تعبیر خواب خورشید

به طور کلی دیدن خورشید در خواب نیک است و تعبیر خواب خورشید می تواند تفسیرهای جالبی به شما ارائه دهد که در این مقاله نظرات چندین معبر را در این مورد ارائه می دهیم .خورشید ستاره سوزانی است که کره زمین و دیگر سیارات منظومه شمسی دور آن می چرخند و در اصل منبع نور و حرارت و همچنین انرژی این جهان خورشید می باشد .وجود خورشید برای ادامه ی حیات تمام موجودات ، ضروری است و می توان گفت خورشید یکی از ارکان مهم آفرینش است .

* تعبیر خواب خورشید از دیدگاه کارل گوستاو یونگ :

دیدن خورشید در خواب ، علامت خوبی می باشد ، مخصوصا اگر خورشید را درخشان مشاهده نمایید .اگر در خواب خورشید را ببینید نشانه ای از آرامش ذهن ، بینش صحیح ، اقبال نیک و خوش قلبی شما می باشد و بیانگر انرژی نور و نیروی عظیم خداوند است .اگر در خواب ببینید که نور خورشید چشمان شما را خیره می کند به معنی موضوعی در امور زندگی شما می باشد که اهمیت ویژه ای دارد و به سختی انجام می شود .هر خصوصیت و عدم تعادل در ظاهر خورشید که در خواب شما مشهود باشد نشان دهنده ی نوعی رنج و یا از هم پاشیدگی است که در امور زندگی شما پیش خواهد آمد .اگر در خواب انفجار خورشید را ببینید به معنی این است که شرایط و ارتباطی که در حال حاضر در آن قرار دارید عاقبتی مخرب دارد به صورتی که شما احساس خواهید کرد قسمت پر اهمیتی از زندگی خود را از دست داده اید .دیدن خورشید گرفتگی در خواب نشانگر این است که نسبت به قدرت خود تردید دارید و هراسان هستید که نکند به خواسته های خود نرسید ، احساس می کنید تحت تاثیر شرایط بدی هستید و استعدادهای خود را مد نظر قرار نمی دهید . میزان اعتماد به نفس تان کم شده و در حال از بین رفتن است و به طور کلی اوقات خوشی ندارید و نمی توانید نسبت به موقعیت فعلی خود دیدگاه مثبتی داشته باشید .اگر خواب ببینید که خورشید گرفتگی از بین می رود علامت ظهور علمی نو می باشد و به معنی این است که شما باید به مشکلات موجود در زندگی تان از دریچه متفاوتی بنگرید .

تعبیر خواب خورشید سرخ

* تعبیر خواب خورشید از دیدگاه تام چت ویندرا :

تعبیر کلی دیدن خورشید در خواب بیانگر علم ، بینش ، عقل ، اندیشه و معرفت است .اگر در خواب خورشید را درخشان ببیند به معنی این است که در زندگی به موضوعات مربوط به دلیل و برهان و منطق و عقل بیشتر اهمیت خواهید داد .اگر در خواب ببیند که خورشید طلوع می کند نشان دهنده ی این است که ادراک و بینش و معرفتی نو در شما ظهور خواهد کرد و شما از توانایی ذاتی زیادی درباره ی علم و مخصوصا موضوعاتی که نیاز به دلیل و برهان دارند برخوردار هستید و در این موارد استعدادهای بالقوه شما ظاهر خواهند شد .اگر مردی در خواب ، خورشید ظهر را ببیند در حالی که نصف روز تمام شده باشد نشانگر این است که از لحاظ احساسی به بلوغ می رسد و جوانمردی را پیشه خود می کند .اگر مردی در خواب ببیند که خورشید غروب می کند نشان دهنده ی این است که ادراک شخصی و منطق او خصوصا در سالمندی کاهش پیدا خواهد کرد .اگر خواب ببینید که خورشید تیره شده است بیانگر این است که در زندگی دچار ناراحتی و غم خواهید شد و به بیانی دیگر این خواب می تواند نشانه دیوانگی و زوال عقل باشد و در پایان به مرگ منتهی شود .دیدن خورشید در خواب می تواند علامت فرزند نیز باشد اما امکانش خیلی کم است .

