متن تقدیر و تشکر برای ابراز همدردی

اگر میخواهید از دوستان یا آشنایان تان به خاطر اینکه در مسئله ای با شما ابراز همدردی کرده اند تشکر کنید، می توانید متن و یا جملاتی زیبا در این زمینه تهیه کنید و با آنها به اشتراک بگذارید. این متن باید نهایت حس قدردانی شما را به آنها نشان دهد تا متوجه شوند که سپاسگزارشان بوده و هستید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای تقدیر و تشکر در رابطه با ابراز همدردی تهیه کرده ایم. همراه ما باشید تا این متن ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

جملات تشکر از دیگران برای ابراز همدردی

از شما بزرگواران متشکرم. امیدوارم که این مشکل و دغدغه دیگر برای هیچ کسی پیش نیاد. برای شما هم آرزو میکنم همونطور که قلب پر مهرتون باعث شد بیاین و با من همدردی کنید خدا اتفاقات خوب و مثبت زیادی رو وارد زندگیتون کنه به نحوی که از مشکلات و دغدغه های این چنینی به طور کل دور بشید و هیچوقت این مشکلات مانع راه شما برای رسیدن به خوشبختی و سعادت تون نشن.

*******************

ضمن تشکر از شما بزرگوار برای اینکه در این مسئله ابراز همدردی کردید باید بگم که قطعا چنین مشکلی به شدت مشقت بار و سختی آفرین هست و بعد از اینکه ازش موفق بیرون اومدی میتونی انتظار داشته باشی که یه آدم قوی تر و بهتر نسبت به گذشته ات شده باشی. الان هم من چنین احساس دارم و درسته که چنین سختی ای رو دارم تحمل میکنم اما یقین دارم که بعد از تحمل این سختی ها آدمی سرسخت تر میشم و بهتر میتونم با زندگی و مشکلاتش مقابله کنم. در هر حال بازم از شما برای لطفی که نسبت به من داشتید متشکرم.

*******************

ممنونم بزرگوارم، این غم غمِ کوچکی نیست و قطعا هر کسی رو از پا در میاره. فقط امیدوارم اونقدر بتونم قوی باشم که دوباره روی پاهای بایستم و دوباره مثل قبل به زندگی ادامه بدم. هر چند که یقین دارم با انرژی و انگیزه ای که از شما بزرگوار و افرادی مثل شما میگیرم قطعا این اتفاق میفته و من میتونم دوباره از سر جام بلند شدم. باز هم سپاس.

*******************

سپاسگزارم بزرگوار، قطعا این محبتی که توی این روزهای سخت به من داشتید و دارید تا ابد یادم میمونه و به فکر جبران لطف و محبت شما خواهم بود. ابراز همدردی شما توی این موقعیتِ به خصوص واقعا چیزی بود که بهش نیاز داشتم. مجددا ازتون سپاسگزارم و از خدا براتون توفیق رسیدن به بهترین درجات زندگی رو میطلبم.

*******************

چقدر خوشحالم از اینکه در زندگیم همراهان و دوستانی مثل شما دارم که هر لحظه به فکر من هستند و لحظه ای منو فراموش نمیکنن. قطعا این محبت شما باعث میشه که من احساس کنم دینِ بسیاری به شما دارم. امیدوارم بتونم نه در مشکلات بلکه در شادی هاتون جبرانش کنم و بتونم مثل یک رفیق و همراه واقعی در زندگیتون خودم رو ثابت کنم و نقش خودم رو ایفا کنم. به امید روزی که فرصت جبران در موقعیت های شادی آفرین زندگیتون به وجود بیاد.

*******************

دوست عزیز از شما ممنونم که با ابراز همدردی تون سعی می کنید اندکی هم که شده غم من رو تسلی ببخشید و حال دلم رو خوب کنید. باور بفرمایید که این کار شما خالی از لطف هم نیست و من با این کارتون تا حد زیادی آرامش میگیرم و حالی که دارم بهتر میشه. امیدوارم روز به روز احساسم نسبت به چیزی که هست بهتر بشه و مطمئن باشید من بهتر شدن حالم رو مدیون شما عزیز دل و کسانی که مثل شما منو تنها نذاشتند و یار و همراه من بودند تا با غمم کنار بیام خواهم بود.

*******************

دوست عزیز، سپاسگزارم و از ته دل از خدا میخوام همونطور که الان با قلب پر از عشق تون برای ابراز همدردی با من پا پیش گذاشتید همینطور هم خدا همیشه در هر شرایط دستگیر شما و زندگیتون باشه و به هیچ وجه درگیر مشکلات و موانع زندگی نشید. از ته دل از خدا میخوام تا همیشه زندگی تون بر وفق مراد باشه و هر چی که میخواین در اون اتفاق بیفته تا یک زندگی سعادتمندانه و فوق العاده برای خودتون بسازید. این آرزوی قلبی من در جواب همدردی شماست. باز هم متشکرم.

