تعبیر خواب حرف زدن با معشوق (2)

تعبیر خواب حرف زدن با معشوق برای افرادی که چنین خوابی را می‌بینند و عاشق پیشه هستند؛ بسیار جالب است. برای افرادی که عاشق پیشه هستند و در دوران شیرین نامزدی به سر می‌برند، حرف زدن با معشوق در عالم بیداری و عشق ورزیدن به هم تجربه‌ای جالب و مورد علاقه است. حال اگر چنین تجربه‌ای را خواب و رویا هم داشته باشند؛ به دنبال این خواهند بود که چه تعبیری دارد. علمای تعبیر خواب برای این نوع خواب‌ها هم تعابیر جالب و شگفت انگیزی دارند. اگر چنین خوابی دیدید و در پی یافتن تعبیر آن هستید؛ با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نکات جالبی را گوشزد کنیم.

تعبیر خواب حرف زدن با معشوق

حرف زدن با معشوق در عالم خواب و رویا در شرایط مختلف می‌تواند، تعابیر متفاوتی داشته باشد. اگر در خواب خود را در حال حرف زدن با معشوق خود ببینید؛ نشان دهنده‌ی چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر زندگی شما است. حال اگر در خواب در مورد موضوعات ناراحت کننده و بد با معشوق خود صحبت می‌کنید و یا از این صحبت‌ها و گفت و گوها شما و یا معشوق‌تان احساس ناراحتی کرده و گریه می‌کنید؛ بیانگر این است که با مشکلات و چالش‌های جدی و مهمی در مسیر زندگی شغلی و یا عاطفی خود دست و پنجه نرم می‌کنید و به شدت نیاز دارید که با مراجعه به یک مشاور و روانشناس در پی رفع و بهبود آن باشید. حال اگر با معشوقی در خواب صحبت کنید که او را در دنیای واقعی نمی‌شناسید؛ اشاره به این دارد که جنبه‌ها و جلوه‌های ناشناخته و مخفی شخصیت خود را بشناسید و در پی کشف و شکوفایی آن باشید.

معشوق

تعبیر خواب حرف زدن با معشوق به صورت گنگ و نامفهوم

حال اگر با معشوق خود صحبت می‌کنید اما حرف‌های او گنگ و نامفهوم است و نمی‌فهمید؛ تعبیر متفاوتی دارد. حرف‌های او به این صورت است که پس از بیداری دیگر آنها را به یاد نمی‌آورید. تعبیر چنین خوابی این است که به اهداف و انگیزه‌های قلبی و درونی بیشتر بپردازید و در پی برآورده کردن آنها باشید.

تعبیر خواب زدن با معشوقی که حرف ناراحت است

اگر در خواب در حال حرف زدن با معشوق خود هستید او از شما دلگیر و ناراحت است، تعبیر آن این نیست که در دنیای واقعی این معشوق از شما دلگیر و ناراحت است؛ بلکه تعبیر آن به خود شما و شخصیت‌تان در دنیای واقعی برمی‌گردد. این فردی که به عنوان معشوق در خواب می‌بینید؛ سمبل و نشانه‌ای از شخصیت خود شما است و بیانگر این است که عدم توجه به خواست و اهدافتان نباید انگیزه و امیدتان برای دستیابی به آنها از بین ببرد.

تعبیر خواب زدن با معشوقی که خواسته‌ای از شما دارد.

اگر چنین خوابی را ببینید می‌تواند تعبیر جالبی داشته باشد. مثلا اگر در خواب از شما غذا و خوراکی‌ای بخواهد و گرسنه باشد. تعبیر آن این است که خودتان در عالم واقعیت و بیداری به دنبال کسب علم و مهارت جدیدی باشید و تشنه و گرسنه‌ی دانش و تجربه‌ای جدید هستید.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب تلفن زدن به معشوق

مطالب مرتبط...

201 نظر

  1. حنانهحنانهsays:

    تو مدرسه بودیم،حس میکردم دوست صمیمیم ناراحته،زنگ خورد و جدا از من رفت پایین.منم دویدم پایین،.بلند داد میزدم زهرااا.بعد اومدم گروه دوستانمونو دیدم،دیدم دوست صمیمیم پشتش به منه.صورتشو برگردوندم،دیدم گریه کرده،چشاش قرمز بود. پرسیدم زهرا چی شده؟گفتی هیچی،منم داااد زدم،زهراااا چیشده؟ رفت ی سمت دیگه،رفتم دنبالش،بعد برگشتم پیش دوستام،گفتم چیشده؟گفتن هیچی منم فقط بهشون فوش میدادم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام می باید این کامنت را در محل مرتبط با خود یعنی دوست ثبت کنید.

  2. حناحناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یه جایی بودیم شبیه به ساحل بود و اکثرا هم مردا بودن و همشون ایستاده بودن و و بعد از مردا زنا نشسته بودن رو زمین کسی که من دوستش دارم هم توی اخرین ردیف اقایون ایستاده بود یعنی اول نشسته بود و من منتظر بودم سرشوبیاره بالا که منو ببینه اما نمیدونم عمدا بود یا سهوا اما اصلا سرشو بالا نیاورد و فقط بلند شد رو به دریا یعنی همون حالتی که مردا ایستاده بودن ایستاد (فکر کنم داشتن ورزش می کردن ، مطمئن نیستم) می خواستم بدونم تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      توکل به خداوند از بهترین کارهایی است که در لجظات دشوار زندگی چاره ساز است.

  3. حدیثحدیثsays:

    سلام روز بخیر من چند وقتیه از معشوقم جدام امروز صبح خواب دیدم که انگار خونه ی پدربزرگم خونه ی ماست و معشوقم با برادرم و خودم توو خونه ایم کنار معشوقم زیر پتو خوابیده بودیم و انگار همش التشو میکرد توو واژنمو تکونم میداد من نمیزاشتمو در میاوردم میگفتم نکن داداشم اینجاس ...زیادم حرف نمیزد و من پدرم توو خواب اومد دنباله داداشم و معشوقمو انداختم توو اتاق گفتم بیرون نیا ولی لبخند میزدو همش میومد بیرون من هولش میدادم توو ..البته پدرم اصلا خونه نیومد ..خیلی کنارم بود توو خواب تا اینکه حیاط خونه پر مهمون شدو معشوقم با حالت دپرس اومد خونه و گفتم میخوای بری گفت اره دیگه برم ..بعد رفت و دوباره اومد پیش خودم میگفتم قرار بود وقتی برگشت راحت قبولش نکنی باز اینکارو کردی ..تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که بین شما افتاده و نیز بیان کننده علاقه شما نسبت به ایشان است

  4. سانازسانازsays:

    سلام وقت بخیر من امروز خواب دیدم که خونه پدر برزرگم خونه ماست و فقط منو معشوقم که در حال حاضر ازش جدام و برادرم خونه ایم .با معشوقم کنار هم زیر پتو خوابیده بودیم و انگار داشت دخول میکرد و هی منو تکون میداد ولی من نزاشتم دراوردم گفتم داداشم متوجه میشه ولی باز اینکارو کرد و من باز بهش گفتم نکن .بعد بابام زنگ در خونرو زد گفت به داداشت بگو بیاد پایین بریم و من داداشمو صدا زدم بره به معشوقم گفتم از اتاق بیرون نیا نبینتت بابام ولی همش لبخند میزد میومد بیرون من حولش میدادم توو عصبی شده بودم .بعد انگاریه زن و مرد به زور اومدن خونه که خونرو ببینن منم با میله زدمشون از خونه پرتشون کردم بیرون گفتم الان زنگ میزنم پلیس و اونا در رفتن و حیاط پر مهمون شد فامیلا بودن به معشوقم گفتم تو میخوای بری گفت اره دیگه برم منم کم کم ..توو خواب پیش خودم گفتم مگه قرار نبود نبخشیش به این راحتی چرا بخشیدیش تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید و موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  5. nafasnafassays:

    سلام من خواب عشقمو دیدم و این بودکه بهش پیام دادم بعد بهم گفت اره من خیلی خسته شدم ( یه چیزی تو همین مایه ها) اذیتم ،من دیدم ک زکیه ( یکی از دوستام )چجوری عاشق یکی دیگه شد توهم مثل اون دلبستگیت ازبین میره میری سراغ یکی دیگه بعد من گفتم : وااا این حرفا چیه تو عشق اول و اخرمی من فقط تورو دارم و...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا نتیجه ی برخی از تخیلات قوی و درونی تان در مورد مسائل عاطفی است.

  6. SepidetorbiSepidetorbisays:

    سلام من 1ماه یا بیشتر با کسی که دوسش دارم قهرم و گذاشتم رفتم یهو چون فهمیدم دروغ گفته الان خواب دیدم باهم آشتی کردیم و اومده تا دم در خونمون یچیز بهم میدن میرن با برادرش بود ولی ناراحت بود بعدش سوار ماشین شدیم گفت بمن یجورایی که انگار من زود قضاوتش کردمو اون نشناختم وگفت عب نداره منو خواهی شناخت ینی یجور بهم ای پیام بهم رسید که منظورش این بود میخاد منو بیشتر ببینه و ناراحت بود میشه بگید تعبیرش چیه تو بیداری هم ی تلاشایی هست که دست جمعی قراری بزارن ک منم اصرار میکنن بیام ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمالا شرایط را پیش بینی می سازد که با نوعی محدودیت در آینده روبرو خواهید بود.

  7. nedanedasays:

    باعرض سلام خسته نباشید.من خاب دیدم که معشوقم در تلگرام شروع ب عکسای عاشقانه گزاشتن کرده و منم تو دلم ناراحتم ازش و درحال حاظر باهم سردی روابط داریم و باهم حف نمیزنیم زیاد.ولی دیدم توخاب باهام حرف میزنه ولی من تو دلم کمی ازش ناراحت بودم.تعبیر خابش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر وقایعی است که در عالم واقع با ان مواجه هستید

  8. nedanedasays:

    ببخشید.ی خاب هم چن روز پیش دیدم. ک پرچم امام رضا رو اوردن شهرمون منم از دور خادم هارو صدا زدم گفم پرچمو سمت منم بیارین بد که اوردن ی پرچم سبز بود بوسیدمو کمی گریم گرف و گفتم امام رضا تمام حاجت ها رو بده ب همراه حاجت دل من.بنظرتو. این تعبیرش حاجت روایی نیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتواند بر براورده شدن خواسته های شما تعبیر شود وخیر است

  9. leilaaaleilaaasays:

    سلام من خواب دیدم با عشقم داریم تو خیابون میگردیم و قدم میزنیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر حالات روحی است در عالم واقع دارید

  10. ElaheElahesays:

    سلام من خواب دیدم رفتم به جایی کهذهمیشهذمعشوقم هس خودم صداش کردم و باهاش حرف زدم اما یادم نیس تقریبا(معشوق رو تو دنیای واقعی میشناسم) بعد خوابم گنگ بود که من یه سرباز بودم و دو تا تابوت رو تشیع جنازه میکردن و من تنها شاهد تشیع جنازه بودن و هر تابوت رو یه نفر همزمان تشیع مبکرد شب هم بود اما قبرستون نبود وسط یه جای شلوغ مثل بزرگراه انگار این خوابم به خوال معشوقم مرتبط بوداما یادم نمیاد انقور این خواب وذفعی بود که میتونم لحظه لحطشو حس کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  11. مه تابمه تابsays:

    سلام. روز خوش. چند وقتیه میخوام کسی که دوسش دارم رو فراموش کنم، اما دیشب خواب دیدم میاد بغلم میکنه و تو گوشم زمزمه میکنه: خیلی دوست دارم. و من تو خواب بهترین حس دنیا رو داشتم. نه میترسیدم و نه وحشت داشتم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  12. محمدرضا ایزدیمحمدرضا ایزدیsays:

    سلام خسته نباشید من تقریبا دوسال هستش که تو مسیر مدرسه توی اتوبوس عاشق خانمی شدم و توی این مدت اصلا باهاش حرف نزدم و از احساسم هیچی بهش نگفتم.خیلی دوستش دارم جوری که هر شب از جلوی خونشون رد میشم و گریم میگیره. دیشب خواب دیدم که نزدیک خونشون بودم که از در خونشون اومد بیرون‌ من برای جلب توجهش چندبار از جلوش رد شدم ولی منو ندید. بیخیال شدم و چند متر جلوتر رفتم و برای یک کاری چند لحظه وایستادم. وقتی رومو برگردوندم دیدم از فاصله ۳ یا ۴ متری داره منو نگاه میکنه.کم کم اشک تو چشماش جمع شد و گریش گرفت. منم گریم گرفت.جلوتر اومد.روبروم وایستاد و همینجور که با چشمای گریون به هم نگاه میکردیم(به خاطر دوری این مدت از هم دیگه اشک میریختیم)، یهو بغلم کرد. منم بغلش کردمو سرمو روی شونش گذاشتم و موهاشو نوازش کردم و بازهم دوتاییمون تو بغل هم گریه کردیم بخاطر دوری ازهم. آیا این میتونه نشون دهنده این باشه که اونم منو دوست داره و از دوریم رنج میبره؟ چه تعبیری داره؟ ممنون از سایت خوبتون♤

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به ایشان است

  13. سانازسانازsays:

    خواب دیدم یه با عشقم قرار میزارم یهو یه پیرمردیو میبینم جاش اصرار داره عشقمه منم میگم نه تو عشقم نیستی اون میگه هستم بعدم که اصرار کردم گفت اره نیستم عشقت فرستادمنو منم گفتم ادرسشو بده رفتم دیدم تو یه یه خونه بزرگه که مال خودشه و اون داخل اونقدر دختر توش هست که خدمتکاراشن و هرکاری بگه انجام میدن براش بعد بهم گف میخوام باهات ازدواج کنمو اینحرفا من بهش گفتم اصلن وضع منو تو مثل هم نیس نمیشه اونم گف ربطی نداره منم گفتم دیگه باید برم داره دیرم میشه ولی اون دوس داش بمونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  14. نیمانیماsays:

    سلام من قبلا عاشقه یه دختری شدم خواهرمم باهاش صحبت کرد ولی منو قبول نکرد یه شب در موردش خواب دیدم داشت تو یه اتاقی انگار با خواهرش بحث میکرد من اونا رو از هم جدا کردم و بردمش نشستیم روی مبل یا صندلی میخواستم احساسمو بهش بگم که عاشقتم از خواب بلند شدم البته این خواب مال قبل از این بود که خواهرمو ببرم باهاش صحبت کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته فکرتان را درگیر کرده

  15. فرانه شهسواریفرانه شهسواریsays:

    در خواب با کسی ک دوست بودم و الان ی مدت(تقریبا دو ماه) باهم قهر و جدا شدیم.انگار در خانه ای بودیم و چند نفر دیگه هم بودن.ک یادم نیست کی بودن..من داشتم لباس کثیف جدا میکردم رنگهاشون رو از هم جدا میکردم ک بندازم لباسشویی و یادم هست داشتم لباس های قرمز و زرشکی رنگ ها رو جدا میکردم ودر خواب هم صحبت نمی کردیم..و نگاه هم میکردیم و از کنار هم رد میشدیم .فقط نگاه میکردیم و حرف نمیزدیم قهر بودیم.و ایشون هم انگار از حمام بیرون اومده بودن و پوشش نداشتن بالا تنه.و از خواب بیدار شدم.و دیدم ساعت 4:25صبح هست و البته چند ساعت قبلش ی پیام ب هم دادیم و من بحث کردم کوتاه من ناراحت بودم و با گریه خوابیده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر مشوش بودن ضمیر ناخود اگاه شما از این موضوع بوده است و جای نگرانی وجود ندارد

