متن تبریک روز پدر به پدر شوهر ، جملات تبریک روز پدر از طرف عروس

پدر شوهر دست کمی از پدر ندارد و با مهربانی ها و دلسوزی هایش و همچنین با کمک ها و راهنمایی هایش کاری میکند تا زندگی پسر و عروسش ساخته شود. در روز پدر و روز مرد عروس می تواند با تبریک گفتن این روز به پدر شوهرش لبخند را به لبان او و حال خوبی به دل و قلبش هدیه دهد.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی خاص برای تبریک روز پدر به پدر شوهر تهیه کرده ایم که به شما پیشنهاد می کنیم که اگر عروس یک خانواده هستید و می خواهید به پدر همسرتان روز مرد و روز پدر را تبریک بگویید، حتما از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات کوتاه تبریک روز پدر از طرف عروس + عکس

جملات تبریک روز پدر به پدر شوهر

پدر شوهر عزیزم، از وقتی که به خانه شما قدم گذاشتم، احساس کردم که پدر دومی دارم که همواره مراقبم است و همواره سایه اش بر سرم برایم آرامش و آسایش را به ارمغان می آورد. در امروز که روز پدر و روز مرد است دلم نیامد یک تبریک جداگانه به شما نگویم برای همین به نزدتان آمدم تا با این متن اهمیت تان را برای خود یادآوری نموده و همچنین روز مرد و روز پدر را به شما تبریک بگویم. امیدوارم سایه تان برای هزاران سال بر سر من و همسرم باشد. روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روز پدر و روز مرد است و من آمده ام تا این روز به خصوص و زیبا را به یکی از خاص ترین مردهای روی زمین که مرد و مردانه به پای خانواده اش ایستاد تبریک بگویم. آن مردی که در مورد او صحبت میکنم پدر شوهر عزیزم است که در برابر تمام سختی ها و مشقات دنیا ایستاد تا مبادا خانواده اش که همسر من هم بخشی از آن است لطمه یا صدمه ای ببیند. پدر شوهر جان، روز مرد و روز پدر را به شما که نمونه بارز یک مرد با غیرت و یک پدر مهربان و دلسوز هستید تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر شوهر عزیزم، روز پدر و روز مرد را به شمایی که هیچ فرقی با پدرم ندارید تبریک می گویم. در امروز فقط میخواستم به پدر خودم تبریک گفته باشم اما وقتی که خوب فکر کردم دیدم که من تنها یک پدر ندارم، من دو پدر دارم که یکی پدر خودم و یکی هم شما هستید و وظیفه ام دانستم تا این کار را در قبال شما انجام دهم. امیدوارم که سایه تان برای سالیان سال بر سر من و خانواده تان که همسرم هم بخشی از همین خانواده است باقی بماند.

عکس نوشته پدر شوهر عزیزم روزت مبارک + متن زیبا

من اکنون عروس خانواده شما شده ام و وظیفه ام می دانم که برای عرض تبریک روز پدر و روز مرد به نزدتان بیایم و عاشقانه و از ته قلبم این روز را به شمایی که به مانند پدرم هستید تبریک بگویم. پدر شوهر جان، از اینکه فرزندی صالح و درستکار تربیت کردید که اکنون همسر من شده از شما متشکرم، از اینکه ما را از سایه تان در زندگی مان محروم نمیکند تا در سایه حضور شما یک زندگی درست و عالی تشکیل دهیم از شما متشکریم، از اینکه به مانند پدری مهربان و دلسوز هم برای همسرم و هم برای من تلاش کرده و می کنید از شما متشکرم. روز پدر و روز مرد مبارکتان باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر جان، بدون شک مهر و علاقه ای که من به شما دارم دست کمی از پدر خودم ندارد. شما پدر همسر من هستید اما با مهربانی ها و دلسوزی هایتان کاری کردید که من احساس نکنم از پدرم جدا شده ام و به جای دیگری رفته ام. از اینکه اینقدر عاشقانه و دلسوزانه به من و همسرم مهر می ورزید و ما را از دریای عشق تان بی بهره نمی گذارید از شما بی نهایت بار متشکرم. امیدوارم بتوانم نقش یک عروس خوب را برایتان ایفا کنم تا پاسخی باشد برای تمام مهربانی هایی که در حقم کردید. روز پدر و روز مرد را به شما تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر شوهر عزیزم، امروز روز مرد و روز پدر است و میخواستم که این روز را فقط به همسرم و پدرم تبریک بگویم اما وقتی خوب دقت کردم دیدم که مردی دیگری هم هست که باید این روز را به او تبریک می گفتم و آن هم شما هستید. شما در زندگی من دست کمی از پدر خودم ندارید و من شما را اگر بالاتر از ایشان ندانم، کمتر از او هم نمی دانم و برای همین وظیفه ام دانستم که با این متن روز مرد و روز پدر را به شما که بهترین مرد دنیا و بهترین پدر دنیا هستید تبریک عرض کنم. پدر شوهر عزیز، این روز مبارکتان باشد.

