متن زیبا درباره روز سه شنبه + عکس نوشته صبح سه شنبتون بخیر

وقتی به وسط هفته می رسیم یعنی در روز سه شنبه قرار داریم، روزی زیبا که با اون و کارهایی که در اون می تونیم انجام بدیم کم کم به استقبال آخر هفته میریم. کاش نه تنها این سه شنبه بلکه تمام روزهای عمرمون رو اونقدر خوب زندگی کنیم که وقتی پایان هر هفته به هفت روز گذشته نگاه میکنیم، به خودمون و کارهایی که کردیم غبطه بخوریم.

در این مطلب متن ها و جملات زیبایی درباره روز سه شنبه تهیه کرده ایم که اگر دوست داشتید می توانید آنها را در شبکه های اجتماعی تان با دیگران به اشتراک بگذارید و حس تان را در مورد این روز بیان کنید. همراه ما باشید.

عکس نوشته صبح سه شنبتون بخیر + جملات کوتاه

جملات زیبا درباره روز سه شنبه

نصف هفته گذشت! تا به امروز چه کار مثبتی برای زندگیت کردی؟ جوابی نداری؟ پس تصمیمت رو بگیر که با نصفه دیگه میخوای چیکار کنی. تو چند روز از هفته رو از دست دادی اما نذار که بقیه هفته ات هم به همین شکل به هدر بره. برنامه ای بچین و طبق اون برنامه به پیش برو تا بتونی به زندگیت شکل و شمایلی که همیشه میخواستی رو ببخشی. یادت باشه اگه همینطور بی برنامه رو به جلو حرکت کنی، زمانی سر میرسه که به عقب نگاه میکنی و میبینی جز یه عمر هدر رفته ثمره ای دیگه ای نداشتی.

********************

به روز سه شنبه خوش آمدید. خداوند در امروز برای شما مهربانی و عشق را تجویز کرده پس تا می توانید برای بهتر شدن حالتان عشق بورزید و مهربانی کنید. هر چقدر این صفت زیبای خداوندی را از خود دریغ کنید، به همان اندازه هم حال دلتان بد خواهد شد و هیچ پزشکی نمی تواند حال شما را خوب نماید. هم اکنون به تجویز خدا عمل کنید و اولین کسی را که در این سه شنبه زیبا در اطراف خود می بیند از عشق و مهربانی تان بهره مندش کنید.

********************

این سه شنبه آمد، چشم روی هم بگذاری سه شنبه بعدی هم سر می رسد. زمان به همین زودی می گذرد و عمر ما انسان ها هم به همین سرعت افزایش پیدا می کند. کاش برای زندگی ای که اینقدر سریع میگذرد و ما از لحظه دیگر خود خبر نداریم، آنقدر کینه و نفرت نداشته باشیم، آن قدر بد دلی نداشته باشیم و به جای تمام این حس های بد عشق و معرفت را جایگزین کنیم. آن موقع درست است که در زمان تغییری ایجاد نمی شود و باز هم به همان سرعت می گذرد اما این بار ما حال دلمان خوب است و وقتی به انتهای مسیر زندگی رسیدیم، افسوس روزهای از دست داده را نخواهیم خورد.

عکس پروفایل صبح سه شنبه شما بخیر

زندگی کوتاه است، خیلی کوتاه تر از آنچه که فکرش را بکنی. دیروز صبح دغدغه این را داشتیم که در دوشنبه پیش رو چطور زندگی را بگذرانیم و حالا دیروز گذشته و امروز که سه شنبه است سر رسیده. به همین سرعت روزها یکی پس از دیگری می گذرند و عمر ما رفته رفته بیشتر و بیشتر می شود. وقتی که به همه اینها به خوبی دقت می کنی می بینی که هیچ غم و ناراحتی و هیچ کینه و نفرتی ارزشی ندارد، زمان در هر صورت در حال گذر است، ما روزهایمان یکی پس از دیگری می گذرند و به هر حال هر روز روزی از روزهای عمرمان کاسته می شود پس کاش به جای این همه حس بد کمی عشق و عاطفه را در دلمان پرورش می دادیم.

********************

امروز که روز سه شنبه است به خودت قول بده که گره ای هر چند کوچک از دیگران بگشایی، به لبان یکی لبخند را هدیه کنی، کاری کسی را راه بیندازی و به هر شکل که شده انسانی موثرتر و کاراتر باشی. آن موقع می بینی که چطور این سه شنبه به ماندگارترین و زیباترین روز عمرت تبدیل می شود. زمانی که ما انسان ها به هم کمک می کنیم، حسی زیبا و ناب درونمان ایجاد می شود، حسی که خاص است و به مانند آن را در هیچ جایی و با هیچ کاری نمی توانی به دست آوری.

