جملات زیبا برای تولد یک سالگی دخترم

وقتی که تولد یک سالگی دخترت فرا میرسه، یه عشق و ذوق خاص به سراغت میاد، یه عشق و ذوقی که مثال نداره و نمیتونی با هیچ حال خوبی مقایسه اش کنی. این عشق و ذوق نابه و اگه تونستید توی روز تولد یک سالگی دخترتون با یک متن خاص تولدش رو بهش تبریک بگید این عشق و ذوق ناب رو بیشترش خواهید کردید.

در ادامه این مطلب ما سعی کردیم که بهترین جملات و متن ها رو برای تولد یک سالگی دختر تهیه کنیم. اگه دخترتون یک سالش شده و تولدش هست چه خوبه که از این متن ها در شبکه های اجتماعی تون قرار بدید تا همه بدونن که چقدر دخترتون رو دوست دارید و چقدر نسبت بهش اهمیت قائلید. بیش از این صحبت رو ادامه نمیدیم، همراه ما باشید تا متن ها و جملاتی که گفتیم رو در اختیارتون بذاریم.

متن درباره تولد یک سالگی دخترم

دخترک نازنینم، درست یک سال پیش خدا ما را لایق هدیه ای زیبا دانست، هدیه ای به نام تو و من نمی دانم چطور پروردگار را برای اینکه چنین هدیه گرانبهایی در دامان من گذاشت شکر کنم؟ هزاران بار شکرش را به جای آورم؟ میلیون ها بار شکرش را به جا آورم؟ نه من فکر میکنم حتی اگر میلیاردها بار هم شکر خدا را به جا آورم باز هم کم است پس من چطور پروردگار را به خاطر نعمت حضور تو در زندگی ام سپاسگزاری کنم؟ دخترک نازنینم، بمانی برایم، تو را به اندازه دنیا دوست دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دخترک قند عسلم، شیرینی تو به قدری زیاد بود که توانست تمام تلخی های زندگی ما را از بین ببرد. تو در وجودت چه داشتی که وقتی که وقتی وارد زندگی مان شدی کام هر دوی مان از تلخی به شیرینی تغییر پیدا کرد؟ به راستی که ما با وجود تو می توانیم طعم واقعی یک زندگی خوب و لذت بخش را بچشیم. تو هنوز یک سال است که به زندگی مان آمده ای و این کارها را کرده ای، اکنون فکر کن در ادامه مسیر زندگی قرار است چقدر ما را خوشبخت تر و زندگی مان را شیرین تر از چیزی که اکنون هست کنی! دخترکم، تولدت یک سالگی ات را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر نازم، شیرین من، تو قرار است مایه افتخار من شوی، تو قرار است همانی شوی که دیگران با انگشت او را نشان داده و می گویند خوشا به حال پدر و مادرش که چنین دختری دارند، تو قرار است موجب سرافرازی ما شوی. دخترک نازنینم، من تمام وجودم را به پای تو می گذارم، من تمام هستی ام را به تو می بخشم و در مقابلش از تو میخواهم خوشبخت شوی، از تو میخواهم خوشحال باشی، از تو میخواهم از زندگی ات لذت ببری چرا که همین است که موجب سرافرازی و افتخار من می شود، همین است که موجب می شود من به خود مغرور شوم که چنین دختری دارم. دخترک یک ساله من، امیدوارم صدها سال عمر کنی و من و پدرت/مادرت هم در کنارت باشیم و تولدت را درست به مانند الان به تو تبریک بگوییم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دخترم می دانی که عشق چیست؟ می دانی حال خوب و احساس خوب چیست؟ عشق، حال خوب و احساس خوب تماماً برای من در تو معنا می شود و اگر کسی سوال هایی را که من از تو پرسیدم، از من بپرسد بدون شک می گویم که عشق، حال خوب و حس خوب تماماً دخترم است! دخترم که در آغوشم باشد، دخترم که در کنارم باشد گویی که من خوشبخت ترین و با آرامش ترین انسان روی زمینم. دخترم، امیدوارم وقتی که بزرگ شدی و قرار شد به این سوالات پاسخ دهی، پاسخ های مشابه به من را بدهی، یعنی پاسخت والدینت باشند، این آرزوی قلبی من است که آنقدر به تو عشق بورزیم تا تو هم عاشق ما شوی. دوستت دارم، تولد یک سالگی ات مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک سال است که زندگی ام به بهشت تبدیل شده، یک سال است که من غرق در حس خوشبختی ام و جز خوشبختی چیز دیگری را احساس نمی کنم، یک سال است که دخترم به دنیا قدم نهاده و حالا در آغوش من است و مگر می شود که من احساسی جز در بهشت بودن داشته باشم؟ مگر می شود من حس و حالی جز حس و حال خوشبختی داشته باشم؟ دختر نازنینم، تولد یک سالگی ات را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

