متن بهترین آرزوها برای دوست

دوست خوب یکی از بهترین نعماتی هست که خدا به انسان میده، دوست خوب گاهی میتونه از خانواده هم به انسان نزدیک تر بشه و اون رو بیشتر بفهمه و درک کنه. برای همینه که آدم ها نسبت به دوست شون حال خوبی دارن و همواره برای اون آرزوهای خوب و زیبا میکنن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای بهترین دوست آوردیم که پیشنهاد میکنیم حتما یک یا چند تا از اونها رو که به دلتون میشینه با دوست صمیمی تون به اشتراک بذارید تا با اون از احساسی که در قلبتون نسبت بهش دارید صحبت کنید. همراه ما باشید.

********************

جملات بهترین آرزوها و خواسته ها برای رفیق

رفیق عزیزم، از خدا میخوام که همیشه سایه رحمت و نعمتش بر سر زندگیت باشه، امیدوارم اونقدر در زندگیت صاحب ثروت و نعمت از سمت خدا بشی که به غیر بی نیاز بشی، دعا میکنم که اونقدر غنی بشی که بشی یکی از دست های خدا روی زمین و دست های نیازمندان زیادی رو بگیری. دوست جان، امیدوارم اونقدر در زندگیت به دست بیاری که بخشیدن برات نه تنها سخت نباشه بلکه یک کار لذت بخش باشه.

********************

دوست خوبم، برات یک دنیا آرامش از خدا میخوام. توی این دنیا، آرامش مهمترین چیزیه که آدم میتونه داشته باشه و من مهمترین چیز رو برای تو از خدا میخوام تا بدونی که چقدر برام مهمی و اهمیت داری. امیدوارم اونقدر دلیل برای آرامش داشتن داشته باشی که دلیل های استرس، نگرانی، ترس و اضطراب جلوی اونها هیچ باشن، از خدا میخوام اونقدر آرامش در زندگیت پر رنگ بشه که هر چی حس غم و ناراحتی و اندوه داری کمرنگ و کمرنگ تر بشه.

********************

دوست جان، یه دنیا سلامتی و حال خوب، دعای من از خدا برای توئه. امیدوارم در تک تک مراحل زندگیت حال دلت خوب باشه، امیدوارم توی زندگیت هیچوقت دچار نه درد جسمی و نه درد روحی بشی که هر دوی اینها کیفیت زندگی رو پایین میارن، امیدوارم که تا بی نهایت عمری که قراره داشته باشی، سالم و صحیح و سلامت باشی تا اینجوری بتونی دنیا رو قشنگ تر و زیباتر تجربه کنی.

********************

دوست عزیزم، دعای من برای تو خیر و خوبی در تک تک مراحل زندگیت هست. امیدوارم به هر کاری که دست میزنی، اون کار برات با موفقیت همراه باشه، امیدوارم هر مسیری رو که شروع میکنی نه تنها در انتهای اون بلکه در بین راه هم نشونه های سعادت و کمال رو پیدا کنی، امیدوارم تک تک اهداف و رویاهات به تحقق بپیوندند و تو در تموم اونها خیر و خوبی رو با تمام وجودت درک و احساس کنی. این ها آرزوهای من برای توئه.

********************

دوست جانم، از خدا میخوام که حکمتش برای زندگی تو جز سعادت و سرنوشتی نیکو هیچ چیز دیگری نباشه، از خدا میخوام که تقدیرت رو با خیر و سعادت گره بزنه و هر اتفاقی که توی زندگیت میفته بر وفق مرادت باشه. خیلی ها میگن تقدیر و سرنوشت به دست خود ما آدماست پس اگه اینجوری هم باشه از خدا میخوام اونقدر بهت توانایی و قدرت ببخشه که بتونی سرنوشتت رو همونطوری که میخوای رقم بزنی.

