تعبیر خواب خون آشام اصلا ترسناک نیست

خون آشام ها برای مردم دیگر آن موجودات وحشتناک و خبیث نیستند بلکه تبدیل به شخصیت های محبوب سینما شده اند. بنابراین تعبیر خواب خون آشام صرفا وحشت و اتفاقات بد نیست بلکه به احساسی بستگی دارد که شما نسبت به آن ها در بیداری دارید.

تعبیر خواب خون آشام به معنای وحشت نیست!

تعبیر خواب خون آشام می تواند یک موضوع جالب برای افرادی باشد که به معانی رویاهای خود اهمیت می دهند. خون آشام ها یکی از شخصیت های محبوب شصت سال اخیر در فرهنگ های مختلف به حساب می آیند اما تعبیر خواب خون آشام برای افراد ممکن است معنای متفاوتی داشته باشد. شما بعد از دیدن این خواب بایستی سعی کنید احساس خود نسبت به این موجودات را بررسی و سپس به رویای خود معنا دهید. اگر شما به خون آشام ها علاقه دارید و یا آن ها را بازتابی از شخصیت خود می دانید و صفاتی مانند جذاب، نیرومند و برتری را به آن ها نسبت می دهید، همین موارد می تواند نکات مهم خواب شما در نظر گرفته شوند. بنابراین تعبیر خواب خون آشام تا حد زیادی به احساسی که شما نسبت به آن ها دارید مربوط می شود. تبدیل شدن به یک خون آشام در رویا می تواند بازتاب یک شخصیت خودخواهانه برای سوءاستفاده از دیگران باشد.

تعبير خواب خون آشام

تعبیر خواب خون آشام می تواند رویاهایی با محتوای زیر را در برگیرد:

توسط یک خون آشام مورد حمله قرار می گیرید.

تبدیل به یک خون آشام می شوید.

آرزو می کردید که یک خون آشام باشید.

عاشق یک خون آشام می شوید.

خود را تسلیم یک خون آشام می کنید.

یک فیلم مربوط به خون آشام ها را نگاه کردید.

دسته زیادی از خون آشام ها را دیدید.

تعبیر خواب خون آشام می تواند منجر به تغییرات مثبت شود، اگر:

در رویا به یک خون آشام تبدیل شده و تمام کارهایی که او می تواند را انجام دهید.

یک عشق جالب را با یک خون آشام جذاب و رمانتیک تجربه کنید.

جزئیات بیشتر در تعبیر خواب خون آشام

تعبیر خواب خون آشام معنای خیلی وحشتناکی ندارد چرا که در دنیای واقعی نیز آن ها دیگر آن تصویر ترسناک نیستند بلکه به دلیل توان جسمی بالا، جذابیت جنسی و قدرت بالایی که دارند میان مردم فرهنگ های مختلف محبوب شده اند. نوع خون آشامی که در رویا می بینید در معنای آن تاثیر دارد. بنابراین تعبیر خواب خون آشامی که جذاب و دوست داشتنی است با یکی مانند نوسفراتو که پیر و ترسناک است متفاوت خواهد بود چرا که احساس شما بعد از دیدن این دو خواب نیز فرق خواهد کرد. 

بنابراین تعبیر خواب خون آشام هایی که هولناک بوده و با آسیب رساندن به شما خونتان را می مکند، نشان دهنده نکات منفی در زندگی است. شایع ترین تعبیری که برای این رویا ذکر شده است، وجود یک فرد خطرناک، آزاردهنده و بدجنس در اطراف شماست. برخی دیگر نیز معتقدند این خواب نشان دهنده مشکلات سلامتی مربوط به قلب و خون است. تعبیر خواب خون آشامی که برای شما از جذابیت جنسی برخوردار است، میل جنسی شما به چیزی متفاوت را نشان می دهد.

درواقع احتمالا این خواب هشدار وقوع یک مشکل در روابط عاشقانه و جنسی شماست. اگر در خواب یک یا چند شخصیت خون آشام را دیدید که سعی داشت شما را نیز به یکی از هم نوعان خود تبدیل کند و شما مقاومت نشان می دادید، به این معناست که بسیاری از جنبه های زندگی و شخصیتی شما نیاز به تغییر دارد. احتمالا به زودی در مسیری قرار خواهید گرفت که تغییرات حائز اهمیتی را در زندگی و نگاه شما به آن منجر می شود. 

تعبیر خواب تبدیل به خوناشام شدن

این در حالیست که اگر شما در تبدیل شدن به خون آشام رویای خود مقاومتی نکرده و تمایل نشان دادید، در واقع به پیشواز تغییرات سرنوشت می روید و از آن ها استقبال می کنید. اگر در خواب عاشق یک خون آشام شوید، این رویای عجیب غریب در بیشتر مواقع نشان دهنده این است که به زودی با فردی وارد رابطه عاشقانه خواهید شد که مناسب روح شماست و از این پس می توانید زندگی خود را با او شریک شوید.

تعبیر خواب خون آشام اغلب با سناریوهای زیر در زندگی شما مرتبط است:

- عاشق شدن و داشتن یک رابطه خوب

- خواهان تغییر در تمایلات جنسی

- خسته کننده بودن رابطه ( از نظر جنسی) با همسر

- تحت تاثیر افراد منفی قرار می گیرید.

- پذیرش تغییرات و سازگاری با آن ها

- نداشتن آمادگی برای پذیرش تغییرات

احساساتی که در تعبیر خواب خون آشام دخیل هستند:

شجاعت، شیفتگی، عشق، دوست داشتن، احتیاط، خوشحالی، ترس، عصبانیت و خشم، مرگ، سکوت و تنهایی، قدرت ماورالطبیعه، فعالیت زیاد، خستگی.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

89 نظر

  1. سمانهسمانهsays:

    سلام..‌من دیدم که یه تعداد جنی وجود دارن یعنی طوری اولش بود که چندبار دیدم حرکتی از ژرفشون که قصد دشمنی نداشتن والبته منم بعد باهاشو راحت شدم وحتی تصویرصورتش رو هم دیدم چون خودشو ظاهر کرد وخبلب عجیب و جالب بود...بعدش خوناشام دیدم اما خون آشامه دندوناش همش وجود نداشت مث ایکه یه چندتا از ردیف پایین نداشت. خلاصه خون آشام ها به جن ها حمله کردن البته فکنم تعدادکمی خوناشام به تعداد کمی جنی حمله کردن البته قسمته دبگه ای از خونمویه گرگینه ایم دیدم..منم فرار کردم رفتم کلید رو از بابام گرفتم و دریکه مال اتاق مجلسی بودوقفل کردم..ولی افراد خلی درهمو آشفته ندیدم شده باشن بخاطر جنا و خوناشاما..باسپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مشکلات و اتفاقاتی است که باعث نگرانی حالتان میشوند

  2. AlmasAlmassays:

    سلام خواب دیدم تو سینما نشستم با اینکه مجردم دیدم یه مرد ک شوهرمه نشسته پیشم و سمت دیگم یه پسر جذاب و هیکلی اولش خوشم اومد ازش ولی بده یه ذره رو دستم احساس درد کردمو فهمیدم داره خونمو میمکه تا به شوهرم گفتم تا اون پاشه نگا کنه منو میبرن بیمارستان چون انگار حامله هم بودم بد تو بیمترستان یه پیرزون پیرمرد داشتن میپرسیدن چیشد من داشتم ب اینا تعریف میکردم ک زن مرد خون آشام خونشو مکیده بود ولی این ترسناک بود شبیه زامبیا بود پاشدیم فرار کنیم همه مامور ها تو بیمارستان اسلحه بدست اماده زدنشون بودن ولی خودشون میمردن خیلی ترسیدمو بیدار شدم چیه تعبیرش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و پریشان است

  3. پویاپویاsays:

