جملات زیبا برای به دست آوردن دل دختر

شاید خیلی از مردها به این مسئله توجهی نداشته باشن اما حرف ها و جملاتشون تاثیر خیلی زیادی رو دختری که به اون علاقه دارن میذاره. اونها میتونن با حرف عشق و علاقه اون دختر رو به خودشون بیشتر از قبل کنن و کاری کنن که اون دختر با تمام وجود حس عشق رو احساس کنه.

اگه میخواین دل دختری رو به دست بیارید و یا اگه با همسرتون به مشکل برخوردید و میخواین ازش با یک متن قشنگ و متفاوت عذرخواهی کنید، این متنها به کمک تون میان. با این متن ها میتونید دل دختر مورد علاقه تون رو به دست بیارید. همراه ما باشید.

متن برای به دست آوردن دل دختر

وقتی که برای اولین بار تو را دیدم، در چشمانت غرق شدم. چشمان تو آنقدر زیباست که می توانم ساعت ها به آنها خیره شوم و پلک نزنم. نمی دانم چه در چشمانت داری و نمی دانم چه چیز آنها را برای من جذاب کرده اما همینکه مرا مجذوب خویش میکند، همیشه مرا غرق در خویش میسازد و همینکه حتی به من انرژی میدهد کافیست تا بخواهم ساعت ها به تو و چشمانت خیره شوم.

********************

وقتی که تو را دیدم، برای اولین بار معنای حقیقی زیبایی را درک کردم. تو به معنای کامل زیبایی و مرا مجذوب زیبایی خود کردی. می دانم که در این زیبایی، زیبایی درون هم نهفته است و در دل و قلب تو عشق و احساس موج میزند. شاید برای همین است که زیبایی ات مرا به خود جذب کرد، چرا که قبل از آن زیبایی درونی ات مرا صدا میزد.

********************

نمی دانم چه در وجودت داری اما بدان هر چه که هست باعث میشود تا من از خود مردی کامل بسازم، مردی که عشقش با ارزش است، مردی که محبتش حقیقیست و مردی که مهربانی اش از قلبش می آید. تو با همان نیروی خاص درونی ات کاری کردی که من کامل متحول شوم، من کامل تغییر کنم و اینی که اکنون میبینی شوم.

********************

مهربانی و پاکی و زلالی قلب تو باعث میشه که حس کنم وقتی بهت نزدیک میشم تموم اون پاکی ها و زلالی ها آلوده میشن. نمیدونم یا من خیلی گناهکارم یا تو خیلی فرشته ای اما هر چی که هست، هر چی که در درونت داری منو به خودش جذب کرده، منو عاشق خودش کرده و حالا میخوام منو در زلالی قلبت، در پاکی دلت غرق کنی.

********************

به نظر من تو خاص ترین انسانی هستی که خدا آفریده چون وقتی به تو نگاه میکنم میتونم عشق حقیقی رو پیدا کنم. آدمای امروزی عشق رو فراموش کردن، دیگه عشق برای اونها معنایی نداره و به سمتش نمیرن اما وقتی که من تو رو میبینم، عشق رو درونت احساس میکنم و حس میکنم همین عشق هست که تو رو خاص تر از همه آدما میکنه.

********************

خاص بودن تو رو چشمات مشخص میکنه. تو اونقدر در اون چشمای زیبات مهربونی داری که وقتی کسی کنارته و بهشون نگاه میکنه، لازم نیست حرفی بزنی تا باون شخص ارتباط برقرار کنی، چشمای تو با اون فرد حرف میزنن و اونو غرق در مهربونیشون میکنن. تو هیچ کاری نکن، هیچ حرفی نزن و هیچ اقدامی نکن فقط به من نگاه کن همین نگاه کردنت باعث میشه تا آرامش خاصی رو احساس کنم، آرامشی که از مهربونی چشمای تو نشات میگیره.

********************

از نظر من تو نه تنها در زیبایی چهره بلکه در زیبایی درون هم از همه دخترهای جهان سبقت میگیری. قلب مهربون تو میتونه تموم آدمای دنیا رو درونش جا بده و میدونم که اونقدر مهربونی که به همه عشق می ورزی و عشق رو از خودت ساطع میکنی. خواستم بگم میون همین آدما، یکی هست که بیشتر از همه محتاج عشق توئه، یکی هست که دلش بیشتر از همه برای عشق ورزیدن تو میلرزه و ثانیه شماری میکنه تا تو با اون حرف بزنی و از عشقت اونو بهره مند کنی. اون آدم منم، عشق تو کاری کرده که بهت محتاج بشم.

********************

اینی که میخوام بهت بگم نه غرورم رو پایین میاره و نه عزتم رو خدشه دار میکنه، من محتاج عشق تو هستم. مگه میشه آدم منبعی از خوبی و مهربونی رو پیدا کنه، هر روز از خوبی و مهربونی اون بهره مند بشه و بعد محتاجش نشه؟ تو با خوبی ها و مهربونی هات کاری کردی که بهت محتاج بشم و حالا چیزی فراتر از همه اینها از تو میخوام، چیزی به نام عشق که مقدس ترین احساسیه که میتونی از خودت بروز بدی.

