متن زیبای تبریک روز زن به زن داداش

برای خیلی ها زن داداش مثل خواهر یا مادرشون هست و اون رو هم به اندازه اون ها دوست دارند. اگه شما هم جزو این دسته از افراد هستید، روز زن که سر میرسه حتما دوست دارید که این روز رو به زن داداش تون هم تبریک بگید، پس باید برای این کار به دنبال یک متن خاص باشید تا اون از ته دل شاد بشه.

در ادامه این مطلب انواع متن ها و جملات زیبا برای تبریک روز زن به زن داداش رو آوردیم که از هر کدوم که خوشتون اومد میتونید استفاده کنید و این روز رو به همسر برادرتون تبریک بگید. همراه ما باشید.

جملات تبریک روز زن به زن داداش

زن داداش عزیزم، روز زن را به تو تبریک می گویم. امیدوارم که هیچوقت خنده از لبانت نرود و همیشه و در همه حال شادی و سرور باشد که زندگی ات را به احاطه خود در می آورد. از خداوند میخواهم که به همراه برادرم یک زندگی زیبا و فوق العاده بسازید و عشق تان را هر روز نسبت به دیروزش پررنگ و بزرگتر کنید.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز را می خواهم به زنان ارزشمند زندگی ام مبارک باد بگویم و برای همین به سراغ تو هم آمدم چرا که تو یکی از با ارزش ترین و خاص ترین زنان در زندگی من هستی. زن داداش عزیزم، روز زن را به تو که نه مثل همسر برادر بلکه مانند خواهرم در کنارم بودی و مرا تنها نگذاشتی تبریک می گویم. روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش جان، روز زنو به تویی که تونستی داداشمو تا الان تحمل کنی تبریک میگم. تحمل کردن داداش من کاری نیست که هر کسی از پسش بر بیاد اما تو از پس این کار شاخ بر اومدی و بر میای و نشون دادی که چقدر قوی هستی و چقدر اعصابت میکشه که این موجود رو همچنان تحمل میکنی. برای همین خواستم اولین نفر روز زن رو به تو تبریک گفته باشم. روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش عزیزم، امروز یک روز خاصه، امروز روز زن هست و من اولین نفر به سراغ تو اومدم تا این روز خاص رو به یکی از خاص ترین زن ها تبریک بگم. این روز زیبا مبارکت باشه و امیدوارم که همیشه تا آخر عمر بخندی و لبخند به لب داشته باشی. این آرزوی قلبی من هست.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

علاوه بر این که میخوام روز زن رو بهت تبریک بگم از ته قلبم هم برای تو و هم داداشم آرزوی خوشبختی و سعادت میکنم و امیدوارم که پله های خوشبختی رو یکی پس از دیگری پشت سر بذارید و در مسیر زندگیتون سعادت به معنای واقعی رو تجربه کنید. زن داداش عزیزم، تو لیاقت این رو داری که سعادت و خوشبختی واقعی رو تجربه کنی پس از خدا میخوام که اون رو وارد زندگی تو و داداشم کنه. روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روزی خاص و منحصر به فرد است، امروز روز زن است و من به زنان مهم زندگی ام این روز زیبا را تبریک می گویم. اکنون نوبت همسر برادرم شده که نمونه بارز زنانگیست و با از خودگذشتگی هایش کاری کرده که نه تنها زندگی برادرم بلکه زندگی ما هم با خوشبختی و سعادت آمیخته شود. این روز را به او تبریک می گویم و از ته دل برایش از خداوند آرزوی خوشبختی و عمری طولانی می کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خدا را شکر که روزی به نام روز زن وجود دارد تا در این روز ما از زنان مهم زندگی مان تشکر کرده و برای بودنشان از آنها سپاسگزاری کنیم. در این روز علاوه بر مادرم می خواهم به همسر برادرم هم تبریک بگویم چرا که او هم دست کمی از مادر نداشت و همواره در کنارم بود تا پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی نمایم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداشم را به عنوان همسر برادر نمی دانم بلکه او را به عنوان مادر دومی می دانم که بعد از مادرم تمام تلاشش را برای من میکرد و میکند تا بتوانم به مسیر درست زندگی وارد شوم و در این مسیر ثابت قدم بمانم. زن داداش عزیزم، روز زن را به تو تبریک می گویم و از خدا می خواهم که همیشه سایه ات اول بر سر زندگی برادرم و بعد هم بر سر زندگی ما باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

