متن و شعر زیبا در مورد جشن دندونی بچه

جشن دندونی، جشنی است که به مناسبت رویش اولین دندان نوزاد برگزار می شود. برای پدر و مادری که فرزندشان اولین دندان خود را در آورده، این خوشحال کننده ترین اتفاق ممکن است. اطرافیان می توانند با یک پیام تبریک زیبا و جذاب این اتفاق خوشایند را به والدین تبریک بگویند و خود را در خوشحالی آنها شریک کنند. در ادامه متن ها و شعرهای تبریک زیبایی را در رابطه با جشن دندونی و رویش اولین دندان نوزاد در اختیارتان میگذاریم. با ما همراه باشین.

جشن دندونی و برگزاری مراسم به مناسبت در آوردن دندون یکی از رسم و رسومات قدیمی است که در میان ما ایرانی ها همیشه بوده و هست و هر کدام از اقوامی که در کشور ما زندگی می کنند این مرسم را به نحوی برگزار می کنند. در مطلب ذیل چندین متن زیبا درباره جشن دندونی رو به گرد هم آوردیم که امیدواریم مورد توجه همهگان قرار بگیرند.

" " "

در اومدن اولین دندون یه کوچولو بهترین لحظه زندگی پدرو مادرشه. تجربه کردن این لحظه زیبا رو لهتون تبریک می گم.

****************
جشن دندونی کوچولوی دلبندتون مبارک باشه. دیگه باید خودتونو واسه خرید خوراکی های رنگارنگ و گاز گرفتن های یواشکی آماده کنید.

****************

جشن دندونی کوچولوی خوشگلتون مبارک. از این به بعد هیچ چیزی تو خونتون از گازگرفتن در امان نیست. این حال خوبو تا همیشه براتون آرزو می کنم.

****************
 اولین دونه های مروارید روی لب های قشنگ و قرمزت خیلی بهت میان و من بی صبرانه منتظر دراومدن دندون های دیگه و کامل شدن ریسه مروارید هات هستم. جشن دندونیت مبارک عزیز مادر.

****************

جشن دندونی نی نی تون رو بهتون تبریک می گم. فرزند دلبندتون یک قدم دیگه به سوی بزرگ شدن و قد کشیدن برداشت. منو هم تو شادیتون شریک بدونید.

****************

 هیچ آشی به اندازه آش دندونی نی نی خوشمزه نیست. آرزو می کنم همه زندگی فرزندتون توام با جشن و شادی باشه. جشن دندونی مبارک.

****************

به دنیا اومدن فرزند یکی ازبهترین و قشنگ ترین اتفاق هایی هست که تو زندگی هر پدر و مادر میفته. اما قشنگ تر از اون اتفاق ها و تغییرایی هست که تو بچه به وجود میاد مثل تاتی تاتی کردن و یا همین دندون در آوردن. جشن دندونی کوچولوتون مبارک دوست عزیزم.

****************

در اومدن اولین دندان بچه تون مبارک باشه و
ما رو توی شادی خودتون سهیم بدونید
امیدواریم همیشه در کنار هم زندگی رو به سادی و جشن سپری کنید.

****************

انگار همین دیروز بود که نی نی تون به دنیا اومد و حالا در آورده و این یعنی شما صاحب یه بچه ی سالم و سلامت هستید. از این بابت خدا رو شکر کنید و قدر این لحظه ها رو بدونید چون بچه های خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید بزرگ میشن. جشن دندونی مبارک.

****************

جشن دندونی مبارک. همیشه به شادی عزیزان. انشاالله جشن دانشگاه و عروسی فرزند عزیزتون رو بگیرید.

****************

دیگه کم کم باید به فکر جهاز خربدن واسه دختر نازتون باشید. چون خیلی زود بزرگ میشه انگار همین دیروز به دنیا اومد. جشن دندونی مبارک.

