تعبیر خواب سید و سادات (2)

سید و سادات به طور کلی از محبان مردم ایران هستند و تمامی افراد آن ها را دوست دارند و به خاطر اینکه از نوادگان اولیای خدا هستند به آن ها احترام می گذارند از این رو تعبیرات آن ها در خواب نیز کاملا مثبت است و نشانه ای منفی در بر ندارد.

دیدن خواب سید معمولا نشانه ی بسیار خوبی دارد و می تواند این نوید را به انسان بدهد که به زودی خیری در زندگی او ایجاد می شود و تمامی کارهایش نیز آسان پیش می رود و تمامی گره ها در زندگی او باز می شوند.

سید و سادات به طور کلی از محبان مردم ایران هستند و تمامی افراد آن ها را دوست دارند و به خاطر اینکه از نوادگان اولیای خدا هستند به آن ها احترام می گذارند از این رو تعبیرات آن ها در خواب نیز کاملا مثبت است و نشانه ای منفی در بر ندارد.

تعبیر خواب سید و سادات

تعبیر خواب دیدن سید و سادات

اگر فردی در خواب فرد سیدی را ببیند به این معنا است که به زودی یک باب رحمت برای او درست می شود که می تواند از آن در رحمت های فراوانی به او برسد و تمامی مشکلاتش را حل کرده و یا آسان گرداند.

اگر فردی ببیند که صدقه ای به یک فرد سید می دهد به این معنا است که تمامی اعمال دینی او مورد اجابت خداوند است و می تواند به این نتیجه برسد که تا کنون هر اعمال نیکی که انجام داده است مورد قبول درگاه حق تعالی گردیده است.

تعبیر خواب هدیه گرفتن از دست سید و سادات

اگر فردی ببیند که هدیه با پولی از دست یک سید به او هدیه داده می شود به این معنا است که در آینده ای نزدیک یا تمامی گرفتاری هایش برطرف می شود و بخت بد و مشکلاتش از بین می روند، و یا دچار یک خوشی و شادی کوتاه مدت می گردد و یا اینکه در آینده ای نزدیک منفعت مالی بسیاری از آن او می گردد.

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که از دستان فرد سیدی هدیه می گیرد به این معنا است که به زودی خوشبخت می شود و با یک فرد بسیار مومن و پاکدامن که اهل نماز و روزه و واجبات است ازدواج می کند و روزگاری خوش را برای خودش می سازد.

اگر هم پسر مجردی این خواب را ببیند که از دست ساداتی هدیه می گیرد و گرامی داشته می شود به این معنا است که به زودی با دختر بسیار پاکدامن و اهل جنتی آشنا می شود که می تواند او را بسیار خوشبخت و خوش اقبال گرداند، آن دختر یکی از گل های بهشت است که می تواند زمینه ساز بهشتی شدن او نیز بشود.

اگر زن بارداری در خواب ببیند که از سیدی هدیه و عیدی دریافت می کند به این معنا است که فرزندی بسیار صالح به دنیا می آورد و به واسطه ی همان فرزند رزق و روزی آن ها چند برابر می شود و تمامی گره های زندگی آنان از یکدیگر باز می شود و تبدیل به فرصتی برای بهتر شدن زندگی می گردد.

تعبیر خواب سید و سادات برای زن باردار و پسر و دختر مجرد

تعبیر خواب بخشیدن پول بسیار زیاد از طرف سید یا سادات

اگر فردی در خواب ببیند از زن و یا مرد سیدی پول بسیار زیادی به او میرسد نشان دهنده ی یکی از این چهار مورد است:

نیرومندی و بهبود روحیه: به این معنا است که اگر اعتماد به نفس انسان از بین رفته باشد و یا اینکه دچار مریضی و یا کسالت خطرناکی شده باشد این مریضی ها از بین خواهند رفت و بدن و روح انسان رو به بهبودی می رود و آن نیرومندی و توانایی سابق به او باز خواهد گشت.

بزرگی یافتن و کسب مقامی بزرگ و شایسته در این دنیا: به این معنا است که به زودی در این دنیا یک لطف بسیار بالا و بزرگ به او می شود و فرد به یک مقام بسیار شایسته و در خور شان دست می یابد که می تواند با استفاده از قدرتش به مردم کمک کند و روزگار خوبی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

ایمنی یافتن در مقابل بلایا و وسوسه‌ های شیطان: به این معنا است که همه ی بلا ها از جمله بیماری و مریضی، ورشکستگی و بحران مالی، از دست دادن یکی از عزیزان و یا مرگ فامیل و همچنین از دست دادن یکی از دوستان، دیگر تا مدتی طولانی به سراغ شما نخواهد آمد و شما تا مدت زمان زیادی از این بلایا مصون خواهید ماند همچنین دیگر از دست وسوسه های شیطان نیز می توانید در امان باشید و دیگر توسط شیطان وسوسه نشوید. این یکی ار بهترین مواردی است که می تواند برای هر انسانی اتفاق بیفتد.

شروع رزق و روزی و کسب و کار حلال: این مطلب نیز به این معنا است که اگر تا به حال مشکل مالی داشتید و نمی توانستید به آسانی کسب و کار حلال و پر رونقی داشته باشید دیگر وقت آن تمام شده و شما به زودی وارد یک کسب و کا حلال با رزق و روزی فراوان و پر منفعت زیادی می شوید که تا سالیان سال پا برجا خواهید بود و می تواند به یکباره تمامی مشکلات شما را سر و سامان ببخشد و شما را از گرفتاری مالی خلاص گرداند‌.

آیا ممکن است فرد سید در خواب امام زمان ع باشد.

به طور کلی دیدن یک فرد سید در خواب به معنای این است که فرد خواب دیده دارای ارتباط ذهنی و روحی بسیار بالایی با ولایت است و یکی از بهترین افراد در این زمینه می باشد، اما آری ممکن است که گاهی حضرت بقيه ا…الاعظم ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداء،‌ در خواب فرد مومن ظهور کند و خود را به شکل های مختلف مانند یک صورت نورانی، یک فرد بسیار زیبا، یک فرد سید و یا چهره ی واقعی خودش نمایان گرداند.

اگر فرد بتواند به دلیل کار ها و اعمال نیکی که در طول عمرش انجام داده است امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را ر خواب ببیند به این معنا است که رستگار خواهد شد و به عنوان یکی از دوستان امام زمان در روز جنگ آن حضرت به او خواهد پیوست البته باید توجه کرد که آیا واقعا فرد در خواب امام زمان است یا خیر که اگر خود او باشد با فرد در خواب در رابطه با اعمالش سخن می گوید و او را در اعمال این دنیا و آخرت راهنمایی می کند.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

243 نظر

  1. مهمدمهدیمهمدمهدیsays:

    دیشب خواب یه سید که عالم بزرگی هم هستن رو دیدم، که تو یه جمع بر خلاف انتظار اومد بهم دست داد و وقتی دیدم بهم توجه کردن توو چشمم اشک جمع شد، وقتی دستم توو دستشون بود چند بار دستم رو شل کردم که بکشم اما بازم محکم نگه داشتن و بعد گفت به این دلیل دستت رو گرفتیم و نگه داشتیم که کمکون باشی در اجرای یه برنامه. حس کردم ضف در اجرای برنامه داشتن، چه برنامه ای، نمی دونم... تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است نشان دهنده ان است کارهایتان به اسانی و خوبی پیش خواهدرفت

  2. ف.الفف.الفsays:

    با سلام دوستم خواب دیده که رفته پیش یه سید دعانویس،دیده که من پیش اون سید بودم( یه سیدی که مشهور بوده و قبلا تو شهرشون بوده و چند سالی هست که فوت شده) دیده که اون سید رو شکم من دست کشیده ممنون میشم اگه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده درست پیش رفتن کارهایتان در زندگیتان است

  3. nnsays:

    سلام من خواب دیدم یکی استاتید درس معارفم با دختر عمه همکلاسیم عقد کرده مادرم دعوت بود وقتی از مراسم برمیگشت سه تا قند تزینی داد به من گفت اینو یکی از سیدای موسوی بهت داده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده خوشی های زودگذر در زندگیتان باشد

  4. احساناحسانsays:

    باسلام... من خواب دیدم یه سیدی به من گفت در تقدیرم نوشته شده من همیشه پیاده هستم و هیچ وقت سواره نخواهم بود...و بعدش خواب جرثقیل خیلی بزرگی دیدم... حس بدی دارم به این خوابم... ممنون میشم منو از تعبیر خوابم آگاه کنید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اگر دل کسی رو شکستین در صدد جبرانش باشید

  5. مریممریمsays:

    سلام ببخشید من یه شب خواب دیدم خودم عروس بودم دومادم نمیشناختم طورمشکی هم روسرم بودامالباسم سفید بود یکی ازدوستام که سیده اومدبغلم کردو حرف زذیم وبعد بهش گفتم الان که نمیتونم بعدپولتوبهت میدم فرداشبش خواب دیدم دارم طلاهامو میدم به یکی دیگه از دوستام که سیده بعدم اززیر زمین چندتاسکه پیداکردم وبرداشتم انگارکه کنار قبریکی بود ازگنارقبریکی سکه هاپیداشد اگه ممکنه تعبیرشوبهم بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای حل شدن یه مسئله ای سعی کنین از یکی از سادات کمک بگیرین

  6. سعیدهسعیدهsays:

    سلام،من سید هستم خواب دیدم یک شخص ناشناس اومد دنبالم که من رو جایی ببره،بقیه پشت سر من راه افتادند و به دنبالم میومدند که یک صدا اومد که میگفت جایی که میریم فقط سید ها رو میبریم و منو با خودش برد همون شب خواب دیدم که شخصی در حال نماز خواندن بود،که ناگهانی گفتن داره زلزله میشه و در حال رکوع بود که خودش رو نجات داد تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد بی مهری و بی محبتی اطرافیانتان قرار بگیرید

  7. صبا میرزاییصبا میرزاییsays:

    سلام من خواب دیدم حضرت آقا اومدن خونمون و داخل حموم شدن و نشستن ک استحمام کنن البته این خوابو سه سال پیش دیدم ..بازم جدیدا ایشون در خوابم بودن ..انگار بازم خونمون اومدن ...تعبیرش چیه ؟ممکنه بخاطر ارادت خاصم ب ایشون باشه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما فرد موفقی خواهید شد

  8. سینا سرحانیسینا سرحانیsays:

    سلام من خواب دیدم خونه همسایمون روضه اس یه زنه نورانی اونجاست تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اهل بیت دست شما رو میگیرن

  9. سسsays:

    خواب دیدم دارم تو بازار قدم میزدم که یهو خاله مادرم و دیدم که سیدن و اومده بودن شهر ما و من تو بازار دیدمشون و متعجب و خوشحال شدم و سلام و علیک کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      آشنایی رو میبینین که مدت ها ندیدینش و از این موضوع شاد میشین

  10. بابک هستم شیخیپوربابک هستم شیخیپورsays:

    سلام خواب دیدم..۱ جایی هستیم پسر عمه ۱از دوستان خیلی ناراحت هست..و پیراهن مشکی پوشیده پدر دوستم که سید خیلی خوبی هم بود حتی فامیلش هاشمی هس گفت اینا دارن اشتباه میکنن ملک واملاکشون بگو بفروشن تو عراق ودبی و تاکید داشت پسرشم ملک های دوبی بفروشه بیار ایران یا جای دیگه دنیا.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا چند بار هم خواب این سید دیدم یبارم هم بهم شیرینی باقلوا تعارف کرد و گفت به عماد (پسرم) بگو قول دادی ازدواج میکنی....اگر رفیقش هستی بهش بگو.....؟؟!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مطمنا گفته های این سید در خواب شما هشداری هستن برای افرادی سفارش شده بهشون اطلاع بدین

  11. محمدرضا  انتظاریانمحمدرضا انتظاریانsays:

    باسلام بن معلم هستم و دستی هم در شعر و نویسندگی دارم دیشب یکی از دوستانم روکه سید هستند درخواب دیدم که از من یکشعربرای قرائت در مراسم از من طلب می کرد تعبیر ش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات مثبتی در زندگیتان ایجادشود

  12. رضارضاsays:

    با سلام.من خواب دیدم سیدی عمامه دار دم در مسجدی وایساده بود.منم روبروش وایساده بودم.شاید انگار منتظر من بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب کلاهبرداران باشید

  13. فرزاد نظریفرزاد نظریsays:

    سلام تعبیر دیدن امام خمینی در خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دنبال برتری هستید

  14. ساحلیساحلیsays:

    ببخشید من در خواب دیدم که در یه مکانه شلوغی بودم که یه خانوم سیدی به عمم گفته 40 روز از خونه در نیاد جای نره تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خیری در زندگی به شما در زندگی به شما برسد

  15. HayliHaylisays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم یکی از سید های نزدیکی شهرمون ک دعا نویسن و خیلی معروف هستن و مردم دوستشون دارن به خونمون اومدن و مامانم اندازه 10 نفر میوه و شیرینی و ناهار گذاشته بودن جلو ایشون تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اشاره داره به اعتقاد و باور شما درمورد این علم

  16. احمداحمدsays:

    تو خوابم سیدی رادیدم که چند وقت هستش مریضه ولی تو خوابم شفا گرفته بود وبا هم صحبت میکردیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      انشاالله خیره

  17. علیعلیsays:

    سلام. دیشب حرم امام رضا بودم به چند تا از سادات گفتم دعام کنند. بعد که رسیدم خوابگاه و خوابیدم یک خوابی دیدم قسمت اول و دومش را شاید پس و پیش بگم ون یادم نیست. نشسته بودیم در یک رستوران شبیه به رستوران ایستگاه قطار و غذا میخوردیم و یک خانم تقریبا چاق و ماتویی که یک مقدار از موهاش بیرون بود اومد گفت من ساداتم اگر بشه برای من یک سالاد یا یه چیزی که با غذا بخورم تهیه کنید. دوستانش هم میز عقب ما نشسته بودند. من اول بی اعتنا بودم ولی تا فهمیدم سادات هستند بلند شدم همچنین دوستی که همراهم بود بلد شد و رفتیم که بخریم. مغازه ای که بود اصلا شیبه مغازه نبود یک واگن قطار بود و چند تا هم قطار وجود داشت اونجا. بعد خریدم ولی برگشتن و تحویل دادن یادم نمیاد. بعد یهو دیدم در یک شهری هستم که ظاهرا میخواستم در موزه به دوستانم بپیوندم ولی مسیر را اشتباه رفتم و ساحل دریا رسیدم. شب بود صدای دریا را شنیدم انقدر نزدیک بودم که گل و لای بود یک کفش اسپورتم پوشیده بودم که کفش سمت راستی جوری پاره شد که بین کف پا و پاشنه کفش جدایی افتاد. بعد از چند تا خانم چادری ادرس موزه را پرسیدم.گفتن فلان جاست .. ولی اومدم جای دیگه که انگار یک مسجد نیمه ساخته بود نماز خوندم. نماز را نشسته خوندم و صندلی هم تعادل نداشت هی عقب جلو میشد. یک پیر مرد هم کنار من روی صندلی نماز میخوند. هی به خودم میگفتم باید سر پا نماز بخونم ولی در ذهنم توجیه میکردم کارم را... بعد اومدم خونه کسی که نمیشناختم فکر کنم غذا دادن آبگوشت بود. بعد کسی که در اون خونه بود فکر کنم آبمیوه خورد ولی در آخر پولش را ازش گرفتن ... منم گفتم عجب ادمایی هستند که از مهمون پول میگیرن... بعد دیدم یک جایی نشستم که زن داییم هم اونجاست، یهو گفتن برادر مادربزرگت فوت کرده... منم شوکه شدم ک دایی سیف الله فوت کرده بلند شدم برم ببینم قضیه چیه که از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خداوند امتحان هایی را سر راهتون قرار داده مراقب باشین از این امتحانات سربلند بیرون بیاین که نهایت این ها برای شما عاقبت بخیری و سعادت وجود داره

