تعبیر خواب لال شدن (2)

لال شدن در خواب بسته به اینکه به چه دلیل اتفاق افتاده، می تواند تعابیر مختلفی به همراه داشته باشد! به عنوان مثال لال شدن دیگران می تواند این تعبیر را به همراه داشته باشد که قرار است از رازآ اگاهی پیدا کنید و یا از لال شدن خود می توان چنین تعبیری برداشت کرد که فساد و تباهی در دین شکل گرفته است

اگر خواب دیده اید که لال شده اید، این خواب می تواند تعابیری برای شما به همراه داشته باشد! شما باید عوامل مختلف خواب خود را در نظر داشته باشید و تعابیر آنها را خوانده و در کنار یکدیگر قرار دهید تا در نهایت متوجه شوید که تعبیر اصلی خواب شما چه بوده و چرا شما آن خواب را دیده اید؛ با ما همراه باشید تا نکات و اطلاعاتی در مورد تعبیر خواب لال شدن را دراختیارتان قرار دهیم.

تعبیر خواب لال شدن

شما بسته به اینکه به چه دلیل لال شدن در خواب را تجربه کرده اید، می توانید تعابیر متعددی برای آن داشته باشید که در ادامه در مورد آنها نیز بیشتر صحبت خواهیم کرد! اما لال شدن واقعا به چه دلیل در خواب رخ می دهد؟

جابر مغربی در این باره می گوید، کسی که در رویا و خواب لال شده است، دلیلش بر فساد و تباهی در دین می باشد؛ می توان از این سخن اینگونه برداشت کرد که اگر شما در دین خود کم و کاستی گذاشته اید و یا به شئونات دین احترام نگذاشته و آنها را پشت گوش انداخته اید، به واسطه ی این خواب به شما هشدار داده می شود که از غفلت به در آمده و دوباره مسیر دین را در پیش گیرید.

تعبیر خواب لال شدن

در زندگی انسان پستی ها و بلندی های بسیاری وجود دارد و او باید قوانینی بر خود وضع کند که بتواند همواره در این پستی و بلندی ها، روح خویشتن را حفظ نموده و از بلایا به دور نگه دارد! در واقع این دین است که با قوانین خود، این کار را برای انسان انجام می دهد و اگر شما به هر دلیلی در خواب لال شدن را تجربه نمودید، حتما به دین و اعتقادات خود نگاهی بیندازید و ببینید که آیا در آن کم و کاستی گذاشته اید یا نه؟ و یا در مسیر دین ثابت قدم بوده اید یا خیر؟ اینگونه خواهد بود که می توانید از این تعبیر بهترین استفاده را ببرید.

اما لال شدن در خواب می تواند تعابیر دیگری نیز به همراه داشته باشد که ما در زیر انواع لال شدن را توضیح می دهیم!


مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب نتوانستن حرف زدن یعنی اضطراب !


تعبیر خواب لال شدن خود

همانطور که در بالا هم گفتیم، یکی از نشانه های لال شدن در خواب می تواند همین موضوع باشد که شما در دین خود، کم و کاستی گذاشته اید و باید آن را جبران کنید تا دینتان به فساد و تباهی کشیده نشود!اسماعیل بن اشعث در این باره این طور می گوید که اگر در خواب دیدی که سر زبانت طوری بریده شده بود که نمی توانی حرف بزنی و تکلم کنی، تعبیرش این است که کار و امور زندگی تو به دست شخص دیگری انجام می شود.

می توان منظور را اینطور برداشت کرد که انسان آنقدر در زندگی و تصمیمات خود کوتاه آمده که شخص دیگری به جای او تصمیم می گرید و زندگیش را مدیریت می کند! این مسئله برای انسان که ذاتی آزادی خواه دارد و بردگی و اسارت را نمی پذیرد، به هیچ وجه خوشایند نیست و اگر شما چنین خوابی دیده اید، باید به اطراف خود نگاهی بیندازید و ببینید که تا چد حد به دیگران اجازه دخالت در زندگی خود داده اید و اگر این حد بیش از اندازه بود، سعی کنید آن را کمتر کنید و افسار زندگی خود را در دست بگیرید.

