از کجا سگ رایگان بگیریم

برای اینکه بخواهید یک سگ دوست داشتنی داشته باشید در ابتدا باید اطلاعاتی از آنها داشته باشید تا بتوانید سگ مورد علاقه ی خود را بگیرید.

نژاد سگ چیست؟

مردم از زمان ماقبل تاریخ ، سگ هایی را پرورش داده اند. نخستین پرورش دهنده سگ ها از گرگ ها برای ایجاد سگ های خانگی استفاده می کردند. از ابتدا ، انسانها به طور هدفمند سگها را برای انجام کارهای مختلف پرورش می دادند. شکار ، نگهبانی و مراقبت از حیوانات اولین کارهایی است که با اشتیاق حیوان انجام می شود، هم.اره یادتان باشد که "یک سگ می تواند بهترین دوست انسان" باشد.

هزاران سال ، انسان ها سگ ها را به سمت ویژگی های جسمی و روحی پرورش می دادند که برای کارهای مورد انتظارشان مناسب تر بودند. انواع برف تیز که برای تعقیب طعمه پرورش داده شده اند ، و انواع عظیم ماستفیم به عنوان سگ های محافظ و جنگجو استفاده می شود ، دو نمونه باستانی از سگ هایی هستند که برای کارهای خاص پرورش می یابند.

همانطور که انسان ها پیچیده تر شدند ، سگهایشان نیز همینطور بودند. سرانجام ، نژادهای خاصی از سگها به وجود آمدند که با توجه به نیازها و شرایط محلی پرورش دهندگان پرورش داده می شدند. به عنوان مثال ، Greyhound نوع بنیادی برای Wolfhound عظیم ایرلندی و Greyhound ریز ایتالیایی بود. هر سه شباهت خانوادگی کاملاً مشخصی دارند ، اما شما هرگز یکی را با دیگری اشتباه نمی کنید.

خصوصیات بدنی ، حرکت و خوراک هر نژاد در یک سند مکتوب بنام "استاندارد نژاد" تنظیم شده است.

برای گرفتن سگ رایگان از جمله سگ هاسکی رایگان مراکز مختلفی در ایران وجود دارد که می توانید با به عهده گرفتن هزینه های آنها، سگ رایگان دریافت کنید،در ادامه به معرفی این مراکز می پردازیم.

انواع نژاد سگ ها

بیش از 340 نژاد سگ وجود دارد که در سراسر جهان شناخته شده است.در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

Airedale Terrier

Airedale Terrier از همه نژادهای ترری بزرگتراست. نژاد بلند و محکم با بدن عضلانی و پوشیده از یک کت خز ضخیم است.

آکیتا

آکیتا یک سگ بزرگ و قدرتمند متمایز  است. آکیتا می تواند سگ سرزمینی باشد و سگ معمولاً از غریبه ها استقبال نمی کند.

آلاسکا مالاموت

Alaskan Malamute یک سگ اهلی بزرگ و ماهیچه ای است که دارای یک کت خز سنگین است.

بولداگ آمریکایی

بولداگ آمریکایی یک نژاد بزرگ سگ قدرتمند است که از خانواده Mastiff تهیه شده است.

Staffordshire Terrier آمریکایی

American Staffy ، American Staffordshire Terrier یا Amstaff یک نژاد متوسط ​​ماهیچه ای و پرانرژی از سگ اهلی است که یک کت ابریشمی کوتاه و خلق و خوی بسیار وفادار و شجاع دارد.

بولداگ استرالیا

بولداگ مدرن استرالیا در اوایل دهه 1990 در کوئینزلند بود. این ماده از یک بولداگ انگلیسی و یک سگ شکارچی خوک استرالیایی تهیه شده است

سگ گاو استرالیا

Blue Heelers و Red Heelers همچنین به عنوان سگهای گاو استرالیا معروف هستند. از این سگهای متوسط ​​محکم به عنوان سگ کارگر در مزارع  استفاده شده است.

کلپی استرالیا

Kelpie استرالیا یک سگ با اندازه متوسط ​​است که در ابتدا برای محافطت دام پرورش یافته است. آنها سگهای ماهر و باهوش و دارای سابقه در استرالیا هستند.

چوپان استرالیایی

چوپان استرالیا (همچنین به عنوان Aussie نیز شناخته می شود) یک سگ کارگر متوسط ​​و دوست داشتنی است که حجم زیادی از انرژی و نیرو دارد.

تریر استرالیا

Terrier استرالیا (a.k.a. "Aussie") یکی از کوچکترین نژادهای ترری است. محکم ، پا کوتاه و دارای سر بلند با گوشهای مثلثی و راست و چشمان قهوه ای تیره است.

باسنجی

Basenji یک سگ تند و زننده است و به گروه سگهای کوچکتر تعلق دارد.

