جملات ادبی و زیبای تبریک روز مرد و روز پدر به پدر خانومم

اگر ازدواج کرده اید، باید بدانید که پدر خانوم تان درست به اندازه پدر واقعی تان حرمت و احترام دارد و شما باید برای خوشحال و خرسندی او هر کاری بکنید. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تبریک روز مرد و روز پدر به اوست که یقیناً می تواند او را از ته دل خوشحال کند.

در ادامه این مطلب انواع متن ها و جملات ادبی و زیبا در رابطه با تبریک روز مرد و روز پدر به پدر خانوم تهیه کرده ایم. اگر ازدواج کرده اید و می خواهید پدر خانوم تان را در این روز خاص با یک متن زیبا سوپرایز کنید، می توانید از متن هایی که در ادامه برایتان قرار داده ایم استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن ادبی تبریک روز پدر به پدر زن

خدا را شکر که همسری پیدا کردم که خوبی خانواده اش درست به اندازه دریای بی کران خوبی های خودش است. پدر خانوم عزیزم، بسیار خرسندم از اینکه اکنون داماد خانواده شما شده ام و میخواهم بدانید که با افتخار میگویم که یکی از اعضای خانواده شما هستم. بی نهایت دوستتان دارم و از خدا برایتان عمری طولانی می طلبم تا همیشه سایه تان بر سر زندگی من و خانومم باشد. روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد و روز پدر را به مردی تبریک می گویم که با تلاش های بی دریغش، پرکارهای ها و زحمت کشیدن هایش زندگی همسرم را در رفاه و آسایش قرار داد. بدون شک اگر او نبود شاید همسر من زندگی خوب و مرفه ای نداشت و این بابت رنجش من میشد. پدر خانوم عزیزم، از اینکه اینقدر بدون ترس به دل هر اتفاق و چالشی زدید تا از آن بتوانید پله ای برای ترقی همسرم به وجود آورید تا به وسیله آن رشد کرده و پیشرفت داشته باشد از شما متشکرم. روز مرد و روز پدر مبارکتان باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر زن عزیزم، در امروز که روز مرد و روز پدر است از خدا میخواهم که سایه تان برای سالیان سال بر سر زندگی من و خانومم باشد چرا که وجود شما باعث می شود تا ما زندگی مان را توأم با آرامش و لذت و شادی بگذرانیم. وجود شما باعث می شود که زندگی ما غرق در نشاط شود و این همان چیزی است که من برای خانواده ام می خواهم. پدر خانوم جان، روز پدر و روز مرد را به شما تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

