متن فروردین ماهی که باشی

متولدین فروردین ماه دارای ویژگی های مختلفی از جمله پر جنب و جوش بودن، رک و بی پروا بودن، زود عکس العمل نشون دادن، عاشق قدرت بودن، با تنهایی کنار اومدن، اهل هیجان بودن، با اعتماد به نفس بودن، به گذشته ها فکر نکردن، جلوتر از سن شون رفتار کردن و اهل ماجراجویی بودن و ... هستند که همین اونها رو خاص میکنه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی در مورد فروردین ماهی که باشی آوردیم. محتوای متن های این مطلب در مورد ویژگی های متولدین فروردین هست پس اگه فروردین ماهی هستید، خوندن این متن ها میتونه براتون لذت بخش و سرگرم کننده باشه. ما سعی کردیم ویژگی های مختلف فروردین ماهی ها رو در قالب متن توضیح بدیم! با این حال اگه این متن ها رو دوست نداشتید، میتونید با توجه به ویژگی گفته شده در یک متن، جملاتی که خودتون دوست دارید رو بسازید و در شبکه های اجتماعی یا هر جایی که دوست داشتید به اشتراک بذارید تا بقیه هم متن تون رو بخونن. بیش از این توضیح نمی دیم، در ادامه همراه ما باشید.

فروردین ماهی که باشی...

پر از شور و شوق زندگی هستی. مثل نسیم بهاری، طراوت و تازگی را به هرجا که قدم می‌گذاری، می‌بری. شروع کننده ای قهار هستی و از هیچ چالشی در زندگی نمی‌ترسی. اعتماد به نفس تو زبانزد خاص و عام است و همیشه با انرژی مثبت و روحیه ی شاد خود، اطرافیانت را تحت تاثیر قرار می‌دهی.

متولد اولین ماه سال هستی و آغاز برای تو معنای خاصی دارد. جسور و جسور هستی و برای رسیدن به آرزوهایت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنی. مستقل و خودکفا هستی و به راحتی روی پای خود می‌ایستی. رهبر ذاتی هستی و دیگران به طور طبیعی جذب شخصیت کاریزماتیک تو می‌شوند.

در عین حال، می‌توانی کمی لجباز و خودرأی باشی. گاهی اوقات بدون فکر عمل می‌کنی و از عواقب کارهایت غافل می‌شوی. باید یاد بگیری که قبل از هر اقدامی، کمی تأمل کنی و با صبر و حوصله بیشتری به حل مشکلات بپردازی.

اما در کل، فروردین ماهی بودن یعنی:

شادی و نشاط

پویایی و سرزندگی

شجاعت و جسارت

استقلال و خودکفایی

رهبری و کاریزما

پس به خودت افتخار کن که یک فروردین ماهی هستی!

در اینجا چند متن دیگر درباره فروردین ماهی ها آورده شده است:

فروردینی ها مثل بهار، نوید دهنده ی زندگی و تازگی هستند.

فروردینی ها مثل خورشید، روشنایی و گرما را به ارمغان می آورند.

فروردینی ها مثل کوه، استوار و مقاوم هستند.

فروردینی ها مثل دریا، پر از شور و هیجان هستند.

و در آخر، این جمله را به تمام فروردین ماهی های عزیز تقدیم می کنم:

"تولدتان مبارک، ای سرآغاز بهار زندگی!"

جملات زیبا برای فروردین ماهی که باشی

فروردین ماهی که باشی، با پرجنب و جوشیت، به هر جا که قدم بذاری، اونجا رو پر از انرژی میکنی. یه مجلس برای اینکه سر حال بیاد به یه فروردینی نیاز داره تا با جنب و جوشش کاری کنه اون مجلس گرم بشه. اگه از متولدین ماه های دیگه هستید و میخواین که زندگیتون سر حال بیاد و همچنین میخواین که از حالت کسلی و بی رمقی خارج بشید، بهتره با یک فروردین ماهی دوست بشید چون با جنب و جوشش کاری میکنه شما هم سر حال بیاین و از اون حالت بی رمقی فاصله بگیرید.