Basset Hound

Basset Hound یک سگ اهلی متوسط ​​است و دارای پاهای کوتاه و عضلانی و یک جفت گوش افتاده بلند است.

تهیه سگ رایگان ، تجارت با سگ رایگان

تجارت با سگ رایگان

گزینه های بسیاری برای کسانی که مایل به راه اندازی تجارت حیوانات هستند بدون سرمایه گذاری پول زیادی وجود دارد. در اینجا گزینه های محبوب برای مشاغل حیواناتی وجود دارد که هزینه سرمایه گذاری اولیه نسبتاً کمی دارند.

متخصصان و ابزارهای لازم برای یافتن حیوان خانگی ایده آل

آیا به کدام نوع شخصیت حیوان خانگی مورد نظر خود پرداخته اید؟ یک ثانیه صبر کنید ، آیا ما فقط شخصیت گفتیم ، و نژاد نیست؟ بله این صحیح است. پیدا کردن حیوان خانگی ایده آل برای خود یا خانواده باید با درک شخصیت ایده آل حیوان خانگی آغاز شود. این موضوع را در نظر بگیرید ، آیا شما به سگی نیاز دارید که کم حرف باشد و در کنار بچه ها خوب باشد ، یا به دنبال یک انرژی پر انرژی هستید که در حال اجرا باشد؟ شاید یک گربه باشد که به خوبی با دیگران همراه شود همان چیزی است که شما نیاز دارید. سگ نجات می یابد و گربه را نجات می دهد که صدها حیوان خانگی را در نزدیکی شما قرار می دهد ، کارشناسانی هستند که شما را با یک سگ یا گربه دوست دارند و زندگی شما را تأمین می کنند. 

به همین دلیل است که بسیاری از مردم در حال درک تمرکز بر روی پذیرش سگ هستند و پذیرش گربه از نجات ، فرایند جستجوی حیوان خانگی ایده آل است. مهمتر از همه ، وب سایت ما از ویژگی هایی با عنوان "هشدار جدید حیوان خانگی" برخوردار است. نگران نباشید ، به ما بگویید که به دنبال چه چیزی هستید و وقتی آن حیوان خانگی کامل در دسترس باشد ، ما به شما ایمیل می دهیم! بنابراین حتی اگر شما متعهد به پذیرش یک توله سگ یا فرزندگیری بچه گربه باشید ، وقتی فهمیدیم از یک شخص محلی خزدار محلی که نیاز به یک خانه جدید دارد ، سریعاً به شما ایمیل می دهیم!

آیا می خواهید یک تجارت خانگی شروع کنید ، اما نمی توانید تصمیم بگیرید کدام یک بهترین گزینه برای شما خواهد بود؟ در اینجا چندین امکان وجود دارد که می تواند بسیار مناسب باشد:

تبلیغات سگ رایگان و یا حداقل کارت ویزیت را به صورت رایگان در تابلوهای اعلانات در کلینیک های دامپزشکی ، فروشگاه های لوازم حیوان خانگی ، امکانات نظافت حیوان خانگی و مشاغل دیگر ارسال کنید. در روزنامه ها ، خبرنامه ها یا مجلات محلی از تبلیغات استفاده کنید.

تاکسی حیوان خانگی

برای راه اندازی یک سرویس تاکسی حیوان خانگی فقط به سرمایه گذاری اندک نیاز دارد. کسانی که قبلاً وسیله نقلیه دارند باید فقط چند جعبه حامل حیوان خانگی و کمربند ایمنی سگ بخرند.

صاحبان تاکسی های حیوان خانگی برای تبلیغات باید در کلینیک های دامپزشک منطقه یا سالن های نظافت تمرکز کنند.

شخصی سازی وسیله نقلیه خدمات شما ممکن است بهترین راه برای صرفه جویی در  تبلیغات شما باشد ، زیرا این وسیله نقلیه به عنوان یک تبلیغات متحرک برای تجارت در نظر گرفته می شود. آرم ها را می توان به طور دائم توسط یک سرویس نقاشی حرفه ای یا به طور موقت (و ارزان) با آهنرباهای سفارشی اضافه کرد.

پروانه کسب و کار ، بیمه مسئولیت ، بنزین و قرارداد با یک ارائه دهنده تلفن همراه قابل اعتماد هزینه های اضافی ارائه این نوع خدمات هستند.

نانوایی برای حیوان خانگی

تجارت نانوایی خانگی می تواند از خانه شما خارج شود. محصولات خود را از طریق وب سایت شخصی ، بازارهای آنلاین یا یک فروشگاه محلی برای حیوانات اهلی یا بازار کشاورزان بفروشید.

