تعبیر خواب اخراج شدن از کار

همه  ما در زندگی به نوعی وابسته بعضی علایق هستیم. شغل ما یکی از مسائلی است که می تواند بسیاری از تصمیمات زندگی ما را نیز تحت الشعاع خود قرار دهد. بر همین اساس بیم و نگرانی ها در خصوص بیکار شدن یا اخراج می تواند زندگی هر یک از ما را به نوبه خود متاثر سازد.

. با توجه به اهمیت این موضوع تعبیر خواب اخراج شدن از کار نه تنها به عنوان علائم هشدار دهنده در خواب شناخته می شود بلکه می تواند تعبیرهای مختلفی را نیز در پی داشته باشد. همچنین از روایت ها و تفسیرهای عالمان حوزه تعبیر خواب چنین بر می آید که در بسیاری موارد تفسیرها و تعبیرهای مطرح شده با همدیگر قرابت دارند و در این مطلب سعی کرده ایم تا مهمترین نظرات عالمان تعبیر خواب را در خصوص تعبیر خواب اخراج شدن از کار برای شما گردآوری نماییم. 

البته لازم به ذکر است که در تعبیر خواب شرایط مختلفی باید رعایت شود تا بتوان خواب هایی را که یک فرد می بیند تعبیر و تفسیر کرد. بنابراین انتظار نداشته باشید تا هر یک از خواب های شما جنبه  تعبیر پذیری داشته باشد و بتواند در عالم واقع نیز محقق شود.  بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورتی که تمایل دارید تا از دیدگاه های معبران برجسته در زمینه  تعبیر خواب اخراج شدن از کار اطلاع پیدا کنید تا پایان این مطلب نیز ما را همراهی نمایید.

تعبیر خواب اخراج شدن از کار از دیدگاه ابن سیرین

ابن سیرین یکی از معبران برجسته و شهیر در زمینه تعبیر خواب می باشد. به همین دلیل ترجیح داده ایم تا دیدگاه های این معبر و عالم تعبیر خواب را در ابتدای این مطلب بیاوریم. ابن سیرین معتقد است که تعبیر خواب اخراج شدن از کار می تواند دو جنبه از زندگی فرد را به طور کلی در برگیرد. یکی از جنبه های تعبیر خواب اخراج شدن از کار می تواند مربوط به زندگی شخصی او باشد. یعنی او اگر متاهل باشد زنش را طلاق می دهد. 

تعبیر خواب اخراج شدن از کار

همچنین تفسیر دیگری که ابن سیرین در زمینه تعبیر خواب اخراج شدن از کار مطرح می کند برای افراد مجرد بیانگر این مطلب است که از نظر مالی دچار زیان و خسران می شود. همچنین یکی دیگر از جنبه هایی که ابن سیرین به آن توجه نشان داده است تعبیر خواب اخراج شدن از کار و استخدام شدن یا پیدا کردن کار بهرتی می باشد یعنی اگر فردی در خواب ببیند که وضعیت شغلیش از این نظر متحول شده و کار به مراتب بهتری را پیدا کرده است بدین معنی است که اوضاع شغلی و معیشتی اش بهبود پیدا خواهد کرد.

تعبیر خواب اخراج شدن از کار از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ یکی دیگر از معبران برجسته در زمینه تعبیر خواب می باشد. تعبیر خواب یونگ از منظر علم روانشناسی مورد بررسی قرار می گیرد و از اهمیت زیادی نزد سایر معبران علمی برخوردار است. یونگ در تعبیر خواب اخراج شدن از کار معتقد است که این عمل می تواند به معنای اتمام روابط و موقعیت های آنان در زندگی باشد. بدین معنی که این روابط و موقعیت ها در عالم واقعیت خاتمه پیدا می کند. یکی دیگر از تفسیرهایی که یونگ در خصوص تعبیر خواب اخراج شدن از کار ارائه می دهد به معنای پایان دادن به تمایلات و خواسته هایی است که به آنها علاقه وافری دارید. به عبارت دیگر شما از چیزهایی که وابستگی و اشتیاق خاصی به آنها دارید دست کشیده و به نوعی تمایلات و علایق خودتان را در این زمینه زیر پا می گذارید.


مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب تعطیل شدن محل کار


نظر سایر معبران در خصوص تعبیر خواب اخراج شدن از کار

سایر معبران اروپایی و یا اسلامی نیز در زمینه تعبیر خواب اخراج شدن از کار تفسیرهای مختلفی را ارائه داده اند. یکی دیگر از مشهورترین معبران خارجی لیلی برایت نیز در خصوص خواب بیکار شدن یا اخراج از کار معتقد است که هر وقت فردی در خواب ببیند که از کار اخراج شده است بدین معنی است که می تواند نشانه ای از سعادتمندی پیش از وقت فرد باشد. فردی که در خواب می بیند بیکار شده و از کار مورد علاقه اش اخراج شده است می تواند این خواب را نشانه و علامتی برای خوشبختی خودش بداند که بدان دست پیدا خواهد کرد.

تعبیر خواب اخراج شدن از کار

 همچنین لیلی برایت معتقد است که تعبیر خواب اخراج شدن از کار می تواند به عنوان نشانه ای برای ارتقا شغلی فردی که خواب را دیده است تلقی کرد. بدین معنی که اگر فرد در یک رده شغلی متوسط یا پایین تر مشغول خدمت است با دیدن این خواب می تواند امیدوار باشد که مدارج ترقی را طی کند و به مدارج بالایی دست پیدا کند. در کنار معبرینی مانند لیلی برایت که تعبیر خواب اخراج شدن از کار را بدین شکل تفسیر کرده و استنباط خود را بیشتر در زمینه های پیشرفت شغلی فرد مطرح می کنند.  البته در کنار این دسته از معبرین گروه دیگری نیز هستند که تعبیر خواب اخراج شدن از کار را به منزله پیشرفت های محسوس در کار و زمینه های دیگر شغلی و یا زندگی می دانند.

سایر جنبه های تعبیر خواب اخراج شدن از کار

برخی از معبرین غیر از این که برای فردی که خواب را دیده است تعابیر و تفسیرهای نزدیک به هم را ارائه می دهند. این گروه  بر این عقیده هستند که اگر فردی در خواب ببیند که یکی از کارکنان زیر دستش را اخراج کرده است یعنی دچار مصیبت و حوادث ناخوشایندی در زندگیش خواهد شد. یکی دیگر از تعابیری که  سایر معبران در زمینه تعبیر خواب اخراج شدن از کار  دیگران مطرح می کنند مربوط به افشای رازها و اسرار شخصی آنها می باشد.


مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب برگشتن به شغل قبلی


بدین معنی که اسرار و رازهای کتمان شده آنها برملا خواهد شد و از این لحاظ فردی را که خواب مذکور را دیده است دچار اندوه  می کند. لیلا برایت یکی دیگر از معبران سرشناس غربی معتقد است که اگر فردی در خواب ببیند که یکی از کارکنان خود یا فرد دیگری را از کار اخراج کرده است بدین معنی است که دیگر نمی تواند به اطرافیان و اعضای خانواده اش اعتماد کند و بدین ترتیب رشته های وفاداری و رازداری در بین آنها گسسته خواهد شد.

