چگونه روی انگشتان دست خالکوبی کنیم؟

خالکوبی که روی انگشتان دست انجام می شود ، انتخاب بی نظیری برای قرارگیری طراحی جوهر دائمی است که به راحتی مشاهده خواهد شد. تصمیم بگیرید قبل از اینکه به طور دائم یک خالکوبی انگشتی انجام دهید. یا تصمیم بگیرید که برای چند روز یا چند هفته از یک خالکوبی انگشت موقت می خواهید استفاده کنید؟

بخش اول : تصمیم گیری در مورد خالکوبی انگشت

تصمیم گیری در مورد جای قرار دادن خالکوبی

1-تصمیم گیری در مورد جای قرار دادن خالکوبی. مشخص کنید که در کجای انگشتان و بر روی کدام انگشت می خواهید خالکوبی کنید ، زیرا گزینه های مختلفی دارید.

*خالکوبی های ناخن معمولاً بین انگشتان اول یا دوم هر انگشت روی سطح پشت صاف قرار می گیرند. خالکوبی معمولاً برای این محل مناسب است و احتمالاً جوهر را بهتر از هر جای انگشت نگه می دارد ، با توجه به اینکه کمتر در تماس با انگشتان دیگر است.

*خالکوبی را می توان در کنار هر انگشت انجام داد ، همانطور که در آن دو انگشت ممکن است لمس شوند. تصاویر کوچک و حتی کلمات معمولاً در اینجا بهتر جوهر می شوند.

*خالکوبی های حلقه ای با حرکت دادن تمام راهها در اطراف انگشت ، از یک نوار فلزی تقلید می کنند. توجه داشته باشید که این و هر خالکوبی انگشت دیگری که دارای جوهر در قسمت داخلی دست باشد ، می تواند به راحتی تار و محو شود ، زیرا اغلب در معرض حرکت ، عرق ، خورشید و شستشو قرار دارد.

انتخاب طراحی برای خالکوبی

2-طرحی را برای خالکوبی انتخاب کنید. در مورد طراحی خالکوبی خود و اینکه رنگی باشد یا سیاه و سفید باشد ، به یک تصمیم مطمئن برسید.

*طرح های رایج برای خالکوبی های انگشتی را در نظر بگیرید ، که شامل حروف ساده ، نمادها و قطعات با مضمون احساساتی یا زناشویی برای گزینه ای خلاقانه برای حلقه های سنتی است.

*از طرح های بسیار پیچیده یا دقیق خودداری کنید ، زیرا انگشت فضای کمی برای هنر تاتو ایجاد می کند ، و جوهر ممکن است به دلیل ماهیت پوستی از رنگ و جزئیات آن مانند سایر نواحی برخوردار نباشد.

*با هر تاتو ، این ایده خوبی است که در تصمیم گیری در مورد یک طراحی ، از یک هنرمند تاتو مشورت گیرید ، چه با هنر آنها آشنا باشید و چه می خواهید کنترل خلاقانه تری را بر روی آنها بگذارید ، یا می خواهید ببینید که چگونه آنها طراحی بسیار خاصی که می خواهید را تفسیر می کنند.

مکان خالکوبی و یک هنرمند را پیدا کنید

3-یک مکان خالکوبی و یک هنرمند پیدا کنید. اگر در حال انجام یک خالکوبی دائمی هستید ، تحقیقات خود را در مورد هر سالن تاتو که به آن علاقه دارید ، و همچنین برای یک هنرمند خاص که روی شما کار خواهد کرد ، انجام دهید.

*توجه داشته باشید که بعضی از مغازه های خالکوبی و هنرمندانی وجود دارند که به طور کلی تاتو کردن انگشت را انجام نمی دهند ، معمولاً به این دلیل که آنها معتقدند جوهر به خوبی روی پوست انگشتان نمی خورد. قطعاً در مورد سیاستهایشان بررسی انجام دهید.

*برای تمیز بودن و روش های صحیح و همچنین جستجوی مجوز و گواهینامه های هر هنرمند ، خود مغازه را بررسی کنید. مایل باشید هزینه بیشتری برای یک فروشگاه با کیفیت یا یک هنرمند با تجربه بیشتر بپردازید.

