تعبیر خواب هل دادن، تغییر است

هل دادن در رویا ممکن است نشانه درخواست کمک و یا اتمام یک رابطه باشد. البته معانی دیگری نیز به این رویا اختصاص یافته است. به عنوان مثال تعبیر خواب هل دادن ماشین نشان دهنده تلاشی است که برای رسیدن به موفقیت کرده و در نهایت به هدف خود نیز می رسید.

تعبیر خواب هل دادن شخصی یا چیزی سمبل استفاده از نیرو و قدرت شخصی برای تاثیر گذاری بر روی دیگران در زندگی واقعی و یا تلاش برای تغییر افراد دیگر است. با این وجود احساسات شما در رویا و سایر جنبه های خوابتان تاثیر زیادی در معنا و تفسیر آن خواهد داشت. به عنوان مثال تعبیر خواب هل دادن دیگران همراه با عصبانیت و پرخاشگری به این دلیل که آزاری به شما رسانده و به نحوی شما را ناراحت کرده اند، به معنای تمایل واقعی شما به تغییر وی در زندگی بیداری است. البته این خواب نشان می دهد که کمی ناامیدی در این کار وجود دارد که اجازه نمی دهد تغییر به اتفاق افتد. در واقع شما با اینکه سعی دارید او را تغییر دهید اما در قلبتان این احساس وجود دارد که انسان ها تغییر نمی کنند.

تعبیر خواب هل دادن ماشین

تعبیر خواب هل دادن ماشین و یا هر نقلیه دیگری در رویا به معنای این است که بیننده خواب برای رسیدن به اهدافش تمام تلاش خود را کرده است. البته این مسیر برای او چندان که باید هموار نبوده و او برای رسیدن به این آرزو و یا هدف از سختی های زیادی عبور کرده است. بنابراین تعبیر خواب هل دادن به منظور جابجایی و تکان دادن وسیله ای نشانه تلاش برای رسیدن به موفقیت است. حال آنکه هرچه در رویا به سختی ماشین را هل دهید، متاسفانه سربالایی مسیر شما برای موفقیت طولانی تر خواهد بود. 

تعبیر خواب هل دادن ماشین

اما تعبیر خواب هل دادن ماشینی که سریع حرکت کرده و یا روشن می شود این نوید را به شما می دهد که تا رسیدن به هدف بزرگ چند قدمی بیشتر فاصله ندارید. در مجموع هل دادن یک وسیله با هدف به حرکت در آوردن در رویا اغلب دربرگیرنده نشانه های مثبت است.

تعبیر خواب هل دادن خودتان

تعبیر خواب هل دادن خودتان در رویا توسط شخصی دیگر، نشان دهنده فشارهای خارجی در زندگی بیداری است. البته این خواب به شما نمی گوید که فشارهای زندگی افزایش می یابد، بلکه بالعکس نشان دهنده کاهش فشارهایی است که از سوی دیگران و عوامل خارجی در زندگی بیداری به شما وارد شده است. البته گاهی اوقات این رویا به ما می گوید که بیننده خواب وادار به انجام کاری شده است که تمایلی به انجام آن ندارد. به عنوان مثال اگر شما فردی در آستانه ازدواج با فردی هستید که علاقه ای به او ندارید، احتمال دیدن این رویا برای شما بسیار است. 

اگر شخصی در رویا شما را به سمت در خروجی هل می داد در این حالت تعبیر خواب هل دادن نشان می دهد که به زودی این زمان سخت برای شما که تحت فشار زیادی بوده اید به اتمام می رسد و در نهایت آزادی و آرامش خود را بدست می آورید. البته تعبیر خواب هل دادن شما توسط دیگران می تواند به این نکته نیز اشاره داشته باشد که برای انجام کارها و وظایف خود نیازمند زمان بیشتری هستید و این بازه زمانی اندک تعیین شده کارها را برای شما دشوار ساخته است. بنابراین اگر چنین اتفاقی در محیط کار و یا در زندگی شخصی شما رخ داده است بهتر است سریع تر با مافوق و یا پارتنر خود در میان گذاشته و تا حدی از فشارهای کاری زیاد خود بکاهید.

