جملات فوق العاده غمگین و دلشکسته

وقتی دلت میشکنه و وقتی قلبت پر از غم میشه و حالت واقعا از درون خراب میشه، دوست داری بری یه جای ساکت و آروم و تا میتونی گریه کنی و اشک بریزی. انگار این اشکا دردت رو التیام میبخشن. درسته چیزی عوض نمیشه اما انگار با این اشک ها یه ذره هم که شده قلب پر از دردت آروم میگیره.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات غمگینی برای دل شکستنه آوردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

متن کوتاه دلشکسته جدید

متن غمگین و دلشکسته

وقتی که دل یکی میشکنه دیگه شکسته. هر چقدر به دنبال جبرانش باشی، هر چقدر بخوای براش تلافی کنی و هر چقدر بخوای با مهربونی هات بهش نشون بدی که دیگه اون آدم قبل نیستی نمیتونی چون اون اتفاقی که نباید میفتاده افتاده و اون در قلبش زخمی به وجود اومده که هیچ کاری از سمت تو نمیتونه مرهمی برای اون زخم باشه. در این مواقع فقط بهتره ازش فاصله بگیری، بهتره ازش دور بشی و دیگه پیشش نباشی. این بهترین اتفاقیه که میتونی براش به ارمغان بیاری و حالش رو کمی بهتر کنی.

****************

وقتی همه دنیات یه نفر بوده و دلت رو میشکنه دیگه نمیتونی روی هیچکسی حساب باز کنی، دیگه نمیتونی به هیچ کسی اعتماد کنی و نمیتونی قلبت رو به دست هیچ کسی بسپری. وقتی قلبت میشکنه، وقتی دلت میشکنه، فقط میخوای تنها باشی، فقط میخوای دیگه کسی کنارت نباشه تا با دروغاش، با نامردی هاش، با خیانتاش و با دلشکستناش بخواد دوباره حالت رو بد کنه.

جملات دلشکسته زیبا

با تموم دلشکستنایی که برام اتفاق افتاده میخوام بگم که به هیچکسی نباید اعتماد کنی، قلبت رو نباید کامل به هیچ کسی بسپری و نباید با هیچ کسی زیادی خوب بشی. برای آدمای این دوره و زمونه از دور قشنگی، برات هر کاری میکنن تا بهت نزدیک بشن و قلبت رو به دست بیارن اما وقتی بهشون این اجازه رو دادی میبینی که چقدر راحت دلت رو میشکنن و چقدر راحت نادیده ات میگیرن. برای اونا همیشه باید فاصله ات رو حفظ کنی تا براشون قشنگ باشی و بخوانت، همینکه این فاصله رو از بین بردی دیگه نمیخوانت و حتی برای شکستن دلت هم هزارتا کار انجام میدن.

****************

انگار الان دل شکستن برای آدما مثل وظیفه شده، حتما باید انجامش بدن، حتما باید دلت رو بکشن و از روی احساساتت رد بشن تا نفس راحت بکشن. اگه این کار رو نکنن، اگه دلت رو نشکونن و به حال خودت نذارنت انگار روزشون شب نمیشه، انگار وقتشون نمیگذره و بهشون خوش نمیگذره. برای این آدما دل شکستن حتی مثل خوشگذرونیه، دل میکشنن تا حالشون خوب بشه، تا باهاش خودشون بهتر بشن و خودشون انرژی بگیرن.

****************

توی دنیایی که همه میخوان یکی وارد زندگیشون بشه و زندگیشون و متحول کنه اگه به کسی دل بدی باختی. این آدما توقع دارن که یکی بهشون عشق بورزه اما خودشون عشق نورزن، یکی بهشون محبت کنه اما خودشون محبت نکنن و یکی حالشونو خوب کنه ولی حالش رو خوب نکنن. همه انگاری منتظرن تا این آدمه سر برسه ولی خودشون ذره ای از احساساتشون رو برای بقیه نه تنها خرج نمیکنن بلکه دلشون رو هم میکشنن.

