تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف

آب مایه حیات هر موجود زنده ای است. اما برخی از تعبیر کنندگان خواب برداشت های متفاوت تری از آب دارند. به عنوان مثال لوک اویتنها آب را نگرانی و غم می داند یا مثلا منوچهر صفایی دیدن آب در خواب را نشانه ی روشنایی و صفا می داند.

در دین آب مربوط به حیات و زندگی موجودات است. در آیه 30 سوره مبارکه انبیا آمده است که:

أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا ۖ وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ ۖ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ

آیا کافران ندیدند که آسمان ها و زمین بسته بود ما آن ها را بشکافتیم و از آب هر چیز زنده‌ای را آفریدیم؟ پس چرا باز به خدا ایمان نمی‌آورند؟

همانطور که در آیه بالا مشاهده می کنید، آب مایه حیات هر موجود زنده ای است. اما برخی از تعبیر کنندگان خواب برداشت های متفاوت تری از آب دارند. به عنوان مثال لوک اویتنها آب را نگرانی و غم می داند یا مثلا منوچهر صفایی دیدن آب در خواب را نشانه ی روشنایی و صفا می داند.

پس برای تعبیر دیدن آب خواب یک اتحاد واحد وجود ندارد و هر کسی نظر خاص خود را دارد. همچنین باید بدانید که دیدن انواع آب هم در خواب می تواند تعبیرهای متنوعی داشته باشد. تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف با تعبیر خواب آب شفاف و زلال متفاوت است. امروز در مورد تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف و انواع آن به صورت تخصصی و کامل صحبت می کنیم.

تعبیر دیدن آب در خواب

چیزی که در بین تعبیر کنندگان خواب، مشخص است این است که دیدن آب در خواب، نشانه ی کیفیت و چگونگی حالت درونی شماست. یعنی با توجه به نوع آبی که در خواب می بینید و کاری که آن انجام می دهد، تعبیر های متفاوتی وجود دارد. در ادامه تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف برای افراد مختلف را می توانید مشاهده کنید.

تعبیر خواب آب لجن آلود بر اساس نظرات معبران بزرگ

تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف در دنیا

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم برای تعبیر خواب آب، یک نظر واحد و مشخص وجود ندارد و برداشت ها کاملا متفاوت هستند.

تام چت ویندرا که یکی از تعبیر کننده های بزرگ خواب در جهان است در مورد تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف می گوید:

اگر شما در خواب یک آب عمیق و تیره را ببینید، احتمالا تحت سلطه قدرت های روحی هستید و باید از فرصت خود برای استفاده از این قدرت ها به خوبی استفاده کنید.

لوک اوتنهاو در مورد تعبیر خواب آب کدر می گوید:

دیدن آب کدر در عالم رویا و خواب نشان به بیماری های روحی فرد دارد که باید درمان شود. از این بیماری ها می توان به وسوسه، استرس و اظطراب و بقیه موارد مشابه اشاره کرد.

جابر مغربی که در تعبیر خواب شهرت خوبی دارد در این زمینه می گوید:

اگر در سال فراوانی آب ببینید، سخت و دشواری فراوانی در این سال گریبان گیر شما خواهد شد و آب تیره در بخت شما خواهد افتاد.

منوچهر طبیعی تهرانی در مورد تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف می گوید:

آب لجن آلود و کثیف، چیزی جز اندوه و غصه نیست و باید برای آن خودتان را آماده کنید.

محمد بن سیرین این خواب را این گونه تعبیر می کند:

اگر در خواب و عالم رویا، آب لجن آلود و کثیف را بنوشید باید منتظر بزرگی، ثروت و نعمت فراوان همراه با درد، سختی و رنج باشید.

تعبیر خواب آب لجن آلود و کثیف در دین

حضرت دانیال در مورد تعبیر خواب آب کثیف می فرماید:

اگر در خواب و عالم رویا متوجه کسی شدید که آب تیره و کثیف بر روی شما می ریزد، بدانید که آن کس به قصد شر و بدی برای شما تلاش می کند.

حضرت یوسف علیه السلام می فرماید:

دیدن آب تیره در خواب نشانه غم، فساد و یا رواج پیدا کردن ظلم بر اهل زمین است.

