جملات انگیزشی متن انگیزشی برای لاغری

آدمایی که میخوان لاغر بشن و از اندام چاق و فربه ای که دارن رضایت ندارن برای لاغری نیاز به انرژی و انگیزه دارن. اونا میتونن این انرژی و انگیزه رو از طریق خوندن متن یا جملات انگیزشی به دست بیارن. این آدما هر چقدر بیشتر این متن و جملات رو بخونن بیشتر انرژی میگیرن تا لاغر بشن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا و انگیزشی برای لاغری تهیه کردیم. همراه ما باشید.

متن انرژی مثبت برای لاغری

همش به آدمایی که هیکل خوب و متناسبی دارن نگاه میکنی و حسرت میخوری؟ تا کی میخوای به این کارت ادامه بدی؟ تا کی میخوای زندگیت رو در حسرت داشتن یه بدن روی فرم و ایده آل بگذرنی؟ همت کن و اراده ات رو قوی کن و تو هم بخواه که مثل اون دسته از آدما هیکل مناسبی داشته باشی. چاقی هیچوقت تو رو به خواسته نمیرسونه، چاقی هیچوقت باعث نمیشه که تو از بدنت رضایت داشته باشی و حتی کاری میکنه که از بدنت متنفر هم باشی و آدمی که حتی از خودش و بدن خودش متنفر باشه زندگی سختی پیش رو داره. همت کن و هر کاری که لازمه برای لاغری انجام بده. اوایل قطعا برات سختی هایی در پی داره و برات مشقت هایی به همراه میاره اما اگه ادامه بدی و جا نزنی روزی تو هم تبدیل به همون آدمهای خوش هیکلی میشی که همه با دست اونو به هم نشون میدن و دوست دارن که جای اون باشن.

*******************

دوست داری که آدما انگشت اشاره شون رو به سمت تو بیارن و تو رو به عنوان یه آدم خوش هیکل و خوش اندام یاد کنن؟ دوست داری که همه از تو به عنوان یه آدم فوق العاده خوش هیکل یاد کنند؟ پس برای خوش هیکل شدنت تلاش کن. البته اینکه محبوب دیگران باشی فقط بخشی از مزیت های خوش اندام شدنه، مزیت های بیشترش برای خودته، برای رضایت از خودت و زندگی ای که داری پس هیچوقت چاقی رو به این مسئله ترجیح نده و تمام تلاشت رو بکن که به خواسته ای که داری برسی و تبدیل به یک آدم خوش اندام و خوش هیکل بشی. این کار سختی داره، مشکلات داره، دغدغه ها داره و با چالش های زیادی رو به رو میشی اما اگه همشون رو به جون بخری، اما گه برای همشون آماده بشی و با خودت بگی که خواسته من لاغر شدنه پس باید بهش برسم اون موقع میتونی بهش دست پیدا کنی و از شیرینی رسیدن بهش لذت ببری.

*******************

باور کن که بدن تو ارزشمنده، باور کن که بدن تو هدیه ای از سمت خداست به تو، باور کن که این بدن نباید اینجوری چاق بمونه و بذاری که روز به روز چاق تر بشی. البته بعضی ها اندام چاق شون رو دوست دارن که روی حرف ما به اون ها نیست، روی حرف ما به کساییه که اندام شون رو دوست ندارن و به خاطر چاقی و فربه بودنشون مدام از زمین و زمان شاکی اند و هیچ وقت طعم لذت از زندگی رو میچشن. شاکی بودن تو و اینکه مدام اعصابت خورد باشه هیچ چیزی برات به ارمغان نمیاره، تو باید تلاشو همت کنی چون اینه که برای تو نتیجه ای خوب و زیبا به ارمغان میاره. اگه میخوای لاغر بشی پس همت کن و از امروز به بعد تلاش کن تا به نتیجه ای که میخوای دست پیدا کنی. باور کن وقتی که لاغر شدی و اندامت دقیقا همون چیزی شد که انتظارش رو داشتی زندگیت خیلی برات شیرین تر میشه و از اون خیلی لذت بیشتری میبری.

*******************

بدن ما بخشی از زندگی ماست و اگه متناسب با اون چیزی که میخوایم نباشه قطعا در زندگی عذاب میکشیم و هیچ وقت حالمون اونقدر که باید خوب نخواهد بود. برای بدنت ارزش قائل شو چون اینجوری برای زندگیت ارزش قائل شدی. اگه میخوای لاغر بشی برای لاغریت تلاش کن، اگه میخوای چاق تر بشی برای چاق شدنت تلاش کن، در هر صورت دست از تلاش برندار و همت کن و اراده ات رو قوی تر کن که حتما به اون بدن ایده آلی که میخوای میرسی. باور کن که اگه این اتفاق نیفته و تو هر روز بری جلوی آینه و بدنی که از نظر خودت نافرمه رو ببینی چیزی جز حسرت و افسردگی بیشتر به سراغت نمیاد! پس نذار که این اتفاق بیفته و برای خواسته ات تلاش کن.

