تعبیر خواب گرفتن چیزی از دست سید

خواب دیدم یک مرد سید به عنوان مهمان به منزل ما آمده بود و موقعی که داشتیم بدرقش می کردیم دستش را به سمت من دراز کرد و بهم پول داد ، تعبیرش چیه ؟ موضوعات و معانی مختلفی درباره ی این مطلب از توپ تاپ توسط معبران نوشته شده است که به برخی از مهمترین آن ها اشاره شده است ، اگر شما نیز چیزی شبیه به این رویا را تا به حال تجربه کرده اید ، حتما خواننده ی این پست باشید ، استاد طباطبایی گفته اند اگر خواب دیده باشی شخص سیدی به شما پولی را به عنوان عیدی میدهد و یا بطور کلی دلیل این کار مشخص نیست ، به چند علامت مختلف می باشد که بدون شک یکی از این موارد شامل حالتان خواهد شد ، اولی ایمنی یافتن از برخی بدبیاری ها و بدشانسی ها که سبب می شوند زندگی آدمی را مختلف کنند ، دومی بدست آمدن فوری شادی و نشاط در مدت زمان کوتاه ، سومی اقبال و خوشبختی در آینده ی نزدیک ، و چهارمی منفعت های مالی که بعد از یک یا چند سال بعد راه به زندگی تان باز خواهند کرد ، در واقع هیچ معبری دیدن این رویا را منفی و یا بد تعبیر نکرده اند و هر آنچه که در این نوشته میخوانید نیکو و امیدوارکننده خواهد بود ، همچنین شیخ طوسی نوشته اند اگر دختر مجردی خواب دیده باشد از دست های مرد سیدی هدیه دریافت میکند نشان دهنده ی عاقبت بخیری و یافتن همسری پاکدامن و صالح است ، مخصوصا اگر ناشناس باشد نیکوتر است ،ایشان گفته اند اگر زنی باردار خوابی با همین مضمون دیده باشد نشان دهنده ی رونق ، رزق و روزی ، و بهتر شدن وضعیت کسب و کار است ، چنان چه خواب دیدی سیدی به شما پول بسیار زیادی می بخشد خوب است و نشان دهنده ی رفاه ، راحتی و داشتن زندگی آرام و بدون دغدقه در آینده است و هر چقدر مقدار آن بیشتر باشد منفعتی که خوابی برد نیز بیشتر است ، استاد احمد مدنی تعبیر خواب پول گرفتن از دست سید مرد یا زن را در چند مورد مهم خلاصه کرده اند ، اول نیرومندی و بهبود روحیه ، دوم بزرگی یافتن و یا بدست آوردن مقامی شایسته در همین دنیا ، سوم ایمن شدن در مقابل بلا خطر و وسوسه های شیطانی ، چهارم کسب و کار حلال.

سوال : من دختری 19 ساله و مجرد هستم ، دیشب خواب دیدم با معشوقم در یک مهمانی بزرگ شرکت کرده بودیم بعد وقتی همه گرم صحبت بودند زنی از میان جمعیت من را صدا کرد و مقداری پول را در جیب پیراهنم گذاشتن وقتی علت را پرسیدم سکوت کرد ، بعد از شخصی پرسیدم این زن را میشناسی و بهم گفت این خانم سیده و خیلی مهربان هستند ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ: بله و باید امیدوار باشی رابطه ای که در پیش گرفتی به خوشی وصلت و شادمانی ختم می شود و چنان چه کدورت ، مشکل ؛ تاریکی و یا مانعی در مسیر هر دو نفر شما وجود دارد ، بزودی از میان برداشته خواهد شد ، ان شالله

تعبیر خواب گرفتن غذا از دست سید

تعبیر خواب گرفتن غذا از دست سید چیست ؟ اگر ببینی احساس گرسنگی میکنی و شخصی که یقین داری سید هستند به شما طعام میدهند نشان دهنده ی این است که منفعت و محبت از جانب مردی خوش اخلاق ، سازگار و درستکار خواهی دید که البته این مورد بیشتر در مورد زنان و دختران صدق میکند ، اگر ببینی طعام را به شما می بخشند خوب است و به علامت خوشبختی و شانس در امور مختلفی است که تا به الان در آن ها موفق عمل نکردی ، اگر مقدار آن زیاد بود زاهد و عابد می شود و تغییراتی زیادی در خلق و خو روش زندگی اش ایجاد می شود ، استاد همدانی نیز می گویند دریافت غذا و یا هرچیزی که شبیه به خوراکی باشد از دست سید ها در رویاهای ما نشان دهنده ی زیاد شدن مال ، یا نیکوکار و پارسا شدن است . اگر سیدی که بهتان طعام داده است ناشناس باشد بسیار نیکوست و خبر و قول آمدن روزهای زیبا و در کنار افراد مطمعن و با محبت را میدهد ، و اگر مرده باشد نشان دهنده ی نزدیک شدن زمان مرگ و یا در برخی موارد شهید شدن است.اگر این طعام نان باشد نجات یافتن از گمراهی و ظلالت و زیاد شدن روزی ست ، اگر خرما باشد نشان دهنده ی درستی و صلاح امور دنیوی و خیر و برکت است 

سوال : خواب دیدم من همسرم به همراه فرزندانم قرار بود به یک مسافرت داخلی بریم که در میان راه مسیر را گم کردیم و داخل یک بیابان تاریک گم شدیم ، حسابی ترسیده بودیم و هیچ چیزی برای خوردن نداشتیم ، هوا رفته رفته سرد تر میشد و بچه ها با صدای بلند گریه میکردند بعد تصمیم گرفتیم همگی از ماشین پیاده بشیم و با صدای بلند طلب کمک کنیم ، بعد از چند دقیقه پیرمردی که عصا داشت از لابه لای بوته ای در حال نزدیک شدن به ما بود ، که دور سرش پارچه ی سبزی پیچیده بود و متوجه شدیم که سید هستند ، بعد به خانواده ی ما کلی غذا و میوه دادن و ما را به کلبه ی کوچکی که درست کرده بود دعوت کرد و تا روشن شدن هوا به ما پناه داد . لطفا تعبیرش را بهم بگید .

پاسخ: این نشان میدهد که شما و خانواده تان از بلایی حتمی نجات خواهید یافت و از همه مهتر اینکه اینده ای خوب و آرام منتظر شما و بقیه ی اعضای خانواده تان است.

تعبیر خواب شیرینی گرفتن از دست سید

 تعبیر خواب گرفتن شیرینی از دست سید: کاربران عزیز دقت داشته باشید در اینجامنظور از شیرینی هر گونه خوراکی می تواند باشد بطور مثال شکلات ، بیسکویت ، قند ، شکر و یا هر چیزی که یقین دارد مزه ی آن شیرین است که به گفته ی معبران نشان دهنده ی بدست آمدن لذت و تفریح در زندگی ست.

تعبیر خواب گرفتن میوه های مختلف از دست سیدها : اگر سیب بود نشان دهنده ی سعادت کامروایی و عاقبت بخیری ست ؛ اگر انار بود به علامت به دنیا آمدن نوزاد و یا زیادتر شدن اعضای خانواده است ، اگر گلابی بود سلامتی ست ، اگر انگور بود رزق و روزی حلال و داشتن زندگی خوش و خرم در آینده ست ، اگر پرتقال بود بیانگر آشتی کردن و یا برقراری روابط بهتر با سایر اقوام و اطرافیان ست ، اگر هندوانه بود نشان دهنده ی انواع مختلف سرگرمی های سالم است ، اگر هلو بود نشان دهنده ی دولت و کامرانی ست، اگر کیوی باشد علم و رسیدن به مرتبه ی مهم از نظر دانش است.

همچنین گرفتن پارچه های و یا دستاری های سبز رنگ از سید (مرد یا زن) نشان دهنده ی بزرگواری ، مقام و منزلت ، عزت و سربلندی ست.

تهیه کننده : توپ تاپ

208 نظر

  1. پگاهپگاهsays:

    ی بار نزدیک اذان صبح خواب دیدم که پام خورد به ی لیوان آب که مال یه روحانی بود ریخت. روحانی با رفتارش بهم نشون داد ک ناراحت نشده و منو بخشیده.. بعد یه جایی نشسته بودیم با روحانی تو به فضای اروم و سبز بهم گفت ک یک نفر این حرفارو راجبه تو میگه. اون حرفا انقدر خوب و بود که گفتم شاید منظورش پدر و مادرم گفتن. ولی بهم گفت که شخصی ک بهش علاقه دارم اونو گفته..در ضمن من با این شخص ارتباطی ندارم. و این آقا توی خواب ی فرد مذهبی بود که داشت یه گوشه رازو نیاز میکرد ولی در واقعیت مخالف این قضیه بود. چند روز بعد خواب هم آقارو دیدم ک واقعا مذهبی شده بود تو واقعیت هم. بعد روحانی شروع کرد چند بیت قشنگ عاشقانه خوند برام.. حین بیدار شدن صدای روحانی تو گوشم پیچید که گفت فقط یادت باشه ک سید میتونه تو رو به اوج برسونه.. ب صادقانه بودن خوابم ایمان دارم ولی موندم که سید کیه منظور روحانی چی بود. این آقا هم ک تو خواب دیدم سید نیست میشه تعبیر کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روحانی در این رویا خبر و یا قول آرامش در زندگی آینده ی شما را میدهد و در واقع یک تعبیر کلی دارد و آن هم نظم و سر و سامان یافتن زندگی ست

  2. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.من خواب دیدم که تو ی تالار باغ خیلی قشنگ هستم و شب بود و همه جا چراغونی من مانتو و شلوار و شال سفید تنم بود و خیلی خوشحال بودم موزیک شاد پخش میشد برادرم امد با کت و شلوار خیلی شیک و قشنگ دستمو گرفت و منو پیش دوتا سید ک خاله های مادرم هستن برد اون دوتا سید یکیشون منو محکم تو اغوش گرفت و همش منو بوس میکرد و همش میخندید میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه لطفا بگین ...ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوب است و قول آرامش و امنیت بیشتر در زندگی شما را میدهد.

  3. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم که یه مرد سید که میشناسمش از روو یه کتاب ایندمو با کسی که دوسش دارم میگه .میگه که بهم میرسید همه چی درست میشه و خوب میشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات راه نباید تو را نا امید کنند. از سختی ها هراسان نباش

  4. baraaanbaraaansays:

    سلام من خواب دیدم پسر جونی که سید هست و میشناسمش توو خواب بهم میگه از معشوقت فاصله بگیر بهم نرسید بهتره و میخواست بهم دعا بده و من راضی نبودم که بگیرم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیان میدارد که افراد صاحب نظر و بزرگ شما را راهنمایی میکنند و یا در مورد مسائلی نصیحت خواهید شد.

  5. shahrishahrisays:

    سلام خسته نباشید چند هفته پیش خواب دیدم آقای ناصری یکی از علمایی خیلی خوب هستند را دیدم و بهشون گفتم من با احسان ازدواج کنم کسی که دوستش دارم و ایشان اطلاعی از علاقه بنده ندارند و حاج آقا ناصری گفتند درست میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، پس باید برای بعضی از اهداف خیر و یا مثبت خودتان عجول نباشید و صبر و حوصله بیشتری از خود نشان دهید.

  6. سمیهسمیهsays:

    با سلام خواب دیدم رفتم قم و انگار نزدیک بازار بودم بعد یک سید که اسمشون سید عبدالله بود و من در خواب نمی شناختم اسم فرد مورد علاقه من با مادرش و من و مادرم رو روی کاغذ نوشته بود و جلوش گذاشته بود انگار داشت برای من سرکتاب میگرفت و داشت با من صحبت میکرد و اونجا اسم مادر طرف مورد علاقه ام رو آورد و گفت بخاطر حرف مردم نمیشه دقیقا یادم نیست بعدش گفت باید ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ بزاری کنار یعنی ازم ی کاری خواست انجام بدم ی راه حلی گفت که انجام بده درست میشه همچین چیزی دقیق یادم نیست منظورش از این عدد چی بود پول بود یا چیز دیگه ای. ممنون تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از این میدهد که بواسطه ی راهنمایی ها یا رهنمودهای افرادی که از روی خیر و صلاح با شما صحبت میکنند مسیرهای درست و منطقی در زندگی را انتخاب می کنید.

  7. زهرازهراsays:

    سلام. میشه خواب منو بگید چه تعبیری داره. شب جمعه خواب دیدم که یه خانوم سید که مت از قبلتر میشناسمش و تقریبا میدونم آدم خوبی در یه مهمانی یه دستبند طلا بسیار زیبا تو دستش بهش گفتم چقدر زیباست . دستبند داد به من . متم دستم کردم. ولی یادم نمیاد که بعد بهش برگردوندم یا نه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، توسط اشخاص عزیز ، محترم و قابل اعتماد در زندگی تان و در مسیری که پیش رو خواهی داشت راهنمایی خواهید شد.

  8. نگار مرادیاننگار مرادیانsays:

    سلام. من دختر مجرد 27 ساله هستم. و خیلی دوسدارم هر چه زودتر زندگی مشترک تشکیل بدم. ولی با اینکه از لحاظ خانوادگی سرشناس هستیم. و خودم فوق لیسانس و چهره خوبی دارم و بسیار اجتماعی هنوز موقعیت خوب برام پیش نیامده. چند وقته خیلی به این موضوع فکر میکنم. خواب دیدم خونه یکی از آشناهای دور رفتیم ک ایشون سید هستن یه نفر گفت ک پاشو اینجا نماز بخون خیلی حاجت میده. و من دقیقا قضیه ازدواج تو ذهنم اومد.نماز خوندم و موقع برگشت تو صورت سید رو نگاه کردم و اومدم منزل. چند روز بعد هم مجدد خواب دیدم یکی از دوستام ک سید هست روی پشت بوم خونمون ایستاده و حیاط رو نگاه میکنه. بهش گفتم چرا اینکارو میکنی. گفت ببخشید... گفتم پس حالا ک سید هستی ب مدت ده شب بعد از نمازت برام دعا کن و گفت باشه... دوستدارم تعبیر این دوتا خوابم رو ببینم. ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اتفاقا تغییرات جدیدی در آینده تان به چشم میخورد ولی نکته ای از این رویا میتوان برداشت کرد ؛ استفاده درست از موقعیت هایی است که احتمال با آن ها رو به خواهید شد.

  9. FatemeeFatemeesays:

    سلام من خواب دیدم که توو خواب مادرم میگه یه سید سن و سال دار که میشناسیمش توو واقعیت به مادرم گفته که همه چی درست میشه با دعا میشه ایندرو تغییر داد و به چیزی که میخواد برسه دخترت تعبیرش چیه؟بعد مامانم میگه به داییت گفتم تا سال دیگه ام دختر من ازدواج میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، بخش دوم این رویا که باطل است ولی بخش اول آن خبر از گشایش های جدید در زندگی تان میدهد.

  10. آوینا اسدیآوینا اسدیsays:

    با سلام، من خواب دیدم که یک آقای سید دفتر درس قرآن من رو ازم گرفت و برد، بهشون گفتم کامل نیست، ولی بردش با خودش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، نشان دهنده ی توانایی یا قوت بیشتر در ایمان یا در دین شماست.

  11. فریبافریباsays:

    باسلام واحترام.من ۲۳سالمه و مجردم.خواب دیدم پسرسیدی ک چندسال پیش ب خواستگاری من آمده بود بایک بسته ک درخواب ذهنیت خودم چادرسفید بود ب منزل ما آمده بود البته ایشون الان ازدواج کرده اند. تعبیراین خواب چیست؟باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا به شما اطلاع میدهد که این پسر در روزهای گذشته برای مدت زمان کوتاهی در فکر یا خیالتان بوده است و بعضی از خاطرات گذشته را مرور کرده است !