********************

دوست مهربونم، از خدا میخوام همینطور که الان قلبت پر از عشق و احساس خوب هست، تا ابد همینطور بمونه و هیچ چیز نتونه به اون کینه و نفرت رو وارد کنه، امیدوارم خونه قلبت با رنگ عشق و محبت تزیین شده باقی بمونه و هیچوقت این رنگ ها نپره. آدمای خوبی مثل تو خیلی کم هستن پس از خدا میخوام که همواره جواب تموم مهربونی ها و محبت کردن هاتو بهت بده تا هیچوقت نخوای احساس دیگه ای جز احساس خوب در قلبت به وجود بیاری.

********************

دوست عزیزم، دعای من برای تو یک دنیا شادیه، یک دنیا لبخنده، یک دنیا حس خوبه. امیدوارم تک تک مراحل زندگیت اونقدر مهیج و جذاب باشن که جز لبخند چیز دیگه ای به لبات نیارن، امیدوارم تک تک مراحل زندگیت اونقدر لذت بخش باشن که هیچوقت نخوای ناراحتی رو تجربه کنی، امیدوارم اونقدر لحظات شاد و لذت آفرین برات رقم بخوره که هر چی خاطره بد و منفی داشته از یادت بره.

********************

دوست من، امیدوارم که عشقت در زندگی موندگار بشه، امیدوارم که این عشق هیچوقت از بین نره و تا ابد باقی بمونه. عشق خیلی چیز خوبیه، عشق به انسان امید زندگی میده و اونو سر پا نگه میداره، عشق باعث میشه که انسان تک تک لحظات زندگیش رو از ته دل دوست داشته باشه و به زندگیش علاقه مند بشه. امیدوارم عشقت همینجور موندگار و پایدار باقی بمونه تا همیشه اون خنده ها و لبخند رضایتی که توی صورتت میبینم باقی بمونه.

********************

دوست عزیزم، من آرزو نمیکنم خوشحال باشی، من آرزو نمیکنم لبخند به لب داشته باشی یا هر چیزی شبیه به اینها، من فقط آرزو میکنم همون چیزی که توی دلت هست رو خدا برآورده کنه. این فکر میکنم بهترین آرزویی هست که آدم میتونه برای رفیقش بکنه. آرزوی لبخند، آرزوی شادی و تمام این آرزوها قشنگن اما اینکه آرزو کنی که خدا هر چی آرزو توی دل دوستت هست رو برآورده کنه از همشون قشنگ تره چون با این آرزو، تموم آرزوهایی که ازشون اسم بردم برآورده میشن.

********************

دوست عزیزم، امیدوارم اونقدر خاطره از لحظات شاد زندگیت داشته باشی که خاطرات منفی و بدی که داشتی از ذهنت پاک بشن، از خدا میخوام که همیشه اتفاقاتی در زندگی رخ بده که تو رو بخندونه و همین اتفاقات به لذت بخش ترین خاطرات زندگیت بشن، از خدا میخوام که دفترچه خاطراتت پر از لحظات ثبت شده ای باشه که توی اونها خندیدی، توی اونها از ته دل خدا رو فریاد زدی و شکرش رو به جا آوردی.

********************

دوست نازنینم، امیدوارم که در شغل و کاری که در پیش رو گرفتی بدرخشی و همواره ایده هایی نو و جذاب به ذهنت برسه تا باعث پیشرفت کسب و کارت بشه، از خدا میخوام که بتونی قدم های بزرگی برای کسب و کارت برداری و بعد از مدتی تبدیل به یکی از بهترین ها در حوزه کاری خودت بشی. دوست جانم، دعای من برای تو اینه که کسب و کارت رو خدا رونق ببخشه و اونقدر در این کسب و کار به سود برسی تا بتونی به همه اهداف مالیت جامه عمل بپوشونی.

