نمونه متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

یک آرایشگاه مردونه، جدای از محیط بهداشتی باید دارای آرایشگری حرفه ای، مواد و محصولاتی مناسب و لوازم اصلاح با کیفیت باشه. آرایشگاهی که چنین ویژگی هایی داره یک آرایشگاه مناسبه. اما مسئله اینه که امروزه همه آرایشگاه ها این نکته ها رو رعایت میکنن و خیال مشتری رو از این بابت راحت میسازن. در اینجا آرایشگرها برای به دست آوردن مشتری باید به فکر راهی دیگه یعنی تبلیغات باشن.

امروزه آرایشگاه های مردونه هم مثل آرایشگاه های زنونه متدها و روش های خاصی برای ارائه خدمات داره. الان دیگه مثل گذشته نیست که آقایون یه مدل ساده بزنن و اسمش رو آرایش مو بذارن. امروزه مدل های مختلفی به وجود اومده که همه اونها ظرافت خاصی رو میطلبه. 

به همین خاطر کار رو در مشتری پیدا کردن سخت میکنه و صاحبین این آرایشگاه ها باید به فکر تبلیغاتی سودمند و پرفایده باشند. با ما توی این مطلب همراه باشید تا در مورد تبلیغات برای آرایشگاه های مردانه بیشتر صحبت کنیم و در انتها هم چند تا متن تبلیغاتی معرفی کنیم.

تبلیغات برای آرایشگاه مردانه

همونطور که گفتیم از اونجا که در دوره و زمونه الان آقایون خاص پسند شدن و هر مدل مویی رو نمیپسندن، این کار رو برای آرایشگاه سخت میکنه و اونا باید علاوه بر اینکه به دنبال یادگیری متدهای جدید میرن، تبلیغات درستی هم بکنن تا خدماتشون رو به گوش مشتری هاشون برسونن و مشتری ها برای دریافت خدمات نزد اونها بیان.

علاوه بر این دلیل زیادی میشه پیدا کرد که آرایشگاه های مردونه باید به تبلیغات روی بیارن که در ادامه در مورد تعدادی از مهمترین دلایل صحبت خواهیم کرد.

یک دلیلی که آرایشگرها رو مجاب میکنه تا به دنبال تبلیغات برن، تعداد زیاد آرایشگرانی هست که مرکز مخصوص به خودشون رو زدن. متاسفانه برای این آرایشگر ها و خوشبختانه برای ما مردم این هست که اغلب آرایشگاه ها توسط آرایشگرهایی مجرب اداره میشه و اونا تمام دوره های تخصصی آرایشگری رو گذروندن. در اینجا اگه یک آرایشگر بخواد مشتری بیشتری رو بین این بازار پر رقیب از آن خودش کنه، ملزم به این میشه تا به تبلیغات روی بیاره چون فقط حرفه ای بودن نمیتونه منجر به داشتن مشتری بشه.

دلیل دیگه ای که تبلیغات رو برای آرایشگرهای مردونه مهم میکنه، معرفی کارهاشونه. همونطور که در قبل هم گفتیم، هر روز سبک ها و مدل های جدید مو برای آقایان به وجود میاد که این نیازمند اطلاع رسانی به مشتریانه. آرایشگر ها میتونن در این تبلیغات به ارائه خدمات به روز و پیشرفته خودشون اشاره کنن و مشتری ها رو ترغیب کنن تا برای دریافت خدمات به آرایشگاه شون مراجعه کنن.
این یعنی اگه تبلیغاتی در کار نباشه و شما جدیدترین متدها رو هم استفاده کنید، کمتر کسی در این مورد اطلاعی به دست میاره.

دلیل سوم و از همه مهمتر هم این هست که آرایشگرها با این کار میتونن اعتبار کارشون رو به رخ مشتریها بکشن. قاعدتاً کسی که برای کارش تبلیغاتی میکنه یعنی برای اون کار ارزش قائله و معمولا وقت و زمانش رو تماماً برای اون صرف میکنه. این یعنی مشتری با خیال راحت تری میتونه به آرایشگر اعتماد کنه و موهای نازنینش رو به دست اون بسپره.

خب تا به اینجا دلایل مهمی رو ذکر کردیم که آرایشگرهای مردونه رو ملزم به انجام تبلیغات میکنه تا به واسطه اون مشتری هاشون رو حفظ و مشتری های جدیدی هم به دست بیارن.