تعبیر خواب آب تیره و متعفن

تعبیر خواب آب متعفن، تیره و کثیف

همه تعبیرکنندگان خواب معتقدند که تعبیر خواب آب متعفن، تیره و کثیف، بیماری جسمی یا روحی است و فرد باید برای پیدا کردن و درمان آن بیماری سریع اقدام کند.

تعبیر خواب آب گل آلود

لوک اویتنهاود تعبیر خواب آب گل آلود را ضرر کردن شخص می داند و این که باید محتاط تر از همیشه عمل کند.

آنلی بیتون یک دکتر روانشناس بر اساس علوم روانشناختی تعبیر خواب آب گل آلود را به شرح زیر می داند:

آب گل آلود در عالم رویا نشانه ی این است که دیگر مانند قدیم از زندگی خود لذت نمی برید و ناامید هستید. اگر در خواب خود را درون آب گل آلود ببینید، نشانه ی این است که از اشتباه های گذشته خود در رنج و عذابید و باید برای آرامش آن ها را فراموش کنید. اگر در خواب، آب گل آلودی را خوردید، احتمالا به یک بیماری دچار هستید.

تعبیر خواب لجن سبز ، تعبیر خواب لجنزار

    تعبیر خواب لجن سبز

    تعبیر کنندگان، لجن و لجن زار از هر رنگی را یک نوع مبتلا شدن می دانند. این مبتلا شدن می تواند بسته به نوع خواب متفاوت باشد. تعبیر خواب لجن سبز مبتلا شدن انسان به مشکلات کوچک و دست و پاگیری را نشان می دهد که آسایش و آرامش زندگی فرد را از بین برده است و باید برای حل آن ها چاره ای بیندیشد.

    تعبیر خواب لجن خوردن

    خوردن آب کثیف و لجن آلود در خواب نشانه ای برای مبتلا شدن بیماری های خطرناک است. فرد باید صدقه دهد و مراقب سلامتی جسمی و روحی خود باشد.

    تعبیر خواب لجنزار

    همانطور که در بالاتر اشاره شد، دیدن لجن در عالم رویا و خواب نشانه ای برای مبتلا شدن فرد است. اگر در خواب زمینی را شخم می زنید که مرطوب و لجن زار است، احتمالا گریبان گیر مشکلات فراوانی خواهید شد. همچنین اگر در خواب خود در لجن می افتید، احتمالا مدتی دچار بد یمنی و بد شانسی خواهید شد اما نترسید این زمان، طولانی نیست.

    تعبیر خواب یک رودخانه گل آلود

    اگر در خواب خود یک رودخانه گل آلود مشاهده کنید، غم گین و اندوهگین می شوید. علت این غم را باید پیدا کنید. اگر در خواب یک رودخانه با آب کدر مشاهده کردید، در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید. شما نعمت های فراوانی دارید که از آن ها به درستی و طرز صحیح استفاده نمی کنید. این خواب برای شما یک هشدار محسوب می شود.

    غسل کردن در آب رودخانه

    اگر در عالم رویا در حال غسل در یک رودخانه بودید، بدانید که فراغت و راحتی در مسیر شما قرار دارد و به زودی به از هر رنجی دور می شوید. اگر در آب رودخانه ماهی ببینید، نشانه ی خوبی است اما اگر در آب ماهیان بدشکل دید، علامت خوبی نیست.

    تعبیر خواب افتادن در آب گل آلود

    اگر در خواب خود در آب گل آلود و کثیف افتادید، نشانه و علامتی برای شروع رنج و بدبختی در زندگی شماست. اگر در آب خروشانی افتادید، مشکلاتی در مسیر شما قرار خواهد گرفت که به شما آسیب نمی رساند اما تمام انرژی شما را می گیرد.

    تعبیر خواب دادن آب گل آلود به کسی

    اگر در خواب خود دیدید که کسی به شما آب گل آلود تعارف می کند و شما آن آب را می نوشید، از طرف آن شخص به شما گزند و آسیبی می رسد. باید مراقب آن شخص باشید.اگر در خواب دیدید که به مردم آب گوارا و پاک تعارف می کنید و می دهید، نشانه آن است که شما انسان بسیار خوبی هستید و ویرانه ها را آباد می کنید.