* تعبیر خواب خورشید از دیدگاه لوک اویتنهاو :

دیدن خورشید درخشان در خواب به معنی این است که در رسیدن به اهدافتان خوش شانس خواهید بود و امور مالی شما رونق می یابد .اگر در خواب ببینید که خورشید طلوع می کند به معنی این است که در زندگی به آرامش دست پیدا خواهید کرد .اگر خورشید گرفتگی را در خواب ببینید نشانگر وجود شرایطی کسالت بار خواهد بود که به زودی بر طرف می شود .اگر در خواب شاهد حرارت بالای خورشید باشید به معنی این است که در زندگی دچار سختی خواهید شد و باید تلاش نمایید .

تعبیر خواب خورشید پشت ابر

* تعبیر خواب خورشید از دیدگاه آنلی بیتون :

اگر در خواب خورشید را ببینید که طلوع می کند و درخشنده است به معنی این است که در آینده شاهد ایام شادی بخشی در زندگی خود خواهید بود .دیدن خورشید نیمروزی در خواب نشان دهنده ی این است که به خواسته های قلبی خود می رسید و به خوشبختی بی نهایتی دست پیدا خواهید کرد .اگر در خواب ببینید که خورشید غروب می کند به معنی این است که از داشتن پول حس خوبی خواهید داشت و خوشحالی شما به نهایت خواهد رسید .این خواب می تواند تلنگری باشد تا به شما بگوید باید مواظب دارایی های خود باشید .اگر در خواب ببینید که از میان ابرها به خورشید نگاه می کنید نشانه این است که گرفتاری های زندگی شما از بین می روند و نیکبختی و اقبال خوش نصیبتان خواهد شد .اگر در خواب خورشید گرفتگی را ببینید نشان دهنده ی این است که روزهایی خطرناک و پر هیجان پیش رو دارید و عاقبت این روزها تمام می شوند و اوضاع زندگی تان نسبت به گذشته بهبود خواهد یافت .

* تعبیر خواب خورشید از دیدگاه ابراهیم کرمانی :

اگر خورشید را در خواب به صورتی ببینید که لکه تیره ای روی آن باشد نشان دهنده ی این است که حاکم آن شهر نگران سرزمین خود خواهد بود .اگر خواب ببیند خورشید بی فروغ است و زمین تاریک می باشد به معنی این است که حاکم آن سرزمین برکنار خواهد شد و سودی از حکومت خود نخواهد برد .اگر در خواب ببینید که خورشید را ستایش می کنید نشانگر این است که از نزدیکان حاکم شهر خواهی شد .اگر در خواب ببینید که خورشید پشت ابرها پنهان شده است به معنی این است که دشمنان حاکم و یارانش را مغلوب خواهند کرد .

تعبیر خواب خورشید بزرگ

* تعبیر خواب از دیدگاه دانیال نبی (ع) :

اگر در خواب ببینید که خورشید را از آسمان در اختیار خود گرفته اید نشانه این است که در جایگاه حاکم خواهید نشست و یا از مقربان حکومت می شوید .اگر در خواب خورشیدی را که درخشان نیست و تاریک هم نیست در اختیار خود ببینید بیانگر رهایی از درد و رنج خواهد بود .اگر در خواب ببینید که تبدیل به خورشید شده اید به میزان نور خورشیدی که تصویر شما در خواب است امکان دارد که حاکم شوید و یا در حد توان خود به جایگاه مهم و بالایی دست پیدا خواهید کرد .

* تعبیر خواب از دیدگاه جابر مغربی :

دیدن خورشید در خواب نشانه پدر است .اگر در خواب خورشید را درخشان ببینید در حالی که در خانه شما نور افکنده باشد به معنی این است که از اقوام خود دختری را به همسری بر می گزیند .اگر در خواب خورشید پشت ابر و یا چیزی دیگر پنهان شده باشد نشان دهنده ی این است که احوال حاکم شهر دگرگونی خواهد داشت بخصوص اگر خورشید گرفتگی اتفاق افتاده باشد .این مقاله در مورد تعبیر دیدن خورشید در خواب می باشد که با خواندن آن به راحتی می توانید خواب خود را تفسیر نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه می باشد .

مطالب مرتبط...

58 نظر

  1. aasays:

    سلام خواب دیدم داخل تاکسی نشستم چند تا شیشه برش خورده بهم دادند دوتاش مثل شیشه عینک بود. یکیش بزرگتر بود.من اونا رو به کسایی که تو تاکسی بودم دادم. یکی از شیشه ها رو برگردوندن با هزار تومان اسکناس. و گفتند که این شیشه از اثرات نور آفتاب جلوگیری میکنه. من پیش خودم فکر میکردم عینکی طبی که خودم دارم هم همین خاصیتو داره. ولی عینکی رو چشمام نبود. یه لحظه نور آفتاب زیادی به چشمام خورد.سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به افکار و دیدگاه های متفاوت، از ابعاد و زوایای مختلف نگاه کرده و اجازه ندهید قربانی دیدگاه تک بعدی شوید.