  12. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم که از یک نردبان بالا میروم که به یک پنجره رسیدم یکی از اقوام ما که سید هستند(مرد)دست منو گرفت و به داخل خانه بر دکه خانواده اش هم در خانه بودند بعد من از پنجره به نردبان نگاه کردم نردبان خیلی داغون بو د در خواب به خودم گفتم من چطوری از این نردبان بالا آمدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، شخصی که دستتان را گرفته است نماد شخصیتی در زندگی تان است که در آینده از حمایت و توجه او برخوردار خواهید شد .

  13. سسsays:

    سلام...خیلی قبل دیدم افراد یا فردی نظامی یه سمت ایستادنه که نمیدونم قسمت قبلشه یابعداینبود که دیدم، یه تعداد شیخ با امامه های سفیدن که وارد یه اتاقی میشن و قبلشم حس میکنم تو اتاقه بودمو با عجله دراومدم که گفتن قرار بود اینا بیان اون اتاق بتصورم تو خواب ایبود که اتاق دانشجوییمه و گفتن بیرون برم چون اینا مخواستن بیان توش. تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  14. فایزه حامدیفایزه حامدیsays:

    با سلام خواب دیدم برای دختر خاله ام که سادات هستن لباس خریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لباس در خواب به تلاش شما برای درک نقش اجتماعی تان دارد.

  15. panahpanahsays:

    سلام من خواب دیدم پسر بچه ای که توو واقعیت سیده و میشناسمش توو خواب انگار دلتنگ من میرم خونشون که منو ببینه با یه بشقاب کیک میاد محکم بغلم میکنه انقد دلتنگ بود بعد میبینم یه تیکه تقریبا بزرگ از کیک خامه ای توو بشقابه که میدونستم برای من و خودشم انگار گفت تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، ممکن است هدیه و یا دستاوردی ارزشمند را بدست آورید که به سبب آن راضی و خشنود شوید.

  16. صابر موسویصابر موسویsays:

    سلام من در خواب دیدم که اشتیاق به دیدار سیدی دارم که زنی او را میشناسد و با خوشحالی میگوید نام او محمد است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برای انجام بعضی از کارهای معنوی و یا خیر تشویق یا حمایت خواهید شد.

  17. panahpanahsays:

    سلام خواب دیدم که رفتم پیش یه سیدی که اقاست و میشناسمش و سن داره روو یه گلدون که چندتا گیاه تووش ریشه زده داره اینده دوست پسرمو که در حال حاضر ازش جداشدم و اون با کسه دیگست رو میگه ..گفت که اینا از هم جدا میشن پسره دوسش نداره بعد یه گیاهو نشون داد گفت یکم صبر کن یکی دیگرو نشون داد گفت تحمل کن درست میشه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما در کل بیانگر گشایش کارهای بسته خواهد بود

  18. MMsays:

    سلام مادرم خواب دیدن پسری که اومدن خواستگاری و سید هستن (ولی این قضیه بخاطر یسری چیزا بهم خوردو۴سال رابطه داشتیم قبلش)برای مادرم هدیه اوردن‌و میگن که من میخواستم اینا روبهتون بدن ولی ندادن و خودش اورده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به قدرت روانی شما برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران اشاره دارد که این قدرت به شما کمک می کند تا به اهداف خود در زندگی بیداری دست پیدا کنید.

  19. پریپریsays:

    سلام و خسته نباشین؛ من دیشب خواب دیدم یه آقای سیدی رو که الان حدود دوساله میشناسمشون و رابطه ی نزدیکی هم باهم نـداریم و متاهل هم هستن با یه خانوم سیده ای ازدواج کردن؛ توی خوابم اصلا از همسر واقعیش هیچ خبری نبود انگار که این آقا تازه ازدواج کرده؛ ولی توی خوابم یه حس تقریبا بدی داشتم؛ چون توی خواب حس میکردم این آقا به من علاقه داشته و منم دوسش داشتم ولی بااین خانوم ازدواج کرده به همین خاطر حس بدی داشتم توی خواب؛ یه جای خواب هم یادمه که همین خانوم سیده توی خواب منو برای صرف غذا دعوت کرده بود به خونه ی جدیدشون؛ اینم بگم من الان شش ماهی هست نه این آقارو دیدم و نه باهاشون حرفی زدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران، افکار و عقاید خود را به شما تحمیل کنند.

  20. قاصدکقاصدکsays:

    سلام.خاب دیدم که خودم و یکی از دوستام رفتیم بالای کوه و چادر مشکی ام و ی سری وسابل دیگه امون رو بالای کوه روی بلندترین نقطه گذاشتیم و بعداز چند ساعتی دوستم رفت که وسایل رو بیاره گفت که نمیتونم چادرتو و وسایل دیگه ات رو بیارم خودت بیا بردار،منم گفتم از اومدن بالای کوه میترسم و نمیتونم بیام همون موقع یکی از دوستام که جزو سادات بود رو دیدم بهش گفتم میری چادرم رو از بالا کوه بیاری،اونم رفت و چادر و وسایل دیگم رو اورد و بهم داد و منم واسش کلی دعا کردم که انشاله خدا بهترین ها رو نصیبت کنه و ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا برای پشت سر گذاشتن مسئولیت های جدیدی که در زندگی بر عهده دارید، از کمک و مشورت دیگران نهایت استفاده را ببرید.

  21. امیر مهدیامیر مهدیsays:

    سلام، پسری 18ساله و مجرد و امسال کنکور دارم و خودم سید نیستم،من یه چند وقت خوابگاه نرفته بودم تا دیروز اومدم و برای خوندن نماز مغرب امروز رو حانیمون رو دیدم که بهم گفت برات دیشب یه خواب دیدم که خوابش این بود:گفت که خواب دیدم تو اومدی یه چیزی از یه مغازه خریدی و من به صاحب مغازه گفتم که این سید بود و مالت برکت میگیره.ولی من سید نیستم در واقعیت تعبیرش چیه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد.

  22. مهلا وقارمهلا وقارsays:

    سلام من خواب ديدم در سفر هستم وسط جاده براي رفع خستگي ماسين رو كنار پارك كردم و باغي ديدم كه در اون چشمه بسيار زلال بود از آب اون با دست نوشيدم درختان بسيار سرسبز و آسمان به طرز عجيبي قشنگ بود مثل تابلوي نقاشي در ادامه سفر براي ناهار وارد ساختماني شدم كه مسجد بود ولي ظاهرش مثل ساختمان تجاري بود و بسيار مفصل پذيرايي شديم در آخر خانمي آمد سر ميز و گفت ما به جاي اينكه براي مسجد پول جمع كنيم به افراد پول ميدهيم تا حاجت بگيرند و دو تا اسكناس به من داد تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اعتماد به نفس خود را دست کم نگرفته و از این توانایی برای ارتباط با افکار و انسان هایی بپردازید که باعث تقویت آرامش روانی شما می شوند.

  23. نگارنگارsays:

    سلام من ظهر خواب دیدم تو اتاق نشستم خالم از در میاد داخل یه عصا دستشه که چند تا نیاز سبز رنگ بهش بسته انگار مال کسی بود رفت رخت خواب ها رو باز کرد عصا رو زد به رخت خوابا گفت برکت برکت ،عصا رو به مامانم زد بعد بعد به من گفت معلم آشغالها میشی ،عصا رو به منم زد که یعنی همون برکت و اینا بیاد براتون من ناراحت شدم چند بار ازش پرسیدم معلم آشغالا چیه دیگه بعد میخواست بره بیرون خونه بهم گفت چی میگی تو رو ملا میکنن،منم اینقد تعجب کردم بعدم از خواب پریدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا برنامه ریزی خود برای آینده را بر پایه ی ارزش ها و افکار کهنه بنا نکنید و اجازه ندهید دیگران، نظرات و دیدگاه های خود را به شما تحمیل کنند.

  24. کیوانکیوانsays:

    سلام تو واقعیت با همسرم دعوام شده بود خوابیدم یه مرد روحانی که مجتهد بود منو نصیحت کرد کفت اول واخر زنت اینه وازش بچه دارمیشی دست از دخترای فاحشه وهرزه بردار قسمت شماهمید الکی تلاش نکن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و برنامه های شخصی خود در زندگی توجه داشته باشید. این خواب نشان دهنده ی وقوع یک اتفاق بد در آینده نیست.

  25. شادانشادانsays:

    باسلام من خواب دیدم تو حرم حضرت معصومه (س) هستم مردی را دیدم که از عالم دیگری اومده بود فقط من میدمش کسی قادر به دینش نبود، پیراهنی سفید وبلند به تن داشت با ریش های سفید همچنین چهره اش بسیار مهربان و نورانی بود، سه تا چیز بهم داد: یک مروارید ، یک پیشانی بند که روش نوشته هایی داشت، اونیکی یادم نیست چی بود، مرواریدی که بهم داد تو دستم حرکت کرد و نور میداد به گونه ای که خودم از دیدن نور تعجب کردم، همچنین دعایی بر روی مروارید خوانده بودن که منو از بلا و آسیب و چشم زخم و بدگویی.... حفظ میکرد و هرکاری میخاستم انجام بدم و مروایدو باخودم داشتم اون دعاباعث میشد احساس کنم نیرویی دارم که مطمئن میشدم به وسیله اون نیرو تو هرکاری موفق میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به قدرت شما در زمینه های همدلانه و درک احساسات دیگران اشاره دارد. لازم است تا این قدرت روانی را دست کم نگرفته و از آن برای برون رفت از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری استفاده کنید.

  26. hannahhannahsays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم که توی اتاقی هستم که دور تادورش در داره و به اتاقای دیگه ختم میشه و من و یکی از دوستام و چند نفر دیگه اونجا ایستادیم که یه موضوعی پیش میاد و دوستم میگه برید تو اتاقا میخوام روح احضار کنم منم خندیدم گفتم چیه نکنه میترسی روح بره تو بدن یکیمون گفت اره ....میخواستم بدونم تعبیرش چیه و این که من خیلی کم خواب میبینم و خوابم سنگینه و راه این که بتونم بیش تر خواب ببینم و اونا رو یادم بمونه چیه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از معاشرت و برخورد با انسان های منفی که می توانند شما را از پیگیری اهداف و خواسته هایتان دلسرد کنند خودداری کنید.

  27. هانیهانیsays:

    سلام من خواب دیدم که با مامانم رفتیم بیرون یه دفعه دیدم هیئت آقای حسین طاهری هم تو اون کوچه است به مامانم گفتم من دلم میخواست بیام اینجا، حالا که همینجاست بیا بریم. ظاهرش یه خونه قدیمی بود اما وقتی وارد شدیم انتهای خونه سبز بود مثل ضریح امامزاده بود. بعد حسین طاهری شروع کرد به دعای کمیل من خوندن من از یکی پرسیدم گفت مداحی تموم شده. دعای کمیل داشتیم میخوندیم وسط کتاب به فارسی نوشته بود حاجت خودتون‌ رو از خدا بخواهید، من یادم بود حاجتم‌ و بخوام از خواب پا شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به صبری دارد که برای رسیدن به خواسته ی قلبی خود لازم است پشت سر بگذارید.

  28. الناالناsays:

    سلام خسته نباشید من معشوق سابقم سیده و پدرش هم روحانیه و چند ماهی میشه که ترکم کرده خواب دیدم که یه شخص دیگه ای اومده و میخواد باهام صیغه محرمیت بخونه منم به ناچار و با اینکه راضی نبودم رفتم پیش پدر عشق سابقم که روحانی و ازش خواتم بیاد و صیغه ی منو اون مرد غریبه رو بخونه ولی یه حس بدی داشتم و اون مرد غریبه منو واسه عشق نمیخواست.. بعد من پشیمون شدم و برگشتم پیش پدر عشق سابقم گفتم که نمیخواد و نمی خوام که صیغه رو بخونه البته اضافه کنم که در واقعیت منو پدر عشق سابقم هم دیگه رو ندیدیم تا حالا تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی شراکت ها و تصمیمات جدیدی است که در صورت هوشیاری و مدیریت صحیح می توانید از طریق این موقعیت ها به گسترش منافع شخصی خود کمک کنید.

  29. MissmMissmsays:

    سلام من دیشب که 18 رجب بود خواب دیدم میخواستم با ی خانم ناشناس برم خونه دایی ام ولی راه رو گم کرده بودم رفتیم تو ی خونه ای که گفتن اینا سید هستن ی خانم با سه تا دخترش اونجا بودن و داشتن به پدرشون غر میزدن البته پدر رو ندیدم اون موقع بعد خانم خونه ی نونی شبیه کلوا ی نون شیرین پخت و به من داد منم تا اخرش خوردم وقتی میخواستم برم لای خشت های دیوار ی قران خطی قذیمی دیدم که تو واقعیت پدربزرگ مرحومم دقیقا تای اون قران رو داشت و اون اقا که سید بود پدر خانواده اومد سوار بر الاغ بود قران رو برداشت و میخواست ببره رفتم باهاش صحبت کردم گفتم این خیلی با ارزش پدربزرگ من قاری قران بوده تای این رو داره اینو نبر اقا هم قبول کرد رفت که الاغش رو بفروش منم قران رو گذاشتم سر جاش تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به لزوم برنامه ریزی روشنی دارد که به شما کمک می کند به گسترش منافع شخصی خود در زندگی بیداری بپردازید.

  30. بهنازبهنازsays:

    سلام و عیدتون مبارک.مادرم صبح خواب دیدن که در یک خانه ی قدیمی که پله های زیادی داره یه خانمی چادری به خواستگاری من اومدن و مامان پرسیدن که معرف ما کی بودن،ایشون هم گفتن که آقای ربانی،درصورتیکه آقای ربانی که روحانی بودن به همراه زنشون فوت کردن،بعد هم گفتند که پسرشون تک پسر هستند و ۳خواهر دارن ،شغل پسرشونم طراح فرش هستن فامیلشون هم میرحسینی هست و مادرم گفتند که پس سید هستین ،ایشون هم گفتند بله،مامان رفتن چایی ریختن ولی در حین آوردن چایی ،دیدن که چایی داخل لیوانا نیست و اون خانم دارن میرن،به مامان گفتن که ما میریم دفعه بعد با پسرم میام و میخوام کادو بگیرم بیارم برای دخترتون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی دارد که در صورت تصمیم گیری صحیح موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری می شود.

  31. فاطمهفاطمهsays:

    سلام . من ظهر حدود ساعت دو خواب دیدم یه سید اومد تو خوابم گفت خیلی برات دعا کردم که خدا بهت بچه بده شب خواب دیدم خدا دوتا مهره سفید بهت داده چون میدونستم مهره بزرگه شر و بدی هست انداختمش ولی اون کوچیکه رو گذاشتم رو انگشت کوچک دست راستت بعد گفت خدا بهت یه پسر میده ولی یادت باشه باید نذر سید بدی بهش گفتم باشه هر وقت مطمن شدم پسره حتما بهت میدم اصلا نمیدونم اون سید کیه ولی خیلی مطمعن داشت خبرم میکرد.میشه بگین تعبیرش چیه ممنون ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، دوراندیش باشید. نیت شما در صورتی عملی می شود که به خداوند توکل کنید و از یاد او غافل نشوید.

  32. مهلا دربان خالصیمهلا دربان خالصیsays:

    سلام من یه دختر مجرد هستم و خواب دیدم یک روحانی سید به من یک گردنبند طلا داد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر شما به دیگران خواهد رسید.

  33. مریم معتمدمریم معتمدsays:

    سلام من خواب دیدم سه نفر از سادات کہ میشناسمشون اومدن عید دیدنی خونمون و من برای پذیرایی ھیچی ندارم جز ھندوانہ! اوناھم با اشتھا میل کردند و تعریف میکردند.... این سادات از اقوامم ھستند اما تاحالا در واقعیت بہ منزل من نیامدند و باھم خیلی رفت و امد نداریم! تعبیر دارہ

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این مورد بزرگی و عزت برای بیننده ی خواب معنا می شود.