  16. حدیثحدیثsays:

    سلام وقت بخیر من صبح حدود ساعت ٩ خواب دیدم رفتم دسشویی مدفوع میکنم اب میگیرم میره ولی انگار اب فشارش کم بود سخت میشد شست بعد اومدم بیرون انگار منتظر پیام معشوقم بودم که یه مدت ازش جدام دیدم پیام داده که خیلی دلش برام تنگ شده و ناراحته تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  17. محمدمحمدsays:

    سلام.من دختر همسایمون و خیلی دوست دارم ولی تاحالا به کسی چیزی نگفتم.یه شب اومدن خونمون و فردای اون روز هم من برای کمک به همسایمون رفتم خونشون.همون شب خواب دختررو دیدم که داشتیم باهم درباره همون کمک ها حرف میزدیم.اون تو خواب خوشحال به نظر میرسید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت ایجادشود

  18. nafasnafassays:

    سلام من خواب عشقمو دیدم ک بعد از مدتها دیدمش وقتی همو دیدیم هردو خیلی خوشحال شدیم و اون دید ک زیر چشام خیلی کبوده دساشو گزاشت رو چشام بهم گفت واااااااای تو چت شده ( با نگرانی) چرا چشمات اینقدر کبوده ..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در عالم واقع نیز خوشحال هستند

  19. حدیثحدیثsays:

    سلام من چند وقتیه از معشوقم جدام خواب دیدم تلفنی حرف میزنم باهاش بهش میگم کجا بودی دو ساعته مکث کرد بعد گفت فلان جا بودم ..توو خواب حس میکردم رفته بود پیش دختره دیگه و داشت دروغ میگفت بهم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما برسد

  20. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم با معشوقم و برادرش توو ماشینیم و من به برادرش میگم ممسیرو عوض کن من یجارو میشناسم که باغ ویلاس و اونم مسیرو عوض کرد ..برادر معشوقم توو خواب خیلی خوشگل بود و یه خال مشکی کوچیک زیر چشمش داشت تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تجربه هایی کسب کنید که برایتان جالب باشد

  21. shadshadsays:

    من تو خواب دیدم با عشق اولم ملاقاتی داشتم و اون یه حرفی گفت که (عشق اول هیچ وقت فراموش نمیشه و منم مائده رو دوست دارم یعنی کسی که الانم باهاش رابطه داره)ولی باهام حرف زد و خندید تعبیر این چی میشه?؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر مشوش بودن ذهن و فکر شما از این باب است

  22. معصومه انگاشتهمعصومه انگاشتهsays:

    سلام خسته نباشید ؛ من دیشب خواب پسری که دوستش دارم رو دیدم که کناره من روی تاب نشسته و دستمو گرفته و داره باهام حرف میزنه و گاهی اوقاتم خیلی بهم تو خواب خیره میشد و این هم در بیداری موجوده که خیره میشه و هم در خواب های من.... تقریبا اخرای خواب بود که ما دوتا کناره هم روی یک صندلی نشسته بودیم از یک جایی اهنگ عاشقانه ای برای مادوتا پخش میشد که وقتی در حال پخش شدن بود کسی که دوسش دارم بهم خیره شده بودو برق خاصی داخل چشاش بود تعبیر این خوابه من چی میشه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه چالش ها و مشکلات پیش رو در زندگی شماست

  23. Nazaninnmnm6993Nazaninnmnm6993says:

    سلام . من میخواستم درباره یکی از خواب هام ازتون سوال کنم ! من وقتی هنوز محرم نشده بود خوابی دیدم که درباره محرم بود و کسی که دوسش دارمم داخل خوابم بود .. طوری که اون داشت برای من دستبند نام علی (ع) و و حضرت فاطمه(س) رو دست من میکرد و وقتی سرمو بلند کردم دیدم داره مستقیما به چشمام نگا میکنه تعبیر این خواب چیه ؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند در گیری ذهن و مشوش بودن ذهن شما از مسائل پیرامونتان باشد

  24. M.a.h.d.i.y.a.rM.a.h.d.i.y.a.rsays:

    سلام با عرض پوزش و احترام .... ببخشید میدونم این حرفم ربطی به این سایت نداره ، اما میخواستم بپرسم که آیا وقتی ما خوابه کسی رو میبینیم یعنی اون شخص هم به ما فکر کرده منظورم این هست که نه خواب های معمولی خواب های خاصی که وقتی اون شخص میاد به خواب ما.... یعنی این فکرها دوطرفه بودن و اون شخص هم خوابه مارو دیده؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درگیری روح باشد و به فکر شما بوده باشند

  25. RohamrziRohamrzisays:

    سلام خسته نباشید... ببخشید من میخواستم درباره ی کسی که چندتا نشونه داره در عملش میخواستم بدونم که منو دوست داره یا نداره ببخشید این موضوع ربطی نداره به این سایت ولی خیلی منو درگیر کرده... اون وقتی منو میبینه لپاش گل میندازه و زیر چشی نگام میکنه و میخواد کسی نفهمه و هروقت با کس دیگه ای حرف میزنم روم غیرتی میشه و به چشام خیره میشه خیلی هم خیره میشه وقتی یه جا تنها باشم فقط نگاهش به منه اون بامنم بوده ولی دوستاش به خانوادش گفتن و اون ترسید و الانم مخفی و زیرچشی نگا میکنه وقتی هم مدرسه میخواست بره از زیر بلوک ما رد میشد که منو ببینه و بخاطره من از مدرسش فرار کرده بود و...... یادمه یه بار عکسه یکی از دوستاشو تو گوشیم باز کردم و اون دید و وقتی چشمم بهش افتاد دیدم لبو لنچش آویزونه و خیلیم ناراحته انگار میخواد گریه کنه و خوابای خاصی هم دربارش میبینم !! به نظره شما این طرف منو دوست داره؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با مشاور مشورت کنید

  26. فاطمهفاطمهsays:

    سلام، من خواب دیدم که ابرو و مژه ندارم، و شخص معروفی به من علاقه مند شده با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار پریشانی شوید

  27. شمسشمسsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم دارم با معشوقم که از خبر ندارم الان داشتم حرف میزدم و پیش هم نشسته بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشوش بودن ذهن و فکر شما از این موضوع است

  28. HadisHadissays:

    سلام خواب دیدم با معشوقم که چند وقتیع قهریم باهم توو ماشین داریم داخل شهر میریم و باهام خوب بود خیابونا خیلی شلوغ بود انگار همه برای خرید بیرون بودن و معشوقم بهم میگه ببین چقد شلوغه..تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابط عاشقانه و عاطفی است

  29. ماریاماریاsays:

    سلام،روز بخیر،خواب دیدم،که اونی ک دوستش دارم با ظاهری مرتب و عالی بهم میگه من توی شلوغی متوجه تماست نشدم،و خیلی واضح 2بار گفت بهم پیام بده،به من پیام بده،...من از ایشون دو سال هست خبری ندارم،ممنونم،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده چالش ها و مشکلاتی باشد که در مسیر زندگیتان با ان روبه رو هستید

  30. صباصباsays:

    باسلام دوست پسرم خوابی دیده که اومده مشهدالبته درواقعیت ایران نیست ولی خواب دیده مشهداومده خونه ماباهم کمی حرف زدیم بعدشام خوردیم سرسفره نشستیم غذاقورمه سبزی بابرنج بوده خوشمزه بوده هم اون این غذارودوست داره هم من بعدشام من رفتم تواتاق خواب چنددقیقه گم شدم ازجلوچشمش بعددوباره اومدم بازیکی منوصدازده رفتم اتاق خواب بعدمن دوست پسرموصدازدم اینم اومده اتاق خواب بعددیده یکی ازابجی هام هم هست بعدچنددقیقه اونم رفت منواون تنهابودیم یه چنددقیقه شداول نشستیم کنارهم بعددوست پسرم درازکشیده بعدمنم رفتم بغلش هموبغل کردیم بعدمن میخواستم ازلبش بوس بگیرم اونم بوس کرده بعدش لب بازی کردیم لب همومیخوردیم اون هی میخواسته دورکنه لبشومن ول نمیکردم بعدسرشوروپاهام گذاشته خابش برده بعدمن بیدارش کردم گفتم پاشوجایی میرم ازدراتاق میخواستیم بیرون بیایم که یکی رودیده توپذیرایی نشسته یه مردسن سال بالابوده بقول خودش میگه بنظرم بابام بوده معلوم زیادنبوده چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مکن است به سفر کوتاه مدتی برود

  31. فاطمه....فاطمه....says:

    سلام من دیشب با معشوقم تقریبا دور شدیم از هم و خدافظی کردیم. امروز نیت کردم بخوابم ببینم بهم برمیگردیم یا ن.. خوابم حس خوبی داشت..باهم حرف میزدیم و به صورت تماس تصویری و من بهش گیر داده بودم که چرا آنلاین نبودی بعد از رفتن هم حرف میزدیم و مسخره میکردیم ودیگه آخرش قط شد.. تعبیرش چیه؟ جای امیدواری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مشوش بودن ذهن شمااز این موضوع بوده است

  32. رهارهاsays:

    سلام...من مدام خانواده(همسر وفرزندان) کسی که سالها پیش بهش علاقه داشتمو میبینم...توی واقعیت اصلا تاحالا ندیدمشون...تعبیر داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما نسبت به زندگیتان متعهد و پایند هستید

  33. آواآواsays:

    سلام ..منو یکی از پسرای فامیلمون قبلا همو دوس داشتیم ..الان با هم در ارتباط نیستیم و خیلی وقته هم ک ندیدمش..خواب دیدم دیشب بهم پیام داده و اتگار پیاماش عاشقانس و میخواد یه جوری بگه ک عاشقتم منم تو خواب خوشم اومد ک اینطوری شده و انگار داریم دنبال هم میگردیم ..نمیدونم معنیش چیه مرسی?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر این است که با مشکلات و چالش‌های جدی و مهمی در مسیر زندگی شغلی و یا عاطفی خود دست و پنجه نرم می‌کنید و به شدت نیاز دارید که با مراجعه به یک مشاور و روانشناس در پی رفع و بهبود آن باشید.

  34. نگیننگینsays:

    سلام من چند روز پیش خواب دیدم توی بالکن خونمون هستم و مادرم در حالی که با گوشی تلفن صحبت میکرد اومد تو بالکن و به من گفت: رضا هست(دوست پسرم که الان مدت زیادیه ارتباط جدی نداریم) ، با همون شماره ای که نوشته بودی زنگ زده (انگار من یه شماره ازش برای مادرم رو کاغذ نوشته بودم تا باهاش برای کاری تماس بگیره)، داشتن با هم احوالپرسی میکردن و وقتی مادرم خواست گوشی رو به من بده، دیدم که پدرم تو بالکن هست و مادرم گوشی رو به اون داد تا احوالپرسی کنن، پدرم هیچ حرفی نزد و دیدم داره از چشماش اشک میاد و انگار خبر بدی بهش دادن، انگار کسی که پشت خط هست عوض شده باشه و داشت به پدرم میگفت یه زن که در همسایگی ما بوده و خیلی نمیشناختیمش، تو ماشین یا کنار ماشینش مرده(در واقعیت ما چنین همسایه ای نداریم) و انگار مادرم میخواست منو آروم کنه. من شب قبل از دیدن این خواب نیت کردم که خدا در مورد شروع دوباره ارتباطم با دوست پسرم راهنماییم کنه و برام یه نشونه بفرسته و صبح این خواب رو دیدم. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگی و. روابط خود با دیگران محتاط تر باشید باید به خاطر داشته دباشید که همگان جز خانواده خیر و صلاح شمارا نخواهند دانست

  35. ملودی فراهانیملودی فراهانیsays:

    سلام خسته نباشید من چندروز بود که شک داشتم که تو کلاسای کسی که بهش علاقه دارم شر کت کنم بعد چندوقت پیش خواب دیدم که همون شخص مورد علاقم که ادم مشهوریه باهام تماس گرفت ولی نتونستم جواب بدم هربار که تماس میگرفت قطعش میکردم...بعدشم خودم زنگ زدم بهش وصداشو شنیدم ولی متوجه نشدم که چی گفت و تلفن قطع شد... ممنون میشم اگه تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روابطی جدیدی را تجربه کنید که در صدق گفتار دیگران نیز باید شک کرد

  36. ستارهستارهsays:

    سلام کسی که دوستش دارم از هم جدا شدیم و هیچ ارتباطی با هم نداریم . خواب دیدم بهم زنگ زد و با التماس انگار میخواست باهام حرف بزنه گفت تورو به روح مامانت و دیگه صداش قطع شد هر چی گفتم الو الووو ... تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است روابط تازه ای در زندگیتان شروع کنید

  37. MahMahsays:

    سلام من و ی پسری هم دیگ رو دوس داشتیم اما اون دوسال پبش ازدواج کرد،دیشب خواب دیدم با دلخوری و ناراحتی اومده سراغم و ازم میپرسه تو به این دختره(زنش) حسودیت میشه؟ منم عصبانی نشدم ولی سرش داد زدم ک مگ این دختره چی.داره ک من بهش حسودیم بشه و بعدم کلی باهاش دعوا کردم ک چرا مامانش پشت سرم حرف زده...اونم سرشو انداخت پایین و رفت این خواب تعبیر داره؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مشغولیت ذهن و فکر شما از این مساله است و جای نگرانی وجود ندارد

  38. ستارهستارهsays:

    سلام من و پسری که دوستش دارم قرار بود ازدواج کنیم ولی از هم جدا شدیم و خیلی بهش فکر میکنم و دلم براش تنگ میشه اون الان دوست دختر داره. خواب دیدم نشسته بودیم با هم حرف میزدیم و ازش پرسیدم چرا تا منو ول میکنی میری با یکی دیگه اوکی میشی گفت من فقط تورو دوست دارم و اینارو فقط برای گذروندن وقت میخوام و گذرا بهشون نگاه میکنم بعد چشمای معشوقم چشمای من بود بهش گفتم چقدر چشمات خوشکل شده اونم گفت چشمای تو روی صورتمه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است روابط تازه ای را در زندگیتان شروع کنید

  39. عسلعسلsays:

    سلام. من خواب دیدم، مردی که خیلی وقته دوستش دادم ولی تا جایی که میدونم اون هیچ حس خاصی نسبت بهم نداره، توی خواب بهم ابراز علاقه کرد...البته به صورت مکتوب.... نه رو در رو. این معنی خاصی میتونه داشته باشه؟ ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      علاقه و محبت شما به ایشان بیشتر میشود

  40. Mr.rezaMr.rezasays:

    سلام من خواب دیدم‌ که معشوقم داره باهام حرف میزنه بعد تا مامانشو میبینه که داره از پیش من میره و صحبتاشو قطع میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، ممکن است این شخص (دختر) مسئله ای عاطفی را از خانواده ی خویش پنهان بسازد.