*******************************

فروردین ماهی که باشی رک و بی پروا حرفت رو میزنی. مهم نیست طرف مقابلت کی باشه، مهم نیست جایگاهش کجا باشه، مهم نیست ناراحت بشه یا نه، شما حرفی که باید بزنید رو میزنید و این خیلی خوبه. البته رک و بی پروا بودن فروردینی ها به منزله این نیست که بی ادبی کنن، اونها فقط قادر به گفتن حرف هایی هستن که دیگران خجالت میکشن بزنن و چیزهایی رو میگن که طرف مقابل دوست داره اونها رو لاپوشونی کنه چون اینجوری به نفع خودشه.

*******************************

فروردین ماهی که باشی به مسائل اطرافت زود عکس العمل نشون میدی. بعضی ها هستن که صبر دارن و صبر میکنن تا بالاخره نسبت به یک مسئله آگاهی کامل رو به دست بیارن اما فروردین ماهی ها اینطوری نیستن. اونا انگار عجله دارن تا نسبت به یک موضوع هر چی زودتر از خودشون عکس العمل لازمه رو بروز بدن و کاری که پیش روشون هست رو انجام بدن. این هم یک ویژگی خوبه و هم یک ویژگی بد، خوب چون اونا کارشون رو با این ویژگی میتونن سریع پیش ببرن و بد به این خاطر که ممکنه به خاطر نداشتن آگاهی کامل از مسیر پیش روشون، در اون شکست بخورن.

*******************************

فروردین ماهی که باشی عاشق قدرت هم هستی. فروردین ماهی ها نمیتونن ضعیف بودن رو بپذیرن چون این انگار اصلاً توی برنامه شون نیست. اونا هر کاری میکنن تا به قدرت برسن. البته منظور از هر کاری این نیست که وارد مسیر نادرستی بشن. اونها برای قدرت ارزش خیلی خاصی قائلن و زندگی کردن رو در قدرتمند بودن میبینن، پس اگه یک فروردین ماهی دیدی که بلند پروازی میکرد تعجب نکن چون اون عاشق قدرته و به خاطر همین حس قدرت هم هست که آرزوهای بزرگ در ذهن داره.

*******************************

فروردین ماهی که باشی تنهایی رو هم دوست داری. متولدین فروردین ماه خوب بلدن که با تنهایی کنار بیان و قادر هستن که تا مدت ها تنها باشن. اونها تنهایی رو مثل بقیه یک چیز عذاب آور نمیدونن و سعی میکنن که در همون لحظات تنهایی اوقات خوش و سرگرم کننده ای برای خودشون بسازن. فروردین ماهی ها با خودشون در صلح هستن و برای همین از تنهایی بدشون نمیاد چون اینجوری فرصتی پیش میاد تا با خودشون خلوت کنن و به کارهایی که دوست دارن در تنهایی انجام بدن برسن.

*******************************

فروردین ماهی که باشی اهل هیجان هم هستی. فروردین ماهی ها هیجان رو دوست دارن، اونها کارهای دلهره آور که هر کسی حاضر به انجام دادنشون نیست رو دوست دارن و میخوان که برای یک بار هم که شده تجربه شون کنن. متولدین این ماه میزان ترس و هراس شون نسبت به متولدین ماه های دیگه کمتره و به همین خاطره که میتونن به دل هر اتفاق هیجان انگیزی که دوست دارن بزنن و بدون ترس یا با اندکی ترس به اون وارد بشن. اگه از متولدین ماه های دیگه هستی و میخوای خیلی از ترس هات رو از بین ببری، از متولدین فروردین ماه الگو بگیر.