*اگر می خواهید یک خالکوبی حنا یا روش موقت دیگری را انتخاب کنید ، به جستجوی فروشگاه هایی بپردازید که حنا اعمال می کنند یا به صورت آنلاین فروشگاه ها را پیدا کنید.

قبل از خالکوبی دائمی ، خالکوبی موقت را بگیرید

4-قبل از اینکه خالکوبی دائمی را بگیرید ، یک طرح موقت را امتحان کنید. با ایجاد یک طرح موقت شروع کنید و بعد با استفاده از یک طرح خالکوبی انگشت ، تصمیم بگیرید که آیا هنوز هم با گذشت زمان آن را دوست دارید یا خیر.

*برای چیزی که تا دو هفته دوام خواهد داشت ، با طرح خود از یک خالکوبی حنا استفاده کنید. می توانید مجدداً خالکوبی کنید یا این کار را انجام دهید تا آن را حتی برای مدت طولانی تری آزمایش کنید.

*یک خالکوبی موقت از هر فروشگاه را امتحان کنید ، و یا با استفاده از قلم ، خط چشم یا لاک ناخن طرح را بسازید. دوباره آزمایش کنید و تست را برای مدت زمان طولانی تر انجام دهید.

در نظر گرفتن محدودیت های شغلی

5-محدودیت های شغلی را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که بسیاری از صنایع شغلی و کسانی که شما را استخدام می کنند ممکن است خالکوبی های قابل رویت را ممنوع کنند ، یا خالکوبی های قابل رویت ممکن است به شانس شما در یک کار آسیب برساند. این موضوع را قبل از گرفتن یک خالکوبی اگشت دائمی در نظر بگیرید ، زیرا تقریباً غیرممکن است که آن را بپوشانید یا پنهان کنید.

*کسانی که در صنعت پزشکی ، حقوق ، دفاتر شرکت و غیره هستند ، بیشتر درمورد خالکوبی های قابل مشاهده مانند خالکوبی انگشتی محدود هستند. صنایع خرده فروشی ، خدمات ، خلاقیت و کار بدنی احتمالاً جوهر بدن را قبول می کنند.

*بخاطر داشته باشید که حتی اگر محدودیت های مکتوب در صنعت فعلی شما وجود نداشته باشد یا برنامه ای را برای دنبال کردن شغل در نظر بگیرید ، هر مصاحبه شغلی غیرمنتظره در آینده ممکن است تحت تأثیر منفی خالکوبی قرار بگیرد. حدود 60 درصد از مدیران منابع انسانی که در سال 2012 مورد بررسی قرار گرفتند گفتند که خالکوبی می تواند مانع از احتمال استخدام شود.

بخش دوم : گرفتن یک تاتو با انگشت انجام شد

خالکوبی توسط متخصص انجام شود

1-دریافت خالکوبی توسط یک متخصص انجام شود. به مغازه ای که تحقیق کرده اید و تصمیم گرفته اید بروید و زمان زیادی را برای روند خالکوبی اختصاص دهید.

*مانند انجام هر خالکوبی ، برای انجام تاتو آماده صدمه دیدن باشید. خالکوبی انگشتی می تواند بسیار دردناک باشد ، زیرا عضلات بسیار کمی برای جابجایی بین استخوان و تاندون ها وجود دارد ، که از طریق لرزش دستگاه خالکوبی احتمال آسیب وجود دارد.

*به یاد داشته باشید که باید صبور باشید ، زیرا یک خالکوبی انگشتی بسیار کوچک است و تکمیل دقیق آن نیاز به توجه هنرمند به جزئیات دارد.

دنبال کردن دستورالعمل های مراقبت

2-دستورالعمل های مراقبت را دنبال کنید. همیشه به هنرمند خالکوبی خود گوش فرا دهید و از راهنمایی های لازم برای تمیز کردن و مرطوب کننده پس از استفاده با خالکوبی خود پیروی کنید.

*از آنجا که پوست دست و انگشتان به سرعت بازسازی می شود ، به طور معمول توصیه می شود که بطور مکرر با یک لوسیون مرطوب کنید و از لایه برداری یا صابون های خشن ، خصوصاً در دوره بهبود اولیه خودداری کنید.

