

تولدت مبارک داماد عزیزم

 متن تولد برای دامادم

من 100٪ مطمئن هستم که ازدواج شما با دختر ما چیزی بود که از قبل در بهشت ​​طراحی شد. این اتحاد عالی نمی توانست به طور اتفاقی باشد. تولدت مبارک دامادم.

عکس نوشته برای تبریک تولد داماد

روزی که دختر ما شما را ملاقات کرد سرنوشت شما با هم گره خورد. از لحظه ای که به چشمان تو نگاه کردیم ، می دانستیم که همسر خوبی برای او خواهید شد. ما فرصتی نخواهیم داشت تا بتوانیم به معنای واقعی به خاطر این عشقی که به دختر ما دارید از شما تشکر کنیم.

 تولدت مبارک ، داماد جان!

متن تولد داماد خوب

به اشتراک گذاشتن این جشن زندگی با شما برای دختر ما بیشتر از آنچه می دانید برای او معنی دارد.

دامادم تولدت مبارک.

متن تولد برای دامادمون

تولدت مبارک به داماد شگفت انگیز من. همه می گویند گذر زمان اجتناب ناپذیر است ، اما این باعث نمی شود که هر روز ما شما را بیشتر دوست نداشته باشیم.

تولدت مبارک داماد عزیز!

پیام تبریک تولد به داماد

تولدت مبارک به یک عشق واقعی برای دختر من! شما عمیق ترین و قوی ترین رویاهای او را می شناسید. و ما برای بسیاری از جشن های تولد در کنار هم هستیم.

تولدت مبارک ، داماد شیرین من.

عکس نوشته در مورد تولد داماد با متن زیبا

 عشق دختر من به شما به اعماق دریاها و بالاترین نقطه آسمان می رسد. شما واقعاً جهان برای او هستید. تمام عشق او!

داماد عزیزم تولدت مبارک

 متن تولد برای دامادمون

به مردی که زندگی ما را به روش های بیشتری تغییر داده است تا بتوانیم روی او حساب کنیم ... تولدت مبارک بهترین داماد دنیا. دوستت داریم!

پیامک مادر زن به داماد

از لحظه ای که شما را ملاقات کردیم ، می دانستیم زندگی دخترم هرگز از عشق خالی نخواهد شد. شما نور ، خنده ، صلح و عشق را ، به ارمغان می آورید. قلب دخترم به خاطر عشق تو پر است.

 تولدت مبارک داماد عزیز

متن تولدت مبارک داماد جان

دوستت دارم داماد عزیز نه تنها به این دلیل که شما عضو این خانواده هستید ، بلکه به این دلیل که من هرگز با چنین دوست ، فیلسوف و راهنمایی بزرگی روبرو نشده ام. من برای شما همه سعادت ها را در جهان آرزو می کنم. تولدت مبارک!

تبریک تولد به داماد رسمی

داماد عزیز ، شما مثل دوست برای من هستید. شما نه به عنوان داماد ما بلکه به عنوان پسر ما از ما مراقبت کرده اید. من به خاطر همه کارهایی که برای من انجام داده اید از شما سپاسگزارم. شما مستحق همه خوشبختی های جهان هستید. تولدت مبارک.

تبریک تولد پدر زن به داماد

شما الهام بخش برای همه ما هستید. شما به دختر ما آموختید که چطور سخت و کی نرم باشد. من امیدوارم که شما روز تولد خود را با خوشبختی بی پایان آغاز کنید!

تولدت مبارک داماد نازنینم

عکس پروفایل تبریک تولد به داماد

شما مانند یک الماس در این خانواده به شکل درخشان می درخشید. شما با درخشندگی خود دختر ما را راهنمایی کرده و او را به مسیر موفقیت هدایت کرده اید. تولدت مبارک به یک مرد بزرگ!

داماد عزیزم تولدت مبارک

متن تبریک تولد داماد از طرف خواهر زن

یک آرزوی ساده و فقط گفتن تولدت مبارک برای شما کافی نیست زیرا شما چنین شخصیت مهمی در زندگی ما هستید. کلمات به تنهایی کافی نیستند. بنابراین در حال حاضر ، من فقط می خواهم برای شما روز تولد خوبی را آرزو کنم و امیدوارم که بدانید چقدر ما شما را دوست داریم و از شما قدردانی می کنیم.

تولدت مبارک داماد عزیز.