****************

خوشبختی یعنی این که یه کوچولو داشته باشی که تازه دندوناش در اومده باشن و از دور هی بهت لبخند بزنه و اونارو بهت نشون بده. جشن دندونی کوچولوتون مبارک.

****************

خوشبختی یعنی این که دست و صورتت پر باشه از جای گاز گرفتن فسقلیت. این خوشبختی رو براتون آرزو می کنم.

****************

جشن دندونی فسقلی تونو بهتون تبریک میگم. می دونم که این روزا سرگرم خوراکی خریدن واسش هستی تا راحت تر دندوناش دربیان. تا باش از این سرگرمی ها و سر شلوغی ها.

****************

از این به بعد کلی شگفت زده میشد وقتی که ببینید نی نی تون با اون دوتا دندون خرگوشی کوچولوش خوراکی هایی رو خرد می کنه که خودتون با اون دندونای بزرگ تون نمی تونید خردشون کنید. جشن دندونی مبارک.

****************

جشن دندونی فرزند عزیزتون رو بهتون تبریک می گم. می دونم که این روزها شاد ترین روزهای زندگی تون رو می گذرونید. ما رو هم تو شادی تون سهیم بدونید.

****************

دیگه دوران شیر خوردن روبه پایانه کم کم باید به فکر پختن کباب و پیتزا و پاستا باشید. جشن دندونی مبارک.

****************

جشن دندونی مبارک. امیدوارم همه دندوناش به همین راحتی دربیان و کوچولوتون زیاد اذیت نشه.

****************

می دونم که دندون در آوردن بچه خیلی حس خوبیه و مدام مشغول تماشای اون دوتا دونه برنج سفید هستی که تو دهن بچه تون در اومدن. این حس زیبا رو بهتون تبریک می گم.

****************

امیدوارم همه مراحل زندگی فرزند عزیزتون مثل درآوردن دندوناش به راحتی و با شادی و خوشحالی باشه. جشن دندونی مبارک

****************

جشن دندونی مبارک. برای خودتون و نی نی خوشگلتون کلی آرزوی خوشبختی و سعادت می کنم.

****************

وای عاشق اون نقطه های سفیدیم که تو دهنش در آورده. جشن دندونی کوچولوتون مبارک انشاالله همیشه شاد باشید و در حال جشن گرفتن.

****************

این روزا فراموش نشدنی هستند. تا می تونید از تک تک لحظاتتون لذت ببرید و شاد باشید. بهترین ها رو واسه نی نی تون آرزو می کنم و جشن دندونیشو بهتون تبریک می گم.

****************

جشن دندونی کوچولوتونو تبریک می گم. این روزها فراموش نشدنیه پس تا می تونید خاطرات رو ثبت کنید.

****************

این اتفاق شیرینو بهتون تبریک می گم. واقعا حس خیلی خوبیه که شاهد بزرگ شدن و قد کشیدن فسقلی تون هستید از طرف من ببوسیدش. جشن دندونیش مبارک.

****************

این اتفاق خیلی قشنگ رو بهتون تبریک می گم وبراتون لحطاتی پر از شادی و نیک روزی ارزو می کنم. جشن دندونی عزیز دردونه تونو تبریک می گم.

****************

خیلی خیلی مبارکا باشه. دراومدن اولین دندون فسقل خانم رو بهتون تبریک می گم. عاشق ذوق کردناتونم و من هم به اندازه شما خوشحال و ذوق زده هستم.

****************

امیدوارم همه تو تمام لحظات زندگی تون همین قدر شاد و خوشحال باشید. خیلی براتون خوشحالم که شاهد دندون در آوردن بچتون هستید. تبریکات و شاد باش های منو از راه دور پذیرا باشید.

****************

خب خب به سلامتی دندونشم که دیگه در اومد. وقتشه کم کم واسش آستین بالا بزنید و براش برید خواستگاری. جشن دندونی پسر نازنین تونو تبریک می گم.

