متن برای تولد پسرم فروردین ماهی

اگه دارای فرزندی هستید، فرقی نمیکنه این فرزند پسر باشه یا دختر، اون نیاز به عشق و احساسات داره پس هیچوقت از عشق دادن به اون دست نکشید. یکی از کارهایی که میتونه احساسات فرزندتون رو برانگیخته کنه تبریک گفتن روز تولدشه! پس حتما این کار رو انجام بدید و با این کار عشق تون رو به اون ثابت کنید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی آوردیم که برای تبریک تولد پسر فروردین ماهی هست. اگه پسری فروردین ماهی دارید که روز تولدشه، میتونید متن هایی که ما در ادامه تهیه کردیم رو بخونید و هر کدوم رو که دوست داشتید برای تبریک تولدش با اون به اشتراک بذارید.

به پسر فروردین ماهی من:

تولدت مبارک!

امروز که تو شمع‌های کیک تولدت را فوت می‌کنی، می‌خواهم بدانی که به تو افتخار می‌کنم و به خاطر تمام شادی‌هایی که به زندگی من آورده‌ای از تو سپاسگزارم.

تو یک فروردین ماهی واقعی هستی: شجاع، جسور، و پر از شور و اشتیاق. تو همیشه آماده‌ای تا دنیا را کشف کنی و چیزهای جدیدی را امتحان کنی.

من عاشق روحیه ماجراجو و خلاق تو هستم. تو همیشه من را با ایده‌های جدید شگفت‌زده می‌کنی.

من به تو ایمان دارم و می‌دانم که می‌توانی به هر چیزی که در ذهنت داری برسی.

در این روز خاص، برای تو آرزوی سلامتی، شادکامی، و موفقیت در تمام مراحل زندگی‌ات را دارم.

دوستت دارم!

علاوه بر متن بالا، می‌توانید جملات زیر را نیز به متن تولد پسرتان اضافه کنید:

تو بهترین هدیه‌ای هستی که خداوند به من داده است.

من به خاطر وجود تو در زندگی‌ام بسیار خوش‌شانس هستم.

تو هر روز زندگی من را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تبدیل می‌کنی.

تو به من یاد می‌دهی که چگونه شجاع باشم و از زندگی لذت ببرم.

من به تو افتخار می‌کنم و همیشه حامی تو خواهم بود.

همچنین می‌توانید خاطره‌ای از پسرتان را در متن تولدش بنویسید.

مثلاً:

هنوز یادم هست که وقتی برای اولین بار راه افتادی، چقدر خوشحال بودم.

اولین باری که به مدرسه رفتی، چقدر شجاع بودی.

وقتی در مسابقه ورزشی برنده شدی، چقدر به تو افتخار کردم.

نوشتن خاطره‌ای از پسرتان، متن تولدتان را شخصی‌تر و خاص‌تر می‌کند.

در نهایت، می‌توانید متن تولدتان را با یک شعر یا نقل قول زیبا به پایان برسانید.

مثلاً:

"فرزندم، تو نور زندگی من هستی."

"تو آینده من هستی."

"تو دنیای من هستی."

امیدوارم این متن برای تولد پسرتان مفید باشد.

تولدش مبارک!

جملات برای تولد پسر فرودین ماهی

پسر پر هیجان و پر جنب و جوش من که یک فروردین ماهی خاص و دوست داشتنی هستی، برات آرزو میکنم که توی سال جدیدی زندگیت کلی اتفاقات جذاب و دوست داشتنی، کلی اتفاقاتی که باعث میشن به هیجان بیای رو تجربه کنی. امیدوارم اونقدر لحظات هیجان آور و مهیج خوبی رو تجربه کنی که فرصت پیدا نکنی به چیزای منفی، چیزایی که حالت رو بد میکنه فکر کنی. پسرم، این دنیا فرصت کوتاهی برای زندگی به ما میده پس سعی نکن که اون رو با چیزای منفی بگذرونی، به جاش سعی کن همون اتفاقات هیجان آور رو خلق کنی و با وجودشون لذت زندگی رو تجربه کنی. کلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

پسر فروردین ماهی من، توی روز تولدت برات آرزو میکنم که به هیچ کسی توی زندگیت نیاز نداشته باشی، امیدوارم اونقدر خودت به کمک خودت بیای، اونقدر خودت قدرتمند بشی که بتونی هر مشکل و مسئله ای که پیش روت میاد رو حل کنی. از خدا میخوام که اونقدر بهت توانایی بده که خودت بتونی بزرگترین حامی و همراه خودت در زندگیت بشی. میگن فروردین ماهی ها عاشق قدرتن پس پسر عزیزم از خدا میخوام اونقدر بهت قدرت و منزلت بده که هیچ وقت نخوای دستت رو برای یاری به سمت کسی دراز کنی، از خدا میخوام که اونقدر بهت غرور بده که برای ساختن زندگیت دست به کار بشی هر چند این غرور رو الان هم به تو داده و من درون تو میبینم اما امیدوارم که هر روز میزانش بیشتر و بیشتر بشه. این آرزوی من برای تو در روز تولدته. تولدت مبارک.

