متن در مورد عوض شدن آدم ها + عکس نوشته

آدم ها گاهی به یکباره عوض می شوند و تبدیل به شنیع ترین و پلیدترین فردی می گردند که هرگز انتظار آن را نداشته اید. در خصوص نوع رفتار خود با آدم های مختلف حتی عزیزترین و نزدیک ترین افراد زندگیتان هم باید احتیاط کامل را رعایت کنید. شاید همین دوستی صمیمانه و گرم هم روزی با رنگ باختن آدم ها از همدیگر متلاشی شده و از بین برود.

*************

آدما عوض میشن، رنگ عوض میکنن و یه روزی اونقدر تغییر میکنن که اصلا فکرش رو هم نمیکنی. به هیچکسی اعتماد نکن، حتی اونی که قول میده همیشه کنارت باشه و همیشه دستش توی دستات باشه ممکنه یه روزی رنگ عوض کنه و به طور کامل عوض بشه. اگه به این آدمها دل خوش کنی بد ضربه ای میخوری، بدجور بهت آسیب میزنن و کاری میکنن که واقعا پشیمون بشی. تنها آدمی که میتونی توی این دنیا بهش تکیه کنی فقط و فقط خودت هستی، اینو بارها با خودت تکرار کن.

گذر زمان آدمارو نشون میده ، آدما عوض میشن

آدمها عوض میشن، همونایی که هیچوقت فکر نمیکردی بهت ضربه ای بزنن روزی بزرگترین ضربه ها رو ممکنه ازشون بخوری و همونایی که فکر میکردی همیشه دشمنت باقی میمونن ممکنه یه روزی تبدیل به بهترین دوستات بشن. روی آدما به هیچ وجه نمیشه حساب باز کرد. اونا مثل آفتاب پرست هستند و ممکنه هر روز تصمیم بگیرن که یک رنگ مختلف داشته باشن. تویی که اینو میدونی هیچوقت به اونها اجازه نده اونقدر در زندگیت پررنگ بشن که با رنگ عوض کردنشون تاثیری در زندگیت بذارن. همیشه با آدمها با حد و مرز رفتار کن و همیشه براشون خط قرمز داشته باش، تنها اینجوریه که از عوض شدنشون ضربه چندانی نمیخوری.

زمان آدمها را عوض میکند ، پروفایل شناخت ادم

بیچاره اونی که به آدما دل خوش کرده، نمیدونه که آدما رسم آفتاب پرستا رو در پیش گرفتن، رنگ عوض میکنن، هر روز تبدیل به یک شخصیت میشن و فکر نمیکنن که شاید یکی بهشون دلخوش کرده و شاید یکی به اونها وابسته شده. این آدمها بی توجه به اینکه سر اونایی که دوستشون دارن چی میاد عوض میشن و حتی عوضی میشن و بدترین ضربه ها رو میتونن بهت وارد کنن. کاش این اتفاق نمی افتاد اما متاسفانه میفته و تنها راهی که میتونی خودت رو در برابر این اتفاق مصون نگه داری اینه که از این آدما فاصله بگیری.

آدم ها عوض میشوند ، متن آدما تغییر میکنن

آدمای این دوره و زمونه دیگه قابل اعتماد نیستن، دیگه نمیشه به حرفاشون اطمینان کرد و دیگه نمیشه روی حرفشون حساب باز کرد. اونا جوی روت یه حرفی میزنن اما وقتی که به پشت سرت میرسن عوض میشن و یه حرف دیگه میزنن. آدمای این دوره و زمونه تبدیل شدن به سوءاستفاده گرهایی که فقط خودشون میبینن و هر جا که نیاز باشه و منفعت شون در اونجا باشه تغییر میکنن و عوض میشن. کاش این اتفاق نمی افتاد، اون موقع دنیا بهشت میشد اما این اتفاق میفته و این آدما این دنیا رو تبدیل به جهنم کردن.