****************

هیچ چیزی به اندازه بزرگ شدن لچه واسه پدر و مادر خوشایند نیست. دندون در آوردن هم یکی از مراحل بزرگ شدنه. می دونم الان خیلی خیلی خوشحالید. منم له نوبه خودم بهتون تبریک می گم و واستون بهترین ها رو آرزو می کنم.

****************

هیچ به اندازه گرفتن جشن دندونی نی نی کنار خونه واده و دوستان شیرین و خوش آیند نیست. این اتفاق خیلی خوبه بهتون تبریک می گم. امیدوارم هر چه زودتر دندونای دیگه اش زود زود دربیان و شروع به غذا خوردن کنه.

****************

همیشه اولین ها یک حس عجیبی دارن. امید وارم در اومدن اولین دندون کودک تون همراه باشه با صحت سلامت برای کل خانواده تون. جشن دندونیش مبارک.

****************

امیدوارم سیر فد کشیدن و بزرگ شدن فرزند عزیزتون همراه باشه با سلامتی و جشن و سرور. جشن دندونیشو بهتون تبریک می گم.

****************

جشن دندونی کوچولوتونو تبریک می گم. امیدوارم بختش هم مثل دندونای خوشگلش سفید باشه.

****************

جشن دندونی بچه ها یکی از متفاوت ترین جشن هایی هست که پدر و مادر ها برای اون ها می گیرن. اولین دندونی که بچه درمیاره واقعا خوشحال کننده و لذت بخشه و می دونم شما هم دوق زده و خوشحالید. امیدورام روند رشد و سلامتی بچه تون همین طوری توام با شادی باشه و برای موفقیت های بزرگ زندگیش جشن بگیرید. جشن دندونی مبارک.

****************

جشن دندونی بچه تونو بهتون تبریک می گم. من هم به اندازه شما خوشحالم و براتون از ته دل آرزوی سلامتی و شادی می کنم.

متن در مورد جشن دندونی پسرم:

" " "

تا دیروز همه دغدغم شده بود خورد و خوراک بابای بچه از امروز باید شش دانگ حواسم به غذا خوردم پسرم هم باشه. امیدوارم اونم مقل باباش خوش اشتها باشه. جشن دندونیت مبارک گل پسر مامان.

****************

دندون در آوردن بچه خیلی خوبه. پسرم چقد خوشگل بود با این دوتا مروارید سفیدی که درآورده خوشگل تر هم شده. دندون در آوردنت مبارک پسرم.

****************

دندونای پسرم که در اومد دیگه مطمئن شدم به خودم رفته و تو همه کاراش عجله می کنه و تا حد جنون عجوله. خب خب اینم یه خبر خوب وایه باباش که خوشبختانه دندون در آوردنشم به خودم رفته‌. جشن دندونت مبارک پسرم.

****************

پسر نازنینم خیلی خوشحالم که تو رو سلامت به دنیا آوردم. همین که اولین دندونای ریزو قشنگت در اومدن مطمئن شدم خداوند منو صاحب یه پسر قوی و سلامت کرده. خدایا شکرت.

****************

دیگه هیچ چیز به اندازه جشن دندون در آوردن پسرم خوشحالم نمی کنه مگه جشن عروسیش. پسر عزیزم امیدوارم زنده باشم و اون روز رو ببینم.

****************

پسرم این روزا خیلی یرش شلوغ بوده چون همه وقتش رو سر پروژه در آومدن دندوناش صرف کرده. جشن دندونیت مبارک گل پسر.

****************

از اولشم معلوم بود من یه بچه ی عادی به دنیا نیاوردم و یک بچه شیر زائیدم. می بینید که تو همه چیز همیشه چند قدم جلوتر از همسن و سالاشه. جشن دندونیت مبارک شیر پسر مامان.

****************

امروز پسرم موفق شد اولین دونه های طلا رو از معدن استخراج کنه و سخت ترین کار دنیا رو با موفقیت انجام بده. جا داری بابت این موفقیت بزرگ همه دوستان و فامیل بهمون تبریک بگن.

