10 نکته که به شما کمک می کند قرارهایتان را خوب پیش ببرید!

تا به حال چند بار پیش آمده است که با کسی قرار بگذارید ولی قرارتان خوب پیش نرود؟ و احتمالا در همه این موارد، احساس کرده اید که مشکل از شماست. اگر واقعا مشکل از شما باشد؛ می توانید روی خودتان کار کنید و مهارت هایتان را تقویت کنید. قرار ملاقات هایتان را مانند ورزشی تصور کنید که با تمرین کردن، در آن پیشرفت می کنید. شما فقط باید تمرین کنید و مهارت های خاصی را یاد بگیرید. در این مقاله برای کسانی که درمورد قرارهایشان نیاز به آموزش دارند؛ مطالب مفیدی ارائه شده است.

1.طوری رفتار نکنید که انگار این قرار، چشم اندازی برای ازدواج شماست.

اغلب با فکر کردن به اینکه قرار جدید ما می تواند منجر به تغییر خاصی در زندگیمان شود؛ خودمان را تحت فشار زیادی قرار می دهیم. به قرارهایتان به عنوان مسیری برای آشنا شدن با انسان های جذاب و جدید نگاه کنید. اگر انتظاراتتان را کاهش دهید؛ دیگر آسیب نمی بینید. حتی اگر پای یک رابطه عاشقانه درمیان نباشد؛ حداقل می توانید یک دوست جدید پیدا کنید.

2. مهارت های گفتاری خود را تقویت کنید.

مهارت های گفتاری و مکالمه تان را تقویت کنید. بهترین روش برای تقویت مهارت در مکالمه این است که در مورد مسائل اجتماعی و اتفاقات پیرامونتان با نزدیکانتان صحبت کنید. همچنین می توانید فیلم های آنلاین در مورد نحوه صحبت کردن با افراد غریبه را ببینید؛ این کار به شما کمک شایانی خواهد کرد.

3. درباره نیازهایتان واضح و صریح صحبت کنید.

بسیاری از مردم واقعا نمی دانند از خودشان و رابطه شان چه می خواهند. اگر می خواهید رابطه جنسی داشته باشید؛ در همان جلسه اول به او بگویید. در مورد همه چیزهایی که در ذهنتان دارید؛ به توافق برسید و ببینید که آیا طرف مقابل واقعا به درد شما می خورد یا نه؟

4. بر خلاف عادت های مرسوم پیش بروید.

اطلاعاتتان را در مورد هنجارهای جامعه بالا ببرید و قرارهایتان را به روش های جدید و غیر مرسوم پیش ببرید. در مورد مکان های تفریحی تحقیق کنید و اولین قرارتان را در مکان های تفریحی جذاب برگزار کنید و از ریسک کردن، نترسید.

5. قرارتان را با قرار ملاقات های دیگران مقایسه نکنید.

آنچه که برای کسی کارآیی دارد؛ ممکن است برای دیگری ناکارآمد باشد. هر قراری متفاوت است و قطعا شما نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید. فقط باید دقت کنید و زمان زیادی را صرف شناختن شریک جدیدتان بکنید.

6. خودخواه نباشید.

در صورتی که تا بحال کسی به شما نگفته است؛ ما می گوییم که سعی کنید مهربان باشید! نسبت به غریبه ها، نسبت چشم انداز آینده و نسبت به هر کسی که قرار است با او سر و کار داشته باشید؛ مهربان باشید. زیرا مهربانی، فضیلتی است که همیشه در قلب ها می ماند. برای داشتن سرگرمی و با ذهنی پر امید بر سر تمام قرارهایتان حاضر شوید.

7. مکالمه صادقانه ای داشته باشید.

مکالمه صادقانه در اولین قرار، به این معنا نیست که جزئیات زندگیتان را افشا کنید. فقط شما باید در مورد اینکه واقعا چه کسی هستید و چه عقایدی دارید؛ صادق باشید. برای مثال اگر شما فمینیست هستید؛ بگذارید طرف مقابلتان بداند.

8. سعی نکنید که همه چیز را کنترل کنید.

سعی نکنید ذهنی یا فیزیکی، همه چیز را کنترل کنید. از لحظات لذت ببرید. خودتان باشید و تصویر ذهنی بهتری از آنچه که هستید به طرف مقابلتان ارائه دهید.

9. به او نزدیک شوید.

حتی وقتی با دوستانتان هستید و یا با آن ها بیرون می روید؛ لبخند بزنید و به آن ها نزدیک شوید. لبخند شما نشان می دهد که شخصیت مثبتی دارید. این سیگنال ها به اطرافیانتان نشان می دهند که شما چقدر خوب و مهربان هستید.

10. آماده عدم پذیرش رابطه  باشید.

آماده عدم پذیرش رابطه از طرف مقابلتان باشید. بسیاری از قرارها به دومین قرار نمی انجامد. خودتان را آزاد بگذارید؛ شما حتما فرصت های بهتری خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

10 روش کمک به نوجوانان، برای پشت سر گذاشتن شکست عشقی!

چگونه افکار مخرب رابطه تان را دور بریزید؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...