تهیه کننده : توپ تاپ

19 نظر

  1. ساراساراsays:

    با سلام و تشکر از پاسخگوییتون خواب دیدم مدیر مدرسمون داره بهم میگه فلان همکارمون سال دیگه اینجا دیگه کار نمیکنه و نمیخوایمش تو هم وسیله هاتو تحویل بده احتمالا تو هم دیگه نیستی بعد از بیدار شدن خیلی ناراحت و نگران شدم من توی مدرسه ی غیر انتفاعی درس میدم و در مورد اون همکارمون هم امسال به زور تونست بمونه سر کار چون نمیخواستنش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن بخاطر دغدغه های فکریتون باشه که به دلیل تصور این وضعیت پیش اومده

  2. سلامسلامsays:

    سلام. فک بالای دهانم جلو بود دکتر گفت جراحی فک خیلی گرونه با ارتودنسی یکمی بهتر میشه. سه سال از ارتودنسی میگذره یکمی بهتر شد. هفته دیگه قراره سیمها باز بشه. توی خواب دیدم دارم کاری انجام میدم خواهر بزرگم یهو با قیچی یه تیکه اضافه فک بالا رو برید! بعد رفتم جلوی آینه دیدم نه دندونای فک بالا هست و نه خبری از سیم‌های ارتودنسی. انگار فک بالا دندونای مصنوعی داشته درآوردم! هیچ درد و خونریزی هم نداشت. جالبه که بعدش خونسرد کارم رو ادامه دادم. یادم نمیاد دندونای کنده شده رو دیدم یا نه. ممنون میشم تعبیر خواب رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خاهرترتون کاری میکنه که باعث ناراحتی شما میشه

  3. BehnamBehnamsays:

    سلام. خواب دیدم از کارم بخاطره کشتن شخصی که من مقصر نبودم اخراج شدم و گریه میکنم و دچار غم و اندوهی شدم ولی بی‌گناهی‌ام ثابت میشود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در درد سر می افتین

  4. پویا اقبالیپویا اقبالیsays:

    سلام من در دنیای بیداری جایی مشغول به کار هستم و بهم جایی پیشنهاد دادن به کار من هم رفتم و صحبت کردم قرار شد بهم خبر بدن ک برم سر کار جدید ولی خواب دیدم واسه ی صحبت برای کای رفتم یه جایی مثل یه مغازه کوچیک اما با یه زن نسبتا پیر راجب کار حرف زدیم و یهو اشنایی داد ک مادر اون کسیه ک من باهاش صحبت کردم ک برم سر کار(تو دنیای بیداری)و یهو پسرش اومد و با عصبانیت بهم گفت ک برم به مغازه خودش و رفتم و با داد باهام صحبت کرد و بعد هم بهم گفت برو بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقی براتون می افته که در آیندتون هم تاثیر گذار

  5. محمدمحمدsays:

    سلام خسته نباشید مادرم خواب دیده من را از کار اخراج کردند و ناراحت بوده لطفا تعبیرش را بفرمائید تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر ندارد

  6. MahsaMahsasays:

    سلام خسته نباشید من دیشب در خواب دیدم که یکی از همکاران مردم در خواب می خواست هر جوری شده به من تجاوز کنه و آبرومو ببره هر جور شده ارتباط برقرار کرد بعد منو از اونجا اخراج کردن من همش دنبال کار میگشتم و میخواستم به ناچار از ساحب کار قبلیم خواهش کنم که منو به کار بگیره که بیدار شدم چه تعبییری میتونه داشته باشه ممنون من در این محل کارمم 3ماهه شروع به کار کردم و جالب بود که من قبل از اینکه برم اینجا استخاره گرفته بودم در اومده بود نکنید موجب آبروریزی میشه تو خواب همین به خاطرم اومد

  7. سلامسلامsays:

    بعد از نماز صبح خواب دیدم احساس خفگی دارم. انگار یه خلطی بود که نمیتونست از گلوم بیرون بیاد. هی سرفه کردم تا بالاخره با جهش افتاد روی زمین. یادمه گذاشتم توی دستم و دیدم کمی خشک و سفت بود برای همین از گلوم بیرون نمیومد رنگش فکر کنم سبز خیلی روشن بود.