می خواهم روز پدر و روز مرد را به کسی تبریک بگویم که بسیاری از ترقی ها و پیشرفت هایی که داشته ام را مدیون او هستم چرا که او بود که برای من با راهنمایی ها و رهنودهایش چراغ راهی شد تا مبادا به بیراهه قدم بگذارم و دچار گمراهی شوم. پدر خانوم عزیزم، اگر شما در زندگی من نبودید و چراغ راه زندگی من نمیشدید من نمی دانم که اکنون در چه موقعیتی از زندگی ام بودم ولی این را می دانم که این موقعیت هر چه که بود بسیار پایین تر از آنچه که اکنون هستم می بود. بی نهایت دوستتان دارم، روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر خانوم عزیزم، برای شما بی نهایت احترام قائلم چرا که دختری تربیت کردید که تمام خوبی های دنیا در او خلاصه می شود و قطعاً او این خوبی ها را از شما فرا گرفته. من برای اینکه اینگونه فرزندی تربیت کردید بی نهایت برایتان احترام قائلم و شما را محترم می دانم. امیدوارم که سایه تان سالیان سال بر سرمان باشد تا همچنان از سرچشمه خوبی های شما هم همسرم و هم من بهره مند گردیم و به پای الگو برداشتن از شما ما هم تجربه خوب بودن را در زندگی مان داشته باشیم. روز پدر و روز مرد مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر و روز مرد را به مردی تبریک می گویم که فرزندی شایسته و درستکار به مانند همسر عزیزتر از جانم را تربیت کرد و من روز هزار بار خدا را شکر میکنم که برای همسر آینده ام به سراغ خانواده این مرد بزرگ آمدم. پدر خانوم عزیزم، منظورم از این مرد شما هستید، شمایی که بهترین پدر دنیا و بهترین مرد دنیا برای خانواده تان بوده اید و این را می شود در نوع رفتار و منش فرزندان تان که یکی از آنها خانوم بنده است مشاهده کرد. روز پدر و روز مرد مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر زن جان، من شما را با پدر خودم یکی می دانم چرا که وقتی شما در کنارم هستید آرامشی به سراغم می آید که به مانند آرامشی است که وقتی در کنار پدرم هستم. مهم نیست که چقدر مرد شوم، مهم نیست که چقدر در زندگی کارکشته شوم و مهم نیست که چقدر با تجربه شوم، مهم این است که با وجود تمام این ها من به شما و پدرم نیاز دارم تا آن احساس آرامشی که باید را تجربه کنم. همیشه در زندگی من و خانومم بمانید چرا که با وجود شماست که ما آرامش داریم و اگر نباشید شاید این آرامش هیچوقت به سراغ ما نیاید. روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد و روز پدر را به پدر خانومم تبریک عرض میکنم و در این روز زیبا برای او از خداوند عمری طولانی آرزو میکنم تا در این عمر طولانی شان بتوانند نهایت شادی و خنده، نهایت عشق و محبت و نهایت آرامش و آسایش را تجربه کنند. پدر خانوم جان، من در کنار آرزویم نهایت تلاشم را خواهم کرد تا تمام چیزهایی که گفتم را در زندگی برای شما به ارمغان بیاورم و این را به عنوان وظیفه فرزندی ام در مقابل شما می دانم. روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر خانوم جان، از اینکه عضوی از خانواده شما شدم بسیار خوشحال و خرسندم و من این را به عنوان هدیه ای از سوی خدا می دانم چرا که با شما بودن یعنی خوشبخت بودن و من اکنون در اوج خوشبختی ام. خدا را شکر میکنم که خانوم من به واسطه شما تربیت شده چرا که من می توانم هر چه خوبی در دنیا هست را در درون شما ببینم و حالا حاصل این خوبی ها وارد زندگی من شده اند. امیدوارم که سایه تان بر سر من و همسرم بری سالیان سال باقی بماند. دوست تان دارم، روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر خانوم عزیزم، همان روز اولی که مرد و مردانه با من به صحبت نشستید و از من قول گرفتید که فرزندتان را خوشبخت کنم متوجه شدم که چقدر برای خانواده و فرزندان تان اهمیت قائل هستید. اکنون من در امروز که روز پدر و روز مرد است می خواهم به شما بگویم که تا پای جان به پای قولم میمانم و همچنین جدای از قولم تمام تلاشم را هم خواهم کرد تا شور و نشاط بیشتری را به عنوان بخشی از خانواده تان به زندگی شما هم راه دهم. روز پدر و روز مرد مبارکتان باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر خانومم بهترین پدر خانوم دنیاست و من وقتی که با او هستم احساس میکنم که پدر واقعی ام کنارم نشسته و وقتی که با وا حرف میزنم گویی با پدر واقعی ام به صحبت نشسته ام. پدر خانوم جان، من هیچ فرقی میان شما و پدر واقعی ام قائل نمی شوم و برای همین آمدم تا امروز که روز پدر و روز مرد هست را به شما هم تبریک بگویم چرا که شما همان پدر دومی هستید که با رهنمودها و راهنمایی هایتان باعث می شوید که زندگی من و همسرم بهتر از قبل بشود. بی نهایت دوست تان دارم، روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر خانومم را دوست دارم و برایش ارزش و حرمت بسیاری قائل هستم. او به مانند کوهی استوار پشت خانواده اش هست و هر کاری می کند تا خانواده اش طعم واقعی آرامش و آسایش را بچشند. من او را الگوی خود در مردی و مردانگی قرار داده ام و سعی می کنم که در کارها و امور زندگی ام درست به مانند او رفتار کنم چرا که می دانم رفتار او سنجیده و بسیار درست است و اگر همان کارها را من هم انجام دهم می توانم زندگی خودم و خانواده ام را زیباتر از هر وقتش کنم. پدر خانوم عزیزم، روز مرد و روز پدر را به شما تبریک عرض میکنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر زن جان، از این بابت که زندگی دخترتان در آرامش و رفاه هست خیال تان راحت و این را بدانید که من می کوشم مردی و مردانگی را از شما بیاموزم و به همین جهت هیچگاه نخواهم گذاشت که ذره ای به فرزندتان در زندگی با من سخت بگذرد. این را به شما در امروز که روز مرد و روز پدر است مرد و مردانه قول می دهم. روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر خانوم عزیز، میخواهم جشنی به پا کنم و در این جشن هم به شما و هم به پدر خودم روز پدر و روز مرد را تبریک بگویم. من بسیار خوشبختم که جدای از پدر خودم که یک پدر فوق العاده و نمونه هست، خدا شما را هم به من داده تا از نعمت وجود شما هم در زندگی ام بهره مند گردم. این را بدانید که شما برایم ارزشی برابر با ارزش پدرم دارید و من هر کاری که باعث خوشحالی پدرم بشود را برای شما هم انجام خواهم داد تا شما را هم خوشحال ببینم، این جشن یکی از همین کارهاست. روز پدر و روز مرد مبارکتان باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر خانوم عزیزم، در روز مرد و روز پدر میخواهم در کنار تبریکی که به شما می گویم، پند و اندرزی از شما بگیرم تا این پند را تا انتهای زندگی به گوش بگیرم و آن را به کار ببندم تا بتوانم به واسطه آن خوشبختی و کمال واقعی را تجربه کنم. از شما میخواهم که در این روز بهترین پندی که می توانید به من بدهید را به من گوشزد کنید تا به این واسطه خوشحالی ام در روز مرد و روز پدر تکمیل شود. پدر خانوم عزیزم، روز مرد و روز پدر مبارکتان باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