تجهیزات پخت مانند قابلمه و برش کوکی و مواد بسته بندی به راحتی بصورت آنلاین و با هزینه ای نسبتاً کم خریداری می شوند. روی یک دوربین دیجیتال مناسب و مناسب سرمایه گذاری کنید یا یک عکاس را استخدام کنید تا بتوانید عکس های با وضوح بالا از محصولات خود را در وب سایت خود بارگذاری کنید.

عکس از حیوان خانگی

یک تجارت عکاسی از حیوانات خانگی نسبت به گزینه های دیگر کمی گران تر است ، در درجه اول به دلیل نیاز به دوربین های با کیفیت و تجهیزات مرتبط. با این وجود ، دوربین و چند لنز خوب شما را با قیمت کمتر از هزار دلار شروع می کنند. با گذشت زمان ، سرمایه گذاری برخی از سودهای تجاری را برای ارتقاء کیفیت تجهیزات عکاسی در نظر بگیرید.

عکاسان حیوان خانگی باید در نظر بگیرند وب سایتی ایجاد کنند که بهترین عکسهای آنها و انواع گزینه های مختلف در دسترس مشتری باشد. پیوند وب سایت را در مورد هرگونه مواد تبلیغاتی و کارت ویزیت تهیه کنید.

سرویس Scooper

سرویس صحیح کارآمد - تمیز کردن زباله های سگ رایگان در حیاط مشتری - به دلیل پایین بودن هزینه راه اندازی و افزایش تقاضای جمعیت حیوان خانگی ، یکی از سریعترین مشاغل حیوانات است. مشروط بر اینکه قبلاً وسیله نقلیه مناسبی در اختیار داشته باشید ، هزینه اصلی درگیر کار با فعالیت کمتری در خرید وسایلی مانند بیل ، جاروبرقی ، کیسه دفع زباله و موارد بهداشتی مرتبط است.

از طریق تبلیغات قرار داده شده در مشاغل منطقه و در نشریات محلی و چاپی محلی تبلیغ کنید. همچنین ممکن است در مورد ارسال نامه برای تبلیغات کارت پستال کم هزینه فکر کنید.

هزینه های دیگر ممکن است شامل اخذ مجوز کسب و کار ، چاپ پیراهن یکنواخت با آرم تجاری ، سفارشی سازی وسیله نقلیه اسکوتر فاضلاب با یک آرم و اطلاعات تماس و هرگونه هزینه دفع زباله باشد

قبول سگ رایگان ، از کجا سگ رایگان بگیریم

چرا یک سگ رایگان را قبول می کنیم؟

آیا می دانید بیش از 1000 نفر در هر ساعت یک جستجوی درست در اینجا انجام می دهند و به دنبال گرفتن یک حیوان خانگی یا همان سگ رایگان هستند؟ فرزندخواندگی حیوان خانگی به سرعت در حال تبدیل شدن به روش ارجح برای یافتن سگ ، توله سگ ، گربه یا بچه گربه جدید است. مهمتر از همه ، هنگامی که شما یک سگ رایگان را قبول می کنید، مزایای زیادی وجود دارد.

به عنوان مثال ، پذیرش حیوان خانگی تقریباً همیشه مقرون به صرفه تر از خرید توله سگ برای فروش از پرورش دهنده یا پیدا کردن یک بچه گربه برای فروش از بستر خواهد بود. مزایای بیشتر نیز وجود دارد. از آنجا که حیوانات خانگی در نجات ها و پناهگاه ها معمولاً از خانه ای وارد می شوند که صاحبان پول از آنجا پول می گیرند ، طلاق می گیرند یا مجبور به جابجایی می شوند ، معمول است که بدانید سگ ها و گربه های موجود در وب سایت ما قبلاً اسکان داده شده اند ، با بچه ها خوب هستند یا خوب انجام می دهند. با حیوانات خانگی دیگر مردم متوجه شده اند که گرفتن توله سگ رایگان برای فروش از یک پرورش دهنده همه آن چیزی نیست که انجام شود ، و سگ ها و گربه ها بدون داشتن عکس های خود و به دامپزشک از سازمان خارج نمی شوند. این یعنی استرس کمتر و پس انداز بیشتر!

نشستن حیوان خانگی

نشستن حیوان خانگی یک تجارت محبوب و دارای سربار بسیار کم است زیرا هزینه های شما محدود به هزینه های سفر و تبلیغات است. حیوانات اهلی حیوانات خانگی هر روز چندین بار به خانه های مشتری مراجعه می کنند تا از مراقبت های روزمره برای حیوانات خانگی مانند تغذیه ، دادن دارو ، گرفتن سگ در پیاده روی و تمیز کردن جعبه های بستر بازدید کنند. شما می توانید کار خود را شروع کرده و با افزایش لیست مشتری خود ، کارمندان دیگری را استخدام کنید. شما همچنین می توانید نشسته حیوان خانگی را با سایر خدمات ترکیب کنید.