  41. نونانوناsays:

    سلام من و پسری همدیگه رو دوست داشتیم و قرارمون بر ازدواج بود بعد چند سال به مشکل خورد و مجبور شدیم از هم جدا بشیم،از جداییمون سه سال میگذره اما دیشب خوابشو دیدم،خواب دیدم اومده خونمون خودم شوکه شدم ،اما من نگاهمو ازش میدزدم انگار میخوام بهش بفهمونم که از دستش ناراحتم.....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائل عاطفی جدیدی در زندگی برایتان به وجود بیاید

  42. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم با کسی که دوسشدارم و الان با من نیست.. چت میکردم بعد بهم گفت دیگه مزاحمم نشو. منم جواب پیاماشو ندادم، بعد خودش کلی پیام داد که خیلی حالش خوب نیست و ناراحته،من هی تایپ کردم تو ک با خیانت کردی چجوری حالت خوش نیست.. ولی نفرستادم.. اما انگار داشت رابطشو به من نزدیک تر می‌کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر این است که با مشکلات و چالش‌های جدی و مهمی در مسیر زندگی شغلی و یا عاطفی خود دست و پنجه نرم می‌کنید

  43. ستایشستایشsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوستش دارم اومده خونمون و من سرمو گذاشته بودم رو شونش و داشتیم احساس ارامش داشتم تلویزیون نگاه میکردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کسی که دوسش دارین به شما فکر میکنه

  44. vafavafasays:

    سلام من خواب دیدم خونه کسی که دوستدارم بودم بردارش هم بودداشتیم باهم حرف میزدیم درحین حرف زدن اون داشت پاش میشست که برادرش بهش گفت پاهات چقدسفیدشدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از خوب بودن کیفیت این رابطه میگ ک باعث میش تاثیرات خوبی رو شما بذاره

  45. محمدرضامحمدرضاsays:

    سلام خواب دبدم دختری که دوسش دارم باهم رفتیم بیرون و غذا حوردیم بعد فقط یادمه که انگار حرف از این بود که کسی خواستگاریش اومده بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل ذهنی ناارام است

  46. FatemeFatemesays:

    سلام . خواهر در خواب دیده که مادر پسر مورد علاقم اومده پیشش و بهش میگه که دوتا چیز بهت میگم اول اینکه حالم خرابه و بدتر هم میشه و دوم اینکه پسرشو میخواد به یکی از فامیلاشون بده و میره و همپنین قسمش میده تو تواب که به کسی نگه این حرفو و در خواب خواهرم میاد و به من میگه. میشه لطفا تعبیرش کنید. یعنی این خواب خواهرم حقیقت میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگی مسائلی دارن که نمی خوان کسی بفهمه و ممکن سب پدید آمدن مشکلات عاطفی بین شما شه

  47. نیمانیماsays:

    سلام مدیر گرامی.من دیشب خواب دیدم چند نفر از بچه ها آشناها که هم دختر بودن هم پسر یه جایی نشستن منم رفتم وارد جمعشون شدم وقتی نشستم دیدم دختری رو که 10 سال پیش عاشقش بودم و برای ازدواج میخواستم و عاشقش بودم حدود 5 سال پیش به خاطر یه سری ندونم کاریها باهم قطع رابطه کردیم و الان هم هیچ خبری ازش ندارم،،،،اونم توی جمع نشسته.من خیلی از دیدنش همه ی گذشته یادم افتادو هم ناراحت شدم.اما باهاش حرف نمیزدم.ولی اون با صدای آهسته و لبخند یه چیزایی بهم میگفت که حضور ذهن ندارم چی میگفت.ولی یکی از اون دخترا یواشکی بهم گفت معشوقت میگه میخوام بخندونمش از دلش دربیارم....لطفا منو راهنمایی کنید در رابطه با تعبیر خوالم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در روابط خود محتاط تر عمل کنید و کمی واقع نگر تر باشید

  48. آشیانهآشیانهsays:

    خواب دیدم رفتم کافی شاپ خیلی خوشکل شده بودم و ارایش کرده بودم و چادر سرم بود  و پسری که دوستش دارم هم اونجا بود اتفاقی همدیگه رو دیدیم بعد باهم صحبت کردیم من از دستش ناراحت بودم بعد بهم گفت میشه یکم پول بهم بدی من رفتم از کارتم پول گرفتم بهش دادم ولی باهاش بحث کردم و با ناراحتی از کافه اومدم بیرون و اونم اومد دنبالم و میخواست از دلم دربیاره واسه همین رفتیم شهربازی و کنار یه تاب ایستادیم و بعدش باهام حرف زد و ارومم کرد ولی کلا از دستش ناراحت بودم محلش نمیذاشتم همشم میترسیدم یه موقع کسی نبینه بعدم باهم رفتیم روضه حضرت علی خیلیم شلوغ بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کدورتی بین شما اتفاق می افتد که حل می شود منتها برای شما در این جریان ناراحتی هایی پیش می آید

  49. فریدفریدsays:

    سلام.من خواب دیدم که منو یه پسر که داشتیم تو یه جای تنگ نگهبانی میدادیم البته پسره رو نمیشناختم فک کنم تفنگ هم داشتیم یه لحظه اون قسمت که مربوط به داخل خونه بود باز شد مادر اون دختری بود که من تا حالا مستقیم بهش نگفتم دوسش دارم اون به من گفت که نگران نباشم و قراره دخترش که میشه کسی که دوسش دارم بهم زنگ بزنه و با خنده ای پر از امید قسمتی که باز شده بود رو بست منم از خوشحالی هی این ور و اون ور میرفتم و از شدت خوشحالی مشتامو به زمین میکوبیدم، اگه میشه تعبیرش رو بهم بگید ممنون میشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل درگیری های ذهن و فکر است

  50. MatineMatinesays:

    باسلام وقتتون بخیر من حدودا یک ماه پیش خواب دیدم باپسری که دوسش داشتم البته ایشون یه نفر دیگرو دوست داشتن تو یه جای خیلی سرسبز که حتی برکه ای بود که اردک داشت همدیگرو بغل کردیم و حس خیلی خوبی داشتم و دیشب خواب دیدم محله ای در عزاداریه و زمانی که منو پدرم از اونجا رد میشیم ایشون حلوای قهوه ای به ما نذری میدادن که دقیق نفهمیدم چی شد اما من پیاده بودم که دیدم ماشین ما با ایشون تصادف کرداما آسیبی وارد نشد بعد مادرم و پدرم باهم بحثشون شد و در یک موقعیت دیگه من و مادرم و ایشون در فضای سربسته بودیم که دیدم قدش از من خیلی کوتاه تر شده و حتی پا نداره ببخشید زیاد شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به احساسات خودتون به این فرد هنوز وفادار هستین و بهش فکر می کنین اما نیاز به تغییراتی در زندگی توندارین که تجربه ی جدیدی رو داشته باشین

  51. حدیثحدیثsays:

    سلام من صبح خواب دیدم دارم با مادرم و خالم یجایی میرم که معشوقم پیام میده و میاد اونجا با ماشین انگار منو خیلی دوست داشت میادو دستمو میگیره و اسرار میکنه شمارمو بدم بهش ببعد منو میکشه سمت خودش سرمو میزارم رووشونش و اونم سرشو میزاره روو سرم و من انگار مبگم خودمو بخواب بزنم مامانمینا خودشون برن من بمونم پیشت و یه لحظه خوابم برد بیدار شدم مامانم گفت ما میریم زود میایم و من پیش معشوقم نشسته بودم توو پارک و دیدم مامانمینا دارن میان .منو انگار خیلی دوس داشت تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده‌ی چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر زندگی شما است

  52. RahaeiiiiRahaeiiiisays:

    سلام من صبح خواب دیدم دارم با مادرم و خالم یجایی میرم که معشوقم پیام میده و میاد اونجا با ماشین انگار منو خیلی دوست داشت میادو دستمو میگیره و اسرار میکنه شمارمو بدم بهش ببعد منو میکشه سمت خودش سرمو میزارم رووشونش و اونم سرشو میزاره روو سرم و من انگار مبگم خودمو بخواب بزنم مامانمینا خودشون برن من بمونم پیشت و یه لحظه خوابم برد بیدار شدم مامانم گفت ما میریم زود میایم و من پیش معشوقم نشسته بودم توو پارک و دیدم مامانمینا دارن میان .منو انگار خیلی دوس داشت تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به ازدواج با شما فکر میکنه

  53. هلیاهلیاsays:

    سلام خواب دیدم که با کسی که دوستش دارم داخل یک اتاق حرف میزدم که او درمورد تصادف و عاشق بودن او نسبت به منه حرف میزد.مجرد هستم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن اتفاقاتی بوفته که باعث کدورت شما شه

  54. MaryammMaryammsays:

    سلام من خواب دیدم که تو ی جای با صفایی با معشوقمم بد شوهر عمم هست و مارو نامزد میکنن بد رفتی ی جا تو خواب انگار من قبلا ی بار ازدواج کردم بد سر اون خیلی استرس دارمد ناراحتم بد خواب دیدم ی جایی هستم با معشوقم کنار ی جوی اب که اب توش با شدت دارع میرع بد کف سفید دارع معشوقم میگ ناراحت نباش من پشتتم نگران نباش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگیتان مهارت های جدیدی را کسب کنید

  55. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم منو خواهرم می‌خواستیم سوار اتوبوس بشیم بریم خونه مون، دختر مورد علاقه م هم بود. (شبیه سرویس دانشگاه بود ولی خب خاله و شوهر خاله م هم کنار ما منتظرم اتوبوس بودند) من یهو دیدم خاله م و شوهر خاله م هم خواستند با ما سوار یک اتوبوس بشند من کلی خوشحال شدم چون خونه این دختر و خاله م تقریبا یک جاست در واقعیت و من کلی خوشحال شدم که پس الان اون دخترو هم تو اتوبوس قراره هر روز ببینم! رفتم سوار که شدیم، همینطوری منو خواهرم میرفتیم تا ببینم اون دختر کجاست اونجا بشینیم. دیدمش اونم منو دید. رفتارش عادی بود و دوستانه کاملا بعد از دیدن من.خواهرم رفت صاف کنارش نشست! (ردیف راست بودند و رو به من که داشتم میرفتم به ته اتوبوس) من حال کردم با این حرکت خواهرم، پسرخاله م ردیف سمت چپ نشسته و هی با مزه بازی در می آورد و حرفای با مزه میزد. ( منم اعتماد به نفس میگرفتم که یه نفرو دارم که وقتی اونجا میشینم، اینقدر با اعتماد به نفسه! منظورم اینه که احساس نکنم که حالا که پیش اون دخترم، بخوام ساکت باشم! نه! حالا یکی هست که میتونم کنارش هی بخندمو با اعتماد به نفس باشمو...) بعد من وقتی به ته اتوبوس رفتم برسم، یهو راه رفتنم از این جا به بعد شبیه بالا رفتن از یه سربالایی شد ( دقیقا انگار تو سربالایی بودم ولی خب سربالایی ای در کار نبود! ته اتوبوس بود فقط!) دقیقا حس سربالایی رفتن داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سفری براتون پیش میاد که براتون سود داره

  56. MahankkkkMahankkkksays:

    سلام روز بخیر من چند روز پیش خواب معشوقه ام رو دیدم ک ما تو واقعیت باهم قهریم من بخاطر چند مورد هنوز پیش اش نرفته ام اما قرار ۱ ماه دیگه برم پیشش خواب دیدم ک پشتش راه میرفتم و همینطوری از پیشت بغلش کردم دیدم بدنش چقدر لطیفه ولی دستشو گرفتم دیدم ی کوچولو سفته ،منم در گوشش از دوست داشتن و عشقم بهش گفتم ولی وقتی گفتم چند ماه دیگه میام پیش از شدت ناراحتی گریه و رفت خونشون ممنون میشم تعبیرشو بگین با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دلتنگ شماست و از دوری شما ناراحت

  57. LLsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که تو یکی از خیابونای بزرگ و بالای تهران هستم. میخواستم مسیری رو برگردم. رفتم سوار یه پیکان سفید شدم. احساس تنگی جا در پشت ماشین رو داشتم. بعد متوجه ماشین زرد (تاکسی ) جلوتر پارکه و مسافر خانم با چادر مشگی هم داشت. به هر حال راننده که آقایی میانسال و بود اومد و رانندگی کرد. یه جایی نگه داشت و پیاده شدیم. انگار یه شهر دیگه ای بودیم و خیابون بسیار زیبا و ساختمان ها شیک بودند. داخل یکی از ساختمونا که متعلق به یکی از شخصیت های معروف علمی بود رفتیم. حالا انگار اون آقا پسر بچه ۱۲-۱۰ ساله بود، اون خونه هم خونه خودشون بود. یه جارو برداشت و حیاط رو جارو کرد... در آخر متوجه شدم که این پسر بچه عاشقم شده و همه خانوادش از این موضوع با خبر شدندو خودشونو متقاعد کرده بودند که موافقت کنند و من هم متعجب از احساس اون بودم. ولی میگفتم که پسر خوبیه 😑

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تشویش های ذهنی و فکری شما در زندگیتان است و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  58. Abolfazl.۷۹Abolfazl.۷۹says:

    سلام عصر بخیر . من تو واقعیت عاشق یک دختری شدم که فقط تو کتاب خونه میبینمش و هنوز بهش نگفتم ک عاشقشم تا باهاش دوست بشم....... راستش من چند روز پیش خوابشو دیدم ک بدن لطیفشو بغلش کردم گفتم از عشقم بهش و اینکه چقدر دوسش دادم ولی همینکه تو خواب گفتم قرار بعد بیام باهات دوست شم یا بهت بگم گریه کرد و رفت ....واقعا واسم این خواب عجیب بود..خوشحال میشم تعبیرشو بگین با تشکر از سایت و خدماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امکان دوستی با شما رو ندارن

  59. زهرازهراsays:

    سلام..ی اقا ک مشکلش حل شد بیاد ب زندگیمون سروسامان بده...خبری ازش ندارم..خواب دیدم رفتم محل کارش نشستم در دفتر کارش منتظر بودم...بلاخره یهو سرزده اومد بهش گفتم این مدت کجا بودی نبودی .اول بی میل بود ب جواب دادن ولی بعد گفت رفته بودم شهر ایذه براهمین نبودم الان رسیدم...وی گرمایی حس کردم...ولی یهو دسشویی گرفت ک دویدم برم دسشویی..مثل اینک اسهال داشته باشی...البته ببخشیدا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به کارهاتون نظم بدین و برنامه ریزی داشته باشین

  60. حدیثحدیثsays:

    سلام خواب دیدم منو معشوقم با دوستم داخل ماشینیمو دادیم جایی میریم و معشوقم باهام خوب بود وقتی از ماشین پیاده شدم دیدم یه اس داده عشق منی بعد برگشتم ببینم به کسه دیگه ام داره میده دیدم نه گوشیو گذاشت توو جیبشو توو ماشین منتظر بود تا برگشتم و یه جایی از همین خواب دیدم معشوقمو دوستم از خونه اومدن بیرون چیزی بینشون نبودا .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان صمیمیت و الفت ایجادشود

  61. یاسییاسیsays:

    سلام،من دیشب خواب دیدم که استادم که خیلی دوستش دارم و عشق منه اومده بود خونمون و خوابیده بود،ما طبقه ی پایین بودیم که مامانم گفت براش حوله ببر رفته حمام و یه پیراهن مردونه چهارخونه زرد رنگ هم که قبلا تو بیداری شبیه اش را توی یه مغازه دیده بودم هم مادرم داد تا بهش بدم،وقتی رفتم بالا دیدم از حمام اومد و حوله را ازم گرفت و پیراهنم پوشید و منم باعشق نگاهش میکردم ولی خودش حواسش نبود،بعد شروع کرد سوال پرسیدن از من و همش میرفت پشت پنجره هامون و میگفت اگه این پنجره را باز کنین هوا خوب میشه و منم میگفتم اگه میخوای بخوابی من طوطی را بذارم قفسش و در را باز کنم گفت نه باید برم جایی کار دارم،خیلی خواب خوبی رفتم اینجا و گفتم بازم برمیگردی؟گفت آره برمیگردم اینجا خیلی راحتم.بعد گفت دوهفته پیش یا دوماه پیش میخواستم عروسی کنم نشد من یهو ناراحت شدم ولی خیلی خوشحال باهام حرف میزد و میخندید منم تو دلم شاد بودم خیلی.خیلی باهام خوب حرف میزد.بعدش رفت گفت بازم میام.اینجا تابستون هواش چطوره؟گفتم‌خوبه گرمه یکم.بعد که رفت من گفتم ببین اومد منو عاشق کرد و رفت.یهو از خواب بیدار شدم.بعد خوابم خیلی ذوق داشتم که خوابشو دیدم.ممنون میشم تعبیرش کنین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به تاثیراتی که استادتون در ذهن و روان شما گذاشتن

  62. مهدیهمهدیهsays:

    سلام خواب دیدم که به کسی که قدیم دوستش داشتم و از علاقه من هم مطلع هست(الان یه یک سالی میشه دیگه حس قدیم و بهش ندارم ولی هم رو می بینیم چون قوم نزدیک هستیم)دارم پیام میدم چند تا متن فرستاده بودم یکیش یه جک بود فکر کنم ..اونم چند تا متن فرستاده بود عاشقانه بود یکیش بقیه رو یادم نیست..منم هول شده بودم از این که جواب داده..ممنون میشم هرچه زودتر تعبیرش کنید..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های فکری شما از موضوعات اخیر است

  63. سعیدسعیدsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون ، خواب دیدم آقایی که فکر میکنم جای منو تو دل عشقم گرفته داره با عشقم حرف میزنه ولی عشقم بهش محل نمی ذاره یا سعی میکنه لبخند بزنه که ناراحت نشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید به احساسات خود غلبه کنید

  64. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم عشقم قیافش مثل معتادابودباهم توخیابون قدم میزدیم دستش روشونه هام بودبعدبهش گفتم خیلی دوستدارم امااین چندبارتوخواب میبینم معتادشده قبلا اعتیادداشت اماترک کرده من توخوابم قیافش مثل قبل معتادمیبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلات و چالش هایی را پشت سر بگذارید

  65. فاطمه.فاطمه.says:

    سلام من خواب دیدم باخواهر عشقم وارد خونشون شدیم و اونجا یک پسر جوان و یک پیرمرد به ما حمله کردن و دستهای ما رو از پشت بستن.ولی من یک چاقو تو لباسم پنهان کردم بعد عشقم اومد و اون دوتا مرد رو زد و مارو نجات دادتو این حین من انگشت شصتم با چاقو خراش برداشت عشقم منو محکم بغل کرد و گفت که میخواد با من ازدواج کنه بعدم کنار هم روی یه تشک دونفره خوابیدیم.ممنون میشم تعبیرشو بم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه سری گرفتاری ها براتون پیش میاد و بعد از اینکه بر طرف شدن اتفاقات خوبی براتون می افته

  66. MaryammMaryammsays:

    سلام من خواب دیدم ک معشوقم با خانواده اومده خونمون بد من رفتم بیرون ی خانومی ک اشنامونرو بوسیدم بد برگشتنی دیدم ی اقایی میگه بیا خونمون بد من گفتم ن من نمیام و رفتم تو راه ی گربرو دیدم ک از درخت میرف بالا بدرفتم خونه دراز کشیدم روزمین بد دختر داییم ینی خواهر معشوقم باهام شوخب کرد دستشو گرفتم کشیدمش بغل خودم کنارم دراز کشید بد معشوقم انگار میخاست برع حموم بد گوشیشو بزنه به شارژ ک کابل شارژرش نبود بد گشت اومد کنار من کابل شارژر منو برداشت منم چیزی نگفتم با اینک خودم میخاستم دادم ب اون قیافش ی جوری بود انگار ناراحت بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تفریحی خواهید رفت

  67. FatemehFatemehsays:

    سلام.من ديشب خواب ديدم دوست پسر سابقم (كه قبلا حدود يكي دوماه پيش هم دوباره بعد از دوسال برگشته بود باهام آشتي كنه) تو اول خيابون پيروزي با ماشين اومده بود دنبالم(ماشينشو عوض كرده بود) و با ظاهري مرتب داشت باهام درمورد پشيمون بودنش از گذشته و اظهار پشيمونيش بخاطر از دست دادنم صحبت ميكرد و ميگفت كه واقعا ميخواد باهام بمونه و حتي يادم نمياد چي شد كه رو در رو داشت با مادرم صحبت ميكرد(آخه من خيلي به مادرم وابسته م و در واقع مهم ترين شخص زندگيم مادرمه)و مادرمم كمي بهونه ميورد كه من باهاش دوست نشم چون قبلا يه بار قلب دخترشو شكسته (ولي بازم مامانم مثل هميشه اختيار انتخابو به خودم سپرده بود)و منم همين حسو داشتم و به دوست پسرم اظهار ناراحتي ميكردم و گفتم تو قبلا بهم خيانت كردي و در آخر انگاري از گوشه ي چشمم اشكي اومد ولي انگاري توي خواب خيلي باهام مهربون و خوب بود كه يهو از خواب بيدار شدم.لطفا ميشه بهم بگيد تعبيرش چيه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییرات مثبتی در زندگیش داشته و به شما فکر میکنه

  68. FatemehFatemehsays:

    سلام.من ديشب خواب ديدم دوست پسر سابقم (كه قبلا حدود يكي دوماه پيش هم دوباره بعد از دوسال برگشته بود باهام آشتي كنه) تو اول خيابون پيروزي با ماشين اومده بود دنبالم(ماشينشو عوض كرده بود) و با ظاهري مرتب داشت باهام درمورد پشيمون بودنش از گذشته و اظهار پشيمونيش بخاطر از دست دادنم صحبت ميكرد و ميگفت كه واقعا ميخواد باهام بمونه و حتي يادم نمياد چي شد كه رو در رو داشت با مادرم صحبت ميكرد(آخه من خيلي به مادرم وابسته م و در واقع مهم ترين شخص زندگيم مادرمه)و مادرمم كمي بهونه ميورد كه من باهاش دوست نشم چون قبلا يه بار قلب دخترشو شكسته (ولي بازم مامانم مثل هميشه اختيار انتخابو به خودم سپرده بود)و منم همين حسو داشتم و به دوست پسرم اظهار ناراحتي ميكردم و گفتم تو قبلا بهم خيانت كردي و در آخر انگاري از گوشه ي چشمم اشكي اومد ولي انگاري توي خواب خيلي باهام مهربون و خوب بود كه يهو از خواب بيدار شدم.لطفا ميشه بهم بگيد تعبيرش چيه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری ها و تشویش های درونی شما از موضوعات اخیر است و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  69. مهدیهمهدیهsays:

    سلام خواب دیدم یه جایی جشنه و تموم خانواده مامانم به همراه ما اونجا هستیم..داییم از دور داشت میومد با پسرداییم که کت شلوار ابی پوشیده بود..پسرداییم خیلی نگاهم میکرد و بهم توجه میکرد ولی من محلش نمیزاشتم...رفتیم نشستیم روی صندلی ها پسرداییم پشت سرم بود همش از پشت بهم میزد برمیگشتم سمتش باهام حرف میزد منم هی میگفتم بسه الان ما رو می بینن...تعبیرش چیه؟(قدیم دوستش داشتم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید به زندگی خود سرو سامان درستی دهید

  70. حدیثحدیثsays:

    سلام من الان خواب دیدم که معشوقم داره برام تعریف میکنه که عاشق یه دختری شده که دختره تنهاش گذاشته رفته تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی کمی واقع نگر تر باشید

  71. سروشسروشsays:

    سلام خسته نباشید من بیش از دو سال است به دختری علاقه دارم او هم همینطور شب خواب دیدم در یک مکانی شبیه به مغازه آن دختر را دیدم به همدیگر نگاه میکردیم بعد یک‌ نفر رفت شماره از دختره بگیره ولی دختره شماره را بلند بلند گفت من شنیدم و من نوشتم آن را بعد در یک پیام رسان به او نوشتم سلام بعد سریع او نوشت سلام خوبی از من سوال پرسید که کسی را میشناسم با او هم خانه بشود . ممنون میشم تعبیر خواب منم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر درگیری های ذهنی و تشویش های درونی در این باب است

  72. سلناسلناsays:

    من و شخصی 6سال پیش عاشق هم بودیم و با به دلایلی که خودم مقصر بودم به ازدواج نرسید و خیلی بد از هم جدا شدیم الان بعد 6سال اتفاقی دیدمش و بعد از اون دوبار قرار گذاشتیم همدیگرو دیدیم ولی شرایط تغییر کرده دیگه به عنوان دوست قدیمی فقط همدیگرو می بینیم با اینکه دوتا مجردیم اون دیگه نمی تونه با من ازدواج کنه الان بعد از دیدارمون چند بار میاد به خوابم یه شب خواب دیدم با خواهرم نامزد کرده (در کل کسی از رابطمون چیزی نمیدونه) خواهرم ازش متنفر بود، من به خواهرم از خوبیاش میگفتم و ته دلم اصلا ناراحت نبودم و میگفتم این آخرش بمن برمی گرده تو خواب هم 6تا النگوی طلا خریده بود که دقیق نمی دونم دست خودم بود یا خواهرم دوباره یه شب خواب دیدم من و اون با هم بودیم مامانم بهش گفت چرا ازدواج نمی کنید گفت شرایط خیلی تغییر کرده ما فقط بخاطر دوستی با همیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بنا به شرایطی است که در روزهای اخیر با ان همراه بوده اید و تعبیر خاص ندارد

  73. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم آقایی ک علاقه مندم درمحل کارش بودم مثل اینک جلسه داشتن یهو خیلی مار ویکرنگ از ساختمانهای اونجا بیرون زدن و نمی دونم یا رفتن طرف ساختمان سریع و بدون ایجاد مزاحمت.بعد این اقا اومد شروع کردیم ب حرف زدن و درکوچه قدم میزدیم از اون چند سالی ک نبودیم کنار هم حرف میزدیم...ک اون موقع چه حالی داشتیم و چگونه می گذروندیم...اسم ی شخصی را اورد ...امید ..من گفتم همسایه بغلی مون بود ک رفتن و آقای خوبی بود و پسر همسایمونم امید...یهو بخودم اومدم ک ازخواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در رابطه با اطرافیان خود کمی تحقیق بیشتری کنید

  74. ززsays:

    باسلام من عاشق یکی هستم که به دلیل شرایطمون نمیتونم بهش ابراز علاقه کنم و از حسش هم به خودم بی خبرم ولی حدس میزنم اونم منو بخواد شرایط روحی خوبی ندارم ولی امیدوارم چند شب مدام خواب میدیدم که اون شخص بهم نگاه عاشقانه میکرد بدون اینکه حرفی بزنه فقط نگام میکرد چه تو جمع وچه تنهایی تویه یکی از خوابا بهم پیام هم داد که خیلی خوشحال شدم یه شعر بود که فکر کنم از حافظ بود معنیش که کردم دیدم منظورش اینه که تو به من توجه نمیکنی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام قصد داره به شما نزدیک بشه

  75. ممsays:

    سلام ممنون ازسایت خوبتون و وقتی که میذارید. من دیشب خواب دیدم که درجمعی هستم و آقایی رو که دوستشون دارم وباهاشون درارتباط نیستم هم اونجان. بعد من چندباری که ازکنارشون رد شدم دستمو گذاشتم روی دستشون(بین آرنج تا مچ)و ایشونم حرکتی نکردن. فقط فکرمیکنم یکبار یکم تعجب کردن از حضورم یاشاید حرکتم. این حرکتم نمیدونم دقیق برای چی بود. شاید برای اعلام حضوربود.چون فقط یک لحطه دستشونوگرفتم وفشاردادم و بعد رفتم برای کاری که بایدمیکردم. چون قراربود توی اون جمع ازحقم دفاع کنم(درواقعیت هم اتفاقی افتاده که من باید ازکسی حقمو(مالی) بگیرم) باهم صحبتم کردیم. و اینکه هردومون آدم های معتقدی هستیم. ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اون شخص از علاقه ی شما بیخبر

  76. ساحلساحلsays:

    سلام من خواب دیدم با پسری که دوستش دارم قرار گذاشتم بیرون جایی که قبلا تو واقعیت همدیگرو دیدیم و تو ماشین همو ببینیم و رفتیم صندلی عقب ماشینش نشستیم و اول همدیگرو بوسیدیم و میخواستیم رابطه جنسی برقرار کنیم و اینکارو شروع کردیم ولی حس شهوت نداشتم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احساس خستگی می کنین و نیاز به تغییر پیدا می کنین

  77. مریممریمsays:

    سلام و عرض ادب من چند شبه خوابه ی پسریو میبینم ک باهاش تو رابطه هستم و چند مدته رابطمون خیلی کم شده من خواب میبینم با پسره تلفنی صحبت میکنم و همش درباره ای همین و دوری و فاصله و....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس به دلتنگی و حسی که نسبت به این شخص دارین اشاره میکنه

  78. هانیههانیهsays:

    سلام تشکر فراوان از پاسخگویی شما. خواب معشوق قدیمی که از علاقه من بی خبر بود رو دیدم توی خواب های قبلی مدام دنبالش می گشتم ولی پیداش نمی کردم اما ایندفعه پیداش کردم و باهم به خوبی صحبت کردیم و او هم به من گفت دلش تنگ شده .به نظر شما تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی است

  79. MMsays:

    سلام...وقتتون بخیر...یه خوابی دیدم تا جایی که یادم باشه میگم...خواب دیدم کسی که دوسش دارم اومده با خونواده اش خونه ی ما و مهمون بودن که دورهمی نشسته بودیم(تو دنیای واقعی خونوادمون همدیگرو نمیشناسن) منم یه طرف نشسته بودم ، یادم نیست با چه کسی ولی با یکی حرف میزدم و خودمو زده بودم به راه دیگه ای که مثلا من بهت توجهی ندارم و بهش نگاه نمیکردم ،بعد وقتی رفتم آشپزخونمون مستقیم بهش نگاه کردم و دیدم اونم زل زده به من که به محض اینکه دید نگاهش میکنم چشاشو دزدید...الانم که الانه برق چشاش تو خوابم یادمه...ممنون میشم معنیشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دورهمی های خانوادگی و شادی بخش در زندگی برایتان ایجادشود

  80. زی زیزی زیsays:

    سلام من خواب دیدم ک رفتم به سینما توی یک ساختمان خیلی بزرگ ولی از وسط فیلم میرم داخل سینما هم شلوغ هست بعد با تموم شدن فیلم من نشستم تا اون مقدار از فیلمو ک ندیدم ببینم ولی وقتی فیلم شروع شد من حوصلم نشد پا شدم اومدم بیرون تو همین حین کیفمو گذاشتم روی یک میز ک یکی برداشته بود و من همش داشتم دنبال کیفم میگشتم ک یه پسر اومد سمتم و بهم گفت اگه شمارتو بهم بدی کیفتو پیدا میکنم (در واقعیت دوست کسی بود ک من دوسش داشتم ولی هیچ رابطه ای با هم نداشتیم ) بعد منم میگفتم نه نمیدم منو اشتباه متوجه شدی من شبیه فلان دخترا نیستم بعد گفت اشتباه فلانی این بود ک هیچوقت نیومد به تو بگه ک دوست داره منم رفتم به فکر و گفتم مهم نیست میخواست بیاد بگه بعدم رفت و کیفمو پیدا کرد منم بهش گفتم چون کیفمو پیدا کردی بیا اینم شمارم ولی شماره کاریمو بهش دادم اونم با یه لبخند ک نشانه پیروزی بود رفت منم همش با خودم میگفتم شمارمو میده به اون دوستش ایا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر فراز و نشیب هایی است که در زندگی ممکن است برای شما اگر مراقب نباشید دردسر افرین شود

  81. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید امروز موقع اذان صبح خواب دیدم تو خونه نشستم متوجه شدم کسی که دوسش دارم و میدونه پایین دم در وایستاده و میخواد بیاد بالا.رفتم تو راهرو و پایینو نگاه کردم که ببینمش. منو دید و نگاهش عاشقانه بود عین تو بیداری.بعد حالمو پرسید منم چیزی نگفتم لبخند زدم اومدم کنار.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس این احساس وجود داره حال اینکه چه اتفاقی رخ دهد خدا می داند

  82. MaryammMaryammsays:

    سلام من خواب دیدم ک خارج از کشورم و یک جایی فرش قرمز دارن اماده میکنن برا جشن (انگار فیلم برداری بود)چون تو اونجا یه بازیگرم دیدم بد بقل اون مکان خیابون بود که ماشینهای خارجی ک همشون ی شکل بودن ولی رنگاشون فرق داشت رد میشدن من ب ی دوستم ک نمیدونم کی بود گفتم برو معشوقمو بیار رفت اورد معشوقمم ی پالتو مشکی چرم با دستکش پوشیده بود ب من نگا نمیکرد گفتم بمون اینجا نموند انگار ناراحت بود ولی از دست من ن انقد اصرار کردم اخر گفتم بیا بریم اونور خیابون خرید اومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است وضعیت زندگیتان روبه تغییراتی برود

  83. همتاهمتاsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که معشوق سابقم بهم پیام داده و ویس فرستاده و اینکه میگفت برو و من بدرد نمیخورم و فلان حرفا که کفر منو در اورده بود اخه تو دنیای واقعی از هم جداییم یعنی ارتباطی باهم نداریم. خیلی خواب پیچیده بود اما همش یادم نیست و تقریبا همین چیزا ولی انگار تو خواب دیدمش تو عالم واقعیت خیلی دلم میخواد برگردیم به بهم و اینکه لطفا تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویا درهم است و حاصل تشویش های درونی بیننده است

  84. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من مجردم و پسری رو دوست دارم که با ما فامیل هستن و من خواب دیدم که مادربزرگم ( درواقعیت زنده اس ) که چادر مشکی پوشیده بود از کیف خودش کارت دعوت برای مراسم ختمی رو در آورد که در گوشه ای از آن کارت دعوت ، این پسر با خودکار آبی نوشته بود : دلم برات تنگ شده و این عبارت رو داخل کادر آبی نوشته بود و و مادربزرگم به من گفت که این پسر گفته من این رو به تو بدم ولی قبل از اینکه به من بده تا بخونم به مادرم داده بود و مادرم هم از خوندن این عبارت عصبانی شده بود و سپس من از خوندن این عبارت خیلی خوشحال بودم که این پسر منو دوست داره و روی میز چوبی کوچیک در آشپز خونه، خونه خود مون نشستم و درحال لبخند زدن بودم که مادرم اومد منو دعوا کرد که چرا به حرفهای این پسر لبخند میزنم و سپس خودم رو در خانه ای ناشناس و به صورت پنهانی که خانواده ام نمی دونستند دیدم که من از طریق تلفن همراهم برای این پسر سلام و احوال پرسی پیام کردم و این پسر هم سلام و احوال پرسی برای من پیام کرد و دوباره به من گفت دلم خیلی برات تنگ شده و خودمون رو داخل خونمون دیدم که این پسر دو تا فُرم آورده بود که یکیش رو پدرش پُر کرده بود و دیگریش رو هم به من و خانواده ام داد تا این فرم رو پر کنیم و چون فرم پر کردن رو خوب بلد نبودیم ، همین دو فرم پر از غلط گیر بود و این پسر خانواده ام رو با اصرار مجبور کرد که این فرم رو پر کنن و گفت من و تو از اینجا میریم و رفت خوراکی و تنقلات برای سفر مون خرید . ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی نسبت به شما احساس دارد

  85. NilaNilasays:

    سلام وخسته نباشید خدمت مدیر عزیز من صبح ساعت۸خواب دیدم کسی که دوستش داشتم و در واقعیت نامزد کرده و چند ماهیه دیگه ازش خبری ندارم خواب دیدم رفتیم استخر اون همه حواسش به دختری و اصلا توجهی به من ندارم منم که نگاه می‌کنه ازم روبرمیگردونه و بی توجهی می‌کنه تعبیرش چیه؟بگین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های فکری و ذهنی شمااست

  86. الهامالهامsays:

    سلام وقت بخیر بنده مدتی از معشوقم جدا و قهر هستیم خواب دیدم ک ب دنبال ایشان میگردم و او را در مکانی یافتم ک در حال کمک ب مردم بودند و در حال چادر زدن بودند و خانواده اش نیز در آنجا بودند از آن ها پرسیدم معشوقم کجاست و او را در یکی از چادر ها پیدا کردم و با دیدن من مرا در آغوش گرفت و روی پای او نشستم و مرا از پیشانی و صورت بوسید میشه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صمیمیت و محبت در زندگیتان است

  87. رحیمرحیمsays:

    سلام خواب دیدم دختری را که دوست دارم در خیابان بود همراه با یک سگ کچولو و یک طفل داخل یک گودال کم عمق ۱ الی ۲ متر، منو که دید امد بیرون .گفتم بیا کنار یه چیزی را برایت میگم، گفتم دوستت دارم ولی نفهمیدم اون چی گفت ازش شماره اش را خواستم اون گفت از شماره مادرم با من به تماس شو . تعبیرش چیه لطفا .ممنون شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است

  88. ستایش جهانیستایش جهانیsays:

    سلام من در خواب دیدم که معشوقم در خانه ی عمش بود و ما هم با خانواده انجابودیم درحال بازی بودیم که مامانم گفت پاشو میخوایم بریم خونه خودمون او برگشت و گفت میشه از مامانت اجازه بگیری امشبو پیش ما بخوابی منم رفتم که اجازه بگیرم که دیدم شلوارم کثیف شده اومدم شلوارمو عوض کردم دیدم معشوقم نیست همه جارو دنبالش گشتم ولی نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل تشویش هاش ذهنی و فکر شما است

  89. مهدیهمهدیهsays:

    سلام تو این ماه سه بار خواب دیدم خواستگار قدیمیم که الان ازدواج کرده ده ساله و من دوساله خبری ازش ندارم باهام بد برخورد میکنه دیشب تو خواب بهم زنگ زد وبا لحن بد حرف زد خیلی بد خیلی بعد ی خانمی بهم گفت نگاه کن محمد و ابروهاش سفید شدن و به من گفت چه دستهای زیبایی داری تعبییرش چیه یعنی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتن از دست شما

  90. ShohrehShohrehsays:

    سلام خواب دیدم معشوقم اومده خونه ام.ولی خونه شلوغه میخوام یه جوری همه رو دک کنم که تا حدودی موفق میشم با معشوقهم با ایما اشاره حرف میزنم.میرم که ادامه ی کارامو کنم و خونه رو خلوت کنم .دخترم میاد میبینم تو شلوارش خراب کاری کرده ..من متاهلم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نگرانی و اضطرابی اشاره داره

  91. فاطمہفاطمہsays:

    سلام من یہ شب خواب دیدم پسری کہ بہ من علاقہ دارہ و منم بہ اون با ماشین اومدہ در کلاسم ومن نشستم توی ماشین با خندہ بعد رفتیم تغيير خوابم چیہ لطفا بھم بگید

  92. parhamparhamsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم دختری که دوستش دارم و تو دانشگاه همکلاسیم بوده(البته درسش رو زودتر از من تمام کرده)و نمیدونه که من دوستش دارم اومده خونمون و یک دختر دیگه هم بود که نمیشناختمش،و رفتیم تو آشپزخونه و با دختری که دوستش دارم حرف زدم در مورد میوه(پرتقال و سیب)اونم جوابمو داد.(بهش گفتم تو میخوای همه اون رو بخوری؟پرتقال منظورم بود،اونم گفت آره،من گفتم که میخواستم من پوست بگیرم باهم بخوریم،اون گفت خوب من دارم پوست میگیرم به تو هم میدم).تعبیرش چیه؟

  93. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام که سرم کلاه گذاشته بود بینمون کمی مکدر هست،توی خوابم به زبان زرگری حرف میزد و من جوابش رو نمیدادم، و داشت میگفت من بعد از اینکه ازت پول ناحق گرفتم خیلی ضرر کردم خبر داری،من میگفتم نه خبر ندارم نمیخوامم چیزی بدونم،تعبیرش چیه؟

  94. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    سلام.من و کسی کهدوستش دارم مدت سه سال از هم جداشدیم بدون دلیل.در خواب دیدم دراز کشیده ام و در گوش من اروم اروم میگفت خواستم کاری کنم عاشقم شوی و بیقرارت کنم بعد بروم و ببینم چه میکنی.پدرم هم همونجا مشغول تماشای تلویزیون بود.با تشکر

  95. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    سلام.من و کسی کهدوستش دارم مدت سه سال از هم جداشدیم بدون دلیل.در خواب دیدم اومده منزلمان و من دراز کشیده ام و در گوش من اروم اروم میگفت خواستم کاری کنم عاشقم شوی و بیقرارت کنم بعد بروم و ببینم چه میکنی.پدرم هم همونجا مشغول تماشای تلویزیون بود.با تشکر

  96. rahimrahimsays:

    با سلام معشوقم مدتی است که بنا به دلایلی هیچ خبری از او ندارم ولی دیشب در خواب دیدم که برام چشمک زد و با اشاره صحبت کرد ولی من نفهمیدم منظورش چیست ممنون میشم تعبیر کنید

  97. دنیادنیاsays:

    من خواب دیدم که همراه پدرم به پارک میروم ودر آنجا معشوق خود را میبینم و روبه رویش می‌نشینم واو از من می پرسید چه رنگی را دوست دارم وبعد از خواب بلند میشوم

  98. Tahoura AzizabadiTahoura Azizabadisays:

    سلام من امروز ظهر خواب دیدم که میخواستم شالمو عوض کنمو برم با معشوقم عکس بندازم و معشوقم هم داشت منو با لبخند نگاه میکرد و من یه مانتوی قرمز پوشیده بود بعدش انگار کلاً فضا عوض شد و من یهو اومدم توی اتاق خودم بعد موهامو داشتم شونه میکردم که انگار معشوقم داشت دنبال اون کسی که مانتوی قرمز پوشیده بود میگشت بایه نفرم صحبت میکرد بعد یهو مانتوی قرمز رو که دنبالش بود توی جالباسی من پیدا کرد و فهمید اون کسی که مانتوی قرمز پوشیده بود من بودم بعدش من داشتم عقب عقب میرفتم که برگشتم سمت معشوقم و خوردم بهش اونم با یه حرکت منو انداخت روی صندلی اتاقم بعدشم اومد پشت سرم دستش رو گذاشت بیت کتف و کمرم و گفت نفس عمیق بکش منم میخواستم باهاش مخالفت کنم ولی اینکارو نکردم و یه نفس عمیق کشیدم بعدش یه جمله ی نامفهوم گفت با خنده به من گفتش به یه جایی خوش اومدی ولی من الان یادم نیست اون جایی که گفت کجا بود منم داشتم با ذوق نگاهش میکردم که یهو صحنه تموم شدو دیدم معشوقم با دوستاش رفتن یه جنگلی و اونم داره اونجا میرقصه و خیلی خوشحاله میشه تعبیرش رو برام بگید؟؟

  99. روژین زندیروژین زندیsays:

    باسلام بنده یه چندوقتیه خواب عشق قدیمم رومیبینم 10سال پیش ایشون عاشق من بودن وچندباربهم ابرازعلاقه کردن(همسایه مون بودن )ماشش سال همدیگه رودوست داشتیم الته ایشون ازحس من خبرنداشت باوجوداینکه ابرازعلاقه کردن من ردکردم منم بعدازچندماه ازدواج کردم وایشون بعدازیک سال ازاون محله رفتن بعدازیک سال ایشون هم ازدواج کردن الان بیشترشبابااینکه من به ایشون فکرنمیکنم به خوابم میان ودوباره توهمون خونه زندگی میکنن وازم خواستگاری میکنن وبهم میگن اگه تودست ردبه سینه م نمیزدی ماالان باهم ازدواج کرده بودیم ومنم که ازاین اتفاق به شدت خوشحالم جواب مثبت میدم ممنون میشم جواب بدید؟باسپاس

  100. دریادریاsays:

    سلام من خواب دیدم که معشوقه من با رفیقش اومد من ت ماشین بودم اونم با ماشین بود اومد سمت من بم گف بیا بریم منم رفتم باهم رفتیم یه جایی ملوم نبود کجا بود بعد بم میگف این کار کن اون کار کن نمیدونم چکار بود ولی انجام می‌دادم ک نزدیک بود بخورم زمین بهم گف مواظب باش بعد دستم میخوره به دستش بعد میبینم رفیقش داره نگا میکنه باهم برمیگردیم. لطفن تعبیرش بگین

  101. MasiabasiMasiabasisays:

    سلام خسته نباشید کسی که دوسش دارم رفته ولی تو خواب میبینم که داریم باهم چت میکنیم و با هم خوب شدیم میشه بگید چه تعبیری داره

  102. زهرهزهرهsays:

    سلام اینکه دختری خواب ببینه با معشوق خودش صحبت میکنه و میخنده چه تعبیری داره البته رو ب رو ی هم نشسته بودیم و من بعد از بیداری حرفامونو یادم نمیاد اما یادمه که میخندیدیم و چن بار دیگه خواب معشوق رو دیدم

  103. faezefaezesays:

    سلام.من خواب دیدم که دارم با کسی ک دوسش دارم چت میکنم.البته چند روزی میشه که بنا به دلایلی ک مجبور بودیم از هم دوریم.توی خواب انگاری یادش نمیومد که از هم فاصله گرفتیم و هی ازم میپرسید چرا چت رو کوتاه میکنی و جوابم رو نمیدی.تعبریش چی میشه؟؟

  104. المیرا خدابندهالمیرا خدابندهsays:

    من دیشب خواب دیدم با یکی از آشناها.که تقریبا میشه گف هرروز میبینمش،بهم نزدیک شدیم قربون صدقم میرفت و بغلم میکرد،خیلی باهم تو خواب خوب بودیم.تعبیرش چیه؟