  34. فاطمه رحیمیانفاطمه رحیمیانsays:

    تعبیر خواب دیدن مولانا درخواب چیه....نمیدونم چه اتفاقی دقیقا افتاد ولی فقط یادمه چهرشو دیدم کاملا واضح بود برام واینکه دوستی من وایشان کاملا در خواب واضح بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان‌دهنده‌ی آن است که در مقابل مشکلات مقاومت می‌کنید.

  35. لیلا سبزیلیلا سبزیsays:

    سلام مادرم خواب دیده یه خانوم سید یه جانماز سبز بهم هدیه داده که گفتن جایزه کار خوبت بوده یا کارتو خوب انجام دادی این جایزه تو هست میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نیکو است و معنای آن گشایش در کارها ، منفعت و یا شادی و نشاط خواهد بود.

  36. سمنسمنsays:

    سلام.من خواب دیدم تو یه فضای روستایی هستیم و مادرمم هستن و یه تعدادی جزوه و پوشه دست خودمو دو تا از دوستانمه و منتظرِ یه کارِ مهمی هستیم که یهو یکی از دوستام میگه شوهرم اومده مارو ببره فلان ییلاق پیشِ فلان ادم اون کارِ مارو درست میکنه و ما حتما بهش میرسیم منم گفتم میام اما تا سرِِِ جاده رسیدیم ک سوار ماشین بشیم نظذم یهو عوض شد بهشون گفتم من نمیام چون میگی ایشون پول میگیرن پول گرفتن در این راه میگن درست نیست و فک کنم خدا راضی نباشه ما بریم فقط باید به خودش توکل کنیم.همین ک خواستیم برگردیم یه اقای کلاه سبز و ریش سفید و عصا بدست جلومون ظاهر شد ف ری دوستم یه دو تومنی بهش داد گفت از طرف همه منم گفتم یه پولی بدم که چشش دنبالمون نمونه منم یه پولی دادم و اون رفت.تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیانگر رزق روزی ، لطف و محبت های جدیدی است که راه به زندگی تان باز خواهد کرد.

  37. دلنیاسیفدلنیاسیفsays:

    سلام من مادرم خواب دیده که حالش خیلی بدبوده ومریض احوال بوده یکی ازدایی هام هم بالاسرش بوده وموهاش رونازمیکرده،بعدمامانم روباداییم ومادربزرگم میبریم توکوچه یه خانم چاق قدبلندکه سیدبوده میگه به مامان بزرگم میگه بیاوسیله بهتون بدم،مامان بزرگمم میگه توهی میگی ولی نمیدی،بعددست من که دخترش باشم اون خانم سیدیه تلویزیون ال ای دی میده تعبیرش روممنون میشم بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان‌دهنده‌ی شادمانی و نشاط است.

  38. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من دیشب خوابی دیدم ک محتوای اون یادم نیست فقط یادمه ک از ی جای شلوغ ک همه ایستاده بودند ک پارچه سبز بگیرن من هم رفتم جلو و دوتا تیکه پارچه سبز ک معلوم بود مربوط ب حرمی هستند توی دستم قرار گرفت و من خوشحال میدویدم ک ب من دوتیکه پارچه تعلق گرفته است. خوابم خیلی مبهم یادمه ولی ذهنم رو درگیر کرده.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن تکه پارچه نشانه سعادت و خوشبختی شما است

  39. شاهدختشاهدختsays:

    سلام خسته نباشید ممنون از سایتتون.. میخواسم بدونم اگه کسی ببینه که یه انگشتری از دسته یه سید گرفته یعنی چه البته باید بگم طرف قبلشم گفت که تو فکره پسرش بوده اشتباه نکنم برای ازدواجش و زن گرفتنش. که بعد همچین دیده..متشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انچه را لیاقتش راداشته باشید در پناه لطف الهی در اینده بدست خواهید اورد

  40. مرضیه برزگرمرضیه برزگرsays:

    سلام، خسته نباشید دوست من خوابی دیده که میخواهم تعبیرش را بدانم... در خواب دیده که من قبلاً مبلغ 2میلیون و 400هزار تومان به خواهرش قرض داده بودم و الان خواهرش می‌خواهد او پول را به من برگرداند ولی پول را دایی دوستم که سید است به زنش می‌دهد و او هم به دست دوست من می‌دهد و از او میخواهد که پول را بشمارد و سپس به من بدهد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای خیر و برکت در زندگی و رسیدن به موفقیت است.

  41. kmlkmlsays:

    باسلام و خسته نباشید در خواب دیدم که وارد یه حیاطی شدم که حالت عمومی داشت و پر از درخت نارنگی بود. رفتم به سمت درخت‌ها که نارنگی بچینم متوجه شدم قبل از کسانی آنجا بودند و از نارنگی‌ها به شکل عجیبی خورده بودند. به صورت که مثلاً پوست نارنگی‌ها به شاخه باقیمانده بود ولی خود نارنگی‌ها از پوست درآمده و خورده شده بود یا پوست نارنگی‌ها همانطور که به شاخه وصل بود کنده شده بود و فقط چند پر از نارنگی خورده شده بود و باقی آن هنوز به شاخه بود. اینها را که دیدم به خودم گفتم هر که این کار را کرده حتما منظوری داشته درنتیجه به آنها دست نزدم و رفتم سراغ نارنگی‌های کامل و سالم و چندتا خوردم و پوستشان را در خاک همان باغچه انداختم که البته هم سریع پشیمان شدم و هم دیدم روی خاک باغچه پر از پوست نارنگی‌است و چندتا هم کندم و در کیفم گذاشتم که با خود ببرم.در حال خوردن نارنگی از آنجا بیرون آمدم و دنبال جایی بودم که آخرین پوست نارنگی‌ام را در آنجا بیندازم که وارد جایی شدم که ظاهرا مسجد بود و باغچه داشت و آخرین پوست نارنگی‌ام را در آنجا انداختم و خارج شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب شما به معنای بدست آوردن و ازدست دادن مادیات دنیا و جست و جو و تکاپو برای رسیدن به چیزهای بهتر است.

  42. قلب تنهاقلب تنهاsays:

    سلام خسته نباشید امروز خواب دیدم که توی یه مهمونی بودم انگار برخی از اعضای خانوادم هم بود ولی نمیدونم مهمونی خونه ما بود یه خونه کسی دیگه موقع رفتن مهمونا استادم که از سادات خیلی سرشناس هست دوتا روسری سبز دستش بود که یکیشو به بغلی من واون یکی رو بمن داد تعبیرشو میخواستم اگه لطف بفرمایید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در عالم واقع حاجتی داشته اید که روا خواهد شد

  43. عرفانعرفانsays:

    من خواب دیدم از دست خامنه ای دوتا انگشتر نجف گرفتم تو مسجد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب شما به معنای بدست آوردن موقعیت حدید در زندگی است.

  44. مراديمراديsays:

    سلام من خواب ديدم كه سيدي اومد به خوابم برگه اي به من داد كه اسامي يا متني توش بود بهم گفت اينو يه كپي از روش بگير به من بده ميخوام ببرم از اونا امتحان بگيرم تعبيرش چي ميشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیشتر میتواند به این معنا باشد که مسئولیت جدید و البته مساعدی را در آینده بر عهده خواهید گرفت.

  45. نسترننسترنsays:

    سلام و طاعاتتون قبول من بازم خاب ديدم :) ديشب خاب ديدم كه توو جايي هستم كه ميدونستم خونمونه،ولي خونه ما اون شكلي نيست،توو سقف بودم و دزدكي با پسري كه دوسش داشتم حرف ميزدم و همش نگران بودم كه نكنه مامانم بفهمه،توو اين فاصله يكي از دوستام اومد روو سقف و بعد يهو همه چي شلوغ شد و انگاري كه مهموني هست و زير سقف بوديم،ي خانومي كه شبيه گداها بود اومد و من تمام مدت ميگفتم كسي ايشون رو ميشناسه،نكنه دزده،بعد اين خانوم ي دونه گردو به من داد و بعد ي مشت اجيل شيرين كه بيشترش گردو بود و به هم بقيه داد، و يكي توو جمع به من گفت ايشون سيد خانوم هستن و توو خيابون زندگي ميكنن،من تمام مدت نگران بودم و همش ميگفتم ايشون چطور اومده توو خونه،ما در رو باز نزاشتيم،به بقيه هم ميگفتم همتون نخورين،شايد بيهوشي زده ميخاد طلاهامون رو بدزده،و خودم از گردوهاش ميخوردم و گردوهاي تپل و خوشمزه بود. خيلي ممنونم برا وقتي كه ميزارين برا تعبير?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا در نهایت خبر میدهد که در آینده ممکن است دست به بعضی از کارها و یا تصمیم گیری های مخفیانه در زمینه ی امور عاطفی بزنید.

  46. زهرا اميريزهرا اميريsays:

    سلام خواب ديدم پيش اقاي خامنه اي هستم و از ايشان خواستم چفيه خود را به من بدهند ايشان گفتند اين كهنه است الان بهت يك نو ميدهم من اصرار كردم كه همان را ميخواهم و ايشان هم قبول كردند و همان را به من دادند فقط به من گفتند دورش را بدوز تا خراب نشود و به پدرم دادن كه براي من بياورد وقتي پدرم اورد گفت اقا گفتند قران بخوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبراز اتفاقات خوشایندی است که به واسطه ی دیگران برایتان ایجادخواهدشد

  47. کهریزیکهریزیsays:

    سلام من معلم زبانم ۱۹ سالمه و مجردم اخیرا مادرم مریض شده خیلی نگرانش هستم‌امروز بعدا از نماز صبح خواب دیدم یکی از دانش اموزام که سید هست همراه مادرش به اموزشگاه اومد انگار عید غدیر مادر این دختر به من یه هزارتومنی داد بااکلی اصرار قبول کردم بعد که مادرش رفت به دخترش گفتم چرا نمیری گفت میمونم اینجا تا امتحانم را صحیح کنی گفتم عزیزم برو فردا بیا گفت نه میمونم.بنظرتون تعبیرش چیه؟ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای سلامتی و برآورده شدن خواسته هایتان است.

  48. یاسیاسsays:

    سلام من خواب دیدم از یه اردو تفریحی با اتوبوس داشتیم برمیگشتیم ، رسیدیم و داشتم از اتوبوس پیاده میشدم ، که دیدم ایت الله بهجت رو یکی از صندلیا اتوبوس نشسته و بهم لبخند زد و بهش سلام کردم و احوالپرسی بعد یه تیکه کاغذ بهم داد انگار یه ذکری توش نوشته شده بود ازش تشکر کردم و کاغذ و گرفتم ، ایشون به یه دختری که بدحجاب بودن و صندلی جلوشون نشسته بودن تو ماشین تذکر دادن که حجابشو رعایت کنه و انگار از خود من راضی بودن و بهم لبخند زدن بعد ازشون خداحافظی کردم و از اتوبوس پیاده شدم ممنون میشم تعبیر کنید ?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان اشاره به حاجات و خواسته های شما در زندگیتان دارد .و همچنین به روش و رفتارهای درست شما اشاره دارد.

  49. ZshraZshrasays:

    سلام من خواب دیدم آقای خامنه ای یک قرآن خیلی زیبا به من دادند و من عبای ایشون به بوسیدم و گفتم میشه رسالتون رو هم به من بدید گفتند باشه صبر کن تا بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است از جایی به شما خیر و نیکی برسد.

  50. ReyhanReyhansays:

    سلام مادرم خواب دیده ک توی خونمون روضه گرفته وغذا میده..یک سید بزرگ هم بخاطر روضه به مادرم یه گلدان با گل هدیه داده تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زودی اخبارخوشایندی خواهید شنید

  51. HastiiiHastiiisays:

    سلام من خواب ديدم سيدي كه خانم هم بود به يكي از خانوادم آش نظري داد گف اينو بده به من البته گف قبلا گفتين قلب من درد ميكنه ميشه بگيد يعني چي تعبيرش اون خانم اصلا از قلب درد من چيزي نميدونس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به اارامش و احساس رضایت در زندگی دست پیدا خواهید کرد

  52. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دیدم جایی هستم و تعدادی مرد هم سن خودم و جوانتر که اکثرا آشنا هستند دفتر به دست منتظریم که انگار مثه اینکه تکالیفمون رو معلم بیاد ببینه و نظر بده بعد آقای خامنه ایی میاد و یکی یکی دفاتر رو میبینه و زیرش نظر میده بعد که به من میرسه میره نفر بعدی من رو میبینه بعد من به همراهشون میگم دفتر من رو ندیدن همراهش میگه نگران نباش صبر کن الان برای شمارو هم میبینن بعد که برمیگردن که دفتر من رو ببینن من از خواب بیدار میشم میشه بگید تعبیر چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای حل شدن مشکلات و مسائلتان است

  53. نورینوریsays:

    سلام خسته نباشید من حدود 11ساله که بچه دار نمیشم. دیشب خواب دیدم که یک آقای سید یه بچه به من داد .تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روزی ورزق است انشاالله حاجت روا شوید

  54. Hanieh EtminanHanieh Etminansays:

    سلام من خواب دیدم که یک خانوم سید دستمو گرفت و منو برد و بهم خونمو نشون داد که خودش و برادرش که هر دو سید هستن کناره خونه ی من زندگی میکردن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، توسط کسی یا کسانی بدرستی راهنمایی خواهید شد یا حداقل اینکه کسی به شما در زمینه ای مشخص مشاوره خواهد داد.

  55. nargesnargessays:

    من صبح یکی از روزهای ماه رمضون خواب یک اقای سید مجردی که من میشناسمو دیدم که داشتند مداحی میکردند،میخواستند بعد مداحیشون به مردم گل بدند،اما منو نمیدیدند صداشون زدمو گفتم یک گلم به من بده،که یک گل رز صورتی تر و تازه بهم دادند..تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای درست است

  56. TehraniTaranehTehraniTaranehsays:

    سلام خواب دیدم یه پزشک سید که هم سن پدرم هستند پیشانی من را بوسیدند و گفتند تو چقدر زیبایی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خوشی است

  57. علیرضا محمدیعلیرضا محمدیsays:

    سلام دیشب خواب با سیدی به وضو خانه رفتم برای گرفتن وضو درآنجا سید دیگری که انگار من را میشناخت صدایم زد و برای وضو گرفتن از من کمک خواست و چند چیز که میتوانست بردار از من خواست تا به او بدهم وضو که گرفتیم به من گفت دستت درد نکنه برو به کارهایت برس میخواستم ببینم آیا تعبیری داره این خواب؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای درست است

  58. زهـzahraـرازهـzahraـراsays:

    سلام من خواب دیدم دو سید بانو دو طرفم نشسته بودند ک یکی بهم گفت من خودکارم نمی نویسید ، نگاه کردم دیدم خودکارش پر از جوهر است ولی نمینویسد ،من هم هرچی خودکار و شبرنگ داشتم به او دادم و خیلی خوشحال شد ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدید در زندگیتان است

  59. صفيه ايزديصفيه ايزديsays:

    سلام وقتتون بخير، ديشب خواب ديدم رفتم جايي واسه گرفتن دعا از يك سيد هر كاري كردم نشد خودش رو ببينم اما يك خانم از طرف سيد يه كاغذ بهم داد كه توش يه جمله اي نوشته بود هرچي فكر ميكنم اولش يادم نمياد اما آخرش نوشته بود نگران نباش به حاجتت ميرسي ميخوام ببينم تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه حل شدن مشکلات است

  60. FatemeFatemesays:

    سلام من خواب ديدم پسري كه سيد هست و دوستش دارم دم در خونمون اومده و به من يك كاغذي داده كه روش نوشته اي بود و بهم ميگه اينو نگه دار من دوباره برميگردم و انگار اون كاغذ راه به هم رسيدن ما بود ( توي خوابم سيد بودنش و اينكه به هم قراره برسيم خيلي به نظرم اومد)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما نسبت به ایشان است

  61. زهره رضاییزهره رضاییsays:

    سلاااام....من خواب دیدم با مامانم رفتیم خونه یه سیدی که میشناسمش و زنده اس...یه کتاب علمی که خیلییی براش مهمه رو میزش بود مامانم بهش گفت این کتابو به دخترم بده واسه درسش ایشونم گفتن باشه ولی خیلی برام کتاب مهمیه کارت که تموم شد بیارش منم خوشحال گذاشتم تو کیفم ولی پیشه خودم گفتم کتابش خییلییی مهمه دیگه نمیارش اونقد کتاب داره که حواسش نباشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنی است که شما آرامش معنوی را تجربه خواهید کرد

  62. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم ک کتابام توی پارک هر کدوم ی جایی افتاده بعد داشتم اونا رو جمع میکردم ک ی پسر بچه سید ک از فامیله اومد وب من کمک کرد ک اونارو جمع کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر به وجود امدن سود مالی است

  63. سمیراسمیراsays:

    سلام خواب دیدم برای بخت گشایی نزد سید یا ملایی می روم ان ملا تا به من نگاه کرد گفت همان نمازی را که میخوانی بخوان /من نماز امام حسین می خوانم/ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوبی برای شماست

  64. زینبزینبsays:

    من خواب دیدم به مهمونازی مادر مامانبزرگمم که سید هستن دعوت شدم و ایشون با من سلام و احوالپرسی هم کردم یه بار دیگه هم خواب ایشون رو دیدم که در حیاط خانه ی ما هستن و دارن به من سبزی میدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، به تجربیات شما اشاره دارد که استفاده از آن ها مسیر موفقیت را برایتان فراهم می کند.