ادم تو سختی ها میشه آدمارو شناخت

آدمها عوض میشن، تغییر میکنن و کلا تبدیل به یک چیز دیگه میشن. یکی که یه زمانی یه آدم ساده و به قول بقیه احمق بوده یه زمانی تبدیل میشه به یه آدم زرنگ که هیچوقت اجازه نمیده کسی بخواد اونو گول بزنه یا از سادگیش استفاده کنه. سادگی آدما خیلی قشنگه، آدمای خیلی کمی موندن که هنوز ساده باشن و با سادگیشون دنیا رو قشنگ کنن. لطفا اگه یه آدم ساده دور و ورتون هست ازش سوءاستفاده نکنین، کاری نکنین عوض بشه و مراقبش باشید چون با وجود همین ادماست که هنوز هم حس میکنیم این دنیا قشنگی های خاص خودش رو داره.و هنوز هم ارزش زندگی کردن داره.

متن درباره عوض شدن خودم ، متن در مورد شناخت آدمها

زندگی به من آموخت که به همه مهر بورز ولی به هر کسی اعتماد نکن. اما خیلی زود رنگ عوض می کنند. آدم ها را باید در موقعیت های مختلفی سنجید تا چهره واقعی خود را نشان دهند.

عوض شدن آدمها پروفایل

عمر دو روزه آدم ها مجال آن را نمی دهد که وابسته آدم ها شد و به آن ها دل بست. آنقدر نارو از صمیمی ترین دوست و رفیق خود دیده ام که دیگر حتی به برادر خود هم اعتماد ندارم.

مطلب و عکس نوشته راجب عوض شدن آدمها

انسان ها را تا زمانی که با آن ها خوبی و همه چیز طبق روال عادی خویش به پیش می رود، نمی توان شناخت. برای شناخت دقیق آدم ها می توان آن ها را در موقع سفر یا در هنگام تنگدستی و غرق در مشکلات بسنجی. آنجاست که رفیق واقعی تو همان کسی است که حتی با فقر و نداری هم کنار توست و هیچ گاه پشت تو را خالی نخواهد کرد. ولی دوست های معمولی ات کسانی هستند که در موقعیت های سرسخت خیلی راحت رنگ باخته و به هر عذر و بهانه ای پای خود را از زندگی شما کنار می کشند.

عکس نوشته عوض شدن آدما

جوانی و خامی؛ این مسئله ای است که شاید برای تک تک ما در دوره جوانی پیش آمده باشد. با افراد زیادی دوست می شویم به آن ها اعتماد می کنیم درد و دل و رازهای پنهان خود را به آن ها می گوییم و همان افراد کسانی خواهند شد که پس از مدتی از این حربه استفاده کرده و بزرگترین ضربه روحی و جسمی را به شما وارد می کنند. آری گاهی باید دهان خود را به روی همه بست و راز خود را با هر کسی فاش نساخت.

************

نسل به نسل باید این درس بزرگ را به دیگران آموخت که آدم ها گاهی رنگ عوض می کنند و حتی نزدیک ترین و صمیمی ترین افراد زندگیتان هم به شما ضربه می زنند. کسانی که حتی در فکر و خیال خود هم تصور نمی کردید روزی چنین بلایی سر شما بیاورند.

پروفایل عوض شدن ادم

ورودی عقل خویش با خطی خوش و پر رنگ بنویسید: لطفا با احتیاط با آدم ها رفتار کنید تا با احتیاط کامل همیشه مراقب انتخاب دوست های خود باشیم و همیشه نسبت به نوع رفتارهای خود با آن ها احتیاط کامل را رعایت کنیم تا مبادا با عوض شدن رفتار و کردار آن ها به یکباره جا خورده و فرصتی برای جبران خویش باقی نگذاریم.

عکس  نوشته و متن کوتاه عوض شدن آدمها

از وقتی آن ضربه هولناک و وحشتناک را از عزیزترین فرد زندگیم خوردم؛ به همه افراد نزدیک خود می گویم که هیچ گاه آنقدر به آدم ها نزدیک نشوید که روزی تمام زندگی خود را به آن ها ببازید. کاش لااقل شما به حرف من گوش کنید و در ورطه این مصیبت بزرگ گرفتار نشوید.