  105. لاله تقویلاله تقویsays:

    خواب دیدم دارم با معشوقم صحبت میکنم خواهرم یه چیزی میگه و من برای معشوقم توضیح میدن که منظور خواهرم چیه

  106. نفسنفسsays:

    من خواب دیدم که معشوقم ادمه بود خونمون بعد خیلی ناراحت بود همه بهش گفتن برات غذا بیایم ولی قبول نمرد من که بهش گفتم قبول کرد بعد جلو در خونه بودم که نگاش کردم دیدیم یواشکی اشک پاک کرد با دستش نشون من داد گفت هیچ وقت چشماتو و دستاتو ازم نگیر منم بهش گفتم هیس گپشی برداشتم باش بازی کردم امد گفت چیکار میکنی گفتم بازی گوشی ازم گرت رفت تو اینستا بعد گفت دوتا پیچ داری منم گوشی گرفتم یه پیج نشونش دادم گفتم این پست لایک میکنه از خواب بیدار شدم اصلا حالش خوب نبود

  107. نفسنفسsays:

    ادامه خوابم یادم رفت ما مهمونی هم داشتیم عمه هام ۴ با بچه و شوهر هاشون تاشون و مامان و بابا بابام با مامان مامانم با خالم و خانواده خودم

  108. taybataybasays:

    سلام من ساعتای دو شب زمستون خواب دیدم که پسری که خیلی دوسش داشتم و اونم منو خیلی دوست داشت و قرار شده بود ازدواج کنیم ولی بهم خورد ... توی یه بازارچه بودم که زمینش خاکی بود و دورش دیوار کاهگلی و قبلش بارون زده بود بوی نم میداد فکر میکنم پاییز بوده باشه و بساط ها پهن بود منم جلوی یه بساط نشسته بودم داشتم نگاه میکردم و تست که یه نفر از پشت دستاشو گذاشت تو چشمام منم بلند شدم و بعد که دیدمش بهش گفتم امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ بعدم با هم رفتیم و در حال صحبت کردن بودیم ... توی خواب هر دو تا مون جوان تر بودیم و سر حال تر... من چادری ام ولی اونجا مانتویی بودم ولی پوششم کامل بود. میشه تعبیرشو بفرمایید؟ ممنون

  109. ZzzZzzsays:

    سلام من خواب دیدم با کسی که ازش خیلی خوشم میاد و یه جورایی رسیدن بهش سخته.کنار هم نشسته بودیم یه جوری حرف میزد و کنارم نشسته بود که انگار لاس میزد مثلا به شوخی میزد به شونه امو اینا اما لمس بدی نبود بعدداشتیم حرف میزدیم و میخندیدیم خواست با دستام یه حالتی درست کتم که درختو نشون بده بعد منم دستامو حالت تیکه تیکه حرکت دادم دور خودم که حالت درخت شه اما اون میگفت این شبیه درخت نیست و کلی خندیدیم

  110. نسریننسرینsays:

    سلام من از یه اقا پسری خوشم میاد ولی تا الان حتی یه کلمه هم باهاش حرف نزدم خوابش هم زیاد دیدم ولی تو هیچ کدوم از خوابام با من حرف نزده درست مثل واقعیت اما تو اخرین خوابی که ازش دیدم اون باهام حرف زد خیلیم مهربون و عاشقونه ولی من خیلی بد اخلاق و بی حوصله جوابشو دادم آیا تعبیری داره این خواب؟

  111. Sahar.nSahar.nsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که محل کاراون پسری بودم که دوستش دارم کنارهم نشسته بودیم.بعد امدیم همدیگرو ببوسیم بهش گفتم نه میبینن مارو .بعد همو نبوسیدیم ،(من با این پسره درواقعیت کات کردم)

  112. محمدرضاکریمیمحمدرضاکریمیsays:

    خواب دیدم کسی ک دوسش دارم تو خونمونه ومن در تدارک سفره عقد بودم یهو گفتند عروس لاله من میگفتم طوری نیست میگفتند نمیتونی باهاش حرف بزنی حرفشو نمیفهمی میگفتم طوری نیست.تعبیرش چیه؟

  113. یلدا ریلدا رsays:

    خواب دیدم که کسی که دوستش داشتم میزنه تو سرم ولی دلیلش نامعلوم بود نمی‌دونم از شوخی بود یانه وبعدش میاد میشینه و خیلی وقته که باهاش حرف نزدم

  114. نگیننگینsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسری که عاشقش هستم با موتور اومده پیشم و میخواست ک منم سوار موتور شم بریم موتور سواری سوار که شدم و مسیر پستی بلندی زیاد داشت و اونم با سرعت میرفت منم محکمتر دور کمرشو میگرفتم و میخندیدم فقط اصلا از کارهای خطرناکی ک میکرد نمیترسیدم... بعد انگار رسیدیم به یه روستا که مسیرش و راهش عجیب و غریب بود مسیرش تنگ و سربالایی بود و در داشت... یهو دیدم معشوقم تبدیل به یه کودک سه چهار ساله شده... تعجب نکردم بغلش کردم و از مسیر سخت رد شدیم... پسربچه(معشوقم) توی مسیر نشست توی یه جای تنگ و ادرار کرد منم بلافاصله چند قطره ای ادرار ازم خارج شد بعد با یه آدمایی ملاقات کردیم ک انگار میشناختیمشون... خواب خیلی عجیبی بود لطفا تعبیرشو بگید و اینم قید کنم که در دنیای واقعی با معشوقم ارتباطی ندارم و همیشه از من فرار میکنه حالا نمیدونم تو دلش دوسم داره یا نه...

  115. زهرا پورمحدزهرا پورمحدsays:

    سلام،خسته نباشید،من خواب دیدم که پسری که ازش خوشم میاد با برادرش دم خونه ما وایستادن بعد من ذوق کردم ولی فکر کردم بجای پسر مورد علاقم داداشش میخواد بیاد برای همین قهر کردم و رفتم توی خانه،ولی پسر مورد علاقم همینطور که موتورشو توی حیاط ما می اورد اومد توی خانه ما (توی خانه تنها بودیم) بعد با هم نشستیم و چایی خوردیم و با خجالت باهم حرف میزدیم (با اینکه به دوست داشتنش اعتراف نکرد ولی من در خواب حس میکردم مرا دوست دارد)

  116. بارانبارانsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی که دوسش دارم بهم زنگ زده(ترکم کرده)وداشت پشت تلفن یه چیزایی میگفت یادمه باناراحتی اینارومیگفت ومن داشتم فقط اشک میریختم نمیتونستم حرف بزنم فقط گریه میکردم تعبیرش چیه?

  117. RryhaneRryhanesays:

    سلام من خواب دیدم تویه جمع دوستامم و عشق سابق کسی که دوسش دارمم هست واون میبینه وبهم زنگ میزنه برمیدارم ولی هیچی ازحرفاشو یادم نیس

  118. PishvaPishvasays:

    .سلام خسته نباشید. خواب دیدم پدر و مادرم نمیزارن با پسری ک دوست دارم حرف بزنم مرسی بابت زحمت هاتون

  119. فاطمه صالح زادهفاطمه صالح زادهsays:

    سلام من خواب دیدم با اقوام اومدیم بیرون و من کنار یکی از دختران همسن خودم نشسته ام که یهو مردی که دوسش دارم و پسرخاله ام هم هست میاد و با اون خوش و بش میکنه و به من توجهی نمیکنه (ما در واقعیت همدیگه رو دوست داریم). همونطور که اونا داشتن حرف میزدم من زیر لب غر میزدم. بعد که صحبت اونا تموم شد اومد کنار من نشست و به من نگاه کرد. من یه مانتوی مشکی شیک و بلند پوشیده بودم. پسرخاله ام جیب مانتومو کشید و منو کشید جلو انکار میخواست به من بفهمونه که فهمیده پارچه مانتو یکم نازکه بعد بهش گفتم دلم میخواد روابطمونو بهتر کنیم و باهم بیایم بیرون خوش بگذرونیم (ما در واقعیت فقط چت میکنیم و کسی نمیدونه باهم در ارتباطیم) اونم چیزی نگفت و خواب تموم شد. توی خواب خیلی خنده رو بودم و خوشحال. تعبیر این خواب چیه؟ وقتی از خواب بیدار شدم ساعت 10 صبح بود.

  120. سامی سامیارسامی سامیارsays:

    خواب کسی که دوستش را دارم رو دیدم که در خال صحبت با او در باره هنر بودم و اینکه قبل خواب درباره هنر با دوستم حرف زدم و مثل اینکه شنیده بود میخواستم بدونم این خواب خوبه یا نه

  121. مریممریمsays:

    سلام من بیشتر شبا خواب کسی که دوسش دارم و بهش نرسیدم و میبینم ... دیشب خواب دیدم دوست دخترش‌ دستشو گرفته توی یه محیط شلوغیم ولی تو اون شلوغی زیاد برمیگرده و چشم تو چشم من میشه و چشمک میزنه هم من هم اون بغض داریم و ناراحتیم تا میرم بسمتش شلوغی نمیزاره بهش برسم خیلی پریشان و ژولیده بود موهاش تراشیده قدش کوتاهتر پوست صورتش خراب شده بود در صورتی که در واقعیت خیلی مرتبه معنی این خواب چیه

  122. زهرازهراsays:

    سلام،منم تعبیر میخوام،اما نمیدونم بنویسم بعدش چطوری بیام بخونم؟آیا جوابش ب ایمیلم ارسال میشه؟؟؟

  123. &♡●●Negar&♡●●Negarsays:

    سلام خواب دیدم که بهم پی ام داده و بهم گفت که میشه رل بزنیم و منم قبول کردم ولی اجیم نمیزاشت که باهاش رابطه داشته باشم اون خیلی اصرار کرد (در واقع من خیلی دوستش دارم فک نکنم اون منو دوست داشته باشع ) اگ میشه تعبیر این خواب رو بهم بگید ممنون میشم

  124. زینبزینبsays:

    سلام من خواب دیدم دوست پسر سابقم اومده پیشم و بهم میگه که دوستم داره و بدون من نمیتونه و...و بهم لبخند میزنه دستمم میگیره

  125. M.AM.Asays:

    سلام وقت بخیر من سه شب خواب عشقم رو میبینم که مدتیه بنا به دلایلی از هم دوریم و الان ۷ماه ک خبری ازش ندارم.شب اول خواب دیدم اومد بود خونمون و رفت حموم شب دوم خواب دیدم اومده کنارم نشسته و من ی چند تا کاغذ ک مربوط به بیمارستان بود جلوم بود که یکیشو دادم بهش و گفتم اینو دیدی که روش نوشته بود بعد بهتر شدن اوضاع کرونا من حتما باید عمل بشم و دیشب هم خواب دیدم که من با مامانم داشتیم از ی جایی پیاده میرفتیم که اون با ی ماشین اومد و بعد مارو سوار کرد و وقتی پیاده شدیم من ی پیام بهش دادم ک یادم نی چی بود و بعد اون با خط یکی از دوستاش ج داد که ج اون ام دقیق یادم نی اما انگار گفته بود درگیرم ولی میام میشه لطفا تعبیرش کنید

  126. Z.aZ.asays:

    من خواب دیدم سوار اتوبوسم و ی نفر انگار در حال تعقیب کردن منه وقتی ک کنجکاو شدم و متوجه فرد شدم پیاده شد و منم آروم شروع کردم ب دنبالش رفتن طرف ی دختر لاغر اندامبا لباس سیاه و غریبه بود وقتی ترسیده بودم و ترسمو کنار گذاشتم تو تاریکی کوچه ها رفتم دنبالش یهو کسی ک دوسش دارمو با یکی از دوستاش در حال صحبت کردن دیدم ولی تا منو دید شروع کرد ب حرف زدن و سلام احوال پرسی ک بقیه حرفاش یادم نی ولی در همین حین بود ک دختره ک داشت میرفت برگشت ولی من قیافه شو نتونستم تشخیص بدم...چن باریم هس خواب دیدم تو خواب و رویا بهم پیام داده و همش باور نمیکنم ولی بعد هی مابین رویا و بیداری ک کلی خوشحالم ب امید اینکه بهم پیام داده بوده بیدار میشم می بینم خبری نی والان بعد از اینکه ازش دور شدم و اومدم شهر خودم دیگه پیامی نمیده و ارتباطش بام سرده...تعبیر این خوابام چیه

  127. اسرااسراsays:

    سلام نزدیک صبح یا خود صبح خواب دیدم ک دوس پسرم دوباره رفته سربازی و زنگ زده حرف میزنیم طوری بود ک انگار درجه خوبی گرفته و بدون کار سختی پول گیرش میاد و اینکه در اون لحظه من با پدر مادرش تو یه میز بودم و داشتیم عسل میخوردیم و عسلم تو یه قااب خیلی بزرگ مثل اکواریوم بود تعبیرش چی میتونه باشه ؟

  128. فاطمه ابوالقاسمیفاطمه ابوالقاسمیsays:

    سلام خسته نباشید من با یکی دوست هستم خواب دیدم مادر و خواهرش از من تحقیق میکنند در مورد ازدواج .قصدشون ازدواج بود بعد پسرش به مادرش همون که دوستیم زنگ زد مادرش گف خوبه خواهرش هم بامن خیلی خوب حرف میزد . اصلا قبل خواب هیچ فکری در این مورد نمیکردم تعبیرش چیه؟

  129. محمدجوادمحمدجوادsays:

    سلام من خواب دیدم با عشقم دارم چت میکنم ولی اون نمیدونه در واقعیت که من دوسش دارم ولی یادم نیس توی چت ها چی میگیم تعبیرش چیع؟

  130. ناشناسناشناسsays:

    سلام من در خواب دیدم کسی به من میگه ک از این خونه ای ک در اون زندگی میکنیم بریم میگف که زندگیمون داره بهم میخوره لطفا بگین تعبیرش چیه

  131. بهنام سلیمیبهنام سلیمیsays:

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم که با دختر مورد علاقه ام صحبت می کنم و او ازمن پول می خواست.من هم گفتم باشه

  132. MMsays:

    سلام معشوق من چند روزی است که از من جدا شده است ومن در هنگام خواب او را میبینم و با او در ارتباطم ولی در دنیای واقعی با او در ارتباط نیستم . در دنیای واقعی به من گفته اند او یکی دیگر در زندگی اش وجود دارد ومن او و آنی که در زندگیش هست را در خواب میبینم خواب های من متفاوت هستند گاهی در کنار من است و گاهی در کنار دیگری و دوست دارد پیش من باشد تعبیر خواب من چیست؟! من بسیار دلتنگ او هستم....