********************

دوست جانم، حالا که ازدواج کردی، برای ازدواجت خوشحالم و براتون آرزوی سعادت و عاقبت خیری میکنم. امیدوارم همواره و در همه حال عشق بین تو و همسرت برقرار باشه و هر روز دلیل بیشتری پیدا کنید که عاشق همدیگه بشید، از خدا میخوام که درهای خوشبختی یک به یک به روتون باز بشه تا مبادا توی زندگی مشترک تون اخلالی به وجود بیاد. دعای من خوشبختی هر دوی شما و حس خوبی هست که در کنار هم دارید و از خدا میخوام که دعام رو برآورده کنه.

********************

دوست نازنینم، برای هدفی که داری بی نهایت خوشحالم و از خدا میخوام که همراه و یاورت توی رسیدن به این هدف باشه، این هدف یک هدف الهی هست و باید باور کنی که خدا کنارته تا این اتفاق بیفته و من هم این دعا رو میکنم تا با این دعا به تو هم یادآوری بشه که خدا رو در مسیر رسیدن به خواسته ات فراموش نکنی. دوست جانم، از خدا میخوام که مسیر پیش روت رو روشن کنه تا تو خیلی راحت و آسوده به هدفت جامه عمل بپوشونی.

********************

دوست عزیزم، هر کسی توی این دنیا رسالتی داره و خدا هر انسانی رو برای رسالتی خاص آفریده. امیدوارم که رسالتت رو شناخته باشی، امیدوارم که در مسیر سالتی که داری قدم گذاشته باشی و امیدوارم که هر روز و هر روز گام های بزرگتر و بیشتری به سوی رسالتت برداری. با قدم گذاشتن به سمت رسالتی که داریم میتونیم لذت زندگی رو درک کنیم و من از ته دل آرزو میکنم که تو هر روز بیشتر و بیشتر به عملی کردن رسالتی که داری نزدیک و نزدیکتر بشی.

********************

دوست خوبم؛ خیلی خوشحالم از اینکه تو در کنارم هستی. آرزویی که در ادامه میخوام در موردش صحبت کنم هم برای تو هست و هم برای خودم. از خدا میخوام که هر دومون رو پیش هم نگه داره و هیچوقت میون مون فاصله نندازه. دوست جان، من و تو کلی احساس خوب برای هم می آفرینیم، من و تو کلی حال خوب به هم پیشکش میکنیم و من از خدا میخوام که هر دومون رو برای هم نگه داره تا همیشه با هم شاد باشیم و خوشحال.

********************

دوست عزیزم، خوشحالی تو آرزوی منه پس از خدا میخوام که هر چی که خوشحالت میکنه رو وارد زندگیت کنه. من از خدا برای تو آرزو میکنم که در مسیرهایی قدم بذاری که خوشحالیت در اونها نهفته است، از خدا آرزو میکنم که هر چقدر این مسیرها رو رو به جلو میری و به پایان شون نزدیک تر میشی، دلیل خوشحالیت بیشتر و بیشتر بشه.

********************

دوست خوبم، برات یک دنیا اعتماد به نفس و عزت نفس آرزو میکنم. میدونم که الان هم کلی اعتماد و عزت نفس داری اما من از خدا میخوام که هر روز احترام و اعتمادی که نسبت به خودت داری بیشتر و بیشتر بشه تا اون موقع ببینی که زندگی چقدر قشنگ تره. آدمی که ارزشش رو به حرفها و رفتارهای دیگران گره نزنه، آدمی که اعتماد به خودش رو به خاطر دیگران از دست نده، اون آدم همیشه طعم خوشبختی و آرامش رو حس میکنه و من آرزو میکنم که هر روز این دو تا درون تو بیشتر و بیشتر بشن تا به واسطه اونها بتونی برای خودت یه دنیا آرامش و خوشبختی به ارمغان بیاری.