*******************************

پسرم، تو یک آدم با اعتماد به نفسی، این رو من نمیگم بلکه ویژگی ماه تولدت یعنی فروردین ماه میگه. کسایی که توی فروردین ماه متولد میشن، اعتماد به نفس خوبی هم دارن و این خیلی خوبه چون از این بابت خیالم راحت شده. پسرم، مبادا توی زندگی اهمیت خودت رو فراموش کنی، مبادا توی زندگی اعتمادت رو به خودت از دست بدی، مبادا توی زندگی مشکلی رو بزرگتر از خودت حساب کنی و حس کنی که نمیتونی از پسش بر بیای. این ها توقعات من از پسرم نیست، توقع من از پسرم اینه که درست همونطور که اعتماد به نفس جزو ویژگی های ماه تولدشه، اون هم اعتماد به نفس داشته باشه و با اعتمادی که به خودش داره به دل هر مشکل و چالشی بزنه و از اونها پیروز بیرون بیاد. پسر فروردین ماهی من، دوستت دارم و امیدوارم توی هر کاری نه اعتماد به نفس کاذب، بلکه اعتماد به نفسی درست و منطق داشته باشی. تولدت مبارک.

*******************************

میگن فروردین ماهی ها عجولن و پسر عزیزم میدونم که برای شنیدن تبریک تولدت از زبون من عجله داشتی و چون من هم این رو میدونستم خواستم زودی بیام و بهت تولدت رو تبریک بگم. پسر عجول و دوست داشتنی من، تولدت مبارک. از خدا میخوام که یک عمر با عزت بهت بده تا بتونی ادامه مسیر لذت بخش زندگیت رو طی کنی و ببینی که دنیا چقدر بر خلاف چیزی که آدمای منفی نگر میگن قشنگه و تو میتونی توش چیزای خیلی خوب و زیبا رو تجربه کنی. پسرکم، از خدا برات کلی اتفاقات خوب میخوام که مبادا با احاطه شدن در اتفاقات منفی، تو هم به دار و دسته منفی نگرها وارد بشی. کلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

پسرم، میدونم که از من توقع یک جشن تولد خیلی خوب و عالی رو داری آخه این جزو ویژگی های ماه تولدته، یعنی توقع داشتن و پر توقع بودن از خصوصیات فروردین ماهی هاست. من بهترین تولد رو برات میگیرم و توقعت از خودم رو رفع میکنم اما یادت باشه در زندگی بیشتر از هر کسی نسبت به خودت پر توقع باشی، هیچوقت نسبت به چیزای کوچک رضایت ندی و همیشه برای به دست آوردن بزرگترین چیزها هدف بذاری. اینو بدون که نمیتونی از آدمای این دوره و زمونه توقع زیادی داشته باشی چون اونها هم زندگی های خودشون رو دارن و با هزارتا مشکل روبرو هستن. پس بهترین کار اینه که تو به جای این که از اونها توقع داشته باشی، از خودت توقع داشته باشی. برات کلی آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم اونقدر در زندگیت پیشرفت کنی که تموم توقعاتت رو خودت برطرف کنی. دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

فروردین ماهی جذاب من، میگن یکی از ویژگی های متولدین فروردین ماه پرتوقع بودنشون هست. به نظرم این خوبه، البته منظورم اینه که زمانی که آدم نسبت به خودش پر توقع باشه خوبه و جنبه مثبتی داره. پسر عزیزم، جدای از اینکه ازت میخوام توقعت رو نسبت به آدما کم کنی، همچنین ازت میخوام که از خودت کلی توقع اتفاقای خوب، کلی توقع دستاوردهای بزرگ، کلی توقع چیزهای قشنگ و کلی توقع لحظات زیبا در زندگیت داشته باشی. مبادا نسبت به خودت بی توقع باشی که این بی توقعی کار دستت میده و باعث میشه بیشتر از خودت روی دیگران حساب باز کنی که همین بزرگترین ضربه به خودت و اعتماد به نفست هست. فروردین ماهی من، دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

پسر فروردین ماهی من، میدونی که چقدر عاشقانه دوستت دارم و چقدر برای آوردن لبخند به روی لب هات تلاش میکنم؟ میدونی که تو برای من مثل یک گنجینه هستی و درست مثل یک گنج ازت مراقبت میکنم؟ میدونستی که تو تموم دار و ندار من از این دنیا هستی و من هیچ چیزی غیر از تو رو دارایی حساب نمیکنم؟ پس حالا که اینها رو میدونی، حسابی مراقب خودت باش، حسابی از خودت محافظت کن و هیچوقت نذار که غم و ناراحتی زندگیت رو احاطه کنه. یادت باشه که هر بار با مشکلی رو به رو شدی، دارایی من به خطر افتاده پس برای حفظ دارایی من هم که شده تموم تلاشت رو بکن تا از اون مشکلی بیرون بیای. کلی دوستت دارم و کلی برات آرزوهای قشنگ میکنم. تولدت مبارک.

