نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه

معمولا برای اینکه یک آرایشگاه بتواند مشتریان زیادی به خود اختصاص بدهد و بتواند در بازار سهم زیادی را از آن خود کند لازم است تا تبلیغاتی را انجام دهد، این تبلیغات می تواند به روش های متفاوت و بسیار مختلفی صورت گیرد که می توان از آنها تبلیغات تراکت، بیلبورد، مجله های زیبایی، تبلیغات در سایت، رپورتاژ خبری، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و همچنین تبلیغات تلویزیونی نام برد.

برای تبلیغاتی که نیازمند به متن و صفحه های متنی هستند نکاتی لازم است که رعایت شوند و به خوبی بتوانند با مشتری ارتباط برقرار کنند.

برای تبلیغاتی که در تراکت ها و همچنین بیلبورد هایی که چند کلمه ای هستند انجام می شود، باید یک نکته ی بسیار مهم را که در همه ی موارد تبلیغات موثر است را بسیار مورد توجه قرار داد، این نکته ی بسیار مهم این است که باید از کلمات بسیار خاص و همچنین جذاب استفاده کرد که بتوانند علاوه بر اینکه با مشتری ارتباط برقرار می کنند احساس نیاز به این مورد را نیز در آن ها به وجود بیاورند.

این مقوله به این شکل می باشد که وقتی ما صحبت از یک آرایشگاه زنانه می کنیم باید متنی جذاب را درباره ی آن آرایشگاه بیان کنیم که علاوه بر اینکه تمامی امکانات آن را در یک جمله می گوییم، آن ها را نیز به این فکر واداریم که نیاز به یک آرایشگاه زنانه دارند.

نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در آگهی های تبلیغاتی

این موضوع که در همان اول بحث نیز به آن اشاره کردیم به این صورت است که در ابتدا باید عنوانی جذاب و یک نصف جمله را با تیتری بزرگ در اول بنویسیم که خواننده را مجذوب خودش کند و او را وادار به خواندن ادامه ی متن نماید.

بعد از اینکه این کار را انجام دادیم باید در ادامه ی متن احساس نیاز را ایجاد کنیم، ما در زیر مثال هایی را برای شما آورده ایم.

به موهایتان طراوت و شادابی سابق را بازگردانید.

اگر شما هم دچار ریزش مو شده اید؟ اگر موهایتان سفید شده اند و دوست دارید تحولی عظیم در زیبایی موهای تان به وجود بیاورید به ما اعتماد کنید و از خدمات ارائه شده در ارایشگاه ما استفاده کنید.

جهت رزرو نوبت به کانال تلگرام و واتساب و همچنین پیچ رسمی ما در انیستاگرام مراجعه کنید.

" " " " "

آرایشگاه زنانه فوق تخصصی ….. با کادری مجرب و حرفه ای که دوره های فشرده ارایشگری را در بالاترین سطح گذرانده اند  در خدمت شما عزیزان می باشند. هدف ما جلب رضایت شما است.  

جوان بودن و خاص بودن را با ما تجربه کنید.

آدرس آرایشگاه…..

آدرس سایت……

آدرس ایمیل……

شماره تماس……..

" " " " "

به ارایشگاه ما بیایید تا زیبایی را در بهتربن و مطلوب ترین سطح تجربه کنید. خدمات ارائه شده در ارایشگاه ما شامل موارد ذیل می باشند.

اکستنشن موی ۱۰۰ درصد طبیعی با استفاده از روش های   کراتین، رینگ.

 دوخت و بافت با تقسیم بندی صحیح و بی نقص بدون آسیب به مو.

پاکسازی پوست صورت به روش های کاملا پیشرفته همراه با ماساژ و آبرسانی با محصولات با کیفیت.

ارائه خدمات ناخن مختص ناخن ژل و پودر.

" " " " "

تحول  و زیبایی بی نظیر خود را از ما بخواهید. در آرایشگاه ما جدیدترین تکنیک ها و  و روش های زیبایی به شما ارائه خواهند شد.

