تعبیر خواب چرخش کره زمین

چرخش کره زمین یکی از عجایب ترین خواب هایی است که هر فردی می تواند در طول عمر خود ببیند و مطمئنا در پی آن نیز،تعبیرهای بسیار جالبی خواهد داشت که باید تمام آن ها را جدی گرفت. چون خواب ها به زودی به حقیقت می پیوندند و کسی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد.

مگر اینکه خودتان از خوابی که دیدید ناراحت شوید و سرنوشت خود را برای اینکه آن خواب به حقیقت نپیوندد اقدام به تغییر دادن آن کنید. مطمئنا اگر کسی خواب چرخش کره زمین را ببیند،باید با تفاسیر متفاوتی رو به رو شود. اگر شما خواب چرخش کره زمین را در خواب دیده اید،باید ببیند که چرخش کره زمین بر روی چه سطحی صورت گرفته است؟

تعبیر خواب چرخش کره زمین به چه صورت است؟

آیا خواب دیده اید که در فضا هستید و در آن جا از نزدیک شاهد چرخش کره زمین هستید و یا اینکه صرفا در اتاق تان دیده اید که کره زمین در حال چرخش است؟ تمامی این مسائلی که در خواب می بینید،می تواند معنای کلی تعبیر خواب چرخش کره زمین را تغییر دهد.

از این جهت اگر شما در خواب دیده اید که کره زمین در حال چرخش است و شما نیز در فضا هستید،می تواند به این معنی باشد که شما چندان از موفقیت دور نیستید و همین روزهای آتی باید خانواده و دوستان تان شاهد شنیدن خبرهای خوبی اعم از ازدواج / بچه دار شدن / موفقیت در کسب و کار / دست یافتن به اموال باشند.

اگر شما در خواب دیدید که کره زمین در حال چرخیدن است،می توانید تفاسیر خوبی را از آن کسب کنید. همانطور که ذکر شد،خواب چرخش کره زمین می تواند به این معنی باشد که به زودی زود در روزهای آتی شما شاهد موفقیت های بسیاری از سوی خود خواهید بود.

حال اگر شما در خواب ببینید که در اتاق تان حضور دارید و مشغول کاری هستید و همزمان شاهد چرخش کره زمین بر روی توپ پلاستیکی و یا بر روی سرتان هستید،می تواند به این معنی باشد که شما حتما به موفقیت هایی در زندگی خود رسید و همانند زمانی که خواب چرخش کره زمین در فضا دیده اید،می تواند تفاسیر بسیار جالبی را برای شما به ارمغان آورد.

خواب چرخش کره زمین یکی از جذاب ترین خواب هایی است که افراد می توانند در طول زندگی خود مشاهده کنند و باید از دیدن چنین خواب هایی لذت ببرند و به آینده خود و دوستان شان امیدوار باشند.

خواب چرخش کره زمین بر روی سر دوست به چه معنی است؟

حال ممکن است شما در خواب ببینید که دوستانتان یک جایی ایستاده اند و چرخش کره زمین بر روی سر آن ها صورت می گیرد.

این نیز می تواند به نوبه خود تفاسیر بسیار جالبی داشته باشد و تعبیر چرخش کره زمین بر روی سر دوست می تواند به این معنی باشد که آن شخص در آینده به فرد بزرگی تبدیل خواهد شد و شما بهتر است که آن شخص را در کنار خود نگه دارید تا روزی که آن شخص به درجه خاصی برسد.

منظور از نگه داشتن دوستان در کنار خود،سوء استفاده از موقعیت های آن شخص نیست،بلکه چه خوب می شود اگر ما انسان ها،افراد بسیار خوب را در کنار خودمان داشته باشیم و از نزدیک شاهد موفقیت های آنان باشیم.

زیرا روزی خواهد رسید که همین افرادی که در کنارمان وجود دارند،دست شما را بگیرند و شما را راهنمایی کنند. از این جهت بهتر است چنین اشخاصی را از دست ندهید و در کنار خود داشته باشید. اگر دوست شما از شما خواست که تعبیر خواب چرخش کره زمین را برای آن شخص بازگو کنید می تواند تفاسیر بسیار جالبی داشته باشد.

