متن شب یلدا برای دخترم

شب یلدا خود یک شب خاص و منحصر به فرد در زندگی هر کسی است. حال فکرش را بکن که دختری هم داشته باشی که قرار باشد در این شب خاطراتی خوش با او بسازی. یقینا اگر دارای فرزند دختر باشی و شب یلدا را با او بگذرانی، باید بگویم که تو خوشبخت ترین انسان روی زمین هستی.

در ادامه این مطلب می خواهیم جملات و متن هایی در رابطه با شب یلدا برای دختر را به اشتراک بگذاریم. اگر دختری دارید و دوست دارید که حس تان را درباره این شب به او بگویید، می توانید از این متن ها استفاده کنید.

جملات زیبا و عاشقانه شب یلدا برای دخترم

جملات شب یلدا برای دخترم

دخترک نازم، بیا و در این شب یلدا خاطره هایی زیبا با من بساز. من در این دنیا فقط تو را دارم و فقط وجودم را به وجود تو گره زده ام پس بیا تا در این شب زیبا خاطره هایی زیبا هم برای خودمان بسازیم. اگر تو مرا از این خاطره ساختن ها منع کنی، بدان که به جز تو کسی را ندارم که بخواهم با او طعم شادی را دوباره احساس کنم.

********************

دخترم، به شبی نزدیک می شویم که نه به اندازه تو ولی زیباست، آنقدر زیبا که در آن خاطراتی خوش برایمان رقم میخورد. در این شب قرار است با دورهمی هایمان اهمیت یکدیگر را برای هم یادآور شویم و با این کارمان به هم بگوییم که چقدر برای هم خاص و منحصر به فرد هستیم. حالا هم من اینگونه خواستم قبل از اینکه شب یلدا آغاز شود به تو خاص بودنت را یادآوری کنم و بگویم که تو بهترین اتفاق زندگی پدر و مادرت هستی.

********************

دخترکم، در این شب یلدا به پیش ما بیا تا با تو شادی را کامل کنیم. ما می توانیم بدون تو هم بخندیم، می توانیم بدون تو هم لبخند را به لب بیاوریم اما گویی این لبخندها و خنده ها تا زمانی که تو نباشی بی معنی هستند. فقط با توست که خنده ها و لبخندهای ما هم به خود معنا می گیرند پس بیا و در این شب ما را تنها نگذار تا برای یک شب هم که شده شادی را از ته دل احساس کنیم.

********************

نه تنها شب یلدا بلکه تک تک روز و شب های سال برای من خاص هستند چرا که این روز و شب ها را با دخترم سپری میکنم. حالا قرار است که شب یلدا که طولانی ترین شب سال است سر برسد و من در این شب زمان بیشتری دارم تا عاشقانه هایمان را به پای دخترم بریزم و با او خوش بگذرانم.

متن با عکس شب یلدا برای دخترم

دخترکم، شب یلداست و در این شب برای تو آرزوی خوشبختی میکنم. از خدا می خواهم که در تک تک مراحل زندگی ات درست به مانند این شب که لبخند به لب داری بخندی و خنده را فراموش نکنی، از خدا میخواهم که درست به مانند این شب که طولانیست، عمری طولانی هم به تو بدهد که بتوانی دنیایی که در آن هستی را به صورت کامل تجربه کنی و از آن نهایت لذت را ببری.

********************

دخترم، خنده های من به خنده های تو وابسته است پس اگر میخواهی که شب یلدا را شاد باشم و بخندم، بخند و هرگز خودت را از خنده محروم نکن. این را بدان که راز شاد شدن دل من، راز احساس خوب من در همین خنده های تو پنهان است. شاید این خنده ها از نظر تو ساده باشند اما بدان که برای من بسیار ارزشمندند و حکم زندگی را دارند.

********************

دخترم، با تو که هستم زیباترین روز و شب ها را سپری میکنم. فرقی نمیکند که شب یلدا هست یا شبی دیگر، وقتی که تو هستی گویی من طولانی ترین روزها و شب ها را سپری میکنم و در این حال، حس درونی من هم شاد است و خوشحال. خواستم شب یلدا را به تو تبریک بگویم و بگویم که به اندازه این شب که در سال خاص است، برای من خاصی.

********************

شب یلدا رو هم به خودم و هم به دخترم که زیباترین اتفاق زندگی همدیگه هستیم تبریک می گم. ما اگه توی غم انگیزترین اتفاقات زندگی بوده اما کنار هم باشیم باز هم لبخند به لب خواهیم آورد و باز هم از ته دل شاد خواهیم بود. من و دخترم دلیل شادی های هم هستیم! دختر عزیزم شب یلدایت مبارک، باشد که مانند این شب طولانی تو هم عمری طولانی در پیش داشته باشی تا همیشه مادر/پدر با بودنت شاد باشند و خوشحالی را تجربه کند.