وقتی که همسر برادرم با ماست، ما واقعا از ته دل شادیم و از ته دل خنده به لبانمان می آید. گویی حضور او در زندگی ما یکی از واجبات است و اگر نباشد، نبودنش مانند مادر/خواهر است. حال که او چنین نقش مهمی در زندگیمان دارد، وظیفه خود دانستم که روز زن را به او هم تبریک بگویم و از ته دل از خدا برایش عمری طولانی بخواهم تا در مسیر زندگی همیشه در کنارمان باشد و با حضورش چراغ خانه مان را روشن نگه دارد. زن داداش عزیز، روز زن مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش عزیز، در روز میلاد حضرت فاطمه (س)، روز زن را به تویی که الگوی عفت و پاکدامنی ات حضرت فاطمه بودند تبریک می گویم. از خداوند می خواهم که همینطور زندگی ات زهرایی بماند. روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش جان، می دانی که چقدر خوشحالم؟ امروز را فقط به یک تبریک ساده نمی گذرانم و می خواهم که در این روز جشنی به پا کنیم و روز زن را به تو که باعث شدی خانواده ما این چنین شاد و سربلند باشد تبریک بگوییم. تو خاص هستی، پس یک تبریک ساده نمی تواند خاص بودنت را به رخ همه بکشاند، میخواهم جشنی بگیریم و در این جشن این روز را به تو تبریک بگوییم تا همه بدانند که چقدر برای من و خانواده ام خاص و مهم هستی.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خوشبختی یعنی اینکه زن داداشی داشته باشی که مثل خواهر کنارته و محرم رازهاته، خوشبختی یعنی اینکه زن داداشی داشته باشی که مثل مادر نگرانته و همیشه به فکرته، خوشبختی یعنی اینکه زن داداشی داشته باشی که همیشه در مسیر زندگیت تو رو راهنمایی میکنه و نمیذاره که به مسیر نادرست وارد بشی. زن داداش عزیزم، روز زنو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش جان، تو با وارد شدن به زندگی برادرم نه تنها او بلکه ما را هم خوشبخت کردی چرا که ما هم اکنون از حضورت در زندگی مان بهره مند شده ایم. مهربانی های خواهرانه و مادرانه تو کاری کرده اند که ما وابسته به وجودت شویم و از ته قلب مان دوستت داشته باشیم. این روز را به تو که یکی از زنان خاص زندگی ما هستی تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش، به نظر من روز زن برای تو کافی نیست و باید روزی به نام روز همسر برادر هم داشتیم که فقط مختص تو بود و در آن به شادی می پرداختیم و به تو تبریک مخصوص می گفتیم. تو آنقدر خاصی که نمی توان فقط یک روز را مختص تو دانست. روز زن مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