****************

فقط یه مادر می دونه بچه موقع دندون در آوردن چقدر اذیت میشه. پسرم این دورانو خیلی خوب سپری کرد و مثل یه بچه شیر از پسش براومد و ما هم امروز به خاطر موفقیتش جشن گرفتیم. جشن دندونین مبارک پسرم.

****************

امروز روز جشن دندونی گل پسرمه. از همتون می خوام واسه یلامتیش دعا کنید.

****************

امشب که همه خواب بودن فرشته مهربون خدا دوتا دندون خیلی خیلی خوشگل تو دهن پسرم کاشتن. از این بابت خیلی خوشحالم و امروز با گرفتن جشن می خوام همه رو تو شادی خودم شریک کنم. جشن دندونیت مبارک عزیز مادر.

متن در مورد جشن دندونی دخترم:

قشنگ ترین لبخند دنیا متعلق به شاهزاده خانم من هست چون امروز صاحب دوتا مرواربد درخشان براق تو دهنش شده. جشن دندونیت مبارک دخترم.

****************

دختر قشنگم دندونای قشنگت از خواب بیدارشدن و این یعنی ما کلی کار داریم که لاید انجام بدیم. باید تدارک جشن ببینیم و کلی مهمون دعوت کنیم. جشن دندونیت مبارک ملکه زیبا.

****************

میگن هیچ کس به اندازه بچه ای که دندون در میاره شجاع نیست و من لا افتخار می گم که دخترم شجاع ترینه چون اولین دندونای قشنگش رو در آورده و من می خوام به این مناسبت همه رو تو شادیمون شریک کنم. جشن دندونیت مبارک خوشگل خانم.

****************

دختر نازم امروز خیلی ذوق زده ام. همش احساس می کنم یک کار خیلی مهم رو باید انجام بدم. شاید وقت عروسیتم همین قدر ذوق زده باشم. واسه جشن دندونیت کلی برنامه دارم و می خوام یه جشن حسابی واست یگیرم.

****************

مادر فدای اون لبخند زیبات بشه که الان با وجود اون دوتا دونه انار سفید زیباتر هم شده. جشن دندونیت مبارک دخترم.

****************

مبارک باشه اولین رویش ها در وجودت دخترکم. امیدوارم رویش عشق، رویش انسانیت و همه چیزهای خوبو تو وجودت تجربه کنی. جشن دندونیت مبارک جان مادر.

****************

دخترم جشن دندونیت رو بهت تبریک می گم. امیدوارم همه زندگیت با جشن و شادی همراه باشه.

****************

جشن دندونیت مبارک عزیز مادر. خدا کنه زنده باشم تا تو رو تو لباس سفید عروس ببینم.

****************

هیچ دعایی به اندازه دعای مادر در حق فرزند زود مستجاب نمیشه. منم دعا می کنم که همه زندگیت و همه روزهایی که در پیش داری مثل دندونای خوشگلت سفید و درخشان باشن. جشن دندونیت مبارک دخترم.

****************

امروز به روز خیلی خیلی خاصه. اخه شاهزاده خانم ما دندون در آورده و همه رو به یک سور خیلی باشکوه دعوت کرده. جشن دندونیت مبارک دختر زیبایم.

****************

خانم خانمای ما هر روز داره بزرگ تر میشه. الانم که دندون در آوره و واسه خودش خانم شده و ما هم واسش جشن دندونی گرفتیم و آش دندونی پختیم.

****************

خانم خرگوشه ما هم دندون دار شده و می تونه با اون دندونای فسقلی خوشگلش کلی هویچ بخوره. جشن دندونیت مبارک خوشگل مامان.

****************

دونه های ریز مروارید میون اون غنچه قرمز خیلی خوشگل به نظر می رسن. این همه زیبایی متعلق به خانم خانمای ماست. جشن دندونیت مبارک خوشگل خانم.