متن با عکس نوشته عوض شدن

آدم های دورو خطرناک ترین آدم های روی زمین هستند. به شدت باید از آن ها پرهیز کرد. آن ها هر لحظه به یک رنگی درمی آیند و شما نمی توانید با آن ها به چه شکلی رفتار کنید. این گونه انسان ها را از زندگی خویش حذف کنید تا استرس به دام افتادن در تله آن ها را نداشته باشید و به زندگی خود با آرامش کامل روی آورید.

تصاویر متن دار عوض شدن آدما 2020 جدید

زندگی درس های زیادی به انسان ها می آموزد تا بلکه بتوانند از آن ها بهره لازم را ببرند. گاهی انسان ها این درس ها را جدی نمی گیرند و وقتی که در دام آن ها گرفتار آمدند، آنگاه است که قدر پدربزرگ و افراد دیگر دور و بر خود را می دانند که همیشه در گوش آن ها زمزمه می کردند که مواظب رفتارت با دیگران باش تا مبادا روزی فریفته آن ها گردی و با رنگ عوض کردن آدم ها، رنگ و بوی زندگی شیرینت به طور کلی از بین برود.

************

ذات آدمی پاک و مقدس است و وقتی یک نفر را آدم خطاب می کنند، به منزله شعور و شخصیت والای اوست. ولی باید این را نیز در نظر داشت که همین ذات پاک را گاهی اوقات با در نظر نگرفتن نفس اماره و فریفته شدن امیال نفسانی و شیطان رجیم، می توان به یک موجود بسیار خطر آفرین و پلیدی تبدیل ساخت که باید حتی الامکان از او دوری کرد. این آدم ها را آدم های دورو می گویند که هر روز به یک رنگی درمی آیند.

عکس نوشته درباره عوض شدن آدمها

از نیمه پنهان درونی آدم ها بترسید و این را بدانید که زیر این پوسته آدم ها یک هسته پنهانی است که هیچ کس جزء خود آن ها از آن آگاه نیست. گاهی چنان این هسته پنهانی آدم ها در قالب فردی پلید و به دور از شأن و شخصیت خود را بروز می کند که دیگر نمی توان به هیچ کسی اعتماد ورزید.

************

اگر کسی را یافتید که توانستید سالیان سال در کنار او بدون کوچکترین حاشیه و مشکلی زندگی کنید و با اعتماد کامل به وی تکیه کنید؛ بدانید بی شک او فارغ از هر مسئله دیگری عزیزترین فرد و بی ریاترین انسان روی زمین است. چرا که بوده اند افرادی که تنها چند سال یا حتی چند روز به آن ها اعتماد کرده ایم ولی چنان پشت ما را خالی کرده اند و رفته اند که دیگر تکیه گاهی برای ما باقی نذاشته اند.

************

عدم اختلاط با آدم ها خود یکی از شیوه های زندگی است که اجازه دخل و تصرف در امور شخصی و زندگی خود را به هیچ شخصی نمی دهید. با آدم ها فقط در حد سلام و احوال پرسی و نه بیشتر از این رفتار کنید تا مبادا این اختلاط و صمیمیت بیش از حد گِره بزرگی به زندگی شما بزند که به سادگی نتوان آن را باز کرد.

عکس پروفایل عوض شدن آدمها

هرگز نمی توان به ظاهر انسان ها توجه کرد و بر حسب ظاهر خوب و بد بودن آن ها را حدس زد. گاهی بدترین ضربه های زندگی را افرادی به شما می زنند که با ظاهری موجه کمتر کسی به آن ها شک می کند. پس این باور غلط را برای همیشه از زندگی خود ریشه کن سازید و انسان ها را در موقعیت های مختلف در تلخی و شیرینی مورد آزمایش قرار دهید.

u,q ank hnlh

درس گرفتن از تجربه های دیگران می تواند بزرگترین نعمتی باشد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از افراد بزرگتر از خود بیاموزید. یکی از این درس های رایگان این مسئله است که هرگز اجازه ندهید آدم ها پای خود را از گلیم شان فراتر بگذارند و وارد مسائل شخصی و راز های نهفته زندگی شما شوند. آدم ها خیلی زود رنگ عوض می کنند. بوی پول که به مشام آن ها برسد، دوست و رفیق و آشنا نمی شناسند. آنقدر ضربه ای به شما می زنند که هرگز تا ابد آن را فراموش نکنید.