  2. بهنازبهنازsays:

    سلام خواب دیدم توی باغ خاله ام با اقوام کنار استخر نشسته بودیم همینطور که به شکمم نگاه میکردم که چقدر بزرگ شده بود ناگهان نور خورشید به سمت من تابید و گرمم کرد و گفتم چه خوب لااقل یه کم آفتاب به بدنم بخوره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رفاه و آسایش روحانی را نشان می‌دهد.

  3. بهنازبهنازsays:

    سلام خواب دیدم توی باغ خاله ام با اقوام کنار استخر نشسته بودیم همینطور که به شکمم نگاه میکردم که چقدر بزرگ شده بود ناگهان نور خورشید به سمت من تابید و گرمم کرد و گفتم چه خوب لااقل یه کم آفتاب به بدنم بخوره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما هشدار می‌دهد که شروع به تغییراتی در زندگی خود کنید.

  4. نیازنیازsays:

    درود بر شما دیشب خواب دیدم،یکی از بستگانمون که آقا هستن(متاهل) با دستشون به آسمون تاریک اشاره ایی داشتن ،تو آسمون ماه وخورشید کنار هم بودن،ماه به صورت هلال ،وخورشید با نور کم،ایشون گفتن دوست داری ماه باشی یا خورشید ،منم گفتم ماه رو دوست دارم ،چون روز وشب تو آسمون هست.ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیشتر به خانواده بپردازید و سعی کنید در غم و ناراحتی آن ها سهیم شده و باری از دوش عزیزان خود بردارید.

  5. آریاآریاsays:

    با سلام . خواب دیدم که وسط یه میدونگاه بزرگ ایستادم و همینطور ک نگاهم با اسمون بود خورشید رو میدیدم که کم کم دور میشد و اینقدر دور شد که رفت پشت ابر ها پنان شد و ناگهان همه جا تاریک و احساس استرس خیلی زیادی یهم دست داد.ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی غم و اندوه است.

  6. دكتردكترsays:

    سلام خواب ديدم از روي زمين بلند شدم رفتم تا بالا انقدر كه كره زمين رو زير پام ميديدم رفتم تا به خورشيد رسيدم و از تو ابرا نشستم جلوي خورشيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر پادشاه بزرگوار است و دیدنش بینه است

  7. نسیم احمدینسیم احمدیsays:

    با سلام من خواب دیدم‌کنار دریا بودم داشتم شنا میکردم‌ به اسمون که‌نگاه کردم‌ دیدم‌یهو خورشید که شکل بیضی شده بود و خال سیاهی هم روش بود از اسمون افتاد پایین و غیب شد و فوری همه رو صدا کردم‌ براشون تعریف کردم و گفتم فکر کنم کسوف باشه و خاستم نشونشون بدم و‌ به اسمون که نگاه کردم دیدم دوتا خورشید توی اسمونه و توی دلم هم خیلی دلهره و اشوب بود توی خواب

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده‌ی روابط احساسی خواهد بود

  8. فاطمهفاطمهsays:

    سلام . من خواب دیدم که خورشیدنه چندان درخشان تو اسمون غبار الود تبدیل شد به شش تا خورشید و به صورت دایره ای کنار هم قرار گرفتند.فکر کردم که میتونه یه علامت باشه . ممنون میشم اگه تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  9. مرجانمرجانsays:

    سلام.خواب دیدم صب از خواب پاشدم وو خورشید خیلی بزرگ و درخشانتر از همیشه هست وو خیلی ب من نزدیکه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در زندگی است

  10. آتنا حقدوستآتنا حقدوستsays:

    خواب دیدم یک نفر داره درباره اغاز خلقت برام حرف میزند انگار من اونجا هستم همون ابتدای خلقت.طریقه تولد خورشید رو میگه که اسمان رودیدم خیلی صاف ودرخشان و زیبا یکدفعه یه نور بزرگ خیلی درخشان داخل ااسمان حرکت میکند کسی ک برام داشت توضیح میدادمیگفت این جبرییل هس اون در اسمان اومد و خدا خورشید رو افرید . ینی خورشید با نور اون ساخته شد یا از اون یا بعد از اون ساخته شد یه هم چین چیز . میگفت میشه تعبیرشو بگین مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برر روشنایی و سلامتی تعبیر میشود بهتراست در زندگی گویای حقیقت باشید

  11. هما غیاثیهما غیاثیsays:

    خواب دیدم سه تا ستاره تو اسمون حرکت میکنن و بعد یه چند دور زدن افتادن رو زمین یه ستاره ام خورد به خورشید و خورشید از مدار خارج شد و دور شد.تعبیرش و میتونین بگین؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما خبر می دهد که اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنید حتما موفق خواهید شد.