  65. سوگند محمدیسوگند محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم مادر صاحبکارم که سید هستن میان مغازه ای که توش کار میکنم و بهم یه کیف چرمی دست دوز قرمز رنگ میدن ک تو خواب ی رنگ فوق العاده جذاب و براق هست و میگه توش ی مانتو برام گذاشته و بعنوان هدیه بهم میده من حیران میشم که بین همکارا به من میده و ب بقیه نمیده تا میخوام ازش بپرسم چرا من با عجله میره و میگه جایی نذر کردن و دعوت شدن و باید برن اگه اشتباه نکنم مانتو هم رنگش یشمی رنگ بود این خواب مال دویا سه هفته پیش بود ولی نشد ازش بگذرم و خیلی برام عجیبه و ذهنمو به خودش مشغول کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است و تعبیری درست ندارد

  66. یسنایسناsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از فامیل هامون که سید هست و پسر جوانی هستن با پدر و مادرم نشستن که من وارد میشم و ایشون به خاطر اینکه من شلوارم کوتاهه و پاهام معلومه ناراحت میشن البته نه زیاد! البته تو همون خواب هم من فکر کنم از قصد اینجور نپوشیده بودم و باید بگم من هیچوقت لباس های کوتاه یا خیلی تنگ نمیپوشم و اینکه اون پسر اصلا شبیه فامیل ما نبود فقط تو خواب گفته شد اونه میخواستم ببینم اصلا خواب تعبیر داره یا جز خواب های باطله ؟ تعبیرش خوبه؟ م

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمالا عقل و احساس شما با یکدیگر درگیر می شود و شما باید راه پیشنهادی یکی از آن ها را برگزینید.

  67. Taraneh tegrabiTaraneh tegrabisays:

    سلام مادرم خواب دیدن یه مرد سید که می شناسیمشون ویه دختر هم سن من دارن داشتن با مادرم صحبت می کردن واز مادرم سن منو پرسیده وگفته که دخترت چقدر بزرگ شده وگفته البته دختر منم همین سنو داره ومی خندیده وبه شوخی گفته کی با اینها ازدواج می کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه اتفاقات جدید است

  68. مریممریمsays:

    سلام. من خواب دیدم زن پسر عموم که سید هست اومده خونمون تعحب میکنم چرا بچه کوچکش ول کرده اومده تا به مامانم میگه من اومدم بگم یه خواب بدی از من دیده. ایا این تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن اخباری خوشایند به شما برسد

  69. الىالىsays:

    سلام من خواب ديدم واسه رفتم خونه دوستم كه فاميل دورمون هم هستم رفتم و براشون كارت عروسيمو بردم پدرش كارت رو باز كرد و كلى تبريك گفت و همشون خوشحال شدن و منو دعوت كردن بمونم و باهاشون غذا بخورم مامانش داشت واسم سالاد درست ميكرد كه يه مقدارش ريخت روى زمين لطفا بگيد خوابم چه اعبيرى داره ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با دوستان و اقوام است

  70. سپیدهسپیدهsays:

    باعرض سلام و خسته نباشید من بعد از نماز صبح خوابی دیدم ک متوجه ان نمیشم اگر میشه کمکم کنید من خواب دیدم ک همراه چندتا از دوستانم در یک باغ هستم ک پیرمردی در لباس درویشی با شالو کلاه سبز ظاهر شد و دو جعبه ک بشکل بیت المقدس بود ب من داد و ناپدید شد بر روی یکی از اونا ها نام امام حسین (ع) و بر روی دیگری نام امام حسن (ع) بود و چون من خیلی ب اقا امام حسین ارادت دارم ان جعبه را در اغوش گرفته بودم و اشک میریختم و حسی همچون سوغات داشتم چون احساس میکردم کربلا رو در اغوش گرفتم ایا این خواب تعبیری دارد ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان است

  71. صباصباsays:

    سلام وخسته نباشید دختر مجرد هستم عصر جمعه خواب دیدم به دیدن یکی ازدوستانم که سادات بود وروز عید غدیر بود رفتم ‌‌اونجا اهالی صاحبخانه به هرکس ک تمایل داشتن پول اسکناس بعنوان عیدی میدادند که بمن هم دادند وبهمه نمیدادند ..ارزش پول هم زیاد بود ..ممنون تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک زندگی سالم و راه صحیح زندگی شما را بازگو می سازد.

  72. میم قیمیمیم قیمیsays:

    خواب دیدم از همسرم فرار میکنم و اون میخواد منو بکشه و تعقیبم میکنه،خیلی توی خواب ترسیدم و از اضطراب پریدم،حتی جایی توی خواب دوستام رو کشت و زدشون و چند تا آدم داشت،و شوهر عمه ام اومد دستامو گرفت گفت دیدی بهت گفتم سرت رو به باد نده ولی من دوباره مراقبتم نترس گفتم فقط بابام نفهمه گفت تو جبرانش میکنی خیلی زود،اما واقعا هنوز میترسم بعد از خوابم. توروخدا تعبیرش کنید... شوهر عمه ام سید هم هستن واثعا اما من بهشون پول بدهکارم در بیداری،همش نگرانم نتونم جور کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان دچار سرگردانی و پریشانی شوید

  73. ه الف ٧٣ه الف ٧٣says:

    سلام من توخواب يه آقاى سيدى رو ديدم كه داشتم باهاشون صحبت ميكردم البته اين روهم بايدبگم كه ايشون چندان وضعيت اخلاقى سالمى ندارن يعنى حرف وحديث هاى منفى دربارشون كم نيس متاسفانه بااينكه سيد هستن،خلاصه داشتن باهام با روى خوش صحبت ميكردن ... ممنون ميشم تعبيرشو بگين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگیتان بیشتر سرتان به کارخودتان باشد

  74. سارهسارهsays:

    سلام من بعد از اذان صبح خواب ديدم كه پسري كه دوسش داشتم و اونم بهم علاقه داشت ولي منو رها كرده و رفته توي خونه امون ولي انگار كلاس درس قراره تشكيل بشه و خواهرم هم از دستش عصبانيه سر همون قضيه كه رفته و ميگه نمي دونم با چه روي برگشته و ميگه سادات خانوم ( زن سيدي كه مي شناختم و سالهاست كه فوت شده)ضامنشه من چند بار با ناباوري ميگم سادات خانوم و حالم ناخوش ميشه و ميرم صورتم رو با آب ميشورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح نعبیر درست ندارد و بر مشوش بودن ذهنتان تعبیر میشود

  75. سادات حسینیسادات حسینیsays:

    سلام دختری بیست ساله و مجرد هستم خواب دیدم عده ی زیادی توی یه مکانی بودیم که میگفتن عقده ولی هیچ عروس و دامادی نبود من روی زمین نشسته بودم و رو به روی من حدودا هفت یا هشت روحانی با لباس رنگ روشن نشسته بودن یکی از اونها پسر امام خمینی بودن ولی عمامه ی ایشون سفید بود که ذهن منو درگیر کرده بود چرا با اینکه سیدن عمامشون سفیده یکم که گذشت برای من دفتری رو اوردن که عروس و داماد موقع عقد باید امضا بزنن و به من گفتن امضا کن و منم شروع کردم به امضا کردن ضمنا من پسری که میگفتن باید دفتر رو امضا کنه هم میشناسم و کسیه که دوسش دارم ولی فعلا ارتباطی با هم نداریم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان میتواند نشانه از قرار گرفتن شما در موقعیت های جدیدی باشد

  76. مینا غریبمینا غریبsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم دو تا کمربند چرمی ک میخاسنم بخرم را یه خانم دیگه با خشونت گرفت و خودش اونا رو خرید و من دیگه مثل اون پیدا نکردم بخرم معنیش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این مورد بیشتر اوقات با یک سرخوردگی یا ضعف همراه است

  77. مریم سیاحمریم سیاحsays:

    سحر بود که خواب دیدم پیش آقای سیدحسن خمینی هستم چهره ی ایشان به شدت نورانی و زیبا بود داشتم از پدربزرگ ایشان(امام خمینی) گلایه می کردم و گریه می کردم بعد ایشان کتابی باز کردند توی کتاب عکس هایی بود نمی دانم چه عکس هایی بعد منو دلداری داد و شروع به صحبت کردن کرد البته فضای اونجا تیره و تاریک بود حتی لیاس ها هم مشکی بود ولی آقای سیدحسن خیلی زیبا و پرنور بودند بعد دیدم نامی در مجلس گفته شد که عربی بود و نام دختری از فامیل که فوت کرده بود فکر کنم اون شخص جایی نشسته بود حتی توی دلم گفتم تو این مجلس خوب چرا نام این گفته شد آخه نام زیبایی نبود و آبروی ما رفت و بعد مشغول ورق زدن کتاب دست آقا سیدحسن شدم البته من قبل از خواب متوسل به امام هادی شدم و گفتم شنبه تولد شماست می خوام در خونه ات رو بزنم اگر جوابم می دید یه نشانه یی لطفا بهم نشان بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه موفقیت شما در امور زندگی است

  78. محدثهمحدثهsays:

    سلام من مدتی خواب دیدم که جماعتی که همه لباس های سبز سیدی بر تن دارند به صورت پراکنده در کوچه ای که در آن همه خانه ها کاهگلی است به سوی خانه ای در حرکت بودند من هم جزئی از آن جماعت بودم و بین آنها و من هم لباس و مقنعه ای به رنگ سبز سیدی بر تن داشتم و همه ی آن جماعت مرد بودند و فقط من بین آنها زن بودم و همه با هم به سمت خانه ای در حرکت بودیم که آنجا خانه امام صادق (ع) بود به خانه که رسیدیم آن خانه دو طبقه بود و همه به سمت طبقه بالا رفتیم همه جا و دور و برم پر از نور سبز سیدی بود و دیوارها و همه جا کاهگلی بود به طبقه بالا که رسیدیم همه نشستیم و من هم نشستم و امام صادق (ع) در آنجا در وسط ما ایستاده بود و ایشان چیزی که مثل شیرینی بود در دهان خود گذاشتند و سپس همان را در دهان من قرار دادند و سپس برای بقیه جمع هم همین کار را کردند تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تلاش شما برای بهبود روابطتان است و بیانگر براورده شدن خواسته هایتان است

  79. اکرم شورابیاکرم شورابیsays:

    سلام چندروزه فکرم درگیره گفتن شاید جنینم مشکل داشته باشه خیلی دعامیخونم و ذکر میگم دیشب خواب دیدم وسط یه پارک سرسبزوبزرگ یه خونه هست که از پارک حتی قشنگ تر و سرسبز تره یه خانم که از آشناهاست میشناسمش و سیده هست صاحب خونه‌س توعالم خواب صدای همسرش میشنیدم که میگفت این چندتا درخت واسه بچه‌هام تازه کاشتم بااون خانم سید حرف نزدم ولی میدیدم که با دختربچه‌شون تو حیاط سرسبزشون نشستن و دارن به مردم داخل پارک نگاه میکنن و من ازدور به این خانم نگاه میکردم و به سبک زندگیشون فک میکردم میشه راهنماییم کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رفع نگرانی و دلشوره از زندگیتان است

  80. جاسم باقریجاسم باقریsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم از مادر زن که عمه م هست و خواهر زنم که سید هست یک گونی خربزه و هندونه هدیه برامون آوردن البته یه تعداد از خربزه ها از این زردهایی بودن که خیلی بی مزه هستن و من گفتم چرا به خودتون زحمت دادین و اینو اوردین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وقایع خوشایند در انتظار شما هستند.