شیوه تبلیغات آرایشگاههای مردونه

تبلیغات در آرایشگاه های مردونه هم سبک و متد خاص خودش رو داره که در ادامه قصد داریم در مورد این متدها صحبت کنیم تا اگه یک آرایشگر هستید تبلیغات تون رو با دقت بیشتری انجام بدید.

تبلیغات در فضای مجازی به جای تبلیغات قدیمی

از اونجا که هنر آرایشگرها روی سر این و اون یه صورت واضح مشخص میشه، بهتره که نمونه کارهایی رو از خودشون نشون بدن که این در شیوه های تبلیغاتی قدیمی تا حدودی امکان پذیر نیست.

فضای مجازی بهتون این امکان رو میده تا همزمان چندین عکس مختلف در اختیار کاربرها قرار بدید همچنین حتی اگه خواستید میتونید فیلم بذارید و اینجوری خیال اونها رو هم راحت تر کنید. به صورت کلی وقتی کسی کار شما رو به چشم میبینه و خودتون رو هم توی اون عکس میبینه اعتماد بیشتری میکنه و مصمم تر میشه تا برای دریافت خدمات پیش شما بیاد.

استفاده از کلمات و جملات درست و پر هیجان

از اونجا که کارتون آرایشگریه پس باید به دنبال لغات و الفاظی هجان انگیز در اون بگردید تا در متن تون استفاده کنید و اینجوری مشتری تون رو سر ذوق بیارید. به عنوان مثال یکی از خدماتی که امروزه هم بین خانم ها و هم بین آقایون رواج پیدا کرده کراتین کردن مو هست، شما برای این نوع تبلیغات میتونید از الفاظی مثل صاف و ابریشمی استفاده کنید تا اوج هیجان مخاطب رو برانگیخته کنید.

حالا بسته به کاری که قصد تبلیغش رو دارید خوب بگردید و ببینید مخاطب دوست داره از شما چه چیزی رو بشنوه و همون رو به زبون بیارید. اینجوری نه تنها ترغیب میشه بلکه لحظه شماری هم میکنه تا زودتر زمانش سر برسه و پیش شما برای دریافت خدمات بیاد.

عکس از فضای آرایشگاه

کاری که نمیشه گفت اشتباهه ولی بعضی از آرایشگرها انجام میدن اینه که برای تبلیغات شون از آرایشگاه های داخل اینترنت عکس میذارن و آرایشگاه خودشون رو فراموش میکنن. بذارید مشتری از همون اول محیطی که قراره در اونجا موهاش کوتاه بشه رو ببینه. قاعدتاً اگه دکوراسیون و چیدمان مناسبی داشته باشید، حتی همین مسئله هم میتونه یکی از عوامل ترغیب کننده باشه تا مشتری رو به سمت شما بکشونه.

یه چیدمان اساسی و درست حسابی داشته باشید و بعد از اون با تهیه عکس ها و حتی فیلم های حرفه ای به مشتری بفهمونید که قراره در چنین محیط دنج و خوبی موهاش آرایش بشه و نیازی نیست که با شرایط بیماری ها و ویروس های خطرناک، نگران محیط کاریتون باشه.

معرفی محصولات و لوازم مورد استفاده

لوازم و محصولاتی که برای موهای مشتری هاتون استفاده میکنید خیلی مهمه و باید حتما ازشون صحبت کنید. خیلی ها حتی به میزان هنر آرایشگر هم دقت نمی کنن و تنها چیزی که براشون اهمیت داره اینه که از محصولات و لوازم خوب و با کیفیت برای موهاش استفاده بشه.

وقتی در مورد اونها صحبت کنید و به مشتری هاتون اطمینان خاطر بدید، اونا هم ترغیب میشن و برای خدمات شما رو انتخاب میکنن. حتی اگه رقیبی برای محصولات و لوازم تون ندارید و به راحتی میتونید اسم اونها رو با دیگران در میون بذارید، مشخصاتشون رو در متن توضیحات و تبلیغات قرار بدید تا مشتری ها با جستجوی نام اونها در اینترنت اعتمادشون بیشتر جلب بشه.