  8. ترانهترانهsays:

    باسلام، من کارمند هستم و 13 سال سابقه کار دارم و از کارم هم خیلی راضی هستن ولی دیشب تو خواب دیدم تو اداره مسئول کارگزینی پروندمو داده دستم و میگه برو هرجای دیگه که دوست داری و این به منزله اخراجم از اداره بود و درحالیکه خیلی ناراحتم دنبال ماشینم می گشتم که جایی پارک کرده بودم که سوار بشم و برم دنبال حل کردن مشکل ولی ماشینمو پیدا نکردم و فقط صدای دزدگیر ماشینمو که میزدم میشنیدم ولی پیداش نکردم و از خواب پردیدم. سپاس از تعبیرتون

  9. محمد بهمنیمحمد بهمنیsays:

    باسلام واحترام خواب دیدم که حراست کل ادارمون منو از نزدیک دید وبهم گفت که شما تا سه ماه آینده یا برای سال بعد با شما قراداد بسته نمیشود ومن هم درگیر هستم که این کار نشه وشما اخراج نشید پس خودتو نشون بده تا اخراج نشی و من به حراست گفتم که مشکل نداره روزی دست خداست اگه خواستن کار میکنیم اگه نخواستن که خدا روزی رسونه وبا ناراحتی رفتم

  10. محمد بهمنیمحمد بهمنیsays:

    باسلام واحترام خواب دیدم که حراست کل ادارمون منو از نزدیک دید وبهم گفت که شما تا سه ماه آینده یا برای سال بعد با شما قراداد بسته نمیشود ومن هم درگیر هستم که این کار نشه وشما اخراج نشید پس خودتو نشون بده تا اخراج نشی و من به حراست گفتم که مشکل نداره روزی دست خداست اگه خواستن کار میکنیم اگه نخواستن که خدا روزی رسونه وبا ناراحتی رفتم

  11. حسنحسنsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم یکی رو آوردن جایگذینم تعبیرش چی میشه؟؟

  12. فاطمه اقبالیفاطمه اقبالیsays:

    سلام. من خواب دیدم که در یک مغازه طلافروشی مدت کوتاهی کار میکنم‌( بیکار هستم) بعد از مدتی منو اخراج کردن و کسی که منو می شناخت از آن مرد طلافروش در خواست میکرد که یه فرصت دیگه بهم بده ولی طلافروش قبول نمی کرد

  13. نفیس کلهرینفیس کلهریsays:

    حدود یک هفته پیش خواهرم خواب دیده از کارم اخراج شدم تعبیرش چیست؟

  14. حسام الدین انصاریحسام الدین انصاریsays:

    سلام وقتتون بخیر من به تازگی نامزد کردم نامرد من خیلی اصرار دارن که کارمو عوض کنم ولی من به کارم علاقه دارم و دیشب در موردش خیلی صحبت کردیم با هم. دیشب که خوابیدم خواب دیدم ار کارم اخراجم کردن تعبیر خوابم چیه؟

  15. فائزه متولیفائزه متولیsays:

    سلام من دختری مجردم خواب دیدم از شغلم اخراج شدم و گریه میکنم

  16. فائزه متولیفائزه متولیsays:

    سلام من دختری مجردم خواب دیدم از شغلم اخراج شدم و گریه میکنم تعبیر خوابم چیه؟

  17. فرشاد جلیلیانفرشاد جلیلیانsays:

    سلام بابام خواب دیده که من رو از کارم اخراج کردن میشه بفرمایید تعبیرش چیه

  18. اذرگوناذرگونsays:

    من سره کار که میرم از خودم اثری بر جای می گذارم که جایگزین نباشه ، یعنی بودن من دچار مشکل بشن

  19. MomhadMomhadsays:

    سلام خواب دیدم که بدون دلیل بهم میگن دیگه از فردا سر کار نیام هرچی صحبت کردم که بمونم صاحب کار من قبول نکرد وبا ترس واسترس از خواب بیدار شدم