متن و شعر جشن دندونی

رویش اولین دندان فرزندتان را به شما تبریک می گوییم. امیدواریم که همیشه و در همه حال در سلامت کامل به سر ببرد و همواره در لحظات سخت زندگی اش مانند همین دندان که تازه رویش پیدا کرده، روزنه ی امید نمایان شود و او را از سختی نجات داده و به آرامش ببرد.

********************

از دیروز غذا خوردن بابای بچه رو نمیتونستیم کنترل کنیم، از امروز خودم بچه رو هم نخواهیم تونست. امیدوارم مثل باباش خوردن فقط بلد نباشه که طفلی مامانش مجبوره هر شب گرسنه بخوابه :) در هر صورت جشن دندونی نوزادتون مبارک.

********************

متن جشن دندونی پسرانه


دندون درآوردن خیلیم خوبه! کی گفته که بده؟ اما برا بچه تو بده :| آخه میخوری لامصببببب میترسم بچه به تو رفته باشه فردا مجبور باشیم پشتی خونه رو هم از لا دندوناش بکشیم بیرون.

********************

همیشه اولین ها برایمان معنای دیگری دارد! اولین گریه ی نوزاد، اولین لبخند نوزاد، اولین گام برداشتن نوزاد، اولین کلمه ای که به زبان می آورد و اولین دندانی که از دهانش می روید. امیدوارم که سیر سلامتش همین گونه با موفقیت به پیش برود و نوزادتان در کمال صحت و سلامت بزرگ شود و روی پدر و مادرش را مانند دندان هایش سفید کند.

********************

خوشبختی یعنی اینکه یه فسقلی داشته باشی که تازه دندونهاش در اومده باشه و تو از شدت ذوق بری کلی خوراکی بگیری براش که حتی خودتم که سی و دوتا دندونت کامله نمیتونی خوب بجوی اونا رو :) جشن دندونی نوزادتون کلی مبارک

عکس نوشته جشن دندونی پل پسرتون مبارک + متن

********************

برای من که خیلی شیرینه که یک نوزاد رو ببینم که دندوناش تازه در اومده. دلتون نخواد مدام میخوام دستم رو بکشم رو اون دندون ریزه میزه اش. امیدوارم که همینطور فرصت های خوب برای فرزندتون مثل همین دندونش که اینقدر قشنگ رشد کرده و رویش داشته، رشد کنه و تو زندگیش همیشه وجود داشته باشه. کلی آرزوی خوشبختی هم برا خودتون هم برا این فسقلی میکنم. جشن دندونی کلی مبارک

********************

مبارکا باشه اولین دندون این فسقلی خانم/آقا. میدونم که الان چقدر ذوق دارین. این ذوق کردنا برای پدری که کلی چشم انتظاری کشیده و مادری که نه ماه بچه رو تو شکمش نگه داشته کاملا طبیعیه. امیدوارم که همیشه اینقدر خوشحال باشین و همیشه با این بچه گوگولی به هر چی که میخواین برسین.

********************

خب به سلامتی که اولین دندونش هم در اومد. انشالله اولین خواستگاری که پسر من باشه هم میاد و همینقدر که الان این دندون شما رو خوشحال کرده، خوشحالتون میکنه :)

شعر با متن جشن دندوني نوزاد

********************

همیشه عجله داشته این شیطون. الانم که دندون ریزه میزه خوشگلش در اومده. یادتون باشه این همیشه زودتر از موعد کاراشو میکنه، زودتر از موعد هم زن میگیره. نکه دختر من خواستگار نداشته باشه هااا ولی دوست دارم اولین خواستگار و آخرین خواستگار دخترمم این کوچولو باشه. جشن دندونی مبارک.

********************

جشن دندونی نوزادتان را به شما تبریک میگوییم. قطعا این لحظات ناب و زیبا را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد. همانقدر که شما خوشحال هستید، ما هم خوشحالیم.