  18. زهرا اسفندیاریزهرا اسفندیاریsays:

    سلام من خواب آقا خامنه ای را دیدم شب اول ماه رجب خیلی جون بودن ریش و مو مشکی بودن چندنفر با چهره های متفاوت عمامه به سرکنار آقا مهمان ما بودن و تعدادی معدودی ازخانواده حضورداشتن زمان خداحافظی آقا فرمودن زیر سایه امام زمان باشید .زمانی خواب رادیدم که شبش نیت کرده بودم ده روز زیارت عاشورا بخوانم هدیه به مادر امام زمان کنم .تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری که انتظارش رو داشتین نصیبتون میشه صبور باشین

  19. سعید کولیوندسعید کولیوندsays:

    سلام خواب دیدن فرد سید چ تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق مهم و خوب

  20. م ایمانیم ایمانیsays:

    باعرض سلام و خسته نباشید.من دیشب تو خواب اقا سیدی رومیدیدم که دورادور ایشون رو میشناسم ولی ایشون منو نمیشناسن .او ادم درست ، نفسشون حق و دست به خیری هستن .روضه خون و هیاتی و ارادتنمند امام حسین هستن.تو خواب داشت به بچه های فقیر شبانه کمک میکرد و لوازم التحریر هدیه میداد .یه مداد سیاه هم به من داد .ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید ....سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاق های شادی افرین و هیجان انگیزی در زندگی برایتان رخ دهد

  21. ن ایرانین ایرانیsays:

    سلام من خواب دیدم که دوست من که سادات هستش به خوابم اومده و در خواب من ایشون مرده بود و در واقع روحش با من حرف میزد انگار که از زندگیش راضی نبود و ناراحت بود تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی در زندگیشون دارن

  22. ستایش عبدی نسبستایش عبدی نسبsays:

    خواب دیدم که ۳ سید که فامیل ما بودن امدن خانه ما و من در حال خواندن کتاب بودن که انها رفتن فقت نوه او ماند خانه ما . من ۱۱ سالم ایا خوابم تعبیر میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوشحالی رو تجربه می کنین

  23. یه دختریه دخترsays:

    سلام دختر مجردی هستم . در خواب دیدم سیدی به من کمربند داد ولی من قبول نکردم . صدای مادرم رو شنیدم که قبول کن . بعد من از ایشون قبول کردم کمبر بند رو روی کمربند نوشته های عربی طلا داشت. لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری بهتون میرسه

  24. محمد مهدیp&bمحمد مهدیp&bsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم در مکانی بودم که شلوغ بود و در فاصله کمی از جمعیت من حضرت آقا باهم صحبت میکردیم که من به آقا گفتم چندتا درخواست دارم انگار ایشون خوشحال بودند بعدش گفتم یکیش که نمیشه بگم و روم نمیشه و...ایشان گفتن بفرما و من درخواست عکس گرفتن باهم کردیم. فکرکنم عکس هم گرفتیم و من بعدش درخواست کردم که من رو نصیحت کنن که به جوابی نرسیدم درضمن در همین حین حرف زدن ها اقا عمامه شون هم برداشتند (حضرت اقا شباهتی به چهره واقعیشون نداشتند اما من میدونستم که ایشان رهبر هستند) دقیق یادم نیست ولی فکر کنم قند هم از دست ایشان گرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوشایندی براتون می افته

  25. AhmadAhmadsays:

    راستش مادرم خواب یک سید اهل شهرمونو دیدن که خیلی وقته فوت شدن و اومده بودن خانه ما و مادرم بهشون میگه چیکار دارین میگن اومدم خانه شمارو متر کنم ..این چه تعبیری داره؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای این سید سوره ی یس بخونین و ازشون بخواین برای بهتر شدن حال و هوای خانه تان دعا کنن

  26. ولی اللهولی اللهsays:

    سلام. برادرم امروز صبح ولادت حضرت علی خواب دیدن در مهمانی حضور داریم و در میان جمعیت زندایی پدرم که پیرزنی سادات هستند حضور دارن و ایشون به سمت این بانو جهت عرض سلام میرن و پیشونی ایشون رو میبوسن. میخواستن بدونن آیا تعبیر این بوسه بر پیشانی اون بانوی سیده چیست. باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری براشون حاصل میشه

  27. فاطمه محمدیفاطمه محمدیsays:

    خواب دیدم یکی ازسیدای فامیلمون ک فوت شدن سرحال خندان نشسته بود من میدونستم فوت کردن ولی بازم رفتم باهاشون حرف زدم ازترس اینک بامرده حرف زدم بیدارشدم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای اون مرحوم سوره ی یس بخونین این تاثیر مثبتی در جریان فکری شما خواهد داشت

  28. آذرآذرsays:

    سلام من توخواب چندبار دامادمون که سید هستن رو زیاد میبینم یکبارهم توخواب بهم پول دادن تعبیرش چی می‌تونه باشه سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی براتون می افته

  29. سیامک یاریسیامک یاریsays:

    باسلام و احترام لطفا متن خوابم نمایش عمومی نشود در خوابم دخترم امتحان داشت مدارکش رو رفتم و شناسنامه اش همراهم بود. عده ای رو دیدم که دیر آمده اند و منتظر ورود به جلسه بودند. متوجه سید روحانی شدم که همراه عده ای از نزدیکی آنجا عبور می کرد . روحانی بدون کفش و با جوراب بر روی برف و گل(انگار نذر پیاده روی با پای برهنه برای زیارت داشت) در حال حرکت بود.به ایشان گفتم کجایی هستی احساس کردم به زبان آذری جوابم رو داد مجدد از او با زبان آذری پرسیدم ولی متوجه شدم اهل خوزستان است.در جایی برای استراحت نشست و دراز کشید و چفیه ای رو زیر سرش برای استراحت قراردادم و ایشان هم یک کاپشن ورزشی را زیرسرخود قرارداد. گفتم این کاپشن رو من هم دارم و گفتند از رهبر گرفته اند شروع به روضه خوانی کردند و یک زن میانسال محجبه هم به دیدار او آمد من با چشمان اشک آلود دستان ایشان را از روی دستکش یکبارمصرف بوسیدم. (این روزها همه بدلیل بیماری کرونا دستکش یکبار مصرف می پوشند و ایشان هم دستکش در دشت داشت)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی و فکری است که در روزهای اخیر با ان درگیر بوده اید

  30. الیاس قربانیالیاس قربانیsays:

    امروز صبح خواب سفر زیارت اقا امام رضا را دیدم و بعدش خواب حضرت ایت الله خامنه ای رادیدم دوستانه بود به خواهش شماره تلفنش را خواستم که عید هر سال عرض ادب کنم با خط خودش نوشت و شماره را بهم داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای پریشان است

  31. زهرا گرجیزهرا گرجیsays:

    سلام وقت بخیر من الان 25 سالمه در کودکی یه خوابی دیدم دوس دارم تعبیرشو بدونم خواب دیدم خونه یکی از عموهایم بدونم که یک نامه آوردن دم در گفتن از طرف حضرت ابراهیم برات فرستاده شده منم با کلی ذوق نامه رو ک باز کردم ک توش نوشته بو ک تو آدم پاکی هستی دقیقا یادم نمیاد ولی فقط این جمله رو خیلی خوب یادم میاد لطف کنید جوابمو بدید خیلی وقته میخوام تعبیرشو بدونم ممنون میشم ازتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس در مسیر رضایت حق قرار خواهید گرفت

  32. حنانه جعفریحنانه جعفریsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که پشت سر سیدی که عمامه مشکی و قبا طوسی رنگی داشتند راه می رفتم ایشون عبا نداشتند.در مسیر توقف کردند و به سمت راست رفتند ودستانشان را شستند.به ایشان گفتم من می روم (می خواستم برم مسجد). گفتند پشت سر من بیا برویم مسجد و آنجا نماز بخوانیم. در طول مسیر چهره ایشون رو ندیدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با افراد مثبتی در زندگیتان ممکن است اشنا شوید

  33. RRsays:

    سلام وقت بخیر دختر مجردی هستم یکی از اقوام ما که سادات هم هستن دیشب خواب دیدن برای من خاستگار اومده و پسر خوب و وضع مالی خوبی هم داره و پدر و مادر من در حال حرف زدن باهم هستن و پدرم میگوید زود است میشه تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس موقعیت ازدواج براتون پیش میاد

  34. مجیدمجیدsays:

    خواب حضرت آقا رادیدم ودرروبروی ایشان نشتم اما کسانی که کنارایشان نشسته بودند مرا تحویل نگرفتن وا زمن خوششان نیامد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در مسائل اعتقادی کمی ضعیف شدین

  35. ندا بختیاریندا بختیاریsays:

    سلام ....من خوابی دیدم خواب دیدم پسر ۱۰ ساله همسایه پایینیمون که خوده پسره سید است به من میگه با مادرم کمتر رفت و آمد کن من ناراحت میشم از خونه میزنم بیرون تو خیابون میرم بالای پل هوایی با یه خانم هم صحبت میشم که پایین پل هوایی خواهرمو میبینم که بهم میگه بیا پایین میرم پایین تا جایی باخواهرم همراه میشم بعد سوار آسانسور به بالا میشیم خواهرم یه طبقه میره بالا پیاده میشه من طبقه آخر میرم تو طبقه آخر شوهر همون خانم همسایه رو میبینم که اونم سیده و البته بگم در واقعیت اینا از هم جدا شدن ....بعد با این آقا طبقه اخر پیادع میشیم این آقا منو میبره تو یه خونه پره آقاهای مختلف بود که ناگهان من از خواب میپرم میشه بگین تعبیرش چیه اگه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی باعث ناراحتیتون میشه

  36. علی فروتنعلی فروتنsays:

    با سلام و احترام بنده مدتی است که گرفتاری دارم و در این مدت متوسل شدم به قدرت لایزال الهی و الان مدتی است که نماز شب من قطع نمیشه و دائم از خداوند خواهان حفظ آبرویم هستم . چند شب پیش خواب امام خمینی را دیدم که بنده در خدمت ایشان بودم و ایشان با همان لباس سفید راحتی که در منزل می پوشیدن بودن. و هرجا که میرفتن بنده در جوارشان بودم خواستم بدانم تعبیر آن چیست ممنونم اگه راهنماییم کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس نا امید نباشین خدا کمکتان می کند

  37. مهدیهمهدیهsays:

    سلام سال پیش شب اخر ماه صفر خواب عجیبی دیدم خواب دیدم در منزل قدیمی خودمون هستم بارون نم نم میبارید ی آقایی ک قدبلند لباس سبز و ریش بلند اما چهره بسیارنورانی داشتن از پله های خونمون اومدن بالا ب من گفتن دخترم میدونستی من بانگاه کردن ب دست ادما میتونم بفهمم اونا چ جورین من باتعجب نگاش کردم و گفت ی افسر ب خواستگاریت میاد و رفت سمت دروازه خونمون .من نگاه ب پدرومادرم کردم گفتم جلو ایناروم نمیشه بپرسم رفتم صداکردم آقا آقا میشه صبرکنین ایشونم موندن رفتم نزدیکشون گفتم من ب ی پسری علاقه دارم که مغازه داره توی شهرمون اما اون،اون سید حرفمو قطع کرد وتوی دستم نگاه کرد و گفت اون آدم درستکاریه درستکاره درستکاره درستکاره چندین بار تگرارکرد و ازدروازمون رفت بیرون و همینجور تکرارکرد تا در مه ای سفید رنگ از کوچمون محو شدن .میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به بینش و درک عمیقی می رسین

  38. امینیامینیsays:

    سلام علیکم... خواب دیدم درون یه خوابگاه خیلی اذیت میکنم یدفعه یه رفیقم که سید هم هست صدام میزنه و میگه فلانی دیگه وقته رفتنت هست... تعبیرش خواستم لطف کنید چی میشه؟؟ باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امکان دارد فرصتی رو از دست بدین مراقب رفتارتون باشین

  39. أشرفأشرفsays:

    با سلام و احترام من دختری مجرد هستم که مادرم خواب دیدن مردی سید به خانه ما آمده برای خواستگاری و دو عدد کادو به من که دختر ایشان هستم داده است تعبیر این خواب چیست باتشکر فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به سرحالی برسید

  40. ساداتساداتsays:

    سلام من خودم .سادات هستم شبی خواب میبینم در یک خانه تعداد افراد زیادی نشسته لباس سبز و کلاه سبز دارن خواب دوم در یک خانه تعدادی از افراد مومن وسید همراه با پدربزرگم ک فوت شدن (شب شهادت یک امام بود)عزاداری میکردن .ممنون از سایتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن مراسم شادی بخش در زندگیتان است

  41. زهرازهراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه برنامه ای توگوشیه که سید بهم میگفت فرداشب برات خاستگار میاد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است خبری به شما برسد

  42. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من خواب دیدم یه نفر از اموات که بهش شیخ می گفتن و سالیان دراز علمدار بودن توی مراسمات تاسوعا و عاشورا به خوابم اومدن و گفتن به بقیه اعلام کنید از این پس شما رو سیده مهدیه حاجیه زهرا صدا بزنن ( من به مکه هم مشرف شده ام ) با توجه به اینکه من از سادات نیستم تعبیر این خواب چیه ؟ البته خواهر من هم چند سال پیش خواب دیده که بهش گفتن سید حسنی هستید می خواستم تعبیر خوابم رو بدونم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ان است که ممکن است دچار یاس و ناامیدی شوید

