10 واقعیتی که باید درمورد رابطه های بلند مدت بدانید!

حفظ روابط عاطفی زوجین، نیاز به تلاش زیادی دارد. شما و شریک عاطفی تان، می توانید بهترین دوست همدیگر باشید؛ برای همدیگر، جذاب باشید؛ درک متقابل فوق العاده ای داشته باشید؛ اما، هنوز هم با فراز و نشیب هایی برای حفظ رابطه تان مواجه باشید. مانند کفشی که در دو پا یکسان نیست؛ هر رابطه ای نیز با رابطه ای دیگر، متفاوت است. در این مقاله، برخی از واقعیت ها در مورد رابطه های بلند مدت آورده شده است که باید بپذیرید.

1.شما مجبورید وانمود کنید عاشق شریک زندگیتان هستید؛ حتی اگر دیگر دوستش نداشته باشید!

روزهایی هستند که مطلقاً او را نمی خواهید؛ اما مجبورید به دوست داشتنش ادامه دهید. در چنین روزهایی، شما باید وانمود کنید شریک زندگیتان را دوست دارید و منتظر بمانید تا دوباره قلبتان از عشق، لبریز شود و عشق و خوشحالیِ واقعی را دوباره در کنارش تجربه کنید.

2. عشق هیچ وقت کافی نیست!

شاید شما فکر کنید که عشقتان باعث شده است که رابطه شما طولانی شود؛ اما در واقع، اینطور نیست. برای اینکه زندگیتان را در کنار هم سپری کنید؛ به چیزهایی بیشتر از عشق، نیاز دارید؛ شما برای حفظ رابطه تان، به دوستی، سازگاری و علاقه واقعی نسبت به یکدیگر، نیاز دارید.

3. شما ممکن است هرگز حاضر به پذیرش آنچه شریکتان در ذهنش دارد، نباشید!

چیزهایی هستند که نظر شما هرگز راجع به آن ها تغییر نمی کند؛ مسائلی مانند داشتن فرزند و تک همسری، نگرش هایی هستند که به سادگی و یک شبه تغییر نمی کنند.

4. کارهایی که برای زوج های دیگر کارساز است؛ ممکن است به درد شما نخورد!

همه انسان ها متفاوتند؛ بنابراین کاملا واضح است که تدابیر آن ها در زندگی نیز، متفاوت باشد. با توجه به این نکته، آنچه که برای دیگران کارساز بوده است؛ شاید برای شما کارآیی داشته باشد و شاید هم رابطه شما را نابود کند.

5. شریک زندگیتان، نمی تواند شما را کامل کند!

برای اینکه کامل باشید؛ مجبور نیستید به شریک زندگیتان یا هرکس دیگری وابسته باشید. اگر خدا می خواست شما کامل باشید؛ حتما دو جسم به شما می داد تا نیازی به دیگران نداشته باشید.

6. دعواها اجتناب ناپذیرند!

حماقت است که فکر کنید رابطه شما صحنه جنگی پایدار است. مهم نیست که چقدر تلاش می کنید که اختلافاتتان را حل و فصل کنید. چیزی که مهم است؛ این است که شما چقدر سعی می کنید تا این اختلاف نظرها پیش نیاید؟

7. گاهی چیزهای بد به چیزهای خوب غلبه می کنند!

شما نباید نگران باشید که کسی که عاشق شماست؛ ممکن است روزی از شما متنفر شود. اما زمانی که او نسبت به شما بی تفاوت باشد؛ باید نگران شوید. به یاد داشته باشید که در این شرایط هم می توانید امیدوار باشید؛ چون شما به او اهمیت می دهید.

8. عشق به معنی قبول شرایط طرف مقابل نیست!

شما ممکن است دیوانه وار عاشق شریک زندگیتان باشید؛ ولی هنوز بعضی چیزها را در موردش نپذیرفته اید. زیرا عشق، تضمینی برای پذیرش شرایط طرف مقابلتان نیست. بعدها، متوجه خواهید شد که ممکن است شما به خاطر هیچ دلیلی عاشق بعضی انسان ها شوید.

9. ممکن است عشقتان به شما دروغ بگوید!

کسی که دوستش دارید ممکن است به شما دروغ بگوید و شاید شما به کسی که دوستش دارید؛ دروغ بگویید. احتمال اینکه به یکدیگر دروغ بگویید خیلی بیشتر از چیزی است که فکرش را بکنید. هیچ انسانی نمی تواند تمام رازهای زندگی اش را با شخص دیگری در میان بگذارد.

10. ممکن است به درستی رابطه تان، شک کنید!

ممکن است گاهی احساس کنید که باید رابطه تان را با شریک زندگیتان تمام کنید. در همین زمان هاست که باید بیشتر روی رابطه تان کار کنید و بیشتر به فکر رابطه تان باشید.

مطالب مرتبط :

10 نکته که به شما کمک می کند قرارهایتان را خوب پیش ببرید!

10 روش کمک به نوجوانان، برای پشت سر گذاشتن شکست عشقی!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...