********************

این لحظه ها واقعا نابه. من به جای شما باشم کلی فیلم و عکس میگیرم و بزرگ که شد بهش نشون میدم تا کلی اونجام قربون صدقه اش بشم و نتیجه زحمات خودم رو ببینم که الان چقدر قد کشیده و بزرگ شده. واقعا حس خوبیه و بهتون این اتفاق شیرین رو تبریک میگم. زندگیتون پر از لحظات خوب مثل الان. مبارکتون باشه.

عکس نوشته جشن دندونی دخترتان مبارک با متن و شعر

********************

از الان به بعد باید یه قرارداد با شرکت های خمیر دندون سازی ببندی. من این شازده رو میشناسم! درست عین باباش میخوره و عین باباش زود دندوناش خراب میشه. واسه همین مدام باید مسواک بزنه.

********************

یا خدااا! تا دیروز که مصرف شیر این بچه از ده تای ما بیشتر بود! از الان که دندون در آورده فکر کنم خودتون تولیدی مواد خوراکی راه بندازین بیشتر براتون میصرفه و بهتر میتونید از پس هزینه هاش بر بیاین. حالا این رو که شوخی کردم. انشالله همه دندوناش در بیاد که کلی باهاشون بخوره و گاز بگیره. جشن دندونی نوزادتون کلی مبارک.

********************

جشن دندونی یکی از متفاوت ترین جشن هایی هست که یک پدر و مادر میتونن برای نوزادشون بگیرن. اولین دندون فسقلی ای که نوزاد در میاره واقعا لذت بخشه و میدونم که چقدر پدر و مادرش بابت این موضوع خوشحال و شاد میشن. امیدوارم که روند سلامت بچه همینطوری پیش بره و کلی چیزای جدید ازش رو جشن بگیریم. کلی بهتون تبریک میگم.

متن جشن دندونی پسرم + عکس نوشته زیبا

********************

علی داره یه دندون

قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون

آورده براش یه دندون

آش بخوری نوش جون

آش دندون علی جون

********************

کلی جشن دندونی فرزندتون رو بهتون تبریک میگم. من هم به اندازه ی شما از اولین دندونی که درآورده کلی خوشحالم و دارم کیف میکنم.

متن و شعر زیبا در مورد جشن دندونی بچه

********************

آقا قبول نیست! من از بچه دورم و نمیتونم آش دندونیش رو بخورم. اینطوریم دندوناش دیرتر در میاد. اگه قول بدین وقتی اومدم پیشش یک آش دندونی دیگه برام درست کنید، منم بهتون قول میدم که دندونای دیگش خوب رشد میکنه و زودتر در میاد.

********************

خوردن آش دندونی این فسقلی به قدری لذت بخش بود که با هیچ چیز دیگه عوضش نمیکنم. کلی جشن دندونی کوچولوتون رو بهتون تبریک میگم و انشالله که دندون های دیگش هم خیلی زود و راحت در میاد! بدون اینکه هیچ اذیتی بکنه. کلی خوشحالم براتون. موفق باشید.

********************

دیگه چی میتونه شیرین تر از این باشه که جشن دندونی نوزاد رو کنار خانوادت جشن بگیری. این اتفاق خوشایند رو کلی بهتون تبریک میگم و امیدوارم که همینطوری دندودنای دیگش هم در بیاد و زودی شروع به غذا خوردن کنه که هی اون بخوره و هی ما کیف کنیم.

متن جشن دندونی کودک با عکس نوشته های زیبا

********************

سلام سلام صد تا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بیصدا

شدم جزو کباب خورا

********************

مروارید در آورده چه مرواریدی *_* من که کلی عاشق اون دندون ریزه میزه اش شدم. امیدوارم که تموم مروارید هاش همینطوری قشنگ رویش داشته باشن، رشد کنن و خوشگل موشگل بزرگ بشن. جشن دندونی مبارک.

********************

میبینم که امروز این شازده کوچولو شما رو سورپرایز کرده! تا باشه از این سوپرایز کردنا. امیدوارم روزی بیاد که با موفقیت هاش تو زندگی آیندش اون بیاد که سوپرایزتون کنه و شما کلی ذوق کنید و خوشحال بشید. با شناختی که از پدر و مادرش دارم، حتم دارم که همینطوره.