ارائه نکات آرایشی و بهداشتی

چیزی که خیلی از آرایشگرها اونو فراموش کردن اینه که میشه با ارائه نکات آرایشی و بهداشتی تبلیغات بهتری انجام داد. خیلی ها دوست دارن با متن های تبلیغاتی ساده و قدیمی مشتری های زیادی داشته باشن که دست این نوع از تبلیغات برای مشتری ها رو شده و به سادگی به اونها اعتماد نمیکنن.

انواع نکات آرایشی و بهداشتی برای آقایان که اتفاقا خیلی کم به اونها پرداخته میشه رو در قابل متن تبلیغاتی به مشتری هاتون ارائه بدید. شیوه مراقبت از مو، شیوه شستشوی مو، شیوه نگهداری و شیوه آرایش در منزل همه نکاتی هستن که مشتری ها دوست دارن در موردشون بدونن. شما از همین شیوه میتونید یک تبلیغ درست و حسابی کنید و مشتری های خوبی هم به دست بیارید.

ارائه ضمانت به مشتری

در متنی که قراره برای مشتری هاتون بنویسید به اونها ضمانت بدید. قطعا اگه خودتون از کارتون اطمینان داشته باشید، در محیط مناسبی موهای مشتری رو کوتاه کنید و از وسایل و محصولات مناسب برای موهای اون استفاده کنید جای نگرانی نداره و میتونید این ضمانت رو به مشتری ارائه نمایید.

وقتی مشتری ببینه کاری ضمانت داره خیالش جمع میشه. ما آدما دوست داریم برای اشتباهات و اتفاقات بد دنبال مقصر بگردیم. اگه اطمینان کافی به خودتون و کارتون دارید در رابطه با مشتری هاتون تقصیر رو به گردن بگیرید و به اونها ضمانی بدید که موهاشون همونطور که میخوان آرایش و پیرایش خواهد شد. اینجوری اونها برای اتفاقات بد فرضی که در ذهنشون تصور میکنن مقصر پیدا میکنن و خیالشون راحت تر میشه.

خب تا به همین جا توضیحات رو خاتمه میدیم و به سراغ نمونه متن های تبلیغاتی میریم که میتونید از اونها در تبلیغات تون استفاده کنید. همراه ما باشید.

نمونه متن تبلیغاتی آرایشگرهای مردانه

زیبایی را با ما تجربه کنید. هر آنچه با عنوان زیبایی می شناسید را به شما هدیه خواهیم داد. آرایشگاه ......

***************************

با خدمات آرایشگاه .....، جذابیت و جذبه خود را دو چندان کنید.

***************************

جذابیت و زیبایی حق شماست، آن را از خود دریغ کنید. با خدمات آرایشگاه مردانه ..... زیبایی را به خود هدیه دهید.

***************************

مردان هم حق دارند زیبا باشند و زیبا دیده شوند. با خدمات آرایشگاه ..... جذابیت و جذبه از آن شما خواهد شد.

***************************

انواع خدمات اصلاح و پیرایش مردانه به صورت حرفه ای توسط آقای ..... در آرایشگاه ..... صورت می پذیرد.

***************************

شلخته ای؟ موهات به هم ریختس؟ نمیدونی چکار کنی؟ چرا یه سر به آرایشگاه ..... نمیزنی؟ اونجا انواع خدمات پیرایش و اصلاح مو در مردان صورت میگیره و میتونی آراستگی و زیبایی رو تجربه کنی. همین الان با شماره ..... تماس بگیر و وقت رزرو کن. زیبایی حق توئه، خودت رو ازش دریغ نکن.

***************************

موهایی زیبا جذابیت آقایان را دو چندان میکند. آرایشگاه مردانه ..... با ارائه جدیدترین و بهترین متدهای آرایش و پیرایش مو در خدمت تمامی آقایان. فقط کافیست یکبار خدمات ما را استفاده کنید تا مشتری دائم ما شوید.

***************************

اصولاً هر آرایشگاهی رو نمیشه به عنوان آرایشگاهی معتبر شناخت. موهای مردها با اینکه کوتاهه اما ظرافت خاص خودش رو میطلبه. آرایشگاه .....، با خدمات .....، برای موهای شما با ظرافت تمام وقت میذاره و بهتون همون سبک و مدلی که توی ذهن تصورش می کردید رو هدیه میده. بهتون پیشنهاد میکنیم حتما یک بار هم که شده از خدمات آرایشگاه ..... استفاده کنید.