  43. پرینازپرینازsays:

    سلام من خواب دیدم دایی ام که سیده اتفاقی رفته با خاستگارم صحبت کرده و اونو دیده.وقتی از پیشش برگشته بود مدام از او تعریف و تمجید می کرد. تعبیرش چیه؟ توی خوابم داییم نمی دونست این خاستگار منه فقط می گفت چنین شخصی رو دیده که بسیار پسر خوبیه و ....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و خوشی است

  44. سارا ساداتسارا ساداتsays:

    سلام وقت تون بخیر. خودم سادات هستم. سال ۹۳ خواب دیدم کنار ضریحی هستم ک یهو از آسمون ی صلیب بزرگ طلایی با نگینهای سبز رنگ میوفته تو دستام (۱۳ سال پیشم همین صلیبو ب خواب دیده بودم ک از آسمون بدستم افتاد) دوتا خانوم زیبارو ک پوشش کامل و سفیدی داشتن اومدن سمتم و ب من گفتن: تو بخاطر غمهای زیادت و دل شکسته ت اطلاعاتی ک ائمه بهت میدنو میتونی دریافت کنی یوسف و یونس نگهدار تو باشن. خیلی سعی کردم بدونم تعبیرش چیه سال بعد ب مدت ۷۰روز تزکیه حمیده انجام دادم رویاهای زیادی میدیدم همون سال ازدواج کردم بچه اولم دختره درحال حاضر باردارم تا حالا ۳بار خواب دیدم اسم پسرم یوسف هس حتی قرآنم باز کردم سوره یوسف درومد توی یکی از خوابام بهم گفتن حضرت زهرا اسم یوسف رو انتخاب کرد. تعبیری ک خودم ب ذهنم اومد فرزندان صالحه خواستم نظر شمارو هم بدونم و اینکه اون پیام تو خواب من چ معنی میتونه داشته باشه؟ من از بچگی معمولا خواب ائمه و امام خمینی و اموات رو میدیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره دارد به نقص و جهت منفی در افکار و اعتقاداتتون مراقب باشین و از خداوند هدایت و عاقبت بخیری بخواین

  45. رضارضاsays:

    سلام. خواب آیت الله خویی که در حرم امیرالمومنین علیه السلام مدفون هستن رو دیدم . میخواستن ظاهراً مشرف بشن مکه. در یک سامانه مسافربری بودیم .من در حال خواندن نماز بودم

  46. منصور ابراهیم زادهمنصور ابراهیم زادهsays:

    سیدی مرا در خواب با ماشین خوب دیده و هر چه مرا صدا کرده متوجه نشدم تعبیر چیست تشکر

  47. لیلالیلاsays:

    باسلام مامان من خواب دیده که با مرد سیدکه او را مشناسد و متاهل هم هست ازدواج کرده و جلوش دوتا گوسفند کشتند تعبیر آن چیست؟

  48. AmirkeyhaniiAmirkeyhaniisays:

    سلام من دیدم ک یک سید روی مرزهای بجار داره علف هارو میکنه

  49. طاها اسلامیطاها اسلامیsays:

    با سلام خدمت دوستان من دیشب خواب دیدم یک سید نابینا برایم سوره توحید مینوشت و میخواست ک این سوره را با صدایش تکرار کنم میخواستم معنایش را بدانم مرسی

  50. Zahra moradianZahra moradiansays:

    سلام من در خواب ديدم كه نوزادي كه از بستگانم هست و سيده هست را در اغوش گرفتم

  51. MMsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب فرد سیدی رو دیدم که میخواستم با چند نفر روی دیوار خونشون یک پنجره درست کنیم و با هم مشورت میکردیم که خود اون فرد سید رسید و گفت اشکالی نداره این کار رو انجام بدین بعد مادرم ایشونو تعارف کردن که بیان خونه ولی اون فرد میگفت که پسرم خیلی اذیتم میکنه بعد پدرم که چند سالی هست فوت کرده اومد داشت داخل یک رودخانه تقریبا زلال کمی میوه میشت که ناگهان کمی آشغال با آب رودخانه اومد بعد من به پدرم گفتم که شما برو من خودم این کارو انجام میدم

  52. مارالمارالsays:

    با سلام. دوستم خواب دیده من بهمراه خودش و یکی دیگه از دوستامون رفتیم سر یه سفر نذری. همه رقم غذاهای رنگارنگ سر سفره بوده. یه سید بالای سفره نشسته بوده و منو صدا زده. (اسم منو اورده) منم رفتم پیشش سید بمن گفته "تو یکی برات دعا کرده" بعد هر سه تامون بهم ریختیم ناراحت شدیم... خواستم بهش بگم بمون خودت یه فکری کن ولی سید گفته عجله دارم باید برم و رفته...

  53. علی اکبرعلی اکبرsays:

    سلام من خواب دیدم که زنی رو دیدم که سید است و البته زندایی من است خونه یکی روضه بود و ایشون هم بودند و ایشون رو دیدم ک سلام علیک کردیم و رفت تعبیرش چیه؟

  54. NNsays:

    سلام من خواب دیدم با دختر عمم که سید است و یکی دیگر از فامیل ها که اونم سید است سوار ماشین شده بودیم و خیلی با سرعت میرفتیم به دست اندازا که میرسیدیم من میترسیدم اما احساسش نمیکردم انگار صاف بود ولی خیلی سرعت داشتیم

  55. حامدحامدsays:

    خواب دیدم سر ظهر به خونه یه سید پناه اوردم و تونم بهم پناه داد و خانومش غذا درست کرد و بهم غذا داد

  56. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دیدم با اقا سید علی خامنه ای در یک محفل قرانی بودم و پدرم هم کنار بود.من بوسه بر شانه اقا زدم و کنارشان همراه پدرم نشسته بودم. قاریان در حال قران خواندن بودن و من و پدرم و رهبر در حال گوش دادن به تلاوت قران بودیم.ولی قبل و بعد تلاوت قران من با اقا خامنه ای یکم گپ زدیم و در کنارش کمی میخندیدیم. بعد مجلس تموم شد و من و پدرم از مجلس رفتیم بیرون اما رهبر همانجا ماندند و خواب من تموم شد. ممنون میشم برام تعبیرش را بگین.ممنون

  57. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دو روحانی سید جوان رو دیدم ک همه مردم نوبت به نوبت جلوی پاشون سجده میکردن نوبت به من هم ک رسید همین کارو کردم البته ک اون دو روحانی با حالت مغرورانه ای نشسته بودند . میخواستم ببینم چه تعبیری داره ؟ ممنون.

  58. سعیدسعیدsays:

    سلام خواب دیدم در صف نماز نشستم پیش نماز سید بود چشمم به چشمشون افتاد بعدبدون اینکه حرفی بزنن با نگاهشون منو متوجه پسر بچه ای کردن که داخل صف حرکت میکرد ویه پرچم دستش بود که عکس یه پنجاه تومنی روش بود بعد از خواب بیدار شدم خواستم ببینم تعبیرش چی میشه

  59. سعیدسعیدsays:

    سلام خواب دیدم در صف نماز نشستم پیش نماز سید بود چشمم به چشمشون افتاد بعدبدون اینکه حرفی بزنن با نگاهشون منو متوجه پسر بچه ای کردن که داخل صف حرکت میکرد ویه پرچم دستش بود که عکس یه پنجاه تومنی روش بود بعد از خواب بیدار شدم خواستم ببینم تعبیرش چی میشه

  60. شوکاشوکاsays:

    سلام مدتیه مریضم هم جسمی و هم روحی خواب یه سیده خانم رو دیدم که از فامیل هستند برام یه پیراهن بلند و زیبا میارن به عنوان هدیه تعبیرش چیه ممنون میشم

  61. امیر کریمیامیر کریمیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب رهبر مون خامنه ای رو دیدم که من خادم اقا شدم یک لیوان اب و بایه قرص به اقا داودم بخورن یه دوبار دیگه هم خواب رهبر رو دیدم تعبیرش چیه ممنون میشن بگین

  62. امیر کریمیامیر کریمیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب رهبر مون خامنه ای رو دیدم که من خادم اقا شدم یک لیوان اب و بایه قرص به اقا داودم بخورن یه دوبار دیگه هم خواب رهبر رو دیدم تعبیرش چیه ممنون میشن بگین

  63. الهه اصغریالهه اصغریsays:

    سلام من توخواب دیدم تویه هیات مرسیه خونی هستم واونجایه سیدخیلی پیری بودکه به مشکلات همه یه راه حلی می دادبعدش که بلندشدن برن من رفتم باهاشون حرف بزنم که بخاطرقدخیلی خیلی بلندشون ازشون ترسیدم عقب که میرفتم بامن حرف میزدن ولی نزدیکشون که میشدم بخاطرقدبلندشون میترسیدموبه عقب کشیده میشدم

  64. بهار شیرازیبهار شیرازیsays:

    سلام من دیشب خواب آقای خامنه ای دیدم، ازم یک لیوان آب درخواست کرد.تعبیرش چی میتونه باشه

  65. مسلمانمسلمانsays:

    خیلی ممنون عالی بود متشکرم تفسیر خوبی بود

  66. گلگلsays:

    سلام من خواب دیدم خودم سید هستم تعبیرش چیه؟

  67. مجید مقدممجید مقدمsays:

    سلام بنده خواب دیدم در حالی که یک دشداشه سفید(لباس عربی بلند و یکسره) وتمیز بر تن دارم وارد یک مجلس میشم برای تبریک عید فطر وقتی وارد شدم تعدادی پایین مجلس بودن با عبور از آنها به بالای مجلس رسیدم که ۳نفر سید روحانی با عمامه های سیاه نشسته بودن و دو نفر دیگر روبرویشان که یکی از آن دو هم سید روحانی بود وقتی باهاشون سلام کردم و عید تبریک گفتم یکی از اون ۳نفر به اون دو نفر روبرویی گفت عجب لباس تمیز و قشنگی داره پاشو ی عکس ازش بگیر طرف رفت بیرون مجلس که موبایلشو بیاره عکس بگیره همین که من خودمو برای عکس گرفتن آماده میکردم دست زدم به لباسم دید که لباس داره پاره میشه و تار و پودش از هم جدا میشه .طوری که احساس کردم جلوی لباسم از یقه تا پایین باز شده. این چه تعبیری میتونه داشته باشه

  68. هستیهستیsays:

    سلام من خواب دیدم که شوهر خواهرم و دخترش که جفتشون سید هستن از من خواستن یه کاری براشون بکنم یا یه چیزی براشون بخرم منم انجام دادم و اونو براشون فرستادم تعبیرش چیه؟؟

  69. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم برحسب یک اتفاق قرار شد که به عراق به صورت قاچاقی سفر کنیم تا مدتی انجاباشیم و از آنجا به یکی از کشور های اروپایی بریم در راه که به عراق می رفتیم یک پسر جوانی که مارا همراهی می کرد اون پسر گونه ی دخترعمم رو بوسید دختر عمم هم که شوهرش باهاش بود بدش اومد وجاشو تو اتوبوس عوض کرد بعد اون پسر علی رغم اینکه من بدم می آمد گونه مرا نیز بوس کرد و از پدرم شنیدم که انگار اون پسر جوان سید بودن تعبیرش چیست؟

  70. عیسی پورعیسی پورsays:

    خواب دیدم به یک سید که تو خواب میگفتن اسمش آقا سیدحسن هستش دوهزارتومن پول دادم و ازش خوستم برای شفای مادرم دعا کنه ازم گرفت وگفت حاجت میگیری.تعبیرش چی میتونه باشه

  71. فاطمه کاظمیفاطمه کاظمیsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم پیش همسایمون ک سادات هستش بهش گفتم بی بی جان من من چند روزه خیلی چشم می خورم دلیلش چیه گفت بهم حالا از این ب بعد چشم بیشتر هم میشه و روی کاغذ برام نوشت ک ساعت ۶ فردا بیا تا برات تخم مرغ بشکنم .معنیش چیه؟

  72. زهزازهزاsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب حال مساعدی نداشتم و ب خاطر یک اتفاق ناراحت بودم ک خواب دیدم یکی از اشناهامون ک زنی سید هستند و درخواب ایشون باردار بودن منو بغل کردن وبوسیدن و گفتن کِی راحت میشی منم ی چیز دیگه تو ذهنم بود گفتم چند وقت دیگه لطفا پاسخ بدید ممنون میشم

  73. هانی عساکرههانی عساکرهsays:

    دیشب در خواب دیدم سیدی به در منزل ما امد وحشت زده بودم و بی اختیار بهش گفتم از اینجا برو جوابم داد نمی توانم با گفتن کلمه لا الله الاالله از خواب بیدار شدم.چه تعبیری می تواند داشته باشد؟

  74. ساراساراsays:

    سلام من خوای زن سیدی را دیدم که در سالن باشگاه هستن با اینکه ایشان از اشنایان ما هستن و سن بالایی دارم کاملا جوان و خوش اندام بودند

  75. راحلهراحلهsays:

    سلام ببخشید من یکی از دوستای بابام سیده .خواب میدیدم اون سید اومده دم خونمون یه امانتی از طرف بابام بود ک من بهش تحویل دادم و بهم گفت بیا بریم یه دوری بزنیم من گفتم نه گفت بیا بریم بر میگردیم سوار ماشینش شدم ماشینش خیلییییی شیک و گرون بود سوار شدم منو برد خونشون خونش خیلیییی بزرگ بود و همه چی تو اون خونه سفید بود و سید هم سرتاپا سفید پوشیده بود بعد یه زن داشت ظرف میشست من گفتم زنتونه گفت نه خدمتکارمه بعد گفتم ترو خدا منو ببر خونه من میترسم اینجا مامانم بفهمه دعوام میکنه میگف بابات بامن رفیقه هیچیت نمیگه انقدر التماسش کردم منو نبرد خونه همش هم نگام میکرد میخندید چهرشم خیلی جوون تر از واقعیت بود بعد هی از خونه میرفت میومد

  76. MelikaMelikasays:

    سلام وقتتون بخیر مادرم خواب دیده ک پیر زن همسایه ک سید هم هستن دور تا دورش ادما نشستن و اون داره با دستای خودش بهشون غذا میده و وقتی مادرم ازش درخواست غذا میکنه در جواب بهش میگه ک بزار اینا سیر بشن بعد ب تو هم میدم میشه لطفا تعبیرشو بگین ؟؟؟؟؟ مادرم کاملا خاله نیاره همون پیر زن سید تو خوابو شناخت

  77. زهرا میرزاییزهرا میرزاییsays:

    یه جایی واستاده بودم داشتم به آسمون نگاه می کردم ... شب بود ... یه دفعه دیدم از اون دور دورای آسمون یه چیزی داره میاد طرفم ... یه لحظه احساس ترس عجیبی کردم ... وقتی نزدیکتر شد دیدم یه آقاییه با عبا و عمامه ... داشت بدون هیچ وسیله و چیزی رو آسمون حرکت می کرد ... گفتم خدایا امام زمان ظهور کرده برم زنگ بزنم دوستام ... بگم اونا هم تماشا کنن ... هنوز داشتم فکر می کردم که زنگ بزنم دیدم این آقا راهشو کشید و رفت .... همونجا همش با خودم می گفتم مگه به ما نگفتن امام زمان از مکه ظهور می کنه پس چرا اومدن اینجا ....