دیزاین های ناخن

 ارائه تمامی خدمات آرایشی در محیطـی پر انرژی با کادری مجرب و حـرفـه ای

 گریم و آرایش حرفه ای عروس توسط گریمور های فوق حرفه ای.

" " " " "

زیبایی هرگز اتفاقی نیست و ما این را به همه ثابت کرده ایم. با مراجعه به ما و در میان گذاشتن دغدغه های تان در باره پوست، مو و ناخن های تان به یک فرد جذاب و زیبا تبدیل شوید و اعتماد به نفس از دست رفته تان را دوباره باز یابید.

جهت همراهی با ما می توانید به صورت حضوری و یا شماره گیری شماره های درج شده  اقدام کنید.

" " " " "  

آرایشگاه و سالن زیبایی ...... با داشتن کادری خوش ذوق و با تجربه  در انجام امور زیبایی در خدمت مراجعه کنندگان و مشتریان عزیز می باشد.

" " " " "

مدیریت آرایشگاه ......  این اطمینان را به شما می دهد که تمامی اثرات پیری که  در صورت و پوست و موی تان به وجود آمده است را به کمک تکنیک های مدرن از بین خواهد برد. خدمات ارائه شده توسط ما جزء برترین و به روز ترین خدمات جهانی می باشند پس با خیال راحت به ما اطمینان کنید.

" " " " "

همیشه راهی برای بازگرداندن زیبایی تان وجود دارد فقط کافی ست به سالن زیبایی ما بیایید و پوست و مو و ظاهر خود را به ما بسپارید تا از نتایج به وجود آمده در ظاهرتان شگفت زده شوید.

" " " " "

جهت آشنایی با خدمات ما و نحوه ارائه ان ها بر روی نام ارایشگاه ....... کلیک نمایید.

مثال اول

به موهایتان زندگی ببخشید!!!

آیا شما هم دچار ریزش مو شده اید؟ آیا شما نیز موهایتان سفید شده است و دوست ندارید که سفید بمانند؟ آیا شما نیز دوست دارید با یک تحول در مدل مویتان تبدیل به شخص دیگری شوید؟ اگر جواب سوال های بالا بله است با ما همراه باشید!!

آرایشگاه زنانه فوق تخصصی ..... با کادری مجرب و حرفه ای در خدمت شما است تا بتواند شما را از این نیز جوان تر کند و به زندگی شما جلوه و رنگی تازه ببخشد. اگر شما نیز دوست دارید که ۱۰ سال جوان تر شوید با ما از راه های زیر تماس بگیرید.

آدرس آرایشگاه.....

آدرس سایت......

آدرس ایمیل......

شماره تماس........

جوانی را با ما تجربه کنید.


مثال دوم

همیشه وقت برای جبران هست!!!

آیا فکر می کنید سنتان بالا رفته و دیگر نمی توانید مانند سابق زیبا و جذاب باشید، مطمئن باشید که این یک فکر غلط و نادرست می باشد، می پرسید چرا؟ با ما همراه باشید.

اگر تا بحال به فکر پوست و موی خود نبوده اید و احساس می کنید جوانیتان رو به زوال است دیگر نگران نباشید زیرا که آرایشگاه زنانه فوق تخصصی ...... افتتاح شد و شما از این پس می توانید از پوست و موی خود معذرت خواهی کنید و به دنبال جبران اشتباه هایتان حرکت کنید.


نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در بیلبورد

همانطور که می دانیم در بیلبورد ها و تبلیغات اینگونه تنها یک متن جذاب و قدرتمند با یک عکس زیبا لازم است به این دلیل که این تبلیغات در مکان هایی نیستند که بشود به راحتی مطالعه شان کرد بلکه خیلی گذری از آن ها رد می شویم و تنها یک جمله و عکس را مشاهده می‌ کنیم.