  81. زهرازهراsays:

    باسلام وخسته نباشید من خواب دیدم سیدی که فوت شده درحالی که لبخند میزنن از اسمان با پله دارن میان پایین و روی ابر و اطراف ایشون هاله نوری بود متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که باید در رفتار خود دقت بیشتری انجام دهید

  82. ReyhoonReyhoonsays:

    سلام . من دختری مجرد و غیر سادات هستم خواب دیدم رفتم دم باجه بلیط فروشی مترو که بلیط بخرم زمانی که منتظر بودم نوبتم بشه یک لحظه تصویر خودم رو تو شیشه دیدم یک مرد روحانی با عبا و عمامه مشکی و هیکلی بودم و این اصلا برام عجیب نبود مثلا چرا مرد هستم . بعد که شخص فروشنده اون طرف باجه پولم رو گرفت دیدم او همان مرد روحانی ساداته که بجای بلیط یک شیشه عطر پر کرد و بهم داد . من هم گرفتم بردم درش رو باز کردم و به این فکر کردم اگر قرار بود عطر بخرم چرا رایحه ش رو خودم انتخاب نکردم ؟ وقتی بوش کردم بوی خیللللی ملایمی داشت که دوبار به مقنعه روی سینه م زدم و دوباره گذاشتمش توی کیفم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از بدشانسی و بداقبالی ایمن میشوید

  83. عباسعباسsays:

    سلام وقت بخیر.امروزخواب دیدم درمسجدقدیمی محله مان واردمیشوم (ساختمان مسجدقدیمی مان راتخریب وساختمان جدیدی ساختند)وروحانی محله مان که سیدهم بوده وچن سال پیش فوت شده بوددم درب شبستان بهمراه یک روحانی دیگرنشسته وبه سمتش میروم ودست میدهم وبه من میگویدامشب روضه بخون ومن هم چشم می گویم ومی آیم سمت ستون مسجدومشغول خواندن نمازمغرب میشوم (نمازراآرام وباطمانینه میخوانم )وتمام میکنم . لطفاتعبیرش رابفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ایمنی از بدبیاری و بدشانسی است

  84. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام. من یه پسر خاله دارم که سید هست و حافظ کل قرآن. دیشب خواب دیدم اومده به دیدنم و باهم روبوسی کردیم. چند ساله پسر خاله ام رو ندیدم. میخواستم بپرسم تعبیرش چیه. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر ایمنی یافتن از بیماری ها و بدشانسی هاست

  85. شکوفه...شکوفه...says:

    سلام من خواب دیدم که با فردی ک نامزد بودم و نامزدیم بهم خورده رفتیم وارد خونه مادر بزرگشون شدیم.اونجا زیارت عاشورا برگزار میشد و یکی از دوستان دوران بچگیمو ک فاطمه سادات نام داره اونجا دیدم.یادم نیست فاطمه سادات چی بهم میگفت فقط یادمه میگفت درست میشه و منم خیلی گریه میکردم. این خواب رو بعد از نماز صبح و نهم محرم دیدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به دست اوردن خوشی هایی در زندگی است

  86. MaryamMaryamsays:

    سلام خسته نباشید مادربزرگ من خواب دیدکه بامن به روضه رفته وهمه اونجاچادرسرشون بودکه یه مردواردروضه میشه بهش میگه آقااینجاهمه خانمن.مردمیگه اشکال نداره چادرسرتون.ومیادکنارمن میشینه که مادربزرگم میگه من میخام یکم چادرم کناربزنم که میگه راحت باش من پدربزرگتونم محرمتونم.مادربزرگم میگه شماسیدی؟حاجتامون بده که مرده میگه شماحاجتت گرفتی.میخاستم ببینم تعبیرش چیه واین تعبیربراکیه هست.منی که سیدکنارم نشست یامادربزرگم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده عاقبت بخیری است

  87. مریم داوودیمریم داوودیsays:

    با سلام. خواب دیدم در منزل دختر خاله ام که سیده هستند مهمان بودیم انگار چیزی شبه عید دیدنی یا مهمانی. و بعد نشسته بودیم که ایشان به هر خانوار به تعداد پلاک و زنجیر طلای سفید هدیه میداد و به من هم چهار تا پلاک و زنجیر بزرگ طلاداد . در خواب چنین مسلم بود که این خانم سیده هم به فامیل پدری اش و هم به ما که فامیل مادری ش که مابودیم به همه همین هدیه ها را داده است ولی من در خواب از خودم را واضح دیدم که از دستشون گرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نمادی از عاقبت بخیری و پاکدامنی است

  88. حمیدباصداقتحمیدباصداقتsays:

    سلام من خواب دیدم سیدی زن که میشناسمش و درخانه های زنان همسایه مان روضه خونی میکند نامه ای به مادرم داده وگفته که بده به دخترت یعنی من ! وچون من چندوقتی است قرآن را به خاطر حاجتی که دارم میخوانم برای حضرت مریم ختم میکنم وحاجتم داشتن بچه ای سالم و زیبارو است واین که من و همسرم بچه داربشیم بالاخره ماباید سر۴۵روز جای خانومی که ازقرآن سوره یاختم برای حاجت میدهد باید اونجاباشیم و من فرداروز آخر ختمم است و همش باخودم میگفتم که آیاختمم قبول شده یانه؟ که دیشب خواب دیدم همان سید که میشناسمش نامه ای داده به مادرم تاب ه دست من برسد درون نامه نوشته بود ختم شما دردرگاه خداوند موردقبول است و شما بچه دارخواهید شد و شما سه تاچهارروز نزدیکی داشته باشید تاحاجتتان بچه دارشوید اگرچنان چه نشد پولی نظر سیدی محتاج کنید .من این خوراب رادیدم تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهایتان بدون عیب و درست پیش برود در سختی ها به خداوند توکل کنید

  89. زینب حسن پوریانزینب حسن پوریانsays:

    سلام .خواب دیدم یه روحانی سید داره نماز می خونه .انگار تو خونه مون بود .تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند ایمنی در برابر بد بیاری باشد

  90. نازنیننازنینsays:

    سلام روز بخیر دوست من که سید هستن خواب دیدن با مادرشون آمدن باغ ما , و در باغ منو خانواده ام بودیم میشه تعبیرش رو به من بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر یافتن همسری پاکدامن است

  91. محبوبهمحبوبهsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم شوهر عمه ام كه سيد بزرگواري بودند و به تازگي فوت كردند لباس بسيار شيك پوشيده بودند خيلي خوشحال و سرزنده و جوان يك سيني پر از شله زرد نذري برام آورده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دور شدن از بدبیاری و بدشانسی است

  92. زهرازهراsays:

    سلام خواب زن سیدی که درواقعیت باعث آشنایی من ویک آقا برای ازدواج شد رو دیدم.که درخواب بهم گفت تونگران این وصلت نباش واین وصلت سرمیگیره.ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه برکت و روزی است

  93. مائده 81مائده 81says:

    سلام دختر 17 ساله ای ام.....دیشب خواب دیدم پیرمردی نسبتا خمیده با کلاه مشکی قدیمی و شال سبزی دور گردنش (نشانه هایی که تو خواب فهمیدم سیده) که من نمیشناختمشون ولی چهره اشون برام خیلی آشنا بود یک استکان چای توی ظرفی لب پر با محبت بهم داد....کس دیگه ای که تو خواب حس میکردم آدم معصومیه، چهره اش رو ندیدم فقط صداشو میشنیدم که به اون پیرمرد گفت چرا ظرفت لب پره؟ سید گفتن ظرف های مجلس امام حین زیادن دیگه پیش میاد!!! شنیدم که گفتن هیچ میدونی این ظرف های لب پر مجلست رو بی برکت میکنه؟؟؟ ببخشید تعبیر خوابم چیه؟ اولشو میتونم بفهمم خوبه ولی تهش یعنی چی؟! ممنون میشم جواب بدید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان اشنایی های جدیدی در زندگیتان داشته باشید که باعث مسرتتان شود

  94. لیلیلیلیsays:

    سلام . خواب سیده ای رو که میشناسم دیدم . این سیده دعا نویس هستش . توخواب رفته بودم خونه اش فکر میکنم رفته بودم برای بخت گشایی ازش دعا گرفته بودم . آخه من مجردم . خیلی تو این خواب با اون سیده بگو و بخند داشتیم . تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عاقبت بخیری و یافتن همسری مناسب وپاکدامن است

  95. AliAlisays:

    سلام من دیشب در خواب یکی از آشنایان که سید میر هستند را در خواب دیدم که لبخند بر چهره داشت و ذویا سه بار اسم من را صدا زد و بعد از من طلب لیوان چایی کرد و من لیوان چایی را به او دادم و از خواب پریدم (من دچار بیماری هستم و مادرم خیلی از حضرت علی شفای من را خواستار بودند در تاسوعا و عاشورا حسینی در ضمن یکی دیگر از آشنایان نیز بیمار است که مادر به یاد او هم بوده و من خواب را در خانه ی ایشان دیدم ، مجلس روضه خوانی بود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر عاقبت بخیری و سعادتمندی در زندگیتان تعبیر میشود

  96. RamezaniRamezanisays:

    سلام من خواب دیدم درمحضر یک مرد تماما سیاه پوش هستم ولی دیگران ایشونو سیدصدا میزدن بعدایشون یک ورقه بزرگ ب ابعادسه برگه ی آ چهارب من دادن ک رنگ کرم داشت وبسیارشکیل بود داخل این برگه بادست خطی بسیارزیبا و بارنگ سبز دعانوشته شده بود ک من هرچی ب اون نگاه میکردم نمیتونستم بخونمش فقط چندکلمه داخلش رو تونستنم بخونم دعای تحویل سال بود وکلمه ی گشایش رو در وسط کاغذ درشت نوشته بودن اونم ب رنگ سبز واین اقا ب من گفتن اینو برات نوشتم دیگه درسته همه چی.فقط اول نوبت این خانمیه ک کنارت نشسته. و یه خانم ک چادر مشکی سرش بود رو ب من نشون داد و گفت صبرکن تا نوبتت بشه و من همونجا نشستم تا خانم برن ولی بعدش بیدار شدم ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده عاقبت بخیری و یافتن همسری پاکدامن برای مجردان است

  97. زارعزارعsays:

    باسلام من دیشب در خواب دیدم یک پسری که سنش زیاده ولی شیرین عقل هست سید نیست ولی درخواب من سید بود دریک موکب به من چایی داد این چه تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار خوش شانسی در زندگی شوید

  98. شیرین نوروزیشیرین نوروزیsays:

    سلام وقت اذان خواب دیدم آقایی که سید هستند و د وستش دارم و رابطه خوبی داشتیم و دوهفته پیش کدورتی پیش آمده و ایشون سکوت یا قهر کرده...به منزل من آمدن و هدیه یک کیسه برنج آوردن که من هرچه برنج را در کیسه دیگر میریختم تمام نمیشد و بر مقدارش نیز افزوده میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه عاقبت بخیری است

  99. محمدمحمدsays:

    باسلام خواب دیدم فرزند دختری دارم که حدودا دوازده تا چهارده ساله هست و در پارک مشغول بازی که به یکباره به زمین میخوره و پایش میشکند و همسرم صدا کرد که سریع به اورژانس خبر بدهم البته لازم به ذکر است که من اصلا فرزند دختر ندارم بلکه یک پسر دارم.در حال شماره گرفتن اورژانس بودم که خودم و همسرم را در خانه یکی از اقوام که سید هستند دیدم و ایشان در حال قرائت قرآن بود و ما به عنوان مهمان وارد خانه ایشان شدیم فرش سبزرنگ و ساده ای و پرده های سبز آویزان داشت و منزل فضای معنوی داشت البته ایشان مقداری خسیس هم هستند قرائت قرآن که تمام شد به من گفت میخوام بخوابم.بهش گفتم تکلیف ما را روشن کن یکبار میگی میخوام نماز بخونم یکبار میگی میخوام ناهار بخورم یکبار میگی میخوام بخوابم.ایشان بلند خندیدند و در عالم خواب میدانستم که ایشان شوخی میکنند والان وقت ناهار است و آماده پهن کردن سفره بودند در همین هالم از خواب بیدار شدم.ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از جایی به شما خیر و برکتی برسد

  100. حمیدآزادحمیدآزادsays:

    سلام درود ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید خواب دیدم ایت ا...خامنه ای به منزل ما امده بود خیلی لاغر بودن زمان اذان رسید رفتن وضو بگیرین دست وپاهاشون باندپیچی بود دوانگشتر داشتن یکیش رو به من دادن ومن چندسوال ازشون پرسیدم اما جوابی ندادن رفتن برای نماز زمانی ک نماز رو بستن من دوباره احتیاج پیداکردم برای تجدید وضو ممنونم میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از جایی به شما خیری برسد

  101. زینب جده ئیزینب جده ئیsays:

    سلام من مادرم خواب من رادیده است که دختریکی ازامامان پارچه ای سبز به من داده و به من گفته این رابهت میدهم ولی دیگر کینه ای از کسی به دل نداشته باش ایشان به کس خاصی اشاره کرده بود ومن اون سخص رو نمیتونم پیدا کنم ک حلالیت بطلم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از جایی به شما خیری برسد

  102. اسماعیل باباییاسماعیل باباییsays:

    خواب دیدم که با بدرم به باغی زیباوسرسبز رفتیم که زن سید که فوت شده دستم را گرفت وگفت بشینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده عاقبت بخیری و برای مجردان بر همسری پاکدامن تعبیر میشود

  103. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم با یک فردی که تو خواب دوست من بود (و تو بیداری ندیدمش) داریم میریم از جلو مسجد رد شدیم دیدیم یه پیر مردی که کلاه سبز داشت و بنظر میرسید سید بزرگواریم هست داره هلو پخش میکنه و اول دوستم یه دونه ازش گرفت و بعد من رفتم از دست سید یه هلو گرفتم که بیشتر قسمتش هسته بود و گوشت کمی داشت بعد سید گفت بیشتر بردار و صبح ها بخور و منم گفتم پدر جان کسی که صبح ها بلند میشه اول باید نماز بخونه بعد ورزش و بعد صبحانه ولی ما که متاسفانه اینجوری نیستیم بعد سید لبخندی زد و گفت اهان درسته همینطوره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ی توانایی یا قوت بیشتر در ایمان یا در دین شماست.

  104. رهارهاsays:

    سلام مادرم خواب دیده یکی از آشنایان ما ک خانمی سید هست برای من دسته گلی زیبا اورده و به من داده تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ، بیان میدارد که افراد صاحب نظر و بزرگ شما را راهنمایی میکنند و یا در مورد مسائلی نصیحت خواهید شد.

  105. الیالیsays:

    باسلام.ماشل زرد نذر داشتیم و تمام خانواده مادرم سیدهستن و شب قبل شل زرد خاله مادرم خواب میبینن با من سر دیگ شل زرد ایستادن و دعا میکنن و من میگم امین من هم دختر مجرد هستم و ایشون خیلی حال خوبی داشتن خیلی واقعی به نظرشون میرسیده و من قبل هم خواب دیدم تو عمارت قدیمی بزرگ وشیک این خاله مادرم از مکه واسه من صندوقچه پرازلباس سبز کمرنگ وخیلی شیک و نخی اوردن و من پوشیدم و خیلی زیبا بود و صندوقچه درست یادم نمیاد اما انگاز از زمرد بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیان میدارد که افراد صاحب نظر و بزرگ شما را راهنمایی میکنند و یا در مورد مسائلی نصیحت خواهید شد.

  106. Setare salamatSetare salamatsays:

    سلام. خواب دیدم که دوتا سید از اشناها که هردو زن هستن اومدن خونمون نشستن تو اتاق رفتم براشون چای درست کردم تا برگشتم دیدم نیستن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از جانب کسی به شما خیر و خوبی میرسد

  107. سهیلاسهیلاsays:

    سلام من خواب دیدم یه خانمی برای من از کنارقبر حضرت زهرا میوه مثل زردآلو بود زرد وکوچیک ولی تشخیص نمیدادم یدونه بمن داد گفت این بخور از درخت کنار قبر حضرت زهرا اوردم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از جایی که انتظار ندارید به شما خیر و خوبی میرسد که خوشحالتان میکند و امیدوار تر

  108. زهرازهراsays:

    سلام من دختری مجردم که صبح خواب دیدم تنها با یک چادر سر سفره عقد نشسته ام اما دامادی در کنارم نبود اما موقع تحویل شناسنامه ام از محضر دار جلو نام همسر نوشته بود سید جواد طباطبایی و مادر داماد نیز خانومی محجبه بود که میگفت از بین همه پسرانش این سید جواد از همه بهتره اما تو زندگی باهاش ممکنه به مشکل بخوری چون تو داره و مابقی حرفاشون یادم نیس عکس دامادم در یک قاب عکس دیدم جوون خوش چهره ای بود دارای چشمان و ابروانی درشت و پرپشت و زیبا با ریش های بلند..تعبیر خواب من چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حفظ آبرو و ارزشهای زندگیتان است

  109. سمیراسمیراsays:

    باعرض سلام.درخواب دیدم دریک خانه ای هستیم مال خودمون نبود مارو صدا کرده بودن که بریم پدر مادر و برادرم رو زانو ازکنار دیوار کنارهم با احترام نشسته بودیم یه مرد مسنی اومد کنار ما نشست و از منو برادرم درباره تحصیلاتمون می پرسید احساس میکردم میخواد اون خونه رو به ما بده اگه به سوالاتش درست جواب میدادیم واسم یکی از خیابونای شهرمونو میگف.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نمادی از ملاقات های تازه و مفید در آینده خواهد بود.