اول اینکه آن شخص اعتماد کرده و خواب را برای شما بازگو کرده است و این می تواند نشانه خوبی از سوی خداوند برای شما باشد. و در مرحله بعد،از آن جایی که دوست شما در حال تعریف خواب چرخش کره زمین برای شما است،می تواند به این معنی باشد که شما نیز در موفقیت های آن دوست تان شریک هستید و می توانید بابت رخ دادن چنین اتفاقی خوشحال باشید.

بهتر است خواب را به طور دقیق و واضح برای دوست خود تعبیر کنید و چنین مسئله ای را برای آن شخص نیز بازگو کنید. همچنین شما باید به این مسئله دقت داشته باشید که حال اگر شما یک خواب مثبت را دیده اید،به این معنی نیست که حتما آن خواب بدون هیچ پیش مقدمه ای اجرا خواهد شد و رخ خواهد داد. بلکه برای خوابی که دیده اید باید تلاش کنید تا به حقیقت بپیوندد و شما را خوشحال کند.

تعبیر خواب چرخش کره زمین به صورت کلی می تواند به این معنی باشد که شما به زودی به موفقیت های بسیار زیادی در زندگی خود خواهید رسید و یکی از بزرگ ترین رویدادها می تواند ازدواج با یک شخص شایسته در زندگی تان باشد!.


دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب خورشید

تعبیر خواب ماه


13 نظر

  1. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم خونه ی قبلیمون که فروختیم دارم وداخلش زندگی میکنیم خونه قدیمی نبود بعد یهو خونه از حالت عمودی چرخید افقی شد بعد پشت خونه خالی بود من رفتم ببینم چخبره دیدم کوه هست زیر کوه یکم باز بود یکم اب ثابت وتمیز بود واینکه چندتا حیوان مثل خرس ومیمون هم بودن از کوه بالا رفتم بالا تفریگاه بودیکی جشن عقدش بود یکی‌داشت تنیس بازی میکرد و مسیر برگشت روبه جورایی نمیفهمیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به رفتار و روحیات شما اشاره دارد عصبانیتتون رو کنترل کنین

  2. BaharBaharsays:

    خواب دیدم در اتاقی هستم و از پنجره آن آسمان را میبینم و درخواب اینطور حس کردن که زمین با سرعت بیشتری به دور خود میچرخد از هیجان خواهرم در اغوش گرفتم و سوال پرسیدم این زلزله است خواهرم گفت اگه زلزله بود سقف رو سر ما میریخت زمین در حال چرخش سریع به دور خود هست و از پنجره اسمان کوه ها را میدیدم که با سرعت زیاد از جلوی چشمم عبور میکرد

  3. پدیده میرزااقاییپدیده میرزااقاییsays:

    سلام خواب دیدم که در خونه هستم رفتم دم بالکن دیدم اول مه بود بعد باران شدید بعد ابر سفید همه درحال چرخش از سمت راست از خونه وآسمان ابر ها کوها زمین خونه ای که توش بودم همه میچرخید

  4. سهیلا اصغرپورسهیلا اصغرپورsays:

    خواب دیدم توماشین نشستم.وبه آسمان نگاه میکنم.بعدماه وزمین و دیدم که دارن به دور هم میچرخن.خیلی خوشگل بودن.بعد خورشید ودیدم که داره کم کم از پشت ابرها میاد بیرون یه نور زیبایی داشت.ومنم داشتم همین طور به اونا نگاه میکردم و لذت میبردم.