*دست ها را تمیز نگه دارید ، و اگر در حین بهبود باید حتما دستان خود را با دستکش بپوشانید و خالکوبی کنید.

برای مراقبت آن همیشه آماده باشید

3-برای مراقبت از آن همیشه آماده باشید. بدانید که یک خالکوبی انگشت تقریباً تضمین شده است که بعداً در طول زندگی به دلیل "سقوط" ، خونریزی ، محو شدن یا هر یک از دیگر موارد مثل این ممکن است در معرض خطر قرار داشته باشد.

*اگر می بینید که خطوط خالکوبی تار شده یا قسمت هایی از رنگ بلافاصله پس از گرفتن خالکوبی خوب در نیامد ، به هنرمند خالکوبی خود اطلاع دهید و دو تا چهار هفته بعد قرار ملاقات بگذارید تا دوباره برگردد و تمیز شود. .

*همیشه ایده خوبی است که به همان هنرمندی که انجام خالکوبی اولیه شما را انجام داده است مراجعه کنید.  در هر زمان ممکن این کار را انجام دهید، مگر این که یک تجربه منفی با او داشته باشید.

بخش سوم : گرفتن یک خالکوبی موقت روی انگشت

خالکوبی موقت روی انگشت دست

1-از کاغذهای برگردان استفاده کنید. کاغذ خریداری شده به معنای استفاده از خالکوبی موقتی است و قبل از انتقال آن به پوست خود ، خالکوبی انگشت خود را طراحی کنید.

*به یاد داشته باشید که هنگام طراحی آن روی پوست خود ، هر طرحی را که روی کاغذ ایجاد می کنید مانند تصویر آینه به نظر برسد.

*اطمینان حاصل کنید که کاغذ را دقیقاً در همان جایی که می خواهید تصویر به پایان برسد قرار دهید ، زیرا انگشت یک سطح حساس است و قبل از خیس شدن ، کاغذ صاف را روی آن قرار دهید.

*بهتر است برای طراحی خالکوبی های موقتی روی کاغذ از نشانگرهای غیر سمی یا جوهر استفاده کنید.

امتحان خالکوبی حنا یا براق

2-یک خالکوبی حنا یا براق را امتحان کنید. به یک مغازه مراجعه کنید ، از یک دوست بخواهید و با استفاده از جوهر طبیعی حنا یا رنگ مایع در هوا ، خالکوبی موقت خود را اعمال کنید.

*یک خالکوبی استفاده کنید که از استنسیل ها برای ایجاد طرح های واضح استفاده می کند و معمولاً در یک شیب رنگ می باشد. این کار معمولاً توسط یک هنرمند با تجهیزات شستشوی انجام می شود ، مگر اینکه شما قادر به تهیه مواد صحیح باشید.

*با مراجعه به یک هنرمند حرفه ای که بتواند طرح های زیبایی را به صورت رایگان بسازد، یک خالکوبی حنا بدست آورید. حتما قبل از شستشو اجازه دهید جوهر خشک شود  و سایر دستورالعملهای مراقبت دیگری که هنرمند به شما توصیه می کند را دنبال کنید.

استفاده از طرح قلم ساده

3-از یک طرح قلم ساده استفاده کنید. از یک نشانگر دائمی یا یک مداد خط چشم یا ابزار مشابه دیگر استفاده کنید تا یک طرح موقتی روی خودتان ایجاد کنید.

*از جوهرهای سمی برای استفاده بر روی پوست خودداری کنید ، به خصوص اگر دوباره بخواهید در زمان پاک شدن طرح خود از آن استفاده کنید.

*انگشت را با طرح موقت تا حد ممکن خشک و دست نخورده نگه دارید. این ممکن است به دلیل استفاده مکرر و متنوع از دستها برای شما دشوار باشد.


در ادامه ببینید:

چگونه خالکوبی را سایه بزنیم؟

نحوه ایجاد یک خالکوبی موقت با عمر بیشتر

طرز تهیه جوهر خالکوبی + عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...