متن دلبرانه برای روز دختر

روز دختر که سر میرسه، چه خوبه که والدین با یک متن احساسی و دلبرانه، این روز رو به دخترشون تبریک بگن. دختر موجود احساساتیه و باید چنین کارهایی براش انجام داد تا احساسی خوب و زیبایی درونش شکل بگیره. اگه شما جزو والدین یک دختر هستید، سعی کنید با بهترین جملات، روز دختر رو به دخترتون تبریک بگید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات مختلفی آوردیم که مخصوص روز دختره و والدین میتونن از این متن ها استفاده کنند تا این روز رو به دخترشون تبریک بگن. این متن ها دلبرانه و زیبا هستند و به همین دلیل تاثیر خوبی روی دخترتون میذارن پس اگه دنبال متنی خاص برای تبریک روز دختر به دخترتون هستید، حتما در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

جملات دلبرانه کوتاه برای روز دختر

جملات دلبرانه برای روز دختر

دختر نازنینم، روزت مبارک. شاید ندونی اما تو هستی که خنده و شادی رو به خونه ما آوردی. از وقتی که تو به دنیا اومدی، به یاد ندارم که در زندگی لحظه ای غم انگیز رو تجربه کرده باشیم. بعد از تولد هر بار که به اتفاقی غم انگیز برخوردیم، تو به یادمون اومدی و تمام شهامت مون رو جمع کردیم تا اون اتفاق غم انگیز رو از بین ببریم.

********************

روز دختر رو به یک دونه دختر نازنینم که در تک تک لحظات زندگیم در کنارم بود و با بودنش لبخند رو لبام هدیه داد تبریک میگم. دخترم، تو باارزشترین نعمتی هستی که به زندگی ما وارد شده. قدر خودت رو بدون و به یاد داشته باش که ما حاضریم از دنیای خودمون بگذریم تا مهمترین داراییمون که تو هستی همیشه برامون بمونی. حضور تو در زندگی ما خیلی مهمه و اگه نباشی انگار که ما اصلا زندگی نمی کنیم. دوستت دارم.

********************

دختر عزیزم، امروز روز دختره و میخوام با یک نصحبت این روز زیبا رو بهت تبریک بگم. همیشه قدر خودت رو بدون و هیچوقت به خاطر اینکه دختر هستی کوتاه نیا. صرفاً برای اینکه دختری نذار که حقت رو بخورن و همیشه و همه جا، هر وقت که دیدی که حقت داره ضایع میشه برای حق طلبیت بلند شو و کوتاه نیا. این دنیا آدمای ضعیف رو پس میزنه پس تو صرفاً برای اینکه دختری ضعیف نباش و با قدرتت به دنیا و همه آدما ثابت کن که یه دختر چقدر میتونه قوی باشه.

********************

دخترم، روزت مبارک. خدا رو شکر میکنم که چنین دختر قوی و پر تلاشی دارم، خدا رو شکر میکنم که دختری دارم که با هوش و ذکاوتش میتونه زندگی خودش رو اداره کنه و صرفاً برای اینکه دختره صبر نمیکنه تا یکی دیگه بیاد و کاخ آرزوهاش رو درست کنه؛ دخترم خودش دست به کار شده و خودش در حال ساختن این کاخه و من مطمئنم که روزی کاخ آرزوهای اون درست میشه و اون میون تموم آرزوهاش زندگی میکنه. دختر من این توانایی رو داره.

متن های خوشگل و دلبرانه واسه روز دختر

روز دختر شده و من هم وظیفه دارم به عنوان والدینت روزت رو تبریک بگم. اما الان من نه به عنوان والدین بلکه به عنوان دوستت در کنارتم و قبل از اینکه بخوام این روز رو بهت تبریک بگم، میخوام ازت بخوام که هیچوقت به خاطر دنیا و سختی هاش دخترونگیت رو فراموش نکنی. اینکه قوی باشی خوبه، اینکه قدرت داشته باشی خوبه اما یادت باشه همه این ها در عین زنانگی تو هست که زیباست. به دنیا اجازه نده که برای سختی هاش بخواد دخترونگی و لطافت روحیه تو رو از بین ببره. این حرفی بود که میخواستم به عنوان دوستت در روز دختر بهت بگم. دختر نازنینم، روزت مبارک.