********************

این سه شنبه زیبا هدیه خدا به توست پس تا می توانی از آن لذت ببر و در آن شادی کن. چه کسی گفته مدام باید کار کنی؟ چه کسی گفته که مدام باید روزت را با خستگی و کسالت به پایان برسانی؟ روزهای زندگی ات را مانند هدیه ای از جانب خدا بدان و آنقدر سعی کن در آن ها خوش بگذرانی که لذت واقعی زندگی کردن را درک کنی. نمی گویم از کارت بگذر، از برنامه هایت بگذر اما در کنار همه اینها شادی را هم چاشنی روزت کن تا از هر روزی که خدا به تو هدیه می دهد به بهترین نحو استفاده کنی.

عکس نوشته صبح سه شنبه بخیر عشقم

ممکن است با خودت بگویی امروز که سه شنبه است، پس بگذار کارم را از شنبه شروع میکنم. اگر این را به خودت می گویی باید بدانی که این شنبه هیچوقت سر نمی رسد. تو به احتمال زیاد در همان روز هم به خودت خواهی گفت که انشالله از شنبه بعدی کارم را شروع میکنم. انسانی موفق است که بگوید از همین حالا بر میخزیم و هر چقدر که در توان داشتم خرج میکنم تا بتوانم کارم را به بهترین نحو انجام دهم. فرقی نمی کند که امروز سه شنبه باشد یا شنبه به هر حال فرصتی است که خدا به تو داده، پس به سادگی از کنارش نگذر.

********************

در روز به این زیبایی، در سه شنبه به این نیکویی، درهای قلبت را باز کن و بگذار که خدا وارد آن شود. می دانی چطور درهای قلبت باز می شوند؟ مهربانی کن، عشق بورز، کمک کن و از ته دل برای تمام داشته هایت از خدا سپاسگزار باش. اینگونه درون قلبت حسی خداگونه شکل میگیرد، حسی که از تو انسانی برتر می سازد، حسی که درونت را بر می انگیزد و آنقدر به تو انرژی و انگیزه می دهد که حتی اگر تا انتهای روز فعالیت های زیادی هم داشته باشی، پر انرژی و شاد باقی خواهی ماند.

********************

روز سه شنبه را به همه آنهایی که هدفی دارند و برای رسیدن به هدفشان تلاشی میکنند، روزی سرشار از انرژی و شوق و شعف آرزو می کنم. آنهایی که هنوز سر جایشان ایستاده و تلاشی نمی کنند این سه شنبه را هم به مانند روزهای گذشته شان خواهند گذراند و در سردرگمی خواهند ماند. کاش ما بدانیم که آنقدر فرصت نداریم، کاش بدانیم که دنیا صبر نمی کند تا ما روزی به خود بیاییم، پس کاش تمام این افراد به خود بیایند. پس از خدا میخواهم که در این سه شنبه تمام آنهایی که برنامه ندارند، هدفی ندارند و نمی دانند که مقصدشان کجاست به خودشان بیایند و هر چه سریعتر برای پیشبرد زندگی و اهداف شان تلاش شان را شروع کنند.

عکس نوشته صبح سه شنبه بخیر و شادی

این سه شنبه می تواند رویایی ترین سه شنبه ای باشد که تجربه می کنی ولی این به شرطی است که بدانی که آن را چگونه شروع میکنی، چگونه ادامه میدهی و چگونه به پایان می رسانی. آیا تا به حال به این فکر کرده ای؟ به اینکه روزهایت چگونه شروع، سپری و سپس به پایان می رسند؟ اگر نه پس سعی کن امروزت را همینگونه آغاز کنی. برای شروعش برنامه ای بچین، برای سپری کردنش هم برنامه ای تنظیم کن و برای به پایان رساندنش هم هدفی داشته باش تا آن موقع از این روز یک روز رویایی و زیبا بسازی.

********************

دوشنبه هم با تمام خوب و بدی هایش گذشت و خدا فرصت سه شنبه را به تو داد. خدا با این کار با تو سخن می گوید، او می گوید که هر چقدر در دوشنبه اشتباه کردی، هر چقدر کار خطایی کردی، امروز سه شنبه است و من فرصت جدیدی به تو دادم پس از آن نهایت استفاده را ببر و تا می توانی برای پیشرفت و جبران کردن کارهایت تلاش بنما. ما می توانیم در همین آمد و شد روزگار، سخنان خدا با خود را درک کنیم اما باید چشم دل بگشاییم و با گوش های دل سخن را بشنویم تا بتوانیم حرف های خدا را درک کنیم. چه بسیار انسان هایی که سه شنبه شان را با حسرت کارهایی که می توانستند در دوشنبه انجام دهند و چهارشنبه شان را با حسرت کارهایی که می توانستند در سه شنبه انجام دهند می گذرانند.