از کجا سگ رایگان بگیریم

آموزش سگ رایگان

آموزش سگ شغل دیگری است که هزینه راه اندازی کم آن را دارد. در حالی که آموزش رسمی لازم نیست ، یک مربی سگ معمولاً از داشتن گواهینامه حرفه ای (که می تواند باعث افزایش شهرت آنها شود و در مواد تبلیغاتی برجسته شود) سود می برد. مربیان سگ می توانند سگ ها را در مکان های مختلفی از جمله خانه های مشتری ، فروشگاه های حیوانات خانگی ، شبانه روزی و مدارس اطاعت آموزش دهند. ممکن است دروس خصوصی یا گروهی ارائه شود. مربیان سگ همچنین می توانند در زمینه های خاصی از آموزش (مانند چابکی ، اطاعت ، یا آموزش دستورات مراقبت) تخصص داشته باشند.

امکانات شبانه روزی می تواند از مجموعه های سنتی (با قفس و دویدن) گرفته تا هتل های مجلل خانگی با اتاق های خصوصی (دارای تختخواب و تلویزیون) باشد. برخی از کارگاههای شبانه روزی نیز خدمات مراقبت روزانه سگ را ارائه می دهند.

مهد کودک سگ رایگان

مراقبت های روزانه Doggie در طی چند سال اخیر بسیار رایج شده است و این تجارت از مزایای فعالیت در ساعات کاری روزانه به طور منظم در روز (بدون مشتریان شبانه و آخر هفته) برخوردار است. این می تواند یک دردسر بزرگ برای جوانب حرفه ای صنعت حیوانات خانگی باشد که به دنبال داشتن شامگاه و آخر هفته های خود برای تعهدات خانوادگی یا اجتماعی هستند. مراکز مراقبت های روزانه جدید اغلب دارای مناطق بازی گروهی ، استخر و نظارت تصویری از طریق Wi-Fi است که توسط صاحبان امکان دسترسی به آنها فراهم می شود. محدودیت های منطقه بندی در بعضی از مناطق اجازه می دهد تا روزهای کوچکتر سگ های خانگی ، هرچند که اکثر آنها از امکانات تجاری استفاده نمی کنند.

آراستن سگ رایگان

نظافت سگ رایگان برای کسانی که مهارت عملی دارند انواع مختلفی از برش های خاص نژاد را انجام می دهد ، یک تجارت عالی است. مشاغل نظافت سگ های سیار ، که از ون های مخصوص اصلاح شده اداره می شوند ، به طور فزاینده ای محبوب شده اند. دامادها همچنین ممکن است به عنوان پیمانکار مستقل در یک سالن مستقر فعالیت کنند (پرداخت اجاره به صاحب فروشگاه برای استفاده از ایستگاه نظافت شخصی آنها).

راه رفتن سگ رایگان

پیاده روی سگ همیشه یکی از محبوب ترین مشاغل سرویس دهی به حیوانات خانگی بوده است. واکرها نیز هزینه های سربار کم دارند ، که هزینه های اصلی سفر و تبلیغات است. این بهترین کار برای حیوانات خانگی برای افرادی است که دوست دارند ورزش کنند ، اما شما باید برای کار در دماهای مختلف و تغییر شرایط آب و هوایی آماده باشید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

81 نظر

  1. پارسا اسلامیپارسا اسلامیsays:

    من سگ میخواهم کوچک و قیمتشم بهم بگید کوچولو که پارس نکن

  2. نادرنادرsays:

    علاقه مند شدم یک توله سگ نژاد اصیل ترجیعن از زیاد بزرگ نباشد داشته باشم اگر رایگان یا قیمت پایین باشد ممنون خواهم بود

  3. امیرامیرsays:

    من عاشق سگ ها هستم و سگ نژاد کوچک میخوام وزیاد بزرگ نباشد و رایگان باشد ممنون

  4. نیایشنیایشsays:

    من یک سگ مالتیز میخواهم اما خیلی گرونه و من خونه ی کوچکی دارم میترسم خونه را کثیف کند برای همین تربیت شده میخواهم اگه دارید ممنون میشوم@gmail.com

  5. شیرین یاریشیرین یاریsays:

    سلام یک توله سگ یکی دوماهه نر میخوام فقط سفید یا طلایی پاکوتاه اپارتمانی باشه نژادش مهم نیست فقط زیاد بزرگ نشه

  6. ابراهیم لطفیابراهیم لطفیsays:

    سلام خسته نباشین من خودم خیلی علاقه به حیوانات دارم و یه باغ داخل شیراز کوچولو هزار متر دارم می خوام پرورش سگ بدم و از شما عاجزانه کمک می خواهم بعد سگ هایی که واگذاری هستند حتماً من به من اطلاع دهید لطفاً

  7. رستا شیخ زادهرستا شیخ زادهsays:

    من سگ شیتزو رایگان میخوام ۰۹۳۶۶۹۲۰۵۹۴

  8. هاشم بیباکهاشم بیباکsays:

    سلام یک سگ شیتزو فلت۲ ماه میخوام رایگان باشه ممنون

  9. محمدرضا جهاندارمحمدرضا جهاندارsays:

    سگ کوچولو رایگان میخوام

  10. اشکان جوادیاشکان جوادیsays:

    یه باغ بزرگ داریم و علاقمند به حیواناتم و عاشق نژاد ژرمن و پانامرانین هستم لطفا اگر کسی خواست واگذار کند اطلاع دهد.سپاسگزارم ۰۹۳۶۰۷۸۳۵۸۲

  11. اشکان جوادیاشکان جوادیsays:

    یه باغ بزرگ داریم و علاقمند به حیواناتم و عاشق نژاد ژرمن و پانامرانین هستم لطفا اگر کسی خواست واگذار کند اطلاع دهد.سپاسگزارم ۰۹۳۶۰۷۸۳۵۸۲

  12. احد صالحیاحد صالحیsays:

    شیراز هستم یک کارگاه بزرگ دارم و منزل حیاط دار علاقمند به نگهداری سگ ژرمن سامویید و پامرامین هستم۰۹۱۷۱۰۴۲۸۲۱

  13. لیان حقیقتلیان حقیقتsays:

    من یه پامر عروسکی یا خرسی، اصیل، ماده، سفید یا طلایی میخوام واگذرش کنم 09120262681

  14. فاطمه حسینیفاطمه حسینیsays:

    سلام سگ پامرانین سفید نر میخوام زیر 3 ماه خیلی خیلی علاقه دارم

  15. HHsays:

    سلام! واگذاری سگ های رایگان جیبی را قبول میکنم رنگ و نژاد مهم نیست با شرایط خوب نگهداری میشود فقط باید عکسش را ببینم

  16. RezanajafiRezanajafisays:

    سلام وخسته نباشید... من عاشق سگ شیتزوهستم وجیبی ازتون خواهش مندم اکریک دونه واگذاری کننده بودلطلاع دهیدبهم من مشهدزندگی میکنم۰۹۰۱۹۵۴۲۵۹۰

  17. بابک جعفریبابک جعفریsays:

    دنبال یک سگ ازنژادپاکوتاه اپارتمانی برای نگهداری ان هستم ترجیحان توله باشدکه بشودتربیت کرد

  18. ادا آتشینادا آتشینsays:

    سلام من همین الان سگ میخام

  19. ملیکا سراجملیکا سراجsays:

    سلام خسته نباشید قیمت خیلی ارزان سگ آپارتمانی با حمل رایگان چند هست؟

  20. ملیکا سراجملیکا سراجsays:

    ببخشید یک سوال چجوری سیتتون رو گم نکنم

  21. ملیکا سراجملیکا سراجsays:

    من توله سگی میخوام که زیاد بزرگ نشه و زیاد هم کوچیک نباشه یک کوچولو هم پشمالو باشه لتفا هم هرچه زود تر پیام هام رو جواب بدید

  22. ملیکا سراجملیکا سراجsays:

    اگه حملش رایگان هست و وسایل رایگان و قیمتش هم مجانی هست من در فیروزکوه جلوی پارک زندگی میکنم اگه همه ی اینها هست امروز خبر بدید‌ تا اگه میشه پنج شنبه جمعه بهتون خبر بدم

  23. ملیکا سراجملیکا سراجsays:

    من مامانم از سگ بدش مید اگه راضی به خرید شد خبر میدم

  24. شعبانیشعبانیsays:

    من میخوام به سگ کوچولو رو بع سرپرستی بگیرم کوچیک باشه بهتر چون احساس میکنم یه سگ بالغ سخت تر میشه باهاش ارتباط گرفت

  25. پرنیانپرنیانsays:

    سگ پامرانیان دوماهه هم رایگان دارید اگر هست من میخوام

  26. عبدالکریمعبدالکریمsays:

    منم سگ خونه گیه ادتی میخوام

  27. جلیل ذوالفقاری نیاجلیل ذوالفقاری نیاsays:

    من دنبال یک سگ پاکوتاه کوچولو میگردم..سرپرستی رایگان...مشهد ساکن هستم...لطفا باهام تماس بگیرید..