  78. زهرا میرزاییزهرا میرزاییsays:

    یه جایی واستاده بودم داشتم به آسمون نگاه می کردم ... شب بود ... یه دفعه دیدم از اون دور دورای آسمون یه چیزی داره میاد طرفم ... یه لحظه احساس ترس عجیبی کردم ... وقتی نزدیکتر شد دیدم یه آقاییه با عبا و عمامه ... داشت بدون هیچ وسیله و چیزی رو آسمون حرکت می کرد ... گفتم خدایا امام زمان ظهور کرده برم زنگ بزنم دوستام ... بگم اونا هم تماشا کنن ... هنوز داشتم فکر می کردم که زنگ بزنم دیدم این آقا راهشو کشید و رفت .... همونجا همش با خودم می گفتم مگه به ما نگفتن امام زمان از مکه ظهور می کنه پس چرا اومدن اینجا ....

  79. احسان......احسان......says:

    خواب دیدم در یک اتاق قبر پیامبر بود و حضرت امام حسن صورتش روی قبر پیامبر گذاشته و سیدی با عبا و عمامه و زیبا صورت قدم میزدند و میرفتند انتهای اتاق و آمدند دم در و بهم الهام شد فقط من این سید میبینم و کسی دیگر نمی بیندش. خواستم لطفی کنید تعبیر کنید

  80. SepidehSepidehsays:

    سلام من خواب دیدم ک یک فرد سیدی در جایی نشسته بود و من با گریه ازش خواستم ک برام دعا کنه ب عشقم برسم و اون هم گفت ک برات دعا میکنم میشه بگید چ تعبیری داره ???

  81. راهیان نورراهیان نورsays:

    سلام من یه دختر ۱۶ ساله هستم مادرم چند شب هست که برام خواب های خوبی می بینند چند شب پیش خواب دیدن که من با مادرم توی یک باغ خیلی بزرگ هستیم و یه نفر با صدای بلند داره با ما صحبت می‌کنه و من کنار یه ماشین خیلی شیک و زیبایی ایستاده بودم و اون با صدای بلند داشت به مادرم می‌گفت که دخترت خیلی با خدا هست و خدا رو خیلی دوست داره و آینده ی بسیار روشنی در پیش داره و مادرم بمن گفتن که اون ماشینی که کنارش ایستاده بودم ماله خودم بود و سوارش شدم و باهاش یه دوری زدم تعبیرش چیه ؟مادرم چند شب دیگه هم دیدن که چند نفر هستن که دارن بشارت آینده ی من رو به مادرم میدن

  82. erfansaeidierfansaeidisays:

    با سلام من چند رور پیش یه خوابی دیدم که یه سیدی اومده بود خوابم که یه روز قبلش من یه بچه گربه ای مرده بود من با خاک پوشاندمش سیده خیلی ناراحت بود بخاطره بچه گربه تو خواب بهم یه چیز هایی اشاره میکرد که متوجه نشدم میشه تعبیرش رو بگید ممنون میشم

  83. علی اکبرعلی اکبرsays:

    درود دیشب خواب دیدم که محافظ یابادیگارد شده بودم از سیدخامنه ای محافظت میکنم

  84. الیالیsays:

    سلام.خواب دیدم یکی از اقواممون که سید هستن با ۴،۵ تا سید دیگه که من نمیشناختم روز عید غدیر به منزلمون اومدن و بعد از دیده بوسی و تبریک بهمون هدیه دادن .ما هم به بهشون چای و میوه دادیم .یکی از اقایون سید هم بلندگو و... اورده بود که انگار برامون مولودی و روضه و چیزی بخونه که دیگه بقیشون یادم نیست. تعبیرش چیه ؟

  85. محبوبمحبوبsays:

    سلام دخترم خواب دیده است که در خواب شوهرم موهای من را کنده است لطفا تعبیرشو بگید ممنون

  86. MaedeahmadiMaedeahmadisays:

    من خواب دیدم یه پسر بچه ۷ یا ۸ ماهه بغلمه لباس سقایی تنشه و اصلا نمیشناختمش و سید بود.من خودمم سید هستم..و ازش حاجت میخاستم چه تعبیری داره

  87. Sh.mSh.msays:

    در خواب دیدم که برای سالگرد فوت مامان بزرگم(مامان بزرگ من سیده هستند) رفتیم خونه مامانم بزرگم (توی خوابم یک خونه بزرگ که وسطش یک حوض داشت و خیلی خونه قدیمی و قشنگی بود) بعد عمو و دختر عمو زن عمومم بود و هیچ مهمونی نبود ، زن عمو من سادات هست و یک لباس سفید بلند و یک روسری سفید پوشیده بود و خیلی نور داشت مثل یک لامپ روشن بود و یادم نیست بهم چی گفت اما لبخند بهم زد . شبش هم حلوا درست کردیم برای اموات تعبیرش چیست؟ چند روز یک حاجت هم دارم و از خدا میخوام

  88. همتاهمتاsays:

    سلام،خواب دیدم که از سیدی که قبلا همسایمون بود یک چادر سفید گل گلی و یک لباس سفید گل گلی دریافت میکنم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  89. محمدمحمدsays:

    با سلام خواب دیدم سیدی رو که چند وقت پیش برام کاری انجام داده بود و سید مشهوری هم هست رو دیدم با خودم گفتم بلاخره سید رو دیدم و چهره اش هم همون جوری که تو ذهنم بود همون جوری بود

  90. الهامالهامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم دو نفر سید بیرون از خونه من پشت پنجره بودم منو صدا زدن گفتن بیا و اونا راه افتادن و بیدار شدم تعبیرش چیه

  91. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید.پدر من کشاوز هست ،و تا الان داره محصولشو برداشت میکنه ضرر مالی دیدیم ولی خیلی از محصولش مونده برادرم ۱۲سالشه خواب دیده بابام با ماشین میاد پیشش بهش ساندویچ ماهی سرخ کرده بهش داده اون داشته شاندیچارو میخورده..تو خواب یه سید دیده که تو ماشین بابام بوده قرار بوده چنتا ساندویچا رو بدن سید بخوره بعد بابام ب داداشم میگه بریم دریا ماهی بگیریم ولی دریا خونه خودمون بوده از زیر فرش که دریا میشده از آب زلال ماهی میگرفتن میشه بگید تعبیرش رو بگید

  92. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم یه سید تو خوابم بود و بهم گفت چرا وقتی میرفتی مزار چادر سرت نبود من انکار کردم اول بعدش یادم اومد ک اون روز چادرم را خونه جا گذاشته بودم و یادم رفته بردارم تعبیرش چی میشه

  93. خادمیخادمیsays:

    پدر بزرگم خواب سیدی رو دیده که دست اونو میگیره و بلندش میکنه

  94. جواد سعدوندجواد سعدوندsays:

    سلام مادر من دیشب خاب دیده ک تو خاب یکی اقوام خانم ک سید هستن بهش گفته۳روز دیگ فوت میکنی و بعد مادرم گفته اره من هنو بچه هام کوچیکن و اینا و بعد اون خانم با تسبه شمرده گفته باشه برو برات وقت گرفتم میشه بگید تعبیرش چیه؟

  95. دیمتدیمتsays:

    من خواب دیدم که البته خواب نبود یک‌ صدا بود (شاید هم بو ی خوب اما یادم نیست ) دیدم که یکی داره بهم میگه سید یعنی داشت به یکی منو معرفی میکرد در حالی که من اصلا سید نیستم تعبیر این چی میشه

  96. Reza moradjReza moradjsays:

    سلام و عرض ادب و احترام طرفای ساعت 4 بعد از ظهر بود که دیدم داخل مسجد محل قدیمیمون بودم که بابام وارد مسجد شد و با سلام و صلوات ازم خواست که موهای سرمو بزنم... انگار داشتم میرفتم برای جنگ و.... با اینکه ناراضی بودم ولی مخالفت نکردم و آماده شدم که بابام از امام جماعت مسجد ک سید هم بود خواست موهامو بزنه... می‌گفت دست سید سبکه وقتی تراشیدن موهام تموم شد از شدت ناراحتی از تراشیدن شدن موهام از هوش رفتم ولی همه منو بغل کردن معنیش جس میتونه باشه

  97. امیرحسین براتیامیرحسین براتیsays:

    اگر در خواب بینی سید شدی و لباس و قبا پوشیده ای معنیش چه میتونه باشه

  98. سمانهسمانهsays:

    سلام خسته نباشید خواستم بگم تعبیر که دختر مجرد خواب سیدی که بهش هدیه میشه تعبیرش اینه ولی من در خواب دیدم سید خانم بود که میشناسمش از فامیلامون که در اموزشگاه اون دارم امتحان میدم همش میترسدم که بیفتم ولی اون مگفت نه درست کار مکنی قبول انقدر خوشحال بود خانم سید و منم همنجور تعبیر خواب برای من دختر مجرد چی میشه تعبیر خواب منو بگید

  99. مبینامبیناsays:

    من سه شب هست که خواب سیده های مختلف و میبینم اولین شب دخترهمسایمون که مجرد هست اومده بود در خونمون ک کارت عروسی برادرشو بده دومین شب خواب یکی از سیده های طباطبایی ک فوت شدن و دیدم ک با لباس های شیک و مرتب در جایی مثل حرم امام رضا داشتن راه میرفتن سومین شب خواب معلم سیدمون ک من رو دعوت به یکجشن میکردن دیدم

  100. جبرئیلجبرئیلsays:

    الهی-عظمالبلاء وانکشف الغطاء ونقطع الرجاء وظاقت الارض ومنعت السماء وانت المستعان والیک المشتکی وعلیک المعول و فی الشده (ت) والرخاء. ای پدیدار کننده کائنات وآن چیز که هست- به رحمت- ترحم و صحه فرما بر جسم و روح وآبروی کسی که با تعابیرش سعی در خدمتی در خور برای عرض اخلاص در پیشگاه تو داشت امید ک مدیریت سایت هر جاهستند سالم و سعادتمند باشند. ماشاءالله-لاحول ولا قوه(ت)الا بالله العلی العظیم..

  101. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم سیدعلی خامنه ای من خانه اش بودم و گفت بیا سرسفره و من هم نشستم و شروع کردیم با خانواده ایشان غذا خوردن و بعد من یادم افتاد روزه هستم بعد اقا لبخندی زد گفت عیبی نداره مستحبی هست.

  102. AamAamsays:

    سلام پسری مجرد هستم. مدتی بود ک زیاد چشم چرونی میکردم. ی شب خواب دیدم ب دیدن یک روحانی قد بلند با عمامه مشکی و لباس خاکستری رفتم. عبا نداشت. تووی خواب ازش نشونه میخواستم تا خودشو اثبات کنه. با هم رفتیم توو خیابون و نگاهم ب یک دختر زیبا افتاد بعد روحانی ی نگاه ب من کرد و بعد چند ثانیه اون دختر ب نظرم خیلی چاق و زشت اومد و بعدش روحانی گفت اینم نشونه. بعدش ب حایی رفتیم ک یک خانوم هم بود و خانومه گفت یک انگشتر بهت میدیم یا بده ب کسی ک میخوای ب یادت باشه یا ب یاد کسی دستت کن. میشه لطفا تعبیرش رو بگید؟

  103. RezsRezssays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه سید یا آیت الله هم بود۔ مشغول عبادت بود۔من یه قفس پرند دستم بود۔ رفتم کنارش سلام دادم۔ بد اونم در قفس رو باز کرد پرنده رو ازاد کرد۔گفت گناه داره پرنده تو قفس باشه۔

  104. قاسم سیاحیقاسم سیاحیsays:

    مادرم تو خواب دیده سادات که در روستای ما هستند بهم خونه اهدا کردن اگه لطف کنی تعبیر ش چی میشه....ممنون

  105. فائزه خانمفائزه خانمsays:

    این خواب رو عمم دیده و برای من اینطوری تعریف کرده لطفا تعبیرشو بگین : خواب دیدم که یک سید در خواب با پلاستیک میوه در دستش به سمت برادر زاده ام میاد و میوه رو به دستش میده اما برادر زاده ام میوه هارو میاره سمتم و جلوم میزاره میوهاش سیب و پرتقال و نارنگی بود به برادرزاده ام هرچی تعارف کردم چیزی نخورد و خودم فوری برداشتم و پرتقال و خوردم

  106. رعناعبداللهیرعناعبداللهیsays:

    یه سید که دعا هم مینویسد باخانواده ی ما آشنا هست که امشب در خواب دیدم آن سید به من میگوید که چهارتا ازانگشتانم را ببرم؟ خواهش میکنم تعبیرش رو بهم بگوئید. باتشکر

  107. صلواتصلواتsays:

    سلام بنده خواب امام خمینی (ره) رو که تو حرم امام رضا کنار بارگاه داشت دعا می کرد دیدم یعتی دستاش به نشانه ی دعا کردن بلند بود من هم اطراف رو نگاه میکردم. بیشتر به ایه های قرآن فقط منو امام تو حرم بودیم میشه تعبیرش رو بگین

  108. شمس الدین عباسشمس الدین عباسsays:

    سلام علیکم من یه خواب دیدم که به آقای سادات را ازدواج میکنم اما خانواده خودشان برای این ازدواج قبول نکردند ولی ازدواج کردیم و بچه هم آوردیم این تغییر خواب معنا چیست؟؟

  109. ManiaaaManiaaasays:

    سلام وقتتون ب خیر لطفا جواب منم بدین🙏 من خواب دیدم تعدادی شکلات و یک کیک در دست داشتم و یکی از اقوام که سید است را دیدم و ب او تعارف کردم دوتا از اون رو برداشت و من باز به او تعارف کردم همرو ازم گرفت و فقط کیک موند که اونم دادم به مادرم میشه لطفا تعبییرش رو بهم بگین🙏❣

  110. مبینامبیناsays:

    سلام علیکم. من عصر خواب دیدم که اومده بودم تو دفتر یه حوزه علمیه ای. البته حوزه ی علمیه آقایان بود. منم یه سوالی داشتم و باهاشون کار داشتم. هروقت رفتم داخل اونجا نشستم. صبر کردم. ظاهرا دفتر دار نبودن. ولی فقط دو نفر بودن اونجا. منم نگام پایین بود و منتظر بودم. یه آقای طلبه ی جوانی اومده بودن که مدام راه میرفتن تو اتاقی که من بودم.ازقضا سید بودن. من چهره شون رو اصلا ندیدم فقط یادمه عبای قهوه ای رو دوششون بود و عمامه ی سیاه رو سر داشتن. نمیدونم چرا نگران بودن انگار ایشون هم مثل من منتظر بودن. تعبیرش چیه؟

  111. مهدیسمهدیسsays:

    سلام من خواب دیدم یک روحانی که علت و عمامه سیاه به سر داشت و چهره ش رو نمی‌دیدم دنبال میکنم وارد مسجد قدیمی شد و کسی بهش گفت سید نماز حضرت ابوالفضل میخونی. و اون سبد مشغول به خوندن این نماز شد اما انگار پشت به قبله ایستاده بود و منم از دور تماشا می‌کردم.