********************

اوخی عزیزم چقدر این حس رو دوست دارم که ببینی بچه ات اولین دندونش در اومده. امیدوارم مثل دونه های انار خیلی قشنگ و منظم دندون های دیگه اش در بیاد و کنار هم مثل مروارید بدرخشن. جشن دندونی این کوچولو مبارک.

متن برای تبریک جشن دندونی نوزاد

********************

آخ جونم. میبینم که این بچه شیطون چند روزیه که درگیری دارن برا خودشون. میدونم که سرشون شلوغه و سر پروژه در آوردن دندون جدید نمیتونن پاسخگوی ما غریبه ها باشن اما نامحسوس میخوام یک گاز گنده از لپش برام بگیرین. کلی هم به خودتون تبریک میگم این اتفاق قشنگ رو.

********************

امروزه یه گل جوونه زده مثل اینکه! درست شنیدم؟ اونم از تو دهن یک نازنین بچه. امیدوارم که تک تک اون گل ها در بیان و گلستون بشه. جشن دندونی فرزندتون رو بهتون کلی تبریک میگم. با شنیدنش کلی خوشحال شدم.

********************

تا دیروز شیر میخوردن، از امروز قراره کباب بخورن. بعله دیگه ایشون با این دندون خوشگلشون کباب نخورن کی بخوره؟ امیدوارم که بقیه دندون هاشم همینقدر زود در بیان و مرتب و قشنگ کنار همدیگه قرار بگیرن.

********************

جشن دندونی رو بهتون تبریک میگم. از اولشم معلوم بود که این بچه سلامت کامل داره و همه چیش طبق روال پیش میره. دیدید اینم نمونه اش که دندون خوشگلش درست طبق موعد در اومده و شما رو کلی خوشحال کرده. بهتون تبریک میگم.

متن زیبا برای تبریک جشن دندونی

********************

ما یه طلای سفیدم داریم. اون طلا دندونامونه. میبینم که این کوچولوی خوشگل هم طلای سفیدش استخراج شده و در اومده. کلی تبریک میگم بهتون و انشالله بقیه دندون هاشم در بیان و همینطوری شما سر تک تکشون ذوق کنید. راستی منکه موفق به خوردش آش دندونی نشدم اما یادتون باشه که یه آش مخصوص طلب من دارین هااا.

********************

یه دندون ناز و تازه در اومده که کلی خانواده محترمه رو خوشحال کرده! درست شنیدم؟ میدونم این حس رو میخواین با دنیا هم که شده عوض نکنید. ولی لطفا یک آش دندونی خوب درست کنید که ما براش آرزوی سلامتی کنیم که انشالله دندون های دیگشم مثل همین دندون زودی در بیان.

********************

فقط یک پدر و مادر متوجه میشن که اولین دندونی که بچه در آورده چه معنی ای داره. این یعنی بچشون سالمه؛ این یعنی بچشون طبق روال عادی داره رشد میکنه؛ این یعنی بچشون هیچ عیبی نداره و این ها برای پدر و مادر از هر چیزی مهمتر هستن. کلی بهتون این اتفاق خوشایند رو تبریک میگم

********************

جشن دندونی گرفتن یکی از الزاماته به نظرم چون کلی سبب دعای خیر میشه پشت بچه که هر چی زودتر دندونای دیگشم در بیاد و اطرافیانش رو خوشحال کنه. کلی بهتون این اتفاق مبارک رو تبریک میگم و امیدوارم که همیشه اینقدر براش ذوق کنید و خوشحال بشید و هر بار که یک اتفاق تازه تو زندگیش افتاد، همین قدر شما رو شاد کنه.