برای اینگونه تبلیغات تنها کاری که باید انجام داد استخدام یک طراح زبده و کارکشته است تا بتواند به راحتی با یک طرح زیبا و همچنین یک متن جذاب مشتری ها را به سمت شما خدایت کند.

متن هایی که می شود برای آرایشگاه زنانه در بیلبورد اجرا کرد به این شکل می باشند:

_ از موهایتان عذرخواهی کنید.

_ همیشه راهی به سوی زیبایی وجود دارد

_ برای زیبایی کلیک کن

_ با ما حرکت کن تا بتونی از همه جلو تر باشی

_ زیبایی تو با ما بیمه کن.

باید توجه کرد که برای هر متنی مخصوصا متن های بالا باید یک تصویر بسیار زیبا و خاص قرار داد تا میزان اثر پذیری آن بالاتر برود.


نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در مجله های زیبایی و رپورتاژ خبری

در مجله های زیبایی و رپورتاژ های خبری دیگر جا برای تبلیغ بسیار زیاد است و می توان به راحتی هر آنچه که می خواهید مشتریان در رابطه با آرایشگاه شما بدانند بگویید و به راحتی مشتریان را از امکانات آرایشگاه خود با خیر کنید.

در این زمینه شما تنها باید اطلاعات را دقیقا به درستی بیان کنید و از طریقه ی درست و به ترتیب گویی اطلاعات برخوردار باشید

یک نمونه از تبلیغ آرایشگاه زنانه در مجله و رپورتاژ

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه ......

به سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه ...... در ...... خوش آمدید.

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه ...... آماده ارائه کلیه خدمات آرایش و زیبایی به بانوان محترم می باشد. ارائه جدیدترین و به روز ترین مدل های عروس مطابق با سلیقه شما

انجام کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی شامل

– اکستنشن موی ۱۰۰ درصد طبیعی و درجه یک به روش کراتین، رینگ، دوخت و بافت با تقسیم بندی صحیح و بی نقص بدون آسیب به مو

– پاکسازی پوست صورت همراه با ماساژ و آبرسانی با محصولات درجه یک خارجی و ایرانی

– خدمات ناخن، ژل و پودر

– تحول در آرایش با جدیدترین تکنیک ها و دیزاین های ناخن و امکان استفاده از پک شخصی به درخواست خود شما

– ارائه تمامی خدمات آرایشی در محیطـی پر انرژی با کادری مجرب و حـرفـه ای

– گریم و آرایش حرفه ای عروس توسط گریمور های مجرب و بافکر و ذهن بالا با مدرک آرایش از آلمان


نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در وبسایت و شبکه های اجتماعی

این تبلیغات که به تازگی یکی از مهمترین تبلیغات در این عصر شده اند، بهترین و کم هزینه ترین و همچنین پر یازده ترین نوع تبلیغات در این زمینه هستند و می توان به جرات اعتراف کرد که این تبلیغات بهترین هستند و می توان در آن ها هر ابعادی از خدمات خود را تبلیغ کرد.

متن ها در این نوع تبلیغات می توانند جادو کنند و مخاطب را شیفته و مجنون خدمات شما کنند، در این زمینه شما تنها نیاز دارید که یک نویسنده ی سئو کار برای سایت خود استخدام کنید و به او بگویید که از کارهایی که شما در آرایشگاه و مرکز زیبایی تان انجام می دهید مطالب و عکس قرار دهد و کار شما را تبلیغ کند، بهترین شکل کار شما در کل کشور شناخته می شود و می توانید حتی از نقاط دیگر کشور نیز مشتری جذب کنید، به همین سادگی

اما متن ها باید چگونه باشند

این متن ها باید جامع و کامل باشند و دربرگیرنده ی تمامی اطلاعات مرکز زیبایی و آرایشگاه شما باشند، همچنین باید این اطلاعات از یک سری از قوانین گوگل که برای صفحات اول گوگل استفاده می شوند بهره مند باشد تا سایت شما بتواند در بین چند سایت اول قرار بگیرد.