  110. صبا ملکصبا ملکsays:

    سلام دختری مجردهستم .. یه شب خواب دیدم اقای سیدی بمنزلمان امده برای من و اعضای خانوادم دربرگه دعا مینویسد وبما میدهد ومیگفت مشکلتان حل میشود تعبیرش چیه ..این اقای سید در شهرمان هستنو ومیشناسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از جایی به شما خیر و خوبی میرسد

  111. مهلامهلاsays:

    سلام دختر مجردی هستم ..یه شب خواب دیدم دوستم دوتا کتاب که درمورد زندگی مشترک بود بهم هدیه داد وچند شب بهد دوباره خواب دیدم تولدم بود و دوستام یه لباس مجلسی و حریر رنگ الماسی طوسی بهم کادو دادند ..ممنون تعبیر بفرماید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از جایی که انتظار ندارید در حق شما خوبی میشود

  112. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم ک‌ی سید‌ک‌میشناسمش...همسرش با ما هم فامیل برا افطاری دعوت‌کرده بود.وی میز بزرگ‌از انواع غذاچیده بود وقتی داخل شدم دیدم پدرو مادر با همراه آنها نشسته بودن برا سرو غذا...وبع من ی چیزهایی ک قبل افطار کردن بهم تعارف کردن ولی این ی قالب کوچک کته هم بود...خیلی خوب تدارک دیده بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عاقبت بخیری و یافتن همسری پاکدامن است

  113. صادق رحیمیصادق رحیمیsays:

    سلام،آقا و ۵۳ ساله هستم.از نیمه شب گذشته در خواب دیدم آقایی سید متوفا به من شیلنگ آب شکسته شده داد لطفآ تعبیر توضیح اینکه فرد در زمان حیاتش فردی ساده و شیرین یود و مجرد از دنیا رفته. متشکریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به اتفاقات روزمره زندگیتان دارد

  114. سمیهسمیهsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم چیزی به کسی که خیلی به هم علاقه داریم و سید هم هست دادم اون هم خیلی خوشحال شد چیز با ارزشی نبود فک کنم ماژیک بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  115. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دیدم از یه خانم سیده که همکارم هم هست از بالای تپه ای سبز بالا رفتیم و سپس این خانم سیده یه تشت بسیاز بزرگ قدیمی عتیقه نقش و نگار دار و ۲ تا در جا قندانی آبی رنگ قدیمی بهم هدیه دادن و گفتن بفروش برای خودت

  116. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من حدود ساعت ٦ صبح بود كه خواب ديدم با معشوقم كه سيد هم هست رفتيم در دريا و ناگهان معشوقم غرق شد من اومدم سمت ساحل كه كمك بياورم كه برگشتم سمت دريا چون آب دريا زلال بود لباسش رو از دور ديدم و نجاتش دادم و آوردم تو ساحل و سرش رو درآغوش گرفتم و نگران بودم كه زنده نباشه دو بار بر روى لپ چپش بوسه زدم و ديدم كه بهوش اومد و اون هم بر لپ سمت راست من بوسه زد ميشه تعبير اين خواب رو بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ارامشی است که بعد از مدتی به شما و خانواده شما بازگردانده خواهد شودو بیانگر روشنایی است

  117. مهدی رضامهدی رضاsays:

    سلام من خواب دیدم از یه خانم سیده که همکارم هم هست از بالای تپه ای سبز بالا رفتیم و سپس این خانم سیده یه تشت بسیاز بزرگ قدیمی عتیقه نقش و نگار دار و ۲ تا در جا قندانی آبی رنگ قدیمی بهم هدیه دادن و گفتن بفروش برای خودت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سعادتمندی و عاقبت بخیری است

  118. امیررضاامیررضاsays:

    خواب دیدم که خاله من(خالم سادات هستند و مدتیه سرطان دارن و حالشون خیلی بده) داره از توی یک مهمونی خانوادگی با همه خداحافظی میکنه و میخواد بره جایی که مشخص نبود کجاس . وبه من یدونه هندزفری تو گوشی (خیلی بزرگ خارج از حالت عادی) هدیه میده و میره . بهد من میرم توی اتاق و اون هدیه رو میزارم تو کمدم ، در همین حین خاله بزرگم (که ایشون دوسال پیش فوت کردنو ایشون هم سادات هستند) منو صدا میزد و اهنگ گذاشته بود و من رفتم پیششو شروع کردیم به رقصیدن و بالاپایین پریدن ( خالم خیلی خوشحال بود خیلی) در همین حین رقصیدن و پایکوبی یه چیزیو درمورد همسایه طبقه بالای اونجا تعریف کرد و انگار برام خیلی خیلی خوشایند بود توی خواب و کلی خوشحال شدم که ازش یه خاطره دارم و همینجوری که میرقصیدیم و بالاپایین میپریدیم همش میخندیدیم و بلند بلند خدارو شکر میکردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. سعی کنید از زمانی که در زندگی در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید. فرصت ها زود از دست می روند. تا قبل از اینکه اتفاق ناخوشایندی در زندگی رخ دهد بایستی از شادی های آن لذت برد.

  119. mmmmmmmmmmmmsays:

    خواب می دیدم قبل اذان که بدنم کهیر بزرگ زده و سرخ شده و هروقت کسی میخواست دستش بزنه می گفتم دست نزن درد می کنه تعبیرش چیه؟ بعد اذان هم خواب دیدم دختر خاله مادرم که سید هست می خواد بره جشن اومد پیشم منم همه لباسامو گذاشتم جلوش گفتم هر کدومو دوست داری بپوش بعد تک تک پرو کرد و یک لباس حریر سفید خوشگل بود که چروک بود گفت این چروکه بهش گفتم الان برات اتو می کنم، براش اتو کردم پوشید و خوشحال شد رفت جشن بعد هم منو مامانم لباس پوشیدیم به هوا اینکه می ریم جشن و دیگه پاشدم از خواب تعبیرش چیه؟ لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر این است که برای شادمانی شما نقشه هایی خواهند کشید

  120. ندا قاسمیندا قاسمیsays:

    با سلام خسته نباشید ببخشید مادرم‌نزدیک صبح خواب میبینن که جاریشون دارن میرن کربلا مادر منم به جاریشون از این پارچه سبزها که برای سید هاست قیچی میکنه دوتا رو میده به جاریش و میگه حالا که قسمت نشد من برم تو این پارچه هارو به نیت ندا که من باشم یکی به ضریح امام علی یکی ام به ضریح امام حسین ببند میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده نزدیک شدن به مقصود و مراد دلالت داشته باشد

  121. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم میخواستم بستنی بخرم پول نداشتم بعد دیدم چند تا سکه 500و خورد تو جیبمه سمت بستنی فروشی رفتم که مامانم دیدم بهم گفت کارت من همراشه ازش گرفتم برم از عابر پول بگیرم وقتی دستگاه پول داد از یه قسمتی دیگه مبلغی اضافه دادو دستگاه صدای ضبط شده داشت گفت این هدیه میلاد یکی از امامان است که الان یادم نیست وقتی پول گرفتم توش سفته هم بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است پیشرفت های قابل توجهی را در کارهایتان مشاهده کنید

  122. حسامحسامsays:

    خواب دیدم به همراه مادر به زیارت قبری ناشناخته رفتیم که بر روی آن قبر پیرزن سیده ای نشسته بود.به من یک نمکدان داد و گفت آرزوی کربلایی که داری میری خیالت راحت.بعد هم نذری یه کاسه فرنی داد.میخواستم بدونم تعبیرش چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سر قبر سیدی که میشناسین برین و براش یس بخونین انشاالله به آرزوتون می رسین

  123. علیعلیsays:

    سلام دم صبح بود خواب دیدم در یک نانوایی بودم و یک رفیقم که سید بود و در خواب هم سید صدایش میکردم در دوران دبیرستان با هم بودیم آنجا بود به من گفت یه طلبی از قبل از تو دارم اون رو بده و من گفتم چه طلبی؟ و او نگفت و رفت. میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در رابطه با سخنان و رفتار خود با دیگران کمی بیشتر تحقیق کنید

  124. علیرضا خعلیرضا خsays:

    سلام . من خواب دیدم که با دوستم کنار آیت الله خامنه ای نشستیم و ایشون یه برگه ای رو نوشتن و امضا کردن و یه چیزی رو که توی اون برگه نوشته بودن به دوستم بخشیدن . نمیدونم ملک بود یا پول . بعد منم گفتم که به من هم چیزی بدید . ایشون یه کاغذ دیگه برداشتن و چیزهایی توش نوشتن و امضا کردن و به گمونم یه پول زیاد یا یه ملکی رو به من بخشیدن . تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسئله ی مالیتون حل میشه

  125. مژگان شاهیمژگان شاهیsays:

    سلام خواب دیدم آقای خامنه ای توی حسینیه که برای خودمونه اومده و دویست میلیون تومان به همسرم پول داد و نشست صحبت کردن با همسرم وهمسرم هم خیلی خوشحال بود و من گفتم که همشو برای حسینیه خرج کنیم یه خواب دیگه ای چند وقت پیش حدودا ساعت سه نصف شب دیدم که توی بیابونی پراز علف هرز بودم یه رودخونه از وسط بیابون رد میشد که ابش کثیف بود یه انشعاب کوچیک از رودخونه جدا میشد بعد هم بهش وصل میشد که داخل اون اشعاب یه چشمه کوچیک آب زلال بود از اون چشمه یه قمقمه برداشتم یه قلوب خوردم خیلی خنک و خوشمزه بود یه ماشین کنار رودخونه پارک کرده بودیم هوا هم داشت تاریک میشد بهش گفتم داره شب میشه امشب بابد اینجا بمونیم به نظرتون اینا چه معنی میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر بروز اتفاقات مثبتی است که در زندگی ممکن است برایتان رخ دهد ولی بااینحال بستگی به رفتار شما دارد که چگونه باان برخورد کنید

  126. باران محمدیباران محمدیsays:

    سلام.چند شب پیش دقیقا شبی که تولد حضرت فاطمه بود در خواب دیدم که یک سید اقا که من نمیشناسمش واسه یک دستبند مهره ای تقریبا با مهره های سیاه که با نوعی ریسمان درست شده بود هدیه داده بود من اون سید رو نمیشناسم ولی فکر کنم در خواب وقتی گفتند سید فلانی(اسمش تو ذهنم نمونده)این دسبند بهت هدیه داده حدس میزنم تو خواب میشناختمش یا لااقل اسمش رو شنیده بودم.و دقیقا شب هفدهم ماه رجب مادرم خواب دیده که بهش خبر میدن خانه من آتیش گرفته و مامانم شدیدا گریه و زاری میکرده میخوام بدونم تعبیرش چیه.من ۳۲ ساله و مجرد هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات شادی بخشی را ممکن است در زندگیتان برای شما رخ دهد

  127. مهدیهمهدیهsays:

    سلام. پدربزرگم خواب دیدن که یک فرد سید که اون رو در واقعیت هم میشناسیم به پدربزرگم ۵۲هزار تومان پول داد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اندوهگین شوید

  128. یکتایکتاsays:

    با سلام و احترام من دختر مجردی هستم که به تازگی نامزدی ام به هم خورده و نامزدم هم سید بود و بهش خیلی فکر میکردم و ناراحت بودم، عصر بود که خوابم برد و خواب دیدم جایی هستم که نمیشناسم ولی اطرافم به جز اعضای خانواده چند نفر مرد رفت و آمد دارن که سید هستن و من با دیدن هرکدام صلوات میفرستادم، بعد از در یک روحانی سید وارد شد و من را در آغوش گرفت و روبوسی کرد و بعد بهم سه عدد پول کاغذی 50 تومانی قدیم داد،به بقیه فقط همینطوری دو عدد پول داد حتی روبوسی هم نکرد،که من از خواب بیدار شدم، لطفا بفرمایید تعبیر این خواب چی میشه... متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس خیری براتون پیش میاد

  129. فائزهفائزهsays:

    سلام وقتتون بخیر از ستاره قطبی خواستم نشونه ای ببینم مبنی بر اینکه چکار کنم تا دوباره رابطم با عشقم بر قرار شه و ایا ما مال همیم؟اگه اره چجوری؟ شب که خوابیدم تو خواب صدای زن فالگیری رو شنیدم که پیشگویی میکرد و اخرش گفت شما به هم نمیرسید ازخواب پریدم دعا خوندم و باز خوابیدم اینبار خواب پیرمرد سیدی رو دیدم دو شکلات به حالت پاستیل مانند به من داد (که من.یکیشو عوض کردم و اونی که دوستش داشتمو برداشتم که اونم متبرک بود همراه کلی چیز دیگه) پیر مرد سید گفت اینارو ببر و بخورید ان شاءالله به هم میرسید تعبیرش چیه؟ اینم بگم الباقی اقواممونم اونجا بودن و چیزای متبرک جفت دیگه از اون سید گرفتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس راه سختی در پیش دارین برای این مسئله

  130. مجیدمجیدsays:

    سلام و عرض ادب .. خانواده مادرم همگی سادات هستند پدربزرگ و مادربزرگم سید بودند یه شب خواب دیدم دایی من به خانه ما آمد و احوال پرسی به او گفتم 500 هزارتومن به خاطر شما ضرر کردم او گفت همش برای 500 هزارتومن غصه میخوری و کلام بعدی آن سید این بود که چرا همش من باید به دیدن شما بیام . ممنون میشم راهنمایی کنین منو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس براشون سوره ی یس بخونین تاثیر مثبتی برای خودتون هم داره

  131. مجیدمجیدsays:

    سلام ممنونم از راهنمایی شما.. دایی من هنوز خوشبختانه و به لطف خداوند زنده هستند ولی مادر بزرگ و پدربزرگم به رحمت خدا رفتند.. سوره یاسین رو برای کدوم بخونم؟ دایی خودم یا پدر بزرگ و مادربزرگم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای هردو

  132. کبریکبریsays:

    سلام من خواب دیدم توی رخت خواب خوابیدم یکی میگه این قرص میخوره و همش میخوابه بعد یک سیدی روی یک لیوان آب دعا خوند داد من اون آب رو خوردم...میخواستم‌ببینم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام راحتی در امری برایتان پیش می آید

  133. اتانازاتانازsays:

    باسلام من چندین بار یک خواب را دیدم . خواب میبینم جشن میلاد یکی از امامهاست فک میکنم نیمه شعبان . سه تا پاکت بهم نشون میدن و میگن یکی از پاکتها را انتخاب کن بعنوان عیدی. پاکت سمت راست پول هست . پاکت سمت چپ لباس ولی من پاکت وسط که‌دربش بسته است و نمیدونم چیه انتخاب میکنم دربش که باز میکنم داخلش دوتا گل قرمز هست که از اون دو‌پاکت با ارزش تره و من خوشحال میشم . طرف مقابلمم خوشحال میشه که من پاکت وسط را انتخاب میکنم. چیزی شبیه امتحان کردن انگار .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط خودرا با خداوند بیشتر کنید

  134. R.eR.esays:

    سلام . دختری هستم که خواب دیدم پدربزرگ دوستم که سید هستن انگار از زیارت برگشتند و ما چندنفری به دیدنشون رفتیم . مقداری آب متبرک از آن سفر به همه سوقات میدادند . در همین زمان دیدم ایشون خودشون اومدن جلوم نشستن و دهانم رو باز کردند و با دست خودشون مقداری خاک تربت کربلا زیر زبانم ریختن و روی آن از اون آب متبرک بهم نوشاندن . تا موقعی که کاملا آنها رو بخورم دعایی زیر لب میخواندند به صورتم میدمیدند (همه این کارها رو به سرعت و بدون کلامی حرف انجام دادند و من در خواب به خاطره نامحرم بودنشون خیلی متعجب و حتی خجالت زده شده بودند ولی خوشحال هم بودم . احساس میکردم خیلی بهم عزت گذاشتند که بین همه مهمانها به جای دادن سوقات ، خودشون اینها رو بهم خوراندند )

  135. R.eR.esays:

    سلام . من چند روزه منتظر تعبیر خوابم 👆هستم

  136. عباسعباسsays:

    سلام . مادر من یه حاجتی داشتن که برای اون نیمه شعبان رو روزه برای سلامتی امام زمان گرفتند و بعد افطار که خوابیدن صبحش 1 ساعت قبل از اذان خواب میبینن که تو یه جمعی نشستند و یه خانمی که سادات هستند و فامیل مادرم حساب میشن و در قید حیات هم هستند میان پیش مادرم و بهشون شکلات تعارف میکنن و مادرم هم میگیره و بعد کمی هم صحبت میکنن باهم (این خانم تولد حضرت زهرا همیشه مولودی دارن ) میخاستم ببینم تعبیر خواب مادرم چیه ؟ مخصوصا این که میخایم بدونیم سادات بودن این خانوم چه تعبیری خاصی میتونه داشته باشه تو خوابی که دیدن ؟ ممنون میشم

  137. ندانداsays:

    سلام خواب دیدم زن عموم که سید هست داره لباسهای خیلی خوشگل مجلل به من نشون میده و میگه یکیشو بخر و یکیش،که بسیار زیبا بود و سبز مغز پسته ای به شدت چشم منو گرفته بود میشه بگید تعبیری داره یا نه ممنونم

  138. علی عسگریعلی عسگریsays:

    سلام.من خواب دیدم از دست حضرت خامنه ای قرانی با خوشرویی گرفتم.مریضم و مجرد.ممنون از راهنماییتون

  139. علی عسگریعلی عسگریsays:

    سلام.من خواب دیدم از دست حضرت خامنه ای قرانی با خوشرویی گرفتم.مریضم و مجرد.ممنون از راهنماییتون

  140. مینو خردمندمینو خردمندsays:

    سلام من دختر مجرد هستم و قرار است خانه مان بفروشیم دیشب خوابی دیدم در مورد یک زن سید که اونا میشناسم به خانه او رفتیم وقرار بعد از انجا به خانه جدبدمان برویم او به من یک لقمه تخم مرغ و یک لیوان چای شیرین داد و من خوردم تعبیر ان چیست ممنون میشوم

  141. شیداشیداsays:

    سلام خداقوت من خواب دیدم که دارم خیلی عاجزانه ارزومو از خدا طلب میکنم(به حالت نشسته، سرپایین،و دستام رو به آسمان)بعد ی اقای سیدی ک عمامه مشکی و عبای مشکی داشت و تو خواب میگفتم سیده و همه چیو میدونه یه تیکه پارچه سبز گذاشت تو دستام که رو به اسمون بود.بعد من اونو به حالت دخیل بستم به انگشت دستم .و از درون خوشحال بودم که خدا برای برآورده شدن ارزوم یه نشونه بهم داده...تعبیرش چی میشه؟

  142. مهنازمهنازsays:

    سلام من دختر دم بخت دارم که کنکور هم داره خواب دیدم عروسیش خونمون بود بهم میگفتن داماد سید و بیست سالشه خیلیم خوبه ولی من کسیو ندیدم بعدم دیدم یکی از آشناهامون که سید با ایمانی هست چنتا انار قرمز و یه میوه ی دیگه هم داد تعبیرش چیه؟ همون موقع زن همسایمون که اونم سیده و خیلیم زن با ایمانیه گفت خواب دیده من و دخترم و مادرم چادرهای خوشگل و کفش خوشگل پوشیده بودیم خوشحال و یه عالمه خوراکی و چیزای دیگه خریده بودیم باهم میرفتیم بیرون اینم میشه بگید تعبیرش چیه

  143. فاطمه خوش قامت علیافاطمه خوش قامت علیاsays:

    سلام من خواب دیدم همسر آیت الله خامنه ای هستم تعبیرش چیست؟

  144. زهرا سلوکیزهرا سلوکیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم به امام زاده ای ناشناس بالای کوه رفتم و از امامزاده میخوام حاجتمو روا کنه نزدیک قبر تعداد زیادی لباس بود و من به نیت حاجت روا شدن یکی از لباسا رو برداشتم و گفتم وقتی حاجتم روا شد یه دونه لباس نو میخرم میزارم اینجا تعبیرش چیه؟

  145. پریچه خوش لهجهپریچه خوش لهجهsays:

    سلام من خواب دیدم ک دوتا از اشناهامون ک رن و شوهرن و هردوسیدن فوت شده بودن و دخترشون سرخاکشون بود بعد من رفتم همراه با شناسنامم .دخترش شناسنامم رو گرفت و روی قبر مادرش خاک کرد تعبیرش چیه؟؟؟

  146. مهدی صالحیمهدی صالحیsays:

    سلام من خواب دیدم که در خانه پدربزرگم که فوت شده اند وآن خانه دیگر وجود ندارد رفتم ویک سید متدین درآنجا نشسته ویک مرد غریبه ای هم حضور دارد واز من نزدیکتر به سید حضور دارد وسید یک پارچه تقریبا گلدار که مایل به سبز است رو بالا گرفت وگفت بیا مال توست واون مرد غریبه زودتر از من اونو گرفت ولی سید گفت مال تونیست بده به اون مال اون هست یعنی مال من و من اونو از اون مرد گرفتم وبا خوشحالی پیشونی سید را بوسیدم وسید هم خیلی خندان بود ومنو نوازش کرد لطفا تعبیر اینو برام بفرمایید خیلی ممنون

  147. چمانهچمانهsays:

    سلام من دختری مجرد هستم دیشب خواب دیدم که پدرم مرا در تاریکی شب در کوچه پس کوچه های خانه مرا از ماشین پیاده می کند وبه من می گوید که از همین راه به خانه برو جلو تر از خودم چند پسر ابتدایی را می بینم و از آنها می خواهم که من هم تا نزدیکی خانمان همراهشان بروم آنها وسط راه مرا می‌زنند و می خواهند گوشی و مدارک مرا بدزدند در آنجا خانه سیدی هست که القضا دو سه سال پیش خواستگار بنده بوده و ایشان را صدا میزنم و آقا سید هم به کمکم می آید تعبیر این خواب چیست

  148. ریحانه معینیریحانه معینیsays:

    مادر بزرگم خواب دیده ک مادر ک سید هم هست ۲ عدد پیراهن سبز رنگ یکی پر نقش و یکی ساده به من هدیه داده است میشه تعبیرش بگید

  149. مریم هدایتیمریم هدایتیsays:

    سلام ، میخواستم بدونم تعبیر خواب من چیه؟من خواب دیدم که یه خانم سید که از دوستان هستند دارند مقداری سرشیر رو برای من تقسیم میکنندو من بهشون میگم که برای هرکدوم از افرادهایی که اونجا هستند مقداری بزاره.

  150. زهرا نورمحمدیزهرا نورمحمدیsays:

    سلام من خواب دیدم که مادر شوهردختر دایی شوهرم که سیده خ غذای نزری اورده بهم داده بعد هم گفتش که من فقط به همون هایی که میدونم غذا میدم اما شانس تو بهت رسید نزری ایا تعبیرش خوبه چون توی روز اتفاق بسیار بدی برام افتاد ناراحت بودم.

  151. m.a.hm.a.hsays:

    یه شب خواب دیدم با خانواده رفتیم بیرون خاله های بابام سیدن در خواب بودند یه درخت مال اونا بود درخت توت بود فک کنم بعد اجازه داد و ی چادر ک توت بخوریم دست ب شاخه میزدیم یه عالمه توت میریخت در خوابم س تا سید بود دوتا زن یه مرد تعبیرش چیه؟

  152. الهامالهامsays:

    سلام دیشب نزدیکهای صبح خواب دیدم ک در یک مدرسه ابتدایی معلم هستم و درحال تدریس ب بجه ها. ناگهان دختربچه ای خیلی زیبارو و تپل که سید هم هست از کلاس دیگر ب کلاس ما می‌آید و یک جانماز بمن هدیه می‌دهد بعنوان عیدی. (مثلا عید غدیر است)همچنین یک برگه کوچک بهمراه یک سکه که سید ها معمولا برا عیدسیدها میدن.روی برگه هم فامیلی دختر رو نوشته شفا. ازش پرسیدم فامیلتون شفا هست؟ خندید گفت بله گفتم چ فامیلی قشنگی. بعدم هدیه اش رو داخل کیفم گذاشتم و کلی خوشحال بودم. میخاستم بدونم بنظرتون تعبیری داره این خواب؟

  153. زهرا مهری مفرحزهرا مهری مفرحsays:

    سلام خسته نباشید من تو زندگیم از دخترم وخونه زندگیم دورشدم وبی نهایت دلتنگشونم تو خواب دیدم همش یه چیزی میخواد منو بترسونه وازش خیلی میترسیدم دیدم یهو یه تیکه دستمال سبز رنگ متبرک برای حس کردم خانم حضرت زهرا بود روش هم یه نوشته بود ندوستم چیه ازترس ونگرانی پارچه رو بغل میکردم معنی چی میتونه باشه

  154. فاطمه ترابیفاطمه ترابیsays:

    سلام مادرم در خواب دید سیدی بهش تسبیح هدیه داد میخواستم بدونم تعبیرش چی میتونه باشه خوبه.

  155. فاطمه کرمانی رادفاطمه کرمانی رادsays:

    سلام و عرض ادب. من خواب دیدم آقا خامنه ایی ی دوتا عتیقه ی گرون بهم دادن که رو یکیش نوشته بود علی من در خواب ایشون و خیلی دوست داشتم و وقتی میدیدمشون از ته دل گریه میکردم و ایشون به من توجه ویژه میکرد. غذا هم بهم دادن

  156. آرزو حسینیآرزو حسینیsays:

    سلام دختری 19 ساله هستم. پری روز خواب دیدم با بیت رهبری ملاقات کردم ایشون در بیمارستان بستری بودن و به زبان ترکی شروع کردن با من حرف زدن و بعد به من یه تسبیح زمرد سبز دادن. خواستم بدونم تعبیرش چیه. ممنون

  157. مریم. ممریم. مsays:

    سلام. خواب دیدم قراره تو یه خونه قدیمی تقریبا بزرگ زندگی کنیم تعبیرش چی میشه؟ ممنون

  158. فریبا الففریبا الفsays:

    سلام.‌مادر من خواب بدیده که از دست یه خانواده سید که میشناسیمش کلی زردآلو گرفته. تعبیرش چی هست؟

  159. مریممریمsays:

    سلام وقت بخیر. ایام به کام. من خواب دیدم یکی از مردهای فامیلمون که سید هست از سفر برگشته و برای من سوغاتی چاقو اورده.یه چاقو هم برای خودشون اورده. توی خواب به چاقو خودشون نگاه کردم مخصوص اشپزخونه بود اما چاقو من برای کارهای فنی بود و من اون یکی چاقو میخواستم. ممنون از شما . خدا بهتون خیر بده

  160. Miss_lvMiss_lvsays:

    سلام من عموم سید هستش خواب دیدم اومده بود منزل ما و یه پرنده خیلی خوشگل و رنگی بزرگ به من هدیه داد تعبیرش چیه

  161. BBsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کنار یه سید نشستم از خدا خواستم دوتا نیتی که دارمو اگه براورده میکنه سید بهم یه پارچه سبز بده همون لحظه سید بهم پارچه سبزو داد و بستم به دستم میشه بگین تعبیرش چیه

  162. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام اگه میشه خواب منم تعبیر کنید خواب دیدم تو یکی از امامزاده های شهرمون نشسته بودم یک سید اومد دوتا ظرف غذا بهم داد البته اون سید پدربزرگم بود و درقید حیات هستن

  163. حانیه شاه خواجهحانیه شاه خواجهsays:

    سلام .من دختر۲۰ساله هستم نزدیک ساعت ۷صبح خواب دیدم ک خانه ی ما مهمونی هست و خاله ی من که سیدهست وخیلی دوستش دارم ب همه شکولات و شیرینی داد و اخرین نفر ب من داد میشه تعبیرش را بگین

  164. آیهآیهsays:

    سلام، دیشب ی خواب دیدم ک حالمو بد کرده. خواب دیدم با زن داداشم میخوایم برای دندون پزشکی ، ب زن داداشم میگم قبل اینکه بریم؟ بزار تماس بگیرم ببینم دندون پزشکی بازه؟تماس گرفتم خود دندون پزشکه (قبلا بادندون پزشکه ی مدت دوست بودم ،البته رابطه مال یکسال قبل بوده کامل فراموشش کرده بودم، تو فکرشم نبودم نمیدونم چطور اومد تو ذهنم)گوشی رو جواب داد وبا شوخی گف دندون پزشکی بازه نیس بعد صدای خنده خود دندون پزشکه و چندتا خانوم و آقا از پشت گوشی اومد، خاستم قطع کنم .گف شوخی کردم بیا دندون پزشکی بازه، با زن داداشم رفتم دندون پزشکی ،زن داداشم با بچه ش ک دندون درد داش رفتن پیش دندون پزشکه، منم تو سالن بودم، ک ی آقای خیلی جوان ک فالگیر ورمال بود تو سالن بود گف ی تار موتو بده تا فال بخت گشایی برات بگیرم، ی تار از موهامو کندم بهش دادم،بعد ی چن جمله گف، بعد منو برد همونجا ک حرفاش درست از آب در اومد،آخرای خواب درست یاد نیس،ولی آخرای خواب،فک کنم فالگیره ی تیکه کاغذ بهم داد برا بخت گشایی،میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه،لطفا ب ایمیلم جواب رو بفرستید

  165. Fatemeh mFatemeh msays:

    سلام من یه شب خاب دیدم یکی از پسرای جوون فامیلمون که کمی هم بهش علاقه مندم مرد و طی مراسم خاکسپاری اونو در بهشت زهرا کنار قبر پدرشون که قبلن فوت شده بودن دفن کردن و من خیلی ناراحت بودم و گریه میکردم ولی به همه میگفتم که فلانی برمیگرده اگر مرده بالاخره برمگبرده زنده میشه تعبیرش چیه؟

  166. دامن پاکدامن پاکsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که در صحن حرمی نشسته ام چک مراسمی مثل گلریزان برای یه کارخیر درحال انجام ومن یه گوشه نشستم روی زمین یه آقا که لباسی شبیه لباس عرب ها با عبا ورداسبز رنگ که دسته گلی که در عالم خواب میدونستم برای بالای ضریح حرم هست دارن با خودشون میبرم ودوسه قدمی که ازم رد شدن برگشتن ودو کف دست خود را پر از آن گل ها که همه نارنجی بود کردن وروی پایم ریختند و گفت اینها را فقط یک گل نبین (به این معنی که بیشتر از گل هستن)ومن دستی به گلها کشیدم وگلهام پرپر شد میشه تابیرش رو بهم بگید؟ ممنون

  167. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم به همراه مربی پسرهایم که آقای سیدی هست به زیارت امام رضا رفتم و در یکی از صحن ها هستم ایشون دو دفتر به من دادند که دقیقا شبیه دفتری بود که من امسال از اول ماه رمضان درونش قرآن می نویسم و در خواب پیش خودم گفتم این دفترها مثل همان دفتر هست .

  168. امیر بامیر بsays:

    سلام شب خوش،دیشب خواب دیدم به همراه پدر و برادرم به استخر رفتیم ،در رختکن لباس عوض،کردیم لباس خودم را دیدم که آبی پوشیده بودم وقتی خواستم وارد آب شوم دیدم استخر مختلط است و وارد نشدم یادم اومد یه کاری باید انجام بدم برگشتم داخل رختکن و وقت گذراندم تا مربی آمد ،مربی خانوم بود کمی باهم جر و بحث کردیم و بعد از جروبحث وارد استخر شدم و شنا کردم به طوری که کل پشت بدنم روی آب بود

  169. shirinshirinsays:

    سلام. من خواب دیدم که خانوم سیدی یک قفس پر از جوجه عروس هلندی نشونم دادن اما یادم نیس بهم هدیه دادن یا نه... در ادامه خواب دیدم که خونمون هستیم و در حیاط بازه بیرون باد و باران میومد و تعدادی گنجشک اومد تو خونه

  170. مریممریمsays:

    سلام بنده در شرف ازدواج هستم منتها مشکلاتی داشتیم با خواستگارم طی این دوران . مادربزرگم دیروز خواب دیدن آقایی دسته گل سبز بهم هدیه دادن و گفتن من سید هستم (حالت تبریک) فکر کنم اگر درست گفته باشم . خواستم ببینم معنیش چی میشه ممنونم ازتون

  171. رها نوریرها نوریsays:

    خاب دیدم یه روحانی سید در منزل بهم یه دوتا پارچه ی مشکی داد ک داخلش دعا نوشته بود دوتا هم بازوبند ک داخل ان باز دعا بود .بعد از اینکه بهم داد ناپدید شد.