جملات زیبای شب یلدا برای دختر دلبندم

دخترکم، مبادا در شب یلدا غمگین باشی، مبادا در شب یلدا حال دلت خوب نباشد، مبادا که در این شب طولانی تو هم غمی بزرگ در جان و دل داشته باشی. بیا تا در این شب همه چیز را به فراموشی بسپریم و برای لحظاتی هم که شده شادی را تجربه نماییم. شادی حق من و توست و نباید آن را از خودمان محروم کنیم.

********************

دخترکم، در شب یلدا برایت آرزو میکنم که خوشبختی را در تک تک مراحل زندگی ات تجربه کنی و هیچوقت طعم تلخ شکست و غم را نچشی. از خدا میخواهم که آنقدر لبخند به لبانت بنشاند که هیچ غمی در زندگی ات نتواند اندکی حال تو را بد کند و از او میخواهم که آنقدر به تو دلیل برای شادی بدهد که دلیل های غم و ناراحتی ات در میان آنها برای همیشه پنهان باقی بمانند.

********************

دخترکم، شب یلدایت مبارک. میخواهم امشب را خاص ترین شب زندگی ات کنم و میخواهم آنقدر به تو دلیل برای شادی بدهم که هیچوقت این شب را از یاد نبری. تو دختر من هستی و حقت شاد بودن و لبخند زدن است پس تمام تلاشم را خواهم کرد که این شادی را به تو بدهم.

********************

قرار است شب یلدا را در کنار دخترم سپری کنم، چه اتفاقی زیباتر از این؟ من با زیباترین اتفاق زندگی ام میخواهم زیباترین شب سال را سپری کنم پس حتم دارم که به ما خوش خواهد گذشت و حتم دارم که حال هر دوی مان در این شب غیر قابل وصف خواهد بود.

********************

دخترم، با آمدن این شب یلدا خواستم حس درونیم را به تو بگویم. تو برای من خاص ترین موجودی هستی که خدا خلق کرده، تو خاص ترین نعمتی هستی که خدا در زندگی من آفریده. بودنت به من انگیزه زندگی و انگیزه شادی می دهد پس اگر میخواهی زندگی کنم و از ته دل لبخند بزنم برایم بمان که دلیل حال خوب من تویی.

********************

شب یلداست و قرار است با دخترم و خانواده ام این شب زیبا را سپری کنیم. اینگونه شادی هایی بیشتر به خاطر وجود دخترم است. او با بودنش خانواده ما را صمیمی تر از هر وقتش می کند و آنقدر به ما دلیل شادی می دهد که ما هر باره از ته دل خدا را برای داشتنش سپاس بگوییم و بخندیم.

متن شب یلدا برای دختر مهربونم

متن شب یلدا برای دختر تازه متولد شده

دخترکم، به خانواده ما خوش آمدی. تو در طولانی ترین شب سال به دنیا آمدی و این از همین الان خاص بودنت را تضمین می کند. تو در شبی که همه مردم شاد هستند و از ته دل میخندند به دنیا آمدی پس باید هم در بختت شادی و نشاط نهفته بوده باشد. برایت آرزوی بهترین ها را دارم و از خدا میخواهم که همیشه در کنار من بمانی چرا که بودنت حالا دلیل زندگی من هم شده و اگر نباشی من هم دلیلی برای زندگی نخواهم داشت.

********************

دخترکم، قرار است اولین و طولانی ترین شب زندگی ات را پشت سر بگذاری. من هم قرار است اولین شب یلدایی که خاص ترین شب یلدای زندگی ام هم هست را تجربه کنم، من و تو قرار است که این شب را با هم بگذرانیم. چه حس خاص و نابی است وقتی که قرار است یک شب به یادماندنی کنار دختر تازه متولد شده ات داشته باشی.

********************

دخترم، از وقتی که قدم در میان خانواده ما گذاشتی ما را شاد کردی. تو از وقتی که متولد شدی، ما از ته دل شادی را احساس کردیم و حال دلمان خوب بود. حالا قرار است که اولین شب یلدا را با تو سپری کنیم. دل در دلمان نیست که این شب فرا برسد و ما حس با تو بودن را کمی بیشتر در این شب تجربه کنیم. مرسی که هستی و مرسی که با بودنت شادی را به ما هدیه می دهی.

********************

شب یلداست و ما این شب را با دختر تازه متولد شده ام سپری میکنیم. زیباست و دلنشین و تجربه ای تازه است که نمیخواهم آن را با هیچ چیزی عوض کنم. از خدا میخواهم که دخترم برای همیشه در کنارم بماند و این حس زیبا را برای همیشه در دل و قلب من به وجود آورد.