عکس پروفایل پدر شوهرم روز پدر مبارک

در امروز که روز مرد و روز پدر است آرزوهایی از خدا دارم، اولین آرزویم این است که سایه پدر و پدر شوهرم همیشه بر سر زندگی ما باقی بماند، دومین آرزویی که دارم این است که پدر و پدر شوهرم همیشه تنی سال و سلامت داشته باشند و هیچگاه به هیچ درد و مشکلی گرفتار نشوند، سومین آرزو یا بهتر است بگویم آخرین آرزویی که دارم هم این است که از خدا میخواهم هیچگاه ما را از دریای عشق و محبت پدرم و پدر شوهرم محروم نکند چرا که با عشق پدر و پدر شوهرم بوده که من و همسرم اکنون زندگی زیبا و فوق العاده ای داریم. پدر و پدر شوهر عزیزم، روز پدر و روز مرد را به شما که دو تن از عزیزترین افراد زندگی من هستید تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر شوهر عزیزم، با کمک های شما زندگی من و همسرم ساخته شد. اگر شما با مهربانی هایتان، دلسوزی هایتان، راهنمایی هایتان و کمک هایتان در زندگی ما نبودید، من نمی دانم که اکنون در چه جایگاهی از زندگی بودیم ولی فقط این را میدانم که از جایگاهی که اکنون داشتیم بسیار پایین تر بودیم. پدر شوهر جان، من حضور شما در زندگی خودم و همسرم را عامل خوشبختی اکنون مان می دانم. مرسی از اینکه هستید. روز پدر و روز مرد را به شما تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

می خواهم روز مرد را به مردی تبریک بگویم که غیرت و مردانگی را خوب به همسرم یاد داده، می خواهم روز پدر را به پدری تبریک بگویم که نحوه یک پدر خوب و مهربان بودن را خوب به همسرم یاد داده، می خواهم روز مرد و روز پدر را به پدر شوهر عزیزتر از جانم تبریک بگویم که با عطر حضورشان زندگی ما رایحه ای خوش به خود گرفته. پدر شوهر عزیزم، روز پدر و روز مرد را به شما تبریک می گویم.

جملات تبریک روز مرد به پدر شوهر + عکس نوشته

امروز روز مرد است، امروز روز پدر است و من وظیفه ام می دانم که این روز فرخنده را به یکی از بهترین مردها و پدرهای روی کره خاکی که پدر شوهرم باشد تبریک عرض کنم. پدر شوهر جان، این را بدانید که ما همیشه و در هر حال و در هر موقعیتی که باشیم راهنمایی هایی شما در زندگی مان را فراموش نخواهیم کرد چرا که همین راهنمایی ها و رهنمودهاست که مسیر واقعی خوشبختی و سعادت را به ما نشان می دهد. تا ابد دوست دارتان هستیم. روز مرد و روز پدر مبارکتان باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر شوهر جان، از اینکه در زندگی ام پدر شوهری مانند شما دارم بی نهایت خدا را سپاسگزارم. وقتی کسانی را میبینم که از دخالت های بیجا پدر شوهر و مادر شوهرشان در زندگی شان ناراحت اند تعجب میکنم چرا که من پدرر شوهر و مادر شوهری دارم که نه تنها دخالت نمی کنند بلکه هر لحظه به فکر ما هستند و به ما کمک می کنند که زندگی مستقل خود را بسازیم. نمی دانید از اینکه خدا چنین نعمتی به من داده چقدر خوشحال هستم، بله شما برای من به مانند یک نعمت بی بدیل از سوی خدا هستید. روز پدر و روز مرد مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر شوهر جان، زندگی من به دو قسمت تقسیم می شود، زمانی که در خانه پدرم بودم و زمانی که به خانه شما آمدم. در زمانی که در خانه پدری ام بودم به نوعی مهربانی های پدرم را احساس میکردم و از زمانی که به خانه شما آمدم باز به نوعی دیگر مهربانی های پدرانه را از شما دریافت میکردم. در مجموع میخواهم بگویم که شما با پدرم هیچ فرقی برایم ندارید و من هر دوی شما را به یک اندازه دوست دارم و برای همین در امروز که روز پدر و روز مرد است تصمیم گرفتم هم به پدرم و هم به شما این روز زیبا و فرخنده را تبریک عرض کنم. پدر شوهر عزیزتر از جانم، روزتان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

چقدر خوب است که روزی به نام روز مرد و روز پدر داریم تا به این وسیله بتوانیم از بهترین مرد زندگی مان یعنی پدرمان نهایت تشکر را برای زحماتی که برای زندگی مان می کشد به عمل آوریم. اکنون من نمی خواهم این روز را تنها به پدر خودم تبریک بگویم، من میخواهم که روز پدر را علاوه بر پدرم به پدر شوهرم هم تبریک بگویم که زحماتی زیادی برای من و همسرم کشید و اکنون که ما در این موقعیت هستیم به خاطر نعمت حضور ایشان در زندگی مان بوده. پدر شوهر جان، بهترین مرد روی کره خاکی، بی نهایت از تو متشکرم. روزت مبارک.