*******************************

فروردین ماهی که باشی با اعتماد به نفس هم هستی. فروردین ماهی ها اعتماد به نفس دارن و به خودشون اطمینان دارن که میتونن از پس یک کار خاص بر بیان. اونا مثل خیلی ها ترسون نیستن، اونا مثل خیلی ها از خودشون ضعف نشون نمیدن، اونا مثل خیلی ها دو دلی ندارن، اونا اگه کاری رو بخوان انجام بدن، انجام میدن چون اعتماد به نفس دارن. متولدین فروردین ماه قبل از انجام هر کاری سعی میکنن اعتماد به نفس انجام دادن اون کار رو در خودشون شکل بدن چون میدونن که مهمترین لازمه موفقیت در اون کار اینه که به خودشون اطمینان و اعتماد کافی داشته باشن. البته این به معنای این نیست که متولدین این ماه اعتماد به نفس کاذب دارن، اونا هم میترسن، اونها هم گاهی عقب میکشن ولی این به خاطر تدبیر اندیشی شون در مورد یک کاره نه اینکه اعتماد به نفس نداشته باشن.

*******************************

فروردین ماهی که باشی به گذشته ها هم فکر نمیکنی. اعتقاد فروردین ماهی ها بر اینه که گذشته مربوط به گذشته هست و نمیشه اون رو تغییر داد پس بهترین کار اینه که به زمان حال چسبید و زمان حال و آینده رو تغییر داد. اونا برای چیزی که اتفاق افتاده دیگه فکرشون رو درگیر نمیکنن و سعی میکنن به راه حل های جدیدی برای بهتر پیش بردن زندگیشون فکر کنن. همین ویژگی متولدین فروردین ماه باعث میشه که در خیلی از کارهاشون جلو بیفتن و یک هیچ در زندگی از بقیه پیشی بگیرن.

*******************************

فروردین ماهی که باشی ماجراجویی توی خونته. فروردین ماهی ها نمیتونن کاری نکنن و سر جاشون بشینن، اونا به جای این کار ترجیح میدن که بلند شن و به ماجراجویی بپردازن. اونا تا ته یک ماجرا رو در نیارن ول کن نیستن و این هم به خاطر ویژگی ماه تولدشونه. با متولدین فروردین که باشی خیلی بهت خوش میگذره چون شما هم میتونید توی ماجراجویی هاشون شریک بشید و یکم به زندگیتون هیجان بدید

*******************************

فروردین ماهی که باشی باید روشنفکر هم باشی. فروردین ماهی ها روشنفکرن و خیلی از چیزهایی که با عقیده خیلی ها جور در نمیاد یا در حد و توان پذیرش خیلی ها نیست رو میفهمن و قبول میکنن. اونها با هیچ چیزی مخالفت نمیکنن مگه اینکه دلیلی برای مخالفت شون وجود داشته باشه. اونها میدونن که در جهانی پر از شگفتی زندگی میکنن، شگفتی هایی که ممکنه هنوز ازشون باخبر نباشن، پس به جای دست رد زدن به سینه این شگفتی ها، سعی میکنن اونها رو بپذیرن و باهاشون کنار بیان. اگه خیلی از آدمها سعی میکردن که از این ویژگی متولدین فروردین ماه الگو بگیرن، پیشرفت جامعه ما خیلی بیشتر از الانش بود.

*******************************

فروردین ماهی که باشی خوب بلدی که مدیریت کنی. مدیریت کردن انگار توی خون متولدین فروردین ماه هست. اونها خوب بلدن مدیر یک چیز باشن و با تدبیر و اندیشه یک مسیر رو به پیش ببرن. اگه از متولدین ماه های دیگه هستی و مدیری فروردین ماهی داری، خوشحال باش چون اون با مدیریت عالی خودش کاری میکنه تا به بهترین نتیجه ها برسی. جدای از این موضوع، فروردین ماهی ها انگار نیاز به آموزشی برای مدیریت ندارن چون این کار توی خونشون هست.