جملات دلشکسته قشنگ برای پروفایل

توی این دنیا دلت رو به بودن هیچکس گره نزن چون هیچ کس توی زندگیت موندنی نیست. همون کسی هم که میگه تا آخرش باهاته ممکنه با مرگ ازت جدا بشه و برای همیشه بذاره و بره و اون وقته که تو میمونی با یه دل شکسته که کلی زخم خورده و هیچوقت خوب بشو نیست. اگه نمیخوای این اتفاق بیفته هیچ وقت وابسته کسی نشو و هیچوقت بودن کسی رو توی زندگیت برای خودت مهم ندون. این راز سعادتت توی این دنیاست که اگه بهش عمل کنی نه تنها دلت نمیکشنه بلکه خیلی هم از زندگی راضی و خوشحال خواهی شد.

****************

زندگی ما هم تشکیل شده از مجموعه آدمهایی که در تلاشن تا از هم برای دل شکوندن و ناراحت کردن ما سبقت بگیرن. این لعنتیا حتی اگه کاری هم نکنن باز هم حضورشون موجبات ناراحتی و دل شکستن ما رو فراهم میکنه. با خودم فکر میکنم مگه چقدر میتونن منفور باشن، مگه چقدر میتونن بد باشن و چقدر مگه میتونن بقیه رو ناراحت کنن که حتی اگه کاری هم انجام ندن و فقط باشن بودنشون ناراحتت میکنه و دلت رو میشکنه.

****************

دل شکستن آسونه، مهارتی نمیخواد، کافیه زبونت به بدی باز بشه تا دل طرف مقابلت بشکنه. چیزی که سخته نگه داشتن اعتماده، چیزی که سخته خوشحال کردن دیگرانه، چیزی که سخته اینه که حال طرفت رو خوب کنی. برای همینه که آدمای ضعیف دل میکشونن، ناراحت میکنن و زخم میزنن چون این کار براشون راحته، چون این کار مهارتی نمیخواد و راحت از پسش بر میان. هر جایی دیدی یه آدمی دلت رو شکست بدون که اونقدر ضعیف بوده که نتونسته اعتمادت رو به دست بیاره و بهت عشق بورزه.

متن دلشکسته خوشگل

وقتی که میشه عشق ورزید، وقتی که میشه محبت کرد و دوست داشت چرا کینه توزی کنیم؟ چرا دل بشکنیم و ناراحت کنیم؟ چرا روز یکی رو خراب کنیم و حالش رو بد کنیم؟ یه لحظه به خودمون هم فکر کنیم! آیا دل شکستن خوبه؟ آیا یکی دلمونو بشکنه حالمون خوب میشه؟ یکی ما رو ناراحت کنه روزمون قشنگ تموم میشه؟ قطعا نه! پس چرا حال بد رو برای دیگران میخوایم؟ چرا سعی میکنیم بقیه رو ناراحت کنیم و روزشون رو خراب کنیم؟

****************

آهای آدمایی که دل شکستن براتون مثل آب خوردن راحته، بدونید که این دنیا قانونی داره به اسم کارما. دل بشکونید، ناراحت کنید، اشک به چشمای بقیه بیارید و کاری کنید حالشون بد بشه اما بدونید که همه اینا یه روزی به سرتون میاد! یه روزی هم سر میرسه که شما ناراحت میشید، شما غصه میخورید و شما هستید که دلتون میشکنه. چرخ روزگار میچرخه و درسته که الان نوبت شماست که دل بشکونید اما زمانی که این چرخ چرخید بدونید که باز نوبت خودتون میشه که دلتون بشکنه.

****************

این دنیا هست و قانون جذبش. دل بشکونی، ناراحت کنی و اشک به چشمای کسی بیاری در واقع دلشکستگی، ناراحتی و اشک رو برای خودت جذب کردی. قانون جذب میگه به هر چیزی توجه کنی همون رو به سمت خودت جذب میکنه پس تویی که داری به این توجه میکنی که دل بقیه رو چجوری بشکونی و ناراحتشون کنی، اینو بدون که ناخواسته داری ناراحتی های بیشتری هم به سمت خودت جذب میکنی.

