7 نوع از مردان، که باید از داشتن رابطه با آن ها اجتناب کرد.

وقتی می خواهید با کسی آشنا شوید؛ این احتمال وجود دارد که با افراد متفاوتی ملاقات کنید. خبر خوب این است که مردان باهوش، بامزه و فوق العاده ای منتظرند تا با آن ها آشنا شوید. اما، باید مراقب باشید؛ چون 7 نوع از مردان هستند که باید از داشتن رابطه با آن ها اجتناب کنید. شما با برقراری رابطه با این مردان، در نهایت، به خودتان آسیب می زنید.

1.مردان خودخواه

آیا مردی که با او قرار می گذارید؛ شخصی است که فقط به  خودش اهمیت می دهد؟ اگر با کسی هستید که تمایل دارد نیازهای خودش را در اولویت قرار دهد؛ توجه کمی به علایق و خواسته های شما دارد و خودش را جزء بهترین افراد روی زمین می داند؛ وقت آن رسیده است که بدانید شما با یک فرد خودخواه و متکبر روبرو هستید. زمانی که یک مرد، اعتماد به نفس خیلی زیادی دارد و همیشه در تلاش است تا خودش را در همه امور متخصصص نشان دهد؛ توصیه می کنیم که رابطه تان را با این فرد قطع کنید.

2. مردان دروغگو

موقعیت چالش برانگیزی است که با کسی باشید که نمی توانید روی او حساب کنید و واقعا نمی دانید که باید به او اعتماد کنید یا خیر! وقتی مردی که ملاقاتش می کنید؛ دروغگو باشد؛ به قول هایش عمل نکند؛ داستان هایی بسازد که حقیقت ندارند؛ شما را در ابهام قرار دهد و شما واقعا نتوانید متوجه شوید که با چه کسی طرف هستید؛ شرایط سختی را تجربه خواهید کرد. زمانی که یک مرد آزادانه و با کمال میل، شما را فریب می دهد؛ یک زنگ خطر برای شما به صدا در می آید و نشان می دهد که این فرد با شما صادق نیست. به خصوص که اعتماد، سنگ بنای هر رابطه شاد و سالمی را شامل می شود.

برای اینکه رابطه تان رشد کند؛ باید بتوانید به یکدیگر اعتماد کنید. اگر با شخصی ملاقات می کنید که مستعد دروغ گفتن است؛ زمان آن است تا با این شخص خداحافظی کنید.

3. مردانی که نقش بازی می کنند.

 زمانی که با یک شخص ملاقات می کنید؛ شاید واقعا دلتان بخواهد که رابطه تان را با این فرد ادامه دهید. با این حال، اگر با مردی روبرو هستید که نقش بازی می کند؛ مرحله بعدی رابطه تان، شاید هرگز اتفاق نیفتد. افرادی که نقش بازی می کنند؛ می خواهند رابطه را در مرحله ابتدایی آشنایی نگه دارند. به همین دلیل است که اغلب، شما نمی دانید که آن ها کجا هستند؛ به طور مداوم گوشی در دستشان است و به دیگران پیام می دهند و از ایده معرفی به دوستان و خانواده، گریزانند. اگر به دنبال یک رابطه بلند مدت و متعهد هستید؛ مهم است که این اشخاص را رها کنید و به دنبال کسی باشید که خواهان یک رابطه عمیق و معنی دار باشد.

4. مردی که شما را معلق می گذارد.

ممکن است هنگامی که قصد دارید با کسی آشنا شوید؛ افراد زیادی را ملاقات کنید و غیرمعمول نیست که دیر به دیر همدیگر را ببینید. برای مثال، ممکن است شما چند ملاقات کوتاه با کسی داشته باشید و تا چند هفته بعد، خبری از او دریافت نکنید و شاید گاهی پیام هایی در ساعات پایانی شب از او بگیرید. برای اینکه کسی با شما اینگونه رفتار نکند و شما را فقط برای زمانی نخواهد که حوصله اش سر رفته است؛ باید فردی را پیدا کنید که شما را جزء اولویت هایش بداند. شما باید از داشتن رابطه با افرادی که گاهی به یادتان می افتند؛ اجتناب کنید و کسی را پیدا کنید که واقعا شما را بخواهد.

5. فردی که برای بهبود رابطه تلاش نمی کند.

وقتی که شما با کسی قرار ملاقات می گذارید؛ باید هر دو نفرتان برای رابطه تلاش کنید. با این حال، اگر شما کسی هستید که همیشه با او تماس می گیرید؛ مجبورید برنامه ها را هماهنگ کنید و همیشه احساس می کنید که شما باید کاری کنید تا رابطه تان جذاب باشد؛ وقت آن رسیده است که از این شخص، جدا شوید. در یک رابطه، هر دو طرف باید تلاش کنند تا بتوانند زمان خوبی را با هم سپری کنند و بتوانند یکدیگر را بهتر بشناسند. اگر شما بدون هیچ انتظاری، همه کارها را به دوش می کشید؛ در واقع رابطه شما، رابطه ی پویایی نیست. اگر فکر می کنید مردی که ملاقات می کنید؛ نسبت به دیدار با شما بی تفاوت است؛ شخص دیگری را به زندگیتان بیاورید و از این شخص، خداحافظی کنید.

6.مردانی که از لحاظ عاطفی، غیر قابل دسترسی هستند.

ملاقات با فردی که هیچ احساسی ندارد و رابطه برقرار کردن با او سخت است؛ بسیار چالش برانگیز است. این فرد، نمی تواند با شما درد و دل کند؛ شما متوجه نمی شوید در ذهنش چه می گذرد و بسیار آسیب پذیر است. اگر به دنبال رابطه ای عمیق و معنی دار هستید؛ بهتر است از این مرد دوری کنید.

7. مردی که شما را کنترل می کند.

آیا شخصی که ملاقاتش می کنید؛ تا به حال به شما گفته است که با چه کسی حرف نزنید یا با چه کسی حرف بزنید؟ آیا تا به حال در مورد نحوه پوشش شما چیزی گفته است؟ مردان کنترل گر، کسانی هستند که سعی می کنند شما را کنترل کنند و اغلب نسبت به روابط شما با دیگران حسادت می کنند و دوست دارند در هر لحظه از روز بدانند که شما مشغول به انجام چه کاری هستید. اگر احساس می کنید فردی که ملاقاتش می کنید این ویژگی ها را دارد و با رفتارهایش شما را آزار می دهد؛ باید سریعا ارتباط خود را با این فرد قطع کنید. چون او شما را مورد سوء استفاده قرار می دهد. شما تنها کسی هستید که باید تصمیم بگیرید با چه کسانی معاشرت کنید و یا چه لباسی برایتان مناسب است.

بیشتر بخوانید:

6 نشانه روابط خطرناک چیست؟

7 نشانه که می گوید رابطه شما تا ابد ادامه خواهد داشت.

6 تفسیر اشتباهی که زنان در مورد مردان می کنند!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...