آموزش نقاشی کشیدن مورچه برای کودکان

مورچه ها حیوانات شگفت انگیزی هستند. آنها قادر به بلند کردن اجسام نسبتا عظیم تا بیست برابر وزن بدن خود هستند. مورچه ها حیوانات اجتماعی می باشند. تخمین زده می شود که برای هر انسانی زنده روی کره زمین یک میلیون مورچه وجود داشته باشد و تعداد مورچه ها تقریبا برابر با تعداد کل انسانها باشد.

مورچه ها یکی از معدود حیواناتی هستند که کشاورزی می کنند. مورچه ها تکه هایی از شاخ و برگ درختان را به لانه های خود میبرند. آنها برگها را جویده و برای پرورش نوعی قارچ خوراکی، استفاده میکنند.

نوع دیگری از مورچه ها دام ها را نگه می دارند، یک حشره کوچک به نام شته است که با مورچه ها حالت همزیستی دارد. مورچه ها نیز معمار هستند که تونل های زیرزمینی را بنا می کنند یا حتی با بدن خود پل نیز می سازند.

برخی از مورچه ها سمی دارند که در پزشکی استفاده می شود. از طرف دیگر مورچه ها هنگام ورود به سازه های دست ساز آفت تلقی می شوند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک مورچه را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن مورچه مناسب برای کودکان:

آموزش نقاشی مورچه برای کودکان

1- نقاشی را با کشیدن بیضی که در یک انتها صاف است شروع کنید. این سر مورچه را تشکیل می دهد. دو شکل بیضی کوچک را در این شکل بکشید تا چشم ها شکل بگیرد و یک خط منحنی کوچک در نوک، این می تواند یک لبخند به صورت اضافه کند.

آموزش نقاشی مورچه برای کودکان مرحله دوم

2- یک بیضی نامنظم دیگر را به صورتی که تا حدودی توسط شکل اول پنهان شده است، نقاشی کنید. این بخشی از قفسه سینه مورچه می باشد.

آموزش نقاشی مورچه برای کودکان مرحله سوم

3- بیضی دیگر، بیضی کوچکتر به نظر می رسد که مانند قسمت قبلی با هم تداخل دارد.

نقاشی کودکانه مورچه مرحله چهارم

4- برای محصور کردن یک شکل کوچک و گرد در قسمت پشت قفسه سینه از یک خط منحنی استفاده کنید. سپس از یک خط خمیده بسیار طولانی تر برای نقاشی کردن شکل نامنظم شکم استفاده کنید.

نقاشی آسان مورچه مرحله پنجم

5- مورچه را با اضافه کردن نوارهایی به شکم، از آن جدا کنید. شکل را با خطوط منحنی موازی نقاشی کنید.

آموزش نقاشی مورچه مرحله ششم

6- پاهای جلو را بکشید. ابتدا، یک بیضی چسبیده به قفسه سینه را نقاشی نمایید. در صورت لزوم خطوط راهنما را پاک کنید. سپس از جفت خطوط منحنی برای محصور کردن قسمت های پا استفاده کنید. قسمت آخر باید کوتاه تر از بقیه باشد و خطوط در یک نقطه همگرا شوند. این روند را روی پای دیگر تکرار کنید. با استفاده از یک خط منحنی قسمت بالای بین سر و قفسه سینه را نقاشی کنید.

نقاشی آسان مورچه مرحله هفتم

7- پای میانی را بکشید. در صورت لزوم خطوط راهنمای بیضی شکل را پاک کنید. سپس بخش های بند بند پا را نقاشی کنید.

کشیدن نقاشی مورچه مرحله هشتم

8- پای عقب را نقاشی کنید. سپس از جفت خطوط منحنی استفاده کنید تا بخش های پا را تشکیل دهید.

روش کشیدن نقاشی مورچه مرحله نهم

9- پاهای طرف دیگر بدن را نقاشی کنید. قفسه سینه را با یک خط منحنی رسم کنید. چشم ها را سایه بزنید. برای نقاشی شاخک از جفت خط استفاده کنید و خطوط راهنمای را در صورت لزوم پاک کنید.

رنگ آمیزی نقاشی مورچه

    نقاشی خود را رنگ کنید. بسیاری از مورچه ها قرمز، سیاه، قهوه ای یا ترکیبی از این رنگ ها هستند. برخی از گونه های گرمسیری زرد یا سبز هستند.


    از دیگر آموزش های سایت استفاده کنید :

    آموزش گام به گام نقاشی عروس دریایی برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی ققنوس برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی مرغ عشق برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...