  112. آیداآیداsays:

    سلام خواب دیدم عمه من از زیارت یه امامزاده برگشته و میگه از یه سید دعانویس پرسیدم تو کنکور قبول میشی یانه و اون گفته نههه🙄 عمه من توی خواب به شدت ناراحت بود برا بابام و عصبانی..

  113. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دیدم جایی مثل سینما بودیم و برگه نوبت داشتیم انگار برگه من عدد۵۸ نوشته شده بود حالا دقیق یادم نیست ولی وقتی رفتم رو صندلی خودم بشینم یه خانم سیده ایی نشسته بود من با اصرار که این صندلی منه اون خانم سید را بلند کردم وخودم نشستم البته ایشون هم زیاد رقبت به بلندشدن از جاش نداشت با اصرار من بلند شد لطف کنید بفرمایید تعبیرش چیه ممنون

  114. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دیدم جایی مثل سینما بودیم و برگه نوبت داشتیم انگار برگه من عدد۵۸ نوشته شده بود حالا دقیق یادم نیست ولی وقتی رفتم رو صندلی خودم بشینم یه خانم سیده ایی نشسته بود من با اصرار که این صندلی منه اون خانم سید را بلند کردم وخودم نشستم البته ایشون هم زیاد رقبت به بلندشدن از جاش نداشت با اصرار من بلند شد لطف کنید بفرمایید تعبیرش چیه ممنون

  115. ایماناایماناsays:

    سلام من خواب دیدم کسی منو جایی میبرد ولی صورتش رو نمیدیدم به جایی رسیدیم که تقریبا خرابه بود مثل عراق یا سوریه یه تابلو بود به عربی نوشته شده بود غیبائ وارد اونجا شدیم دری رو باز کردم یه جمعی نشسته بودن صدر اون مجلس جوانی خوش سیما و خیلی زیبا بودکه عمامه وعبای مشکی پوشیده بود که من فقط مهو تماشای اون بودم که سوالی پرسیدم به زبان عربی که دنبال عموم اومدم پیرمردی که باز چهرشو ندیدم جواب داد پیش پای تو از اینجا رفت ولی من هنوز مهو تماشای اون جوان خوش سیما بودم که داشت صدای منو به زبان عربی تحسین میکرد وقتی در بسته شد دیدم همون عمامه و عبای مشکی هم تن من ورو سرم هست با تعجب گفتم مگه یه زن میشه عمامه و عبای مردونه داشته باشه وقتی بیدار شدم اذان گفت..تعبیر چیه؟

  116. علیعلیsays:

    سلام من در خواب دیدم لباس امام مثل تعزیه خوانها پوشیدم و تو هیات امام حسین نماز می‌خواندم لطفا تعبیر خواب را بفرمایید ممنون میشم

  117. زهراکاوسیانزهراکاوسیانsays:

    سلام دوست خواهرم مادرش سیده خواب دیده من منزلشون رفتم و یک عالمه هدیه برا مادرشون بردم بنظرتون تعبیرش چیه

  118. مجید یوسفیانمجید یوسفیانsays:

    سلام من خواب دیدم خانوم سیدی که میشناسمش اومده خونمون ومیگه من گرسنه هستم و من هم به او شیرینی دادم

  119. خانمخانمsays:

    سلام.خواب دیدم فرد سیدی که علاقه زیادی بهشون دارم برام برنج و جوجه کباب اوردن و اصرار میکردن بخورم.لطفا بگید تعبیرش چیه؟

  120. حانیهحانیهsays:

    سلام من دخترم اما خواب دیدم از فرد سیدی باردار بودم میشه تعبیرشو بگین

  121. علی جعفرعلی جعفرsays:

    با سلام ، من پریشب خواب دیدم یه سید بزرگ و بلند مرتبه که من اون رو اصلا ندیده و نشناخته ام ،به من گفت بیا کمک ما ، من تعجب کردم ایشون کی هست و چه کمکی از من میخواست

  122. کریمیکریمیsays:

    باسلام، من دیشب خواب دیدم که اقوام همسرم درحال کباب کردن گوشت گوسفند هستند و درخواب من را ناراحت کردند و از آن کباب که دلم میخواست به من ندادند، من باناراحتی ازخانه بیرون آمدم ناگهان از یه یک خانه که درآن روضه بود و درحال خواندن دعا و روضه بودند سردرآوردم، صاحب روضه از خانمی سیده ک از اقوام ماست بود و به من گفت ناراحت نباش بیا اینجا کنار من بنشین باهم دعا بخوانیم و کتاب دعای دست خودش را به من داد و گفت بشین بخون تا آروم بشی،، ممنون میشم تعبیر خوابم را بهم بگین، ممنونم

  123. کریمیکریمیsays:

    باسلام، من دیشب خواب دیدم که اقوام همسرم درحال کباب کردن گوشت گوسفند هستند و درخواب من را ناراحت کردند و از آن کباب که دلم میخواست به من ندادند، من باناراحتی ازخانه بیرون آمدم ناگهان از یه یک خانه که درآن روضه بود و درحال خواندن دعا و روضه بودند سردرآوردم، صاحب روضه از خانمی سیده ک از اقوام ماست بود و به من گفت ناراحت نباش بیا اینجا کنار من بنشین باهم دعا بخوانیم و کتاب دعای دست خودش را به من داد و گفت بشین بخون تا آروم بشی،، ممنون میشم تعبیر خوابم را بهم بگین، ممنونم

  124. amirgarosiamirgarosisays:

    باعرض سلام وخسته نباشید من درخواب دیدم که یکی ازاقوام که سیدهستن دارن پول پخش میکنن وتودستان من ۳تا ۱۰تومنی بود واون سید برگشتن گفتن که به من شاباش نمیدهی ومن درجواب گفتم که شماخودتون که دستتون پول دارین ویهوازخواب بیدارشدم

  125. زهره خادمی اردکانیزهره خادمی اردکانیsays:

    سلام من خواب یکی ازسیدها یه بزرگ به همراه خانواده شون رادیدم که پنج بازهستند ودرخواب به خاستگاری دخترم ازاده بودند دخترم متعهل هست وبدلیل گرفتاری بسیاربه اولیا وجدشان متوصل میشم تعبیرش چیست.ممنون

  126. زهرا  رحمانی راوزهرا رحمانی راوsays:

    سلام خواب دیدم که درصحن امام حسین علیه السلام بودم و دنبال این بودم ماسک بخرم واز یه زن پرسیدم از کجا ماسک بخرم گفت الان یک اقا میاد اون فقط ماسک داره همان موقع یک سید بود ک فقط شال سبز ویک کت مشکی پوشیده بو د امد هرچی سعی کردم صورتش رو ببینم نتوانستم اون زن هم ماسک خرید ولی من پول نداشتم ک پول ماسک بدم بدون اینکه چیزی بگم این آقای سید دوتا ماسک بهم داد ورفت

  127. رضا کیانیانرضا کیانیانsays:

    سلام خواب دیدم منو نصیحت کرد و گفت تمام گناهانم بخشیده شده توروخدا بگید یعنی چی

  128. محمدزمانیمحمدزمانیsays:

    درنصف روزخوبیده بودم آقای ابراهیم رئیسی رادیدم که خانه پدرم خوابیده منتظر ماندم تاایشان بیدارشوندبعدازمدتی بیدارشدندوردراهروخانه پدرم باایشان احوالپرسی کردم فقط سه کلمه حرف زدیم لطفاً تعبیرش کنید

  129. محسن کیانیمحسن کیانیsays:

    سلام.ببخشید میشه راهنمایی کنید من دیشب دوتاسید پیر مرد رو تو خواب دیدم که تو چادر که ما بودیم وارد شدن و برا یکیمون ی دعا نوشتن.دقیقا اسم الله و الااله الالله تو دعا میدیم.بعد از چادر همراشون خارج شدم کندر چادر ما ی چادر سبز مال اونا بود که بیشتر به گهواره شباهت داشت میشه راهنمایی کنید

  130. ZiziZizisays:

    سال ها پیش خوابی دیدم هرگز از یاد نمیره.... خواب دیدم خونه یکی از اقوام که سید هست بودم توی شمال یهو یه صدایی امد از اسمان فرشته یاامده بودن یه یا حسین خیلی زیبا از جنس طلا درست کرده بودن من داشتم این یا حسین نگاه میکردم که یه صدایی امد گفت اگه میخوای امام زمان ببینی دنبال اون پیر زن برو یک پیر زن خمیده بود پشتش روبه من بود رفتم دنبالش پیر زن رفت داخل رودخونه...داخل رودخونه یه حالت سنگ های روی هم بود مثل یه قبر پیر زن بالاسر همون قبر توی اب ایستاده بود دوباره اون صدا امد که امام زمان پشتت برگرد تا برگشتم نور خیلی درخشانی دیدم و از خواب بیدار شدم.... یکی برام تعبیر کرد اون زمان که راهی که دارم میرم اشتباست... ولی باز ممنون میشم برام تعبیرش کنید...

  131. ریحانه خاکسارریحانه خاکسارsays:

    در اتوبوس بودم زن دایی مادرم که خانومی سید دو شرفه است به من گفت بیا کنار من بنشین ومن شروع کردم با او در و دل کردم از غصه هایم گفتم او سر من را به شانه خود فشار داد گفت غصه نخور ومن از کیفم بیسکوییتی با طعم توت فرنگی دادم و با ۲ بطری آب خیلی همنشینی خوبی بود تعبیر این خواب چیست

  132. فاطمه‌ یاوریفاطمه‌ یاوریsays:

    با سلام و خدا قوت خواب دیدم روی سنگ قبر زن سیده ای که در وسط حیاط یه مکانی مثل کاراژ قرار داشت میخوابیدم و بلند می شدم و در صحنه بعد دیدم که این قبر و سنگش در داخل حمام خانه ام است و خوشحال شدم که بتنهایی هرچقدر میخوام میتوانم از این سیده ناشناس التماس دعا جهت حاجت روایی داشته باشم. با سپاس

  133. فاطمه‌ یاوریفاطمه‌ یاوریsays:

    با سلام و خدا قوت خواب دیدم روی سنگ قبر زن سیده ای که در وسط حیاط یه مکانی مثل کاراژ قرار داشت میخوابیدم و بلند می شدم و در صحنه بعد دیدم که این قبر و سنگش در داخل حمام خانه ام است و خوشحال شدم که بتنهایی هرچقدر میخوام میتوانم از این سیده ناشناس التماس دعا جهت حاجت روایی داشته باشم. با سپاس

  134. نداحجتینداحجتیsays:

    باسلام خاهرم توخاب دیده که سه تاسیدکه خودش میگفت امام بودن به اون یکی ابجیم گفتن که بیابریم،بعدبرادرم که فوت کرده سرابجیم دادزده که این کجاداره میره بهش بگوبرگرده،ولی ابجیم برنگشته تعبیرش چیه نگرانم

  135. ویدا رشیدیویدا رشیدیsays:

    خواب دیدم سید زیبارویی در منزلمون بود. دقایقی رو تخت خواب من نشست و رفت. تعبیرش چیه لطفا؟

  136. مهدی جعفریمهدی جعفریsays:

    مادربزرگم خواب دیده که پدربزرگم که فوت کردن داره با دو سید که چهره هایی روشن دارند معاشرت می کنه تعبیرش چیه

  137. ‌says:

    سلام. من خواب دیدم ک میرم تو ی روستا و ب یه مکان مقدس میرسم و ی پیرزن ک لباس سبز پوشیده رو میبینم. پیرزن خیلی مهربونی بود با من خوب رفتار کرد. این ینی چی

  138. زینبزینبsays:

    سلام. من خودم سیده هستم، متاهل و دارای دو فرزند. دیشب خواب دیدم برای من خواستگار اومده که از قرار ایشون هم سید بودند و از نظر سنی خیلی از من کوچکتر بود. من می گفتم من متاهل هستم دو تا بچه دارم چطور بازم برام اومدید خواستگاری؟ و ... ولی همه ی مهمانان این قدر تعریف از خواستگارم می کردند. دیدم خودم تو مراسم خواستگاری همه اش در حال کار کردن و پذیرایی از مهمانان هستم. خیلی نگران هستم، ممنون میشم جواب منو بدید.