تعبیر خواب هل دادن از ارتفاع

تعبیر خواب هل دادن از ارتفاع که اندکی نیز خشونت چاشنی آن باشد می تواند هشداری مبنی بر احتمال اتمام رابطه ای باشد که در زندگی واقعی برای شما اهمیت زیادی دارد. احتمالا رابطه ای عاشقانه و حائز اهمیت دارید که اخیرا مشکلاتی در این رابطه احساس می شود. اگر سریع تر برای حل کردن آن ها فکری نکنید احتمال اینکه به بن بست رسیده و این رابطه خاتمه یابد زیاد است. از همین روی تعبیر خواب هل دادن از ارتفاع برای شما حکم یک زنگ خطر را دارد. اما در مجموع سعی کنید به رویاهایی که خشونت در آن ها به چشم می خورد توجه بیشتری داشته باشید. چرا که اغلب نشانگر به دردهایی از گوشه کنار زندگی شما اشاره دارند.

تعبیر خواب هل دادن ویلچر

تعبیر خواب هل دادن ویلچر

تعبیر خواب هل دادن ویلچر به کمکی اشاره دارد که فرد خاصی از شما می طلبد. درواقع نشستن بر روی ویلچر در رویا نماد ناتوانی شخص است که بیشتر نیز به کار و شغل وی مربوط می شود. حال اگر شما در رویا سوار بر ویلچر بودید و شخص دیگری آن را هل می داد در این حالت تعبیر خواب هل دادن ویلچر نشان می دهد که شما بایستی برای حل کردن برخی از مشکلات کاری و حرفه ای خود از دیگران به خصوص همکاران خود تقاضای کمک کنید. همه مشکلات به تنهایی حل نمی شود و غرور راه حل آن نیست. 

اما اگر فرد دیگری بر روی ویلچر نشسته و شما در رویا آن را هل بدهید، نشان می دهد که بایستی کمی بیشتر به فکر اطرافیان خود باشید. احتمالا به کمک شما نیاز دارند و بایستی از آن ها حمایت کنید. تعبیر خواب هل دادن ویلچر گاهی اوقات نیز به مسئولیت های زیاد زندگی و اضطرابی که تحت تاثیر آن مسئولیت ها به شما وارد شده است مربوط می شود. بهتر است زمانی را نیز به استراحت و آرامش شخصی خودتان اختصاص دهید. اما اگر فردی در رویا قادر به برخاستن از روی ویلچر و حرکت بر روی پاهای خود باشد به معنای این است که وی در آینده ای نه چندان دور می تواند بر مشکلات خود غلبه کرده و با وجود بدبینی های دیگران به موفقیت مدنظر خود برسد.

گردآورنده : توپ تاپ

39 نظر

  1. نسرین قراگوزلونسرین قراگوزلوsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم با خاله و دخترخالم ی ویلچر خالی که مال پدرم هست را حمل میکنیم...جایی انرا به امانت گذاشتیم وقت برگشتن همراهانم گفتند که ویلچر را نیاورده اند من برگشتم و دنبال ویلچر میگشتم که کسی ی ویلچر دیگه بهم داد جای ان..که ببرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگیتان ناامیدی و استرس را از خودتان دور کنید

  2. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم یه دست غیبی دست گذاشت روی بازوم وهولم داد نزدیک بودبیافتم ولی نیافتادم به بقیه میگفتم دیدین میخواد منو بندازه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که به زودی زمان سخت برای شما که تحت فشار زیادی بوده اید به اتمام می رسد و در نهایت آزادی و آرامش خود را بدست می آورید.

  3. عرفان بهشتیعرفان بهشتیsays:

    سلام چندین شبه دارم خواب میبینم ی مینی بوس سوار شدیم تا به سربالایی میرسیم ماشین خاموش میشه پیاده میشیم و هل میدیم تعبیرش چیه ینی؟ مرسی از پاسخگوییتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسیری طولانی برای رسیدن به اهدافتان است

  4. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم دارم تو خیابون راه میرم همه جا تاریک بود بجز یه تیره برق ک زیرش یه پیره زن نشسته بود رفتم گفتم کمک میخوای داشتم کمکش میکردم موهاشو بافته بود بعد داشتم راه میرفتم باهاش یهو دیدم دهنش بوی گوشت خام انسان میده بعد من یه قران کوچیک تو جیبم بود اون بهم گفت اگه اون قرانه نبود تیکه تیکت میکردم بعد من فرار کردم دوست پسرم از کوچه اومد هی هولم میداد سمت اون باز من فرار میکردم باز هولم میداد میشه بگید چیه تعبیرش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است

  5. امیر علی خمسهامیر علی خمسهsays:

    سلام من خواب میدیدم زنداداشم دست منو گرفته با فشار میکشه وهول میدهرمنو منم به شدت ناراحتم وبعد اینکه دعواش کردم نگه داشت ومن خلاص شدم از دستش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حمایت قراربگیرید

  6. سارا حسینیسارا حسینیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب میدیدم دست معشوقه خودرا فشار میدم داخل کاسه آب نقره کاسه پر اب بود ومن بافشار دستشو کردم داخل اب ،،،،،،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید تلاش خودرا برای موفقیت در زندگیتان زیاد تر کنید

  7. ریحانهریحانهsays:

    سلام یکی از همکارام خواب دیده که جایی بودیم و من از ارتفاع بالا ب پایین نگاه کردم و میگفت که صدام کرده و گفته خیلی خم شدی ،ک یدفعه یکی دگ از همکارام دستشو گزاشت پشتم و گفته منم ببینم که من افتادم پایین‌.میگف اونی هم ک دستشو گزاش پشتم قصدبدی نداشت میگفت کسی عین خیالشم نبود ک افتادم پایین ممکنه زخمت بکشید چ تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بعد از دوره ای از سختی به ارامش خواهیدرسید

  8. شاهبن سعیدیشاهبن سعیدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پدر خدا بیامرزم روی مبل نشسته بود و میخندید منم دویدم و پاشو گرفتمو فشار میدادم و هی میگفتم دلم برات تنگ شده بود.... بعد یهو گریه کردم و چشمای پدرمم پر اشک شد و با پاش هلم داد عقب..... تفسیر بدی داره ایا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون نماز والدین بخونین باهاشون صحبت کنین و ازشون بخواین براتون دعا کنن

  9. RahelenatagRahelenatagsays:

    سلام وقت بخیر.خواب دیدم با دوستم رفتیم سر قرارش با دوست پسرش بعدش من رفتم ولی چون خواب من بود ادامشم دیدم. دوست پسرش تو یه گل فروشی کار میکرد و داشت با یکی حرف میزد که دوستم برداشت اشتباه کرد از حرفش و شروع کرد ب دعوا و زدنش و یکدفعه پسره پا میشه واسه اینکه دوسم نزنه اونو سعی کرد نگهش داره ولی ب طور ناخواسته هولش میده و پرت میشه تو ی انباری ک زیرزمینه تو همون مکان دوستم بیهوش میشه و پسره خیلی ناراحت میشه و سعی میکنه بیدارش کنه دوستم بیدار میشه میره پسره رو از بالا هول میده میندازه تو انبار ولی بعد پسره دستشو میکشه اونم میکشه پیش خودش تو انبار و تا صبح کنار هم میخوابن بعدش که بیدار میشن باهم دیگه رابطه خیلی خوبی دارن و ی جورایی احساس دوس پسرشو تو خواب حس میکردم که خیلی احساس گرم و عاشقونه ای بود به دوستم..این خوابو واسه دوستم دیدم میخوام ببینم تعبیرش چیه

  10. حامد محمدیحامد محمدیsays:

    سلام پدرم خواب دید که من لبه یه پرتگاهم و سعی دارن‌منو هل بدن خواستم‌معنیشو بدونم چیه ممنونم

  11. مبینا عباس زادهمبینا عباس زادهsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که یک نفر رو به قصد کشتن از پرتگاهی هل می دهم اما شخصی که هل می دهم سالم است و من در خواب سعی می کردم اون فرد رو به هر نحوی که شده از بین ببرم اما نمی شد تعبیر این خواب چیه؟؟؟؟؟

  12. عرفانعرفانsays:

    سلام من وقتی می خوابم بعد این که کسی که دوسش دارم میاد بهم پی ام میده بدون استثنا هربار تو خواب میبینم داره پی ام میده بعضی وقت ها پی امی که میده با چیزی که میبینم متفتوت بعضی وقت ها هم یکیین دلیلش چیه ؟ چرا همچین میشه؟

  13. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم برادرمو که جوانتر از الانش به نظر میومد و موهاش یلند تر شده بود ودر سکوت دونفر ویلچری که بردارم برهنه مبهوت روش نشسته بود از در خونه بیرون میاوردن پدرم هم همراهیشون میکرد وقتی از همسرم با اصرار پرسیدم چی شده چه اتفاقی برای برادرم افتاده من گریه شدید و عربده کشیدم .توروخدا برام تعبیرش کنید دارم سکته میکنم.

