متن در مورد روز دختر از طرف عشق

دختر موجودی لطیف و احساساتی است و بهترین راهی که می توانید به واسطه آن دلش را به دست آورید، ابراز احساسات به اوست. اهمیت این مسئله وقتی که آن دختر با شما رابطه احساسی و عاشقانه ای دارد دو چندان است پس اگر در زندگی دختری هستید، از هر مناسبتی و از هر موقعیتی استفاده کنید تا به او ابراز احساسات کنید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی آورده ایم که برای تبریک روز دختر از طرف عشق شان تهیه شده است. اگر به دنبال متنی خاص هستید که به واسطه آن به عشق زندگی تان روز دختر را تبریک بگویید، پیشنهاد می کنیم که از جملاتی که در ادامه تهیه کرده ایم استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات درباره روز دختر از طرف عشق

دلبر نازنین من، امروز روز توست، امروز روز دختر است و من هم به این مناسبت به پیش تو آمدم تا عشقی که از تو در دل و قلبم دارم را بروز دهم. من از هر فرصتی استفاده میکنم تا تو را از عشقی که نسبت به تو دارم در جریان بگذارم، این را به عنوان وظیفه ام می دانم که هر چند وقت یک بار به تو بگویم که چقدر دوستت دارم و چقدر برای عشق مان حرمت و احترام قائلم. عشق زیبای من، در امروز که روز دختر است، باز هم آمده ام که بگویم دوستت دارم و تا همیشه قلبی که در وجودم است برای تو خواهد تپید. روز دختر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز دختر را به دختری که به زندگی من پا گذاشت و با این کار زندگی مرا تبدیل به همان بهشتی کرد که خدا از آن دم میزند تبریک بگویم. نازنین من، به راستی تو فرشته هستی یا انسان؟ چرا که که وقتی به زندگی ام وارد شدی جز مهر و صفا چیز دیگری به زندگی ام وارد نشد. همزمان با ورود تو، هر چه غم و غصه و ناراحتی بود از زندگی ام رفت و جایگزین آن همان عشق بی بدیلی شد که از تو داشتم و دارم. عشق من، مرسی از اینکه در زندگی ام هستی و با نور حضورت زندگی مرا منور می کنی، عاشقت هستم و تا همیشه هم عاشقت خواهم ماند.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نمی دانم برخی چگونه عشق های کوتاه مدتی دارند، آنها تا با یکی به بحث می کنند، شخص دیگری را به عنوان عشق خود انتخاب می کنند. من هیچوقت چنین احساسی نسبت به تو نداشته ام. من هر گاه که با تو بحث کردم، می دانستم عشقم نسبت به تو فراتر از تمام بحث ها و جدال هاست پس هیچگاه به خودم اجازه ندادم که حتی به این مسئله هم فکر کنم. خیلی خوشحالم که عشق من به تو و یقیناً عشق تو به من آنقدر قوی و قدرتمند است که هیچ اتفاق بدی باعث نمی شود که در هم بشکند، هیچ اتفاق بدی باعث نمی شود که ما زود آن را فراموش کنیم و کس دیگری را به عنوان عشق خود انتخاب کنیم. عشق ابدی من، روز دختر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