    تهیه کننده : توپ تاپ

    مطالب مرتبط...

    33 نظر

    1. elaheelahesays:

      سلام. من خواب دیدم ی خونه های قدیمی توی روستای مامانم هست ک الان خراب شده خونه های نو ساختن. خواب دیدم توی اون خونه ها بودم سقف بلندو عجیب کفش اب تیره بود ولی بویی نداشت منو دوتا پسر بچه تازانو توی ای بودیم بعد ی جاییش عمق داش گفتم اونجا نرید بعد ک اومدیم بیرون با اب تمیز شستیم پاهامونو ولی باز ی پام تمیز نمیشد ی کمیش موند روی پام. بعد یه در بود باز کردم رفتم بیرون. میدونم طولانی شد معدرت. ممنونم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        ممکن است در موقعیت های جدیدی قرار بگیرید

    2. فاطمهفاطمهsays:

      سلام مادرم خواب دید که آب تیره ماشین لباسشویی توی اتاق من میریزه تعبیرش چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام. وقت بخیر. احتمالا مشکلات روانی خاصی در خانواده شما موج می زند که نشات گرفته از نزاع و دلخوری های اخیر است که بایستی حل شود.

    3. محدثهمحدثهsays:

      سلام من خواب دیدم کسی رو که قبلا میخواستیم همو اومده با زنش به هتلی که مثلا من اونجا کار میکردم ..اونارو تخت نخوابیدن و یه تشک انداختن رو یه اب راهه کثیف و لجنی که از وسط اتاقشون رد میشد و داشت اتاق رو به گند میکشید و زنش خوابیده بود رو تشک و اب لجنی احاطش کرده بود و خودشم کنارش نشسته بود و سرشو بین دستاش گرفته بود و داشت فکر میکرد و ناراحت بود و با انگشتش مدام میزد به ابهای لجنی و کثیف و و انگار قهر بودن باهم و یهو منو دید و صدام زد و منم داشتم سعی میکردم ازش فرار کنم و برم یه جای دیگه.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده غم، فساد و یا رواج پیدا کردن ظلم بر اهل زمین است.

    4. سماسماsays:

      سلام صبح ساعت نه به بعدخواب دیدم ابگرمکن درجه اش زیادبودابش سررفت تواشپزخونه بابام مرده توخواب صداش کردم بابابیاببین اب ابگرمکن چراانقدرکثیف وسیاه بابام میگفت بایدداخلشوعوض کنیم بعددیدم اب به سرعت ازابگرمکن خارج میشدمیرفت داخل سوراخ وسط اشپزخونه موکت هم کثیف شده بوددوباره خواب دیدم قبرستانم عیده سرخاک. یه نوزادفاتحه میدادم بعدرفتم سرخاک بابام سوره فاتحه روخواندم بعدسرموگذاشتم خیلی حرف داشتم ولی صدام درنمیومدکمی حرف زدم ازخواب پریدم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        برای پدرتون خیلی قرآن بخونید دعا کردنش باعث میشه از مشکلات دور باشین

    5. ابوالفضلابوالفضلsays:

      سلام وخسته نباشید توی خواب دیدم که رفته بودم یه جایی که نمیدونستم کجاست با یه کسی که نمیدونستم کیه یه دخترم پیشم بود بعد من تشنم شدویه بطری داشتم که هیچ ابی توش نبود خیلییی تشنم بوووووود گفتم ابجی اب پر میکنی برام ابجیم بودپر کرد ابش خیلی کثیف بود لجن بود اصن بهش گفتم درست کن خب این چیه خودم رفتم پر کنم توش پره اشعال بود اب خیلی کثیف بود اما نمیدونم خوردم یا نه یادم نیست

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده غم و اندوه و ناراحتی هایی است که ممکن است در ان گرفتار شوید

    6. معینمعینsays:

      سلام خواب دیدم اب فاضلاب فشار قوی از دریچه ای خود خارج شده است بصورتی که غیر قابل مهار بود و بوی بسیار بدی داشت. که در خواب مسئولین بفکر باز کردن فاضلاب و هدایت آن بودند اما چیز عجیبی که بود روی فاضلاب لایه ای ضخیم برف بود که در منطقه ما که خوزستان میباشد تا بحال برف به چشم دیده نشده است ومن فقط پاشنه پام مقداری کثیف وگل آلود ویا نجس شده بود ممنون

    7. وحید پرنیاوحید پرنیاsays:

      سلام من کارم بساط روتختی هست تو خواب دیدم کنار یه خیابان که جوی اب بزرگ هست بساط کردم و دارم کارم میفروشم که یه دفعه همه روتختی ریختن تو اب و اب برد من رفتم جلوتر همه کارم گیر کرده به یکسری برگ و درخت من رفتم توی اب همه برداشتم اگه امکانش هست تعبیر این خواب برای من بگید ممنون میشم

    8. میثممیثمsays:

      سلام من توی خواب دیدم با موتور از آب خروشان و لجن زار سبز همراه دوستم عبور کردیم

    9. مریممریمsays:

      مادرم خواب پدرمو که فوت شده دیده و دیده لباس هایه اون رنگی و کثیفه و با مادرم وایستادن جلویه در که یهو دوسپسر من رد میشه و پدرم از زمین لجن و بر میداره و پرت میکنه سمت اون و دوتاشون به هم فش میدن اون لجن تبدیل به خون میشه تعبیرش چیه؟

    10. سمانهسمانهsays:

      سلام من خواب دیدم یهو خونه داره از چاه فاظلاب آب به سرعت می‌زنی بیرون من هم دارم فرار می‌کنم و یهو دخترم رو که ۱ماه هستش فوت شده رو پیدا می‌کنم و بقل می‌کنم آب کم کم زلال میشه و من دخترمو به آغوش می‌کشم تعبیرش چیست

    11. mhdi mohamadimhdi mohamadisays:

      سلام یک نفر پول داده به من و من با پولش کار میکنم و قرار شد بعد ۶ ماه با سود بهش برگردونم ، خواب دیدم این شخص جوون تر شده و سرحال بود بهم شیرینی داد و مسیری رو با هم رفتیم ، بعد من دیدم زیر پام لجن زار شد و سبز بود تا دیدم از اونجا دور شدم و دوباره با همون شخص برگشتیم به راهمون ادامه دادیم

    12. مهسامهساsays:

      سلام مامانم خواب دید که توی آب گل آلود و لجنی بود نمیتونسته از اونجا بیاد بیرون همه وسایلش هم آب برده کیف پولش رو هم برده دنبالش رفته ولی نتونست بگیرش تعبیرش چیه؟

    13. مهدیمهدیsays:

      سلام خواب دیدم مقابلم یه برکه ای کوچک از آب نحس و کثیف هست

    14. نیلوفرنیلوفرsays:

      سلام خسته نباشید. مامان من خواب دیده که بابام مسته و خوابیده توی اب لجن همچنین بابام اونجا زن دوم هم داشته لطفا تعبیرش و بهم بگید

    15. یلدا شاهییلدا شاهیsays:

      سلام من خواب دیدم با دوستم داخل ابی رفتیم که توش برگ و اینا ریخته شده بود و من میگفتم کثیفه تعبیرش چیه کسی میدونه؟

    16. پیمان وکیلیپیمان وکیلیsays:

      در خواب دیدم در بین چند دانشجوی محجبه هستم و استادشان نیز به انان درس میدهدومن از خجالت سرم را بلند نمیکنم.

    17. مهدیس فرجیمهدیس فرجیsays:

      سلام روزبخیر من خواب دیدم که دوباره با همسرم ازدواج کردم و تو همون باغی که قبلا ازدواج کردم هستم ولی خب یه چندقدمی کا میرم اونورتر میبینم یه اتاق هستش که کفش مثل یه درب چوبی ولی قسمت شیشه ایش نشون میده زیرش اب لجن سبز هستش اتاق خیلی قشنگ بودش بعد میرم اتاق دیگررو میبینم که یه میز بزرگ پر از غذاهای مختلف که برای عروس و داماد اماده کردن ولی خب وقتی میرم بیرون که همسرم رو صدا کنم میبینم لباس کت و شلوار رو با یه بلوز و شلوار دیگه عوض کرده وقتی دوباره میام داخل اون اتاق خودم میخوام شروع به خوردن غذا کنم که میبینم یه ران مرغ بعنوان ته چین هستش برای همین همه غذاهارو میدم دخترخاله ام جمع کنه ببره خونه بنظرتون این تعبیرش چیه اخه از زمانی که ازدواج کردم این دفعه دوم که خواب میبینم دوباره عروسی کردم