  14. علیرضا شمسعلیرضا شمسsays:

    سلام زن دایی من خواب دیده که در هین نگاه کردن گل او را هل داده و روی زمین انداخته تعبیرش چیست؟ ممنون میشم که جواب بدین.

  15. امیر بخشیامیر بخشیsays:

    با سلام خواب دیدم شغلی دارم مکانی مثل بیمارستان .مکانی بود سالن مستقیم نور داشت سالن چپ و راست تاریک مابین این دوتا به علت سالن وسط رو شن بود من وسط بودم از دوستان دیکر ویلچر که داخل آن انسان سالم بود رو از سمت چپ به سمت راست تحویل میدادم در میان آن ها اقوام من و قریبه هم بودند . ممنون اکه این تعبیر را حل کنید

  16. علیرضا حبیبی نژادعلیرضا حبیبی نژادsays:

    سلام، همسرم خواب دیده دخترم و یه دختر بچه دیگه توی مدرسه لب یک بام خیلی بلند ایستاده بودند که اون دختر بچه دختر منو از پشت بام هل داد پایین و دخترم بیهوش شد شاید هم مرده بود و بعد دید که با دخترم جایی میره، دوست دارم بدونم تعبیرش چیه

  17. فاطمه صفریفاطمه صفریsays:

    سلام من خواب دیدم سر خاک مادربزرگ خدابیامرزم خالم منو به شدت از روی پله بالای قبر پرت کرد روی مرده و اون یکی مادربزرگم گفت الهی بمیرم بچم افتاد تعبیرش چیه؟

  18. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم ک معشوقم مرا هول داد و در آب افتادم اما بعد خودش ب کمکم آمد

  19. محمد مهدی باباییمحمد مهدی باباییsays:

    سلام دوستم خواب دیده که من در حال هل دادن اون هستم و اون داره یه ساندویچ را میخوره و طوری هل نیدم که انگار قصد جونش را دارم وساندویچ پریده در گلوش فقط همین اطلاعات محدود را داده میتونید کمک کنید و تغبیرش را بگید تشکر

  20. NedaNedasays:

    خواب دیدم پسر غریبه ای مرا گروگان گرفته بعد از پنجره نگاه بیرون کردم دیدم عموم داره ماشینمو هل میده به سمت خاکی ولی نمیدونست ک ماشین منه کلی گریه کردم و داد زدم پسره منو ول کرد تا برم ماشینمو برگردونم سرجاش وقتیم رفتم نتونستم سوار ماشین شم و بیدار شدم

  21. حوراحوراsays:

    سلام.من دم صبح خواب دیدم یه جای هستم میدونستم کجاس کسی که قبلا دوسش داشتم کنارم بود دیدم تو دستش نوشته فروشی (ح) اول اسمم بعد باهم سوار ماشین شدیم نصفه راه پیاده شدم چون یه چیزی رو جا گذاشته بودم همون جایی که بودیم اومدم اینطرف خیابان سوار ماشین بشم که یه مرد حدودا ۶۰ساله نزدیکم وایساد ماشین نداشت یه حرکت بدی کرد منم هولش دادم افتاد توی پرتگاه سرش شکست ولی نتونست بلند شه زنده بود ولی نمیتونست بلند شه زنگ زدم اورژانس تمام وسایل مو جمع کردم با ماشینم رفتم دیگه نمیدونم چی شد مرد یا نه..

  22. 호스나호스나says:

    یلام من خواب دیدم توسط پدرم در قبر هل داده میشوم و رویم خواک میریزد لطفا معنیش رو بگید ممنون

  23. ali zemanyali zemanysays:

    سلام ی خواب عجیبی دیدم ی جسم خیلی بزرگ و سنگین هست خودمم نمی‌دونم چیه ولی توی خواب مثل اینکه اون جسمه خیلی بزرگ مهم بود و فقط باید حدود پنج شیش متر حلش بدم تا نصفشو حل ک زنم اومد (تو واقعیت زن ندارم) و میخواست درمورد یکی از بچه های فامیل فضولی کنه و دنبال ما بیاد بعد ک دوباره رفتم سمت اون جسمه سنگین از خواب بیدار شدم

  24. سحر فلاحسحر فلاحsays:

    شوهرم خواب دیده من شخصی رو هل دادم داخل چاه پر آب و اون افتاده و بعدش خودشو نجات داده