چقدر خوشحالم از اینکه امروز روز مرد و روز پدر است چرا که باز هم می توانم به نزد پدرم و پدر خانوم عزیزم بروم و نهایت عشق و احساس خودم را به آنها ابراز کنم. من برای پدرم و پدر خانومم ارزش و حرمت بسیاری قائلم و به دنبال فرصت های مختلفی می گردم تا لبخند و حس خوب را در چهره آنها احساس کنم و چه موقعیتی بهتر از امروز که روز پدر و روز مرد است؟! پدر خانوم عزیزم و پدرم مهربانم، روز مرد و روز پدر را به شما تبریک عرض میکنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

چقدر خوب است که در امروز که روز پدر و روز مرد است من و همسرم پدرانمان را در کنارمان داریم. این حسی خوب و فوق العاده است که کسانی که پدر ندارند به خوبی متوجه ناب بودن این حس زیبا می شوند. خدا را شکر که سایه پدرم و پدر خانومم بر سر زندگی ماست. خدایا، از تو در این روز زیبا آرزو میکنم که تا همیشه این دو چراغ راه زندگی را در مسیر زندگی مان باقی نگه داری چرا که اگر آنها نباشند مسیر زندگی ما در تاریکی محض فرو خواهد رفت. پدر و پدر خانوم عزیزم، روز مرد و روز پدر را به شما تبریک عرض می کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد و روز پدر است، چه روز خوب و لذت بخشی، در این روز می خواهم هم خودم و هم پدرم و هم پدر خانومم را از هر کاری معاف کنم. در امروز ما باید شاد باشیم و خوشحال، در امروز ما باید از هر غمی رها باشیم و غرق در عشق و محبت خانواده مان شویم. مگر روزهایی به مانند امروز مدام پیش می آیند که امروز را بخواهیم عادی بگذرانیم؟ پدر و پدر خانوم عزیزم، روز مرد و روز پدر را به شما و خودم تبریک می گویم و امیدوارم امروز را همانطور که نقشه کشیده بودم بتوانیم غرق در حس خوشحالی و نشاط شویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر و روز پدر را به پدرم، پدر خانومم و در نهایت خودم تبریک می گویم. من در ابتدای مسیر زندگی مردی و مردانگی را از پدرم آموختم و از وقتی که ازدواج کردم روی دیگری از مردی و مردانگی را از پدر خانومم آموختم. حالا قرار است که با این آموزه ها برای تربیت فرزند خودم آماده شوم تا فرزندم را هم درست به همان روشی که پدرم و پدر خانومم فرزندان شان را تربیت کردند تربیت کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

چه روز زیباییست امروز و چقدر من در این روز زیبا خوشحالم. کاش مناسبت هایی این چنینی مدام فرا برسند تا من بتوانم دوباره این حس و حال خوب را تجربه کنم. امروز روز مرد و روز پدر است و از آنجا که من برای پدر و پدر خانومم ارزش بسیاری قائل هستم، می خواهم این روز را جشن بگیرم و به همین دلیل این روز را فوق العاده و زیبا می نامم. امیدوارم جشنی که قرار است بر پا کنم در خور شأن پدرم و پدر خانومم باشد تا مبادا حساس کنند برایشان کم و کاستی گذاشته ام. پدرم و پدر خانوم عزیزم، از اینکه در زندگی من و همسرم هستید از شما متشکرم و خدا را شکر میکنم، روز مرد و روز پدر را به شما تبریک عرض میکنم.


در ادامه تماشا کنید :

متن ادبی و زیبای تبریک روز مرد و پدر به دوست صمیمی

متن زیبای تبریک روز پدر به برادرم + عکس نوشته

متن زیبای تبریک روز پدر به عمو جانم + عکس نوشته

متن تبریک روز پدر به پدر شوهر ، جملات تبریک روز پدر از طرف عروس

متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته

متن تبریک روز پدر برای پدران فوت شده + عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...