  28. شاهینشاهینsays:

    درود من یک سگ مالتیز عروسکی نر ترجیحا رایگان ممنون میشم اگر هست معرفی کنید

  29. رضا ایجادیرضا ایجادیsays:

    سلام یه سگ خونگی میخام موجود هست

  30. رضا ایجادیرضا ایجادیsays:

    سلام یه سگ آپارتمانی میخام موجود هست

  31. اسماعیل کاویانیاسماعیل کاویانیsays:

    سلام من یک سگ پامرانین خرسی میخام،و۵ ميليون تومن می پردازم آیا موجود دارید

  32. سعید هرسینیسعید هرسینیsays:

    با سلام من یک سگ کوچک برای مادرم میخواهم تازه از خانه سالمندان آوردمش منزل خودش مطمئنم کمک خوبی برای آرامشش خواهد بود . ممنون میشوم در این مورد همراهی کنید . شماره من در ایران ۰۹۳۷۲۱۷۷۶۸۰ است

  33. فریده باباییفریده باباییsays:

    من عاشق حیوانات هستم .ودوست دارم یه جفت نر و ماده از یه نژاد سگ جیبی داشته باشم.امیدوارم منو به آرزوم برسونید.ممنون ا ز زحمات شما

  34. ارمیتا محمدیارمیتا محمدیsays:

    سلام من عاشق سگ یه نژاد شیتزو مالتیز یا تریر میخوام یه ماهه باشه و رایگان ممنون میشم

  35. غلامحسین هدایتی جاویدغلامحسین هدایتی جاویدsays:

    گرفتن رایگان سگ پارامینی ویاجیبی

  36. یگانه امینییگانه امینیsays:

    سلام من شرایط نگهداری از سگ پاکوتاه رو دارم ما خونه ویلایی و باغ بزرگ داریم و من قبلا تجربه نگهداری از سگ رو داشتم و تمام نکات رو در مورد سگ پاکوتاه میدونم و من یک سگ پاکوتاه می‌خوام اگه اهلی باشه بهتره و اگر نه مشکلی نیست نژاد و رنگش مهم نیست فقط سگ کاملا رایگان باشه من خیلی به سگ ها علاقه دارم پس مطمئن باشید ازش به خوبی نگهداری میکنم و لطفا سگ رو زود تر واگذار کنید من در اسفراین زندگی میکنم شماره من ۰۹۱۵۶۰۰۳۹۹۸هست

  37. نیکتا رحیمینیکتا رحیمیsays:

    سلام من یک توله ها تامرانین یا جیبی یا پودل مینیاتوری می خواهم، شرایط نکهداری دارم قبلا سگ داشتم، برای واکسینه و ..... مشکلی ندارم فقط رایگان باشه 09370541962 فقط واتساپ مرسی از توجه تون

  38. سمیه قدیریسمیه قدیریsays:

    سلام من عاشق سگ های کوچک خانگی هستم در روستا زندگی میکنم از خودم خانه دارم و منزل من در دامنه ی کوه هست با اب و‌هوای عالی میتونید تشریف بیارید ببینید در ضمن دو فرزند دارم در امد دارم

  39. علیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیsays:

    سگ واسه باغ میخام

  40. IRANIRANsays:

    آیا کسی تا حالا توانسته سگ کوچولو باب میلش بگیره

  41. نرجس مومنینرجس مومنیsays:

    من یه توله سگ میخام رایگان اهواز هستم

  42. فدرانه شهرابیفدرانه شهرابیsays:

    سگ پامر فنجانی رایگان میخوام خانه آپارتمانی دارم

  43. بهاربهارsays:

    سلام من سگ شیتزو نر تربیت شده تریر یا مالتیز میخام اگر کسی داره بهم خبر بده ۰۹۱۲۹۲۵۱۸۲۳

  44. علیعلیsays:

    من سگ پودل مینیاتوری می‌خوام اگه کسی قصد واگذاری داره خبر بده ممنون 09300781550

  45. علی یاریعلی یاریsays:

    سلام.من تازه از همسرم جدا شدم و اعلان در کنار پدر و مادرم هستم و خیلی دوست دارم یه سگ آپارتمانی نگردارم حالا نژاد شیتسو، تیرییر یا چیز دیگه فرقی نداره فقط دوست دارم یه سگ باش و منو از این تنهایی دربیاره و من هم ازش خوب مراقبت میکنم حالا هرکی قصد واگذاری و ثواب کردن رو داره به من خبر بده 09352367363

  46. محمدمحمدsays:

    سلام . من برای پسرم یه سگ مینیاتوری (پودل ، پامرانین خرسی) میخوام که ترجیحاً کم سن باشه. تهران هستم. در آپارتمانم میخوام پیشمون باشه. 09120566930

  47. علیرضا رادمنشعلیرضا رادمنشsays:

    سگ پاکوتاه دارم جنسیت نر هستش مایل به واگذاری هستم ۰۹۰۱۳۹۳۰۲۹۵

  48. محمد سهیل رجبیمحمد سهیل رجبیsays:

    من یک سگ پاکوتاه خانگی میخواهم 09332312247

  49. شهلا محمدیشهلا محمدیsays:

    سلام من یک سگ جیبی پشمالو میخوام رایگان

  50. آرش۰۹۳۸۷۲۶۶۷۷۹آرش۰۹۳۸۷۲۶۶۷۷۹says:

    درود بر دوستان عزیز حیوان دوست اگه کسی دوبرمن یا ژرمن برای واگذاری داره توله یا بزرگ فرقی نمیکنه می تونم سرپرستیشو قبول کنم نرومادش مهم نیست فقط می خام یه دوست داشته باشم.