********************

دخترم، بدون شک دلیل اینکه من هر روزِ زندگیم رو با انگیزه شروع میکنم تو هستی. وقتی که به تو نگاه میکنم و آینده ات رو تصور میکنم، انگیزه و اشتیاق بسیاری می گیریم که یه روز دیگه رو هم با قدرت شروع کنم. دخترم، دلیل اینکه اینقدر در زندگی تلاش میکنم و با انگیزه کار میکنم فقط و فقط تو هستی چون آینده تو برای من مهمه و میخوام آینده روشنی داشته باشی که همه به حالت غبطه بخورن. دختر عزیزم، روزت مبارک.

********************

میخوام روز دختر رو به دختری که بزرگترین همدم من در زندگی بوده و هست تبریک بگم. دختر من بیشتر به جای اینکه نقش دخترم رو داشته باشه نقش بزرگترین همدم زندگیم رو داره و همیشه سعی میکنه که حال من رو خوب کنه و باعث افزایش انرژی و انگیزه ام بشه. من اون رو دخترم نمیدونم بلکه بزرگترین دوست، همدل و همراه زندگیم میدونم که خدا بهم داده که توی مسیر زندگی تنها نباشم. دخترک نازنینم، روزی هزار مرتبه برای داشتنت خدا رو شکر میکنم. مرسی از اینکه توی زندگیم هستی.

متن دلبرانه برای روز دختر + عکس نوشته

دخترم، روز دختر شده اما من میخوام به جای اینکه بهت تبریک بگم ازت تشکر کنم. تشکر برای اینکه فقط دخترم نبودی بلکه دوستم بودی، تشکر برای اینکه توی زندگی کنارم بودی و مثل یک دوست همه تلاشت رو کردی تا همیشه حالم خوب باشه، تشکر برای اینکه توی سخت ترین شرایط زندگیمون هم بازم دم نزدی و مثل یک آدم قوی کنار پدر و مادرت موندی تا اون شرایط بگذره. دخترکم، روزت رو بهت تبریک میگم.

********************

دختر موجودی ضعیف نیست! سعی کنیم با الفاظی مثل ضعیفه یا مانند اینها شان و شخصیت دختر رو پایین نیاریم. دختر یکی از فرشته های خداست که خدا روی زمین آفریده تا به واسطه اون زیبایی دنیا رو درک کنیم و باور کنیم که فرشته های خدا روی زمین هم زندگی میکنن. من همیشه دخترم رو به شکل یک فرشته دیدم و روزی هزاران بار برای داشتنش خدا رو شکر کردم. هر کسی لیاقت داشتن این فرشته رو نداره پس من خیلی خوشبختم که خدا فرشته ای مثل دخترم رو به زندگیم وارد کرد. دخترم، فرشته زندگی من، روزت مبارک.

********************

روز دختر رو به دختر نازنینم که با ادا و اطوارهای دخترونه اش زندگی رو برای من و خانواده ام شیرین کرده تبریک میگم. یک لحظه ام نمیتونم تصور کنم که زندگی بدون دخترم چطوریه چون بودن با اون اونقدر شیرینه، بودن با اون اینقدر لذت بخشه که آدم اصلا نمیتونه به زندگی بدون اون فکر کنه. دختر، چراغ یک خونه هست و با وجود اونه که خونه روشن میمونه، دختر من هم حکم چراغ خونمون رو داره و زندگیمون رو با نور حضورش روشن و نورانی کرده. دختر عزیزم، مرسی از اینکه هستی، روزت مبارک.

********************

روز دختر رو به دختری که تمام تلاشش رو میکنه و صرفاً برای اینکه دختره کوتاه نمیاد تبریک میگم. دختر من نه مثل یک مرد بلکه مثل یک شیر زن برای اهداف و آرزوهاش تلاش میکنه تا به اونها برسه. من فکر نمیکنم که هیچ پسری همت دختر من رو داشته باشه چرا که با انگیزه و امیدش، همتی داره که سقف نداره و به واسطه اون برای تموم خواسته هاش تلاش میکنه. دختر عزیزم، دختر بلند همت من، روزت مبارک.