********************

تو مثل یه پرنده ای که اومدی توی آسمون زندگی من پرواز کردی و این آسمون رو به خودت وابسته کردی. حالا اگه یه روز آسمون دل من پرنده اش رو نبینه، غمگینه، حال و هواش بارونیه و گرفته هست. همیشه توی آسمان دلم پرواز کن، پرواز کردن تو حال دل من رو خوب میکنه، هواش رو پر از عشق میکنه و تو میتونی در اون نسیم عشقش رو احساس کنی.

********************

چه حس خوبیه وقتی که کنارتم، چه حس خوبیه وقتی که دارمت. میشه یه خواهشی ازت کنم؟ هیچ وقت منو تنها نذار، هیچوقت از من جدا نشو، تو بزرگترین دلیل حال خوب منی. وقتی که بذاری و بری این حال خوب هم ازم گرفته میشه و به جاش بهم یه دلتنگی بزرگ داده میشه.

********************

میدونم که تو همون دختری هستی که غمها و ناراحتی هاش رو پشت لبخندش قایم میکنه اما خواستم بدونی که من هم همون مردی هستم که تموم اون غم ها رو میبینه، حاضره تمام اونها رو به جون بخره و حاضره تا پای جون کنارت باشه تا بالاخره بهت یه لبخند حقیقی، یه لبخندی که از ته دل به روی لب هات میاد رو هدیه بده.

********************

خدا خواست من خوشبختی رو احساس کنم برای همین کسی به نام تو رو وارد زندگیم کرد. با تو بودن زندگی منو پر از حال خوب میکنه، پر از انرژی مثبت میکنه، پر از اتفاقای قشنگ میکنه. میشه تو زندگیم بمونی؟ میشه بمونی و برام کلی با بودنت حال خوب تجویز کنی؟ با تو که باشم به هیچ دکتری نیاز ندارم چون تو بهم بزرگترین و بهترین داروی دنیا یعنی عشق رو میدی.

********************

اگه ناراحت باشم، اگه افسرده باشم، اگه دلم پر از غم باشه، کافیه یه بار لبخندهای تو رو ببینم و به عکسات خیره شم تا تموم اونها از دلم پر بکشه و بره. میگن تصاویر صدا ندارن اما شاید همینایی که اینو گفتن عکسای تو رو ندیدن؛ وقتی که عکست رو ببین قطعا نظرشون عوض میشه. تو با عکسات با من حرف میزنی، با من صحبت میکنی و از عشق دم میزنی و چقدر عالی با همین عکس ها منو عاشق خودت کردی.

********************

عشق زیباترین حس دنیاست و نباید اونو به پای هر کسی ریخت اما تو هر کسی نیستی و حاضرم به پای تو تمام عشق و احساسم رو بریزم. این کار رو هم برای تو نمیکنم بلکه برای خودم میکنم چون وقتی به تو عشق می ورزم و عاشقی رو با تو تجربه میکنم انگار کلی حال دلم خوب میشه و انگار بهشت رو توی همین دنیا تجربه میکنم.

********************

تو لیاقت یه عشق پاک رو داری، تو لیاقت یه احساس پاک رو داری، نمیدونم من میتونیم بهت این عشق و احساس رو هدیه بدم یا نه اما میدونم که تو میتونی اونو به من بدی. ازت میخوام تا همونطور که درونت یه عشق و احساس پاک هست، درون منم پر از عشق و احساس پاک کنی. من فراموشکار نیستم، با عشقی که به من میبخشی، من تمام جونم رو به پای تو میذارم.

********************

میدونی چی تو رو خاص میکنه؟ اینکه میتونستی هر کسی رو انتخاب کنی، دستت توی انتخاب کردن باز بود و مانعی نداشتی اما میون این همه آدم منو انتخاب کردی. همینه که تو رو برام خاص میکنه و همینه که یه احساس وظیفه میکنم در برابر انتخاب تو و با خود میگم باید تمام تلاشم رو بکنم تا تو رو از عشقی که لایق اونی بهره مند کنم.

********************

میدونستی که تو دلیل نفس کشیدن های یه آدم روی این کره خاکی هستی؟ اگه نمیدونستی بدون که یه نفر هست که فقط به این امید نفس میکشه که یه روز تو رو داشته باشه، یه روز کنارش باشی و یه روز با تمام وجود کنار تو عشق رو احساس کنه. نمیدونم تو هم به اون چنین احساسی داری یا نه اما خواستم بدونی که اون احساسش نسبت به تو واقعیه. اون یه نفر منم.

********************

خاص یعنی تو، منحصر به فرد یعنی تو، جذاب یعنی تو، زیبا یعنی تو. نمیدونم، هر چی لقب و صفت زیباست رو درون تو میبینم! شاید برای همینه که جذبت شدم و شاید برای همینه که عاشقت شدم. آهای دختر خانوم خواستم بدونی که توی این دنیا برای یه آدم منحصر به فردترین و خاص ترین انسانی، اون آدم منم.