  139. مبینامبیناsays:

    سلام دختر خواهرم عقد هستش خواب دیدم دختر بچه به دنیا اورده که اطرافیان میگفتن زینب سادات به دنیا اومده در صورتی که سید نیستن تعبیرش چی میتونه باشه؟

  140. حسنحسنsays:

    سلام خواب نوازد سید که راه شده وگرسنه چی؟

  141. روژانروژانsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم که سید هستن و رهبر و آقای ریسی تو ماشینی اتش داشتن میگرفتن و من رفتم نجاتشون دادم و ب داروخونه بردن دست و پاهاشون ک مقداری سوخته بود رو پماد زدم و زنده بودند تعبیرش چی میشه

  142. حسینحسینsays:

    باسلام من خواب دیدم یک سید یک خروس رو به من داده گفته این برا نذرت نگاه کردم خروس رو زیر لحافی گذاشته بود برداشتمش تعبیرش چیه؟

  143. زینبزینبsays:

    سلام دیشبخوابی دیدم که با یک آقای زیبا چهره که سید مهدی صداش میکردم ازدواج کردم و از اون آقا بچه دار شدم

  144. مصطفی غ طمصطفی غ طsays:

    سلام وقت شمابخیر خواب دیدم بعداز اقامه یک نماز فرد سیدی از میان ان همه جمعبت امد ومخصوصا دست من را گرفت و با یک همراهی مرا به خلوتی برد وبه همراهش گفت این شخص آینده خوبی داردو میلیاردر بزرگی خواهد شد و حال آنکه من اصلا باور نمیکردم این شخص بیایدو در آنهمه جمعیت دست مرا بگیرد

  145. سربازسربازsays:

    سلام من خواب دیدم یک خانمی ک سیدهستن وهمسرشهیدهستن اومدن خونمون ویک سری چیزی برامون آوردن پدرم انگارمریض بودن بعداومدن رومبل نشستن وپاروپاانداختن م واضح توذهنم نیست فقط ب من یک لبخندکمرنگی رولبشون بودوقتی نگاه میکردن واگرمن حرف میزدم ایشونم جواب میدادم وحرف میزدن

  146. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که نوه رهبر که سید هستن به من تسبیح صورتی و سبز هدیه دادند و می‌گفتند این هدیه از طرف رهبر است ممنون میشم تعبیر کنید

  147. مژگان محمدیمژگان محمدیsays:

    سلام صبح بخیر من دم دمای صبح خواب دیدم آقای رییسی رئیس‌جمهور جدید به خونه ی پدری م اومده( البته پدر و مادر من فوت کردند) و ایشون اومدند و ما همه هستیم و اونجا مهمان ما شدند بسیار مهربان و خوش اخلاق وما هم ازش پذیرایی میکردیم خیلی حس خوبی بود صمیمیت و مهربانی ایشون و تو خواب میدونستیم که رئیس جمهور هست. ممنونم تعبیرکنید موفق باشید

  148. زهرهزهرهsays:

    خواب دیدم یک سید را کشتن

  149. پسرپسرsays:

    من خوابی ندیده ام

  150. مژگان ترکشوندمژگان ترکشوندsays:

    سلام

  151. ریحانهریحانهsays:

    سلام من متاهل و باردارم یک فرزند پسر، مادرم خواب دیده برام خواستگار روحانی سید اومده میشه خواهش کنم تعبیرشو بفرمایید؟

  152. اکبراکبرsays:

    سلام مادرم تو حالت کماست پسر دایم خواب دید که می‌ره پیش ی سید روحانی گفت پدر خودم هم همینجوری بود و گفت همه شما هم خوب میشود نگران نباشید تعبیر این خواب چیه

  153. Fahime LakzaieFahime Lakzaiesays:

    سلام .من ۵ روزه که انتقال جنین ۳قلو انجام دادم .دیشب خواب دیدم یه سیدی واسم انتقال انجام داد که بهم گفت یکی گرفته قشنگ خودم حسش کردم که باردار شدم میخوام بدنم تعبیرش چیه؟

  154. شهرزاد صالحيشهرزاد صالحيsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم زنموم كه سيدن با پسرشون به عنوان مهمان اومدن خانه ما و قبل از اومدنشون من چندتا قاليچه پهن كردم لطفا تعبيرش ور ميفرمايين

  155. سعیدهسعیدهsays:

    من خواب دیدم یک خانم سید به من گفتن لباس امیر(نمیشناختم پسر رو)بگیر ببر برای سعید(برادرم)ببین اندازش هست

  156. مهدی ریاحیمهدی ریاحیsays:

    سلام . خواب دیدم یک سید موجهی رو دعوت کردم خونه و ازش با غذا و میوه پذیرایی کردم . میانه مهمانی دو نفر دیگه هم که هم میشناختن و هم نمیشناختم اومدن سر سفره نشستن . من با وجود گرسنگی خودم و کمی غذا باز از آنها پذیرایی کردم و به خودم گفتم حالا خودمو یک کاریش میکنیم .

  157. نیره دارائینیره دارائیsays:

    سلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که یکی از همسایه های ما که سادات بودن وتازگی به رحمت خدا رفتن سوار ماشین من شده و بعد من اونو که روی ویلچر نشسته بود و نمی تونست از سربالایی بالا بره از پله های خونشون بالا بردم و خودم برگشتم پایین. این خانم خیلی خانم متدین و مومنی بودن و از همسایگان قدیمی ما بودن

  158. مریم .رمریم .رsays:

    سلام و وقت بخیر. من بخاطر خستگی ، ظهر کمی خوابیدم. در خواب دیدم سیدی جوان و زیبا و بلند قامت و خوشرو وارد خانه ی من شد. در طرفی از اتاق هم مادر مرحومم چادر به سر رو صندلی نشسته بود. من چادرم رو سرم کردم و به حضور سید بز رگوار رسیدم. ازشون پرسیدم شما فلان حاج آقا هستید؟ با لبخندی بر لب به من گفتند خیر، ایشون هم هستند ولی من اون حاج آقا نیستم. اینطور که یادمه مادرعزیزم هم لبخند دلنشینی مثل آن سید بزرگوار بر لب داشت. به من نگاه می کرد. انگار که هردو از من راضی باشند. درست یادم نیست ولی احساس می کنم آن سید بزرگوار چیزی بهم داد. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

  159. نامنامsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستان خانوادگیمون که سید هستن فوت شده و خانومش تو مجلس ختم لاک قرمز زده بود و می گفت حاج آقا یه کار خیلی بزرگی واسه بعد مرگش انجام داده و من هم داشتم جویای کارش میشدم که چه کاری انجام داده .تعبیرش چیه

  160. ناشناسناشناسsays:

    من خو ابییدم در زیارتگاهی هستم و عده زیادی مشغول به دعا هستیم برای حاجتمون که سیدی قد بلند اومدن و روبه من گفتن حاجت تو رو گرفتم ولی دوقلوهات هر دوپسر هستن پاشو یا علی یاعلی بگو پاشو دیگه برو منم با صدای یاعلی یاعلی خودم از خواب بیدار شدم .(البته ناگفته نمونه که من در آروزی این هستم که صاحب فرزندی بشم )

  161. بانوی زمستانبانوی زمستانsays:

    سلام و عرض ادب من خواب دیدم که رفتیم مکان مذهبی همه زنا میگفتن اینجا یه زنه سادات هست منم واسه کنجکاوی به بهونه زیارت رفتم جلو که ببینمش منو دید بهم گفت بیا رفتم جلو دستمو گرفت با تسبیحش ذکری گفت یهو گفت صبر کن حل میشه درست میشه خندیدم گفتم یعنی چی سادات صبر کنم گفت صبر کنی درست میشه حل میشه منم تنم لرزید وقتی ازخواب بلند شدم ممنون میشم اگه بلد هستید راهنماییم کنید تعبیرش چیه

  162. بانوی زمستانبانوی زمستانsays:

    سلام و عرض ادب خواب دیدم که یه قرانیو باز کردم یه ساعت زنانونه و یه دستبند بود ساعتو برداشتم واسه خودم دستبندو دادم دوستم و قران رو بوسیدم گذاشتم یه جای بلند مرتبه بازم اگه اینو بدونین ممنون میشم

  163. بانوی زمستانبانوی زمستانsays:

    سلام و عرض ادب خواب دیدم که یه قرانیو باز کردم یه ساعت زنانونه و یه دستبند بود ساعتو برداشتم واسه خودم دستبندو دادم دوستم و قران رو بوسیدم گذاشتم یه جای بلند مرتبه بازم اگه اینو بدونین ممنون میشم

  164. ت جلوداریانت جلوداریانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یکی از فامیل ها که خانم هستند و سیده یک نوزاد به من داد تا به او شیر بدهم تعبیرش چیست؟

  165. زاهد قلندریزاهد قلندریsays:

    سلام من خواب دیدم که خونه پسر عموم بودم گفت خونه رو تمیز کن که یه آدم بزرگ داره میاد من خونه رو تمیزکردم اون شخص اومدو و بوی قرآن میداد منم به پسر عموم گفتم اونم گریه کرد گفت گفتم که یه آدم بزرگ داره میاد و منو اون آدم بزرگ هم گریه کردیم تعبیرش چیه ممنون میشم جواب بدید

  166. مهگلمهگلsays:

    سلام من خواب دیدم که دو خواهر که سید هستن از خواهر دیگشون درخواست ساعت دارن که یکیشون هم میگه من ساعت شنی میخوام و یک شخصی جواب میدن ساعت شنی میخوای‌چیکار خوب نمیفهمی ساعت چنده

  167. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که سیدی هست که میشناسمش با خالم رفته بودیم مغازه من بیرون نشسته بودم اومد باهام سلام کرد نشست داشت نون میخورد لباس سفید و کلا ه سبزم سرش بود من بهش گفتم یه سوالی ازتون بپرسم جواب میدین نگام کرد چیزی نگفت منم گفتم ینی دیگه جواب نمی‌دید بعد پاشدن رفتن تعبیرش چیه

  168. حامدحامدsays:

    با سلام من خواب یک سید کهن سالی دیدم ک چهره اش دیده نمیشد و از من گله مند بود

  169. م. حسین ساعدیم. حسین ساعدیsays:

    درخواب دیدم درخانه ای دوواحده همسایه سادات شدم ودرآن خانه نان مپختم. نانها همه بزرگ وخوشپخت شدن الایکی ازخمیرنانها که درهم تنیده بـود. وبعدازست کسین روی اوتنیدگی بازشد ونانی خوش پخت شدویکی ازنام سادات یونس بودکه کامل صورتش راندیدم فقط موی سری طلای داشت. وخانه راباسادات قولنامه کردیم.

  170. م. حسین ساعدیم. حسین ساعدیsays:

    درخواب دیدم درخانه ای دوواحده همسایه سادات شدم ودرآن خانه نان مپختم. نانها همه بزرگ وخوشپخت شدن الایکی ازخمیرنانها که درهم تنیده بـود. وبعدازدست کشیدن روی اوتنیدگی بازشد ونانی خوش پخت شدویکی ازنام سادات یونس بودکه کامل صورتش راندیدم فقط موی سری طلای داشت. وخانه راباسادات قولنامه کردیم.

  171. جعفر. سرحانی پورجعفر. سرحانی پورsays:

    سلام. واحترام وادب درخواب دیدم سید محمود(باجناقم) و برادر خانمم. محمد. به منزل ام آمادنندبه. به .طوری که وقیتکه وارد شدند با روشنی و نور وارد شدند من و خانمم به هم اشاره دادیم که فوری تدارک نهار بدیم که سید محمود گفت اجازه بدید اول پرچم ها را نصب کنیم بعدا. که از خواب بیدار شدم لطفا تعبیرش. چیه ؟

  172. مجید صحرائی اردکانیمجید صحرائی اردکانیsays:

    با سلام من صبح نزدیک ساعت ۵ونیم خواب دیدم که یه فرد (مرد) سیدی شیرینی زیادی داشت و من یک شیرینی بزرگ نارگیلی بهم داد یعنی یادم نیست فکر میکنم تعارف کرد من برداشتم ، تعبیرش چیه؟

  173. ایسانایسانsays:

    من دیشب خواب دیدم به یه سیدی ک تو محلمون همه بهش از نظر مالی کمک میکنن کمک کردم شب بود اون سید داشت گریه میکرد تو یه جای پرت با ماشین داشتم میرفتم کمکش کردم تعبیرش چیه

  174. مظاهرمظاهرsays:

    خواب دیدم خونه پدری دراز کشیده و‌مریض ام؛ گفتن حاج آقایی اومدن عیادت؛ خواستن منو بهشون معرفی کنن گفتن حجاب ...بعد که وارد اتاق روبرو شدن متوجه شدم سیدی هستن که امام جمعه شهر و بهشون ارادت دارم .. تعبیرش چیه؟

  175. ممsays:

    خواب دیدم همسایمون که سیده اومده خونمون البته شوهرش سیده از خوابم فقط همینو یادم هستش میشه تعبیرش کنید

  176. مامان طهورامامان طهوراsays:

    سلام یکی از اشناهامون ک بچه دار نشده خواب یک خانم سیدو دیده ک بهش گفته من باردارم وبچم پسره واسمشو بزارم حسین یا محمد این درصورتیکه ک من واقعا باردارم واینجور ک معلومه بچمم پسره وما از خیلی قبل تصمیم گرفتیم اگ پسردار شدیم اسمشو بزاریم حسین اما حالم مساعد نیست آیا میشه این خوابو به فال نیک گرفت امیدوار بود ک بچم ان شاء الله سالم وصالح به دنیا بیاد؟ التماس دعا

  177. مدومدوsays:

    من خواب دیدم در یک روستایی هستم ک پر از سید است و همه گی در حال کار زشت هستند و من زیاد از انها ترسیده بودم تعبیرش چیست🙏

  178. زهراامیریزهراامیریsays:

    خواب دیدم سرمزار،سرقبر،چندسیدرفتم پارچه سبزمیبندم وآرزوی خودموازخدامیخام

  179. F.mF.msays:

    من خواب دیدم آقای رئیسی دستشون رو انداخته بودن دور گردنم... و بعد من دستشون رو بوسیدم

  180. اکرماکرمsays:

    سلام دیشب قبل از خواب کلیپی در مورد امام زمان منتشر کردم.وقتی خوابیدم،خواب دیدم از بین‌جمعی اقای رئیسی با عبا عمامه مشکی بلند شدند تا پیرو مطالب من برای مردم صحبت کنم.یه صندلی کنارشون بود که رفتم نشستم قبل صحبت هاشون نگاه به عکس شهیدی کردن گفتند همگی با هم سلام بدید

  181. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که در خونمون کلی مهمون اومده ..تا حدی که داخل اتاق هامون هم مهمون نشسته..بعد میبینم یه تعدادی از این مهمون ها از اقوام و آشنا های یکی از فامیل هامون(همسر یکی از اقوامم) هستن ک بنده نمیشناختمشون..یهو میبینم..یه آقایی از در ورودی خونمون داخل میشه ک تو خواب ظاهرا ایشون هم با همین آشنامون نسبتی داشتن..اینکه چه نسبتی داشتن رو نمیدونستم! فقط دیدم یه آقایی هستن ک قدشون بلنده ، کلاه سیدی سبز رنگ رو سرشون هست،موهاشون سفید مشکی هست،و پوستشون سبزه هست..من تا حالا ندیده بودمشون..وقتی بیدار شدم و این خواب رو برای همون فامیلم تعریف کردم گفتن ک همسرشون یه پدربزرگ دارن ک خیلی وقت پیش فوت شدن و مشخصاتی ک گفتم همین پدربزرگ ایشون داشتن! من واقعا نمیدونم خوابم چه معنی داره! واینکه چرا خواب ایشون رو دیدم در حالی ک تابه حال حتی ندیده بودمشون و اصلا به این بزرگوار ک فوت کرده بودن حتی فکر هم نمیکردم!! بنظرتون معنی خاصی داشته؟!