عکس نوشته تبریک روز پدر به پدر شوهر از طرف عروس

پدر شوهر جان، آیا می دانستید که شما به مانند یک فرشته از سوی خدا در زندگی ما هستید؟ آیا می دانستید که من شما را نه انسان بلکه چیزی فراتر از انسان یعنی فرشته می دانم؟ شما با مهربانی ها، دلسوزی ها، کمک ها و راهنمایی هایی که به ما در زندگی داشته اید مقام تان را برای من فراتر از یک انسان بالا برده اید و من اکنون شما را به مانند یک فرشته می دانم. از خدا میخواهم که فرشته ای که به زندگی من وارد کرده را تا ابد در زندگی ام نگه دارد. فرشته زندگى من و همسرم، دوستت دارم، روز مرد و روز پدر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر شوهر جان، در روز مرد تصمیم داشتم که یک جشن ساده بگیرم و این روز را به همسرم تبریک بگویم اما وقتی که خوب دقت کردم دیدم مردی دیگری هم هست که من دین بزرگی به او دارم و باید در این روز که روز مرد و روز پدر است به او هم تبریک بگویم. به همین خاطر اکنون می خواهم مهمانی و جشنی که قرار است بگیرم را بزرگتر کنم و در آن هم به شما و هم به همسرم روز مرد و روز پدر را تبریک بگویم. شما دو تن از بهترین مردهایی هستید که خدا روی زمین خلق کرده. از خدا میخواهم که تا همیشه سایه تان بر سرم باشد. روزتان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر شوهر جان، مبادا اخم به ابروهایتان بیاید، مبادا ناراحتی در دل داشته باشید، مبادا غم به چهره تان راه دهید و مبادا قلب تان برنجد که اگر این اتفاقات بیفتد من در هم خواهم شکست. شما اکنون نه به مانند پدر شوهر بلکه به مانند پدر اصلی ام هستید و اگر کوچکترین اتفاقی برای شما بیفتد من نمی توانم دوام بیاورم. اکنون که این را می دانید از شما میخواهم که مراقبت خود بوده و هر لحظه به فکر سلامتی و حال خوبتان باشید تا مبادا ذره ای ناراحتی به وجودتان راه پیدا کند. روز مرد و روز پدر مبارک.

متن تبریک روز پدر از طرف عروس + عکس پروفایل

در روز پدر و روز مرد میخواهم یک جشن فوق العاده بگیرم و در آن جشن به دو پدر مهربانم که برای من زحمات زیادی کشیدند این روز را تبریک بگویم. منظورم از دو پدرم، پدر خودم و پدر همسرم هستند که من آنها را دو فرشته در زندگی خود می دانم. از وقتی که وارد خانه پدر شوهرم شدم او دست کمی از پدر برایم نداشت و برای همین است که من او را به مانند پدر خود می دانم و هر کاری میکنم تا لبخند را به لبانش هدیه دهم. پدر و پدر شوهر عزیزم، روز مرد و روز پدر را به شما تبریک عرض می کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روز مرد است و جدای از روز مرد امروز را با نام روز پدر هم می شناسند. من میخواهم که در این روز به همه مردهای زندگی ام تبریک گفته و از اینکه در زندگی ام حضور دارند ابراز خوشحالی کنم. اما دو مرد هستند که برای من با تمام مردهای زندگی ام فرق دارند و آن ها پدر و پدر شوهرم هستند. من نمیخواهم تبریکی که به آنها می گویم به مانند تبریکی باشد که به دیگران می گویم چرا که این دو برای من نه تنها با تمام مردها بلکه با همه دنیا فرق دارند. من میخواهم این تبریک را در قالب یک جشن زیبا و فوق العاده به آنها عرض کنم تا بدانند که چقدر دوست شان دارم و چقدر مقام و منزلت آنها پیش من بالاست. پدر و پدر شوهر عزیزم، شما دو تن از بزرگترین و بهترین مردهای زندگی من هستید، مرسی از اینکه در زندگی ام حضور دارید. دوست تان دارم، روز پدر مبارک.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن های زیبا برای روز پدر همراه جدیدترین عکسها

متن تبریک روز پدر برای پدران فوت شده + عکس

تبریک روز پدر با اسم دلخواه شما

عکس نوشته در مورد پدر فوت شده

تبریک روز مرد با اسم دلخواه شما (2)

متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...