عکس با متن دلبرانه برای روز دختر

خدا رو شکر میکنم که دختری دارم که بزرگترین آرزوش ازدواج کردن نیست و بزرگترین آرزوش این نیست که شاهزاده سوار بر اسب سفید سر برسه و اون رو به رویاهاش برسونه. خدا رو شکر که دختر من خودش همون شاهزاده رویاهاشه و خودش هست که سعی میکنه خودش رو به تموم آرزوها و رویاهاش برسونه. دخترم، نمیدونی چقدر بابت این موضوع خدا رو سپاسگزارم. خیلی خوشحالم که تو در زندگیت نیاز به هیچ کس نداری چرا که یک دختر خود ساخته هستی که حتی خیلی ها رو هم به خودت نیازمند میکنی. روزت مبارک.

********************

دخترم، توی روز دختر میخوام اگه توی محبت کردن بهت کم و کاستی گذاشتم ازت معذرت خواهی کنم، میخوام برای زمانی که ناخواسته روحیه لطیف دخترونه ات رو نادیده گرفتم ازت معذرت خواهی کنم، میخوام اگه یک وقت برای دختر بودن حقت رو نادیده گرفتم ازت معذرت خواهی کنم. این رو بدون که والدینت تموم تلاششون رو میکنن تا تو هیچ وقت حس نکنی برای دختر بودنت باید ضعیف باشی. ماه همه تلاش مون رو میکنیم تا تو رو در مسیر خواسته ها و اهدافت قرار بدیم و فارغ از جنسیتت کاری کنیم که خودت رو باور کنی و بپذیری که میتونی یک آینده روشن و زیبا داشته باشی. دخترم، روزت مبارک.

دخترم روزت مبارک

دخترم، من رو ببخش اگه بهت سخت گرفتم، من رو ببخش اگه روزی احساساتت رو نادیده گرفتم. داشتن دختر کار هر کسی نیست، دختر موجود لطیفیه که با کوچکترین ضربه احساسی ممکنه ناراحت بشه و روزها در این ناراحتی بمونه. دخترم این به معنی ضعیف بودن تو نیست بلکه به معنی احساسات پاک و زیبای تو هست و من رو ببخش اگه یه زمانی نتونستم این احساسات پاک و زیبای تو رو درک کنم. روز دختر رو بهت تبریک میگم.

********************

دخترم مهمترین دلیل شاد بودنمه. تا وقتی که دخترم رو دارم، تا وقتی که دخترم در کنارم هست، من خودم رو همون بنده خاص خدا میدونم که خدا خواسته خلقش کنه که فقط خوشبختی و سعادت رو در این دنیا تجربه کنی. وقتی دختری مثل دختر من داشته باشی، اون موقع میفهمی منظور من چیه. حالا روز دختر فرا رسیده و من میخوام این روز زیبا رو به خاص ترین دختر دنیا یعنی دختر خودم تبریک بگم. دختر عزیزم، روزت مبارک.

********************

یک تبریک قشنگ برای قشنگ ترین دختر دنیا. دخترم، از نظر من تو زیباترین و خاص ترین دختر دنیا هستی و من بارها برای اینکه خدا تو را در دامان من گذاشت او را شکر میکنم. دخترم، تو برای من همان دلیلی هستی که صبح تا شب شکرگزاری خدا را به جا می آورم و از این کار خسته نمی شوم. هر بار که به چهره پر مهر تو می نگرم، دوباره به خود یادآوری میکنم که باید شکر خدایی که چنین نعمت بی بدیلی را به من داد به جای آورم. دخترکم، روزت مبارک.