  12. میم قیمیمیم قیمیsays:

    دیشب خواب خورشید رو دیدم درخشنده بود پشت یه جنگل تاریک بود بهش نگاه میکردیم تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه ای از آرامش ذهن ، بینش صحیح ، اقبال نیک و خوش قلبی شما می باشد

  13. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم تو یه خونه ی جدید پر از مبلمان بعد من از خونه هه داشتم پیش خودم تعریف میکردم میگفتم نگا الان صبحه و تو خونه چه نوری زده تازه اگه پرده هارو هم بکشم خیلی بهتر میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در امور اقتصادی است

  14. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب دیدم با خانوادم رفتیم بیرون بعد من به داییم خورشید رو که قرمز شده بود نشون دادم, بعد از اون خورشید زرد شد و دوباره قرمز شد و دوباره زرد شد, فقط یه بار هم سبز شد. تعبیرش چیه؟ ممنون میشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با اقوام و فامیل است

  15. MMsays:

    با سلام خواب دیدم که روی دریای صاف و زلال رویه قایقی هستم و در این هنگام خورشید رو خیلی درخشان در آسمان صاف و بدون ابر دیدم..مدتی داشتم به خورشید نگا میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سعادتمندی در زندگی تعبیر میشود

  16. محبوبمحبوبsays:

    سلام خواب دیدم لب ی پنجره وایسادم. خورشید خیلی خیلی خیلی بیش از حد بزرگ شده و با سرعت اومد سمت من طوری که فکر کردم الان بهم برخورد می‌کنه . بعد دیدم ی عالمه دور اون خونه ای که من داخلش بودم چرخید . انگار دور زمین داشت میچرخید ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پیش بینی می شود که در آینده از فریب و گمراه در امان خواهید بود.

  17. احمدیاحمدیsays:

    باسلام من خواب دیدم توی حیاط خونه قبلیمون هستم وخورشیدهم خیلی تاریکه مثل اینکه بادمجون پوستش روی خورشیدچسبیده باشه بعدبه پسرداییم میگم بروچاقوبیارپوست خورشیدروبکنیم بعدش چاقومیاره منم راحت خورشیدروازآسمون بادست میگیرم وپوستشومیکنم شفاف میشه پرتش میکنم آسمون وبعدچندثانیه دوباره سیاه میشه ودوباره همون کارقبلیومیکنیم شرمنده یکم طولانی شد اگه میشه تعبیرشوبهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است حقایقی برایتان اشکار شود

  18. رهداررهدارsays:

    سلام خواب دیدم با دوستم از خرید برگشتیم و یه جا نشستیم ظهر بود با هم حرف میزدیم ولی من چشمام بسته بود چون اونقدر نور خورشید تابشش زیاد بود که من توانایی باز نگه داشتن چشمامو نداشتم در حالی که دوستم و اطرافیانم راحت چشماشون باز بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان بیانگر خوش قلبی شما و بینش صحیحتان نسبت به زندگی است

  19. ايمانايمانsays:

    سلام من در خواب ديدم كه خورشيد طلوع ميكند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ارامش ذهن است

  20. اسلامياسلاميsays:

    سلام عرض ميكنم خواب ديدم در شب ، خورشيد يا مهتاب با نور زياد و كاملا گرد خيلي به منزلمون نزديك شده و دقيقا لب پنجره آمده و من ترسيدم بخاطر همين پنجره را بستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ارامش ذهن و بینش صحیح در زندگیتان است

  21. امید کروژدهامید کروژدهsays:

    سلام خواب دیدم یک جمعیت خیلی بزرگی تو یک میدون بزرگ تو شهر جمع شده بودیم و داشتیم یک خورشید گرفتگی عظیم رو تماشا میکردیم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشانه ای از ارامش ذهن وبینش صحیح در زندگی باشد