فرشته مامان و بابا، شاید خودت ندونی اما خیلی تو رو دوست داریم، خیلی عاشقتیم، زندگی من و بابات/مامانت به زندگی تو وصله، ما حاضریم جونمونو هم بدیم اما خار به پاهای تو نره، ما حاضریم تموم داراییمون رو بدیم اما تو لحظه ای احساس ناراحتی نداشتی باشی. فرشته کوچولوی من، الان یک ساله که با ما هستی و خدا تو رو به ما داده و ما هر روز به خاطر داشتنت خدا رو شکر میکنیم، امیدوارم خدا عمری طولانی هم به ما و هم به تو بده تا سال های سال بتونیم مثل الان دوباره جشن بگیریم و برای تولدت کلی خوشحالی کنیم. دخترم، مرسی از اینکه به زندگیمون اومدی، مرسی از اینکه با اومدنت حس ناب خوشبختی رو به ما بخشیدی. خیلی دوستت دارم، تولدت یک سالگیت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یک سالگیه دختریه که وقتی خدا اون رو در آغوش مادرش نهاد، مادرش از ته دل احساس خوشبختی کرد، از ته دل احساس کرد که رضایت کاملی از زندگی داره و از ته احساس کرد چیزی بالاتر از حس خوشبختی او وجود نداره. دخترکم، اون دختر یک ساله تو هستی و اون مادری که از ته دل احساس خوشبختی کرد منم. چقدر خوشحالم از اینکه تو رو دارم و چقدر خدا من رو دوست داشته که خواسته با وجود تو احساس خوشبختی کنم. زندگی مامان، خیلی میخوامت، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روزهایی که مامانت تو رو حامله بود رو به یاد دارم که چقدر استرس داشتم و چقدر نگران بودم که نکنه براتون اتفاقی بیفته. دخترم، وقتی که تو متولد شدی بخشی از استرس و نگرانی های پدرت برطرف شد و وقتی که فهمید هم تو و هم مادرت سالم هستید تموم استرسش پر کشید و به جای اون استرس حال خوب و حسی فوق العاده بود که درونش لبریز شد. نمیدونی وقتی که فهمیدم شما سالم هستید چقدر خوشحالم شدم. دخترکم، الان یکساله از اون لحظات میگذره و تو یک ساله که در آغوش من و مادرت داری بزرگ و بزرگتر میشی، برات یه عمر طولانی همراه به سلامتی کامل از خدا میخوام. خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر جان، همین حالا که یک ساله هستی میخوام باهات اتمام حجت کنم. باید بدونی که تو عشق منی، باید بدونی که تو تموم دنیای منی، باید بدونی که زندگی برای من یعنی تو، باید بدونی که حال خوب برای من یعنی تو، شیر فهم شد؟ تو باید اینها رو بدونی تا با یادآوری این موضوع به خودت در آینده سعی کنی موفق تر از هر روزت بشی و برای خوشحالی من هم که شده یک آدم فوق العاده از نوع خودت بشی. دخترم ،خیلی دوستت دارم، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دخترم، نمیدونی که چقدر دوست داشتم که الان حرف میزدی و با من صحبت میکردی، نمیدونی که گوشای من چقدر انتظار میکشه تا صحبت های دخترش رو بشنون، کاش زودتر بتونی صحبت کنی و این انتظار رو به پایان برسونی. دخترم، دارم اون لحظاتی رو تصور میکنم که میام و با تو درد و دل میکنم، میام و با تو از چیزی که توی دلم میگذر صحبت میکنم و تو میشی همدم من، تو میشی همراز من، تو میشی انیس و مونس من که من میتونم روی اون برای تموم حرفام حساب باز کنم. دخترکم، کاش زودتر اون روزها برسن، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر یه ساله من قراره بزرگ و بزرگ تر بشه، قراره راه رفتن یاد بگیره، قراره حرف زدن یاد بگیره، قراره مدرسه رفتن یاد بگیره، قراره دانشگاه رفتن یاد بگیره و قرار یک آدم مفید بودن رو یاد بگیره. دخترکم، به تو قول میدم که در تک تک این مراحل در کنارت باشم و تنهات نذارم. مگر اینکه خدا بخواد و من رو از تو جدا کنه وگرنه عهد من با تو اینه که در تک تک مراحل زندگیت همراهتم و همیشه پشتوانه ای به نام من داری. نازنین من، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خدایا، چقدر منو دوست داشتی که دخترم رو بهم دادی؟ چقدر عاشق من بودی که این فرشته نازنین رو بهم دادی؟ من حس میکردم تو منو اصلاً دوست نداری، تو اصلاً به من توجه نمیکنی اما از وقتی که دخترم رو بهم دادی فهمیدم که چقدر در اشتباه بودم و تو چقدر من رو دوست داشتی که این فرشته کوچولو رو بهم دادی. حالا با وجود دخترم من نه تنها حس میکنم که بنده خاص تو هستم و تو هر لحظه توجهت به من هست بلکه احساس خوشبختی بی نهایتی هم درونم احساس میکنم که تا قبل تولد دخترم که یک سال پیش باشه اون رو حس نمیکردم. حالا تولد یک سالگی دخترمه و من میخوام در کنار شکرگزاری تو این روز رو به اون هم تبریک بگم. دخترک نازنینم، مادرت/پدرت تولدت رو بهت تبریک میگه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دخترم، میخوام از یه آینده برات بگم، آینده ای که پر از اتفاقای خوبه، آینده ای که پر از چیزای قشنگه، آینده ای که پر از تجربه های بی نظیره، این آینده، آینده تو هست. پدرت/مادرت بهت قول میده که تا وقتی که چنین آینده ای رو برای تو نسازه هیچ وقت از تلاش دست نکشه. من بهت قول میدم که تموم عمرم رو به پای تو بریزم تا بالاخره بتونم یک آینده فوق العاده برات بسازم. دختر جونِ من، تو تموم دنیای منی پس باید برات تلاش کنم تا یک آینده خوب هم داشته باشی. تولد یک سالگیت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دخترم، یک ساله که دنیای من و مامانت/بابات رو زیبا کردی، تو با قشنگی هات به دنیای ما پا گذاشتی و دنیای ما رو هم قشنگ کردی. بگو این کارت رو چجوری جبران کنیم؟ بگو چجوری اون همه عشق و حال خوبی که به وجود ما با اومدنت تزریق کردی رو جبران کنیم؟ هر چند حس میکنم که هر چقدر هم تلاش کنیم نمیتونیم جبرانش کنیم اما با این حال میخوام بدونی که تموم تلاشمون رو میکنیم تا بفهمی که من و مادرت/پدرت لایق ترین ها برای تو بودیم. خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