*******************************

فروردین ماهی که باشی از اینکه دیگران در کارهات دخالت کنن متنفری. فروردین ماهی ها دوست ندارن که کسی توی کارهاشون دخالت کنی، اونها از اینکه ببینن یکی داره توی زندگیشون سرک میکشه متنفرن. اگه از اطرافیان متولدین فروردین ماه هستی، هیچ وقت کاری نکن که اون فکر کنه داری توی زندگیش دخالت میکنی چون مهر و علاقه اش نسبت به تو خیلی کمتر میشه و حتی ممکنه به جایی برسه که ازت متنفر بشه. اگه این اتفاق رو نمیخوای، وقتی با یک فروردین ماه دوست هستی، سرت تو کار خودت باشه.

*******************************

فروردین ماهی ها با شهامت هستن و خیلی کم به ترس هاشون اجازه میدن که اونها رو محصور کنن. اونا هیچ وقت اجازه نمیدن که توی کاری که به نفعشونه زندانبان ترس اونها رو در بند بگیره و نذاره حرکت کنن. اونا میدونن که قدم اول سخته و وقتی کار به قدم دوم، سوم و قدم های بعدی کشید، کم کم ترسشون هم میریزه و از بین میره پس قدم در مسیر هدف شون میذارن و نمیترسن. شجاعت و شهامت فروردینی ها باهاشون کاری میکنه که موفقیت های بی شماری در زندگی به دست بیارن.

*******************************

فروردین ماهی که باشی اهل مطالعه هم هستی. اگه از متولدین ماه های دیگه هستین و میخواین در مورد یک چیز با فروردین ماهی ها بحث کنید، بهتره مطالعه تون رو در اون زمین بالا ببرید چون فروردین ماهی ها اهل مطالعه هستن و اگه در مورد چیزی اظهار نظر میکنن به خاطر مطالعاتی هست که داشتن. اونا عاشق مطالعه هستن و بر خلاف خیلی ها که این کار رو یک کار خسته کننده میدونن، سعی میکنن هر روز مطالعات جدیدی داشته باشن تا به علم و آگاهی شون اضافه بشه.

*******************************

فروردین ماهی که باشی ابتکار هم داری. متولدین فروردین ماه مبتکر هستن و توی خیلی از کارهاشون از خودشون خلاقیت نشون میدن. اونها سعی نمیکنن با یک روش سخت مسئله ای رو حل کنن، اونها تلاش میکنن تا از خودشون ابتکار به خرج بدن و راه حلی رو ارائه بدن که آسون تر و بهتره. فروردین ماهی ها با همین ابتکارشون قدم بزرگی به سمت موفقیت بر میدارن و به خیلی از اهدافشون میرسن.

*******************************

فروردین ماهی که باشی بخشنده هم هستی. بخشندگی رو میشه از دو جهت نگاه کرد، یکی اینکه خسیس نباشی و از چیزی که داری به بقیه ببخشی و دوم اینکه کینه ای نباشی و اشتباه دیگران رو ببخشی. میشه گفت که فروردین ماهی ها که اهل بخشش هستن، هر دوتای این نوع بخشندگی رو دارن. یعنی اگه کسی از اونها چیزی خواست خسیس نیستن و بهش میبخشن و همچنین اگر کسی کار ناشایستی در حق اونها انجام داد، کینه ای نیستن و خیلی زود طرفشون رو میبخشن.

*******************************

فروردین ماهی ها دارای حس مسئولیت هستن. اگه جزو متولدین ماه های دیگه هستی و کاری داری که میخوای حتما انجام بشه، به یک فروردین بسپرش چون اون در مقابل کاری که به اون سپردی احساس مسئولیت میکنه و همین مسئولیت پذیریش باعث میشه که کارت رو به بهترین شکل انجام بده. متولدین فروردین ماه یا مسئولیت کاری رو قبول نمیکنن و یا اگر کردن سعی میکنن با احساس مسئولیت پذیری کاملی اون رو انجام بدن.