  182. مریم توکلیمریم توکلیsays:

    سلام من دیشب خواب رفتم دیدم رفتم خونه دوستم یک قابلمه اش سبزی بهم دادو ویکی از دوستامم اونجا بود که بچه داره وسید هست به بچه گفتم به حق جدت من که همه چی دارم فقط یه بچه بهم بده

  183. منیره حیدریمنیره حیدریsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم رفتم پیش یه سید فال بگیرم یه کتاب بهم داد نیت کردم کتاب رو باز کردم بهم گفت همسرت تو سن ۳۶سالگی زن میگیره وازاون صاحب اولاد پسر میشه من خیلی بهم ریختم خواب منو تعبیر کنید

  184. علیرضاعلیرضاsays:

    با سلام. همسایه پایینمون پیرزن سید هستن که خیلی فضول هست. چندشب پیش خواب دیدم هرچه من مخالفت میکنم باز به زور اومد داخل خونمون

  185. زهزهsays:

    سلام حدود یک یا دو ماه پیش خواب دیدم دوستم که ساداته بهم یه‌کارت هدیه میده که باهاش میشد غذا گرفت و دیشب خواب دیدم همون دوستم خونمونه و قرار بود بریم بیرون من قبلش ازش خواستم صبر کنه واسش غذایی که مادرم درست کرده بود رو بکشم ببره ...غذا ماکارونیِ تزئین شده بود . تعبیرش رو میشه لطف کنید

  186. امیر فتحیامیر فتحیsays:

    با سلام خواب دیدم درکوچه باغی رد میشدم دیدم چند نفر درب خانه ای چوبی با ادب ایستاده اند سوال کردم اینجا برای چی ایستادیدوکجاست یکی ازآنها بمن گفت که اینجا منزل امام زمانه من بغز گلویم گرفت گریه کردم وخواستم داخل شوم فردی که نگهبان بود جلوی من گرفت وگفت نمیشه برید داخل بعد یکدفعه خودم را بالای دیواردیدم ومشاهده گردم که بروی تختی سیدبز گواری. نشسته وداره برای عده ای حدود ۴۰ یا ۵۰نفر قرآن تفسیر قرآن میگه من هرچقدر خواستم صورتش را ببینم پرده ای غبار مانند حایل شده بود .بعد خودم را پای دیوار دیدم حسی در خواب بهم میگفت که ایشون امام زمانه بعد بسیار گریه کردم ممنون میشم جواب بدید

  187. زهرهزهرهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم یه کوه سر سبز پایین کوه یه نفر نورانی کندن یه چیزی بود منم از دور گفتم امام رضاست هرچی صدا زدم جواب نداد بعد امام حسین صدا زدم نگاه کرد بد دیدم امام حسین داره گل رز پرت می‌کنه رو هوا چند تا آدم با نقاب نور هم بود بد امام حسین یه شاخه از گل رز قرمز به طرف من پرت کرد من گرفتم تعبیر این خواب چی

  188. Mobina shokohiMobina shokohisays:

    سلام من خاب دیدم که دعوت شدم به خونه ی اشنایی که هم سیده زنش و دوتا سید دیگ ام دعوت شده بودن و اشنا بودن چه تعبیری دارد؟

  189. جوان انقلابیجوان انقلابیsays:

    سلام من خواب دیدم یه سید با عمامه و یه عبای مشکی داره از دور میادو از کنارم رد میشه توی ذهنم این تصور بود که این آقا بخاطر من دعوا کرده بود و دماغش خونی بود داشت خون دماغش رو پاک میکرد یه جای بیرون شهر و تو جاده بود انگار... ممنونم

  190. سیدسیدsays:

    با سلام من خودم سید هستم چند وقتیه خانومی رو دوست دارم که ایشونم سید هستن.اما جرأت ابراز علاقه بهشون رو ندارم.دم صبح خواب دیدم تو جمعی وارد شدم که همه سید بودن و با گرمی باهام برخورد کردن من همش تو فکر اون خانوم بودم یهو صبر اومد و منم گریم گرفت

  191. قیس اللهقیس اللهsays:

    با سلام و عرض احترام به همه، خواب دیدم که با دختر از خاندان سید حرف میزنم و صحبت هایمان بسیار شیرین و خوشایند بود. تشکر

  192. مهسا باقریمهسا باقریsays:

    خواب دیدم که ی سیدی که من میشناسمش اومد او بهم گفت تو دختر بدی هستی ومن همیشه دعا میکنم که موفق نشی میشه معنیش رو بگید لطفا!

  193. راحیل ،،،راحیل ،،،says:

    سلام عرض ادب خاله بنده سادات هستن که زیاد ایشون و درخواب میبینم در حالی مادر ساداتم را در خواب دیدم که لباس‌های قدیمی که سیاه بودن را در بیرون خانه جمع کرده بود و از من میخواست که اونا رو دور بریزم یا بزارم کسی لازم داره ببره که من با ناراحتی با ایشون صحبت کردم و از کار خودم هم ناراحت بودم وارد خانه شدم که خانه خودم هم نبود چایی آماده کردم و از همسرم خواستم برای خاله ساداتم و همسرش ببره خیلی استرس داشتم و آشفته بودم بعد همونجا اسب سفید برهنه ای دیدم که در حاله خوردن و کثیف کردن خونه بود که طنابی که دور گردنش بود و گرفتم و اون از پله های زیادی بردم بالا مثل حیاط همونجا حس کردم اسب دختر بچه شد بقلش کردم بعد خالم اون نوازش کرد و به من گفت تو که دختر نداری نمیخوای قبولش کنی به فرزندی بگیری من قبول نکردم چون حس کردم دختر کسیه که من اصلا حس خوبی بهش نداشتم تعبیرش چیه،؟

  194. راحیل ،،،راحیل ،،،says:

    سلام عرض ادب خاله بنده سادات هستن که زیاد ایشون و درخواب میبینم در حالی مادر ساداتم را در خواب دیدم که لباس‌های قدیمی که سیاه بودن را در بیرون خانه جمع کرده بود و از من میخواست که اونا رو دور بریزم یا بزارم کسی لازم داره ببره که من با ناراحتی با ایشون صحبت کردم و از کار خودم هم ناراحت بودم وارد خانه شدم که خانه خودم هم نبود چایی آماده کردم و از همسرم خواستم برای خاله ساداتم و همسرش ببره خیلی استرس داشتم و آشفته بودم بعد همونجا اسب سفید برهنه ای دیدم که در حاله خوردن و کثیف کردن خونه بود که طنابی که دور گردنش بود و گرفتم و اون از پله های زیادی بردم بالا مثل حیاط همونجا حس کردم اسب دختر بچه شد بقلش کردم بعد خالم اون نوازش کرد و به من گفت تو که دختر نداری نمیخوای قبولش کنی به فرزندی بگیری من قبول نکردم چون حس کردم دختر کسیه که من اصلا حس خوبی بهش نداشتم تعبیرش چیه،؟

  195. راحیل ،،،راحیل ،،،says:

    سلام عرض ادب خاله بنده سادات هستن که زیاد ایشون و درخواب میبینم در حالی مادر ساداتم را در خواب دیدم که لباس‌های قدیمی که سیاه بودن را در بیرون خانه جمع کرده بود و از من میخواست که اونا رو دور بریزم یا بزارم کسی لازم داره ببره که من با ناراحتی با ایشون صحبت کردم و از کار خودم هم ناراحت بودم وارد خانه شدم که خانه خودم هم نبود چایی آماده کردم و از همسرم خواستم برای خاله ساداتم و همسرش ببره خیلی استرس داشتم و آشفته بودم بعد همونجا اسب سفید برهنه ای دیدم که در حاله خوردن و کثیف کردن خونه بود که طنابی که دور گردنش بود و گرفتم و اون از پله های زیادی بردم بالا مثل حیاط همونجا حس کردم اسب دختر بچه شد بقلش کردم بعد خالم اون نوازش کرد و به من گفت تو که دختر نداری نمیخوای قبولش کنی به فرزندی بگیری من قبول نکردم چون حس کردم دختر کسیه که من اصلا حس خوبی بهش نداشتم تعبیرش چیه،؟

  196. احسان زارعاحسان زارعsays:

    سلام،من با یه سیدی که عرب هستش البته خودش دعا نویسه و انسان بسیار خوب و بزرگی در شهر خودشون هست چند سالی هم میشه که من باهاشون آشنا و رفت و آمد با پسراش دارم و همیشه هم به من ابراز لطف داشته،شب اربعین خواب ایشون را دیدم که مهمان بنده شده و من هم خیلی خیلی ذوق کرده و هیجان زده بودم به طوری که انگار دنیا را میخوان بهم بدن،لطفا در تعبیر راهنماییم کنید خیلی مشتاق تعبیر هستم .ممنونم

  197. M.mM.msays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از مردای سیدی که از هم مجلیامون هست و فلج هم هست ازش خواستم گفتم که برام دعا کن اون هم گفت برات دعا میکنم که حاجتت براورده بشه توی دل خودمم نیت کرده بودم که توی دانشگاه قبول بشم و عشقمم به سمتم برگرده تعبیرش چیه؟

  198. معصومه حسنی نیامعصومه حسنی نیاsays:

    سلام مایه سیده خیلی خوبی داریم توروستامون همیشه محرم ها ماه رمضان هاازقم‌میاد مامانم دیشب خواب دیده سیده امده خونمون یه بلیز داده گفته اینوبده ب دختر یعنی من تابیرش چی میشه

  199. معصومه حسنی نیامعصومه حسنی نیاsays:

    سلام مایه سیده خیلی خوبی داریم توروستامون همیشه محرم ها ماه رمضان هاازقم‌میاد مامانم دیشب خواب دیده سیده امده خونمون یه بلیز داده گفته اینوبده ب دختر یعنی من تابیرش چی میشه

  200. معصومه حسنی نیامعصومه حسنی نیاsays:

    سلام مایه سیده خیلی خوبی داریم توروستامون همیشه محرم ها ماه رمضان هاازقم‌میاد مامانم دیشب خواب دیده سیده امده خونمون یه بلیز داده گفته اینوبده ب دختر یعنی من تابیرش چی میشه

  201. ZahraZahrasays:

    سلام، میشه خوابم رو تعبیر کنید؟ خواب دیدم شوهرم(سید) با من نزدیکی کرد و من باردار شدم بعد مادرشوهرم (که سادات هست) دستم رو بوسید!!

  202. حدیثحدیثsays:

    سلام خواب دیدم ! خواستگاری از یک شخص سید داشتم و همراه او چهار نفر سید دور هم نشسته بودن

  203. SahebSahebsays:

    2 روزه خواب سیدی رو میبینم که آشناست و با روی خوش و حالت جدی و شوخی صحبت و نصیحت میکنه وقتی با دیدنش از خواب بیدار میشم ساعت 4.48 دقیقس یعنی دم اذان صبح میشه برام تعبیرش کنید

  204. دنیادنیاsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستام کع سید هستن به خونمون میان و هدیه ای به من میدن منم خیلی خوشحال میشم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

  205. فاطمه مقدمفاطمه مقدمsays:

    سلام من دیشب بعد نماز صبح خواب دیدم آقای رئیس و همسرش خونه ما بودن ناهار اوردم آقای رئیس میل کردن بعد خانمش بهم گفت برو ازش بخواه برای دوتا پسرت کار خوبی بزارتشون بعد آقای ریسی گفت چند سال پیش به حساب پسرتون ۶۰۰هزار تومن ریختم ماداشتیم دنبال کارت می گشتیم ببینیم هست تو کارت لطفا تعبیر کنید

  206. جابرجابرsays:

    خواب دیدم برادر زنم ویک سید ملامتم میکردن وسید دومی سرم رو مساج میدا د

  207. ali rashidiali rashidisays:

    دیشب خواب دیدم خانوم ساداتی رو که احترام بسیار زیادی براشون قائل هستم و در خواب هم احترام زیادی براشون قائل میشدم لطفا تعبیر این خواب رو بفرمائید مچکرم

  208. مهدیمهدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یک سید که میشناسمش داشتم سرکار کارمیکردم وقتی صورتم بگردوندم ودیدمش درهمان حالتی که بودم سلام کردم وگفت برودنبال کاری دیگه ممنون میشم راهنمایی کنید البته چندوقت بودمشغول بکاری شده بودم بخاطراینکه نیروی رسمیم نکنن گفتن دیگه نمیتونیم باهات قراردادببندیم وازاین شرایط خیلی ناراحت شدم وزمین وزمان فوش دادم

  209. زهرازهراsays:

    من خواب دیدم که دارم دلستر میخورم ،بیشتر از دوسه لیوان دلستر خودم می‌خوام بدونم تعبیر این چیع؟

  210. MohammdiMohammdisays:

    سلام مادربزرگ من خواب دیده که من با ایشون داشتم میرفتم بیرون بعد یه ماشین بوده که ماشین وانت بود ک یه اقایی با لباس بلند سبز و امامه سفید گفت که بیاید سوار شید بریم باهم من رفتم سوار شدم اون اقا من رو بغل گرفت و کلی از صورتم بوس کرده ولی به مادربزرگم میگفته بیا سوار شو مادربزرگم نمیومد میگفت انگاری خجالت میکشید و نیومدم سوار شم و امون پایین ایستاده بوده

  211. حسین حمزهحسین حمزهsays:

    سلام .زن برادرم خواب دیده که یک سید اومده در خونه آقام در میزنه و خانواده من در رو باز نمیکنن.زن برادرم سید رو می شناسه و از راه می رسه در رو باز میکنه و به آقام سلام میکنه و یک کاغذ سفید بهش میده و یک دفعه غیبش میزنه. خواستم تعبیر کنید ممنون میشم

  212. محدثهمحدثهsays:

    سلام پدر من خواب دیدن که با مادرم جلوی یک مدرسه بودن که متوجه شدن برای بچه ها استثنایی هسش ودوتا سید رو میبینن که اونجا جلوی در وایسادن ومعلمای اون مدرسه ان پدرم به یکی ازمعلما یه مقداری پول میدن میگن که شیرینی بخرین واسه بچه ها و بعدش میبینن که داییم وپسرش با یک تراکتور میان :-|لطفا کیشه تعبیر خوابو بهمون بگین

  213. علی جمالیعلی جمالیsays:

    باسلام من خواب دیدم من و پسرم برای سیدی شالی جمع کردیم پسرم خیلی پول گرفت ولی من پولی برای تبرک از او گرفتم خیلی از همسایه بودند همه پول گرفتند . لطفا تعبیرش بیان کنید

  214. عبدالله ولاییعبدالله ولاییsays:

    سلام پدر عروسم در خواب دیده که من در لباس یک روحانی سید حاضر شده ام‌ در حالیکه من سید نیستم و‌ او گفته ما تا به حال این روی فلانی را ندیده بودیم. تعبیر این خواب چیست؟