********************

روز دختر رو به دختر عزیز دردونه ام تبریک میگم. دخترم، اگه تو نباشی، من چجوری بخندم؟ من چطوری لبخند بزنم؟ انگار که من لبخند زدن بدون تو رو یاد ندارم. زندگی من به دو قسمت تقسیم میشه، قبل از تولد تو و بعد از تولد تو. تا قبل از تو من به یاد ندارم که لبخندی زده باشم که دلیلی محکم پشتش باشه اما بعد از تولدت، من هر روز لبخند زدم چون دلیلی بزرگ برای این لبخند ها داشتم، دلیلی بزرگ به نام تو. دختر نازنینم، روزت مبارک.

جملات دلبرانه برای تبریک روز دختر به دخترم

دخترم، دلم نمیاد که روز دختر رو با یک تبریک ساده پشت سر بذاریم. میخوام توی امروز برات جشن بگیریم چون امروز هم به اندازه رو تولدت مهم و خاصه. امروز خدا به همه خانواده هایی که دختر دارن یادآوری میکنه که چقدر خوشبختن. میخوام این جشن رو بگیریم تا خوشبختی مون رو بعد از خدا به خودمون گوشزد کنم، خوشبختی ای که برای داشتن تو در زندگیمون رقم خورد. دخترکم، روزت مبارک.

********************

دخترم، هر روز به دنبال دلیلی میگیرم تا احساساتم رو به تو بروز بدم که بدونی چقدر دوستت دارم. یک روز برای تولدت بهم تبریک میگم و عشقم رو بهت ابراز میکنم و یک روز هم مثل امروز برای روز دختر بهت تبریک میگم و علاقه ام رو بهت ابراز میکنم. چه کار کنم؟ اونقدر به زندگی من زیبایی بخشیدی که هر روز میخوام به بهانه ای تو رو خوشحال کنم. دخترم، روز دختر مبارک باشه.

********************

امروز روز دختره، امیدوارم که خدا به لب نه تنها دختر من بلکه تموم دخترهای دنیا خنده بنشونه و ناراحتی رو از چهره شون دور کنه. ناراحتی به چهره دخترا نمیاد، اونا باید بخندن تا دنیا هم خندون به نظر برسه، چهره نازنین و دلربای دخترا، باید همیشه بخنده تا دنیا قشنگ به نظر برسه. دخترم، تو هم یادت باشه که همیشه بخندی و هیچوقت ناراحت نشی چون ناراحتی بهت نمیاد. بخند چون دنیا با خنده های توئه که زیباست. تولدت مبارک.

********************

دخترم، خواستم در امروز که روز دختره نکته مهمی رو باهات در میون بذارم. دنیا همیشه مثل محیط خانواده ما نیست، دنیا همیشه بهت عشق نمیده، دنیا همیشه به احساساتت بها نمیده پس سعی کن هیچوقت ضعیف نشی و هیچوقت اونقدر به احساساتت بها ندی که دنیا باعث زمین زدنت بشه. سعی کن قوی باشی، ما که خانواده ات هستیم تا همیشه در کنارتیم اما تو هم سعی کن که قوی باشی و با قدرتت روی دنیا رو کم کنی. نذار دنیا صرفاً برای اینکه دختری و احساساتی هستی نادیده ات بگیره. دوستت دارم، روزت مبارک.

متن دلبرانه برای تبریک روز دختر

روز دختر رو به دخترم که از وقتی که به دنیا اومد، با خودش رزق و روزی رو به همراه آورد تبریک میگم. از وقتی که دخترم پا به این دنیا گذاشت، انگار خدا ابر بارون روزی و نعمتش رو بر سر خانواده ما نهاده و از اون موقع به بعد ما غرق در نعمتیم. بزرگترین نعمتی هم که از زمان تولد دخترم تا به امروز به ما داده شده، خوشحالیه. دخترم، وقتی هر کدوم از اعضا خانواده به چهره تو نگاه میکنن، خوشحال تر از همیشه شون میشن و این بزرگترین نعمتیه که خدا بعد حضور تو در زندگیمون بهمون داد. مرسی از اینکه توی زندگی ما هستی.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن و عکس تبریک روز دختر

آلبوم عکس نوشته دخترونه برای پروفایل 2020 جدید

متن درباره بزرگ شدن دخترم

متن آرزوهای خوب برای دخترم

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...