********************

اولین شب یلدایت را به تو تبریک میگویم. دخترم، می دانم که تو قرار است افتخار پدر و مادرت شوی، می دانم که تو قرار است بزرگترین دلیلی شوی که ما سرمان را بالا می گیریم و به خود و خانواده مان از ته دل افتخار میکنیم. در این شب طولانی برایت عمری طولانی از خدا میخواهم که بتوانی آنقدر عزت بیافرینی و به ما و خودت افتخار بدهی که خوشبختی را از ته دل احساس نمایی.

********************

دخترکم، در این شب یلدا که به چهره ات می نگریم، خوشبختی را با تمام وجودم احساس میکنم. گویی با بودن تو این شب برای من طولانی تر از شب همه مردم شده آخر نمی دانی که چقدر با تمام وجودم خوشحال و از ته دلم احساس رضایت از زندگی را دارم. همیشه برایم بمان و همیشه این احساس خوب را به من بده.

********************

دخترکم که تازه متولد شده قرار است اولین یلدای زندگی اش را سپری کند. دوست دارم اولین تجربه های او را در قاب تصویر ضبط کنم تا وقتی که بزرگ شد آلبومی از خاطرات مان را به او نشان دهم و با این کارم به او بفهمانم که چقدر برایم خاص و منحصر به فرد است. حتی الان که شاید هیچ چیزی نمی فهمد و نوزادی بیش نیست، دوست دارم خاطره هایمان را با او ضبط کنم و اولین تجربه هایش را به یادگار بگذارم تا هر وقت که دید بفهمد که چقدر برایم خواستنی است.

متن شب یلدا واسه دختر عزیزم

متن شب یلدا برای دختر فوت شده

دخترم، چرا اینقدر زود مرا تنها گذاشتی و رفتی؟ تو قرار بود همدم من باشی نه همدم خاک و سنگ قبرت. حال شب یلدا فرا رسیده و به من بگو که قرار است چطور بدون تو این شب را پشت سر بگذارم؟ این شب طولانی برای من تلخ ترین شب زندگی ام هم خواهد بود چرا که دائما در آن دفتر خاطرات تو را در ذهنم ورق میزنم و اشک میریزم.

********************

به من می گویند شب یلداست، حداقل کمی شادی کنی و کمی احساس خوب را به خودت تزریق کن. دخترت که بر نمی گردد، حداقل خودت را از نعمت زندگی محروم نکن. شاید آنها نمیدانند که روح من هم با دخترم مرد حالا چطور خوشحال باشم؟ چطور بخندم؟ روح من با دخترم زیر خروارها خاک مدفون شده، مگر می شود روحی که مرده را به خنده و حال خوب وا داشت؟

********************

دخترکم، بخواب و آرامش را از آن خودت کن! از وقتی که رفتی آرامش از من سلب شد، من دیگر آرام و قرار ندارم پس حداقل تو با خواب ابدیت آرامش داشته باش و آرام بگیر. حالا شب یلدا نزدیک است و می دانم که قرار است در این شب با تمام وجودم درد را احساس کنم و زجر بکشم. اما من به همین زجر کشیدن ها کفایت میکنم و با آنها زندگی را میگذرانم تا بالاخره زندگی من هم تمام شود و من به پیش تو بیایم.

********************

دخترکم، چطور دلت آمد که ما را تنها بگذاری؟ حالا شب یلدا است و ما چگونه بدون تو این شب را سپری کنیم؟ مگر وقتی که می رفتی با خودت فکر نمیکردی که قرار است مادر و پدرت با غم نبودنت ذره ذره جان دهند و زجر بکشند؟ حالا شبی طولانی در پیش رو داریم و بدان که هر دوی ما قرار است بدترین زجر و درد را تحمل کنیم و آن هم زجر و درد نبودن توست.

********************

دخترم، بیا و آرزوی مرا در این شب طولانی یعنی شب یلدا برآورده کن. به خوابم بیا و بیا دوباره دل مرا شاد کن. تو چطور دلت آمد که ما را تنها بگذاری و بروی؟ چطور دلت آمد وقتی که پدر و مادرت در این دنیا هستند به دنیایی دیگر بروی؟ حالا که این کار را کردی حداقل بیا و دل مرا شاد کن، به خوابم بیا، این زیباترین هدیه ایست که می توانی در این شب به من بدهی.

********************

مرگ دخترم، ارمغان دنیا در شب یلدا برای من بود. چطور می توانم این شب را زیبا بدانم؟ چطور می توانم این شب را خاص بدانم وقتی که دخترم را از من گرفت؟ آری این شب طولانیست چرا که در آن لحظه ای که من دخترم را از دست دادم، طولانی ترین شب سال را با تمام وجود درک و احساس کردم.

متن شب یلدا برای دختر نازنینم

در ادامه ببینید :

متن زیبا برای کپشن شب یلدا

متن های احساسی و زیبا درباره شب یلدا (3)

عکس نوشته تبریک شب یلدا به اسم دلخواه شما !

متن آرزوهای خوب برای دخترم

متن درباره بزرگ شدن دخترم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...