✅ از دست ندهید : متن سنگین ارایشگری مردانه + متن بیو ارایشگری


ما در آرایشگاه ..... آماده ایم تا جذابیت و زیبایی را به شما هدیه دهیم، آیا برای دریافت هدیه تان آماده اید؟ اگر پاسخ تان مثبت است همین الان با شماره ..... تماس گرفته و وقت رزرو کنید.

***************************

آرایشگاه مردانه .....، پاسخگوی تمام مشتریان محترم خود در ایام کرونا با رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی خواهد بود. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و برای رزرو وقت اقدام کنید.

***************************

سابقه کاری و نمونه کارهای ما به شما این ضمانت را می دهد که می توانید خدمات کوتاهی مو و آرایش موی خود را به ما بسپرید. دیگر نگران این موضوع نباشید و این وظیفه را به گردن ما محول نمایید. اطمینان خواهیم داد که به بهترین شیوه شما را به مدل موهای دلخواه تان خواهیم رساند. آرایشگاه ......

***************************

آرایشگاه ..... با ارائه خدمات به روز و متفاوت خود، در بین آرایشگاه های مردانه حرفی برای گفتن داشته و مبنی بر خدمات ..... حتی می توان گفت در ارائه خدمات برای آقان پیشه گرفته. شما میتوانید با یک بار استفاده از خدمات ما این موضوع را درک کنید.

***************************

انتخاب محصول مناسب برای کوتاهی یا آرایش مو، انتخاب لوازم و ... در آرایشگاه ما تماماً به عهده مشتری خواهد بود. در این مکان دستی باز در انتخاب خواهید داشت و ما وظیفه رساندن شما به خواسته تان را بر عهده میگیریم. منتظرتان هستیم.

***************************

آرایشگاه مردانه .....، با بهترین متدها، زیبایی و جذبه ای دو چندان را ارزانی آقایان خواهد داشت. آقایان هم باید به زیبایی اهمیت دهند، آرایشگاه ..... این زمینه را برای آنها مهیا خواهد ساخت. با ما تماس بگیرید.

***************************

توی این روزای بیماری و مریضی، دوست داری جایی بری موهاتو کوتاه یا آرایش کنی که هم بهداشتیه و هم خیلی به نظافت اهمیت میدن. جدای از اینا حتما میخوای که آرایشگرت هم حرفه ای باشه. بذار یه چیز دیگه رو هم اضافه کنم، حتما دوست داری با لوازم درست و حسابی هم موهات کوتاه یا آرایش بشه درسته؟ همه اینها رو میتونی در آرایشگاه ..... تجربه کنی.

***************************

منتظر شما در آرایشگاه ..... هستیم. آرایشگاه ..... بهشت زیبایی و جذابیت مردان، با ارائه تکنیک ها و مدل های جدید مو، از موی شما هر آنچه را در ذهن می پرورانید خواهد ساخت.

***************************

به واسطه متدها و سبک هایی که در آرایشگاه مردانه ..... انجام می شوند، از مد عقب نمانده و موهایتان را طبق مد روز کوتاه کنید. آرایشگران آرایشگاه ما به تمامی متدهای روز و جدید مسلط بوده و موهای شما را به بهترین شیوه آرایش خواهند نمود.

***************************

شاید نام آرایش برای آقایان کمی دور از ذهن باشد اما ما در آرایشگاه ..... موهای شما را به بهترین شیوه نه اینکه اصلاح بلکه آرایش میکنیم. فقط کافیست یک بار از خدمات ما استفاده کنید تا مشتری دائم ما شوید.

***************************

با خدمات آرایشگاه .....، هر آنچه از زیبایی می شناسید را به دست خواهید آورد. آرایشگران ماهر و حرفه ای ما آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.


سایر مطالب پیشنهادی :

نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه

نمونه متن تراکت تبلیغاتی آتلیه عکاسی

متن های تاثیرگذار برای تبلیغ انواع کانال های تلگرام

متن تراکت تبلیغاتی پوشاک بچه گانه


2 نظر

  1. مسعودمسعودsays:

    بسیار عالی و مفید بود سپاس خسته نباشین 🌹🌹🌹

  2. مرسیمرسیsays:

    رنبکفکبحر رنرگبکفب