  5. FarniaFarniasays:

    من چند شبه در هر مکانی و هر خوابی یه چرخش به دور خودم دارم,و با حس سرگیجه و ترس از خواب میپرم

  6. مرادیمرادیsays:

    خواب دیدم دریک جای که شبیه جنگل یابیابان درختای که خشک بودن من ایستاده بودم یه دفعه دنیاشروع به چرخش کردهمه چیزدرحال چرخیدن بود بالای سرم ومن همچنان ایستاده بودم خیلی وحشت داشتم بعدچرخش جهان یک دفعه یه آبی به صورتم خوردوتمام شدتعبیرش چیست

  7. غلامحسینیغلامحسینیsays:

    سلام خواب دیدم درخواب احساس کردم چندبار زمین چرخید و سریع میچرخید. وقتی بلند شدم واز پنجره بیرون رانگاه کردم دیدم مردم عادی رفت وامد میکنند ومتوجه چرخش زمین نشده اندوهرچی صداکردم انگار صدای منو کسی نمیشنیدفقط مادرم تایید کرد که اره زمین چرخید.و امدم بچه هامو خواهرامو بیدارکنم اونا خوابیده بودند قسمت عجیب خوابم این بود که دران اتاقی که انها خوابیده بودند چند قبر وجود داشت که پدربزرگم روی یک قبر میخوابید اما هرچی گشتم او نبود.

  8. آنیتااکبریآنیتااکبریsays:

    چرخش ماه به دور زمین وچرخش زمین به دور تند به دور خودش ومن مشاهده گر بودم وکاملا میدیدم ولی روی زمین بودم ولی زمین وماه در اسمان ومن مشاهده گر بودم

  9. آنیتااکبریآنیتااکبریsays:

    تمام تعابیر مربوطه نشان از خوش شانسی وموفقیت دراینده ی شما میباشد اگر همراه با حس شادی وبدون رعب ووحشت این خواب را دیده باشید

  10. مهدی حجاریانمهدی حجاریانsays:

    سلام من خواب دیدم ک افراد بسیاری جلوی در خانمان جمع شدند و ازشان پرسیدم چ شده گفتند تو شمال ابر ب زمین خورده و ممکن است اینجا هم ب زمین بخورد از ترس بیرون بودند بعد یهو ک وایساده بودیم یهو همه بر زمین خوردیم زمیین انگار چرخیده بود تعبیرش چه میشود

  11. Zahra sadeghiZahra sadeghisays:

    خواب دیدم تو روستاییم که هیچ کسو نمیشناسم وای تو خونه یکی از همونا زندگی میکنم تو حیاطشون دو تا سگ داشتن که خیلی عجیب بودن یکی شون بدنش گوسفند بود با سر سگ یکی شون خیلی قیافش عجیب بود دماغش تا زمین می رسید دم درشون بودم یهو دیدم آسمون قرمز شد گوشیمو میخواستم در بیارم عکس بگیرم یهو دیدم زمین داره کج میشه کامل به یه سمت برگشت منی که وایستاده بودم انگار دراز کشیده بودم تعبیرش چی میشه

  12. اشکان اسماعیلیاشکان اسماعیلیsays:

    خواب دیدم که یکی از دوستانم در زمین لب دریا (زمینی که بعد از سالها تلاش موفق به به اخذ حکم مالکیت شده اند دوست من) نشسته و انگار حدود یک متر بالای سطح زمین نشسته رو هوا و سرش به کندی در حال چرخیدن بود و افراد زیادی قصد نزدیک شدن به اون را داشتند لکن نیروی مرموزی اجازه نزدیک شدن به او را نمی‌داد. بسیار واضح بود خواب

  13. مژگانمژگانsays:

    سلام خواب دیدم با همسرم و بچهام جایی رفتیم که خونه های قدیمی و ارزنده ای داره اقوام دور هم بودن یهو یه سوراخی در زمین دیدم که لایه ی زیر زمین دقیقا مثل حرکت زمین داشت میچرخید ما نمیچرخیدیم چون زیر پامون ثابت بود اما ازون سوراخ و جابجاییش پیدا بود حرکت زمین است و مشخصا پسرم صدا کردم و گفتم ببین حرکت زمین اینطوریه بعد رفتیم جلوتر ثپه کوچکی بود همون حرکت چرخشی زمین باعث بالا اومد یه کوزه چند منی مطلا و فیروزه کاری شده زیبایی شد که ما متحیر شدیم و فهمیدیم گنج قدیمیه با ناخن یه کوچولو از کوزه کندم همش از طلا بود که بلند میشد لطفا برای تعبیر خوابم راهنمایی بفرمایید🙏🏻🙏🏻🙏🏻