تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن نگرانیست !

شنا در آب و غرق شدن در آن از رویاهایی است که برای اغلب مردم اتفاق می افتد. اما تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در اقیانوس، استخر یا دریا تفاوت های بارزی با یکدیگر داشته و می تواند به رویدادهای مختلف زندگی افراد اشاره کند.

کلیات تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن می تواند به موارد زیادی اشاره داشته باشد که قسمت ناخودآگاه ذهن شما تلاش می کند آن ها را مجددا بازنگری کرده و در قسمت آگاه ذهن شما پدید آورد. در ادامه به تفسیرهای مختلفی در خصوص تعبیر خوا غرق نشدن خواهیم پرداخت که از جمله عمومی ترین آن ها در مفاهیمی مانند عواطف انسانی، احساس ترس، غرق شدن و تله های زندگی خلاصه می شود.

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در اقیانوس

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در اقیانوس از جمله مواردی است که برای اغلب افراد جای سوال دارد چرا که این خواب از رویاهای معمولی انسانی است. اما طبیعتا تفاوت هایی در آن ها برای افراد مختلف وجود دارد که با توجه به زندگی روزمره فرد بیننده رویا مشهود است. غرق شدن هنگام شنا در یک اقیانوس از جمله رویاهایی است که نمایانگر آگاهی فرد از احساسات مختلف و درک آن ها است. چنین فردی معمولا با جریانات زندگی و رویدادهای آن هم مسیر شده و جاری می شود. با این حال تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در یک اقیانوس درحالی که فرد مدام دست و پا زده و سعی می کند به سختی خود را بر روی سطح آب نگه دارد، به این معناست که تاثیرات بیرونی در زندگی واقعی فشار مضاعفی بر وی وارد کرده و فرد بیننده رویا به شدت در تلاش برای رهایی از این فشارهای روانی است. اما چنانچه متذکر شدیم این عوامل بیرونی بوده و حتی می تواند از سوی زندگی اجتماعی فرد باشد. 

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در آب استخر ، دریا و یا طوفان

یادگیری مهارت شنا و حفظ تعادل بر روی آب بایستی در کنار هم قرار گیرند تا فرد بتواند شناگر ماهری باشد. بنابراین تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن نیز می تواند به این موضوع اشاره داشته باشد که تعادل بایستی در زندگی رعایت گردد. لذا اگر در زندگی واقعی رابطه ای را جدیدا ترک کرده و یا وارد شغلی پر استرس شده اید، وقت آن رسیده که شرایط خود را بازنگری کرده و تا حدی از شرایط استرس آور دوری کنید. اجازه دهید رویدادهای خوب و روزهای شادتر وارد زندگی شما شوند. این حجم از فشارهای روانی نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. اگر فردی بیننده رویا، خود را در حال شنا کردن عادی در آب های اقیانوس ببیند اما ناگهان جزر و مدی قوی در اقیانوس پدید آمده و فرد قادر به مقابله در برابر آن نباشد، تعبیر خواب تلاش برای غرق شدن نشان دهنده پیشامد و یا وضعیتی ناگهانی در زندگی بیداری این شخص است. شرایط پیش روی دشوار خواهد بود و وی قادر به کنترل احساسات خود در این وضعیت نمی باشد.

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در استخر

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در استخر سناریویی کاملا متفاوت با آنچه که در بالا گفته شد دارد. استخر ساخته دست انسان است و با آنچه که در طبیعت دریا و اقیانوس وجود دارد متفاوت است. بنابراین چنین سوالی برای بیننده رویا پیش می آید که من چه چیزی را با دستان خود ساخته ام که در عین زیبایی، طبیعی و دلچسب نیست؟ پاسخ می تواند یک حرفه، زندگی مشترک، سبک زندگی و امثال این باشد. تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در استخر می تواند به معنای زندگی باید که فرد برای خود ساخته اما این زندگی و قوانین آن چندان که باید پایدار نیست. بنابراین وقت آن رسیده است چیزهایی که دیگر او را خوشحال نمی کند از بین برده و از آن ها دوری کند. این همان هدفی که بیننده رویا بایستی برای خود داشته و مسئولیت آن را بپذیرد. تغییر موضوع خوب و مهمی است که حتما باید در زندگی آن را تجربه کنیم. هرچند عبور از مراحل اولیه تغییر گاهی اوقات با دشواری هایی نیز همراه است. تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در استخر یادآور این پدیده است که هم زمان با مردن و از بین رفتن چیزی، شخص یا رویداد دیگری متولد می شود!

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در سیل

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در سیل و طوفان

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن در سیل و طوفان که نیروی آب به سرعت سعی در تخریب اطراف دارد، به چند مورد مربوط می شود. یکی از این موارد حوادث و رویدادهای تلخ گذشته است که یادآوری آن ها از طریق ذهن ناخودآگاه باعث اوقات تلخی و پریشانی ما می گردد. ترس ها و مصاحب حل نشده گذشته همراه ما باقی می مانند و تا زمانی که نتوانیم به طور کامل آن ها را حل و فصل کنیم مانع از حرکت رو به پیشرفت و آرامش زندگی ما خواهند شد. این تجربیات شاید در ظاهر فراموش شده باشند اما همچنان یک نسخه قوی از آن ها در بایگانی ذهن ناخودآگاه ما وجود دارد.

خلاصه و جمع بندی تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن

تعبیر خواب تلاش برای غرق نشدن به شرایط دیگر رویا بستگی دارد و همانطور که پیشتر نیز توضیح دادیم این رویا می تواند معانی گوناگونی داشته باشد. اما در مجموع چنین خوابی در مورد ترس ها و نگرانی های زندگی روزمره ما خبر می دهد. بنابراین پس از دیدن چنین رویایی سعی کنید جزئیات آن را به خاطر آورده و معانی آن را در زندگی روزمره و اتفاقات آن دنبال کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

3 نظر

  1. مریممریمsays:

    باسلام خاستگار من چند وقت پیش خواب دیده بود که سیل اومده وسعی داشته که منو نجات بده وگفت که توی خوابش میدونست که منم ولی خیلی بچه بودم و منو گرفته بود بالای سرش که من اسیب نبینم میشه بگید تعبیر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مورد لطف قرارگرفتن است

  2. ناشناسناشناسsays:

    با سلام وتشگر از شما.خواب دیدم بار یه الاغ رو بستم وطنابشو محکم کردم که با الاغ وبارش از اب رد بشیم که یدفعه پام گیر کرد به یه تبکه از طنابش که با هم افتادیم تو اب که اب کدر رنگی بود .تو اب قوطه ور بودیم ولی راحت نفس میکشیدم با تلاش که تونستم تعادلمو حفظ کنم وخودمو به سطح اب رسوندم که یه نرده اهنی دیدم که دست انداختم خودمو از اب نجات بدم که از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درمسیر زندگیتان با رویدادهای جدیدی اشنا شوید که باعث درگیری ذهن شما خواهدشد

  3. رضارضاsays:

    سلام. خانمم خواب دیده من در یک رودخانه هستم در حال تلاش برای غرق نشدن. زیر آب نبودم دست و پا میزدم. اطراف رودخانه درختان بزرگ و سبز بوده و من برای نجات به چوب های کوچک دست میزدم که میشکستند. خانمم بیرون آب میگفته شاخه ها قوی و بزرگ را بگیر چرا کوچک ها را میگیری؟ تعبیرش چیست؟