  133. MMsays:

    کی تعبیر خواب من رو میگویید من مشتاقم بدانم لطفا هرچه زودتر جواب بدید🥺

  134. سانازسانازsays:

    سلام من راستش به یه کره ای علاقه مند شدم و دیشب خوابشُ دیدم که داشت باهام حرف میزد ولی خودش خبر نداره که بهش علاقه مندم به نظرتون تعبیر خوابم چیه؟

  135. 사나즈사나즈says:

    سلام من مدتی هست که عاشق یه کره ای شدم و دیشب خوابشُ دیدم که داشت باهام حرف میزد ایشون رو در دنیای واقعی می شناسم. به نظرتون تعبیرش چیه؟

  136. younesyounessays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک با دختری ک دوسش داشتم ولی بهش نگفتم(این دختر هم چند وقت پیش فوت کرده) بهش پیشنهاد دادم و قبول کرده و خیلی با هم خوب بودیم تعبیرش چی هست

  137. Mitra mirzaeiMitra mirzaeisays:

    سلام، دیشب خواب دیدم که تو مجلس عزا بودم، بعد عشق سابقم اومد و باهم حرف زدیم، بعد توش خوابم، فرداش تو ماشین نشسته بودیم و من رفتم خرید کنم ، لطفا میشه تعبیر شو بگین😰 جزعیات خوابم زیاد بود ولی خلاصه اش کردم

  138. M.HM.Hsays:

    سلام. من عاشق کسی شدم که تو استان خودم نیست. خودشون هم از این عشق خبر ندارن. خواب دیدم که در یک خانه همه باهم حرف می زنند و من و ایشون هم با هم حرف میزنیم. من صحبت های خنده دار میکنم و ایشون میخندند و نگاهم میکنند. موقعی که می خندیدند، یک حس خوبی به من منتقل میشد. تعبیرش چی میتونه باشه؟ سپاس🌷

  139. MbMbsays:

    سلام من خواب دیدم که با دوستم رفتیم جایی و دوست پسرم هم اونجا بود بعد اومد سمتم دوتا از دوستام نذاشتن که من بهش نزدیک شم ولی من با زور رفتم پیش دوست پسرم .بعد پسره داشت گریه میکرد که یکی از مادرای دوستم اومد و داشت بادوست پسرم حرف میزد بنظرتون تعبیرش چیه🥺

  140. nlnlsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم كسي كه دوسش دارم ي لباس قرمز و سويشرت مانند پوشيده و باهم داشتيم حرف ميزديم ولي حرف هامون درباره عشق نبود چه تعبيري ميتونه داشته باشه

  141. ArshArshsays:

    خواب دیدم داشتم با معشوقم صحبت میکردم و او میخاست چیزی به من بگه ومن احساس ناراحتی میکردم از اون چیزی ک میخاست بگه ک از خواب پاشدم تعبیرش چیه؟

  142. آنیتاآنیتاsays:

    سلام من خواب دیدم که معشوقم داره با یه دختر دیگه با اجبار عقد میکنه، ولی عقدشون بهم خورد بعد اومد خونه ی ما.بعد معشوقم همش داشت ظرف میشست . بعد اومد نشست پیش من هرچقدرم بامن حرف میزد من بهش میخندیدم . راستی مادرشم بود و از رابطه ما ناراحت بود.

  143. AliAlisays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ازدختر خالم که عاشقشم توی حیاط خونشون ازش خاستگاری کردم و اونم جواب مثبت داد تعبیرش چی میشه خواهشا بگین

  144. Mahya. BMahya. Bsays:

    سلام من توی خوابم دیدم که در خانه ی یکی از اقوام جمع شده بودیم و بعد من رفتم طبقه ی بالا تا ظرف بشورم ولی تا سمت راستمو دیدم، دیدم پسری که دوسش دارم داره وارد آشپزخونه میشه اول خودمو زدم به اون راه و گفتم بله؟ بعدش بهم گفت شما واقعا قصد شما ازدواجه؟ منم ک قند توی دلم آب شده بود گفتم منظورت؟! بعد هی سر ب سرم میزاشت و باهام حرف میزد تما من با اینکه خیلی دوسش داشتم ولی سعی میکردم زیاد جلب توجه نکنم.

  145. حمید رضاحمید رضاsays:

    با سلام من دیشب خواب دختریو دیدم که دوسش دارم(از نزدیکانمونه و از عشق من نسبت به خودش آگاهه) اونا به مهمونی اومده بودن بعد ما با هم حرف های صمیمانه میزدیم و باهم خوب بودیم بعدش من رفتم یه جای ناشناس و چند روز گم شدم وقتی برگشتم اون بهم گفت این مدت کجا بودی داشتم از نگرانی میمردم بعد دوتامون خوشحال رفتیم به سمت خونه البته چند شب پیش هم خواب دیدم که ما مهمون اونا بودیم و باهم صحبت می کردیم ولی من احساس میکردم از دست من ناراحته لطفا تعبیرش کنید خیلی برام مهمه ممنون🙏🙏

  146. مهدی نورزائیمهدی نورزائیsays:

    سلام من با معشوقه ام سه چهار ماه ازم قهره دیشب خواب دیدم که تو یه پاساژی آمده وهی باهام حرف میزنم ولی من چون خواهرم وایستاده نمی‌تونستم باهاش حرف بزنم اونم خواهرش پیشش بود ولی اون به راحتی باهام حرف میزد ولی من نمی تونستم جواب بدم ولی در واقعیت با خواهرم دوست تعبیرش چیه ممنون

  147. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با کسی که دوسش دارم پیام‌ میدیم به هم ولی الان یادم نمیاد چه حرفی میزدیم

  148. فریدهفریدهsays:

    سلام من و معشوقه ام همکاریم در بیمارستان شیفتایی ک باهم هستیم بصورت سر بسته باهم صحبت میکنیم راجب ازدواج اما هنوز موقعیت ب و جود نیومده ک بخواد بیاد خواستگاری و اینکه من دوسال از آقا همکار بزرگ تر هستم بهم علاقه داریم اما از این میترسم ک فردا مشکلاتی برامون پیش بیاد و اینکه اینکه دیشب خوابشو دیدم ک تو خواب خواستگاری کرد از من تعبیرش چیه ؟

  149. rasoolrasoolsays:

    سلام.من خواب کسی رو دیدم که دوستش دارم اما الان دیگه عشق خیلی کمی بین مونه و اونم که اصلا دوستم نداش..نمیدونم شایدم یکم داشت. خب حالا اون به چنتا از بچه های کوچه گفته بود که منو پیدا کنن منم همون لحظه رد شدم از در خونشون رفتم ته کوچه حا خونه خودمون داشتم در رو باز میکردم که یهو نگهم داشتو گفت : دوست دارم.عاشقم و یه بوسم کرد...منم گفتم الکی میگی/ که دیگه یادم نمیاد و فک کنم همینجا تمومه.. تعبیر رو بگین ممنون میشم

  150. mohammaddostimohammaddostisays:

    خواب دیدم دست منو گرفته بود باهام حرف میزد و بهم گفت بیا با هم بریم تنیس بازی کنیم گفتم باشه رفتیم نزدیک تر دیدیم یه ساختمون هست داخلش پارتی شبانه گرفتن با هم ترسیدیم گفتیم نیان بکشنمون

  151. النازالنازsays:

    سلام. من خواب دیدم دارم با فرد مورد علاقم حرف میزنم اما وقتی اون جوابم و میده صداش و نمیشنوم.

  152. خوبخوبsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم با بابام و خواهرم جلوی در خونه عمم هستیم ، بعد پسر عمم(خیلی دوسش دارم اونم گفته بود که دوسم داره)هم میخواد با ما بیاد بعد رفتم داخل خونشون عمم و پسر عمم دیدم که عمم یه بطری اب معدنی بهم داد ولی سر نداشت منم رفتم تو ماشین به بابام گفتم فک کنم بابام سر برای بطری داد، بعد دیدم راه افتادیم ولی بدون پسر عمم. و منم توی این فکر بودم که چرا نیومد بدون اون راه افتادیم، به خواهرم گفتم به بابا بگو من روم نمیشه خواهرمم نگفت .

  153. دلشکسته ی عاشقدلشکسته ی عاشقsays:

    خواب عشق سابقم رو دیدم ک وضعیت مالیش بد شده بود،با خانواده بودیم و من و ایشون ۲ تایی تنهایی حرف میزدیم و من میخواستم خوشحالش کنم و بخندونمش،خوب بود ولی یهو نیمه ی خوابم رل جدید آقا ظاهر شد ک انگار همسرش بود و ازش حامله بود و من خیلی ناراحت شدم یهو..

  154. مهدیه ذاکریمهدیه ذاکریsays:

    سلام من پریروز تقریبا ساعتای ۹ و ۱۰ صب خواب دیدم ک همراه دوستم توی مدرسه بودیم رفته بودیم برای امتحان بعد امتحان من یهو دستم و توی جیب مانتوم کردم و یه کاغذ دراوردم و کلی گریه کردم و در حین گریه ب دوستم گفتم این اخرین یادگاری از عشقم ک منو ترک کردس بعد زدم بیرون میش لطفا بگید تعبیرش چیه ؟؟؟؟؟؟؟

  155. مبینامبیناsays:

    سلام من مبینا هستم میخوام اول بگم ک من این چند ماهه دارم میرم زبان کده و الانم ترم ۷ هستم از ترم۲ یک پسری اومد ک من هر موقهایي ک بهش نگاه کردم میخنده البته دختر عموم هم باهامه با یک دختر غریبس ما سه نفر دخترا متوجه شدیم ک اون پسره عاشقه منه و بعد دیگه منم عاشقش شدم در واقع من امروز در خواب دیدم ک اون توی خوابم اومده و باهم صحبت میکردیم هالا دقیقا نمیدونم چی حرف زدیم ولی میدونم باهم صحبت کردیم خوانوادم هم پیشم بودن باهم صحبت کردیم فقط دو سه کلمه زیاد حرف نزدیم لطفاً بگید‌تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  156. نرگسنرگسsays:

    خواب دیدم که انگار توی یه ورزشگاه هستم و بعد کسی که عاشقش هستم بهم زنگ میزد و غیر مستقیم میگفت منو دوست نداره،البته تو دنیای واقعی هم مستقیم بهم نگفته دوستم داره یا نه بعد خلاصه حرفاش غیر مستقیم این دوست نداشتن رو بهم میرسوند و خیلی هم ناراحت بودم(تعبیرش چیه بزرگوار؟)

  157. SinaSinasays:

    من خاب دیدم که دوست دخترم در یک مهمانی بسیار بزرگ هستش و با من صحبت میکند و صدایه چند مرد میاید بعد من فریاد زدم که اونا کین و بهم نشون داد که دارن خودشون در باره خودشون حرف میزنن دوره یک میز تعریرش چیه خیلی سواله برام

  158. کریم شیخانیکریم شیخانیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم، کسی که ترکم کرده و رفته دلیلی هم بر برگشت نداره یعنی برنمیگرده ولی خواب دیدم که باهاش حر میزنم ولی درنورد همون جدای و ایناهستش یعنی انگار دوست داره برگرده ولی ناز میکنه یجورای، نمیدونم تعبیرش چیه

  159. نازنیننازنینsays:

    در خواب دیدم من به معشوقه ام حرف می زنم حم او خوشحال است هم من به او میگویم فلن کس آدم خوبی بود من نمیدانستم او هم لبخند می زند از اونی که حرف میزدم فامیلمون بود

  160. الناالناsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که دوستش دارم که نمیدونم دوستم داره یا نه اومده تو خواب میگه که من عاشق یک دختر مو خرمایی شدم با دماغ کوچولو با کفشهای سفید و الانم لباسش صورتیه و اون تویی تعبیر این خواب یعنی چی؟

  161. شبنمشبنمsays:

    سلام من چند سال پیش یه پسری را دوست داشتم اونم منو دوست داشت اما به دلایلی به هم نرسیدیم الان هر دومون ازدواج کردیم یه سال پیش بهم پیام داد و گفت که.هنوز دوسم داره منم دوسش دارم ولی خیلی از دستش دلخورم دیشب خوابشو دیدم تو.خوابم با همسرم جلو در خونه ی بابام بودیم همسرم داخل خونه تو حیاط پشت در ایستاده.بود منم تو کوچه پشت در بودم با.هم حرف میزدیم که این پسر با ماشینش اومد جلو در خونه و اومد پیشمون کنارم ایستاد به حرفامون گوش میکرد بعد به من رو کرد و گفت میدونم بهم فکر.میکنی و تو فکرمی اینو با خوشحالی گفت انگار که احساس غرور میکرد از اینکه میدونست تو فکرشم ولی تو خوابم حس دلتنگی داشتم ناراحت بودم

  162. اسما احمدیاسما احمدیsays:

    سلام چند وقتی بود من خواب کسی که خیلی دوسش دارم هی پشت سر هم می‌دیدم ولی یه مدتی بود خوابشو اصلا نمی دیدم ولی دیشب باز خوابشو دیدم که اومده بودن خونه ما منم با اون حرف میزدم کل جمله یادم نیست ولی من یه چیزی بهش با حالت خندان وشوخی اونم برگشت با کنایه یه چیزی گفت و بعد رفت و بعد اومد نشست رو مبل منم هی میخواستم کنارش بشینم ولی نمی‌تونستم

  163. عسل برزگرعسل برزگرsays:

    سلام من خواب دیدم که با کسی که دوستش دارم چت میکردم و بعد چند وقت خواهرم می‌فهمه و دعوام می‌کنه و ناراحت میشه

  164. royaroyasays:

    سلام من دیدم که کسی که باهاش بودم و مجبوری باهم کات کردیم ازم ناراحته و منم هی باهاش حرف میزنم ولی گوش نمیده و میره ولی چندبار باهاش حرف زدم.دیدم برای جلب توجه اون نشسته منم نزدیکش یه دختر رو بغل میکردم و نازش میکردم و هی نگام میکرد و دیدم که احساس مکینم یکی از فامیلاشون مرده و منم دقیق بالای قبر وایسادم و گریه میکنم و خیلی نگران بودم براش و بعدش دیدم تو یه بازار شلوغیم و من بهش گفتم باهات قهر میکنما که قهر کردم و برمیگشتم ببینم میاد دنبالم یا نه که دیدم همونطور وایساده نگام میکنه تو کل خواب خیلی ناراحت بود

  165. ......says:

    سلام من خواب دیدم با عشقم راه میریم و من یه ضربه به دستش میزنم بعد بهم نگاه میکنه و دست و پاشکسته میگه دوست دارم بعد رفتیم خونه عموم عموم استفراغ کرد منم استفراغ کردم. میشه بگید تعبیر این چیه؟ ممنون 🌹 🌹

  166. شبنمشبنمsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم به عشقم زنگ زدم و اون با عصبانی بهم گف میخوای بمونی بمون میخوای بری برو من عصاب ندارم با اینکه ما تا حالا با هم رابطه نداشتیم در ارتباط نبودیم و یع بار هم خواب دیدم هر چه از کنارش رد میشدم بهم توجهی نمیکرد ولی با یه دختر دیگه حرف بزن

  167. ...‌...‌says:

    سلام من خاب عشقمو دیدم که دارم باهاش حرف میزنم(خودش خبر نداره دوسش دارم)راجب مساعلی حزف میزدم باهاش که رل داره یانه اخه ی قضیه ایی پیش اومده بود خاستم بدونم ولی تاخاست جواب بدع ازخاب پاشدم خیلیم دوسش دارم دوسه باریم خابشو دیدم ولی توی خاب ندیدم باکسی رل یاهمون دوستودختر باشه چند باریم خاب دیدم که بمن پیشنهاد داد بریم خرید ماعم رفتیم

  168. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم که منو دوتا از رفیقام با پسر خاله م که ۱۱ سالشه داریم بیرون بودیم بعد پسر خواهم داره اذیت م میکنه بهم فوش میده کسی که دوسش دارم هم یکم جلو تر بود یکی از رفیقام میبینه و با خنده بهم نشونش میده ماهم از جلوش رد میشیم وقتی میبینه پسرخاله داره اذیتم میکنه دعواش میکنه منم خیلی خوشم اومد ولی گفتم به توچه رد شدم و خیلی خوشحال بودم میخندیدم و یکی از دوستای ی شم یهو از جلوم در اومد و نزدیک بود بخوره بهم ولی من جا خالی دادم ولی باز داشتم میخندیدم و خوشحال بودم برای اینکه نبینه بعدا پسر خالم دوید دو رفت ی جایی که مثل ساحل بود ولی دریا نداشت بغلش یکم خرابه بود ما رفتیم اونجا نشستیم و پسر خالم رفت از اون گوشه برای ما بستنی بخره میشه تعبیر رشو بهم بگین

  169. غزاله محمدیغزاله محمدیsays:

    سلام من با معشوقم کات هستم ولی خواب دیدم جایی هستم که نمیشناسم و از طرف اون برام دسته گل میاد بعد من رفتم جایی که اون هست تا باش حرف بزنم فکر میکردم اونجا خونه مادر بزرگشه خیلی شلوغ بود بعد همه مارو تنها گذاشتن بعد اون شروع کرد به حرف زدن با من دقیق یادم نیست چی میگفت ولی فکر کنم ازم گله میکرد به خاطر اتقاقایی که در عالم واقعیت افتاده.تعبیرش چیهه؟!!