  22. ب،جب،جsays:

    سلام دیشب خواب دیدم خورشید و ماه و ی سیاره دیگه به وضوح قابل دیدنند و با عبور اون سیاره از کنار خورشید خورشید فوران میکند طوری ک از پنجره ی سقف خونه گذاره ها و گرما داخل خونه میشد و ما پنجره ی روی سقف رو بستیم و باید همه صبر میکردند تا اون سیاره بگذره تا خورشید ارام بشه.. بخاطر جاذبه ی اون سیاره بود ..فکر کنم سیاره ی مشتری بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ایجاد انرژی های مثبت است

  23. امیرامیرsays:

    در خواب دیدم که آفتاب در حال غروب کردن است و ناگهان تبدیل به لوستر شد و همه جا را روشن کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر ارامش ذهن و بینش صحیح در زندگی است

  24. NazninNazninsays:

    سلام و خدا قوت .خواب دیدم که در کلاس نشسته بودم و نور خورشید با تابش زیاد رو به سمت من قرار گرفته بود و من هراز گاهی از شدت نور چشامو میبستم و استادم ازم خواست که برم کنار تخته و درس جواب بدم و صدای اذان دلنشینی پخش شد ومن هم تکرار میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه آرامش ذهنی و خوش قلبی است

  25. هومان امانیهومان امانیsays:

    سلام خواب دیدم که نشسته بودم تو خونه یهو بیرون تاریک شد رفتم از تو پنجره دیدم خورشید و ماه کنار هم‌ اند یهو خورشید منفجر شد و انفجارش داشت به سمتم میومد که از خواب پا شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، انفجار خورشید در این رویا ممکن است نشان دهنده ی سختی ها یا کم و کاستی های جدید در زندگی باشد

  26. مریم باقیمریم باقیsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم خورشید نارنجی بزرگ در آسمانه و نزدیک و یهرماه بزرگ سفید کنارش و یه دایره دیگه که فکر کنم ستاره بود. بعد یه قسمتی از خوابم دراز کشیدم ماه افتاد روی صورتم از ترس چشمامو بستم لطف میکنید تهبیرش را بگید چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه احساس رضایت و آرامش در زندگی است

  27. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دختر خاله ی من خواب دیده که همه قراره به مدرسه برن واونم گفته منم میخوام برم وهمه ی پسر خاله ها دختر خاله ها و دختر داییا و.. دارن میرن اون میبینه من جلو تر از همشون دارم حرکت میکنم و آفتاب به صورتم میزنه و صورتم میدرخشه تعبیر این خواب چیه ؟ما سن مدرسه رفتمون گذشته من تقریبا از همه کوچیکترم و20 سالمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است ناامیدی و رنج در زندگیتان پدید بیاید

  28. الهام توکلیالهام توکلیsays:

    سلام خواب دیدم با اینکه هوا تاریک شده ولی خورشید توی آسمونه و شعاع پرتوهاش قشنگ مشخصه جوری که شبیه به یه ستاره زرد تو آسمون سیاه شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن خورشید در خواب ، علامت خوبی می باشد ، مخصوصا اگر خورشید را درخشان مشاهده نمایید .اگر در خواب خورشید را ببینید نشانه ای از آرامش ذهن ، بینش صحیح ، اقبال نیک و خوش قلبی شما می باشد و بیانگر انرژی نور و نیروی عظیم خداوند است .

  29. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام. در خواب دیدم که به اسمان روشن نگاه میکنم وروبه خورشید ایستاده ام. خورشید خیلی بزرگتر ودرخشانتر از همیشه بود وتشعشع داشت. تکه ی نور امد ودر خورشید ادغام شد. در حالیکه که به خورشید نگاه میکردم گفتم السلام علیک یا فاطمه الزهراء. چه تعبیری میتواند باشد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام علامت خوبی می باشد ، مخصوصا اگر خورشید را درخشان مشاهده نمایید .اگر در خواب خورشید را ببینید نشانه ای از آرامش ذهن ، بینش صحیح ، اقبال نیک و خوش قلبی شما می باشد

  30. یاسیاسsays:

    سلام من خواب دیدم‌که پا برهنه در خیابان به سمت غروب خورشید میدوم . تعبیر چیست ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است در انجام دادن تصمیمات مهم زندگیتان عجولانه عمل نکنید

  31. امینامینsays:

    سلام من تو روستا زندگی می‌کنم و جلوی خونمون هیچ خانه ای نیست. و تو خواب دیدم که من به سمت زمینی که جلوی خونمون هست از طریق خورشید تشخیص بدم که شمال و جنوب کدوم سمت هست . که خورشید بسیار گرم به من تابید و یکی از کسانی که دوستشون دارم رو دیدم و از شدت گرمای خورشید به زودی فرار کردم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدیدی است که به سود شماست

  32. معینمعینsays:

    سلام من خواب دیدم خورشید از غرب طلوع کرد و ارام ارام به وسط اسمان می امد و مردم میپرسیدم میدونید چه شده اونا میگفتن نه میگفتم خورشید از غرب طلوع کرده اونا میترسیدند و همه ی مردم فرار میکردند و من متعجب اونا رو نگا میکردم و منتظر بود یکی به کمک ما بیاد تا مارو ببره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای به دست اوردن ارزوها و خواسته های خود باید تلاش خود را بیشتر کنید

  33. زهرافیروزیزهرافیروزیsays:

    خاب دیدم خورشید داره میتابه بعد من دستمه میزارم رو چشمم ک نور خورشید اذیت م نکنه....بعد خودمو تو خورشید میبینم‌..تصویر خودمو تو خورشید ب واضح میبینم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از شخص بزرگی خوشتون نمیاد و ازش هراس دارین اما بعد ها شما را با این شخص دوستی خواهد بود

  34. NazninNazninsays:

    سلام.خواب دیدم که خورشید خیلی بزرگه و من قشنگ دایره بودنشو میبینم و در حال طلوع کردنه.خیلی زیبا بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی براتون می افته

  35. shakilashakilasays:

    سلام خواب دیدم خورشید توی اسمون سرخ رنگه ومن به مامانم نشونش دادم و گفتم من خواب این صحنه را دیده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خودتون رو در دید فرد مهمی خراب می کنین

  36. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم آفتاب داره طلوع میکنه .. بعدش تبدیل شد به غروب آفتاب که همه جا رو مثل شفق قرمز کرده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کاری را که شروع می کنید تمام کنید و نیمه تمام رهایش نکنید

  37. صباصباsays:

    سلام خواب دیدم همه جا یه حالت گرفتگی داره و من خیلی ناراحتم هوا مثل هوای بارونی بود و من خیلی ناراحت بودم گریه می کردم احساس میکردم مردی که بهش علاقه داشتم پیشم بود و بغلم کرد و گفت نگران نباش من بهش گفتم اه هممون از بین میریم من نمی خوام تورو از دست بدم رفتیم جلوی پنجره واستادیم ناگهان که از پنجره بیرونو نیگا میکردیم خورشید بالا اومد و همه جا روشن شد و اقایی که پیش من بودن خیلی خوشحال شدن و به من گفتن دیدن همه چی درست شد و من فقط نیگاش میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شاهد بی وفایی و ناامیدی در زندگی باشید که باید ان را رفع کنید

  38. GhazalGhazalsays:

    سلام خسته نباشید من دو شب پیش خواب دیدم که همراه صمیمی ترین دوستم رفتیم توی یه بیابونی که پر از شن بود بعد روی یکی از تپه ها ایستاده بودیم بعد خورشید خیلی بزرگ تر از حالت عادیش شده بود و رنگش تقریبا نارنجی رنگ بود و داشت غروب میکرد خیلی زود هم غروب کرد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که در زندگی ممکن است دچار تشویش هایی شوید

  39. شادی کشانیشادی کشانیsays:

    سلام.ببخشید من دیشب خواب دیدم که توی حیاط خونمون که اون موقع توی خواب حدودا نزدیک صبح بود با مامان و خالم ایستاده بودم داشتم حرف میزدم که یهو دیدم ماهی که کامل بود یه لحظه ماه گرفتگی شد وقتی پشت سرم رو نگاه کردم دیدم خورشید که البته خیلی بزرگ بود از پشت دیوار حیاط خونه ی ما از طرف غرب در حال طلوع هست من اون موقع خیلی ترسیده بودم ولی از یه جانب خوش حال هم بودم که دارم اولین بار طلوع خورشید رو میبینم و به خالم گفتم من تا حالا طلوع خورشیدرو ندیده بودم.ولی یه چیز عجیب دیگه ای که توی خواب من بود خورشید در3مرحله طلوع کرد یعنی 3بار مکث کرد تا به اوج آسمون بره.وقتی کامل طلوع کرد و آسمون روشن شد به آسمون که نگاه کردم دیدم ماه در شرقه و کامله.یعنی هم ماه و هم خورشید توی آسمون مقابل هم دیگه بودند.ولی خورشید خیلی بزرگ بود انگار که خیلی نزدیک باشه.ببخشید میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار بدشناسی و بد اقبالی در زندگیتان شوید