  25. Fatemeh abdiFatemeh abdisays:

    سلام وقتتون بخیر ! خواب دیدم منو دوستم وایساده بودیم روی یه تپه خیلی بلند ک پایینش درّه تاریک بود همسایمون که مرده‌ام وسط ما وایساده بود دستشو گذاشته بود پشت ما ، گفت دیگه وقتشه از این دنیا برین تا خواستم چیزی بگم هولمون داد افتادیم تو درّه

  26. اسماعیل سردشتیاسماعیل سردشتیsays:

    سلام من دیشب بین عالم خواب بیداری بودم که احساس کردم یکی بالا سرم رد شد و بعد منو‌ کشید از خواب بیدار شدم خیلی سامناک بود

  27. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم که پسر خالم به صورتم تف انداخت.. بعد من اون رو دنبال کردم و اون رو گرفتم و با هل دادن و کشیدن، اون رو اذیت میکردم! تعبیر خواب چیه؟

  28. جمشیدجمشیدsays:

    خواب دیدم یک فرد آشنا رو هل دادم از ارتفاع و همراه همسرم فرار کردم اون مرده بود

  29. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم که خواب و بیدار بودم بعد یکی جلوم ظاهر شد و من رو هل داد ولی هیچ انگار خواب بود. از اون ش روز به بعد احساس میکنم دارم خواب میبینم و همش دنبال ساعت هستم و تند تند توی فکر میرم و دنبال چیزی که نمیدونم چیه میگردم

  30. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم که خواب و بیدار بودم بعد یکی جلوم ظاهر شد و من رو هل داد ولی هیچ انگار خواب بود. از اون ش روز به بعد احساس میکنم دارم خواب میبینم و همش دنبال ساعت هستم و تند تند توی فکر میرم و دنبال چیزی که نمیدونم چیه میگردم

  31. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم که میخام از دری وارد بشم و دوستم از پشت منو هل میده و می افتم به زمین و افرادی که داخل اتاق بودند به من خندیدن نشانه ی چیست ؟

  32. پوریاپوریاsays:

    دیشب خواب دیدم پیرمرد غریبه ای رو دارم از جلو هل میدم و قبل از اینکه سرش بخوره زمین میگیرمش و بلندش میکنم تعبیرش رو کامل پیدا نکردم لطفاً ...

  33. هادیهادیsays:

    سلام من خواب دیدم داشتم تو یه جای ناشناس از پله میومدم پایین بعد کم مونده بود برسم به زمین یه نفر ناشناس منو هل داد افتادم زمین ودیگه بلند نشدم تعبیرش چیه

  34. کوثرکوثرsays:

    سلام من خواب دیدم از روی عصبانیت به یک مرد حمله کردم و هلش دادم و اون مرد آشنا است و میشناسمش

  35. nazaninnazaninsays:

    سلام شخصی ک الان باهاش تو واقعیت دشمنم، خواب دیدم اومده بهم میگه بیا بغلم بغلم کرد و منم محکم هلش دادم کهاز بغلم بیاد بیرون باهاش دعوا کردم خیلی حرف های ناچیز بهش گفتم رفیقامم هی میگفتن برو پیشش دوست شو. اگه میشه تعبیرش رو بگید با تشکر

  36. nazaninnazaninsays:

    سلام شخصی ک الان باهاش تو واقعیت دشمنم، خواب دیدم اومده بهم میگه بیا بغلم بغلم کرد و منم محکم هلش دادم کهاز بغلم بیاد بیرون باهاش دعوا کردم خیلی حرف های ناچیز بهش گفتم رفیقامم هی میگفتن برو پیشش دوست شو. اگه میشه تعبیرش رو بگید با تشکر

  37. عمادعمادsays:

    سلام میشه تعبیر خواب منو جواب بدین من شرایط روحی خوبی ندارم خواهشاً جواب بدین خواب دیدم مادر بزرگم رو از ارتفاعی هل دادم به پایین ،زخمی شد و منو سرزنش کرد اطرافیان اونو بلند کردن و روی چیزی مثل ویلچر نشاندن ومنو سرزنش کردن ولی من اصلا احساس گناه و ناراحتی از کاری که کردم نداشتم با این که با مادربزرگم مشکلی ندارم

  38. موسویموسویsays:

    من خواب دیدم کسی رو دارم ها میدهم تا بیوفته تو باتلاق ولی اون فرد نمی افته اگر میشه پاسخ بدید ممنون

  39. موسویموسویsays:

    من خواب دیدم کسی رو دارم ها میدهم تا بیوفته تو باتلاق ولی اون فرد نمی افته اگر میشه پاسخ بدید ممنون