  170. Deniz amiriDeniz amirisays:

    در بین من و معشوق من اتفاق هایی افتاده که نمیتوانیم با هم حرف بزنبم ولی این نه به خواسته او است و نه به خواسته من دیشب خواب دیدم او به من پی ام داده ولی من از اون شاکی بودم در مورد یه اتفاق و بعد بیدار شدن فک کردم این اتفاق واقعیه خیلی واقعی به نظر میومد و در ضمن من و معشوقم دیروز صبح جدا شدیم من شب فهمیدم که دیگه نمیتوانیم حرف بزنیم یعنی در اصل ۴ صبحح بود و بعدش خوابیدم و این خواب رو دیدم تعبیر خوابم چیه؟

  171. ففsays:

    من خواب دیدم که دارم از مدرسه با دوستام میام خانه بعد توی راه پسر های همسایمون بود که من قبلا باهاش رل زده بودم و بعد از چند روز باهاش قهر کرده بودم بعد اون باهام صحبت کرد و توی گوشم گفت دوست دارم منم گفتم برو بمیر بعدش توی راه اومدن به خانه گم شدم و دوباره برگشتم به مدرسه اون پسر همسایمون هنوز توی مدرسه بودند بعد وقتی منو دید دنبالم کرد منم فرار کردم برگشتم خانه توی راه بابام را دیدم که به خاطر اینکه دیر اومدم کتکم زد تعبیرش چیه

  172. مائده مارانیمائده مارانیsays:

    سلام من هم ۵ ماهه از معشوقم خبر ندارم ولی خواب دیدم کنار مادرشون ایستادم و من منتظر ایشون بودم بعد از چتد دقیقه با موتور رسید و پیاده شد و با یه لبخند اومد جلو سلام کرد ولی من خجالت میکشیدم جوا بدم ولی جواب دادمو با لبخند نگام کرد توی خواب جریمه گذاشته بود واسهروزایی که حرف نزدیم گفت ۳۶ تومن مال الان و ۱۵ مال قبله و میخندید میخواستم ببینم تعبیرش چیه

  173. ههsays:

    اول این که من به یک نفر از فامیلونو علاقه دارم که اون نمیدونه من خواب دیدم که اون اومده خونمون بعد از من توجه میخواست که بهش توجه کنم هی میخواست توجه منو جلب کنه تعبیرش چی

  174. NgrNgrsays:

    سلام من خواب دیدم اون آقا پسری که در دنیای واقعی دوسش دارم اومده خونمون و خانوادمم میشناسنش پیش هم نشستیم و من حسم کنار ایشون خیلی خوب بود و با هم حرف میزدیم تو بغل هم نشسته بودیم و خوشحال بودیم گویا نامزد کرده بودیم در واقعیت خیلی دلتنگ هم هستیم و خیلی وقته ندیدمشون ولی مدام در ارتباط هستیم

  175. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام من شب دیدم که به عشقم پیام میدم ولی سین نمیکنه و هی پیام مینویسم ولی سین نمیکنه و من هم ناراحت و دارم گریه میکنم

  176. ..says:

    من دیشب خواب دیدم به کسی ک دوسش دارم احساسمو گفتم و اون هم قبول کرده

  177. RahaRahasays:

    سلام معشوق من زیاد باهام حرف نمیزنه و من دیشب خواب دیدم که با چند تا از دوستام که پسر هستند و معشوقمم هست خوابیدم و از خواب بلند میشیم و اون بتاهام حرف میزنه و جوری حرف میزنه که انگار داره ایراد های منو میگیره و دیدم که یه گاو قهوه ای رنگ رو نوازش میکنه بعد بیدار شدم میخواستم بدونم ممکنه با من حرف بزنه؟؟؟

  178. امیرعلیامیرعلیsays:

    سلام من یه چند سالی هست عاشق یه دختر هستم ولی خود اون دختر نمیدونه و من خوابش رو دیدم که داره با من صحبت میکنه و مادرش از این موضوع خوشحال نیست و دائم اشاره می‌کند که این مکالمه تموم بشه و دختر هم به اجبار مادرش این مکالمه رو قطع میکنه تعبیرچیه

  179. ..says:

    من خیلی وقت قبل تر خواب دیدم با کسی که دوستش دارم و دختر دایی اون هم هست یه جایی بودیم که اصلا نمیدونستم کجاست بعد من تاریخ تولد کسی که دوستش دارمو میدونم ولی اون رو کرد به تقویم و یه تاریخ دیگه رو گفت تولدشه من گفتم نه من میدونم تولد تو این روز نیست بعد گفت حالا که من میگم اینه پس این تاریخ تولد منه بعدش از خواب بیدار شدم اخرش نفهمیدم دختر دایی اون اونجا چیکاره بود حتی یه کلمه هم حرف نزد اگه میشه بگید تعبیر خواب من چیه؟

  180. ثناثناsays:

    سلام من چند ماه میشه با عشق اولم کات کردم ولی هروز تو خواب میبینم امروز دیدم با عشق اولم در واتساپ میحرفیم و من اسمشو صدا میکنم اون جانم میگه بعدش بهش میگم‌تو شب روز نداری هی میای بخوابم بعدش سین میزنه من از خواب بیدار میشم(میشه تعبیرشو بگید🖤)ازهمه مهمتر میخوام بدونم چی میشه که هزوز به خوابم میاد چون من و اون خیلی وقته تموم کردیم

  181. عیسیعیسیsays:

    سلام وقت بخیر. خواب دیدم با دوستام رفتم بیرون پدر دختری که دوستش دارم امد و من را به خانه شان برد و در اتاقی با دختری که دوسش دارم تنها گذاشت و گفت صحبت کنید راجب ایندتون.البته چند تا بچه زیر چهار سال هم بود. بعد عشقم غذا اورد و من همین که در حال خوردن بودم راجب ایندمون صحبت کردیم ،ازش گفتم از من خوشت میاد مثل اینکه نشنیدم چون هواسم یه لحظه به بچه ها پرت شد بعد که دوباره پرسیدم گفت شوخی کردم اره از همون اول ازت خوشم اومده بود.بعد یه دفعه دیدم من کنارش دارم غذا میخورم با بعضی از اعضا خانوادش ، و مشغول تماشای تلویزیون.ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید.

  182. رویارویاsays:

    من خواب دیدم که اون داره ما زندگی می‌کنه و با همه حرف میزنه با من حرف نمی‌زند و مامانم ازش میپرسه چرا همیشه چرا رو صورتت روسری میندازی و اون میگه چون من مشکل اعصاب دارم این به معنای چیست لطفاً بهم بگید

  183. raharahasays:

    سلام من خواب دیدم پسرداییم که بهش علاقه دارم داشتم باش حرف میزدمو خونشون بودم صورتش خندون بودو شوخی کرد و تادم در هم همراهیم کرد میشه تعبیرشو بهم بگین

  184. MobinMobinsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با کسی که دوسش دارم به جایی رفته بودیم که دوستاش هم بودن و من باهاش حرف زدم و دستشو گرفتم و بعد از نیم ساعتی من با صدای بلند به موضوع خنده داری میخندیدم و آن هم با نگاه کردن به من میخندید ولی نه با صدای بلند تعبیرش چی میشه

  185. MinoMinosays:

    سلام روزتون بخیر من دیشب خواب معشوقم رو دیدم که داشتیم برا یه چیز خیلی بی ارزش بحث میکردیم من حرفی نمیزدم ولی او خیلی ازم ناراحتو کینه داشت و توهین میکرد بهم و الانم چند روزی هست که کات هستیم تعبیر این خواب چیه؟

  186. یاصییاصیsays:

    سلام. خواب دیدم ک پسری ک دوسش دارم بعد از چند وقت پیام داد (ب دلایلی برای چند وقت از هم دوریم در واقعیت) باهم حرف زدیم ک اخرش گفت باید برم مامانم میگه گوشی رو بزار کنار و میخاد ازم بگیرتش و رفت رفت تعبیرش چی هست؟ :(

  187. Mansour jamsidiMansour jamsidisays:

    سلام من خواب دیدم با یه دختری که نمی‌شناسمش داشتیم تو خیابون قدم می‌زدیم و حرف می‌زدیم بعد یه پسره پیدا میشه اذیتش می‌کنه من پسره رو کتک میزنم و دختره گریه می‌کنه تعبیرش چیه؟ لطفاً بهم بگین

  188. مجیدمجیدsays:

    من خواب دیدم با کسی که 3 ساله دوسش دارم ولی بهش نگفتم زیر پتو خوابیدیم اون هی داره گوش منو گاز میگیره لیس میزند تعبیرش چیه؟

  189. Queen TanhaQueen Tanhasays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوستش دارم میاد با خانواده اش خونه مون بعد اون پسره با من هیچ حرف نمیزنه فقط خانواده اش حرف میزنن

  190. Queen TanhaQueen Tanhasays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوستش دارم میاد با خانواده اش خونه مون بعد اون پسره با من هیچ حرف نمیزنه فقط خانواده اش حرف میزنن

  191. ساریناساریناsays:

    با سلام من یک پسری دوس دارم ولی خودش نمیدونه دوسش دارم بعد تو خواب دیدم خودش بود پیش مادرم من به مادرم زنگ زدم بعد خودش گوشی رو از مامانم برداشت و با من حرف زد یعنی چی میفهمه من دوسش دارم ؟؟

  192. ........says:

    من خواب دیدم با کسی که دوسش دارم و تازه از هم جدا شدیم روی چمن نشستیم و داریم حرف میزنیم ولی اصلا یادم نمیاد چی گفتیم ولی یادمه که داشتیم باهم می‌خندیم و من بازپس رو گرفتم انگار جای سرم رو دستش بود و دقیقا بعد این خواب من رفتم سروم زدم به دستم دقیقا همون دستی که تو خواب گرفته بودم و من تو خواب پام شکسته بود و دقیقا همون پایی که تو واقعیت پای اون شکسته و عجیبه جاهامون برعکس شده بود

  193. Amir bahramiAmir bahramisays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که تو خونه خودمون نشسته بودم روی مبلی که همیشه می‌شینم و از لپ تاپ هم داشتم عکس های کودکی خودم رو نگاه میکردم که یهو مادر به مادر بزرگم اومدن و دقیقا با اون ها معشوقم هم اومد با اون ها و خیلی جالب بود برام تو خود رویا و اومد کنارم نشست و حس خیلی صمیمی نسبت به من داشت و با هم کلی صحبت کردیم و همش می‌خندیدم خیلی عجیب بود برام که با مادر و مادربزرگم اومد و خیلی حس صمیمی بین ما بود و حساس خوبی داشتم حتی صبح که از خواب پاشدم یه حس خوب و عجیب داشتم و همش دوست داشتم برگردم به اون خواب

  194. نگارنگارsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم همون پسری که دوستش دارم ولی شش ماه میشه باهاش حرف نزدم میاد خونه ما با اعضای خانواده من حرف میزنه ولی با من حرف نمیزنه

  195. دنیا ۶۹۶ه۸دنیا ۶۹۶ه۸says:

    سلام من دیشب خواب دیدم که من اشتباهی دستم خورد روی شماره اش و زنگ خورد تصویری کلی باهم صحبت کردیم و خیلی هم خندیدیم آخه همسایمون هست و خیلی دوسش دارم اما هنوز هیچ رابطه ای با هم دیگه نداریم فقط در حد پیام بوده.

  196. مسیحامسیحاsays:

    من با یک آقای متاهلی رابطه احساسی دارم و چند شب پیش خواب دیدم خانومش اومده تو خوابم و میگه دست از سر شوهرم بردار من با سختی بدستش آوردم و ...... از اون روز عذاب وجدانم خیلی زیاد شده ولی خوب به اون اقا خیلی علاقه مندم تعبیرش چیه

  197. Emad marlyEmad marlysays:

    سلام من مدتیه که یه دختریو خیلی دوست دارم خیلی بهش فکر میکنم ولی چند وقتیه باهاش صحبت نکردم یعنی یکم واحمه دارم از این که جدی برای خاستگاری اقدام کنم خوابی دیدم خیلی فکرمو درگیر کرده خوابم بعداز اذان صبح بود تویه خواب اون دختر بهم میگفت که اگر من بخوام میاد پیشم فقط کافیه من اراده کنم اما نمیدونم که این خواب معنیش به همین واضحیه یا ن

  198. پارساییپارساییsays:

    من دخترم و یه استاد دارم که خیلی دوسش دارم ولی اون نمیدونه و من ازش حس متقابل میگیرم شایدم اشتباه کنم. و اینکه چند وقت پیش خوابشو دیدم که اومده بود خونمون . و الان هم خوابشو دیدم که داشتم با تلفن حرف میزدم تو مسافرت بودم انگار دیدمش . بعد تلفن که با بابام بود رو قطع کردم باهم حرف زدیم ولی یکلمه از حرفا رو یادم نیست. بعدشم یادم نیست چطوری از هم جدا شدیم . اصلا شاید نرفت یادم نیست

  199. پارساییپارساییsays:

    من دخترم و یه استاد دارم که خیلی دوسش دارم ولی اون نمیدونه و من ازش حس متقابل میگیرم شایدم اشتباه کنم. و اینکه چند وقت پیش خوابشو دیدم که اومده بود خونمون . و الان هم خوابشو دیدم که داشتم با تلفن حرف میزدم تو مسافرت بودم انگار دیدمش . بعد تلفن که با بابام بود رو قطع کردم باهم حرف زدیم ولی یکلمه از حرفا رو یادم نیست. بعدشم یادم نیست چطوری از هم جدا شدیم . اصلا شاید نرفت یادم نیست

  200. رهارهاsays:

    سلام دیشب خواب دیدم باهاش رفتم بیرون و باهم دیگه ترف زدین خیلیم میخندیدیم خوشحال بودیم تعبیرش چیه?

  201. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم با دوستم نشستم بعدش کسی که دوستش دارم اومدو منم بلند شدم بعدش اومد چونمو گرفتو داشت صورتمو نگاه میکرد بعدشم رفت