*******************

متشکرم که لطف بی نهایت تون رو توی این روزهای سخت و مشقت آفرین از من پنهون نکردید و سعی کردید که برای اندکی هم که شده حال من رو خوب کنید و باهام همدردی کنید. این دردی که من دارم تحمل میکنم واقعا درد بزرگیه و از خدا میخوام که برای هیچ انسانی دیگه چنین دردی به وجود نیاره و یا اگر آورد اطرافیانی مثل شما بهش بده تا بتونه با اون درد و ناراحتی کنار بیاد. قطعا اگه میخواستم تنهایی با این درد کنار بیام مدت ها طول می کشید اما به لطف شما و عزیزانی مثل شما دارم کم کم باهاش کنارم میام.

*******************

ممنون و متشکر. فقط از خدا میخوام که هر چی که ازش میخواین بهتون بده، ازش میخوام حاجت های دلتون رو روا کنه و شما رو به همه چیزهایی که میخواستین برسونه. امیدوارم زندگی تون اونقدر بر وفق مراد پیش بره و اونقدر روالش خوب و باب دلتون باشه که هیچوقت احساس نکنید که دردی دارید که براش همدرد پیدا بشه. اینها دعای من برای شمایی هست که توی روزهای درد و ناراحتی من رو فراموش نکردید و برای ابراز همدردی به سراغم اومدید. قطعا همراه های واقعی انسان خودشونو توی روزهای سخت نشون میدن و شما با این کارتون نشون دادید که یکی از همراه های واقعی من در زندگی هستید و من از این به بعد تمام تلاشم رو میکنم تا شما رو در زندگیم حفظ کنم.

*******************

امیدوارم هیچوقت توی زندگیتون غم نبینید، درد نبینید، احساس بد رو تجربه نکنید و حال بد هیچوقت به سراغتون نیاد که نیاز به همدرد هم نداشته باشید. وقتی دردی به سراغت میاد واقعا وجود کسایی که باهات همدردی کنن لازمه و چقدر خوبه که شما وقتی که من درگیر این غم و ناراحتی شدم این رو متوجه شدید و پا پیش گذاشتید. این لطف شما رو هیچوقت فراموش نمیکنم و تا ابد توی ذهن و خاطرم ثبت میشه. یه دنیا ازتون متشکر و ممنونم.

*******************

از شما متشکرم که در این غم یار و همراه من بودید و پشت مرا خالی نکرده و مراقبم بودید. یقینا من قدر این کار محبت آمیز شما را می دانم و به دنبال فرصتی برای جبران تمام لطفی که در حق من کردید هستم. از خدا برای شما توفیق رسیدن به خوشبختی و آرامش بی نهایت را می طلبم و امیدوارم که هر لحظه و هر دم زندگی تان با باران نعمت و رحمت خداوند زیباتر از هر وقتش شود. باز هم از شما ممنون و سپاسگزارم.

*******************

دوست عزیزم، یقینا اتفاقات غم انگیز و ناراحت کننده در بیشتر اوقات انسان را شگفت زده و متعجب می سازند و به یک باره به سوی زندگی اش سرازیر می شوند. متاسفانه برای من نیز چنین اتفاقاتی افتاده و غم و اندوه به سمت زندگی ام سرازیر شد و تحمل این غم ها دردی بسیار بر دلم و قلبم نهاد. اما شما بودید که غم مرا تسکین داده و اندکی هم که شده حال درونی ام را بهتر سازید. از تمام همدردی هایتان متشکرم و قدردان تمام زحمات شما در مدتی که به این درد گرفتار شده بودم هستم.

*******************

یقینا داشتن دوستانی به مانند شما یکی از نعمت هاییست که خداوند آن را لایق هر کسی نمی داند. من چقدر خوشبخت بوده ام که شما دوست من شدید و بخشی از زندگی من گشتید. اکنون با وجود شما هیچ غم و اندوهی نمی تواند تا ابد در زندگی ام پابرجا بماند چرا که شما با حضورتان و انرژی فوق العاده ای که به من می بخشید باعث تسکین آن غم و اندوه می شوید. خدا را شکر که من دوستانی دارم که بسیار خوب همدردی را آموخته و می توانند مرهم دل بی قرار کسی شوند. برای تمام محبت هایی که به من داشته اید از شما نهایت تشکر را به عمل می آورم.

