متن تبریک تولد بهترین بابای دنیا

بابا یکی از خاص ترین خلقت های خداست که هیچ مانندی نداره. از نظر هر کسی پدرش بهترین بابای دنیاست و هیچ کسی نیست که حتی بخواد مثل اون باشه. باباها خیلی برای فرزندانشون زحمت میکشن و فرزندان گاهی برای خوشحالی اونها بد نیست از موقعیت های مختلفی مثل تولد استفاده کنن تا لبخند رو به لب های پدرشون بیارن.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

در این مطلب متن هایی عاشقانه و زیبا برای تبریک تولد بهترین بابای دنیا تهیه کردیم. اگه روز تولد پدرتونه، شما میتونید از این متن هایی که حس و حال خوبی در اونها نهفته هست استفاده کنید و روز تولد باباتون رو بهش تبریک بگید. اگه متن های موجود در این مطلب نتونستن رضایت تون رو به ارمغان بیارن، میتونید از شیوه نگارش اونها استفاده کنید و خودتون یه متن به خصوص برای تبریک تولد پدرتون بنویسید. همراه ما باشید تا باهاتون این متن ها رو به اشتراک بذاریم.

بابای خوبم نام پدر تنها برازنده کسی چون تو ست. تو که از خودت گذشتی تا فرزندانت در اسایش باشند تو که همه زندگیت را فدای خوشبختی ما کردی. دوستت دارم و تولدت را با دنیایی از ارزوهای خوب تبریک می گویم.

" " " " "

 بابای خوبم من در کنار تو انسانیت و گذشت را یاد گرفتم. من در کنار تو محبت کردن و دوست داشتن را تجربه کردم به خاطر همه چیزهای خوبی که یادم دادی مممنون و سپاسگذارم. امیدوارم همیشه برایم بمانی. تولدت مبارک بهترین بابای دنیا.

" " " " "

ای قهرمان زندگیم، ای استوره صبر و استقامت بابام خوبم تولدت را هزاران بار تبربک می گویم و آرزو می کنم همیشه سلامت و شاد باشید.

" " " " "

بابا جانم بزرگی و مهربانی تو در هیچ واژه و کلامی نمی گنجد و هیچ زبانی قادر به وصف آن نیست. دوستت دارم تولدت را ازاران بار تبریک می گویم.

" " " " "

بابای عزیزم تو تا همیشه و تا لحطه ای که زنده هستم و نفس می کشم در قلب و جان من جای داری و هیچ کس نمی تواند جای تو را برایم پر کند. تولدت مبارک بهترین بابای دنیا.

" " " " "

بابای مهربانم در کنارتو طعم شیرین آرامش و امنیت را چشیدم و با وجود تو همه سختی های زندگی برایم کم و بی ارزشند. به وجودت افتخار می کنم و تولدت را تبریک می گویم.

" " " " "

با افتخار اعلام می کنم که بهترین بابای دنیا بابای من است چون همه زندگیش در مردانگی و صبر خلاصه شده است. دوستت دارم بابا جان، تولدت مبارک.

" " " " "

همه زندگیم و همه وجودم را فدای یک نفست خواهم کرد بابای عزیزم. بدان که تا همیشه در روح و جان من جای داری. تولدت مبارک بهترین بابای دنیا.

" " " "

بابای مهربانم کاش می توانستم در این روز که بزرگ ترین و مهم ترین روز زندگی من است لهترین و زیباترین تبریکاتم را نقارت کنم اما زبان قاصر است از بیان در برابر مرد بزرگی چون تو و تنها می توانم بگویم تولدت مبارک بابای عزیزم.

" " " " "

بابایی می دونی که تو تنها انگیزه من برای زندگی کردن هستی. هر روز که چشم هایم را باز می کنم خداوند را به خاطر داشتنت شکر می گویم. تولدت مبارک بهترین بابای دنیا.

" " " " "

همه وجودم و همه دنیایم را در یک جمله خلاصه می کنم و آن این است. بهتربن بابای دنیا تولدت مبارک.

" " " " "

تبریک به کسی که وجودش همه خیر و برکت و نگاهش نگاه خداوند و گرمی دستانش پشت و پناه زندگیم است. تولدت مبارک بابا جونم.

" " " " "

هیچ حسی به اندازه حس من به تو زیبا و دوست داشتنی نیست بابا جان پس با همه احساسم می گویم تولدت مبارک بهترین بابای دنیا.