    سلام من تو خواب دیدم که تو مدرسه هستم بعد یهو معلمم اومد جلوم و گفت سلام و به خون اشام تبدیل شد و یه مشت زیر چانه ی من زد و حدودا ۵ ...۶ متری ازش دور شدم من عصبانی شدم و بهش حمله کردم و وقتی می خواستم بهش بزنم یهو ناپدید شد بعد یهو رفتم داخل کلاس که دوستم گفت پویا چی شده ...... و بعد ۱۰ ثانیه که بهش نگاه میکردم به خون اشام تبدیل شد و سعی داشت خون منو بخوره که من نمیزاشتم و دوستم منو ول کرد و رفت و من فرار کردم تا برگشتم کلاس دوستم تمام دوستامو داشت می خورد بعد یهو رفتم تو خونمون روی مبل های خونمون همش خون بود پدر و مادر و فک فامیلا همه خونه ما بودن که بعد از ۱۰ ثانیه که به خالم زل زدم اونم به خون اشام تبدیل شد و به من حمله میکرد که من رفتم تو اتاقم و در بستم و وقتی که به پشت سرم نگاه کردم خوابم تموم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اتفاقاتی روبرو شوید که برایتان نگران کننده باشد

  4. فاطمه محمدیفاطمه محمدیsays:

    سلام خواب دیدم ک خون اشام هاب شهرماامده اند من دوتاشون کشتم وبابردار فرار کردیم تاانها شهرمارا ترک کردند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برخی مشکلات زندگیتان را با انجام تلاش و کوشش برطرف میکنید

  5. هانیههانیهsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که یه پسر بچه هی میخاست منو گاز بگیره فهمیدم خون اشامه بعدش ترسیدم دستاشو ازپشت بستم فقط میخاست گازم بگیره اما اخرش نتونست ممنونم از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کار خطائی از شما سربزند

  6. مریممریمsays:

    سلام.من دو نفر ناشناس رو در حال بوسیدن دیدم و همزمان داشتن خون همو میخوردن ضمنا اصلا احساس ترس نداشتم.میشه تعبیرشو بگین لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است از رفتارهای خودخواهانه پرهیز کنید

  7. سمانهسمانهsays:

    سلام شوهرم دیده بود که با خانوادش رفتنه توی یه خونه خیلی بزرگ که انگار روی یه بلندی شبیه یه کوه بوده و وقتی از توی اون خونه به پایین نگاه میکرده بنظر ارتفاع داشته ...بعد دو سه تا روح پلیدتاریک دیده بوده بعدشم یه تعداد خون اشام دیده بوده و شوهرم وقتی اینارو تعریف میکرده به خونوادش اونا باورش نمیکردنه و خودش ازخوناشاما خواسته بوده یکارایی کنن که خونوادش باورش کنن... بعدشم معلوم میشه تا خون اشام های که با ارواح پلید وارد خونه شده بودنه میخواستنه از خرابکاری ارواح پلید جلو گیری کنن و در اخر واسط دوستی بین ادمها و خون اشامها بوده شوهرم و به خون اشاماگفته بوده خودشم شبیه خون اشاما بکنن(یعنی شوهرم)

  8. RoroRorosays:

    خواب دیدم که تو محوطه خونه قبلی دوستم تا پارک نزدیکش به یسری سگ خیابونی غذا میدادم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده دشمنانی در زندگی شما است

  9. ........says:

    من خواب دیدم کنار مدرسه یه موش سفید هست و منو دوستم مثل هربار که برای حیوونا ذوق میکنیم رفتیم سمتش.من اول تصمیم گرفتم نگهش دارم اما بعد موشو دادم دست دوستم و سوار سرویس شدم.وقتی راه افتادیم موشه جیغ کشید.من فرداش رففتم از دوستم گرفتمش و موشه حرف زد. گفت چرا رفتی گفتم حواسم نبود عجله داشتم. از موشه ازمایش گرفتیم.گفت 60 درصد الودگی داره برای اینکه بیماری نگیرینسریع برید، یه دیگ اب جوش بزارین و دستتونو بزنین توش و سریع درارین.یادمه خیلی موشو دوس داشتم و یادمه بخاطر اینکه کرونا نگیرم نزدیک خونه ازادش کردم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صحبت با فرد بدذات و حیله گر

  10. نازنیننازنینsays:

    سلام من خواب دیدم که منو با گاز گرفتن دستم خون اشام کردن و یادمه اون شب عروسی دعوت بودیم گفته بودن ورود خون اشام ها ممنوعه ولی من ماسک زده بودم و به عروسی رفته بودم راستش دو سه تا از فامیلامون اونجا دیدم که خون اشام بودن ولی انگار نه انگار و چند تا افراد قریبه دیدم که یه جوری بهم خیره شده بودن بچه یکی از فامیلامونم خون آشام بود که دیدم چشماش قرمز شده و داره گردن مادرشو گاز میگیره و من سریع اونو از بقلش گرفتم و بهش تو شیشه شیرش که خون بود دادم کلا خیلی مراقب اون بچه بودم که کسی متوجه نشه خون اشامه و از اینکه کسی نفهمیده بود من خون اشامم خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای اشفته و درهم است

  11. MohammadaminMohammadaminsays:

    سلام من خواب دیدم که با یک نفر که انگار خوناشام بود دم در یک خونه ایستاده بودیم اون فرد بد از یک نگاه با من شروع کرد به حرف زدن و من با اون دوست شدم بعد ازش خواستم که منو نیش بزنه و منو هم خون آشام کنه بعد به من گفت که این ساختمان هفت طبقه زیر زمین داره که بهش میگن خانه قرمز و هفت تا روی زمین که بهش میگن خانه سبز بعد از اینکه رفتیم توی طبقه منفی یک ما یک ماشین پرنده رو برداشتیم و رفتیم به طبقه یک و با چند نفر توی اون خونه بزرگ صحبت کردیم و من طرز استفاده از اون ماشین پرنده رو به بقیه یاد دادم بعد از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شب ها موقع خواب گلاب استشمام کنین و از غذاهایی که طبع سرد دارن استفاده نکنین مخصوصا شب ها

  12. پوریا فرجیپوریا فرجیsays:

    من خواب یک خون اشام دیدم که او رو هم میشناسم با هم حرف میزدیم گفتم مرا تبدیل کن او یه لحظه عصبانی شد و خون تمام چشمش را گرفته و رگ های قرمز در لایه چشمش بود بعد ارام شد و باهام حرف زد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      افکار پریشانی دارین

  13. KaroKarosays:

    سلام، من یه خوابی دیدم که با یک مرد حرف میزدم بعدش گردنمو با سرعت فراوان و یهویی گاز گرفت و مرا تبدیل به خون اشام کرد تعبیرش چیه لطفا بگید یه خوابی دیگه دیدم که من خون یک خون اشام رو خوردم لطفا تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب سلامتی خود باشید

  14. مهیارمهیارsays:

    سلام، در خواب دیدم که با دو تا خون اشام همکاری میکردم بعدش باهم یه نفرو نحات دادیم بعدش به یکیشون گفتم که خونتو بهم بده اون هم داد و بعدش از خواب بیدار شدم، تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افکار پریشان دارین و شب ها بی وقت می خوابین به زندگیتون نظم بدین

  15. کویارکویارsays:

    من یه خواب دیدم که با پسر خاله ام داشتیم راه میرفتیم بعدش یه فیل و میمون داشتن روستا ما به هم می‌ریختند مردم روستا وحشت زده شدن بعدش رفتم یه خونه برای قایم شدم همراه پسر خاله ام بعدش برگشتیم که یک خون اشام دیدم پسره امریکایی بود بعدش یهش گفتم تو فلانی هستی گفت بله، بعدش یهو در خونه بودیم من و فرد خون اشام بعدش بهش گفتم مرا تبدیل کن اون فقط یه لبخند زد و بهش گفتم عصابی شو عصبانی شد بعد تموم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به اعمال و افکارتان نظم بدین و افعال بیهوده انجام ندین