*******************

نمی دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم فقط می دانم که خودم را بسیار مدیون شما می دانم و هر لحظه به دنبال فرصتی خواهم گشت تا لطف و محبتی که به من در این مدت داشتید را جبران کنم. با خودم می اندیشم اگر به راستی شما نبودید و من با این درد مواجه میشدم چطور قرار بود از آن بگذرم؟! خدا را شکر میکنم که همراهان و دوستانی مثل شما به من داده که بی نهایت مهربان و با محبت هستند. همیشه این لطف تان را به یاد خواهم داشت.

*******************

دوستان عزیز و گرامی بنده، در این مدت که به دلیل ..... حال روحی من چندان خوب نبود، شما به مانند مرهم و همدم برای من بودید و به این خاطر وظیفه خود دانستم که اکنون که در حال بهبود وضعیتم هستم و اوضاعم کمی بهتر شده از شما تشکر به عمل آورده و قدردانی تمام زحماتی که برای من به دوش کشدید را نمایم. بسیار خرسندم از اینکه شما را در زندگی دارم و خدا را بارها برای حضورتان شکر میکنم. امیدوارم در شادی و حال خوب تان فرصتی برای جبران پیش بیاید تا برایتان تمام لطف و محبت هایتان را جبران کنم.

*******************

یکی از عوامل خوشبختی انسان داشتن همراهان و دوستانی در زندگیست که به فکر او هستند، در همه حال پشتوانه ای امن برایش خواهند بود و هرگز او را رها نخواهند کرد. هر چند که این درد و غم به سراغ من آمد و مرا از پا درآورد اما باز هم من خود را انسان خوشبختی می دانم چرا که همراهان و دوستانی به مانند شما دارم. بودن شما در زندگی من یک نعمت است و من قدر شما را می دانم.

*******************

دوستان عزیزم، چقدر خوشحالم از اینکه شما را در کنارم دارم. یقینا با وجود شما حتی اگر سرسخت ترین مشقت ها و سختی ها وارد زندگی من شود طولی نخواهد کشید که از تمام آنها عبور خواهم کرد و بر تمام شان غلبه خواهم نمود. شما با حس همدردی تان و با انرژی و انگیزه ای که به من می دهید همواره باعث می شود که در برابر هر سختی و مشکلی از خود مقاومت نشان داده و به هیچ وجه در برابر آن سر تعظیم فرود نیاورم. قدردان این لطف شما هستم.

*******************

دوستان عزیزم، من برای شما احترام زیادی قائل هستم و این احترام برای لطف و محبتیست که همیشه از شما می گرفتم. شما هر دم و هر لحظه در مشقت و سختی هایم به فکرم بودید و با خبر گرفتن از من و همدردی تان کاری می کردید که احساس تنهایی نکنم و غمم را بزرگ و بسیار درد آور احساس نکنم. این محبت های شما بود که باعث شد از مشکلی که دارم و غمی که برایم به وجود آمده عبور کنم. به خاطر این از تک تک تان سپاسگزارم.

*******************

عزیزانم، دستبوس تک تک شما هستم و به خاطر لطف و محبتی که به من داشته اید تا ابد خودم را مدیون شما میدانم. به راستی که اگر شما نبودید و محبت تان به من نبود من با این غم چه میکردم؟ اکنون در چه جایگاهی بودم و کجای زندگی ایستاده بودم؟ فقط در همین حد می دانم که اگر شما نبودید از جایی که هستم بسیار درجا میزدم و مشکلات مشقت بار بسیاری به خاطر درد و غمی که به سراغم آمده بود برایم آفریده میشد. از شما متشکرم که تنهایم نگذاشتید و جلوی این غم و درد را گرفتید که بیش از حد به وجودم رخنه نکنید. تا ابد سپاسگزارتان هستم.

*******************

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. نظر شما در مورد جملاتی که در این مطلب با شما به اشتراک گذاشتیم چه بود؟ آیا نظر یا انتقادی نسبت به آنها دارید؟ اگر اینطور است شما می توانید از بخش نظرات نظر یا انتقاد خود را با ما به در میان بگذارید. همچنین اگر خودتان متنی زیبا برای تقدیر و تشکر به خاطر ابراز همدردی دارید می توانید باز هم از طریق بخش نظرات آن را برای ما بفرستید تا دیگران در صورت نیاز بتوانند از متن شما هم استفاده کنند.

*******************

در نهایت از شما میخواهیم در صورتی که مطلب را مفید دانستید با اشتراک گذاشتن آن با دوستان یا آشنایان تان از ما حمایت کنید.


مطلب پیشنهادی :

متن تشکر از دوستان بابت تسلیت گفتن + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...