********************

دوست عزیزم امیدوارم روزهای تلخی که داری میگذرونی هر چه زودتر سپری بشه. مطمئن باش اونقدر لحظات خوب و لذت بخش سر راهت هست که وقتی درگیر اونها بشی خاطرات تلخی که از این لحظات بد تو ذهنت به جا میمونه رو از یاد میبری. الان فقط از خدا میخوام که این لحظات رو زودتر سپری کنی و خدا بهت صبر بده تا بتونی از این مرحله که یک آزمایش الهی هم میتونه برای تو باشه بگذری.

********************

دوست جانم، برات از خدا حس عشق، حس آرامش، حس شادی، حس نشاط و کلی از این دست حس ها رو میخوام. در کنار اینها از اون میخوام که هر چی احساس منفی مثل حس خشم، حس عصبانیت، حس غم و ... هست رو درونت از بین ببره. از خدا میخوام که هر روز اتفاقی بیفته که احساسات خوبت برانگیخته بشن.

********************

دوست جانم، برات بهترین آرزوها رو دارم، من یک یا دو آرزو نمی تونم برای تو بکنم چون اینقدر دوستت دارم که هر لحظه یک آرزوی خوب دیگه به ذهنم میرسه و دوست دارم اون رو هم از خدا برای تو داشته باشم. من از خدا میخوام که هر چی آرزوی خوب که تو ذهم هست و هر چی آرزوی خوب که قراره تازه به ذهنم بیاد رو برای تو برآورده کنه، امیدوارم تا در تموم آرزوهای خوبی که برای تو میکنم غرق بشی و در اونها حس خوشحالی و خوشبختی رو تجربه کنی.

********************

دوست خوبم، تو انسان خوش قلب و مهربونی هستی، از خدا میخوام که همیشه این خوش قلبی و مهربونیت حفظ بشه. توی دنیایی که الان در اون زندگی میکنیم کینه و نفرت همه جا رو فرا گرفته، ظلم و ستم بیداد میکنه و هر کسی سعی میکنه از دیگری پله ای درست کنه تا با اون پیشرفت کنه. دوست جانم، تو توی میون تموم اینها تونستی خودت رو حفظ کنی و همون انسان خوش قلبی که همیشه بودی باقی بمونی، از خدا میخوام که یاری گر تو در مسیری که داری باشه و هیچوقت ضربه ای نخوری که این خوش قلبیت از بین بره.

********************

دوست عزیزم، از خدا میخوام آدمایی که وارد زندگیت میکنه مثل من باشن یعنی هم تو رو دوست داشته باشن و هم عاشقت باشن. از خدا میخوام آدمای بد رو سر راهت قرار نده، از خدا میخوام فقط آدمایی رو بر سر راه زندگیت بذاره که باعث پیشرفت و ترقی کردنت در زندگی میشن. امیدوارم اطرافت اونقدر با این جنس آدما پر بشه که هیچوقت احساس تنهایی نکنی، هیچ وقت احساس نکنی اطرافیانت دارن حقت رو نادیده میگیرن و یا از تو سوء استفاده میکنن. این آرزوی من برای بهترین دوست بودم و امیدوارم که خدا برآورده اش کنه.

********************

دوست جانم، برات از خدا میخوام که زندگیت رو پر از عشق و مودت کنه، پر از حال خوب کنه، پر از حس ناب کنه تا اون موقع زندگی در بهشت رو توی همین دنیا تجربه کنی.

********************

دوست عزیزم، از خدا میخوام توی تموم کارهات موفق بشی، به تموم هدف هات برسی، رسالتت توی این دنیا رو تمام و کمال درک کنی و انجام بدی و هر روز از خودت یک انسان تاثیر گذارتر نسبت به دیروزت بسازی.  


در ادامه حتما تماشا کنید :

متن آرزوی خوب برای دیگران

متن زیبا برای آرزوی خوشبختی عروس و داماد

متن آرزوهای خوب برای دخترم

متن درباره داشتن دوست خوب

متن های زیبا و دلنشین برای دوست


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...