*******************************

فروردین ماهی که باشی از دوز و کلک متنفری. متولدین فروردین ماه از اینکه یکی بخواد اونها رو گول بزنه، دورشون بزنه، بهشون دروغ بگه یا هر چیزی شبیه به اینها متنفرن و نمیتونن چنین اشخاصی رو تحمل کنن. اگه از متولدین ماه های دیگه هستی و توی هر چیزی با یک فروردین ماهی شریک شدی، بهتره که به فکر کلک و اینجور چیزا نباشی چون اگه این کار رو بکنی اون فروردین ماهی ازت متنفر میشه. البته به پای بخشندگیش که یکی دیگه از ویژگی های متولدین فروردین ماه هست ممکنه تو رو ببخشه اما از یادش نمیره که چیکار کردی.

*******************************

فروردین ماهی که باشی اهل تنوع هم هستی. متولدین فروردین ماه به یک چیز بسنده نمیکنن و سعی میکنن در زندگیشون تنوع به وجود بیارن. اهل تنوع بودن متولدین فروردین ماه باعث میشه که زندگیشون رنگارنگ تر بشه و به همین خاطر لذت بیشتری از زندگی میبرن. اگه از متولدین ماه های دیگه هستی، بهتره یک فروردین ماهی رو به عنوان دوست انتخاب کنی چون با زندگی رنگارنگش باعث میشه که یه لحظه هم از دوستی با اون پشیمون نشی.

*******************************

فروردین ماهی که باشی یک دنده هم هستی. البته این ویژگی یک ویژگی بده که باید در خودت تغییر بدی چون خیلی از مسیرهایی که در پیش میگیری ممکنه اشتباه باشه. بهتره بدونی که یک دندگی باعث میشه که از خیلی از موقعیت هایی که میتونستی ازشون استفاده کنی فاصله بگیری و همچنین در دل خیلی از موقعیت هایی که باعث پسرفتت میشن گرفتار بشی! پس با توجه به این تعریف ها، یک دندگی ویژگی خوبی نیست و بهتره در خودت از بین ببریش.

فروردین ماهی که باشی...

آغازگر بهار زندگی هستی، مثل شکوفه های شاداب، سرشار از شور و نشاط و طراوت.

روحیه ای جسور و پرماجرا داری، از چالش ها استقبال می کنی و هیچوقت از تلاش برای رسیدن به اهدافت دست نمی کشی.

مستقل و با اعتماد به نفس هستی، روی پای خودت می ایستی و برای زندگی ات برنامه ریزی داری.

قلبی بزرگ و مهربان داری، به دیگران عشق می ورزی و همیشه حامی و پشتیبان دوستان و خانواده ات هستی.

رهبر و مدیر قوی هستی، با اراده و مصمم، و دیگران به تو اعتماد دارند و از تو الهام می گیرند.

خلاق و نوآور هستی، ایده های جدید و جسورانه داری و از امتحان کردن چیزهای جدید نمی ترسی.

زندگی برای تو یک ماجراجویی هیجان انگیز است، هر روز را به بهترین نحو سپری می کنی و از لحظه لحظه آن لذت می بری.

فروردین ماهی که باشی، دنیای اطرافت را پر از شور و نشاط و امید می کنی.

چند متن دیگر:

فروردین ماهی ها، زاده بهار طبیعت، پر از شور و سرزندگی و عشق به زندگی هستند.

مثل نسیم فروردین، روحی تازه در کالبد زندگی می دمند و به دیگران امید و انگیزه می بخشند.

با اعتماد به نفس و اراده ای پولادین، از هیچ چالشی در زندگی هراس ندارند و برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند.

قلبی مهربان و روحی بزرگ دارند و همیشه یار و غمخوار دوستان و اطرافیانشان هستند.

فروردین ماهی ها، رهبرانی توانمند و مدیرانی خلاق هستند که دیگران به آنها اعتماد دارند و از آنها الهام می گیرند.

حضور یک فروردین ماهی در هر جمعی، شادی و نشاط را به ارمغان می آورد.

تولدت مبارک فروردین ماهی عزیز!

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...