  51. arminsolimaniarminsolimanisays:

    سلام من ی سگ میخوام ک کوچولو سفیدو پشمالو باشه خواهشا برای من نگه دارین 09226897762 لطفا با این شماره تماس بگیرید ممنون

  52. محمدرضاظریفمحمدرضاظریفsays:

    من یک سگ کوچولو می‌خوام رایگان باشه لطفن فقط زودترچون دخترم برادرشوازدست داده.دکترگفته بایدیک سگ کوچولوبگیریدتاازافسردگی دربیاد.ممنون

  53. ابی الیاسیابی الیاسیsays:

    باعرض سلام لطف کنید واگه امکانش هست یه دوست خوب وکوچلو برای من پیدا کنید ممنون تشکر

  54. محمود محمودیمحمود محمودیsays:

    سلام دوستان من یک پاپی سفید یا رنگی با تربیت واکسن خورد آپارتمانی میخواستم اگه میشه از اون موارد رایگان باشه!!!(از این موارد رایگان باشه خیلی ممنون میشم) خیلی خوبه اگه نبود مبلغ کمی داشته باشه هدود از یک تا نهایت ۳ یا ۴ میلیون تومان بیشتر نباشه چون وسایل مثل اتاق خواب جعبه مخصوص حمل جایی برا دستشویی . و مهمتر از همه غذای مخصوص خودش که هزینه همه اینها هم اضافه میشه به قیمت خرید.... برا دخترم چونکه تنهاست میخواستم !!!!! بازم میگم از این موارد رایگان باشه خیلی ممنون میشم!!!

  55. کیاشاه کاظمیکیاشاه کاظمیsays:

    سلام یه توله پامر یا شیتزو میخوام که تازه متولد شده باشه و تک فرزندی بچه ها باعث میشه این فسقلی‌های ناز هم خانواده داشته باشن هم هم بازی. لطفا اگه رایگان داشتید بهم اطلاع بدید ما عاشق داشتن یکی ازین کوچولوها هستیم.چون میخوام وسایل خوب براش تهیه کنم هزینه رو برای اون نگه داشتیم.لطفا ایمیل بزنید

  56. فرزین حدادیانفرزین حدادیانsays:

    با سلام دخترم ۱۲ سالشه عاشق سگهای جیبی کوچیک هست ولی قیمتشون بالاست توان خریدشو ندارم لطفا اگه کسی هست که نمیتونه نگهداری کنه دخترم با تمام وجودش ازش نگهداری میکنه.ممنون میشم. من خودم اشپیتز داشتم سابقه نگهداری رو دارم.من تبریزم

  57. فرزین حدادیانفرزین حدادیانsays:

    با سلام دخترم ۱۲ سالشه عاشق سگهای جیبی کوچیک هست ولی قیمتشون بالاست توان خریدشو ندارم لطفا اگه کسی هست که نمیتونه نگهداری کنه دخترم با تمام وجودش ازش نگهداری میکنه.ممنون میشم. من خودم اشپیتز داشتم سابقه نگهداری رو دارم.من تبریزم

  58. امیر تیزپاامیر تیزپاsays:

    سلام عرضه ادب من صاحبه یه هاسکمن بسیار فوق العاده دارایه چشمه یخی و با ادب و بازیگوش هستم ماده سن هشت ماه رنگ سفید و قهوه ایی سوخته معاوضه با دو توله فنجانی را قبدل میکنم شمارم اینه فقط زنگ بزنید. ۰۹۲۲۰۵۶۶۰۴۸

  59. علی شیرسوارعلی شیرسوارsays:

    من ی سگ پامر خرسی میخوام رایگان اگر کسی میخواد رد کنه برای نگهداری من هستم

  60. علی شیرسوارعلی شیرسوارsays:

    راستی اگه تا ۴،۵تومن هم پولش بود اول که رایگان دوم ی پامر تو اون حد بود میخوامشمارمم09192443121

  61. ربیعیربیعیsays:

    سلام.دوستان اگه شخصی نژاد پودل داره و قسط واگذاری رایگان داره بنده مسئولیتش رو قبول میکنم و تضمین بابت نگهداری درست از سگ رو خواهم داد. اگه هم فروشی باشه تا سقف ۳ ت میتونم بابتش هزینه کنم . ۰۹۳۵۴۲۸۴۲۷۹ ۰۹۰۵۸۱۷۷۶۲۵

  62. ربیعیربیعیsays:

    سلام.دوستان اگه شخصی نژاد پودل داره و قسط واگذاری رایگان داره بنده مسئولیتش رو قبول میکنم و تضمین بابت نگهداری درست از سگ رو خواهم داد. اگه هم فروشی باشه تا سقف ۳ ت میتونم بابتش هزینه کنم . ۰۹۳۵۴۲۸۴۲۷۹ ۰۹۰۵۸۱۷۷۶۲۵

  63. نگین مژگانلونگین مژگانلوsays:

    سلام من از مشهد پیام می دهم یک سگ شیدزو یا مثل اون کوچیک برای اپارتمان می خوام ۱۰سالمه می خوام تنها نباشم لطفا رایگان باشه ۰۹۰۴۴۷۰۸۷۲۶ممنونم

  64. حامد محمد زادهحامد محمد زادهsays:

    سلام من از مشهد پیام میدهم 2تا سگ فنجونی میخوام کوچیک باشه و رایگان با تشکر

  65. رضا رستمیرضا رستمیsays:

    سلام من یه سگ فنجونی میخام یدونه داشتم ازم دزدیدنش الان همه وسایلشو دارم اگه کسی قصد واگذاری داره بهم خبربده خیلی ممنون 09137014271

  66. ماهان کریم زادهماهان کریم زادهsays:

    سلام من یک سگ ژرمن می خواهم لطفاً رایگان باشد

  67. ماهان کریم زادهماهان کریم زادهsays:

    من یک سگ پامرانی هم می خواهم سفید

  68. مهدی حلمیمهدی حلمیsays:

    یع سگ پشمالو کوچولو میخوام برای خودم و زنم کع ازش نگهداری کنیم رایگان یا قیمت پایین ممنون میشم ۰۹۹۳۹۷۹۴۰۸۲

  69. لیلا حمیدیلیلا حمیدیsays:

    من یه سگ پامرانین رایگان میخوام

  70. لیلا حمیدیلیلا حمیدیsays:

    من یه سگ پامرانین رایگان میخوام

  71. امیرامیرsays:

    سلام وقت بخیر من یه سگ داشتم دزدیده شد الان افسردگی گرفتم یه جورایی میخام که یه سگ دیگه بگیرم گرونه هر کس یک سگ پامر دارد خرسی یا روباهی فرقی ندارد من میتوانم ازش نگهداری کنم (شرایط واگذاری را قبول میکنم هرچی که باشه) تشکر

  72. امیرامیرsays:

    سلام وقت بخیر من یه سگ داشتم دزدیده شد الان افسردگی گرفتم یه جورایی میخام که یه سگ دیگه بگیرم گرونه هر کس یک سگ پامر دارد خرسی یا روباهی فرقی ندارد من میتوانم ازش نگهداری کنم (شرایط واگذاری را قبول میکنم هرچی که باشه) تشکر شمارم:09165486288

  73. رضا فتاحیرضا فتاحیsays:

    من یک سگ رایگان میخوام چون خودتون زدین رایگان‌سگ میدیم یعنی اگر ندین خیلی دروغگو هستید

  74. سیما شیرینسیما شیرینsays:

    سلام من عاشق این فرشته ها هستم لطفا اگه یه شیتزو یا پامر خرسی بود بهم اطلاع بدید مچکر09366592530

  75. سیما شیرینسیما شیرینsays:

    سلام من عاشق این فرشته ها هستم لطفا اگه یه شیتزو یا پامر خرسی بود بهم اطلاع بدید مچکر09366592530

  76. نادیه زریننادیه زرینsays:

    سلام من یه سگ پامرانین خرسی یا جیبی رایگان می‌خوام اگر بود بامن تماس بگیرید ممنون میشم 09303971644

  77. حسن جمالیحسن جمالیsays:

    باسلام من یه سگ پاکوتاه پامر سفیدونررو میخواستم به سرپرستی قبول کنم به دختر م قول دادم خواهشا با من 09383620747تماس بگیرید ممنونم

  78. مجیدرضامجیدرضاsays:

    درود به دوستان عزیز من برای پسرم نیاز به یک سگ نژاد خیلی کوچک مثل مالتی پو وترجیحا ماده به صورت رایگان دارم درصورت امکان ....ممنون از همه دوستان 09382907370

  79. حسین ا نصاریحسین ا نصاریsays:

    همش دروغه چون زیاد درخواست دادم ولی نشد اهمیت نمیدهین پامر خیلی دوستدارم جیبی هم همینطور ولی تورویاکه مجانی یااصلابدن

  80. ایمان نظریایمان نظریsays:

    سلام سگ پامر وپاکوتاه برای نگه داری قبول میکنم

  81. ایمان نظریایمان نظریsays:

    سلام سگ پامر وپاکوتاه برای نگه داری قبول میکنم