********************

وقتی که قراره لمست کنم، انگار که میلرزم. نه برای اینکه ازت خجالت بکشم اما انگار یه ترس به سراغم میاد، یه ترس که میگه آیا تو لیاقت عشق پاک این دختر رو داری؟ آیا تو میتونی قلبش رو پر از احساس عشق کنی؟ وقتی که قراره لمست کنم، تموم اینها به یادم میاد و تمام وجودم به لرزه در میاد. با عشقت به من این اطمینان رو بده که اینطور نیست و من وظیفه ام رو به خوبی در قبالت انجام میدم.

********************

تو حالا دیگه از عشق عبوری کردی و برای من تبدیل به چیزی به اسم وظیفه شدی. حالا من خودم انتخاب نمیکنم که عاشقت باشم انگار وظیفه ام شده که عاشقی دلباخته برای تو باشم.

********************

تمام روزها و ماه ها و سال ها رو هم بذارن فکر میکنم برای کنار تو بودن کمه. تو اونقدر خوبی و اونقدر درونت سرشار از عشقه که حس میکنم تا ابدیت، تا بی نهایت باید کنارت بود تا معنای واقعی حس خوب و حس عشق رو درک کرد.

********************

با من از خوبی هات بگو؟ چطور اینقدر خوبی که منه دل سنگ رو جذب و سنگ دلم رو آب کردی؟ چطور اینقدر منو غرق در مهربونی هات کردی که تموم اون غروری که روزی همه ازش حرف میزدن از بین رفت و الان برای دیدن یه ذره از مهربونی کلا دیگه نادیده گرفته میشه؟

********************

آدمی که به تو دست پیدا کنه ثروتمندترین آدم روی زمین میشه. مگه میشه تو رو داشت و هنوز هم فقیر بود؟ تو اونقدر از احساسات و عشق پری که به زندگی هر کسی که قدم بذاری زندگیش رو سرشار از عشق و محبت میکنی و چه چیزی با ارزش تر از این؟ چه چیزی زیباتر از این؟ چه ثروتی گرانبهاتر از این؟

********************

وقتی که برای اولین بار دیدمت متوجه اون حرفی که عاشقا به هم میزنن شدم. عاشقا به هم میگن که ما یه روحیم توی دوتا بدن. اوایل این رو باور نمیکردم چون عشق رو احساس نمیکردم اما از وقتی که تو رو دیدم انگار حرف اونها به واقعیت پیوست و من روح خودم رو درون تو دیدم. من خودم رو درون تو میبینم و حق بده که این چنین عاشقت بشم.

********************

بهت یه پیشنهادی میدم روش فکر کن. چشمای تو بزرگترین مسکن دنیاست پس به هر کی که دردی داره، به هر کی گرفتاری ای داره و به هر کی که مشکلی داره نگاه کن تا اون برای همیشه درد، گرفتاری یا مشکلش رو به فراموشی بسپره. تو وقتی به آدما نگاه میکنی، درون اونها آرامشی عمیق به وجود میاری، آرامشی که اونها رو از تمام حال بدشون رها میکنه. تو اونقدر به من نگاه کردی که من از هر چه حال بود رها شدم و حالا که درونم عاری از هر حس بده، حس خوب و حس عاشقی درونم رو پر کرده و این حس فقط مخصوص توئه.

********************

دوست دارم برای یک بار هم که شده به آغوش بکشمت و با تمام وجودم حست کنم. تو منبع غنی از آرامشی و مطمئنم وقتی تو رو در آغوش گرفتم درونم پر از حس خوب و پر از حس آرامش میشه.

********************

تو خیلی خاصی، خیلی منحصر به فردی و هم خاص بودن و منحصر به فرد بودنته که منو چنین جذب تو کرده. نمیدونم چه ویژگی ای داری، نمیدونم چی تو رو برای من خاص میکنه اما بدون که تا قبل تو من هیچوقت چنین احساس نداشتم، هیچوقت کسی رو اونقدر خاص نمیدونستم و هیچوقت به کسی اونقدر توی زندگیم بها نمیدادم. وقتی که تو اومدی، تموم تعریف من از دنیا عوض شد و من برای اولین بار تونستم انسانی خاص رو ببینم، انسانی که برای من کامل ترین روی زمینه.

********************

خواستم بدونی اینکه آدما رو عاشق خودت کنی، تاوانی شیرین داره و تاوانشم اینه که اونا هم عاشقت میشن و تو موظفی که از عشقت اونا رو بی بهره نذاری. منی که عاشقت شم، الان محتاج عشق تو هستم. عشقت رو از من دریغ نکن چون الان دیگه عشقت مثل اکسیژن نیازمه و اگه نباشه من نمیتونم زنده بمونم. تو در برابر زنده بودن من موظفی.


مطالب پیشنهادی :

جملاتی که دل زنان را آب میکند

جملات زیبا برای قربون صدقه رفتن

متن های زیبا درباره رسیدن به عشق (2)

گلچین جملات بزرگان در مورد دختر و زن

جملات عاشقانه برای عشقم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...