" " " " "

جملات تبریک تولد بهترین پدر دنیا

جملات تبریک تولد بهترین بابای دنیا

بهترین بابای دنیا، تو یه قلب بزرگ به اندازه تموم دنیا داری که توش پر از مهربونی و عشق به خانواده ات هست. بابایی جونم، به خاطر تموم مهربونی هات، به خاطر تموم عشق ورزیدن هات و به خاطر اینکه از خودت میگذری تا لبخند به لب های من و خانواده بیاد از تو متشکرم. تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز تولد بهترین بابای دنیاست که اون رو با هیچ چیز و هیچ کسی توی این دنیا عوض نمیکنم. هر چیزی جایگزینی داره، برای هر چیزی میشه مانند آورد ولی تنهای چیزایی که هیچوقت جایگزین شون پیدا نمیشه مامان و بابا هستن. بابایی جونم، توی امروز که روز تولدته خواستم بگم که حتی حاضرم زندگیم رو برای تو که همه دار و ندارم هستی بدم. خیلی دوست دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد بهترین بابای دنیا باشه و من انرژی نداشته باشم؟ تولد بهترین بابای دنیا باشه و من خوشحال نباشم؟ مگه همچین چیزی داریم؟ امروز تولد بابایی عزیزمه و من از تمام وجودم خوشحالم و از اعماق قلبم عشق لبریز میشه. بابا جونم، مرسی از اینکه توی زندگیم هستی و مرسی از اینکه با بودنت بهم حس انگیزه و حس امید میدی. خیلی دوستت دارم تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بهترین بابای دنیا تویی که هر وقت احساس ناامیدی کردم، هر وقت احساس کردم که دیگه انگیزه ای ندارم و یا هر وقت احساس کردم که دیگه کم آوردم و نمیتونم ادامه بدم، اومدی و زیر بال و پرم رو گرفتی و تموم انگیزه و امیدم شدی. بابایی جونم، خوشحالم از اینکه در زندگی پشتوانه ای امن و محکم مثل تو دارم، پشتوانه ای که در برابر تموم مشکلات و سختی ها ایستادگی میکنه تا مبادا من احساس کنم که دیگه امیدی برای ادامه دادن ندارم. خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

متن تولدت مبارک بهترین بابای دنیا

بهترین بابای دنیا، مرسی از اینکه توی زندگیمی، مرسی از اینکه در برابر تموم مشکلات و سختی هام کنارمی و دستم رو رها نمیکنی، مرسی از اینکه بیشتر از خودم نگرانمی و هر کاری میکنی تا افسار زندگیم رو به بهترین شکل ممکن در دست بگیرم. گاهی به این فکر میکنم که اگه نداشتمت چی میشد؟! اگه تو بابای من نمیشدی، اگه من فرزند تو نمیشدم، الان من در چه جایگاهی از زندگی بودم؟ آیا اصلاً مثل الانم احساس خوشبختی میکردم؟ بابایی جونم، دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بهترین بابای دنیا، اگه از من بپرسن که دوست داشتن رو در چی خلاصه میکنی میگم بابام، اگه بپرسن که عشق رو در چی خلاصه میکنی، میگم بابام. بابا جون، تو برای من مظهر عشق و دوست داشتن هستی و وقتی که من در کنار تو هستم از هر حس خوب و زیبا بهره مندم. مظهر عاشقی من، بهترین بابایی دنیا که مثل اون رو هیچ جایی نمیتونم پیدا کنم، خیلی دوست دارم، تولدت مبارک باشه.

متن های شیک و زیبای تولدت مبارک بهترین بابای دنیا

یه متن تولد خاص برای یه بابای خاص، یه بابای خاص و دوست داشتنی که من اون رو بهترین بابای دنیا میدونم. اون بابا هیچ وقت عصبانی نمیشه، اون بابا همیشه لبخند به لب داره، اون بابا همیشه سعی داره بهترین راه رو بهم نشون بده، اون بابا نگران من و زندگیمه، اون بابا با خوشحالی من خوشحاله و با ناراحتی من ناراحت و در نهایت اون بابا تمام وجودش از عشق به من تشکیل شده و من این رو از ابراز محبت های بی اندازه ای که بهم داره فهمیدم. بهترین بابای دنیا، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بابایی جونم، بهترین بابای دنیا که هیچ جا مثل اون نیست، میدونستی که چقدر خوشحالم که تو رو دارم؟ میدونستی که چقدر حس میکنم خوش شانسم که تو رو دارم؟ آره من خوش شانسم چون بهترین بابای دنیا بابای منه، من خوشحالم چون سایه بهترین بابای دنیا بالای سر منه. بابایی جونم، اونقدر خوشحالم و غرق در حس خوشبختی که دلم نیومد روز تولدت رو بدون یک متن تبریک خاص بهت تبریک بگم. خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

