تعبیر خواب کر شدن چیست؟

کر شدن در خواب تعابیر مختلفی دارد! شما باید ببینید که در خوابتان خودتان کر شده بودید و یا دیگران؛ اگر دیگران کر شده بودند، این خواب یک تعبیر و اگر خودتان کر شده بودید، خواب تعبیر دیگری به همراه دارد. برای این خواب، بزرگان زیادی، تعابیر خاص خود را ارائه داده اند

کر شدن در خواب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد! اگر در خواب چنین چیزی را دیدید، باید به خواب خود فکر کنید که آیا خود کر شده بودید یا خیر دیگران کر یا همان ناشنوا شده بودند! چرا که تعابیری که از این دو به میان می آید، متفاوت است و هر کدام تعریف خاص خود را دارد که در ادامه این مقاله سعی می کنیم در مورد آنها با شما بیشتر صحبت کنیم. این تعاریف می توانند به عنوان یک راهنما برای شما باشند که خواب خود را بهتر تفسیر کنید و بدانید که دلیل دیدن آن خواب چه بوده!

تعبیر خواب کر شدن یک گوش

محمد بن سیرین در مورد تعبیر خواب کر شدن چنین می گوید که دیدن کری به خواب، دلیلی بر نامرادی دنیا و تباهی دین می باشد! از این حرف می توان چنین برداشت کرد که اگر کسی در خواب کری دید، یعنی اینکه در زندگی دنیوی ممکن است به چالش هایی سخت برخورد کنید یا اتفاقاتی ناخوشایند در زندگی وی به وجود بیایند.

همچنین از این تعبیر محمد بن سیرین درباره کر شدن می توان چنین برداشت کرد که با دیدن این خواب، تباهی دین را هم خواهید دید! یعنی بر دین توجه کافی نشده و آنقدر این بی توجهی ادامه داشته که به سمت تباهی دین و از بی رفتن آن، می روید.

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، کر شدن در خواب بسته به اینکه خود کر شده اید یا دیگران می تواند متفاوت باشد! در زیر به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب کر شدن خودم

تعبیر خواب کر شدن خود

اگر در خواب ببینید که خود کر شده اید، تعبیر می تواند آن باشد که از حرف های مردم آزرده خاطر شده و از این بابت ناراحت هستید! به عنوان مثال ممکن است کسی به شما حرف ناشایستی زده باشد که سنگینی این حرف روی دوش شما احساس می شود؛ این خواب می تواند به عنوان هشداری برای شما باشد که از این ناراحتی دست بکشید! در غیر این صورت، این ناراحتی موجب ناراحتی های بیشتر برای شما خواهد شد.

ممکن است شما را ناعادلانه قضاوت کرده باشند، درموردتان حرفی زده باشند و یا غیبت شما را کرده باشند که این موجب آزرده خاطر شدن شما می شود! همانطور که گفتیم، ناراحتی، ناراحتی های بیشتری برایتان به بار می آورد! پس اگر می خواهید از این تعبیر بیشترین استفاده را ببرید، سعی کنید که این احساس را در خود از بین برده و دوباره به زندگی عادی بازگردید.

تعبیر خواب کر شدن دیگران

اگر در خواب دیدید که دیگران کر شده اند، می تواند به این دلیل باشد که شما حرفی و رازی در دل دارید که نمی خواهید یا نمی توانید به دیگران بگویید. این حرف ممکن است هر چیزی بوده و در رابطه با هر کسی باشد؛ اگر می خواهید این تعبیر برایتان کاربردی باشد، برنامه ای بچینید و طبق برنامه ای خاص، حرف یا سخن خود را به دیگران بگویید که سنگینی این راز روی دوش شما احساس نشود و به خاطر آن، ناراحتی و غم و اندوه برای خود به بار نیاورید.

اگر در خواب دیدید که یکی از نزدیکان شما کر شده است، می توانید دلیل کر شدن را در این جستجو کنید که شما با آن فرد اختلاف سلیقه دارید و به قول معروف آب شما با هم به یک جوی نمی رود.

تعبیر خواب کر شدن دیگران

تعابیر خواب کر شدن توسط بزرگان

در ادامه تعبیرهای اشخاص بزرگ که در زمینه تعبیر خواب مهارت داشته اند را در رابطه با کر شدن برایتان ذکر می کنیم!

تعبیر خواب کر شدن توسط ابراهیم کرمانی:

دیدن کری در خواب، دلیلش در بستگی کارها می باشد! می توان این چنین برداشت کرد که به هر دری که شخص می زند بسته خواهد بود و نمی تواند کارهایش را با موفقیت به انجام برساند. همچنین تعبیر ابراهیم کرمانی در مورد شخص کری که در خواب می بیند که شنوا شده، این است که کارهای بسته یا همان نشدنی بر روی وی گشاده شده اند و او می تواند این کارها را انجام دهد.

تعبیر خواب کر شدن توسط منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر منوچهر مطیعی تهرانی از این خواب این است که اگر در خواب دیدید که کر شده اید، به این منظور است که از سخنان مردم آزرده شده اید و یا اینکه مطالبی را شنیده و یا می شنوید که احساس خوبی در شما به وجود نخواهند آورد! ولی اگر کس دیگری کر شده بود و ما هر چه به او گفتیم، وی نشنید، مبنی بر این است که رازی در دل ماست که شهامت گفتنش را نداریم.

تعبیر خواب کر شدن توسط امام صادق علیه السلام

تعبیر امام صادق علیه السلام در مورد کر شدن در خواب این است که این تعبیر چهار وجه دارد که عبارت هستند از:

  • درویشی
  • تباهی
  • غم و اندوه
  • بستگی کارها

از تفسیر ایشان می توان این چنین برداشت کرد که با هر کدام از این چهار وجه ممکن است که ما برخورد داشته باشیم و در زندگی خود آنها را تجربه نماییم.

به صورت کلی همانطور که خواندید، متوجه شدید که کر شدن در خواب خوش یمنی و میمنت را برای شما به بار نخواهد آورد و بیشتر از همه سختی و مشقت را به وجود می آورد.

توجه کنید که به هیچ عنوان پایه زندگی خود را بر مبنای این تفاسیر و تعابیر نگذارید! چرا که شما انسان هستید و قدرت اداره کردن زندگی خود را دارید و می توانید به بهترین شکل ممکن، به زندگی خود جهت بدهید؛ پس از همین رو همواره تلاش کنید که خود، راه و مسیر زندگی را در پیش بگیرید و از این تعابیر تنها به عنوان یک راهنمای کوچک استفاده کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...