عکس نوشته های عوض شدن آدما

آدم ها عوضی نیستند ولی گاهی اوقات عوض می شوند. آنقدر عوض می شوند و رنگ می بازند که هرگز پوسته رویین آن ها را نمی توان به یاد آورد.آدم بودن آرزویی است که شاید به تحقق پیوستن آن در زندگی کمتر کسی صورت پذیرد.

عوض شدن رفیق عکس نوشته

آدم باشید و آدم بمانید. گاهی با خود فکر می کنم که چطور می شود فردی بتواند انقدر کثیف و رذیل باشد که بتواند تمامی آن همه محبت ها را فراموش کرده و جواب خوبی های ما را این گونه بدهد. حتی تصور آن هم برای من غیر قابل هضم است و در ذهن من نمی گنجد که چنین فردی بتواند دست به این کار بزند و روان همه ما را پریشان سازد. آری آدم ها گاهی فراموش می کنند که آدم هستند و لقب اشرف مخلوقات را با خود یدک می کشند.

aksneveshte avaz shodan adama

وقتی تصمیم یک نفر در شب با تصمیم وی در خصوص همان مسئله در فردای آن روز تغییرپذیر است، باید از آن فرد ترسید. چرا که به آن کسی است که ثبات رفتاری ندارد؛ به هیچ عنوان نمی توان تکیه کرد و برای همیشه فردی بی اعتبار است که کسی نمی تواند به وی اعتماد کند.

عکس نوشته آدما عوض میشن

آنقدر مفهوم آدم بودن را با رفتارهای زشت خود و رنگ عوض کردن لحظه ای خود لگدمال کرده اند که دیگر نمی دانم به چه کسی آدم بگویم؟ اصلا مگر باز هم آدمی هست که بتوان به آن تکیه کرد؟ نمی دانم آدمی را آدمیت لازم است. اگر آدمیت را در درون کسی یافتید، ما را هم باخبر کنید.

متن غمگین عوض شدن آدم ها

سال ها با یک نفر تمام راز و رمز زندگیت را با او در میان می گذاری و با او آنقدر گرم و صمیمی می شوی که انگار از یک مادر زاییده شده اید و همه به دوستی و صمیمیت شما غبطه می خورند اما تنها در یک لحظه تمام زحمات چندین و چند ساله شما به باد فنا می رود و شما را نیست و نابود می کند و می رود. می روند به جایی که دست هیچ کسی به او نرسد.

عکس عوض شدن آدما

تا توانی از زور و بازوی خویش مدد بگیر و گرفتار آدم ها نباش. خیلی سخت و حس عجیبی است که یک نفر محتاج دیگری باشد و به او تکیه کند. به آدم ها هیچ اعتمادی نیست. نمی توان به راحتی فردی مطمئن را یافت که به حرف ها و رفتارهای او بتوان تکیه کرد.

جملات عوض شدن آدمها با عکس

گاهی اوقات زندگی روی بدش را هم به ما آدم ها نشان می دهد. همان موقعی که بزرگترین ضربه را از رفیق صمیمی ات می خوری؛ یاد می گیری که نباید کارت عابر بانک با رمزش را به رفیقت بدهی. همان موقع است که یاد می گیری رمز گاوصندوق خانه خود را به رفیقت ندهی. همان موقع است که یاد می گیری نباید حرف های دل خود را به دوستانت بگی. آره تصورش هم غیر ممکن است و هرگز فکر نمی کردید که روزی همان افراد تمام مال و دارایی شما را بردارند و بروند.  این قانون زندگی است که به ما می آموزد انقدر داخل آدم ها نشد و حساس ترین حرف های خود را با آن ها در میان نگذاشت.