  16. FatimaFatimasays:

    ببخشید من خواب دیدم که خون اشان بودم از قبل بعد یه جنگی شد و همه از من محافظت میکردن ،بعد یه اتفاقی افتاد که همه فک کردن من مردم ولی زنده بودم ،یه دختر منو پیدا کرد بهم گف باید بهمون میگفتی زنده ای وقتی خودمو بهشون نشون دادم یه پسر قد بلند و با موی مشکی اومد منو کلی بغل کرد مثل این که عاشق من بوده و اونم رییس خون اشامابود ،و یه چیز دیگه این پسر همیشه تو خوابمه با همین مشخصات اما نمیدونم کیه و هیچ وقتم صورتشو ندیدم ،نظر شما چیع؟😕

  17. آیدا یاوریآیدا یاوریsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم عاشق یه خوناشام شدم و اونم عاشقمه و من بخاطر اون خوناشام یه کار خیلی سخت رو انجام دادم که بهم آسیب زد و بیحال بودم و بعد اون خوناشامه ازم پرسید واسه چی اینکارو کردی منم گفتم به خاطر تو و بعد گازم گرفت اونم گردنمو میشه بدونم تعبیرشو هرچند میدونم شبیه این رمانای آبکیه ولی من که رمان نمیخونم واسه همین گیج شدم

  18. MelipezhiMelipezhisays:

    من تو خواب دیدم تو نغازه ای که بابام چند سال پیش داشت اونجا کار میکنم ۳ تا پسر خون اشام اونجا بودن و از بوی خون من خوششون اومد بود دنبالم بودن منم خوشم میومد که این سه تا دنبالمن و هی طبقه هارو بالا پایین میرفتم سرعتشون زیاد بود زود میرسیدن بعد یهو چشم باز کردم دیدم مغازه پر خون اشام یه دختر بچه بود که فقط نمیذاشتم به اون اسیب بزنن یه خانم اومد خودم خون داشتم بهش دادم به یه مرد تپل بعد یجوری همشون انگار از من ترسیده بودن داد زدم که همتون از مغازه برین بیرون همینجوری جشن گرفته بودن تو مغازه سه تاشون دعوا کرد منم همشون انداختم بیرون بعد بیدار شدم

  19. حمید چوپانلوحمید چوپانلوsays:

    تعداد ۴ بار در طول چهل روز خوابای مشابهی دیدم که در همه خوابا تعدادی آدم میان داخل مغازه عادی بودن بعد تبدیل میشن، به خونآشام(3 سری اول قصد تهدیو وآزاز و دزدی داشتن) اما بار ۴ و به من حمله میکنن و یکی با دندوناش گردن منو میگیره و خونمو میمکه و شدیدا میترسم و نگرانم. خواشا تعبیر خوابشو بدام بگین

  20. نگیننگینsays:

    من در خواب دیدم که منو و دوستام همه خون آشام هستیم و دریک خانه زندگی میکردیم اما من یک اتفاقی برام افتاد که دنبال به چیزی میگشتم ولی پیداش نمکردم

  21. آیلارآیلارsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که توی مدرسه بودم و بعد رفتم سرویس بهداشتی بعد دندونم درد گرفت بود دست زدم بهشون دیدم دندونم مثل دندون خون آشاما شدع بعد یه نفر اومد که خیلی وحشت ناک بود گفت بیا بریم پیش خواهر و برادرمو

  22. fatemehfatemehsays:

    سلام من خواب دیدم که یه عقاب به سمت دختر خالم رفت و وقتی کنارش نشست به یک خون اشام تبدیل شد و اومد که گردن دختر خالم رو گاز بگیره که من به سمتش حمله کردم برای دفاع از دختر خالم و اون منو چسبوند به دیوار و گردنمو گاز زد و من کمک می خواستم

  23. لیلالیلاsays:

    خواب دیدم که خون آشام هستم و انگار دوسه نفری بودیم و نمیدونم خون کسی رو انگار خورده بودیم چون که لب و لوچه و دندونهامون خون سرازیر بود. وکاملا هم راضی و پرقدرت و خشن بودم هیچ ناراحتی نداشتم. ممنون میشم تعبیر بگین

  24. ...........رونیا..........................رونیا...............says:

    سلام.من خواب دیدم ک یه دستگاه دارم ک اگر یکی خوناشام بود اگه این دستگاه رو جلوی صورتش بگیریم دستگاه قرمز میشه . بعد من اینو روی مامانم امتحان کردم قرمز نشد،رو خواهرم امتحان کردم بازم نشد ، روی بابام امتحانش کردم قرمز شد وقتی اونو از جلوی صورتش برداشتم یه لیوان دستش بود و توش پر از خون بود بابامم داشت میخورد. بعد این دستگاه رو روی دختر همسایمون هم امتحانش کردم رو اونم قرمز شد ... تعبیر خوابم چیه ممنون میشم.

  25. لیلا صادقیلیلا صادقیsays:

    من خواب دیدم توخونمون همه دارن از یه خوناشام ترسناک حرف میزنن که تموم مردم و حیوونارو میکشه و بهشون اسیب میرسونه و منم سعی میکردم بکشمش تا ب کسی اسیب نرسونه اما با وجود اینکه میدونست میخام بکشمش بهم اسیب نرسوند و منم هیچ حس بدی نسبت بهش نداشتم

  26. لیلا صادقیلیلا صادقیsays:

    من خواب دیدم توخونمون همه دارن از یه خوناشام ترسناک حرف میزنن که تموم مردم و حیوونارو میکشه و بهشون اسیب میرسونه و منم سعی میکردم بکشمش تا ب کسی اسیب نرسونه اما با وجود اینکه میدونست میخام بکشمش بهم اسیب نرسوند و منم هیچ حس بدی نسبت بهش نداشتم لطفا تعبیرشو بگین ممنون

  27. زهرا .ززهرا .زsays:

    سلام من خواب دیدم دارم یه متن بود میخوندم و کاراشو انجام میدادم تبدیل به خون اشام بشم بعد همسرمم پیشم بود تو خواب صدای تپش قلبش قشنگ تو گوشم بود تا خواستم برم به سمتش که گردن شو گاز بگیرم نزاشت بعد دوباره یه متن دیگه بود خوندم انسان عادی شدم تعبیرش چیه

  28. NaziNazisays:

    من خاب دیدم تو هوایه تاریک تویه جنگل هستم و تبدیل ب خوناشام شدم و قدرت خیلی زیادی دارم و میتونم از هرجای به جایه دیگه سریعا برم و حس خیلی خوبی داشتم با اینکه ازدواج نکردم دیدم ک بچه ای بغلمه و مال خودمه و اونو ب همسرم دادم و با سرعت خیلی زیادی سمت جنگل محو شدم..