می خواهم روز دختر را به کسی که عشق او تا ابد در دل و قلب من خواهد ماند و هیچ وقت به این عشق اجازه نخواهم داد که مرا رها سازد تبریک بگویم. زیبای من، عشق تو جانی دوباره به من داد، عشق تو اکنون به مانند نفس کشیدن برای من است و مگر می شود که من خود را از نفس کشیدن منع کنم؟ هرگز! تا وقتی که قلبم می تپد، عشق من هم نسبت به تو در آن فوران خواهد کرد و هیچگاه نخواهم گذاشت که درصدی از این عشق کاسته شود. دوستت دارم و تا همیشه دوستت خواهم داشت، روز دختر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دلبر زیبای من، روز دختر مبارک. از همان روز اولی که تو را دیدم، فهمیدم که همان نیمه گمشده من هستی، همان نیمه گمشده ای که در کتاب ها و داستان ها از آن سخن به میان می آورند. وقتی که برای اولین بار تو را دیدم، فهمیدم تو همان دختری هستی که می توانی زندگی مرا کامل کنی، می توانی کاری کنی که نهایت لذت را از زندگی ببرم و می توانی کاری کنی که بتوانم در این دنیا طعم خوشبختی و سعادت را احساس کنم. نیمه گمشده من، مرسی از اینکه به زندگی ام قدم نهادی و با آمدنت خوشبختی را به همراه آوردی. دوستت دارم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست داشتن تو حالا برای من وظیفه شده. دلم نمی آید به خاطر بحث ها، درگیری ها و جدال هایی کوچک و بزرگی که بین مان می شود، من از دوست داشتنت دست بکشم. دلبر من، هر اتفاقی هم که بین ما بیفتد، باز هم من تو را دوست خواهم داشت و ذره ای از این دوست داشتن کم نخواهد شد. حالا می خواهد بحث بزرگی میان مان صورت گیرد یا بحث کوچک و اندکی، مهم نیست، مهم عشق من به توست که هر چقدر شدت این بحث ها زیاد باشد، میزان آن از این بحث ها بیشتر خواهد بود. نازنین زیبای من، روز دختر را به تو که دوست داشتنی ترین دوست داشتنی دنیا هستی تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نمی دانم چرا اینقدر نسبت به تو حسی خاص و مبهم دارم، به این دلیل می گویم خاص و مبهم چرا که هر کاری کنی، هر حرفی بزنی و هر عملی که از تو سر بزند، این حس ذره ای فرو نخواهد نشست و همچنان ادامه خواهد داشت. این حس را می توانم حس عاشقی بنامم چرا که با وجود آن حال دلم خوب می شود. حتی اگر تو بدترین کار دنیا را هم در حق من انجام دهی، من نمی توانم ذره ای از حسی که به تو دارم را کم کنم چرا که این حس آنقدر قدرتمند است که برایش رفتارها و حرف های تو مهم نیست، مهم خودش است که روز به روز نسبت به تو بیشتر و بیشتر میشود. عشق زیبای من، روز دختر را به تو که از نظر من بهترین، زیباترین، خاص ترین و فوق العاده ترین دختر دنیا هستی تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عش من، تو را با هیچ چیزی در این دنیا عوض نمیکنم چرا که هیچ چیز نیست که نسبت به تو بهتر باشد. نمی گویم تو را با زیباترین دختر دنیا عوض نمیکنم چرا که تو از نظر من همان دختری هستی که زیبایی اش در دنیا مثال ندارد، نمی گویم تو را با مهربان ترین دختر دنیا عوض نمی کنم چرا که مهربانی و عاطفه تو به مانند فرشته هاست و تا به حال من کسی را ندیده ام که به مانند تو اینقدر مهر و عاطفه در قلبش داشته باشد، نمی گویم تو را با با فهم و درک ترین دختر دنیا عوض نمی کنم چرا که تو هر لحظه و هر ثانیه در زندگی ام مرا درک کردی و درک میکنی و این کار به جز تو از پس هیچ کس دیگری ساخته نیست. بهترین دختر دنیا که با آمدنت به زندگی ام زندگی مرا هم تبدیل به بهترین کردی، روزت مبارک باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز دختر را به تنها دختری که تا به حال در زندگی ام اینقدر نسبت به او حسی خاصی و عاشقانه داشته ام تبریک می گویم. دلبر من، تو همان عشقی هستی که میگویند اگر در قلب پسرها به وجود بیاید، تا آخر عمر در دل و قلب شان وجود خواهد داشت و از بین نخواهد رفت. تو برای من حکم نفس کشیدن هایم یا بهتر است بگویم که حکم زندگی ام را داری. زندگی من، از وقتی که تو را دیدم، آن احساس خاصی که از آن سخن می گویم به وجود آمد و می توانم به سر زندگی ام که تو باشی قسم بخورم که تا به حال نسبت به هیچکسی احساسی که نسبت به تو داشتم را نداشته ام. دلبر من، روز دختر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