عکس نوشته در مورد عوض شدن آدمها

من نمی گویم که رفاقت و دوستی را برای همیشه ببوس کنار و رهایش کن. ولی می گویم که هر چیزی حدی ندارد. هیچ گاه به هیچ کسی اجازه نده از این حد تجاوز کند. خطوط قرمز زندگی خود را مشخص کن و به آدم ها بیش از اندازه اعتماد نکن. مهرورزی و محبت از سنت های خوب و پسندیده است ولی محبت که از حد بگذرد مثل لیوان پر آبی است که سرازیر می شود. آنقدر با دیگران مهربانی نکن که از رفتار تو سوء استفاده کنند و آن روی خود را به شما بنمایانند که دیگر نتوان روی خوش را در زندگی شما دید.

عکس نوشته عوض شدن آدمها

همیشه بدانید که سایه خورشید هم با همه آن عظمتش یک جای ثابتی ندارد و به زودی جای خود را تغییر می دهد. آدم ها هم گاهی اوقات اینگونه می شوند. گاهی اوقات همه چیز بر وفق مراد است و خوب ولی به یکباره همه چیز رنگ می بازد و آدم ها بالاخره شخصیت پشت پرده خود را نشان می دهند و نقاب از سر بیرون می آورند تا زندگی شما را سیاه و تیره و تار کنند.

جملات عوض شدن آدمها

در این روزگار عجیب انسان های زیادی هستند که هر کس به یک شیوه و سبک و سیاقی زندگی می کند. نباید به آدم ها با آن رویی نگاه کرد که به خود نگاه می کنید. همه آدم ها مثل هم نیستند و نباید این گونه گمان کرد که آن ها هم مهربان و خوش رو هستند. گاهی از همین سادگی شما استفاده می کنند و پس از مدتی طرح دوستی ریختن با شما و جلب اعتماد شما زندگی شما را نابود می کنند. در انتخاب دوستان خود دقت کنید و شروع هر رابطه ای را جدی بگیرید تا به شناخت کاملی از هم برسید.

عوض شدن آدما

آدم ها را باید سنجید. آن ها را باید با استفاده از ترفندهای مختلف مورد آزمایش قرار داد. کسی که با شما می گوید و می خندد، گل می گوید و گل می شنود، همیشه دوست و رفیق شما نیست. آدم ها در شرایط بحرانی آن روی خود را نشان می دهد. کافی است یک بار آره فقط یک بار به آن ها بگویید که نیاز به یک مبلغ زیادی دارم یا به هر ترفند دیگری او را آزمایش کنید. آنجاست که روی واقعی خویش را نشان می دهند. آدم ها را باید دقیقا همانجا شناخت.

عکس پروفایل عوض شدن آدم ها

زندگی درس های زیادی به انسان ها یاد می دهد تا برای آن ها تجربه شوند. گاهی آدم ها با رنگ عوض کردن چنان تجربه تلخی در نهاد شما پدید می آورند که از جان و دل دعاء می کنید که این تجربه برای هیچ کسی به وجود نیاید. سیاست های آدم ها و عوض شدن ناگهانی آن ها را جدی بگیرید و خود را برای هر چیزی آماده کنید. شاید برای شما هم پیش آید.


در ادامه تماشا کنید :

آلبوم عکس نوشته های بسیار زیبا که حالتان را خوب میکند

عکس نوشته درباره امتحان کردن

مجموعه متن زیبا درمورد ذات خراب

متن در مورد کنار گذاشتن آدمها

جملات زیبا در مورد شخصیت انسان

متن زیبا در مورد افراد دورو + عکس نوشته (2)

متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته


1 نظر

  1. بدون نامبدون نامsays:

    از شاخ شدن بضیا شاخ دراوردیم ...! 💦⛓