جدیدترین جملات دلشکسته و غمگین

این آدما انگار دل شکستن براشون تبدیل به عادت شده، انگار اگه یه روز دل نشکنن و ناراحت نکنن روزشون نمیگذره و نمیتونن روز بعدی رو با انرژی شروع کنن. آدما تبدیل به موجوداتی شدن که با خودشون میگن اگه من ناراحتم پس چرا بقیه خوشحال باشن؟ بذار تا اونها رو هم ناراحت کنم و دلشون رو بشکنم تا اونها هم مثل من بشن و من دیگه نه حسادتی بهشون کنم و نه غبطه ای بخورم که بخوام جای اونها باشم.

****************

اینکه دلت دقیقا چقدر میشکنه برمیگرده به اینکه طرفتو چقدر دوست داشتی. هر چقدر بهش نزدیک باشی و هر چقدر ازش توقعی نداشته باشی به همون اندازه دلت میشکنه و قلبت تیکه تیکه میشه. مراقب حرفامون باشیم، شاید یه به زبون آوردن یه حرف از نظر ما خیلی چیز ساده ای باشه اما دنیا رو سر یکی دیگه خراب کنه چون هیچوقت توقعش رو نداشت که از ما چنین چیزی بشنوده.

****************

دل که میشکنه دیگه نمیخوای با هیشکی حرف بزنی، دلت میخواد بری و توی تنهایی هات غرق بشی. دلت که شکست انگار ناامید میشی، انگار همه آدما برات مثل همونی میشن که دلت رو شکسته و دیگه نمیخوای با هیچ کسی صحبت کنی و با هیچ کسی حرف بزنی. اگه یکی اطرافته که دلش شکسته فقط بذار توی تنهایی هاش غرق شه، این بهترین کمکیه که میتونی بهش بکنی.

متن های زیبای غمگین و دلشسته

یکیو داریم وقتی دلش میشکنه داد و بیداد راه میندازه و عالم و آدم رو میرنجونه فقط برای اینکه دل خودش شکسته، یکیو هم داریم که وقتی دلش میشکنه حتی آخ هم به زبون نمیاره، حتی کوچکترین گلایه ای هم نمیکنه و فقط ساکت میشه، فقیر میره توی خودش و انگار توی خودش زندونی میشه. اگه میخوای بدونی همچین آدمایی دلشون شکسته یا نه فقط باید ببینی چقدر نسبت به قبل ساکت تر شدن، چقدر آروم شدن و دیگه صداشون در نمیاد.

****************

وقتی یکی بهت اعتماد میکنه پست ترین کاری که میتونی در قبالش انجام بدی شکوندن اعتمادشه. اعتماد آدما که بشکنه دلشون هم میشکنه، احساساتشون خدشه دار میشه و انگار تو یه تیر برداشتی و مستقیم به قلبشون وارد کردی. یا وارد زندگی کسی نشو و نذار بهت اعتماد کنه یا اگه شدی یه رفیق همه فن حریف براش بشو، رفیقی که به جای شکوندن دلش، دلشو قرص و محکم میکنه و قلبش رو پر از احساس خوب میکنه.

****************

توی دوره و زمونه الان دیگه نباید به هیچ آدمی اعتماد کرد، دیگه نباید گول حرف های هیچ کسی رو خورد و دچار فریب دیگران شد. مردم این زمونه انگار دروغ گفتن و اعتماد شکوندن بخشی از وجودشون شده، دورویی کردن و فریب دادن بخشی از وجودشون شده و تویی که بهشون اجازه میدی وارد زندگیت بشن در واقع اجازه هم دادی که دل و قلبت رو بشکنونن و حالت رو بد کنن.

