متن لوح تقدیر قهرمانان ورزشی برای یک رشته ی ورزشی

دادن یک لوح تقدیر به کسی که در یک رشته ی ورزشی به مقام و رتبه ای رسیده، می تواند انگیزه ای مضاعف در او ایجاد کند که به موفقیت های بیشتری برسد. اگر بتوانید یک متن خوب و زیبا برای لوح تقدیر او آماده کنید، خواهید توانست تاثیر گذاری این کار را بیشتر کنید و او را خوشحال تر نمایید.


کسب موفقیت در یک رشته ی ورزشی از سمت افراد، می تواند موجب افتخار کشورشان بشود. یک لوح تقدیر با متنی زیبا می تواند انگیزه ی این افراد را بیشتر کند که به بخواهند به موفقیت های بیشتری در حوزه ی فعالیت خود برسند. در ادامه ما متن های زیبایی برای لوح تقدیر قهرمانان ورزشی آورده ایم که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

متن لوح تقدیر کسب موفقیت در رشته ی ورزشی

ضمن عرض خدا قوت به شما برای تمامی تلاش ها و زحمات بی دریغ تان در کسب رتبه .... در رشته ی ورزشی ......، این موفقیت بزرگ را به شما تبریک می گوییم. امیدواریم که در تک تک مراحل زندگیتان بتوانید موفقیت هایی این چنینی به دست آورید و موجب افتخار خود و خانواده محترمتان بشوید.

*************************************

زحمت و تلاشی که شما برای رشته ی ورزشی ..... کشیدید، قابل تقدیر است. احترماً این موفقیت بزرگ را به شما تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت تان را در همه ی لحظات زندگیتان داریم. در پناه خداوند انشالله به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید و بتوانید روز به روز موفقیت های بیشتری کسب کنید که هم به پیشرفت خود کمک کنید و هم مایه ی افتخار خانواده و شهرتان بشوید. با آرزوی بهترین ها برای شما.

*************************************

به مناسبت کسب رتبه ی ...... در رشته ی ورزشی .....، خواستیم با ارائه این لوح تقدیر و لوح یادبود، انگیزه ای برای تان ایجاد کنیم تا بتوانید به پیشرفت های بیشتری دست پیدا کنید. ایران سرزمینی با انسانهایی قدرتمند و افتخار آفرین است که قطعا شما یکی از همین انسان ها هستید. برایتان از جانب خدای تعالی بهترین ها را طلب می کنیم و امیدواریم که بتوانید در سایه ی رحمت خداوند، به تمامی اهدافتان دست پیدا کنید.

*************************************

موفقیت یک روزه به دست نمی آید و یک روزه ساخته نمی شود! برای آن باید تلاش کرد تا بتوان آن را ساخت و کم کم به وجودش آورد. کسب رتبه ی ..... را در رشته ی ورزشی ..... به شما تبریک می گوییم و امیدواریم که روز به روز در این رشته به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. این لوح تقدیر به شما ارائه گردید تا به این واسطه هم تشکری از شما به عمل آورده شود و هم انگیزه ای برایتان باشد که قدم های بعدی را با قدرت و همت بیشتری بردارید. به امید موفقیت های بیشتر شما در آینده.

*************************************

جناب آقای/خانم ..... شما انسانی سخت کوش و توانمند هستید و اکنون توانستید که به این مقام در رشته ی ورزشی ...... برسید. قطعا موفقیتی که امروز به دست آورده اید، نتیجه ی تلاش هایی بی وقفه ای است که در این زمینه داشته اید. این لوح تقدیر به منزله ی قدردانی از شما به خاطر زحمات تان برای شهر و منطقه تان است و امیدواریم که بتوانید در تمام مراحل زندگی خود موفق شوید و بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

*************************************

امید است که جوانانی مانند شما در جامعه و کشور ما بیشتر شوند. قطعا وجود انسان های ارزشمندی مانند شما می تواند به پیشرفت جامعه و کشور کمک کند. خانم/آقای ..... هم اکنون شما به رتبه ی ...... در رشته ی ورزشی ...... دست پیدا کرده اید! این موفقیتی نیست که هر کسی بتواند به آن برسد و از این بابت برای شما بسیار خوشحالیم و از خداوند منان خواستاریم که یاری گر شما در ادامه ی این مسیر باشد که انشالله بتوانید به مقام ها و مدارج بالاتری دست پیدا کنید.

*************************************

هم اکنون موفقیت شما را در رشته ی ورزشی ...... تبریک عرض می کنیم. خداوند به کسی چیزی نمی دهد مگر آنکه آن شخص لیاقتش را داشته باشد و شما لیاقت این مقام را داشتید و به آن رسیدید. برای به دست آوردن این موفقیت بزرگ به شما تبریک می گوییم و از خداوند منان خواستاریم که کمک کننده ی شما در ادامه ی مسیرتان باشد. قطعا اگر با همین تلاش و کوشش تان ادامه دهید، می توانید موفقیت های بی شماری کسب کنید که هم مایه ی افتخار شهرتان شوید و هم به رشد و پیشرفت خود کمک نمایید.