متن تبریک تولد برادر زن به داماد

 سالها سال دیگر از فضل ، عشق و خوشبختی برای شما آرزو می کنم. شما سزاوار آن هستید که روز های خوبی را داشته باشید!

تولدت مبارک داماد عزیز

جملات زیبا برای تبریک تولد دامادم

باشد که این روز قلب شما را از خوشحالی و شادی پر کند! امیدوارم آن لبخند را بر روی چهره شما در روز تولد و بسیاری روز های دیگر ببینم.

داماد مهربانم تولدت مبارک

عکس نوشته ی تولد داماد

من گرم ترین آرزوهایم را برای شما ارسال می کنم! در این روز یک مرد بسیار خاص به زندگی ما آمده است. تولدت مبارک داماد عزیز!

متن تبریک تولد برای داماد از طرف خواهر زن

با تشکر از همه لحظات و خاطرات شگفت انگیز که ما با هم ساخته ایم ، داماد عزیز. من مشتاقانه منتظر هستم که حتی بیشتر با شما در ارتباط باشم. تولدت مبارک!

جملات زیبا برای تبریک تولد دامادم

من عشق و تحمل را از مادرم آموخته ام ، شجاعت و سرسختی از پدرم ، و قدرت و مسئولیت را از شما ، داماد عزیز. تولدت مبارک!

جملات زیبا برای تبریک تولد دامادم

داماد عزیز ، تولدت مبارک. شما سزاوار بزرگترین و بهترین جشنی هستید که تا کنون در دنیا بوده است! امیدوارم سال پیش رو چیزهای شگفت انگیزی برای زندگی شما داشته باشد!

متن تبریک برای داماد

داماد عزیز تولدت مبارک! امروز و همیشه ، آسمان برای شما محدود است. امیدوارم جشن شما همه چیزهایی باشد که آرزو کرده اید و همه رویاهایتان مهم نیست که چقدر بزرگ باشند امیدوارم که واقعیت داشته باشد!

عکس نوشته داماد عزیزم تولدت مبارک

تولدت مبارک. تو بهترین داماد هستی! امیدوارم امروز پر از سرگرمی های زیادی باشد ، جشن و اشتراک گذاری خاطرات ویژه با همه افرادی که بیشتر از همه شما آن ها را دوست دارید!

تبریک تولد رسمی به داماد

داماد عزیز تولدت مبارک! همه ما اینجا هستیم که یک مراسم تولد خوب برای شما بگیریم و از شخص عالی که شما هستید برای بودنتان تشکر کنیم. آرزوی سلامتی و خوشبختی در سال آینده را برای شما دارم!

 متن تولدت مبارک به داماد

تولدت مبارک داماد شگفت انگیز من. امیدوارم همیشه یادتان باشد که چقدر برای من معنی دارید و چه تأثیری در زندگی افراد اطراف خود دارید. در اینجا یک جشن فراموش نشدنی برای شما برگزار می شود و آرزو داریم که همه چیزها در سال آینده برای شما عالی برگزار شود!

زیباترین عکس نوشته های تولدت مبارک به دامادم

متن تولدت مبارک به داماد

تولدت مبارک ، داماد مهربانم. بیان بعضی اوقات دوری از شما برای من دشوار است ، من شما را دوست دارم. یک روز عالی و یک سال فوق العاده را در پیش رو داشته باشید.

متن تولدت مبارک به داماد

تولدت مبارک به داماد عزیز و محبوب من. امروز و هر روز بهترین ها را برای شما آرزو می کنم. برکت برای شما به خاطر تمام کارهایی که در طول زندگی برای دختر من انجام داده اید.

متن با عکس نوشته های تبریک تولد به دامادم

تولدت مبارک به بهترین داماد در جهان ، شما همواره در لحظات سخت در کنار ما بوده اید و نمی توانم انکار کنم که چقدر برای دخترم معنی دارید .باشد که تولد شما با شادی پر شود.

متن با عکس نوشته های تبریک تولد به دامادم

تولدت مبارک داماد جانم ، تو در طول زندگی دخترم از او به خوبی مراقبت می کنی. تولدت مبارک به مرد اول در قلب دخترم.


مطلب پیشنهادی :

عکس تبریک تولد

عکس نوشته های تولدت مبارک برای تمام اعضای خانواده 98 ، 2019


1 نظر

  1. AliAlisays:

    ممنون خوب بود