  29. فاطیمافاطیماsays:

    سلام دیشب خواب عجیبی دیدم. خواب دیدم یه جاده وسیعه مردم دو دسته شدن عده ای دارن میان عده ای دارن میرن با عجله و ترس و دویدن. منم داشتم به سمت اونایی که دارن میرن میرفتم که بهم گفتن نیا فرار کن. دیدم بعضی از مزدم خوناشام شدن مثل این فیلما که همدیگرو گاز میگیرن ویروسی میشن. منم فرار کردن. یکی از خونااما اومد سمتم خواست گازم بگیره فرار کردم رفت پیش دوستم گفت پیداش کردم باهم بهم حمله کزدن. رفتم خونه. بابام زنده شده بود و سرحال باهم چایی میخوردیم. در زدن. نباید درو باز میکردیم. داداشم بود داد میزد گازش گرفتن خواست بیاد خونه بیرونش کردیم... خیلی وحشتناک بود. از خواب بیدار شدم باز صبح ادامشو دیدم باز داداشم میخواست بیاد تو خونه قفل در خراب شده بود بزور نگهش داشتم

  30. تاراتاراsays:

    سلام من خواب دیدم یه خون اشام دوس پسرمه خودمم می دونستم خون اشامه رفتم خونه شون پدر و مادر و خواهرش رو دیدم یکم که حرف زدم باهاشون دیدیم که خواهر اون خون اشامه نیست رفتم تو یکی از اتاقت بهم حمله کرد دختره که خون اشامه و برادرش نذاشتن بلائی سرم بیاره میشه بگین تعبیرش چیه

  31. تاراتاراsays:

    سلام من خواب دیدم یه خون اشام دوس پسرمه خودمم می دونستم خون اشامه رفتم خونه شون پدر و مادر و خواهرش رو دیدم یکم که حرف زدم باهاشون دیدیم که خواهر اون خون اشامه نیست رفتم تو یکی از اتاقت بهم حمله کرد دختره که خون اشامه و برادرش نذاشتن بلائی سرم بیاره میشه بگین تعبیرش چیه

  32. Cordelia.ACordelia.Asays:

    والا من خواب دیدم که تبدیل ب خون اشام شدم مث خون اشام های دیگع سریع میدویدم(وقتی میدوییدم اخ ک چ باحال بود😐😂)بعد اومدم خونمون دیدم یکی رگشو داره ب خاطر ترک دوس دخترش میزنه (ذهنشو خوندم)بعد منم هیچ تمایلی ی خوردن خونش نداشتم گفتن ت هم انسانی هم خون اشان ینی دورگع😐

  33. ZOZOsays:

    تو خوابم دیدم عاشق یه خون اشام شدم اونم عاشق منه 😑🤣بعد یه دختره اونم خون اشامه واس اینکه این دختره ب من اسبی نزنه رفته با اون دوست شده پسره:| ولی اخر دگ بهم. میرسیم تعبیرش چیه؟!

  34. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که توی خونه ی خومون بودم من توی یه اتاق بودم از اتاق در امدم بعد یهو در مثل کاغذ شد داشتم از حل خونه رد می شدم که یه کسی توی حل روی زمین با موی دلقک خوابیده بود رفتم تو یه اتاق بزرگ چند تا دختر اونجا بودن یه مرد ترسناک اونجا بود من روی تخت نشستم بعد داشتم با دخترا حرف میزدم که اون مرد ترسناکه بیدا شود بعد داشت یه جیزای می گفت( راستی توی خونه ی ما فقد دوتا خون اشام بود) که کلی خون اشام وارد شدن بعد از خواب بیدار شدم.

  35. MohadeseMohadesesays:

    سلام من خواب دیدم در یک جایی یکی از دوستان صمیمی ام هی محو میشود و یک دوستم اون ور وایساده و میبینم که یک طرف صورتش خونی من میرم طرف اون دوستم که یک طرف صورتش خونی اون به من میگه فرار کن من میگم چرا یهو پشت سرمو میبینه بر میگردم میبینم اون دوست صمیمیم که هی محو میشده شبیه روح راه میره بعد اون دوستم که یک طرف صورتش خونی بود دستشو میزاره رو شونم بر میگردم میبینم طرف صورتش که خونی اون دوستمه که هی محو نیشه و طرف سالم صورتش خودش است و یهو مثل خون اشام حمله میکنن به من و خون منو میخورن و خواب من تموم میشه

  36. لیندالینداsays:

    سلام من خواب دیدم که یک پسر خوناشام داره هر بار یه طرف گردنمو با دندوناش میک میزنه شاید عجیب باشه اما احساس کردم تو واقعیه چون درد وقتی که دندوناشو تو گردنم فرو میکرد احساس میکردم احساس ترس نمیکردم به هیچ وجه فقط سکوت کردم و یکم به اندازه کم عصبانی بودم تعبیر خوابم چی بوده ؟؟؟؟

  37. صباصباsays:

    سلام من یک خواب درباره خون آشام شدنم دیدم ولی چند روز بعد خواب دیدم که عاشق یک نفر از مدرسه که خون آشام بود معنی آن چیست

  38. مازیارمازیارsays:

    سلام من خواب دوتا از جسد خون آشام رادیدم که ترسناک هم بودن

  39. ......says:

    سلام من خواب دیدم خون اشام هستم و با سه تا خون اشام دیگه که یکی دختر و دوتای دیگه پسر بودن گروه و دوست بودیم و دشمنان زیادی داشتیم همش در حالی کشتن و فرار کردن بودیم و آخرش یکی از همین دوستای خون اشام من که دختر بود مرد .و آخرش وقتی من میخواستم‌فرار کنم یه موجود دیگه گردن منو گاز گرفت و خون منو خورد . میشه بدونم ‌تعبیرش چیه؟

  40. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم توی مدرسه هستم بعد یک نفر مرد آمد طرف آمد، من فهمیدم خون آشام هست از من چیزی می خواست من ازش ترسیدم و فرار کردم ، تهدیدم کرد گفت نباید به کسی نگم ازم خواست کمک ان کن من هم قبول کردم دیگه هز خواب پاشدم

  41. ....says:

    سلام من خواب دیدم تویه اپارتمان یه صدایی اومد که بهم گفت گروهی از نژاد خوناشام ها منتظرتن من خوشحال شدم و خواستم از خدا شکرگذاری کنم ک مجسمه شیطان جلوم ظاهر شد . تعجب کردم و واکنشی نشون ندادم به بیرون آپارتمان رفتم و اونارو دیدم ک ایستادن و منتظرن منو ببرن بین خودشون از من پرسیدن اماده ای میخای بیای؟و من هم قبول کردم که یک دفعه یکی از اون خوناشام ها گفت تو مال منی تعبیر این چیه؟

  42. ......says:

    سلام من خواب دیدم که من قصد داشتم یه خواننده بشم ولی اون خون آشام مانع من میشده و میگفته تو باید خون آشام بشی چون اینجا بودن پیش این آدما رودن برات سودی نداره و وقتی میگفتم من نمی خوام خون آشام بشم میگفت که تو باید تبدیل بشی چون من میخوام و دوستت دارم میشه تعبیرش رو بگید؟

  43. نازنیننازنینsays:

    من خواب دیدم که یه خون آشام شدم همون طور که می خواستم . بعد مثل همه ی اونا داشتم‌ می جنگیدم‌ یه جور استثنایی بودم( متفاوت مثل فیلم گرگ و میش نقش بلا) خیلی خوب بود وقتی از خواب پاشدم از خوشحالی چشمام‌ برق میزد‌ . .......................................

  44. مبین بهره مندمبین بهره مندsays:

    سلام خسته نباشید من دیدم در خواب که اول یکی از رفیقام بهم حمله کرد بعدی گاز گرفت منو بعدش من تبدیل یک خوناشام شدم و از یجایی ۲ میلیون دزدی کردم و اصن نفهمیدم که پول هایی که دزدیدم کجا رف تعبیرش چیه؟

  45. فاطمه رضاییفاطمه رضاییsays:

    سلام من یه خوابی دیدم که هیچی به جز همین صحنه ای که میگم ازش یادم نمیاد ممنون میشم کمکم کنید. من خودمو یادم میاد که دو تا دندون جلویی بالا رو نداشتم و به جاش دو تا دندون نیش مثل خون آشام ها داشتم ، یه جوری انگار وحشی بودم و داشتم با دهن باز ، انگار میخام گاز بگیرم حمله میکردم ( نمیدونم به کی حمله می کردم مثل صحنه های فیلم که یهو یه چیزی میاد سمت دوربین و ما فکر می‌کنیم اومده سمت ما ، من خودمو به همین صورت میدیدم که انگار میخام به خودم حمله کنم ) رنگ لبام قرمز خیلی تیره انگار با مشکی قاطی شده باشه بود . دیگه هیچی یادم نمیاد همین یه ثانیه بود