  40. atiatisays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم خورشید داخل دریا افتاده و خاموش شده و یه تیکه ازون جدا میشه و میفته تو آب و در خواب اینطور بود که انگار با این تحول خورشید ،کره زمین میخواد وارد عصر جدیدی بشه و اون تیکه از خورشید باعث تغییر و تحول بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس دعای 22 صحیفه سجادیه رو بخونین

  41. Shi.bShi.bsays:

    سلام خواب عجیبی دیدم که خورشید بیش اندازه بزرگ هستش و نزدیک وبسیاار شعله ور میشه این شعله ها به حدی زیاد میشه که خورشید منفجر میشه و تکه های سیاهی روش باقی میمونه و یه تکه از اون به داخل خانه ما پرت میشه .تعبیرش رو لطف میکنید و ایا مربوط به سرانجام کاری هست

  42. ناشناسناشناسsays:

    خواب خورشید رو دیدم هپچگونه گرفتگی یا ابر جلوش نبود فقط سر جاش ثابت نبود بالا پایین می رفت . خورشید میرفت بالا دوباره میامد پایین دوباره میرفت بالا میامد پایین اما کاملا معلوم بود

  43. ناشناسناشناسsays:

    خواب خورشید رو دیدم هپچگونه گرفتگی یا ابر جلوش نبود فقط سر جاش ثابت نبود بالا پایین می رفت . خورشید میرفت بالا دوباره میامد پایین دوباره میرفت بالا میامد پایین اما کاملا معلوم بود

  44. فاطیمافاطیماsays:

    سلام .من خواب دیدم عازم سفر به خورشید هستم.و خورشید درخشان و تابنده رو هم توی خواب دیدم.تعبیرش چی میشه لطفا؟🙏🌺

  45. XahraXahrasays:

    سلام.ببخشیدمن خواب دیدم چندنفرروبه خورشیدبه طورمستقیم توحالت رکوع هستندولی من چهره شونوندیدم بعدش خورشیدازآسمون میوفته یعنی سقوط میکنه ،میشه گفت به سمت اونا

  46. mobinamobinasays:

    سلام،وقت بخیر،من چندروز پیش خواب دیدم که روزه وهوا ابریه که یهو آسمون تاریک شد وشش تا خورشید خیلیی بزرگ وشعله ور که گدازه هاشون هم مشخص بودن اینطوری[:::]کنارهم قرارگرفتند درحالیکه همه ترسیده بودند من احساس میکردم صحنه ی زیباییه وازش لذت میبرم،میشه تعبیرش رو بگید،خیلی کنجکاوم کرده

  47. ارشارشsays:

    سلام خواب دیدم در طبیعت روی تپه استاده ام از نافم نقطه نورانی به وجود امد و شروع کرد به تدریج بزرگتر و درخشان ترشدن و گرمایی نداشت تا چشم کار می کرد همه جا را نور افشانی می کردم تا اینکه کاملا تبدیل به خورشید شدم

  48. طاهره مالکیطاهره مالکیsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم تو یه ساحل خیلی زیبا هستم و دارم یه عده آدم که دارن تو آب بازی میکنن رو تماشا میکنم مادربزرگ مرحومم کنارمه میخوام به مادربزرگم به ترکی بگم که رعد و برق چی میشه و تو آسمون به دنبال نشون دادن رعد و برق ام که ناگهان توجهم جلب میشه به خورشید که خیلی بزرگ و پر نوره همه تو ساحل دارن نگاه میکنن و فیلم میگیرن خیلی بزرگ و درخشانه من میبینم سوار ماشین میشیم خواهر کوچیک مو خواهر زاده امو بابام با محبت گرفته بغلش و پسر من دست خواهر کوچیک مو میدونه و محبت میکنه ولی پدرم توجهی به شیرینکاری پسر من نداره

  49. ............says:

    سلام.من خواب دیدم از پنجره اتاقم به اسمان نگاه میکردم که پراز ستاره های شفاف وزیبابود ناگهان خورشید از مغرب طلوع کرد ومن از دیدن طلوع خورشید بسیار خوشحال شدم وحس خوب داشتم اما متعجب بودم که چرا از غرب طلوع کرد.بسیار برایم جالب بود که ماه وستاره ها وخورشید همزمان در اسمان هستند.به سرعت حرکت کرد ودر شرق چندین با مانند توپی که به زمین مبخورد به زمن خورد واتش گرفت وغروب کرد

  50. روژینا بمانیروژینا بمانیsays:

    سلام من خواب دیدم برای مسافرت به یک جایی با پدر و مادر رفته بودیم کنار دریا که بارون گرفت دریا طوفانی شد بعد به طور ناگهانی موج های بسیار عطیمی که اسمان را هم فرا گرفته بودند امدند ولی ما فرار کردبم و زنده ماندیم و در کوه پایسادم و خورشید را دیدم که داره طلوع میکنه خیلی بزرگ بود ولی رنگ بنفش مانندی داشت و وسط دا یره طلایی بود لطفا کمکم کنید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  51. بهاربهارsays:

    سلام من خواب دیدم تو اسمان ابی بدون هیچ ابری دوتا خورشید گرد کامل کنار هم زرد روشن میتابیدن تعبیرش چیه

  52. زهرازهراsays:

    با سلام و عرض ادب من خواب دیدم یک بازیگر گفتش میدونستی خورشید ماره . و بعد تصویر خورشید و رنگ زرد و میدیدم و بعد تصویر صورت مار در تصویر زمینه سفید. که این تصویر ها چند بار تکرار شد. ممنون میشم

  53. F.AF.Asays:

    با سلام. من خواب عجیبی دیدم. دیدم که نور از خورشید اندازه کل خانه‌شان را گرفته و با تمام قدرت کل خانواده و بعضی از همسایه و آشنایانمان را بالا برد بطوریکه همه ردیفی بالای هم قرار گرفتند. و همه به دنبال این نور می‌دویدند. و خودم هم خواستم برم بالا نتوستم مجبور شدم بروم کنار جمعیت از داخل نور. ولی آنطرف تر یک لایه شیشه بلند به اندازه آسمان قرار دادند که بقیه نیایند توی نور. من به خواب اعتقاد ندارم ولی خیلی جالب بود خواستم با شما به اشتراک بگذارم.

  54. FaribaFaribasays:

    با سلام. من خواب عجیبی دیدم. دیدم که نور از خورشید اندازه کل خانه‌شان را گرفته و با تمام قدرت کل خانواده و بعضی از همسایه و آشنایانمان را بالا برد بطوریکه همه ردیفی بالای هم قرار گرفتند. و همه به دنبال این نور می‌دویدند. و خودم هم خواستم برم بالا نتوستم مجبور شدم بروم کنار جمعیت از داخل نور. ولی آنطرف تر یک لایه شیشه بلند به اندازه آسمان قرار دادند که بقیه نیایند توی نور. من به خواب اعتقاد ندارم ولی خیلی جالب بود خواستم با شما به اشتراک بگذارم.

  55. زهرا صوفیزهرا صوفیsays:

    سلام خواب دیدم رو پشت بام هستم و به خورشید خیره شدم و بعد از چند تانیه شش خورشید دیگه کنارش ظاهر شدن و چنتا ستاره هم کنارشون بود این در حالی بود که اصن چشمای منو به درد نیاورد و راحت نگاه میکردم

  56. اسرا احدیاسرا احدیsays:

    سلام من تو خواب دیدم که فرزند خورشید دست منو گرفته و به دنبال مامانش میگرده یعنی راهی که خودشو به مامانش (خورشیدی که تو اسمونه )برسونه بعدش منم بهش کمک میکنم و اون میره پیش مادرش ولی بقیشو نمیدونم که به یه خورشید تبدیل میشن یا دوتا

  57. میلاد غضنفرپورمیلاد غضنفرپورsays:

    سلام خواب دیدم در بیابانی قدم میزدم که ناگهان خورشید را بسیار بزرگ دیدم و جوری میدرخشید که محو آن شده بودم بعد از مدت طولانی خورشید اومد و زیر پای من قرار گرفت و من را برد نشان از چیست ؟

  58. م.خم.خsays:

    سلام خواب دیدم مقابل نور خورشید نشستم تا گرماش به من بخوره از قضا خورشیدهم کامل برمن می تابیدمثل آفتاب تابستان که درظهرهمجا رومیگیره بعدازاستراحت زیرآفتاب رفتم خونه