********************

با سر رسیدن این سه شنبه فوق العاده برای همه آرزوی عاقبت به خیری و سرانجامی نیکو دارم. امیدوارم که تمام کسانی که آرزویی دارند به آرزوی شان برسند، امیدوارم روز وصال برای تمام عاشقان سر برسد، امیدوارم تمام کسانی که دلیلی برای لبخند زدن ندارند روزی نتوانند جلوی خنده هایشان را بگیرند و آرزوی میکنم تمام کسانی که غرق در افسردگی و ناراحتی هستند، شادترین روزهای زندگی شان را تجربه کنند. با این آرزوهای زیبا به استقبال این سه شنبه فوق العاده می روم و برای پشت سر گذاشتن یکی دیگر از زیباترین روزهای خدا آماده می شوم.

عکس نوشته صبح سه شنبه تان بخیر

در ساعت های انتهایی روز سه شنبه قرار داریم و تا چند ساعت دیگر وارد روز چهارشنبه می شویم. ما انسان ها در بیست و چهار ساعت 8 ساعت را می خوابیم که این به کنار، اما با آن چند ساعت دیگر چه میکنیم؟ همین حالا برگه ای برداشته و در مورد همین روز سه شنبه این پاسخ را به خودت بده و ببین که امروز چه کارهایی کردی؟ وقتی که در پایان هر روز این کارها را میکنی به راحتی می توانی ساعاتی را که به بطالت میگذرانی پیدا کنی و برای آنها هم برنامه ای بچینی تا مبادا به سادگی از دست شان بدهی. با انجام دادن این کارها، تو یک روز فوق العاده را به پایان می رسانی و وارد یک روز فوق العاده دیگر هم خواهی شد چرا که با شناختن خود و کارهایی که در طی روز انجام می دهی، می توانی آنها را تصحیح کرده و در روز جدید اقدامات بهتری جایگزین شان کنی.

********************

این روز سه شنبه هم کم کم در حال تمام شدن است. می بینی چقدر سریع گذشت؟ حالا هر کسی که امروز حالت را بد کرده، هر کسی که باعث ناراحتی ات شده و یا هر کسی که سخن ناروایی به تو زده در کجا زندگی توست؟ هیچ جا! زمان و دنیا میان تو و او فاصله ای هر چند کوچک انداخته و اکنون او سر زندگی خود و تو هم سر زندگی خودت هستی. مسئله همین است، لحظه ای ناراحتی به وجود می آید و ما آنجا ناراحت می شویم اما ناراحت ماندن در لحظات دیگر به دست خودمان است چرا که دنیا و زمان میان ما و این ناراحتی فاصله می اندازد ولی شاید خودمان نخواهیم میان ما و این حس فاصله ای بیفتد. همواره طبق دنیا و زمان پیش برو، برای هر حس بدی که در زمانی خاص برایت پیش می آید همان موقع ناراحت شو و سپس با دنیا و زمان از آن عبور کن تا بتوانی زندگی را زندگی کنی. الان دنیا و زمان هر کسی که تو را ناراحت کرده یا هر چیزی که حال تو را بد کرده از تو دور کرده و اینکه هنوز بخواهی به آن فکر کنی و با فکر کردن به آن خودت را ناراحت کنی، اشتباه ترین کاری است که می توانی انجام دهی. حالت را خوب کن و به استقبال یه چهارشنبه فوق العاده تر از سه شنبه ات برو.

عکس نوشته صبح سه شنبه بخیر

سه شنبه امروزتان به خیر. در همین ابتدای روز بیاییم با خودمان کمی بیندیشیم. ما می توانیم در این سه شنبه هم کسی را ناراحت کنیم و هم دل کسی را شاد کنیم، ما می توانیم هم لبخند را به لبان کسی بیاوریم و هم اشک را از چشمان کسی جاری کنیم، مهم این است که کدام یک را انتخاب میکنیم. این دنیا قانونی دارد به نام قانون کارما، پس اگر کسی را ناراحت کنی ناراحتی اش به سوی تو هم خواهد برگشت و اگر کسی را خوشحال کنی دلیل های شادی بیشتری به تو داده خواهد شد. برای خودت هم که شده سعی کن امروز با همه مهربان باشی، با همه خوب باشی و دل همه را به دست بیاوری تا به این شکل بتوانی برای خودت با قانون کارمای دنیا یک سه شنبه زیبا و سرشار از اتفاقات خوب به وجود آوری.

********************

سه شنبه ات بخیر. هنوز می خواهی سر جایت بمانی و بخوابی؟ این خوابیدن ها چقدر تا به حال به کارت آمده اند؟ چقدر مشکلاتت را حل کرده اند؟ با بگذار کمی دیگر بخوابم ها نمی توانی قدم از قدم برداری و پیشرفتی کنی. هر زمان که از دانستی که اکنون باید تلاش را شروع کنی از خواب برخیز. دنیا به تو دلیلی برای خوابیدن میدهد اما تو سعی کن برعکس عمل کنی و این بار تو به دنیا دلیل دهی، دلیلی که می گوید باید حرکتی کرده و تلاش کردن را شروع کنم.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...