*************************************

جناب آقای/ سرکار خانم ...... با تلاشی که شما در رشته ی ورزشی ...... داشته اید، توانستید رتبه ی ...... را در سطح ...... به دست آورید. شما انسان سخت کوش و پرتوانی بوده اید که توانستید به این مقام برسید. قطعا با تلاش و امید بیشتر می توانید به مقام های بالاتری دست پیدا کنید که به یک شخص افتخار آفرین برای خود و کشورتان تبدیل شوید. در سایه ی خداوند، امیدواریم که بتوانید هر روز موفق تر از دیروز در این رشته ی ورزشی دیده شوید و بتوانید مدال های قهرمانی بیشتری را در آن به دست بیاورید.

*************************************

ورزشکار توانمند، جناب آقای/سرکار خانم ...... موفقیت شما را در کسب رتبه ی ...... در رشته ی ورزشی ..... تبریک عرض می کنیم. قطعا با این تلاش و کوششی که شما داشته اید، این مقام برازنده ی شماست. اکنون که به این درجه رسیده اید، از خداوند منان توفیق رسیدن به درجات بالاتر را برایتان خواستاریم و امیدواریم که مسیر موفقیت و پیشرفت تان را همواره به همین شکل ادامه دهید تا بتوانید در نهایت به بالاترین سطح در این رشته ی ورزشی برسید. خداوند فقط موفقیت را از آن کسانی می کند که لیاقتش را دارند و شما لایق این هستید که بتوانید مدال های بیشتری در این رشته به دست آورید.

*************************************

سرکار خانم/جناب آقای ........ بابت موفقیت تان در رشته ورزشی ...... و کسب رتبه ی ...... به شما تبریک فراوان عرض می کنیم. امید است که با پشتکار و تلاش بیشتر و عزم و اراده ی پولادین تان بتوانید به موفقیت هایی دست پیدا کنید که شما را در این رشته ی ورزشی ارتقاء بخشیده و موجب رشد شما بشود. با آرزوی کسب موفقیت های بیشتر از سوی شما.

*************************************

خداوند با عزم و اراده ای که در وجود شما آفرید، باعث شد که بتوانید به موفقیتی دست پیدا کنید که شاید آرزوی خیلی ها باشد. شما توانستید با تلاش و عزمی راسخ به آنچه که می خواستید پرسید که این کار هر کسی نیست و از این بابت به شما تبریک می گوییم. کسب رتبه ی ..... در رشته ی ورزشی ..... چیزی بود که باعث شد ما هم اکنون این لوح تقدیر را به شما بدهیم و برای زحمات و تلاش تان در این راه، از شما تقدیر به عمل آوریم. به امید کسب موفقیت های بیشتر از طرف شما.

*************************************

این لوح تقدیر به نشانه ی سپاس به خاطر زحمات تان به شما ارائه می گردد. امید است که بتوانید در آینده لوح تقدیرهای بیشتری را به واسطه ی پیشرفت در رشته ی ورزشی .... به دست آورید. هم اکنون کسب رتبه ی .... را به شما در این رشته تبریک عرض می کنیم. با تلاش و استمرار قطعا می توانید به درجات بالاتر از این دست پیدا کنید و موجب افتخار خود و کشورتان شوید.

*************************************

شما سرمایه ی این کشور هستید و باید به بهترین نحو از شما نهایت قدردانی به عمل آورده شود. کسب مقام ..... را در رشته ی ورزشی .... تبریک عرض می کنیم. انشالله با قدرت و پشتکار بیشتر خواهید توانست که پله های ترقی را هر چه زودتر بپیمایید و به هدف و خواسته های بزرگ تر خود برسید. در این جهان به هر آنچه که می خواهید، می توانید دست پیدا کنید و تنها عواملی که در رسیدن شما به آن نقش دارند، اشتیاق شما و باورهایتان است. امید است که با کار بر روی اشتیاق و باورهای خود، بتوانید به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

*************************************

این لوح تقدیر نشان می دهد که شما مسیرتان را درست رفته اید. با تلاشی که در رشته ی ورزشی ..... داشتید، توانست به مقام ..... در سطح ..... برسید. قطعا با عزم و اراده ای راسخ خواهید توانست که به موقعیت های بهتری دست پیدا نمایید و به هر آنچه که می خواهید در این رشته ی ورزشی برسید. فراموش نکنید که شما مایه ی افتخار کشورتان هستید! پس همیشه برای کشورتان هم که شده، سعی کنید در این مسیر با قدرت ادامه دهید و عقب نکشید.