متن کوتاه برای تبریک تولد به بهترین بابای جهان

بهترین بابای دنیا، بیا توی روز تولدت بهم چند تا قول بدیم. اول من قول میدم، قول میدم که همیشه بچه خوبی باشم، قول میدم که همیشه به حرفات گوش کنم، قول میدم که هیچوقت اخم به ابروت نیارم، قول میدم که هر روز دلیلی بیشتر برای خوشحال کردنت به وجود بیارم و در نهایت قول میدم که هیچوقت تنهات نذارم و همیشه کنارت باشم. در کنار تو هم به من قول بده هیچوقت دریای محبتت رو از من دریغ نمیکنی، به من قول بده که هیچوقت سایه ات رو از سرم بر نمی داری، قول بده که همیشه و همه حال بخندی تا مبادا فرزندت احساس کنه به خاطر اونه که ناراحتی. بابایی جونیم، به من قول بده که به قول هایی که از اونها گفتم عمل میکنی و منم قول میدم که به تموم قول هایی که دادم عمل کنم. خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

وقتی کسی رو دوست داشته باشی به دنبال بهونه میگردی تا دوست داشتنت رو ابراز کنی، وقتی کسی رو دوست داشته باشی همش به دنبال مناسبت ها و موقعیت های مختلفی تا بیای و بهش بگی که چقدر نسبت به اون در وجودت عشق هست. بابایی جونم، امروز که روز تولدته، یه موقعیت و مناسبت خاص پیدا کردم تا بیام و بهت بگم که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقتم. بابایی، من تو رو اندازه خدا دوست دارم و عاشقت هستم و هر کاری میکنم تا عشق و دوست داشتنم رو نه فقط در حرف بلکه در عمل هم نشون بدم. بهترین بابای دنیا، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز تولد بهترین بابای دنیاست و من از این بابت خیلی خیلی خوشحالم. بابای من سختی های زیادی کشید تا من بزرگ بشم، بابای من با چالش های زیادی رو به رو شد تا منو بزرگ کنه، بابای من برای روز به روز زندگی من بار سنگین سختی ها رو به دوش کشید و در کنار مامانم اون رو تحمل کرد. امروز که روز تولدشه، این وظیفه منه تا بیام و به خاطر تموم زحمت کشیدناش دستش رو ببوسم و ازش تشکر کنم، تشکر برای تمام زحماتی که برای من کشید. بابایی جونم، خیلی دوستت دارم و برای همه زحماتت متشکرم. تولدت مبارک باشه.

متن تولد بهترین پدر + عکس نوشته

بابای مهربونم، اگه بگن دنیات کیه بدون شک اسم تو رو میارم. تو تموم دنیای من هستی! وقتی که دنیام بی رنگ بود، وقتی که این بی رنگی میتونست رنگ های زشت و کریه به خودش بگیره، تو سایه ات رو از سرم بر نداشتی و کاری کردی که دنیای بی رنگ من کلی رنگ های خوشگل و زیبا به خوش بگیره و رنگارنگ بشه. بابایی جونم، این به خاطر وجود تو هست که الان اینقدر غرق در حس خوشبختی هستم. اگه تو نبودی معلوم نبودی چی به سر من و زندگیم میومد پس برای همین من همیشه میگم که تو دنیایی منی چون تو بودی که دنیای منو ساختی و به اون رنگ های زیبا بخشیدی. بهترین بابای دنیا، خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بهترین بابای دنیا، امروز که روز تولدته میخوام تو رو از هر چی زحمت و سختی میکشیدی فارغ کنم، بیا و امروز رو با هم شاد باشیم، بیا و امروز رو از هر چی سختی و مشقت هست دست بکشیم. من و تو همینکه همدیگه رو داریم یک دلیل بزرگ داریم که باز هم شاد باشیم و شادی کنیم. بیا امروز در کنار من فارغ از تموم مشکلات و سختی های دنیا باش و شاد باش و شادی کن. خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

پروفایل بهترین بابای دنیا تولدت مبارک + متن

بابایی جونم، اگه محبت های تو نبود غرور الان من نبود، اگه زحمت کشیدن تو نبود رفاه الان من نبود، اگه سایه تو بر سر زندگی من نبود، جسم و جون سالمی که الان دارم هم نبود. بدون شک پدر و مادر رو میشه خدای دوم نامید چرا که بعد از خدا تمام تلاششون رو میکنن تا مراقبت باشن و هر کاری میکنن تا مبادا سختی و مشقت رو احساس کنی. حالا تولد خدای دوم منه، تولد پدر منه، همونی که من اونو بهترین بابای دنیا میدونم. دوست داشتنی من، بابایی جونم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بابا جون، این حسی که الان میخوام به زبون بیارم خیلی بزرگه، خیلی عمیقه و تمام وجود من رو در بر گرفته. این حسی که الان قراره در موردش صحبت کنم فقط مخصوص به توئه! این حس یه حس خاصه که تا به حال نسبت به هیچ کسی توی دنیا اون رو نداشتم، این احساس یه احساس عشق خاصه، یه احساسی که بهم آرامش میده، یه احساسی که حالم رو خوب میکنه و منو از هر چی درد و ناراحتی هست دور میکنه. بابایی جونم، بهترین بابای دنیا، خیلی دوستت دارم و عاشقتم، تولدت مبارک.