  46. فاطمه رضاییفاطمه رضاییsays:

    یه چیز دیگم یادم اومد . محیط پر از سر و صدای جیغ نازک و بم بود ولی من نمیشنیدم نمیدونم از کجا فهمیدم صدای جیغ میاد ولی انگار هم این صدا ها رو میشنیدم هم نمیشنیدم یه جورایی محو بود

  47. ساراساراsays:

    من تو خواب دیدم که به یک خون اشام تبدیل شدم و از خانوادم حمایت میکردم و در برابر چندتا گرگ مبارزه میکردم

  48. احسان خوشخواحسان خوشخوsays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم یک خون آشام منو گاز گرفت منم فریاد میزدم یهو بیدار شدم.خون آشام آشنا بود برام تا حالا همچین خوابی ندیده بودم

  49. سوداسوداsays:

    خواب دیدم خودم خوناشام شدم و رفتم پیش آدمای جدید که خوناشام هستن خیلی اتفاقای خوبی افتاد احساس خوبی داشتم

  50. MohamadiMohamadisays:

    سلام خسته نباشید ، خواب دیدم با خانوادم در خانه ای هستیم که بقیه خون خوار بودن ، هیچکس متوجه خون خوار بودن اونها نشده بود فقط من متوجه شدم و خیلی خیلی خیییلی میترسیدم، هی به بقیه میگفتم فقط بریم از اینجا ، یه بار رفتیم دوباره مجبور شدیم برگردیم،‌ کسی زیاد به حرفم توجه نمی‌کردمن همش می‌دیدم خون خوار ها خون همدیگه رو میخورن حتی خودشون یه نوزاد داشتن که از گردنش مکیدن و از باسن همدیگه میخوردن، شدیداً ترسیده بودم ، به ما حمله نکردن ولی فک کنم میخواستن حمله کنن، حس خیلی بدی داشتم تعبیرش چیه ؟

  51. KimiaKimiasays:

    سلام من به خون آشام خیلی علاقه دارم و الان چند وقته همش خواب جند با خون اشام میبینم و دیشب خواب دیدم ی چند تا خون آشام بهم حمله میکنن منم انارو میکشم و منم ی خون آشام هستم

  52. BaranBaransays:

    من خواب دیدم که استفن در فیلم خاطرات یک خوناشام گردن منو گاز گرفت و خونمو میخورد من هیچ دردی نداشتم و خودم اصرار میکردم که اینکارو بکنه تعبیرش چیه

  53. شهابشهابsays:

    سلام من یه شب یه سری ورد خوندم که خون آشام بشم و احساس یه انرژی خاص تو بدنم شدم ولی باید هر شب ادامه میدام ولی منصرف شدم بعد از چند ماه خواب دیدم که خون آشام یا چیزی شبیه اون شدم با بال های سیاه و دارم پرواز میکنم خیلی حس خوبی بود و اینکه امشب تقریبا ماه کامل هست برام عجیب بود

  54. کارنکارنsays:

    سلام خسته نباشید من در خواب یک خون اشام را کشتم و روی دستانم خون دیدم خون آشام به زندگی برگشت من از این موضوع آگاهی داشتم اما من با این خون آشام که بیشتر یک انسان معمولی بود رابطه داشتم و این رابطه زندگی را برایم خیلی دلنشین تر کرده بود البته به تازگی مطالعاتی در زندگی موجودات ماورا الطبیعه داشتم و تمایل به تغییر موجود درون خودم دارم

  55. دیانادیاناsays:

    دیروز خواب دیدم یه خون اشام اومده بود سمتم که دفعه پام رو گرفت و رونم رو گاز گرفت بعد شروع کرد به گاز گرفتن گردنم یکدفعه بم گفت ازت خوشم میاد باید مال من باشی منم پشمام ریخته بود شاید باورتون نشه ولی انقد واقعی بود انقد وقتی گازم گرفت درد داشت همچیزو میتونستم احساس کنم اخرش فرار کردم‌ ازش وامد دنبالم یدفعه خیلی بد بیدار شدم کاملا بدنم بدجور درد میکرد تو همون حالت زودی یه نگاهی به پام و دستم انداختم و دیدم هردو جا کبودگی های بزرگی روشون هست و کاملا معلوم بود قدیمی نیستن وتو لحظه اتفاق افتادن عجیب ترین خواب زندگیمه بنظرتون چه معنی میده این خواب؟

  56. دیانادیاناsays:

    دیروز خواب دیدم یه خون اشام اومده بود سمتم که دفعه پام رو گرفت و رونم رو گاز گرفت بعد شروع کرد به گاز گرفتن گردنم یکدفعه بم گفت ازت خوشم میاد باید مال من باشی منم زدم زیر گریه یدفعه بهم گفت خوشم نمیاد گریه کنی شاید باورتون نشه ولی انقد واقعی بود انقد وقتی گازم گرفت درد داشت همچیزو میتونستم احساس کنم اخرش فرار کردم‌ ازش وامد دنبالم یدفعه خیلی بد بیدار شدم کاملا بدنم بدجور درد میکرد تو همون حالت زودی یه نگاهی به پام و دستم انداختم و دیدم هردو جا کبودگی های بزرگی روشون هست و کاملا معلوم بود قدیمی نیستن وتو لحظه اتفاق افتادن عجیب ترین خواب زندگیمه بنظرتون چه معنی میده این خواب؟

  57. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم ک دوتا خون اشام توی یک ماشین همراه من بودند و یکیش دوسته خودم بود ک میگفت پدرو مادرم خون اشام نبودن خودم خون اشامم بعد یک پسریم بود قیافش زیاد معلوم نبود اون هم خون اشام بود بعد اول دوستم از خونه من می مکید من هیچ مقاومتی نکردم و اصلا هم نترسیدم بعد که از خونم خورد جدا شد ازم بعد اون پسره ک گفتم شروع کرد خونم رو خوردن بعد خوابم تموم شد میشه تعبیرشو بگید؟ بعد تو خوابم با چند تا خون اشامه دیگه هم بودم و خونمو میخوردن ک از من جدا شدن و غیب شدن بعد دیدم ک برام پولی فرستاده و من قبولش نمیکردم چون گفتم من ب پول اون هیچ احتیاجی ندارم ک یک خانومی بهم گفت قبولش کن فکر میکنم خون اشام بود لطفا تعبیرشو بهم بگید. 🌹

  58. اریلاریلsays:

    من خواب دیدم که یه خون اشام در شب از دهن و چشمش خون می اید و دیوار ها ترک میخورد ولی در روز مثل ادمه عادی بود فقط دندون هاش مثل خون اشام بود

  59. nedanedasays:

    خواب دیدم یکی از کسانی که میشناسم در خواب تبدیل به خون اشام شده و من در تماس تصویری که گرفتم متوجه شدم دور دهانشون خونی بود و صداهای عجیبی از خودشون در میکردن.. که دوتا از دوستام و فک میکنم پدرم رو خواب بیدار کردم گفتم ببینید تبدیل به خون اشام شده و واقعا در خواب ترسیده بودم لطفا تعبیرش رو بهم بگید

  60. ManiaManiasays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که میتونم ارواح رو ببینم و لمسشون کنم اولش توی خواب شک زدع بودم اما تا بهش عادت کردم یه چیزی شبیه روح دور خونه میچرخید و وقتی نزدیک من میشد حالم بد میشد و اذیت میشدم خیلی بد و فقط من حالم بد میشد خلاصه وقتی بیدار شدم حالم خیلی بد بود تعبیرش چی میشه؟

  61. سمانهسمانهsays:

    سلام تعبیره خوابه یه دکتره خوناشام چشم ابی با موهایه سیاه و قده بلند من و خانوادم اواره بودیم انگار تو خواب و همه تو یه خونه ای که دورش صحرا بود ولی خونه هایه باکلاسی دورمون بودن اون دکتر خوناشامه بم گفت به خانوادت جا میدم و نجاتشون میدم منم بهش اعتماد کردم ولی همه خانوادمو خوناشام کرد بجز من تهش همه خانوادم که خوناشام شده بودن از همه جا منو گیر انداختن اما دکترخوناشامه گفت این مال منه بعد بم گفت زنم شو خونتو بم بده منم الکی باش رفتم اتاق کارش همه جا پر بود از نمونه ها و برگه هایه کارش بش گفتم چرا اینکارو میکنی ولی جواب نمیداد:// تهش از پنجره در رفتم و قول دادم برمیگردم خانوادمو نجات بدم ولی بیدار شدم

  62. angelangelsays:

    سلام من در خوابم دیدم یک ساختمان خیلی بزرگ است دوروبرش بالکن اس من میرم اونجا همش خون اشام وجود دارد اصلا نمیترسم

  63. VistaVistasays:

    اگر میشه جواب بدید من خواب دیدم عاشق یک خون اشام شدم و اون گردن منو مکید و منم یه خون اشام شدم و اون خون اشام دوست دوست صمیم بود و همه چی برام عجیب بود

  64. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم اولش یه فیلم ترسناک بود تو خوابم داشتم با دوستم میدیدم هی دوستم اصرار داشت که ببینیم من میترسیدم اسم فیلمه عروس مرده بود یه عروسی که سرگردون بود هرچی بهش میگفتن نرو میرفت شب وارد یه آزمایشگاه شد که توش اجساد آدما نگهداری میشد در یه شیشه رو باز کرد که توش دایناسور کوچیکی بود شروع کرد اونو خوردن همو خوردن من ترسیدم خاموش کردم. بعدش یه مدرسه شبانه روزی رو دیدم توش دختر های خون آشام زندگی میکردن حس میکردم خواهر خودمم جز اوناس ولی مطمئن نیستم.هی تعدادشون بیشتر می‌شد همو به خون آشام تبدیل میکردن من فرار کردم از دستشون بارون میومد شب بود رفتم بالا پشت بوم هی رد میشدم هی رد میشدم از خونه ها یهو دیدم رسیدم به دره،صدای خنده های خون آشام ها رو می‌شنیدم که می‌گفتن کارش ساخته س گیر خودمون میفته.اومدم برگردم از لوله برم پایین دیدم پایین لوله افقی یه یه طرف خون آشام ها منتظرن من برم پایین یه طرف خون آشام ها دارن میان بالا منو بگیرن.نمیدونم چجوری شد که فرار کردم از دستشون رفتم پیش نگهبان مدرسه گفتم ببینید آقا گوش بدید اون گفت نصفه شبی چی کار داری خانوم؟اومدم حرف بزنم گفت برو بخواب دیدم از توی راهرو یه دختر با یه چاقو اومد پیش نگهبان،نگهبان سرش رو آورد جلو گفت این چیه؟دختر فرو کرد وسط بدن نگهبان افتاد زمین.من فرار کردم داشتم همش دنبال یه راهی میگشتم که زنگ بزنم پلیس بیاد نجاتم بده.یهو داستان عوض شد مثل اینکه چند سال بعد بود که ما توی همون مدرسه که توی باغچه ش خون اون بچه های خون آشام ریخته بود زندگی می‌کردیم و خونه ساخته بودن همون جا ولی حسم میگفت همشونو کشتن و همون جا دفن کردن و برای اینکه من نترسم میگفتن بردنشون یه جایی که درمان بشن.دیدم یه شب آنابل همونجوری که بارون میومد خواهرمو کشید از پنجره و حال خواهرم بد شد.من یه کارت داشتم روش شماره نامعلومی نوشته شده بود میخواستم هرطور که شده تماس بگیرم با اون شماره ها و کمک بخوام ولی وقتایی که پدرم بودش نمیشد پدرم میخواست ما خون آشام بشیم،از باغچه سبزی هایی چیده بود که رنگش فرق داشت به مادرم گفتم نخوریم اینارو خطرناکه مامانم از ترس اینکه بابام نفهمه اشاره کرد که حرف نزنم.خواهرم دست انداخت اون سبزی هارو خورد هرچی تکونش دادم متوجه نشد.بابام اون کارت رو دستم دید بهش گفتم نه من که زنگ نمیزنم شماره فلان جاست و اینا و سرشو تکون داد همش میترسیدم کارتو ازم بگیره چون اعداد کارت واضح نبود و هرلحظه عوض میشد من هم استرس داشتم نمیتونستم حفظشون کنم.حال آجیم بخاطر خوردن سبزی ها بد بود مامانم اشاره کرد که برم موبایلمو بردارم و زنگ بزنم به اون شماره ها من درحال رفتن بودم که برقا رفت بابام گفت عه چرا برقا رفت ولی من حس میکردم خودش برقا رو برده رفتم برم پیش مامانم دیدم بابام پشتش چاقو داره(فکرکنم چاقوی بزرگ)که مادرمو خون آشام کنه که من دیگه از شدت ترس از خواب پریدم ادامشو ندیدم چی شد فقط اینو بگم که توی خواب خیلی ترسیده بودم خیلی بیدارم که شدم قلبم توی دهنم بود

  65. SepidhSepidhsays:

    سلام من یه خوابی دیدم خیلی عجیب بود برام تو یه خونه قدیمی با دوستم بودم که اون خوناشام بود من انسان اون دنبال خون بود که بخوره و به من هیچ اسیبی نمیزد ازش خواستم تبدیل کنه گف به موقعش میکنم تو اون ساختمون قدیمی دنبال خون بودیم که فهمیدم چند تا خوناشام دیگه اونجا هستن اخرشم هیج خونی نتوانستیم پیدا کنیم و با بدبختی اومدیدم بیرون رفتیم خونه دوستم که یه ساختمون خیلی بلند بود پیش مامانش و مامان بزرگش اونا خبر نداشتن که دختره خوناشامه بعد من خودم و از بالکن پرت کردم پایین ولی از اون طرف داشتم میدیدم که دارم پرت میشم پایین تمام صحنه هارو دیدم که اون من بودم افتاده بودم ولی من داشتن خودم و نگاه میکردم و هیچکس ندید من و رفتم پیش دوست خوناشامیم گف تو چطور زنده ایی بهش گفتم تبدیل کن میخوام برم پیش خوانوادم اونم تبدیل کرد بعدش دیگه بیدار شدم خیلی عجیب بود واقلا اتز

  66. عدنان حیدریعدنان حیدریsays:

    خواب دیدم تویه مکانی منتظر یک خوناشامی بودیم اونو بگیریم با چند نفرکه من نمی‌شناختم شون خوناشامه میاد من باهاش درگیر میشم منم یه خوناشام میشم راستش یه دختر زیبایی بود خوناشامه منم عاشقش میشم وقتی منو به خوناشام تبدیل کرده بود من اونو میگیرم نمیزارم به بقیه صدمت بزنه و اونو فقت بوس میکنم تا اینه به انسان تبدیل میشه خودمو نفهمیدم انسان شدم یا نه چون بیدار شدم

  67. ساریناساریناsays:

    سلام من خواب دیدم عاشق یک خوناشام شدم که خوناشامه هم عاشقه منه و باهم رابطه خوب و مثبتی داریم تعبیرش چسه خواهشا بگید

  68. ساریناساریناsays:

    سلام من خواب دیدم عاشق یک خوناشام شدم که خوناشامه هم عاشقه منه و باهم رابطه خوب و مثبتی داریم تعبیرش چسه خواهشا بگید

