چگونه خالکوبی را سایه بزنیم؟

سایه زدن خوب می تواند تفاوت زیادی در کیفیت خالکوبی ایجاد کندو می تواند در پوشاندن اشتباهات یا اضافه کردن یک ظاهر جدید و سه بعدی به شما کمک کند. بسیاری از افراد سال ها به طول می انجامد تا توانایی خود را در سایه زدن کامل کنند ، بنابراین انتظار نداشته باشید که طی چند روز یاد بگیرید. با این حال ، اگر شما علاقه مند به یک نمای کلی در مورد چگونگی سایه زدن و تکنیک های استفاده شده برای انجام کار هستید ، به جای مناسبی آمده اید!

روش1: آماده سازی سایه تاتو

آماده سازی سایه تاتو

1-با رنگ یا مداد تمرین کنید. سایه زنی یک تلاش هنری است - هیچ دستورالعملی قادر به اطمینان و اعتماد به نفس دادن به شما نیست و مهم تلاش شما برای سایه زدن است. سایه گذاری یک تاتو تفاوت چندانی با سایه زنی یک اثر هنری دیگر ندارد. سعی کنید سایه ها را راحت نگیرید ، حتی اگر در حال حاضر یک هنرمند برجسته باشید.

*با فشار تمرین کنید. فشار زیاد به آرامی می تواند تأثیرات چشمگیری داشته باشد ، بنابراین باید زودتر از موعد احساس اطمینان خود را بدست آورید.

*همچنین ، با استفاده از توقف های مختلف تمرین کنید تا خود را برای خالکوبی کردن کارهای مختلف هنری آماده کنید.

شکم گوشت خوک را خالکوبی کنید

2-برای درک واقعی تر خالکوبی شکم گوشت خوک را خالکوبی کنید. خوک ها آنالوگ های خوبی را ایجاد می کنند و می توانید شکم گوشت خوک را در یک فروشگاه مواد غذایی محلی یا حتی بصورت آنلاین خریداری کنید. با این روش می توانید بدون نگرانی در مورد پوست انسان ، موارد لازم را یادگیری و نوع مکث ها را به دست آورید.

انتخاب دستگاه خالکوبی مناسب و اندازه سوزن

3-یک دستگاه خالکوبی مناسب و اندازه سوزن را انتخاب کنید. سوزن های مختلف سایه منجر به اثرات متفاوتی می شوند. به عنوان مثال ، سوزن های بزرگتر سایه نرم تری نسبت به سوزن های کوچکتر ایجاد می کنند که رنگ را بیشتر متمرکز می کند. اطمینان حاصل کنید که سوزن بیش از 1 میلی متر (0.039 اینچ) به منظور سایه زنی بیرون زده است.

انتخاب مناسب در سرعت دستگاه خالکوبی

4-سرعت مناسب را در دستگاه خالکوبی خود انتخاب کنید تا جلوه ای را که می خواهید ایجاد کنید. سرعت آهسته تر باعث ایجاد سایه ای نرم تر می شود که می توانید بر روی آن بسازید. استفاده از یک سرعت بالاتر سایه تیره تر ایجاد می کند. بسته به نوع نگاه و عمقی که مشتری می خواهد سرعت را تنظیم کنید.

محدوده را آماده کنید

5-محدوده را آماده کنید. کل منطقه را با آب و صابون تمیز کنید ، مخصوصاً اگر قبلاً آستر را گذاشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از هرگونه علامت استنسیل ، مانده چسبنده یا گریس که در فرآیند سایه زنی شما قرار می گیرد خلاص شده اید.

روش2: برنامه ریزی تاتو

برنامه ریزی تاتو

1-خالکوبی را طبق خواسته مشتری طراحی کنید. همیشه از مشتری خود در مورد چگونگی ظاهر خالکوبی صحبت کنید. حتی اگر آنها می گویند به شما اعتماد دارند ، همیشه خوب است که آنها را در روند تصمیم گیری دخالت دهید.

عامل نور و سایه

2-عامل نور و سایه. باید توجه داشته باشید که اگر می خواهید با موفقیت سایه بزنید ، نور و سایه در هر خالکوبی نقش خاصی را بازی خواهند کرد. سایه تاتو به یک اندازه در مورد هنر و تکنیک است. از مشتری خود بخواهید نورپردازی فرضی خالکوبی را توصیف کند.

*منبع نور فرضی شما باید همیشه در طول دوره سایه شما یکسان باشد. شما نمی خواهید سایه ناخوشایند باشد. اگر قسمت بالای بازو روشن باشد ، قسمت پایینی آن باید تیره تر باشد.

*اگر از رنگ ها استفاده می کنید ، سعی کنید با رنگ های مکمل سایه بزنید. یک چرخه رنگ بکشید و یک رنگ مکمل را به روشی که برای آستر استفاده کرده اید پیدا کنید. این باعث می شود که خالکوبی واقعا خوب شود.