  215. فاطمه جامعیفاطمه جامعیsays:

    سلام من سه شب هست پشت سرهم خواب سید وسادات می بینم خواب 5 سید وسادات یکی بهم پول دادیکی خانه هدیه کرد همه با خنده وخوشرویی سه تاهم کمکم کردند تعبیرخوابهایم چیست؟

  216. امیرحسین فروغیامیرحسین فروغیsays:

    دو بار خواب دو سید از دوست و فامیل دیدم عجیب اینکه ملکی که خیلی وقت پیش فروخته بودم دیدم اون سید خریده و برام خیلی عجیب بود و اون سید هم مرده اما یکی از فامیل ها که سید است در ماشینی که اون هم فروخته شده بسیاری از افراد فامیل مرده و زنده توش بودند البته همه سید نبودند ولی یکیشون که زنده است و سید بود از ماشین بیرون آمد وحال خوبی نداشت انگار مست بود آمد پیش من ومن بغلش کردم تا حالش خوب بشه

  217. آیدا جمیلآیدا جمیلsays:

    مادرم در خواب دیده نشستم در بر و بیابان زیر یک درخت و تو خواب میاد و بهم میگه پاشو بریم منم میگم منتظر کسی هستم بعد از دور میبینه مردی سبز پوش و بلند قد کنارمه بعد میاد سمتم میگه اون کیه میگم سید هست اومده بود منو ببینه بعد خونمونو میبینه که افراد ناشناس نشستن و قرآن میخونن بعد بهم میگه اینا کیه میگم مامان اینارو سید آورده و تو دستم بهشون از خرمایی که تو خونمون بود میدم بعد مامانم میگه اون خرماها خشک شده آبروم رف منم میگم نه مامان اینارو سید آورده بعد میرم تو اتاقم میخوابم و بعد میبینه بالای سرم یه چیزی میدرخشه خیلی زیاد یه چیز بزرگ بعد از خواب پا میشه

  218. ع ل شع ل شsays:

    سلام.من خواب دیدم که سیدی که سرهنگ امتحان پایه یک ازم گرفته بود خیلی با من مهربانی میکرد.واومده بود داخل کامیون من وداشت وسایل داخل ماشین را گرد گیری میکرد.ممنون میشم تعبیرش را بگید.

  219. ر-جر-جsays:

    سلام خسته نباشد من دختر مجرد هستم سال 95 خواب دیدیم یه اقای سادات کلاه سبز گذاشته بود زیر یک درخت ایستاده بود و یک کتاب زیر بغلش بود من رفتم جلو به من گفت تو با یک مرد خارجی مسلک ازدواج میکنی و تو مهر ماه حاجت میگیری همه حسرت زندگی ات را میخورند.در سال 98 با یک مرد خارجی مسلمان اشنا شدم و در مهر ماه 1400 همدگیر رو دیدیم برنامه ما ادامه دار در تماس بودیم . ولی امسال 1402 در 8 فروردین جر و بحث کردیم و بین ما یک اختلافی پی امد و از ان تاریخ نه تلفن منو جواب میده نه پیامم را چه کار کنم لطفا کمک کنید

  220. ه نه نsays:

    سلام من همین الان خواب دیدیم ساعت ۳ نیمه شب ،که تو تکیه حضرت عباس(ع) انگشتر شرف شمسم از دستم افتاد و پام رفت روی انگشتر و خراب شد و قابل استفاده نبود خیلی ناراحت شدم بعدش یک زن خیلی مهربون امد انگشتر خراب شده رو ازم گرفت و بجاش چند تیکه طلا و یک مرد با عمامه مشکی اومد دست راست من رو بلند کرد روبه آسمان کرد و گفت یا فاطمه الزهرا گناهان این مرد رو ببخشید الان که از خواب بیدار شدم هم اظطراب دارم هم احساس سبکی میکنم تعبییر چیه بنظرتون

  221. علی نمازی فردعلی نمازی فردsays:

    دیشب خواب دیدم سیدی که الان شهردار یکی ازشهرهاست وقبلا شهردار خودم بوده اومده بود و باهم بودیم چنددقیقه ای صحبت میکردیم بااین حس که دوباره شهردار ما شده بود بیدار شدم ساعت حدود 5 صبح بود

  222. علی نمازی فردعلی نمازی فردsays:

    دیشب خواب دیدم سیدی که الان شهردار یکی ازشهرهاست وقبلا شهردار خودم بوده اومده بود و باهم بودیم چنددقیقه ای صحبت میکردیم بااین حس که دوباره شهردار ما شده بود بیدار شدم ساعت حدود 5 صبح بود

  223. زهرانجفیزهرانجفیsays:

    سلام مامام یه خواب دیده که داخل خونه قدیمی مامان بزرگم هست داخل یکی از اتاق ها نشسته بعد خونه خیلی بهم ریخته هستش بعد زن همسایه که سید هست میاد داخل اتاق بعد یه بچه بغل داشته بچه رو از بغلش می اندازه رو پتو بعد بچه شروع به بازی می کنه مامانم گفت خیلی کوچیک بوده شاید ۴ و ۵ ماه بعد مامانم گفت تو دلم گفتم بلند شم آشپز خونه رو مرتب کنم زشته جلوی صدیقه اسم خانم سید صدیقه هستش میشه بگید تعبیرش چیه؟؟

  224. فریباصفرزادهفریباصفرزادهsays:

    سلام داییم خیلی حالش بده مریضه دکترا گفتن فقط باید روحیش برگرده همین .دیشب خواب دیدم خونه پدربزرگم ک هم مادربزرگم هم پدربزرگم فوت شدن خیلی تمیزه ولی دروازش ک دره ورودی باشه سبزه .قراره پیش سیدی برم بخاطر داییم .میشه بگین تعبیرش چی میتونه باشه خیلی ناراحتیم

  225. فریبا صفرزادهفریبا صفرزادهsays:

    سلام داییم خیلی حالش بده مریضه دکترا گفتن فقط باید روحیش برگرده همین و دکتر گفت فقط باید منتظر معجزه باشین .دیشب خواب دیدم خونه پدربزرگم ک هم مادربزرگم هم پدربزرگم فوت شدن خیلی تمیزه و دیوارهای خونه سفید ودروازش ک دره ورودی باشه سبزه درست مثل خونه همون سیدی ک قراره برم پیشش.قراره پیش سیدی برم بخاطر داییم ک آبی از سید بگیرم بدم بهش خیلی هم بهش اعتقاد دارم.میشه بگین تعبیرش چی میتونه باشه خیلی ناراحتیم توروخدا جواب بدین 😭😭😭😭🙏🙏🙏🙏

  226. مینا رنجبرمینا رنجبرsays:

    توی خوابم یک سادات رو دیدم. دقیقا شب عید غدیر. تعبیرش چیه؟؟؟

  227. اشرفیاشرفیsays:

    امروز همسرم توخواب باحضرت آقا(رهبری)دیدارکرده به اوابرازارادت کرده.حضرت آقاهم به همسرم یه گل به همراه ۳عددشکلات داده است درضمن همسرم برافرزند سومون بارداره.ممنون میشم تعبیرش بگید

  228. محسنمحسنsays:

    با سلام! در صبح روز تاسوعا خواب حضرت آیت الله خامنه ای رو دیدم ، که به خانه پدرم آمده بود. از ایشان پرسیدم و گفتم دعا کنید ویا کمک کنید کارم درست بشه، گفت نگران نباش ،ناراحت نباش، کارت درست میشه مشکلت حل میشه، دوبار تاکید کرد ناراحت نباش صبر کن کارت درست میشه! تعبیر خوابم چیه؟

  229. پوریاپوریاsays:

    دو تا بچه گل پوش روحانی دیدم ک دوستمو زده بودن ؟ برایه چندمین باره میبینم

  230. فاطمهفاطمهsays:

    سلام علیکم من خواب دیدم تو یه سالن بزرگی هستیم بعد رهبر با صورت خندون و نورانی وارد سالن شدن من آخر سالن بودم بعد برا چند لحطه فراموش کردم که اومدن دوباره به خودم اومدم که رهبر اینجان و چرا من پیششون نرفتم یه پسر جوونی پیشم بود ازش خواستم کمکم کنه برم آقا رو از نزدیک ببینم رفتم و پیشونی آقا رو بوسیدم. تعبیرش چی میشه

  231. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم یک سید به خوابم آمده و گفت تو یک دختر داری به او محبت کن و به دیدار برادرانت برو عمر تو رو به پایانه

  232. آرتمیسآرتمیسsays:

    مادرم خواب دیده که من در کنار حدود ده سید نشسته ام و یک قابلمه بزرگ دوغ روبه روی منه تعبیرش چی میشه

  233. سادات مرتضویسادات مرتضویsays:

    سلام من خواب دیدم امام حسن و امام حسین بهمراه امام علی کنار در خونمون وایستادن من هم نمیدونم داشتم کجا میرفتم یهو امام علی گفت سید توجهی نکردم باز تکرار کرد به خودم گفتم من که سید نیستم باز هم توجه نکردم این بار گفت فاطمه سادات با شمام برگشتم چندتا نشونه از اجداد و خانوادم بهم داد که تو فلانی هستی پدرت اینه و... شما از نوادگان ما و سادات علوی هستی این خواب برای چند بار هم تکرار شده ممکنه من سید باشم؟؟؟

  234. سید یوسف حسینیسید یوسف حسینیsays:

    من خواب زیاد سید ها رو می ببینم دليل اش چیه

  235. Marziyeh MousaviMarziyeh Mousavisays:

    خواب دیدم یک زن سادات از یه قران بزرگ و خیلی خوش خط برام سرکتاب میگیره و همه چیزایی که میگفت به زمان حال ربط داشت و ی سوره ای و نشون داد که گفت اگ چند بار بخونی و هدیه کنی به حضرت ابالفضل حاجت روا میشی ولی یادم نیست چه سوره ای بود

  236. Z.aZ.asays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که روزه بودم و موقع افطار به مسجد رفتم برای نماز مغرب وعشا به همراه فامیل وفردا هم عید غدیر بود اعلام کردند که اگه دوست دارید فردا از دست حاج آقا که سید هستن عیدی بگیرین هر کس در حد توان خودش کمک کنه و فردا موقع نماز بیاین عیدی بگیرین خانواده مادری من سادات هستن آنها رفتن مقداری پول به حاج آقا دادن خود حاج آقا از اونها پول رو گرفت اما وقتی من رفتم پول بدهم اول نظرم این بود که مقدار کمی پول بدهم اما بعد تصمیم گرفتم که پول خیلی زیادی بدهم اما دیگه خود حاج آقا اون پول رو از من نگرفت یک شخص عام اون رو گرفت وگذاشت رو بقیه پولها آیا این که می گویند سادات را در خواب ببینید نشان از حضرت صاحب الزمان است واقعیت دارد؟ ممنون میشوم پاسخ دهید.

  237. نرگس میرشکارینرگس میرشکاریsays:

    من خواب دیدم داخل حیاط مدرسم دو مردی که کت و شلوار پوشیده بودن از کنار سید رد میشدن سلام می کردن به احترامش دست به سینه خم میشدن من به خاطر اینکه نماز و روزه نمی گرفتم به قصد اینکه ناراحت نشه ازش فاصله می گرفتم مبادا وجودم آزاراش بدع ازش فاصله می گرفتم برعکس با خوش رویی گفت صبر کن رفتم نزدیکش گفت زمانی که متولد شدی یه برادر دوقلو داشتی موقع تولدت یکی بردتش من تو ذهنم گفتم الکی میگی فکرمو خوند گفت باید پیداش کنی تاکید کرد یه دفعه یه مرد با کت و شلوار کچل شدم پرسیدم اون که میرع سمت کلاس خواهرمه گفت بله

  238. محمد رمضانیمحمد رمضانیsays:

    سلام من خواب دیدم که سید آشنا بوده و مورد وسوسه های شیطانی مورد عمل یک خانم واین خانم زن سابق من بوده بعد آن زن داشته وارد عمل میشد که من از خواب بر خواستم، و من تا الان مجرد هستم

  239. زرازراsays:

    من دیشب خاب دیدم دوتا بچه اومدن کنارم گفتن مشکل داریم بعدش منم گفتم بیا بریم پیش این دعانویس مشکلت حتما حل میش؛رفتیم بعدش مامانمم کنارم بود؛ نشستیم؛سید برگشت گفت این دختر توعه؛مامانم گف اره؛بعدش گف یکی دوسش دارع مامانم گف کی سید گف حضرت سلیمان خیلی عجیب غریب بود..

  240. ندا نندا نsays:

    سلام من بین ساعت ۱۲ تا ۲ نیمه شب خواب دیدم که با دختر م داخل ماشین منتظر همیرم نشسته ایم که انکار دریک محله یا روستایی بودیم که در اون لحظه ادمهای مهمی مثل شهردار با کلی افراد دنبالشون از کنارمون رد میشدن که دیدیم دارن نذری میدن دخترم پیاده شد و یکی گرفت منم پیاده شدم و شنیدم که بهمدیگه میگن ماله این خانوم رو بزارین امام جمعه یا چیزی مثل اقای جماعت بهشون بده و از بین اون افراد اقای روحانی با عبا و عمامه مشکی با قدی بسیار بلند دوسه برابر قد خودم و ریش های کمی بلند و تقریبا سفید از بین اون افراد جلو اومد و یه ساندویچ (نون) بهم داد وقتی گرفتم به صورتش که خیلی بالاتر از من بود چون قدش خیلی بلند بود نگاه کردم و گفتم برام دعا کنید ، تعبیر این خواب چیه؟؟ البته من چندسال پیش خواب ائمه رو چندین و چند بار دیدم ولی چندسالی هست که در خواب ندیدمشون

  241. لیلاسادات موسویلیلاسادات موسویsays:

    تابیرخاب دخترم که تاهل است وداری یه فرزنددخترچندروزی منزل دوستم که سادات هست مانده ونمیرود ب منزل خودش من ب زورراهیش کردم

  242. عرفان ایمانی خوابعرفان ایمانی خوابsays:

    سلام عرفان هستم خواب دیدم در یک جماعتی نشسته بودم که کنار دستم یک سید عالیقدر بود و با این سید عزیز به گپ و گفتگو نشستم تعبیر آن چه می تواند باشد؟

  243. کوثرکوثرsays:

    یک خواب خیلی ترسناک دیدم نمدونم جن بودن یا آدم های ترسناک . هرچی میدویدن سمتم اما نمی‌رسیدن تا نیم متری من میومدن اما رد میشدن و نمیتونستن نزدیک بشن ‌. در این خواب یک سادات رو هم دیدم. لطفاتعبیرش و بهم بگید ترس و واهمه اذیتم میکنه .