شاید بقیه از اینکه اینقدر رابطه صمیمی و نزدیکی با تو داریم شوکه شده و تعجب کنند اما این واقعیت است و ما واقعا رابطه گرمی با تو داریم و همیشه تو را در قلب خود نگه می داریم. همسر برادر عزیزم، تو با مهربانی هایت کاری کردی که ما دیگر تو را نه به شکل زن داداش بلکه به شکل خواهر در این خانه و زندگی ببینیم پس تبریک روز زن به تو هم یکی از واجبات است که باید به آن عمل کنیم. روزت مبارک باد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تبریک روز زن به زن داداشم یکی از واجباته که باید حتما این روز رو به او تبریک بگم وگرنه آروم نمی گیگیرم. زن داداش، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برای روز زن برنامه های خاصی در نظر داشتم که میخوام امروز همه اونا را اجرایی کنم. یکی از این برنامه ها تبریک خاص و متناسب با شأن تو بود که تصمیم گرفتم در صدر لیست قرار داده و انجامش بدم. زن داداش جان، روز زن رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که همیشه از ته دل بخندی و هیچوقت غم به دلت راه پیدا نکنه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش، میخوام روز زن رو با یک دعای زیبا بهت تبریک بگم. امیدوارم که در این روز ریشه هر چه ناراحتی و غم هست در دل و قلبت خشک بشه و جایگزین اون نهال خوشی و خوشحالی رویانده بشه، امیدوارم که خورشید خوشبختی به زندگیت بتابه و سایه افسردگی و ناراحتی از زندگیت برای همیشه بره، از خدا میخوام که نور امید در قلبت بتابه و همیشه خونه قلبت با همین نور روشن بمونه. روز زن مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش جان، تو با ما چیکار کردی که همه نسبت به تو مهر و علاقه ای خاص در قلب مون داریم و همین مهر و علاقه باعث میشه که جون بدیم اما نذاریم که لبخندت از روی لبات محو بشه یا اخم به ابروت بیاد؟ تو یکی از خاص ترین زن های روی زمین هستی پس خواستم یک تبریک خاص بهت بگم. روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز زن رو به زن داداشی که نمونه بارز زنانگی هست و نقش یک همسر خوب رو برای برادرم بازی میکنه تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش عزیزم، از تو هیچ نمیخواهم جز دعای خیر و سعادتت پس آن را از من دریغ نکن چرا که به دعای تو هم به مانند دعای مادرم برای ادامه مسیر زندگی و رسیدن به خوشبختی نیاز دارم. حال که تو به مانند مادرمی، خواستم روز زن را به تو تبریک گفته و از ته دل از خدا بخواهم که همیشه با همان خیر و سعادتی که با دعایت توشه راه من میکنی، تو را شاد کند و کاری کند که هیچوقت این خیر و سعادت از زندگیت کمرنگ نشود.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداش جانم، این روز رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که همیشه توی زندگی داداشم بمونی و لبخند رو به لباش بیاری. تو با اومدنت فقط زندگی داداشم رو متحول نکردی بلکه وقتی اومدی زندگی هممون دچار تحول شد و برای این ازت ممنونم. روز زن مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز زن رو به زن داداشی که یک زن قوی هست و در برابر هیچ کدوم از مشکلات زندگی خم به ابرو نیاورده تبریک میگم. در دوره و زمانه امروز نمیشه از کسی انتظار داشت تا در تمام مشکلات و سختی ها کنارت باشه اما زن داداشِ من کنار داداشم ایستاد و با او تمام این مشکلات رو از بین برد. پس تبریک این روز به او یکی از واجباته. زن داداش، روز زن مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز زن را به همسر برادرم که از وقتی وارد زندگی برادرم شد، زندگی او را تغییر داده و به بهشتی بی بدیل تبدیل نمود تبریک می گویم. یقیناً او هر جا که باشد بهشت روی زمین هم همانجاست و برادرم الان در بهشت روی زمین زندگی میکند چون همسرش را در کنارش دارد. روز زن را به همسر برادرم تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز زن را به تو که با وجود مشکلاتت زیاد خنده به لب آوردی تا مبادا برادرم غمگین و ناراحت شود، به تو که شاید در دلت غم داشتی اما شادی کردی تا مبادا برادرم احساس کند دلت را شکسته، به تو که قناعت کردی تا مبادا برادرم احساس کند چیزی برایت کم گذاشته تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روز زن است پس باید به بهترین زن های زندگی ام این روز زیبا را تبریک بگویم. اول از همه به مادرم تبریک گفته ام و وظیفه ام انجام شد اما در کنار مادر چه کس دیگری می ماند که برایم ارزشمند است و باید به او هم این روز را تبریک بگویم؟ بله همسر برادرم، چرا که او هم با مهربانی ها و عطوفتش برایم دست کمی از مادر نداشته. زن داداش عزیزم، این روز را به تو هم تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز زن مبارک. با همین سه کلمه می خواهم روز زن را به تویی که به مانند یک زن قوی در کنار برادرم بودی و گام به گام در زندگی همراهی اش کردی تبریک بگویم. زن داداش عزیز، روز زن مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

به نظر من از آنجا که روز زن با روز ولادت حضرت فاطمه یکی است، فقط باید به کسانی این روز را تبریک گفت که الگوی زندگی شان حضرت فاطمه (س) می باشد. برای همین من می خواهم این روز را به زن داداش عزیز و مهربانم هم تبریک بگویم چرا که الگوی زندگی او حضرت فاطمه است و او همواره سعی می کند زندگی اش را با عطر سبک زندگی حضرت فاطمه معطر نماید.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسر برادرم کسی است که با مهربانی ها، با عطوفت ها و گذشت هایش حالا یک زندگی زیبا برای برادرم ساخته که همه آرزو می کنند کاش زندگی ای به مانند زندگی برادرم داشتند. پس او که این چنین برای برادرم زحمت کشیده، شایستگی اش را دارد که ما هم روز زن را به او که نمونه بارز زنانگی و گذشت و مهربانیست تبریک بگوییم. زن داداش عزیز، روز زن مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زن داداشم همون آدمی هست که بدون توقع و چشم داشتی پا به زندگی داداشم گذاشت و زندگی اون رو از صفر به صد رسوند. چه چنین زن هایی کم شدند و چه مقام چنین زن هایی بالاست. زن داداش جان، روز زن رو به تویی که نمونه بارز قوی بودن و کم نیاوردن در برابر مشکلات زندگی هستی تبریک میگم.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن تبریک روز زن به خواهر شوهر + عکس نوشته

متن تبریک روز زن به خواهر + عکس نوشته

جملات زیبای تبریک روز مادر به مادر شوهر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...