*******************

به خاطر چاق بودنت مسخره ات میکنن؟ برای اینکه نمیتونی جلوی خورد و خوراکت رو بگیری مسخره ات میکنن؟ اینو بدون که برای بیشتر ما آدما چاقی و خوردن یک انتخابه پس اگه تو چاقی و خورد و خوراک رو انتخاب کردی در واقع مسخره شدن ها رو هم انتخاب کردی و نباید از بقیه گله و شکایتی داشته باشی. اگه میخوای تموم این مسخره شدن ها تموم بشه و دیگه از تو به عنوان یه آدم چاق و شکمو یاد نکنن باید انتخابت رو عوض کنی و زمانی میتونی انتخابت رو عوض کنی که شیرینی لاغر شدن و حس خوب لاغر شدن از شیرینی و حس خوب خوردن بیشتر باشه. اینو همیشه با خودت به یاد داشته باش که تا وقتی که لذت خورد و خوراک برای تو بیشتر از لاغری باشه هیچوقت نمیتونی به چیزی که میخوای برسی و البته اینو هم به یاد داشته باش که این لذت رنج هایی هم برات به همراه میاری که یکی از همونا همون مسخره شدنه.

*******************

تو میتونی همینطور روز به روز چاق تر و چاق تر بشی و روز به روز اضافه وزن بیشتری برای خودت به ارمغان بیاری اما یه سوال، آیا زندگی تو اینقدر بی ارزشه که میخوای به این شکل بگذرونیش؟ خدا یه زندگی به ما داده که بسیار ارزشمنده و ما باید از این زندگی نهایت استفاده رو ببریم و این زندگی رو به زیباترین شکل ممکن زندگی کنیم. اگه چاقی برای تو شیرینی زندگی رو به ارمغان میاره و کاری میکنه که اونو ارزشمند بدونی اشکالی نداره اما اگه از چاقی بدت میاد و اون چیزی نیست که میخوای باور کن که این چاقی هیچوقت نمیذاره طعم خوشی و لذت از زندگی رو به بچشی پس سعی کن که لاغر بشی.

*******************

میخوای لاغر بشی؟ نمیخوای دیگه حسرت بدن آدمای لاغر و خوش اندام رو به دل داشته باشی؟ پس این همه راه برای لاغر شدن هست، چرا به هیچکدوم از اونها عمل نمیکنی؟ تو میتونی تا آخر عمر حسرت بخوری و در آرزوی لاغر شدن زندگی کنی اما باور کن که این حسرت و آرزو هیچ چیزی جز درد بیشتر برات به ارمغان نمیاره. اگه خواسته ای داری پس براش تلاش کن، برات از خودت اراده به خرج بده و به خودت ثابت کن که اگه چیزی رو بخوای حتما بهش میرسی و حتما بهش دست پیدا میکنی.

*******************

لاغری هیچ دور از ذهن نیست، کافیه فقط در اینترنت جستجو کنی و نتایج کسایی که چاقی زیادی داشتن و لاغر شدن رو ببینی تا مطمئن بشی که خودت هم میتونی مثل اونها بشی و از وضعیتی که دوستش نداری خارج بشی. چرا بخوای این وضعیت رو تحمل کنی؟ چرا بخوای زندگیت رو اونجور که دوست نداری بگذرونی؟ اگه کسی توی این دنیا تونسته به چیزی که تو میخوای دست پیدا کنه پس تو هم میتونی فقط کافیه مثل اون فکر کنی و مثل اون عمل کنی. پس حالا که اینو میدونی بدون که چاقی مسئله ای نیست که برطرف نشه و خیلی ها تونستن برطرفش کنن، حالا تو کافیه فقط افکاری که در ذهنت در جریانه رو مثل کسایی کنی که لاغر شدن و در کنار این موضوع سعی کنی که مثل اونها هم عمل کنی تا به نتیجه ای که دوستش داری دست پیدا کنی.

*******************

فکر میکنی لاغر شدن یه کار سخت و دشواره؟ آره سخت و دشواره ولی فقط تا وقتی که تو اینجوری فکر کنی. هر کاری که از نظرت سخت باشه برات سخت خواهد بود و سخت هم انجام میشه اما اگه همون کار رو پیش نظرت آسون بدونی و اونقدر سخت و مشکل ندونیش خیلی برات راحت میشه و خیلی راحت میتونی از پسش بر بیای. از همین حالا به خودت قول بده که دیگه با چاقی کنار نمیای و لاغری رو هم یک امر راحت و ساده میدونی که خیلی آسون میشه بهش دست پیدا کرد.