متن بهترین بابای دنیا تولدت مبارک

بابایی جونم، بهترین بابای دنیا، خواستم بیام و روز تولدت رو بهت تبریک بگم اما خجالت کشیدم. من از این خجالت کشیدم که باعث میشم سختی های زیادی رو به دوش بکشی، باعث میشم به خاطر من طعم و لذت واقعی زندگی رو نچشی، باعث میشم که از زندگی خودت دست بکشی تا زندگی من رو بسازی. برای همین خواستم که با این متنی که برات میفرستم بگم که چقدر دوستت دارم و چقدر ممنون دارتم که برای من زحمت میکشی و تلاش میکنی. اینو بدون که قدر تموم زحمت هایی که برای من میکشی رو میدونم. خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

وقتی تولد بهترین بابای دنیاست، دنیا غلط میکنه جز اتفاقای خوب و لذت بخش چیز دیگه ای رو توی این روز برامون به ارمغان بیاره. بابایی جونم، توی این روز زیبا تو باید فارغ از تموم زحمت کشی ها و سختی کشیدن هات شاد باشی و شادی کنی، تو باید لبخند به لب داشته باشی و حال دلت خوب باشه. امروز رو بی خیال دنیا شو و تا میتونی بخند و شاد باش و بترکون چون امروز روز تولدت توئه. بابایی جونم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من خیلی خوشحالم از اینکه بهترین بابای دنیا نصیب من شده، بابایی که تموم قلبش پر شده از عشقی که به من داره، تمام وجودش پر شده از احساس دوست داشتنی که نسبت به من داره. بابایی جونم، روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که تو بابای منی و من هم فرزند تو شدم. دوستت دارم، تولدت مبارک.

زیباترین جملات تبریک تولد به بهترین بابای دنیا

بابایی جونم، وقتی که همه تلاشم رو بکنم و ببینم که به ثمره نمیرسه باز هم ناامید نمیشم چرا که میدونم روزنه ای از امید هست که همیشه میتونم روی اون حساب باز کنم. اون روزنه امیدی که دارم در موردش حرف میزنم دقیقاً خود تویی. بهترین بابای دنیا، مرسی از اینکه هیچوقت پشتمو خالی نمیکنی و همیشه کنارمی تا مبادا زمین بخورم. تو دلیل خوشبختی و موفقیت های منی. خیلی میخوامت، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بابای من با تموم آدما فرق داره، بابای من یک فرشته هست، یک فرشته که خدا روی زمین قرار داده. این فرشته بال هاش زیر بار زحمت هایی که برای من کشیده کم کم داره شکسته میشه اما اون از ادامه دادن سر باز نمیزنه و همینطور به پیش میره تا در نهایت من و زندگیم رو در رفاه و آسایش ببینه. بابایی جونم، بهترین بابای دنیا که مثل فرشته هایی، دوستت دارم و قدرت رو میدونم. تولدت مبارک.

عکس و متن تبریک تولد بهترین بابای دنیا

پدرم، دست های لطیفی که الان دارم به خاطر دست های پینه بسته توئه، حال خوبی که الان دارم به خاطر تحمل حال بد سختی های دنیا توسط توئه! تموم دلیلی که من یک زندگی خوب دارم به خاطر تو هست. خواستم توی امروز که روز تولدته بهت این ها رو یادآوری کنم تا مبادا فکر کنی که فرزندت زحمت هایی که میکشی، تلاش هایی که براش میکنی یا عرق هایی که براش میریزی رو نمیدونه. بهترین بابای دنیا، خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بهترین بابای دنیا، تو فقط باش و هیچ کاری نکن. تو فقط باش و سایه ات رو از سرم کم نکن. همینکه باشی، همینکه بدونم توی زندگیمی برای من کافیه تا انگیزه و امید کافی برای پیش بردن زندگیم داشته باشم. بودن تو برای من یه حس خوبه، یه حس خوب و لذت بخش که مثل اون رو نمیتونم توی هیچ جایی از دنیا پیدا کنم. بابایی جونم، دوستت دارم، تولدت مبارک.


در ادامه تماتشا کنید :

شعر برای تبریک تولد پدر

عکس نوشته در مورد پدر فوت شده

جملات زیبای بزرگان در مورد پدر

دلنوشته برای پدر و مادر

متن درباره سایه پدر و مادر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...