یک طرح برای مشتری بکشید

3-یک طرح برای مشتری بکشید. مشتری می خواهد ایده ای از آنچه که خالکوبی به نظر می رسد داشته باشد و همچنین به شما كمك می كند تا دقیقاً چگونگی ترسیم آن را بفهمید. چند طرح تمرین را امتحان کنید تا به شکل درستی برسید.

روش3: سایه بان تاتو

سایه بان تاتو

1-دستگاه خالکوبی خود را روشن کنید. اطمینان حاصل کنید که از دستگاهی استفاده می کنید که مناسب تاتو باشد و برای سایه زنی ساخته شده است. از یک نوع و اندازه سوزن استفاده کنید که متناسب با کارهایی باشد که انجام می دهید. سرعت را در منبع تغذیه نیز تنظیم کنید. بسیاری از هنرمندان خالکوبی سرعت کمتری را برای سایه زنی نسبت به پوشش طبیعی توصیه می کنند.

بین خط و سایه انداختن وقت بگذارید

2-بین خط و سایه انداختن وقت بگذارید. شما نمی خواهید مستقیم از کار خط به سایه زنی بروید. اگرچه می توان 15 دقیقه صبر کرد تا خالکوبی خشک شود ، اما بیشتر هنرمندان ترجیح می دهند سایه را در یک جلسه جداگانه از روکش انجام دهند. این نه تنها باعث می شود کار شما به عنوان یک هنرمند خالکوبی آسان تر شود ، بلکه این امکان را به مشتری می دهد تا در مورد نحوه سایه گذاری خود فکر کند.

3-در طول فرایند از وازلین استفاده کنید. وازلین به محافظت و روان کاری پوست کمک می کند ، بنابراین در طول جلسه تاتو هر چند بار که بخواهید ، آن را روی پوست مشتری بمالید.

با یک حرکت دایره ای کار کنید

4-با یک حرکت دایره ای کار کنید. از مرکز ناحیه ای که قصد سایه زدن دارید شروع کنید و سپس با حرکت دایره ای به سمت بیرون حرکت کنید. به یاد داشته باشید که مناطق تاریک تر از مناطق سبک تر به فشار بیشتری نیاز دارند. مشتری در اینجا احساس زیادی می کند ، بنابراین باید تمرین کنید.

*استفاده از حرکات دایره ای بر روی پوست ملایم تر از بازگشت به عقب است.

جوهر اضافی را پاک کنید

5-پاک کردن جوهر اضافی. اگر هنگام انجام خالکوبی هر جوهر غیر ضروری روی سطح پوست وجود دارد ، آن را پاک کنید. باید بتوانید کار خود را بررسی کنید. ممکن است متوجه ناسازگاری در کار خود شوید ، در این صورت باید به عقب برگردید و آن را برطرف کنید. سایه را تغییر دهید تا به هرگونه ناسازگاری در آن خالکوبی خاص بپردازید.

*پس از اتمام کار با خالکوبی ، هر نوع جوهر باقی مانده را نیز حذف کنید.

تغییر عمق سایه

6-با تنظیم وزن تکنیک خود عمق سایه را تغییر دهید. در اصل ، برش کار شما باید سبک باشد. شما می خواهید فشار بیشتری را برای تولید مناطق تیره تر اضافه کنید و هنگام حرکت به یک منطقه سبک تر فشار را کاهش دهید. شما نمی خواهید که شیب ها واضح به نظر برسند ، بنابراین سعی کنید این انتقال بسیار روان باشد.

جوهر را در صورت نیاز رقیق کنید

7-جوهر را در صورت لزوم رقیق کنید. این کمک می کند تا شیب ها طبیعی به نظر برسند. سوزن خود را در آب مقطر فرو کنید تا رنگدانه سیاه را درون یک رنگدانه خاکستری رقیق کنید. این کار مفید است زیرا لازم نیست هنگام حرکت از طریق خالکوبی ، سوزن ها را تغییر دهید.

*با استفاده از جوهر ، سوزن را به صورت دایره ای شیب دهید تا خالکوبی را به طور مؤثر مخلوط کنید. با این کار مقدار متفاوتی از جوهر استفاده می شود و به سایه گذاری کمک می کند.

تغییر ظرفیت جوهر

8-در صورت لزوم ظرفیت جوهر را در دهانه سوزن تغییر دهید. این روش کمی بیشتر وقت گیر است. با این حال ، اگر با توانایی فشاری كه بر روی سوزن وارد می كنید ، راحت نیستید ، می توانید به شما كمك كند. در این صورت ، تغییر ظرفیت جوهر گزینه دیگری است.

تمیز کردن سوزن ها

9-سوزن ها را همانطور که جلو می روید تمیز کنید. می خواهید مطمئن شوید که جوهر تیره تر از سوزن قبل از حرکت به قسمت های سایه روشن تر کاملاً از بین رفته است. غفلت از تمیز کردن سوزن های شما می تواند سایه شما را به طور جدی خراب کند.


در ادامه ببینید :

نحوه ایجاد یک خالکوبی موقت با عمر بیشتر

طرز تهیه جوهر خالکوبی + عکس

نحوه ی مراقبت از یک خالکوبی جدید + عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...