متن دلشکسته برای استوری

حالت که بد باشه مهم نیست کجایی، مهم نیست با کی هستی و دور و ورت کیان، دوست داری شروع کنی گریه کردن، دوست داری فقط اشک بریزی و کسی نگه چرا، کسی نگه دلیلش چیه و چرا اشک میریزی. کاش توی این زمانا کسی نگه چرا اینجوری شدی، کسی نگه چرا حالت بد شد و چرا گریه میکنی، کاش توی این زمانا فقط بذارن اشک بریزی و خالی شی تا یکم دل شکسته ات آروم بشه.

****************

غم که شاخ و دم نداره، وقتی بیاد سراغت تموم وجودت رو در بر میگیره و تا چند وقتی تو رو زمین گیر میکنی. اون موقعی که به خاطر غم زمین گیر شدی انگار ساعتا قفل میشه و انگار تموم دنیا دست به دست هم میدن تا مدام غمت رو بهت یادآوری کنن و دلت رو بیشتر از قبل بشکنن. اگه کسی توی زندگیته که غمگینه براش تبدیل به مرهم شو و بهش کمک کن تا این زمان رو زودتر بگذرونه وگرنه هر چی بیشتر توی غمش بمونه شاید دلش بیشتر بشکنه و اون موقع دیگه نشه براش کاری کرد.

****************

غمگینی؟ دلت شکسته؟ ناراحتی؟ دم نزنیا! این آدما دوست دارن دل شکسته ات رو ببینن و غم رو توی وجودت احساس کنن. اونا از اینکه جلوشون گریه کنی ناراحت نمیشن بلکه خوشحال میشن و از ته دل برات آرزوی غم بیشتر میکنن تا باز هم توی این وضعیت ببیننت. وقتی که دلت میشکنه، کنج عزلت بهترین یار و همراهه تو هست، برو اونجا، خوب گریه کن، خوب اشک بریز، خوب فریاد بزن و از زمین و زمان گلایه کن، حداقل اینجوری مطمئنی که تنهایی هات از غم تو خوشحال نمیشن و بعدا اون غمت رو به روت نمیارن.

****************

وقتی که ناراحتی و دلت شکسته مراقب باش که با کیا حرف میزنی. وقتی دلت میشکنه باید با آدم درستی حرف بزنی! بعضی از آدما هستن وقتی که باهاشون حرف میزنی نه تنها غمت کمتر نمیشه بلکه بیشترم میشه و درد انگار توی وجودت دو برابر میشه. مراقب هم صحبتت باش، خیلی مهمه که با کی داری در مورد غمی که داری صحبت میکنی.

متن دلشکسته

وقتی ناراحتی و دلت شکسته با آدمی صحبت کن که تجربه گذروندن غم تو رو داشته، میدونه چجوری باید حالت بهتر بشه و چجوری از این بازه زمانی بگذری. توی این مدت هر کسی رو به عنوان هم صحبت انتخاب نکن! خیلی ها میخوان کمکت کنن، خیلی ها میخوان انیس و مونست بشن و توی غمت یاریت بدن اما بلد نیستن و همین بلد نبودنشون باعث میشه که تو ضربه بیشتری بخوری.

****************

وقتی دلت میشکنه یه زخم روی قلبت به وجود میاد، یه زخم که خیلی دیر التیام پیدا میکنه و خوب میشه. آدما ناراحت میشن، غمگین میشن، غصه میخورن و حالشون بد میشه اما هیچ کدوم از اینا قلبشونو نمیشکنه. چیزی که روی قلب آدما تاثیر میذاره یه دل شکستش. دل وقتی میشکنه که ناراحتی و غم بیش از حد باشه، اون موقع این غم مثل یه خنجر میشه و به قلبت فرو میره و تا مدت ها ضربه ای که بهت زده باهات میمونه.

****************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظر یا انتقادی در مورد مطلب داشتید میتونید از بخش نظرات اونو با ما در میون بذارید.


مطالب پیشنهادی:

سخنان بزرگان درباره شکستن دل

مجموعه متن غمگین درباره مشکلات زندگی

متن انگلیسی درباره شکستن دل + ترجمه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...