*************************************

با لطف و مرحمت خداوند توانستید به کسب مقام .... در رشته ی ورزشی ..... دست پیدا کنید. از شما کمال تشکر را به جای می آوریم. در مسیر سخت موفقیت، اگر بتوانید ادامه دهید، در نهایت پیروز میدان خواهید شد. شما اکنون در مسیر درست قدم گذاشته و نتیجه ی آن را دیدید. امید داریم که در این مسیر همچنان با قدرت و شهامت ادامه دهید که آینده ی موفقی پیش روی شماست.

*************************************

با عزم استواری که از خود نشان دادید، توانستید رتبه ی ..... را در رشته ی ورزشی ..... کسب کنید. کسب این مقام ارزشمند را به شما تبریک می گوییم. با توکل به خدای متعال، انشاالله در این مسیر بتوانید با پیشرفت بسیار رو به رو شوید و بتوانید به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. اکنون قدم های اول را برداشته و توانسته اید به موفقیت برسید و اگر به همین شکل ادامه دهید، طولی نخواهد کشید که به یکی از بهترین های رشته ی ورزشی خودتان تبدیل خواهید شد.

*************************************

تلاش شما در رشته ی ورزشی ..... اکنون به ثمر نشسته و شما توانستید به کسب رتبه ی .... در این رشته برسید. قطعا دست یابی به این مقام برای شما نیازمند تلاش و کوشش فراوان بوده و اکنون که به آن رسیده اید، نتایج زحمات و تلاش های خود را دریافت کرده اید. امید داریم که بتوانید به همین شکل در این رشته ادامه دهید تا در نهایت بتوانید به موقعیتی که دوست دارید برسید. این کار شما هم موجب رشد و ترقی خودتان خواهد شد و هم موجب افتخار کشورتان.

*************************************

خداوند در نهایت به کسی پاداش می دهد که در مسیر رسیدن به هدف، از خود تلاش و کوشش بسیار نشان دهد. قاعدتاً هیچ کس بدون تلاش نخواهد توانست به چیزی که میخواهد برسد. شما هم اکنون توانستید با رسیدن به این موفقیت بزرگ در رشته ی ورزشی ....... به همه ثابت کنید که تلاش هایتان بی نتیجه نبوده و بی دلیل آن همه زحمت نکشیدید. قطعا اگر با همین جدیت و عزم راسخ مسیرتان را ادامه دهید، می توانید موفقیت های بیشتری را برای خود به وجود آورید.

*************************************

رسیدن به موفقیت نیازمند داشتن اراده ای پولادین ایست! کسی که اراده نداشته باشد، نمیتواند قدم از قدم بردارد. شما توانستید با پیشرفت در حوزه ی ورزشی خود، به این موفقیت برسید که شاید آرزوی خیلی از افراد باشد. به خاطر رسیدن به این موفقیت به شما تبریک عرض می کنیم و امیدواریم که بتوانید در سایه ی لطف و مرحمت خداوند به درجات بالاتری برسید و مقام های بیشتری را در این رشته کسب کنید.

*************************************

ناامیدی، به وجود آورنده ی شکست است. شما با موفقیت در رشته ی ورزشی ..... و با کسب رتبه ی .... توانستید به همه ثابت کنید که با وجود ناامیدی های پیاپی، باز هم می توان روزنه ی امید را در خود به وجود آورد و با جدیت ادامه داد. این موفقیتی که کسب کرده اید، حق شماست و نتیجه ی زحماتی است که کشیده اید. امید است که بتوانید به مقام های بالاتر در این رشته برسید.

*************************************

آقای/سرکار ...... شما انسان خاصی هستید؛ شما شخصی قدرتمند هستید؛ شما توانستید به موفقیتی برسید که شاید خیلی ها در راه رسیدن به آن متوقف شوند یا امید خود را از دست بدهند. اکنون به خاطر کسب این موفقیت بزرگ در رشته ی ورزشی ..... به شما تبریک می گوییم.

*************************************

به خاطر کسب این موفقیت عظیم در رشته ی ورزشی ..... در سطح .... بسیار خوشحالیم و از شما بابت رسیدن به این رتبه و کسب موفقیت برای منطقه/شهر/کشورتان بسیار متشکریم. اگر با همین تلاش و اراده ادامه دهید، در زمانی اندک می توانید به موفقیت هایی بیش از این هم دست پیدا کنید. این موفقیت شما نشان دهنده ی این است که اگر شما چیزی را بخواهید، به آن می رسید. مجددا کسب این مقام را به شما تبریک عرض می کنیم.

*************************************

کشورتان امروز به شما می بالد که توانسته اید به این مقام در رشته ی ورزشی خود برسید. عده ی کمی هستند که به مانند شما برای اهداف و آرزوهای خود تلاش کنند و به همین جهت به شما تبریک می گوییم و از خداوند منان خواستاریم که به شما کمک کند که به موفقیت های بیشتری برسید و موفقیت های بیشتری را کسب کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...