نکات مهم در تبلیغات در فضای مجازی

در صفحاتی تبلیغ کنید که اعضای واقعی و فعالی دارند و آن پیج را دوست داشته باشند نه اینکه در فضا هایی تبلیغ کنید که تعداد زیادی فالوور فیک و تقلبی دارند.

عکس های تبلیغاتی شما نباید دارای نوشته های زیاد و طولانی باشد، ترکیب چند تصویر بی کیفیت هم کسی را جذب نمی کند.

تبلیغ نیز باید بسیار کوتاه باشد چون متن بلند اصلا خوانده نمی شود. همچنین باید بسیار جذاب و دارای مطالب جدید باشد.

در بین تبلیغات حتما از تخفیف های جذاب نیز استفاده کنید تا مخاطب برای یک بار نیز شده به آرایشگاه شما بیاید و سپس کم کم مشتری ثابت شما شود.


یک نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه

آرایشگاه زنانه..... با افتخار اعلام می کند که برای خدمت رسانی به همشهریان گرامی به تازگی یک مرکز زیبایی برای بانوان گرامی افتتاح کرده است و برای خوش آمد گویی به اولین مشتریان تخفیفات جالب و بسیار جذابی را ارائه می کند، ما خوشحالیم که می توانیم در خدمت شما دوستان و همراهان گرامی باشیم، اولین مشتریان می توانند بنا به هر خواستهای خود تا.... درصد تخفیف را دارا باشند و با خوشحالی و رضایت کامل زیبایی را از ما هدیه بگیرند‌.


زیبایی دیگر اتفاقی نیست و شما هم می توانید مانند سابق یک فرد جذاب و زیبا روی باشید برای این کار تنها کافی است که با ما همراه باشید.


آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی ...... با قدرت در انجام امور زیبایی و تمامی خدمات مدرن و تکنیک های منحصر به فرد با کادر مجرب و دوره دیده در اروپا آماده ی خدمت رسانی و بازسازی پوست و موی شما می باشد، تنها کافی است که تلفن را بردارید و یک وقت برای خود در آرایشگاه و سالن زیبایی رزرو کنید.


ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که می توانید با تمامی اثرات پیری در صورت و پوست و موی خود خداحافظی کنید و با دوره های زیبایی ما تا بیست سال جوان تر به نظر برسید.


مطلب پیشنهادی :

نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری


5 نظر

  1. رضا طرفیرضا طرفیsays:

    باعرض سلام خیلی جالب ودرس آموز بود که بعدها حتمآ به کارم میاد ... قرض از مزاحمت حقیقت تا چند وقت دیگه خیال دازم یک سالن زیبایی زنانه واسه همسرم افتتاح کنم لذا از شما خواهشمندم متنی واسه افتتاحیه لاکچری ،جذب پرسنل و واسه بیلبورد خاص باشد را خواستارم مجزا باشد باتشکر😙

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، درخواستتون بررسی میشه.

  2. Kimiya KzKimiya Kzsays:

    سلام برای تبلیغات سالن زیباییم که افتتاح کردم یه متن جذاب و‌ گیرا میخوام برای روی بیلبورد که بیشتر در مورد مو باشه ممنونم🙏🌹

  3. حمیده قربانزادهحمیده قربانزادهsays:

    سلام من کار آرایش دایم صورت.شیندینگ لب.خط چشم .لیفت ابرو انجام میدم میشه بهم کمک کنید چطوری تبلیغ کنم و متن خوبی بزارم

  4. مریم براتیمریم براتیsays:

    سلام وقت بخیر یک متن برای افتتاح ارایشگاه زنانه لطفا

  5. تبلیغات پیامکی مختاریتبلیغات پیامکی مختاریsays:

    یک خبر خوب، برای تمامی مشاغل در هر شهر ی که هستید، سامانه پیامکی ما کل استان های ایران رو ‌‌پوشش میده ،تبلیغات پیامکیتون با ما ارائه خدمات و فروش از شما جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09307441500سامانه پیامکیwww.negare.tehranpanel.ir