    18. مبینا اسدیمبینا اسدیsays:

      سلام من خواب دیدم که کسی که میدونم از اوضاع روحی و شرایط زندگی خوبی برخوردار نیست یعنی توی فساده که از آشناهامم هست با چند نفری که نمیشناسم از یه تونلی دارن رد میشن منم پشت سرشون دارم میرم بعد ته این تونل به آب لجن آلود میرسن خودشونو میندازن توی آب و راهشونو ادامه میدن خیلیم خوشحالن ، من دیگه راهمو ادامه نمیدم خودمو تو اب نمیندازم برمیگردم از راهم میرم . نمیدونم تعبیرش چی میشه. یعنی اون اشنامون هنوزم به راه اشتباهش تو زندگی ادامه میده؟ بعد اینکه میگن زن خوابش کجه اینجا خوابم برعکس تعبیر میشه؟

    19. باران بهاریباران بهاریsays:

      سلام خواب دیدم که رودخانه ای در باغی میگذشت که خیلی زلال بود و من و خانواده ام کنارش بودیم، اما کنار رودخانه زنی که میشناسمش و از نظر من آدم خوبی نیست کنار همون رودخانه چادر مشکی دورخودش پیجیده بود طوریکه فقط یه چشمش دیده میشد ، ودر ادامه خواب دیدم لبه یه استخر به شکم دراز کشیده ام و کمی از افتادن در استخر میترسم، استخر آبی به نظر میومد وآبش زلال بود ،ولی کف استخر خزه و لای آبی رنگ بود . لطفا تعبیرش رو برمایید ممنون

    20. علیرضا عبدل زادهعلیرضا عبدل زادهsays:

      سلام وقتتون بخیر...من خواب دیدم ک اومدم آب شیر لوله کشی و بخورم انگار لوله ها هم در حال تعمیر بودن به یکباره آب پرفشار سیاه برای چند ثانیه تو دهانم ریخت ..ممنون میشم تعبیرش و لطف بفرمایید

    21. فاطمهفاطمهsays:

      سلام خواهرم خواب دیده ‌عشق سابقم تو لجن گیر کرده ومن لجناشو کنار میزدم که نجاتش بدم تعبیرش چیه .

    22. سیماسیماsays:

      سلام من خواب دیدم که داریم پیاده با پدرم راه میریم و یه مسیر هایی طبیعی رو به رومون بود وارد یه غار شدیم که توش اب کثیفی بود و من ناخواسته پاهام به اون اب خورد ولی پدرم رفت داخلش و خودشو کاملا خیس کرد ولی بعد از اون غار گذشتیم به نظرتون تعبیرش چیه؟

    23. سحرسحرsays:

      من خواب دیدم میخوام در یک استخر بزرگ رو باز شنا کنم ، با اینکه آب تمیز بود ولی داخل استخر از درختچه ها و جلبک ها پر بود و نمیشد به سادگی شنا کرد ، خودمو در آب شستم ولی حالت گل و لای به پاهام چسبیده بود . تعبیرش چیه ؟

    24. زهرازهراsays:

      سلام خسته نباشید مادرم خواب دیده بچه همسایه شون گم کرده دنبالش میگرده پیداش نمیکنه بجاش یه خرگوش پیدامیکنه برمیگرده میره خونه خرگوش نمیبره بعدمیبنه مدارک های برادرم از جیب اش می افته توآب لجن میخواستم تعبیرشو بدونم سپاس

    25. نرجسنرجسsays:

      سلام من خواب دیدم ک از جوب لجنی گذشتم و مقدار زیادی پول به دست آوردم بعد به دریا رسیدم اونجا یک ماهی شفاف سفید پیدا کردم بعد از سخره بالا رفتمو خواهرمو اونجا دیدم ک یهو مار رفت سمتش مارو گرفت دستش و من از ترس از دستش گرفتم ماره منو نیش زد اصلا احساس درد یا چیز دیگه ای نداشتم اون مارو پرت کردم و چند تا مار دیگه حمله کردن و من باز اونا رو پرت کردم دور

    26. نرگس احمدینرگس احمدیsays:

      وقت بخیر من خواب دیدم دخترم در دریایی که آبش تیره و لجن بود گم شد! دخترم یک ماه دیگه عمل سختی داره ممکنه تعبیرش به این عمل ربطی داشته باشه

    27. راحله فرازمندراحله فرازمندsays:

      سلام خسته نباشید مادرم خواب دیده یه حوضی بوده آب کثیف توش بوده شیر آب داخلش بوده من رفتم توش که شیر آب رو ببندم که با لباس اداره افتادم توی آب و کثیف شدم و آقای کثیف از حوض بیرون اومدم

    28. حدیثحدیثsays:

      خواب دیدم کسی رو که دوست دارم یه نفر انداخت توی جوب آب بسیار کثیف و پر از اشغال و من برای نجات دادنش رفتم توی جوب ولی آب اینقد زیاد بود که آب بردش بعد رفتم جلو تر گرفتمش اما شدت آب از دستم گرفتش اما خودش برگشت اومد😔این خواب چه تعبیری داره

    29. امیر محمد شایگانامیر محمد شایگانsays:

      سلام من خواب دیدم افتادم تو رودخونه گل الود جلیقه نجات تنم بود تونستم خودمو دربیارم ب سختی این تعبیرش چی میشه؟

    30. میثممیثمsays:

      سلام مادرم خواب دید که آب گل آلود نزدیک اوست ولی هیچ جای مادرم کثیف یا گل الود نشده . بعدش بیدار شده و دوباره خوابیده خواب دیده سیم کشی خانه اتش گرفته و کل خونه اتش گرفت . ولی یکدفعه اب بارون به صورت گل و کثیفی به کل خانه بارید و اتش خاموش شد . بعد این که تمام شدن هیچ چیزی از خانه کثیف نشده بود حتی یک نقطه و فقط تکه ای از سیم سوخته بود . یک جا ام از او پرسیده بودند اسم تو چیه و مادرم در جواب گفته بود بی بی زهرا انها ام گفتند مواظب خودت باش

    31. غفاریغفاریsays:

      سلام من همسرم به تازگی فوت کرده شب چهلمش خواب دیدم اومده بود خونه می گفت بو میاد گفتم نه بویی نمیاد . گفت بو میاد گفتم بوی مغز گندیدت هست مغزت ذایل شده برای همیشه داری می میری اهمیت ندادم ولی چند روز بعد رفتیم نجف اونجا دوباره خواب دیدم میگه بوی بد میاد من این خواب و برای کسی نگفتم چند روز پبش زن برادرم خواب دیده همسرم تو یه خونه متروکه پر از لجن گیر کرده و داره لجنا رو میریزه بیرون ولی فایده نداره با خودم گفتم تو خواب به من گفت بوی بد میاد بوی لجنایی که توش گیر کرده خواستم بدونم تعبیرش چی میشه

    32. الههالههsays:

      با همسرم سوار موتور شدیم و با سرعت زیاد وارد یک خونه متروکه شدیم ک یک قسمتیش پر از آب کثیف بود من رو داخل ساختمان گذاشت و خودش رفت بیرون ساختمان احساس کردم خونه ی متروکه پر از آب در حال تکان خوردن است بنابراین از داخل آب کثیف رد شدم تا به بیرون ساختمان برسم و بعد ک بیرون اومدم خانه ی متروکه خراب شد و من پیش همسرم بودم

    33. راحلهراحلهsays:

      سلم روز بخییر خواب دیده بودم که بیرون همه اب کثیف تیره و گلاالدد بود با دوستانم رفته بودم بیرون تمام بوت و پاهایم گیل الود شده بود و حتی داخل حویلی نیز گیل الود ود حتی شیشه های کلکین البته در وضعیت بد اقتصادی نیز قرار داریم میشه تعبیر خوابم را بگویید.