  172. هستیهستیsays:

    من نزدیک اذان صبح خواب دیدم که یه نفر هست که میخواد بره پیش یک سید بهش گفتم یچیزی بده به سید تا تبرک بشه برای من بیارش اون رفت فرداش یه چیزی مثل پاسویچی اورد گفت سید خیلی برات روش دعا خونده منم گرفتم و ازش تشکر کردم. میشه تعبیرش بگید...

  173. هستیهستیsays:

    من نزدیک اذان صبح خواب دیدم که یه نفر هست که میخواد بره پیش یک سید بهش گفتم یچیزی بده به سید تا تبرک بشه برای من بیارش اون رفت فرداش یه چیزی مثل پاسویچی اورد گفت سید خیلی برات روش دعا خونده منم گرفتم و ازش تشکر کردم. میشه تعبیرش بگید...

  174. عسلعسلsays:

    سلام خواب دیدم رفتم نانوایی ده تومن پول دادم بهش بهت تاکید کردم ده تا نون بده نانوا ها سید بودن بهم گفتن بیا جلو پشت نمون یه زن اومد فقر نون خاست بهش از نونا خودم خودم دادم نانوا سید گفتن نونا تموم گفتم پس نون میخام بعد یکی از سید ها یواشی یه دعا گذاشت تو دستم منم رفتم لایه دستمال کاغذی بود بازش کردم دیدم دعا بود گذاشتم رو قلبم بعد که راه رفتم سید انگار نیومد دنبالم گفتمش خودم سیدی گفت من کریمم همسایمون یه شلنگ بلند بود خاستم جمعش کن مردی اونا بود گفتم کمکم کن سید گفت نه شوهرت باید کمکت کنه

  175. سهرابسهرابsays:

    پدرم خواب دیده پشت سر رهبر نماز خوانده و ایشان یک مشت پسته به ایشان داده و از ایشان خوشش امده تعبیرش لطفا..

  176. ماهیماهیsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم کنار یکی از دوستانم که سادات هستن خوابیدم و ایشون از موهای من تعریف میکنن و در اخر هم یک گیره سر زدن به موهام من در خواب از خواب بلند شدم و دیدم تو دستم ۳تا گیره سر ۲تا ابی و یکی قرمز هست میشه لطف کنید تعبیرش رو بگید

  177. زهرازهراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با پسری که دوستش دارم و سید هم هست به مسافرت رفتم و چیزی رو بهم نشون داد که تا حالا ندیده بودمش و گفت اینرو بهش داده بودم و هنوز نگه داشتتش و گفت که من ازش دوری میکنم و نمیخوام باهاش حرف بزنم و ناراحت بود

  178. نرگس خاتوننرگس خاتونsays:

    سلام.خواب دیدم تولدمه یکی ازدوستام که سید هست همراه خواهر برادر کوچکترش به منزل ما اومده بودن و کادو تولد برام آورده بودن(۲عدد شلوارلی که خیلی هم دوست داشتم).

  179. مهدي نظرپورمهدي نظرپورsays:

    سلام برادرم خواب ديده كه من واو باهم قدم ميزديم خيلي ازسيدهاي فاميل (مرده وزنده)هم بودند يكي ازدايي هايم كه زنده هست باچهره نوراني ازدور پيداميشود من ازبرادرم جداميشوم وميگويم نميخواهم اوراببينم برادرم ميرود وپيشاني داييم راميبوسد وداييم ميگويد مهدي يعني من منحرف شده وازمسير ولايت دورشده است لطفا تعبير اين خواب چيست

  180. سارا برزگریسارا برزگریsays:

    سلام من خواب دیدم از دست یه سید یه کاسه آش گرفتم و بعد با خونوادش که اونا هم سید هستن ملاقات داشتم و در این ملاقات یکی از نزدیکانم که مادر و همسر چهار سید هست هم حضور داشت من میخواستم به همون سید یه کاسه آش نذری بدم و اون قبول نکرد و به اصطلاح تعارف کرد

  181. طاطا خبازطاطا خبازsays:

    با سلام من خواب دیدم که خانم ساداتی که میشناختم دست گلی به من داد میشه لطف کنید تعبیر خواب منو بگین

  182. موسوی.زهرا ساداتموسوی.زهرا ساداتsays:

    با سلام..ببخشید من یه روزبعد نماز صبح توی ساعات بین الطلوعین یا کمی بعدش بود ..خواب دیدم دفتر مدیر مدرسه ی ما خراب شده....و یک آخوند سید که نمیدونم از کجا اومد یهویی..به مدیرمون از توی قبای خودش دست برد و چند تا نخ تسبیح سفید داد...و داشت میرفت که منم ازش درخواست کردم و به منم نمیدونم یکی یا دوتا نخ تسبیح داد..تعبیرش چیه؟؟؟

  183. SararadSararadsays:

    خواب دیدم اون خانومیکه من پرستارش بودم وسالهاست دوست هستیم البته الان پرستارش نیستم به دلیلی بهم یه مشت برنج پخته داد گفت دوسال پیش از مکه آوردم بخور هاجت داره تعبیرش چی هست

  184. SararadSararadsays:

    خواب دیدم اون خانومیکه من پرستارش بودم وسالهاست دوست هستیم البته الان پرستارش نیستم به دلیلی بهم یه مشت برنج پخته داد گفت دوسال پیش از مکه آوردم بخور هاجت داره تعبیرش چی هست

  185. zara.tzara.tsays:

    من خواب دیدم با خانواده نشسته بودیم پدر و برادرم جلوی تلویزیون بعد ناراحت بودن پرسیدم گفتن یک شخص مهم ک روحانی و سید هم هست فوت شده من خیلی ناراحت شدم گریه کردم تو خواب دیدم در حالت تا باوری ب خونه ما اومد ولی زنده بود بود یه استکان دقیق یادم نیست نسکافه یا چای داد هیچ حرفی نزد ولی من گفتم دعا میکنیم عاقبت بخیر بشوم نگاهم کردو رفت سکوت هیچ حرفی نزد انگار توی خوابم واقعا مرده بود و روحش اومده بود پیشم ولی در واقعیت اون شخص هنوز زندس خیلی مرد پاکی هم هست نمی‌دونم یعنی چی اولین بار اینجور خوابی میبینم

  186. ..says:

    خواب دیدم یک زن سید بهم چای سبز داد اما چایی رو نخوردم

  187. ریحانه احمدیریحانه احمدیsays:

    خواب دیدم زن سید آشنا بهم گندم میده میگه این صدقه هست بده به بچه هات با تعجب میگم صدقه؟؟بعد میگه بده به مرغا.بعد گندمها رو گرفتم و برای مرغها ریختم.

  188. شبنمشبنمsays:

    با سلام خواب دیدم که سیدی دو تا نوزاد دختر دوقلو را به من میدهد تا برگردد ولی برنگشت و من از آنها مراقبت می کردم تعبیر این خواب چیست؟

  189. نصرالدین جهان تیغنصرالدین جهان تیغsays:

    با سلام و احترام بنده چند شب قبل خواب دیدم مرده ای به من چندین کیسه شکر داده و من من از آنها یک مشتی گرفتم اندکی را بر دهن گذاشتم و خوردم و بقیه این مشت شکر را بر زمین ریختم لطفا بفرمایید تعبیرش چیست

  190. ساقيساقيsays:

    خواب ديدم شخصي كه ميشناسمش و سيد هست برام مهر و جا نماز فقط اون تيكه ي كوچي كه مهر توش قرار ميگيره از جنس پارچه هاي سبزي كه معمولا از كربلا ميارن با چند تيكه قند كه قابل شمارش بود اندازه ٧ ٨ تا هديه آورده و يه تسبيحي كه شبيه تسبيح خودم بود كه از كربلا برام هديه آورده بود يكي توي دستاشه ولي اونو بهم نداد به خاطر اينكه معتقد بود چون توي دست مرد نا محرم بوده و چرخيده توي دسته من نبايد بياد. ميخواستم بدونم تعبيرش خوبه ؟ و چي هست

  191. MarjanMarjansays:

    خواب دیدم مامان دوستم یک استکان که تا نصفه چای داره رو به من میده و میگه که بابای دوستم که سیده دعایی رو روی اون خونده و خیلی خوبه بخور( در واقعیت بابای دوستم سید نیست) منم از دست مامان دوستم گرفتم و خوردم تعبیر این چیه

  192. Sama eghbaliSama eghbalisays:

    سلام صبح یعنی سر صبح ساعت ۷ خوردیی اینطورا خواب دیدم یه امام زاده ای جایی هست شبیهه امام زاده البته این امام زاده رو قبلا هم تو خواب دیده بودم شلوغم بود هروقت خواب اینجا دیدم شلوغ بوده یه کسی نمیدونم کی ولی احساس میکنم خادم امام زاده بود به همه یه پیشدستی خوراکی میداد بخورن به منم داد ولی واسه همه تو پیشدستی چنگال بود برای خوردن خوراکی ها برای من نبود بهش گفتم چنگال بهم بدید بعدش داد بهم تعبیرش چیه؟ میشه بگید مرسی

  193. خستعخستعsays:

    خواب دیدم از دست یک سید که تا به‌حال ندیدمش توت فرنگی گرفتم و خوردم

  194. مهیا منصوریمهیا منصوریsays:

    سلام روزتون بخیر بنده خواب دیدم باریه فردی که نمیشناسمش ولی ادم خوبی بودن گفتن بهم که قرآن باید از افراد بدی که دنبالمون بودن قایم کنیم و ما در یه چاله ای که قرآن قدیمی چال بود برداشتیم و قرآن جدید در آن چاله گذاشتیم و رفتیم

  195. مریم رفیعیمریم رفیعیsays:

    خواب دیدم چیزی از دست سید گرفتم ولی اون شخص و چیزی که دریافت کردم را یاد ندارم فقط به یک نفر گفتم سیدی به من چیزی داده گفت خوشبحالت اون سید خیلی خوب است

  196. مریم رفیعیمریم رفیعیsays:

    خواب دیدم مشهد هستم توصحن گوهرشاد و دارم دعا می‌خوانم بین زیارت عاشورا و دعای توسل شک دارم ولی گنبد طلایی معلوم نبود

  197. F.zF.zsays:

    سلام.من فردی ۲۲ساله ومجردم.دیشب خواب دیدم که خانمی که سید وآشناست،بهم یه تسبیح سبز ویه چادرنمازسبز هدیه داد.تعبیرش چیه؟

  198. Narges babaNarges babasays:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید مامان من یه خوابی دیده خواستم تعبیر اون رو بدونم خواب دیده که خونه یه سیدی که تو روستامون بوده و فوت کرده و مادرش هم که فوت شده کنارشه اما خوده سیده خونه نیست کنار مادرش نشسته و میگه دلم از اون هندونه ها که آقا(سید) داره میخواد و مادرش هم بهش میده مامانمم میگه چرا همسو خورد کردی من فقط یکم میخواستم تعبیر خواب چیه

  199. جمشیدجمشیدsays:

    دیدن علامتی در قبر سید

  200. فاطمهفاطمهsays:

    در خواب دیدم دریک باغ بزرگ هستم دختری که میشناسم با پسرم دست هم رو گرفتن یه سید اومد وازم پرسید باکه عروست هست گفتم نه یک پارچه سبز بهم داد وگفت ببند به دست دختر امام رضا کارتون را حل میکند .تعبیر این خواب چیست

  201. سید یوسف حسینیسید یوسف حسینیsays:

    من چند سال پیش چند تا سید رو در خواب دیدم که به من خیلی احترام می کردند البته زیاد خواب سید ها رو می ببینم میخام تعبیر ش رو بدانم

  202. آفتابگردانآفتابگردانsays:

    من دیشب خواب دیدم یه سید توسط یه آقایی برامون سه پرس چلو کوبیده ، سه پرس خوراک کوبیده و سه بسته بندی میوه و شیرینی با بسته های خیلی شکیل برام فرستاده. خود سید رو توی خواب ندیدم اما هم توی خواب و هم. توی بیداری می شناختمشون. می‌خوام بدونم تعبیرش چیه؟

  203. سمیسمیsays:

    سلام . خانمی 40 ساله هستم سادات هستم. دیشب خواب دیدم جایی هستم شبیه مهمانی بسیار شلوغ و پرررررر از انواع و اقسام غذاهای فرنگی و سنتی و شیرینی و کیک و خیلییییییی وفور نعمت بود تا جایی که حتی آدم می موند چی بخوره و دسته دسته افراد فامیل و بیگانه حضور داشتند و در حال غذا خوردن بودند و بسیار مهمانی مجلل بود از پدرم شنیدم میزبان جمع پسرعموم هست که ایشان هم سید هستند و بسیار مهربان. در یکی از اتاقها بودم که پسر جوانی بسیار سفید و چشم آبی و خییییلی زیبا داخل آن اتاق روی تخت لخت مادرزاد بودند و بمن پیشنهاد هم بستری دادند و من حالتهای مختلفی از ایشان دیدم اما همبستر نشدیم و فقط ایشان را بوسیدم و ایشان هم بنده را بوسید . از اتاق به جمع برگشتم و دیدم خیلی از غذاهای تمام شده دنبال غذا می گشتم که یک دفعه همه چی دوباره شارژ شد و کلی غذاهای خوشمزه و مجلل برام آوردن مامانم و بابام و چند نفر دیگه . در حال خوردن غذاها بودم که از خواب بیدار شدم.

  204. مهدیه یوسفیمهدیه یوسفیsays:

    مادر شوهرم خواب دیده که برادرش لباس پسرش رو داده بهش و گفته بده نوه آت زینب مادر شوهرم خودش سیده و برادرش هم سید است

  205. عسکریعسکریsays:

    من چهار پنج روز خواب دیدم تو جمعی از سید هستم یکی سید ها دوتا سال سبز و مشکی دستش بود یکیش انداخت دور گردن من دوباره پریشب خواب دیدم تو جمع بزرگان و ادیبان هستم خامنه ای هم هست و من همش در حال نماز خواندن بودم خامنه ای چفیه دور گردنش انداخت دور گردنم

  206. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقتتون بخیر یه سوالی میخواستم بپرسم من چند روز پیش خواب دیدم که برادرم از کوچه آمد پارچه سبز رنگی دستش بود گفتم این پارچه را کی به تو داد گفت یه سید به من داد و برادرم به سمتم آمد و من پارچه را از دستش گرفتم و به دستم بستم میشه یکی جواب خواب من رو بگه

  207. ابوذرابوذرsays:

    سلام من خواب دیدم که درمنزل سید هستم که پدربزرگ خانمم هست فوت کرده قبلا سرسفره غذا می خوردیم اونیز کنار من نشسته بود وباماغذا میخورد وبرای من خوروشت میریخت وبه من میگفت بخور من نگاهش کردم اونیز کمی جوانتر شده بود

  208. سپیدهسپیدهsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم کا با نامرد سابقم ی جایی نشسته بودیم که این آقا سید هستن بعد چون باهم قهر بودیم دیدم که به بچه دو پر پرتقال داد که بیاره بده به من و اون بچه هم آورد و داد به من بخورم میخواستم بدونم تعبیرش چیه