آموزش نقاشی روباه قطبی برای کودکان

روباه قطبی به روباه سفید ، روباه برفی معروف است. این نوع روباه در مناطق سرد قطبی شمال جهان زندگی می کند. در گذشته پوست سفید آن به عنوان خز در لباس ها مورد استفاده گردیده است.

روباه قطبی هم گوشتخوار و هم گیاه خوار می باشد. آنها در پناهگاه های درون زمین زندگی می کنند و در طول روز و شب فعال هستند. روباه های قطب شمال قادر به تحمل دمای انجماد هستند که بسیاری از حیوانات دیگر نمی توانند در این درجه از سرما دوام بیاورند. آن تنها سگی است که پاهایش از خز پوشانده شده است. روباه قطبی معروف است که برای گرم نگه داشتن بدن، دم خود را در اطراف خود می پیچد.

اگر شما تمایل دارید که نحوه نقاشی روباه قطبی را آموزش ببینید می توانید از طریق سایت توپ تاپ به راحتی نقاشی دلخواه خود را رسم کنید.

دستورالعمل مرحله به مرحله ای نقاشی روباه قطبی:

آموزش نقاشی روباه قطبی مرحله اول

1- از دایره برای کشیدن سر روباه استفاده می کنیم.

آموزش نقاشی روباه قطبی مرحله دوم

2- یک خط گسترده (U) را در بالای سر بکشید. سپس خطوط خمیده را از انتهای (U)  به دایره وصل کنید.  در این صورت مثلث های ایجاد شده گوش های روباه را تشکیل می دهد. یک خط گسترده به شکل (U) در زیر دایره بکشید. با استفاده از خطوط منحنی کوتاه متصل به نقاط دندانه دار، آن را به دایره وصل کنید. شما در واقع پوزه و فک روباه را رسم کرده اید.

آموزش نقاشی روباه قطبی مرحله سوم

3- با استفاده از یک سری خطوط منحنی کوتاه متصل به نقاط عقب ، یک شکل گرد را در زیر سر محصور کنید. خطوط باید در پایین در نقطه رو به پایین به هم متصل شوند. این شکل قفسه سینه خزدار روباه را تشکیل می دهد.

نقاشی کودکانه روباه قطبی مرحله چهارم

4- با استفاده از یک خط خمیده طولانی، یک شکل گرد را در زیر و یک طرف قفسه سینه محصور کنید. این نشانگر بدن روباه است.

نقاشی روباه قطبی برای کودکان مرحله پنجم

5- دو مجموعه خط موازی را به سمت پایین از بدن بکشید و پاهای روباه را رسم نمایید. در انتهای هر پا از چندین خط منحنی برای نشان دادن انگشتان پا استفاده کنید.

نقاشی آسان روباه قطبی مرحله ششم

6- دو خط خمیده را درون بدن بکشید و یک دایره ناقص تشکیل دهید. این مفصل ران روباه است. خطوط را با کشیدن پای روباه به هم وصل کنید. دوباره با استفاده از چندین خط منحنی کوتاه انگشتان پای روباه را رسم نمایید.

آموزش نقاشی روباه قطبی مرحله هفتم

7- خطوط راهنما را از چهره و بدن روباه پاک کنید.

آموزش نقاشی روباه قطبی مرحله هشتم

8- دو خط خمیده بلند را از قسمت پشت بدن روباه به سمت بالا بکشید. خطوط را در یک نقطه به هم وصل کنید، که نشان دهنده دم روباه است. از خطوط خمیده کوتاه متصل به نقاط فشرده استفاده کنید تا یک شکل الماس گرد را در نوک دم ببندید.

روش کشیدن نقاشی روباه قطبی مرحله نهم

9- در نهایت مثلث ها را درون هر گوش قرار دهید تا گوش داخلی تشکیل شود. برای اضافه کردن بافت خز به گوش ، صورت ، سینه و دم از خطوط کوتاه استفاده کنید. یک شکل گرد را به شکل چشم بکشید و نقاط تیره را از هر طرف سایه بزنید. برای تشکیل پلک از یک خط خمیده استفاده کنید و یک دایره سایه دار درون یک دایره برای نشان دادن مردمک چشم ایجاد کنید. با شکل های خمیده ابروها و یک شکل گرد بینی را رسم کنید. برای مشخص کردن دهان از یک خط خمیده (W) استفاده کنید.

رنگ آمیزی نقاشی روباه قطبی

اکنون روباه قطبی را رنگ آمیزی نمایید. روباه های قطب شمال سفید برفی است، اما روکش های تابستانی آنها خاکستری است.


سایر آموزش های پیشنهادی و آسان :

آموزش گام به گام نقاشی جوجه عید پاک برای کودکان

آموزش نقاشی مروارید داخل صدف برای کودکان

آموزش نحوه نقاشی کشیدن آشیانه پرندگان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...