*******************************

پسرک فروردین ماهی من، توی امروز که روز تولدته، کلی برات آرزوی قشنگ از خدا دارم. آرزوهایی مثل اینکه یک عمر طولانی بهت بده تا بتونی کلی دنیا رو تجربه کنی و لحظات خوب زیادی رو تبدیل به خاطره کنی، آرزوهایی مثل اینکه همیشه دلیلت برای شادی ها و لبخند زدنت ها از دلیلت برای غم ها و ناراحتی هات بیشتر باشه، آرزوهایی مثل اینکه همیشه در هر کاری موفق بشی و طعم شکست رو نچشی، آرزوهایی مثل اینکه فقط روی خودت حساب باز کنی و بزرگترین پشتوانه ات در زندگی خودت بشی و آرزوهایی مثل این که هر روز اتفاقات خوب و زیبایی به زندگیت وارد بشه که در نهایت موجب خوشحالی تو میشن. من این آرزوهای قشنگ رو توی روز تولدت برات از خدا میکنم و امیدوارم که خدا تموم اونها رو برآورده کنه. فروردین ماهی من، تولدت مبارک.

*******************************

فروردین ماهی دوست داشتنی من، پسرم، میدونم که به گذشته فکر نکردن از خصوصیات فروردین ماهی هاست اما با این حال باز هم دلم نمیاد که روز تولدت رو با یک نصیحت در همین مورد بهت تبریک نگم. پسرم، یادت باشه زندگی اتفاقات مختلفی رو سر راه آدما سبز میکنه، اتفاقاتی که میشه از اونها به اتفاقات مثبت یا منفی یاد کرد. ازت میخوام هر چی اتفاق بد که تا به حال برات تبدیل به خاطره شده رو کم کم از ذهنت پاک کنی و اینجوری فرصتی بدی تا اتفاقات خوب بیشتری در ذهنت به عنوان خاطره ثبت بشه. من از تو در روز تولدت میخوام که به گذشته ها فکر نکنی، گذشته ها گذشته و دیگه نمیشه اونها رو برگردوند، ازت میخوام که هر بار که در از بین بردن خاطره ای منفی به مشکل برخوردی و اون خاطره خیلی بزرگ بود، مدام این حرفم رو با خودت تکرار کنی تا بتونی اون خاطره رو از ذهنت پاک کنی. در آخر هم میخوام بگم که چقدر دوستت دارم و چقدر برای من عزیزی، فروردین ماهی جانم، تولدت مبارک.

*******************************

خوشحالی روز تولدت اولاد رو با هیچ چیزی نمیشه برای پدر و مادرها عوض کرد. این خوشحالی برای پا گذاشتن رحمت و نعمت خدا به زندگیشونه و این خوشحالی برای اومدن بزرگترین دلیل شادی ها و خنده هاشونه و مگه میشه اون رو با چیز دیگه ای عوض کرد؟ هرگز! حالا تولد پسر فروردین ماهی دوست داشتنی منه و من الان خوشحال ترین آدم روی زمین هستم چون امروز روزیه که نعمت خدا، بزرگترین دلیل شادی هام وارد زندگیم شده. پسرم، مرسی از اینکه توی زندگیم هستی و مرسی از اینکه با بودنت به من انگیزه زندگی میدی، دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

پسرم، خواستم روز تولدت رو با توجه به یکی از ویژگی های ماه تولدت تبریک بگم. میگن که یکی از ویژگی های متولدین فروردین ماه دقیق بودنشونه و من میخوام با توجه به این دقیق بودن حرف هایی رو به تو بزنم که ازت میخوام تا همیشه به یادت بمونه و توی هر تولدت اونها رو دوباره برای خودت تکرار کنی. میخوام بهت بگم که روی زندگیت دقیق باش، نگذار که روزهات به بطالت بگذرن، برای هر روزت هدف داشته باش و با برنامه پیش برو. میدونم که الان هم اینطوری هستی چون بالاخره این یکی از خصلت های ماه تولدته اما ازت میخوام همواره بیشتر تلاش کنی تا بتونی روی زندگیت دقیق تر بشی و هر اتفاقی که خودت میخوای رو خلق کنی. پسرم، این صحبت من رو تا همیشه به یاد داشته باش چرا که یکی از فرمول های موفقیت همینه که روی زندگیت دقیق بشی و با هدف و برنامه به پیش بری. دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