درسته که دخترم هنوز یک ساله که به زندگی ما قدم گذاشته اما راستش رو بخوای انگار برای من این یک سال به اندازه یک زندگی هست که گذشته. با وجود دخترم توی این یک سال انگار من و باباش/مامانش دوباره متولد شدیم و از نو زندگی رو آغاز کردیم. تا قبل اون زندگی برای ما یک شکل بود اما از وقتی که متولد شد زندگی هم شکل و شمایلش رو برای ما تغییر داد جوری که انگار وارد زندگی و دنیای جدیدی شدیم. دختر نازنینم، تولدت مبارک باشه و بدون که برای اینکه ما رو به عنوان پدر و مادرت انتخاب کردی، تموم تلاشمون رو میکنیم و از همه وجودمان مایه میذاریم تا هر لحظه به تو احساس خوشبختی بدیم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر من قراره از خودش یک خانوم کامل بسازه، خانومی که نظیر و مثال نداره. دختر من قراره بی نظیرترین دختر این شهر بشه و با خانومی خودش کاری کنه که همه بخوان در کنارش قرار بگیرن. من دخترم رو طوری تربیت میکنم تا خانومانه زندگی کنه و مثل یک خانوم با وقار باشه. دخترک نازنینم، خانوم خانومای من، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خانم یک ساله، آیا میدونید که تا الان چقدر برای شما زحمت کشیدیم؟ آیا میدونید که تا الان چقدر برای شما سختی رو به جون خریدیم؟ اینا منت نیست ها، اینا نشونه علاقه هست. میخوام بدونی که چقدر بهت علاقه داشتیم و چقدر دوستت داشتیم که حاضر شدیم اینجوری برات زحمت بکشیم و برات سختی های مختلف رو به جون بخریم. دختر عزیزم، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یک سالگی دخترم رو بهش تبریک میگم و از ته دل از خدا میخوام که هر لحظه از زندگیش رو با عشق و حال خوب آمیخته کنه. خدایا، دختر من باید یک زندگی فوق العاده شاد و شیرین رو تجربه کنه، حق دختر من از دنیای تو حال بد و احساس بد نیست پس در قدم به قدم زندگی همراهش باشی، در مرحله به مرحله زندگی کمکش کن و دست یاریگرت رو در دستانش نگه دار تا بتونه هر لحظه و هر دم احساس خوشبختی کنه. خدایا، من و مادرش/پدرش هم تموم وجودمون رو براش میذارم تا به این احساس برسه اما تو اصل کار هستی، از تو میخوام که دخترم رو تنها نذاری و در زندگیش اتفاقات مختلفی رو به وجود بیاری که باعث بشن اون حالش با اون اتفاقات خوب بشه و از ته دل شاد بشه.


در ادامه تماشا کنید :

تبریک تولد یک سالگی کودک

عکس و متن تبریک تولد دخترم

دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

جملات زیبا برای تولد یک سالگی پسرم

متن درباره بزرگ شدن دخترم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...