  69. Masoomeh ghasemiMasoomeh ghasemisays:

    من یک آرمی هستم ی شب وقتی میخواستم بخوابم همش به فکر امتحان فاینالم بودم وقتی خوابم برد خواب دیدم توی جلسه امتحان هستم و کلاسمون به ی سالن بزرگ تبدیل شده بود پنجره هاش خیلی بزرگ بود و پنجره ها در نداشتن تیچر مون هم داشت امتحان میگرفت آزمون که یهو دوستام شروع میکنن به نمایش اجرا کردن وقتی کلاس تموم میشه تیچرم گفت بمون و مادرم داشت با تیچرم حرف می‌زد و من احساس کردم از بیرون پنجره صدا میاد ولی فکر کردم خیالاتی شدم ولی بعد ۱ دقیقه فهمیدم یکی گردنم رو گاز گرفته برگشتم دیدم جونگ کوک یکی از اعضای گروه بی تی اسه و منو بلند کرد و برد بعد از خواب پریدم وقتی دوباره تو خواب عمیق بودم دیدم توی سالن امتحان هستم وقتی از در کلاس خارج شدم وارد حیاط مادر بزرگم شدم که وقتی وارد شدم دیدم گاو ها بازن و حرف میزنن منم ترسیده بودم که یکی از گاوا گفت بیا پشت من قائم شو کسی نبینتت که بعد چند دقیقه ی چشم قرمز دیدم و که فهمیدم جونگ کوک و بعد شیش تا چشم قرمز دیگه دیدم که فهمیدم بقیه اعضان که وقتی اومدن منو ببرن از خواب پاشدم من درسته آرمی ام ولی توی اون هفته من اصلا به بی تی اس فکر نکردم چون امتحان داشتم فقط تمرین میکردم میشه تعبیرشو بگید

  70. النازالنازsays:

    من خواب میبینم همه دورم یه مایه ای میخورن و تبدیل به ومپایر میشن ولی من که اون مایه رو میخورم هی سعی میکنم گردنم بشکونم بعد تبدیل به ومپایر بشم نمیشه و هی امتحان میکنم مایه رو ولی نمیشه🤣🤌

  71. حسینحسینsays:

    سلام من دیشب خواب یکی از همکلاسیامو دیدم ( تو واقعیت آدم مظلومیه ، همه ی بچه ها اذیتش میکنن خودمم اذیتش میکنم گاهی) خواب دیدم ک خون‌آشامه و همه بچه احترام میذارن بعدش قانعش کردیم ک با طلسم برگرده دوباره انسان شه انسان ک شد دوباره همه اذیتش میکردن و یه گوشه ناراحت بود میگفت اگه خونآشام بودم همه ازم میترسیدن و بهم احترام میذاشتن

  72. M∅∅NM∅∅Nsays:

    سلام ، من خواب دیدم که در دنیا مجسمه هایی وجود دارد که تقریبا همه جا هستن ، این مجسمه ها خیلی بزرگ بودن و دیدم که تو خوابم فردی گفت که این مجسمه ها تصمیم گرفتن انسان هارو نابود کنن و فقط با خون آشام ها کاری ندارند ، وقتی که این موضوع رو فهمیدم کلی از بچه های همسن و سال خودم کنارم بودن و انگاره یه گروه بودیم ، اما فقط یک نفر بین بچه ها بود که میشناختم و در واقعیت همکلاسی من ه‍ست ، بعد این که فهمیدیم مجسمه ها با خون آشام ها کاری ندارن ، حدودا نصف بچه ها هویت خون آشام بودن خودشون رو لو دادن که همکلاسی من هم یه خون آشام بود و همه از اون حساب میبردن ، من هم انسان بودم ، من و بچه ها تصمیم گرفتیم به شهر دیگه ای بریم که مجسمه های کمتری داره ، در راه من و همکلاسیم به این اتفاق هیچ حس استرابی نداشتیم و من توی خواب به همکلاسیم که در واقع باهاش دوست معمولی بودم علاقه مند شدم|: تعبیرش چیه? تنکس

  73. رهرا عسکریرهرا عسکریsays:

    سلام من خواب دیدم یه خونه توی شهر بود با یکی از دوستام میریم اونجا چندین نفر هم اونجا بودن شبیه ادم بودن ولی یهو مثله خون اشام‌شدن و‌میخواستن بگیرنمون اما خون دمشون نبود اصلا بعد ما به زور فرار کردیم تو خواب خیلی ترسیدم

  74. مبینامبیناsays:

    سلام من خواب دیدم ک خون آشام ها هر شب توی میدون با ماشین هاشون جشن میگیرن اما انگاری خانوادم نمیذاشتن بقیه کار هاشون رو ببینم منم از پنجره یه خونه ای ک تاحالا این خونه رو ندیده بودم نگاه میکردم یه روز دم در خونمون چند تا آدم فوتبال بازی میکردن خون آشام ها از میدون خارج شدم اومدن به انسان ها حمله کردن من ترسیدم رفتم قایم شدم ولی بعد ک اومدم دیدم خانوادم گروگان گرفته شدن و بعدشم پدرم رو بردن

  75. آتیآتیsays:

    من تو خواب دیدم یه خون آشام بهم عاشق شده و چون شرکت بابام و باباش شریک بودن مجبورا همو میدیدم و بعد اینجور شد که منم بعد چند مدت عاشقش شدم و باباش بهش گفته بود با من چیز کنه... ولی اون گفته بود که باید نظر منو بپرسه ولی باباش گفته من نخواستم نظرش رو بپرسی یا الان باهاش این کار رو میکنی و برام نوه میاره یا یکی از عموهات این کار رو امشب میکنه که ما چون تو مهمونی بودیم و من کنارش بودم بدون اینکه باخبر بشه عموش میدزده منو(همونش خون آشامه) و میبره به اتاق طبقه بالای تالار و از لبام گاز میگیره که پسره انگار میفهمه و میاد منو نجات میده و عموش رو میکشه و منو میبره به اتاق خودش و شبو باهام همون کاری که خودت میدونی چی میکنه منم خون آشام میشم تعبیر دقیقش چی میشه؟

  76. حسینیحسینیsays:

    من تو خواب دیدم که با خون خودم و خوانوادم مثل اونا خون اشام شدم ینی کاری کردم که خودم خون اشام بشم و بیشتر نگران پیدا کردن خون بودم و راضی بودم تا اینکه یکی از عزیزانم قدرت مقدس پیدا کرد و پشیمان شدم گفتم کاش منم قبل خون اشام شدن نگا میکردم میدیدم شاید مم قدرت مقدس داشتم

  77. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدیم خونه مادر بزرگم بودیم بعد دو تا خون آشام یهو جلوی منو دختر داییم ظاهر شدن بعد همینطوری خیلی عادی با اونا حرف میزدیم که یهو حرف خون شد اونا از ما در خواست کردن بزاریم یکم خونمونو بمکن برای دختر داییمو خوردن بعد یکم بعدش میخواستن بیان برای منو بخورن که من نزاشتم بعد بیدار شدم از خواب ، تعبیرش چیه؟

  78. ناشناسناشناسsays:

    سلام خانم خسته نباشید من خواب دیدم که بیشتر افراد داخل مدرسه و کلاسمون تبدیل به هیولاها شدن مثل خون آشام یا زامبی یا جن ها وما فقط چند نفر بین آنها انسان بودیم و خون آشام ها دندان هایشان را به هم نشان می دادند بعد از مدرسه که به خانه آمدم دیدم که برادرم هم تبديل به یک موجود شده که تحت فرمان کس دیگری بود نمیدونم اما انگار زامبی شده بود و قصد جون من و اعضای خانواده ام را داشت

  79. محنامحناsays:

    سلام من خواب دیدم توی محله خودمون چنتا از دوستام هم خون اشام هستن و ما بین خون اشام ها بازی ای هست که یک خون اشام باید دنبال اون یگی خون اشام ها بره ولی با این فرق که اون یکی اون اشام ها مثل انسانن میدوان ولی اونی که به دنبال اون یکی خون اشاماس با سر عت زیادحرکت میکنه و تو این خواب هم من خودم خون اشام بودم و تو این بازی شرکت کردم و تو این بازی اینجوری بود که هر کی تک بیاره باید رنگ لباس رو تصمیم بگیره🤦🏻‍♀️اثلان برای خودمم عجیبه ولی خلاصه رنگ لباس ها مشکی بود بعد بعد از شروع بازی هم یه طرف رفتن منم به سمت پارک رفتم ولی اون کسی باید پیدا میکرد خون اشام های دیگرو باید از خون اونا میخورد و وقتی دست منو گرفت و از خونم خورد انقار درده واقعیت بود و من وقتی پاشدم چند لحظه لرزیدم

  80. محنامحناsays:

    سلام من خواب دیدم توی محله خودمون چنتا از دوستام هم خون اشام هستن و ما بین خون اشام ها بازی ای هست که یک خون اشام باید دنبال اون یگی خون اشام ها بره ولی با این فرق که اون یکی اون اشام ها مثل انسانن میدوان ولی اونی که به دنبال اون یکی خون اشاماس با سر عت زیادحرکت میکنه و تو این خواب هم من خودم خون اشام بودم و تو این بازی شرکت کردم و تو این بازی اینجوری بود که هر کی تک بیاره باید رنگ لباس رو تصمیم بگیره🤦🏻‍♀️اثلان برای خودمم عجیبه ولی خلاصه رنگ لباس ها مشکی بود بعد بعد از شروع بازی هم یه طرف رفتن منم به سمت پارک رفتم ولی اون کسی باید پیدا میکرد خون اشام های دیگرو باید از خون اونا میخورد و وقتی دست منو گرفت و از خونم خورد انقار درده واقعیت بود و من وقتی پاشدم چند لحظه لرزیدم میشه لطفا تعبیرشو بگید

  81. محنامحناsays:

    ولی از نظر خودم باز دوست دارم اون خواب رو دوباره ادامش رو ببینم از نظرم خواب جالبی بود میشه بگید چیکار کنم تا بتونم دوباره اون خواب رو ببینم یا ادامشو🙂

  82. Bad GirlBad Girlsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم ک خانوادم خوناشم هستن و بعد به منم میگن ک توعم از نسل مایی حتی بابامو خواهرو برادرم خوناشام بودن منم کم کم داشتم ب خوناشام تبدیل میشدم مادرم میگفت ک نباید نزدیک سگا یا گاوا بشم چون میفهمن من یه خوناشامم خوابم کمی نامفهوم بود بعدم از خواب بیدار شدم میدونم مسخرس ولی تعبیرش چیه ؟ 😐😂

  83. مینامیناsays:

    سلام خواب دیدم خواهرم بچه اورده بعد دیدم دوتاست یکیش خیلی ضعیف بود فک میکردم میمیر دیدم پاش هم خونی هست خلاصه همین بچه یکی از انگشتمو گرفته دیدم میخواد خون بخور بعد اینو اینقد میزدم چیزیش نمیشد نه زخمی میشد نه میمیرد تعبیرش چی میتونه باشه

  84. آیداآیداsays:

    سلام من خواب دیدم که تبدیل به خون آشام شدم و یکی رو گاز گرفتم دلم خیلی میخواست خون بخورم ولی چون کسی که گاز گرفته بودم دوستم بود خون نخوردم و از همه مخفی شدم وقتی که خودمو توی آینه نگاه میکردم چشمام قرمز و دندونای نیشم خیلی بلند شدن و دهنم پر خون بود چون بوی خون میومد اینجوری شده بودم بعد ازش دور شدم و سعی کردم خودمو مخفی کنم تا همچی درست بشه و بعد که به حالت عادی برگشتم رفتم پیش بقیه..

  85. محمد تحصیلداریمحمد تحصیلداریsays:

    سلام، خواب دیدم با یکی از دوستان قدیمم دوباره هم‌خونه شدم ولی اون حالش خوش نبود و رفت ولی من توی همون خونه موندم، یکی از دوستان دیگرم با خانوادش اومدن پیشم و همونشب مرد و مومیاییش کردیم یه شب که رفتیم بالای سرش که خانوادش ببیننش توی تابوت زنده شد و از من درخواست کمک کرد گویا بدهی داشت بعد از کنترل ترسم متوجه شدم کل خانواده خون‌آشام هستند اما قرار نیست هیچ آسیبی به من بزنن، و همه نگران پایان دنیا بودند که قرار بود بزودی اتفاق بیوفته، بعد منو دوستم رفتی به شهرشون و در را ازش پرسیدم بهشت‌و جهنم وجود داره که گفت نه، اما عذاب میبینیم و بعد من سپرد دست یه شخصی که کارش عذاب دادن بود،و اون خیلی اذیتم کرد ، خودشم رفت برای تسویه بدهی، برگشتیم، مشکلی با خانواده‌ش نداشتم ولی منم نگران پایان دنیا شدم.

  86. مبیشمبیشsays:

    تو خوابم فک میکردم همه آدمایی که تو سریال خاطرات یک خون اشام هستن پیشم هستن منم جزو اونام من خودمم یکی از کارکترایه فیلم نبودم منم خون اشام بودم و قرار بود یکیو نجات بدیم نمی‌دونم من در زندگی عادی ارزویه خون اشام شدن دارم همین خواب خیلی خوشحالم کرد

  87. نادرهنادرهsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که به یه دنیای دیگه سفر کردم فکر کنم دنیای موازی بوده و اونجا من خواهر و برادر دارم شایدم دوست اونها خون اشام بودن منم انسان نمیدونم شایدم منم خون اشام بودم یهو اون پسره داداشم یا دوستم منو میگیره بزور میندازه روی تخت و گردنمو گاز میگیره اولش دردش غیر قابل تحمل بود ولی بار دوم که گاز گرفت عادت کردم و یجورایی درد همراه با لذت بود داشتم لذت میبردم از دردش🤨.ممنون میشم تعبیرشو بگین💐🙏

  88. پارسا اسکندریپارسا اسکندریsays:

    من خواب دیدم که در خواب از ماشین با پدرم پیاده میشم و یک سگ که داشت ذغال میخورد به ما حمله کرد و یهو تبدیل شد به یک پسر بچه سریع و قوی که من مدام به سمتش چوب پرت میکردم و یکجا که گیرش انداختم محکم گرفتم بهم گفت لباست سیاهه خونت آبی گفت پوستتم سفیده شاید میخوردمت و بعد دوتا دندونه خودشو وارد دستم کرد قبل به پدرم گفتم که یچیزی بده که بکشمش و اون دیر رسید و اون پسره دست منو گاز گرفتم

  89. ....says:

    سلام من خواب دیدم رفتم توی بالکنه خونمون اونجا یه مایع قرمز دیدم زیاد بود توی شیشه نوشابه بود اهمیتی ندادم اومدم داخل بعد نشستم بعد گنو لحظه مامانمو دیدم که داره اون مایع رو میخوره بهش گفتم این چیه گفت خون البته توی این خوابی که دیدم یه نوزاد هم داشتیم اما ور واقیت من تک فرزندم . بعد اینکه مادرم گف خون رفتم نزدیک گفتم پس چرا این نوزاد و تو قدرت دارین اما من ندارم مامانم گف چون تو قبل اینکه من خون اشام بشم به دنیا اومدی ولی نوزاد بعدش تعبیر خوابم چیه لطفا زود ج بدید. و البته اینم بگم من قشنگ یه حسی دارم کا میگ خون اشامی و چند چیز هم که مربوط به خون اشام باشه رو دارم ولی کامل حسشو دارم و تو خوابمم وقتی داشتم صحبت میکردم دقیقا همین حس رو داشتم .