پسرم، یکی از خصوصیات فروردین ماهی ها اینه که جوونتر از سنشون به نظر میرسن و من این رو واقعا قبول دارم. هم سن و سال های تو چهره ای پیرتر نسبت به تو دارن و این در صورتیه که صورت تو همینطور مونده. البته کسی که ذهنش رو با افکار مثبت پر کرده باشه، کسی که به چیزهای منفی اجازه نده ذهنش رو درگیر کنن، کسی که همیشه تلاش میکنه دلیلی برای خوشحالی و خنده پیدا کنه، چیزی جز این عایدش نمیشه و نمیدونی که چقدر خوشحالم که تو اینطوری هستی. پسرم، تا همیشه مثبت فکر کن و مثبت اندیش باش چون تنها ثمره این مثبت اندیشی جوون موندن چهره ات نیست بلکه یک حال خوبه که این حال خوب به هر چیزی میارزه. دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

پسر عزیزم، تولدت مبارک. 365 روز جدید پیش روت داری. براش برنامه ای چیدی؟ براش هدفی داری؟ توی این 365 روز پیش رو میخوای چه کارهایی انجام بدی؟ اگه هدف و برنامه ای نداری، خواسته ام ازت اینه که امروز توی روز تولدت برنامه ات رو تهیه کنی و اهدافت رو بچینی و این رو به عنوان هدیه به خودت بدی. پسرم، میگن فروردین ماهی ها توی مدیریت کردن عالی هستن پس ازت میخوام بعد از این که این هدف و برنامه رو نوشتی، پشت گوش نندازیش و به خوبی مدیریتش کنی تا بتونی به تموم چیزهایی که لیست کرده بودی برسی. باز هم تولدت رو تبریک میگم و برات یک عمر با عزت که در اون به تموم خواسته هات و نیازهات میرسی از خدا آرزومندم.

*******************************

پسرکم، امروز روز تولدته و میخوام که امروز شادترین روز زندگیت باشه پس هر چقدر میتونی بخند و شاد باش. جدای از این خواسته ام، میگن که فروردین ماهی ها آدمای مسئولیت پذیری هستن پس نیاز نیست که زیاد تاکید کنم ولی فقط میخوام بگم که همیشه مسئولیت زندگیت رو بپذیر و از زیر بار اون شونه خالی نکن. هیچ کس نیست که به غیر از خودت بتونه به خوبی از پس مسئولیت زندگی تو بر بیاد چون هیچ کس خواسته های تو رو دقیق نمیدونه، نیازهای تو رو دقیق نمیدونه پس نمیتونه مسئولیتش رو بر عهده بگیره. حتی من هم که پدرتم/مادرتم نمیتونم این مسئولیت رو به طور کامل بر عهده بگیرم. پس حالا که این ها رو میدونی، مسئولیت زندگی رو بر عهده بگیر و تلاش کن که یک زندگی خوب و زیبا، یک زندگی که هیچ آرزویی بر دلت نمونه رو بسازی. برات کلی از خدا آرزوی خوشحالی میکنم و امیدوارم هیچ وقت هیچ مشکلی نباشه که باعث بشه تو احساس کنی از پس مسئولیت زندگیت بر نمیای. تولدت مبارک.

به پسر فروردین ماهی‌ ام:

تولدت مبارک!

امروز روزی است که تو به دنیا آمدی و دنیا را به مکانی روشن‌تر و شادتر تبدیل کردی. تو از همان روز اول زندگی ما را پر از عشق و شادی کردی و هر روز ما را با وجود خودت خاص‌تر می‌کنی.

تو یک فروردین ماهی واقعی هستی: شجاع، جسور، با اعتماد به نفس، و پر از شور و اشتیاق. تو همیشه آماده‌ی روبرو شدن با چالش‌های جدید هستی و هیچ چیز نمی‌تواند جلوی تو را بگیرد.

من به تو افتخار می‌کنم و به خاطر وجود تو در زندگی‌ام سپاسگزارم. امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشی و تمام آرزوهایت به حقیقت بپیوندند.

در اینجا چند جمله‌ی دیگر برای تبریک تولد پسرتان:

تو مثل یک نهال کوچک هستی که هر روز قوی‌تر و بلندتر می‌شوی. من به رشد و پیشرفت تو افتخار می‌کنم.

تو مثل یک خورشید درخشان هستی که زندگی ما را روشن و گرم می‌کنی.

تو مثل یک اقیانوس عمیق هستی که پر از رمز و راز و شگفتی هستی.

تو مثل یک کوه بلند هستی که همیشه می‌توانم به تو تکیه کنم.

تو مثل یک ستاره درخشان هستی که همیشه در تاریکی شب راه را به من نشان می‌دهی.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن فروردین ماهی که باشی

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...