*******************

لاغری سخت ترین کار دنیا نیست و تو هم ضعیف ترین آدم دنیا نیستی پس میتونی بهش برسی فقط کافیه اراده کنی. به کارهایی که تا به حال توی زندگیت انجام دادی فکر کن، به چالشهایی که در اون ها پیروز شدی فکر کن، به موفقیت هایی که تا به حال بهشون رسیدی فکر کن، آیا برای اونها تلاش نکردی؟ براشون زحمت نکشیدی؟ براشون وارد چالش های دشوار نشدی؟ برای تموم اونها این مسائل رو به جون خریدی اما در نهایت موفقیت از آن تو شد پس اینو بدون که اگه در مسیر لاغری هم سرسختانه ادامه بدی به شکلی که هیچ چیز نتونه تو رو از پا در بیاره بدون که در این راه هم موفق میشی و میتونی خیلی زود به لاغری و خوش اندامی دست پیدا کنی.

*******************

یکی هست که ورزش میکنه تا لاغر بشه و در نهایت هم لاغر میشه اما یکی هم هست که بیشتر کارهایی که این آدم کرده رو انجام میده اما باز هم لاغر نمیشه، به نظرت مشکل کار در کجاست؟ مشکل کار در فکر و باورهایی هست که اون شخص نسبت به خودش و بدنش داره، باورهایی که ممکنه در ذهن فردی که به نتیجه نمیرسه وجود نداشته باشه. سعی کن بدنت رو هر چند که چاق هست دوستش داشته باشی و البته باور کنی که بالاخره به اون چیزی که میخوای میرسی. اگه این اتفاق نیفته و بدنت رو دوست نداشته باشی و هیچ باوری نسبت به لاغری در ذهنت شکل نگرفته باشه سختی های پیش روت خیلی زیاده و خیلی باید مشقت رو به جون بخری تا بالاخره بتونی به یه درصد کمی از چیزی که میخوای برسی. تو اگه خواسته ای داری اول باید افکار و باورهایی متناسب با اون رو در ذهنت به وجود بیاری تا بعد خیلی راحت بهش برسی، اگه این کار رو نکنی حتی اگه شبانه روز هم فعالیت کنی شاید هیچوقت بهش دست پیدا نکنی.

*******************

این دنیا به آدمایی که تلاش میکنن پاداش میده پس تو هم برای لاغریت تلاش کن و باور کن که دنیا بالاخره پاداشش رو بهت میده. کافیه تلاش کنی، پشتکار داشته باشی و کوتاه نیای تا بالاخره دنیا تو رو لایق بدونه و به اون چیزی که میخوای نزدیک و نزدیکترت کنه. هر چقدر خودت رو بیشتر لایق بدونی، هر چقدر خواسته ات رو ساده تر و دست یافتنی تر بدونی و هر چقدر به دنبال ایده ها و روش هایی برای نزدیک تر شدن به خواسته ات بگردی دنیا هم تو رو بیشتر از قبل لایق میدونه و اینجوری بیشتر به چیزی که میخوای نزدیکت میکنه. پس حالا که اینا رو میدونی برای خواسته ات که لاغریه تلاش کن و کوتاه نیا و باورهایی مناسب هم نسبت به لاغر شدنت در ذهنت پرورش بده تا زودی لایق خواسته ات بشی و به اون برسی.

*******************

نمیشه که خواسته ات با عملت متفاوت باشه. کسی که خواسته اش لاغریه باید عملی متناسب با خواسته اش داشته باشه تا به خواسته اش برسه. اگه میخوای روتین قبلی زندگیت رو ادامه بدی اما با این حال لاغر بشی بدون که امر محالیه چون اون روتین نتیجه اش برای تو چاقی بوده و نمیشه هنوز هم بهش عمل کنی و انتظار نتیجه متفاوتی رو داشته باشی. اگه میخوای نتیجه ای متفاوت بگیری پس عملکردی متفاوت هم از خودت نشون بده و متناسب با فرم اندامی که میخوای روتین زندگیت رو تغییر بده تا در نهایت به اون دست پیدا کنی.

*******************

لاغری آرزو نیست بلکه یک هدفه پس نگو که آرزوم اینه که لاغر بشم بلکه بگو هدفم اینه و بالاخره بهش دست پیدا میکنم. وقتی که لاغری از یک آرزو و چیزی که برات خیلی محاله تبدیل به یک هدف میشه براش میجنگی تا در مسیرش قرار بگیری و تموم تلاشت رو میکنی تا به انتهای مسیرش که فرم اندام ایده آلت هست دست پیدا کنی. از همین الان رویا و آرزوی لاغری رو کنار بذار و واقعا بخواه که لاغر بشی و لاغری رو برای خودت تبدیل به یک هدف کن.

سپاس از شما عزیزان که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...