متن کوتاه تبریک جشن دندونی با عکس نوشته

********************

فرشته های مهربون امروز تو دهن این بچه کوچولو ی ناز یک دندون خوشگل گذاشتن که قراره خیلی زود دندون های قشنگ دیگش رو هم بیارن و بذارن سر جاش. از امروز دیگر این فسقلی هم قراره کم کم با دندوناش چیزی بخوره و کلی ما لذت ببریم از چیز خوردناش. جشن دندونی فرزندتون رو بهتون تبریک میگم

********************

آی بچه بی دندون

نرو سراغ قندون

نخور زیاد شیرینی

که خواب بد می بینی

خواب یه کرم گنده

که دندوناتو خورده

********************

حالا که این خوشگل کوچولو دندوناش در اومده، حتما سعی کنید همه ی مراقبت های لازمه رو انجام بدید که خدای نکرده نکنه دندوناش رو کرم بخوره و دیگه دندون نداشته باشه. جشن دندونی نوزادتون مبارک.

عکس و متن جشن دندونی مبارک

********************

حالا که دندون در اورده باید کم کم مراقب دندوناش باشین که مبادا یهو آقا کرمه بیاد سراغشون و دلی از عزا در بیاره. همیشه با شستن دهنش این کرم شیطون رو غافلگیر کنید. فک کنم خیلی باهاتون مثل بچه ها حرف زدم :) ولی اینقدر ذوق داشتم که خودش که متوجه نمیشه ولی دوست داشتم به شما اینا رو بگم. جشن دندونی این فسقلی جون کلی مبارک.

********************

ابری که بارون داره

علی جون دندون داره

دندون ناز و تازه

علی بهش مینازه

واقعا نازیدن داره. آخه این دندون فسقلی و خوشگل رو مگه میشه بهش ناز نکرد؟ بهتون تبریک میگم اولین دندونای علی آقا رو.

متن تبریک جشن دندون همراه با عکس پروفایل های زیبا

********************

میگه مامان قشنگن

دندونای تمیزم

مامان میگه قشنگن

پسرک عزیزم

انار دونه دونه

بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه

سه چهار روزه که بچم

گرفتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان بچم یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

این شعر قشنگ هم تقدیم به پدر و مادر این فسقلی خوشگل که با در اومدن دندونش کلی ما رو خوشحال کرده و باعث شده ذوق کنیم. جشن دندونی مبارک باشه.

متن جشن دندونی پسرونه

********************

الان که دعوت شدم به جشن دندونی این ناز پسر/دختر تازه دارم میفهمم که بچه دار شدن چقدر لذت بخشه. ذوقی که الان شما دارید رو با دنیا نمیشه عوض کرد و روش نمیشه قیمت گذاشت. واقعا حس نابیه و من به خاطر همین بهتون کلی تبریک میگم. امیدوارم که دندوناش مثل دونه های انار خیلی قشنگ و مرتب کنار هم دیگه در بیان.

********************

جشن دندونی رو من فقط با آش دندونی قبول دارم. یه آش خوشمزه درست کنید که هم ما دلی از عذا در بیاریم و هم این بچه نازنین دندوناش خیلی زود در بیاد و کنار هم دیگه قرار بگیره.

********************

خدا نعمت ها رو کم کم وارد زندگی آدم میکنه و به یک باره نعمتی رو نمیده. همین رو میشه از هر چیزی درک کنیم. مثلا دندون این کوچولو که تازه داره در میاد رو ببینید. آروم آروم خیلی قشنگ الان این در اومد، چند وقت دیگه یکی دیگه و همینطور سیر تکاملی پیش میره که بقیه دندون هاشم در بیاد. برای هر موضع دیگه ای ما میتونیم از همین درس بگیریم و کم کم سعی کنیم به چیزایی که میخوایم برسیم که بتونیم موفق بشیم.

متن و شعر تبریک جشن دندونی

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. F zF zsays:

    خیلیییییییییییی مسخره بودن

  2. HHsays:

    عامو جمعش کنین با این متناتون. نمیتونین نذارین انگار واجبه وقت مردمو بگیرین