تعبیر خواب لال شدن دیگران

تعبیر خواب لال شدن دیگران

اگر در خواب لال شدن دیگران را دیدید و مشاهده کردید که دیگران امکان تکلم ندارند، می تواند تعبیر این باشد که شما قرار است از یک راز آگاهی پیدا کنید! در واقع این تعبیر از لوک اویتنهاو یکی از معبرین غربی می باشد. اکنون که از این مسئله آگاه شده اید و چنین خوابی هم دیده اید، سعی کنید که آن راز را در زندگی خود کشف کنید.

گاهاً برخی از افراد تمام زندگی خود را بر روی این تعابیر می گذارند و زندگیشان را حتی به مرز نابودی هم می کشانند! ما می خواهیم به شما بگوییم که سرنوشت و زندگی خود را بر پایه ی یک خواب و تعبیر نگذارید و سعی کنید همواره بر اساس واقعیت ها زندگی کنید؛ اما با این حال توجه به این موضوعات هم خالی از لطف نیست.

اگر تعبیر این خواب این چنین است، به معنای آن نیست که دیگر از این به بعد شما تمام زندگی خود را بگذارید و به دنبال کشف رازی باشید که در این تعبیر به شما گفته شده است.

تعبیر خواب لال شدن از ترس

محمد بن سیرین می گوید که ترسیدن در خواب به نشانه ی ایمنی است! همچنین حضرت یوسف علیه السلام و امام جعفر علیه السلام در مورد ترس در خواب فرموده اند که این خواب نشان از سلامت و نصرت دارد.

حال اگر در خواب زبان شما از ترس لال شده است و توانایی تکلم در آن را ندارید، می توان چنین برداشت کرد که نشانه ی آن سلامت و نصرت برای شماست و در زندگی ایمنی خواهید داشت! ممکن است چند روزی به دلیل مسئله ای مداوم به خود سخت بگیرید و از چیزی بترسید؛ اگر در این زمان چنین خوابی دیدید، می توانید این چنین تفسیرش کنید که شما در امان هستید.

تعبیر خواب لال شدن خودم ، تعبیر خواب لال شدن از ترس

تعبیر خواب لال شدن از دیدگاه امام جعفر صادق (ع)

اگر بخواهیم از زبان اولیا خدا در مورد لال شدن در خواب صحبت کنیم، می توان به تعبیر امام جعفر صادق (ع) اشاره کنیم که تعبیر خواب لال شدن را به چند دسته تقسیم می کنند:

  • تندگستی
  • غم و اندوه
  • مصیبت
  • ضعف در دین داری
  • کاهش و ضرر و زیان مال و امول
  • بدی حال و روز
  • خسارت و مضیقه در معاش و معیشت

به واسطه ی این تعابیر می توانید خواب خود را تفسیر کنید که دلیل اینکه در خواب لال شدن را تجربه کردید چه بود و چه پیامی این خواب برای شما به همراه دارد!

تهیه کننده : توپ تاپ

2 نظر

  1. مريممريمsays:

    سلام صبحتون بخير ديشب خواب ديدم كه پنجره اتاق باز شده و تمام وسايل از كمد بيرون ريخته شده بود فهميدم كه دزد اومده خونمون ولي چيزي نبرده بود وهمه وسايل گرانقيمت سر جاش بود خيلي ترسيده بودم ؛ ميخواستم مامان و خواهرم را صدا كنم و بهشون بگم دزد اومده زبونم بند اومده بود و نميتونستم بهشون بگم دزد اومده ؛ اونا از ترس شديد من فهميدند كه دزد اومده ؛ در آخر زبونم باز شد وتونستم بگم دزد اومده . ممنونم تعبير بفرماييد .

  2. ماندانامانداناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که پدرم لال شده و نمیتونه حرف بزنه. طوری واقعی بود که من وقتی بیدار شدم چند دقیقه تو شوک بودم بعد از اون شروع کردم به گریه کردن . لطفا برام تغییرش کنید.