می خواهم روز دختر را به تک ستاره آسمان قلبم تبریک بگویم. ستاره من، تا وقتی که تو نبودی، آسمان من در ظلمت فرو رفته بود و هیچ کس نبود که آن را روشن کند. من در همین تاریکی زندگی میکردم و زندگی می گذراندم تا به آخر برسم. اما از وقتی که تو به زندگی ام قدم نهادی، همه چیز تغییر کرد. تو بعد از آمدنت تبدیل به ستاره ای در آسمان قلب من شدی و قلبم را با نور وجودت روشن کردی. ستاره من، مرسی از اینکه در زندگی ام هستی، روز دختر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یه دختر بلا و شیطون که وقتی به زندگیم اومد زندگیم رو از اون حالت کسل کننده و خسته کننده اش خارج کرد و باعث شد که من هم احساس زندگی کردن بهم دست بده. اون با شیطنت هاش، با دلبری هاش، با ناز و اداهاش کاری کرد که من دیگه اون حالت افسردگی و غمی که همیشه داشتم رو از دستم بدم و به جاش به حس خوب عشق برسم. زیبای من، تو همون دختری هستی که دارم در موردش صحبت می کنم. مرسی از اینکه به زندگیم اومدی. دوستت دارم، روز دختر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بهترین من، تنها یک تبریک ساده در روز دختر برای تو کافی نیست. تو آنقدر در زندگی ام تاثیر مثبت گذاشتی، تو آنقدر به من خوبی کردی که نه تنها در این مناسبت، بلکه در هیچ مناسبت دیگری هم نمی توانم به تو یک تبریک ساده و خشک و خالی بگویم. من این مناسبت ها را فرصتی می دانم تا نهایت عشقم را به تو ابراز کنم و برای این هم از هیچ کاری دست نمیکشم. پس حالا که این را می دانی، به من بگو چه چیزی در روز دختر تو را خوشحال میکند؟ چه کاری باعث می شود حال تو بهتر بشود؟ به من آن را بگو تا شرایطش را مهیا کنم که موقعیتی که دوست داشتی را تجربه کنی. در کنار این که از تو میخواهم خواسته ات را به من بگویی، روز دختر را هم به تو که از نظر من زیباترین دختر دنیا هستی تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز دختر، روز خاصی است. این روز به ما یاد آوری می کند که اگر این موجود خاص و دوست داشتنی در زندگی مان نبود، چقدر زندگی ما تلخ و بی روح میشد. به نظرم خدا دختر ها را آفرید تا به مردها بفهماند دنیا چقدر می تواند از آن چیزی که هست زیباتر و خاص تر بشود. حالا که خدا یکی از همین موجودات خاص را به زندگی من وارد کرده، من با تمام وجود به این مسئله ایمان آورده ام که دنیا چقدر خاص تر و زیباتر از هر وقتش شده. خاص ترین خواستنی دنیا، منظورم از آن موجود خاص تو هستی، تویی که با بودنت به زندگی من رنگ تازه ای بخشیدی و باعث شدی که دنیایم قشنگ تر و زیباتر از همیشه اش شود. دوستت دارم و تا همیشه به این دوست داشتنم ادامه خواهم داد. روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عشق من، فکر میکنی برای اینکه حس خوبی به تو بدهم دائماً به تو می گویم که دوستت دارم و عاشقت هستم؟ نه، تنها برای این نیست. دلیل اصلی این کار من این است که دوستت دارم گفتن ها به من روزهای قبل از آمدنت به زندگی ام را یادآوری می کنند، روزهایی که فقط منتظر بودم ساعت ها پشت هم بگذرند تا روز شب شود و شب هم روز که هر چه زودتر زندگی ام به پایان برسد. من دوستت دارم و عاشقت هستم ها را می گویم تا به خود یادآوری کنم تا قبل از تو زندگی ام چقدر تیره و تاریک بود، من اینها را می گویم تا به این طریق به خودم یادآوری کنم مبادا آن کسی که دلیل زیبا شدن زندگی ام بوده و هست را برنجانم. عشق همیشگی من، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز دختر را به تویی که بهترین دختر روی کره زمین هستی تبریک می گویم. دلبر دوست داشتنی من، تا همیشه در زندگی ام بمان و با نور حضورت زندگی ام را از آن تاریکی محض، به روشنایی تبدیل کن. دوستت دارم چرا که گویی این دوست داشتن به من جانی دوباره می دهد، گویی این دوست داشتن به من دلیلی برای ادامه دادن زندگی می دهد. روز دختر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز دختر را به دختری که عشق خود می دانم تبریک می گویم. نمی دانم اگر آن لحظه ای که من و تو به هم برخورد کردیم، تقدیر میخواست که من در جای دیگری باشم و تو را نبینم، اکنون چه بر من می گذشت، اکنون زندگی ام چقدر تلخ و نازیبا بود. خدا را شکر میکنم که در آن روز، در آن ساعت و در آن لحظه من و تو به هم برخورد کردیم و من آن موقع زندگی ام برای همیشه تغییر کرد چرا که در این زندگی چیزی به نام عشق به وجود آمد. این عشقی که از آن صحبت می کنم نسبت به تو بوده و هست و خدا را باز هم شکر میکنم که بذر عشق تو را در دل و قلبم کاشت که اکنون با وجود این عشق زندگی ام اینقدر زیبا و خاص و دوست داشتنی شده. زیبای من، روز دختر مبارک.


مطالب پیشنهادی :

متن و عکس تبریک روز دختر

متن زیبا برای روز دختر از طرف پدر

متن دلبرانه برای روز دختر

متن روز دختر مبارک از طرف دوست


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...